Post je gameroom! - deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 51 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wiethoofd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:27:
FoV staat op z'n hoogst, het is meer dat het blikveld van het menselijk oog nooit zoveel schermoppervlak op zo'n korte kijkafstand in de gaten kan houden. ;)
Dan moet je dus de FoV zo hoog zetten dat de 2 buitenste schermen ook echt het beeld naast je weergeven. En dan de buitenste schermen naar binnen draaien :9
Heb je dus eigenlijk gewoon op je middelste scherm precies hetzelfde beeld als je normaal met 1 scherm zou hebben, en kun je toch een enorm stuk naast je kijken wat je niet zou kunnen als je maar 1 scherm had, ik kan me best voorstellen dat dat voordelen kan hebben!

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:24
Maar dan snap ik niet hoe je gewoon over de randen van de schermen in het midden kan kijken? Daar is toch vaak je crosshair? :?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsloyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 18:42
dexx2233 schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:54:
yo, ik lurk al een tijd op tweakers.. enneeeee..... ik show m'n game "living" room ook maar effe.. :)
nou staat niet alles erop, ik zal morgen nog wat meer foto's schieten.
Holy Sh*t. Wat een droomkamer heb jij, I'm truly jealous _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Spaiker schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:06:
Maar dan snap ik niet hoe je gewoon over de randen van de schermen in het midden kan kijken? Daar is toch vaak je crosshair? :?
Bij 2 schermen bedoel je? Dat is inderdaad irritant, want daar zit je crosshair precies op de scheiding van de 2 schermen.
De randen van je schermen tellen niet mee trouwens, het is dus niet dat je een stuk mist omdat er een rand zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Compizfox schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:20:
De randen van je schermen tellen niet mee trouwens, het is dus niet dat je een stuk mist omdat er een rand zit :P
Dat is in te stellen :P Met DiRT2 en NFS HP heb ik door m'n Nvidia Controlpanel 'Custom Surround resolutions' toe laten voegen, dan valt er een deel weg achter je 2 bezels, maar klopt je perspectief weer wel en heb je geen hinderiijke verspringing, en bochten inkijken is veel prettiger.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Voor de zeer fanatieke gamers onder ons word het dus tijd dat deze dingetjes op de markt verschijnen ;) :

Afbeeldingslocatie: http://www.solidsmack.com/wp-content/uploads/2008/01/alienware-curved-screen.jpg

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Wiethoofd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:47:
[...]
Inmiddels hangt het middelste scherm aan een vesa-mount met 3 scharnierpunten en een roteermogelijkheid waardoor ik netjes het scherm in landscape kan zetten en zo ook kan gamen.
Roccat Kone spotted! ^^ Geweldige muis, heb 'm zelf ook ;) Wat ik echter niet snap is de keuze voor het tobo daarnaast... explain :Y
Da_maniaC schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:17:
Voor de zeer fanatieke gamers onder ons word het dus tijd dat deze dingetjes op de markt verschijnen ;) :

[afbeelding]
Dat ding bestaat al sinds 2008 maar heeft z'n weg naar de markt nooit echt gevonden. Het blijft een bruut scherm om te zien, maar de 900 verticale pixels zijn al minder, het scherm zelf is enorm dik en de prijs lijkt niet echt meer te rechtvaardigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik speel liever met een betere verhouding breedte / hoogte.. te breed en te laag naar mij smaak.

2x zon scherm op elkaar.. dan ist formaatje wel lekker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Blue-Tiger schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:23:
Roccat Kone spotted! ^^ Geweldige muis, heb 'm zelf ook ;) Wat ik echter niet snap is de keuze voor het tobo daarnaast... explain :Y
Dat is inmiddels al m'n 3e of 4e Kone :9 eerdere ging het scrollwiel van kapot en dus uit garantie nieuwe.

Wat betreft het toetsenbord: functietoetsen (die ik niet allemaal op een enkel fatsoenlijk tobo tegen ben gekomen), simpel, zwart, doet wat het moet doen, typt lekker. Macrotoetsen m'n reet, leer dan blind je toetsen kennen of ga niet zulke achterlijke shooters spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wiethoofd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:28:
[...]

Dat is inmiddels al m'n 3e of 4e Kone :9 eerdere ging het scrollwiel van kapot en dus uit garantie nieuwe.

Wat betreft het toetsenbord: functietoetsen (die ik niet allemaal op een enkel fatsoenlijk tobo tegen ben gekomen), simpel, zwart, doet wat het moet doen, typt lekker. Macrotoetsen m'n reet, leer dan blind je toetsen kennen of ga niet zulke achterlijke shooters spelen :9
Macrotoetsen kun je ook als functietoetsen gebruiken?

