Volg al een tijdje al jullie mooie game rooms, zitten echt toffe bij! Het is grappig om te zien dat sommige mensen gewoon een foto maken wanneer hun kamer een zooi is. Dat is de echte mannelijke-gamer! Game kamers zijn gewoon 9 van de 10 keer niet schoon en netjes. Maar goed, ik had vandaag mijn kamer opgeruimd, en toen dacht ik, he laat ik ook eens was op 't forum zetten.
Ik ben niet echt een fanatiek gamer (speel niet super veel verschillende spellen), maar heb eigenlijk alles tot mijn beschikking. Speel veel WoW op mijn PC op dit moment, en Grand Turismo 5 op mijn splinter nieuwe Playstation 3.
Game PC
Hier onder zie je een foto van mijn game pc, heb hem nu een paar maanden. Zelf gebouwd uiteraard, en ik ben er zeer tevreden over. Vooral omdat hij zo snel werkt in combinatie met de Intel SSD. Ik heb onder de foto de specs neer gezet
bijhorende specs :
Kast : Coolermaster 690 black
Moederbord : Asus M4A89GTD Pro
Geheugen : Kingston 4 GB Hyper X @1333 mhz
Besturing : Windows 7 Ultimate 64 bit
Hard Disk 1 : Intel SSD 40 GB (SSDSA2M040G2GC)
Hard Disk 2 : 1 TB Western Digital (voor data)
Hard Disk 3 : Extern 500 GB (van seagate).
Grafische kaart : EVGA GTX460 Overclocked
Voeding : Coolermaster MX550 W
Optical Drive : LG DVD speler/brander
PCI card : ICIDU 300N wifi lan kaart
CPU : AMD Phenom II X6
CPU cooling : Corsair H70
Fan controller : Fan Controller Zalman
Beelscherm bij PC : Samsung 19 inch SyncMaster 920n
Overige dingen die op mijn bureau te zien zijn :
Logitech G11 toetsenbord
Logitech G5
Logitech Webcam 5000 Pro
Logitech Clearchat Pro gaming headset
Creative 2.1 speakerset
Apple iPhone 3GS white
Muismat van Point of View (gekregen op mijn werk)
Canon EOS 450D (daar heb ik de foto's mee gemaakt)
Logitech MX518 (voor bij de notebook, niet te zien)
Notebook Toshiba Satilite A100 (niet te zien)
Voorkant van mijn case met de fan controller er in. Deze kast van een maat overgenomen, en ik vind het een prima kast. Met mijn 6 x 120 mm fans heb ik goede airflow.
En hier een foto van de binnenkant van mijn computer. Heb alles netjes (zover mogelijk was) weg gewerkt achter mijn moederbord.
En hier mijn goddelijke stoel, van echt leer en zit zo lekker!
& Aan de andere kant van mijn kamer staat mijn 32 inch LED TV van Samsung. Wegens ruimtegebrek heb ik daar mijn Playstation 3 en XBOX 360 achter moeten zetten. Maar binnenkort ga ik een nieuwe kast kopen waar ze wel mooi in kunnen staan

, dus dan post ik wel een nieuwe foto. Op mijn scherm heb ik ook de zojuist genoemde pc aangesloten via de HDMI. Blu-ray over netwerk streamen is een beetje te zwaar, dus vandaar gewoon via de PC. Gaat prima, en ik kan mijn computer muisstil zetten met de fan controllers.
Onder in dat kastje zitten al mijn games, vooral PC games en XBOX games. Ik heb op dit moment nog maar 1 game voor de PS3 aangezien ik die net nieuw heb. Heb een aantal consoles die niet op beeld staan, hier onder dus een foto van de games en een overzicht van de consoles die ik heb.
Playstation 1
Playstation 3
Xbox 360 (daar staan er 3 van in huis)
Nintendo Gamecube
Dat was hij dan, ben benieuwd naar de reacties. Als ik later een eigen huis heb, dan maak ik echt een game room, nu moet ik er ook in slapen en heb ik echt niet veel ruimte! Moet alle ruimte delen met nog 2 broertjes en een zus. Ik zie dat het alweer laat is, dus duik nu maar mijn bed in! Ik hoop dat de foto's zo goed zijn en dat ze niet te groot zijn, volgens mij heeft hij ze aangepast.
Groetjes,
Alexander.
According to my calculations the problem doesn't exist.