Ik heb trouwens ook geen idee waar mensen die macrotoetsen voor gebruiken, ik heb een G15 maar ik heb geen idee wat ik er mee moet :P

Heb ze alleen ingesteld nu als toets voor Xfire screenshot en video enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

iNFiNiTY- schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:27:
Ik speel liever met een betere verhouding breedte / hoogte.. te breed en te laag naar mij smaak.

2x zon scherm op elkaar.. dan ist formaatje wel lekker :p
Phillips' Cinema screen (21:9) niet wat voor je? :Y)
Wiethoofd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:28:
[...]

Hoeft niet alleen voor de macro's he ;) Ik heb zelf een Logitech Illuminated en voor de macro's doe ik het niet. Sowieso zijn er maar weinig programmeerbaar en daarnaast worden ze hier toch niet gebruikt. Daarentegen typt het tobo wel heerlijk en ook de verlichte toetsen zijn een aangename toevoeging voor avondjes gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Blue-Tiger schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:23:

Dat ding bestaat al sinds 2008 maar heeft z'n weg naar de markt nooit echt gevonden. Het blijft een bruut scherm om te zien, maar de 900 verticale pixels zijn al minder, het scherm zelf is enorm dik en de prijs lijkt niet echt meer te rechtvaardigen ;)
Echter gaat dat zo met alle concept modellen (specs en prijs veranderen nog).
Als dat soort schermen door waren ontwikkeld had je er nu vast een gehad met 1080 of 1200 verticale pixel voor de prijs van een zeer fatsoenlijke LED TV ofzo. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Blue-Tiger schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:33:
[...]

Phillips' Cinema screen (21:9) niet wat voor je? :Y)

[...]

Hoeft niet alleen voor de macro's he ;) Ik heb zelf een Logitech Illuminated en voor de macro's doe ik het niet. Sowieso zijn er maar weinig programmeerbaar en daarnaast worden ze hier toch niet gebruikt. Daarentegen typt het tobo wel heerlijk en ook de verlichte toetsen zijn een aangename toevoeging voor avondjes gamen ;)
Ook 2 op elkaar :p Vindt die 21:9 niet fijn kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Compizfox schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:33:
Macrotoetsen kun je ook als functietoetsen gebruiken?

Ik heb trouwens ook geen idee waar mensen die macrotoetsen voor gebruiken, ik heb een G15 maar ik heb geen idee wat ik er mee moet :P
Inderdaad, voor vaak voorkomende handelingen zou je een macro aan een toets toe kunnen wijzen. En inderdaad programmatoetsen, maar geef mij maar een normale sneltoets.

Blue-Tiger schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 13:33:
Ik heb zelf een Logitech Illuminated [...] Daarentegen typt het tobo wel heerlijk en ook de verlichte toetsen zijn een aangename toevoeging voor avondjes gamen ;)
En toch heeft dat toetsenbord last van keyblocking en is het onduidelijk of je de versie met de grote linker shift krijgt, dus die viel al af :P

Ik zal trouwens eens m'n middelste scherm in landscape zetten en daar ook eens een fotootje van schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:08
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2myx4sz.jpg

Wat zie je hier;

- Limoenkleurige fatboy, lekker om films op te kijken.
- Heel fijn zittende stoel, gekregen voor een verjaardag.
- PC, bestaande uit een E8500, dubbele 4850's, 4x 500GB opslag in een Antec Three Hundred.
- Logitech G5 v1 gaming mouse. Geweldig ding, als 'ie stukgaat koop ik er direct weer een.
- Dell AT101W. Een geweldig toetsenbord, ik ben alleen nog op zoek naar een IBM model M met amerikaanse layout. Deze typt overigens ook al geweldig. Zulke kwaliteit maken ze niet meer tegenwoordig. Hij heeft de bekende "clicky" toetsen.
- Twee keer een HP LP2465. Onovertroffen beeld voor de prijs waarvoor ik ze kon krijgen. De rechter hangt aan een zelfgemaakte muursteun, zodat ik hem kan draaien voor films.
- Een oud versterkertje van de sloop.
- Wharfedale Diamond 10.1. Fijne en niet te grote speakers met een goede geluidskwaliteit voor hun prijs.
- Op de grond nog een wekker die ik op het moment niet gebruik.
- Een fles prikwater ( :9~ ) en een biertje.
- Creative Zen X-fi 16GB
- Externe harde schijf, 320GB.
- Een enorme bende! Er slingert van alles.

Wat je niet ziet
- Camera; Sigma DP1S
- Telefoon, T-mobile G1. Ik heb de foto hiermee gemaakt :+

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lol @ dat tobo :P

Als je trouwens nog een nieuwe zoekt met clicky toetsen zou je ook eens naar de G15 kunnen kijken, die typt imo ook geniaal.

[ Voor 79% gewijzigd door Compizfox op 09-01-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Wow, je hebt 2 tb aan opslag :p Wat sla je daar eigenlijk op? Dat krijg je zeker nooit vol ;)

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
CDA441 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:34:
Wow, je hebt 2 tb aan opslag :p Wat sla je daar eigenlijk op? Dat krijg je zeker nooit vol ;)
Jij bent onder de indruk van 2TB (niet tb ;)) aan opslag? Wat schattig :P Ik heb 3.5TB in m'n pc zitten en dat vind ik al niet heel veel meer. Als je films en series in HD downloadt dan heb je 2TB zo vol.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
Compizfox schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:09:

Als je trouwens nog een nieuwe zoekt met clicky toetsen zou je ook eens naar de G15 kunnen kijken, die typt imo ook geniaal.
Grappig dat je dit zegt. Ik heb een G15v1 de deur uit gedaan voor dit meesterlijke toetsenbord. Ik zou 'm echt eens proberen. Als je grote lappen tekst typt, en ook als je dat niet doet, is dit toetsenbord your man. Het enige nadeel echt is dat je de mediakeys moet missen. Daarom heb ik F6 en F7 geremapped. Die spoelt een nummer door en pauzeert een nummer.
CDA441 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:34:
Wat de bovengaande poster ook zegt, als je het eenmaal hebt dan maak je het vanzelf vol. In principe heb ik aan de 160GB in de laptop meer dan voldoende, alleen moet je zo nu en dan even wat zooi opschonen.

Op deze 2TB backup ik de foto's die op mijn homeservertje staan, er staan een heleboel games op, en er staan ook wat series op die ik niet op die homeserver wil zetten. De 2TB die daar in zit is al helemaal vol :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Compizfox schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:09:

Nee dat is niet te vergelijken, een G15 typte lekker vindt ik zelf.
Maar sommige mensen houden van die mechanische toetsenborden met van die veertjes erin. Moderene toetsenborden hebben rubberen bolletjes, dit typte anders ;)

uitleg:
Wikipedia: Model M keyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/304594.jpg

Dit. Hanns.G 28" 1920x1200 monitor, dell 19" 1280x1024 prul ernaast zodat 't hoofdscherm nog groter lijkt, Logitech X-230 2.1 setje, Logitech G15 en Logitech G9x, SteelSeries Siberia v2.

[ Voor 57% gewijzigd door Singular1ty op 09-01-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

fonsoy schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:54:
[...]

Grappig dat je dit zegt. Ik heb een G15v1 de deur uit gedaan voor dit meesterlijke toetsenbord. Ik zou 'm echt eens proberen. Als je grote lappen tekst typt, en ook als je dat niet doet, is dit toetsenbord your man. Het enige nadeel echt is dat je de mediakeys moet missen. Daarom heb ik F6 en F7 geremapped. Die spoelt een nummer door en pauzeert een nummer.
brilsmurfffje schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:55:
[...]
Nee dat is niet te vergelijken, een G15 typte lekker vindt ik zelf.
Maar sommige mensen houden van die mechanische toetsenborden met van die veertjes erin. Moderene toetsenborden hebben rubberen bolletjes, dit typte anders ;)

uitleg:
Wikipedia: Model M keyboard
Lol oké :P

Ik heb wel vaker gehoord dat sommige mensen (vooral secretaresses en ander mensen die veel moeten typen) bij zulke 'old style' tobo's zweren.
Ik vind ze er vooral enorm lelijk uitzien imho :+

Maar het beste tobo wat ik ben tegengekomen is tot nu toe de G15(v1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Singular1ty
Volgens de pricewatch is de resolutie ,1920x1080.
Ik was zelf eerst aan het twijfelen tussen deze en deze. Ik heb uiteindelijk voor de Iiyama gekozen, ik krijg hem deze week binnen als het goed is :P , dan zal ik wel wat pics posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
Compizfox schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:42:
[...]

[...]

Lol oké :P

Ik heb wel vaker gehoord dat sommige mensen (vooral secretaresses en ander mensen die veel moeten typen) bij zulke 'old style' tobo's zweren.
Ik vind ze er vooral enorm lelijk uitzien imho :+

Maar het beste tobo wat ik ben tegengekomen is tot nu toe de G15(v1).
Ja, je kunt inderdaad voor twee uitersten gaan. Voor gaming en voor typewerk. Ik vind het mindere design van dit toetsenbord ruimschoots opwegen tegen de gemakken van het ding. Je kan nu eenmaal niet alles hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Hahn schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:45:
[...]

Jij bent onder de indruk van 2TB (niet tb ;)) aan opslag? Wat schattig :P Ik heb 3.5TB in m'n pc zitten en dat vind ik al niet heel veel meer. Als je films en series in HD downloadt dan heb je 2TB zo vol.
Wut... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

fonsoy schreef op zondag 09 januari 2011 @ 17:12:
[...]

Ja, je kunt inderdaad voor twee uitersten gaan. Voor gaming en voor typewerk. Ik vind het mindere design van dit toetsenbord ruimschoots opwegen tegen de gemakken van het ding. Je kan nu eenmaal niet alles hebben :+
Jup ik vind hem eigenlijk voor zowel gaming als typewerk ideaal.

En minder design? Ik vind hem er ook niet verkeerd uit zien, maar je moet ervan houden idd. Hij is wel een beetje groot, maar dat is ook niet het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mick3355
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-12-2021
Hij heeft wel gelijk, sinds ik 4,5TB in mn pc heb gaat het ook stukken sneller, ik heb nog maar 1TB vrij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawathay
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 13:59
Compizfox schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:20:
[...]

Bij 2 schermen bedoel je? Dat is inderdaad irritant, want daar zit je crosshair precies op de scheiding van de 2 schermen.
Dit heb ik pas ook geprobeerd. :) Maar ik vond het echt niets. :/ Bij race games kun je de randen ook niet weg laten vallen, omdat dan ook het grootste deel van de weg voor je onzichtbaar is, en dat speelt nou niet bepaald prettig. :P Bij shooters precies hetzelfde. Dus ik haal er denk ik een 3e scherm bij, of blijf gewoon op 1 scherm gamen.

Ik heb nu trouwens twee 1920x1080 schermen, dus dan zou het 5760*1080 worden,is de verhouding dan te groot of niet, gezien de meeste bij eyefinity 120 pixel extra in de hoogte hebben.. Iemand ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Kun je ze niet in portretmodus zetten?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawathay
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 13:59
Krentenbol schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:13:
Kun je ze niet in portretmodus zetten?
Nee dat gaat 'm niet worden, want de rand aan de onderkant van mijn monitors is een stuk dikker dan de randen aan de zijkant. Bij de twee buitenste monitors zou ik deze kant naar buiten kunnen keren, maar bij de middelste gaat dat niet. De randen aan de boven- en zijkant zijn iets dikker dan 1 cm, die aan de onderkant is ongeveer 3 cm.

En op deze manier ga ik niet meer zien, gezien de beeldverhouding dan precies 16:9 blijft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
iSpooky schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:25:
En op deze manier ga ik niet meer zien, gezien de beeldverhouding dan precies 16:9 blijft. ;)
Nee hoor 27:16 wordt het, wat weer neerkomt op 1.6875:1, dus net geen 17:10 :P In de hoogte zie je wel iets meer, ofwel je hebt weer zwarte balken bij 16:9 video :+

* Wiethoofd zou deze wel willen hebben: pricewatch: Samsung MD230X3 Helaas ga ik dan in werkoppervlak achteruit en de mogelijkheid alleen het middelste scherm in landscape te zetten ontbreekt, wel is alles netjes te daisychainen qua stroom en Displayport aansluitingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Volgens de pricewatch is de resolutie ,1920x1080.
Ik was zelf eerst aan het twijfelen tussen deze en deze. Ik heb uiteindelijk voor de Iiyama gekozen, ik krijg hem deze week binnen als het goed is , dan zal ik wel wat pics posten.
Ehm, leuk wat de PW zegt maar ik ken gelukkig de resolutie van m'n eigen scherm nog wel :+ Als je naar het scherm kijkt zie je ook dat het geen 1080p scherm is, hij is daar echt te vierkant voor.

Volgens mij staat mijn specifieke scherm niet eens in de PW omdat Nederlandse webshops het niet aanbieden. Dit scherm heeft een tijdje op Newegg gestaan en mijn exemplaar komt van de Mediamarkt (waar ik 'm overigens niet zelf heb gehaald, woei wat een k*twinkel is dat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
I O+ Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie Koomen jij hier ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Nee zo lelijk ben ik gelukkig nog niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 15-09 12:47
Deze heb ik een keer meegepikt alleen ben de wallpaper kwijt iemand die me kan helpen :-( ?

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/nb6y6x.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door forzabesiktas op 10-01-2011 18:02 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

fonsoy schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:54:
en er staan ook wat series op die ik niet op die homeserver wil zetten.
Ik vraag me af wat voor series dat zijn... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Laatst online: 15-09 12:47
hyptonize schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:13:
[...]

Ik vraag me af wat voor series dat zijn... :+
HEEEEEEEEEl erg oud heb gezocht maar na tig paginas hield ik op :'(

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Hahn schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:45:
[...]

Perc5i met 8x 2tb <3 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Picca's van gamekamers anyone? Grootte en het fappen op een harde schijf kom ik eerlijk gezegd niet voor. Kan zelf niet meedoen, heb in het vorige deel al gepost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:29

rally

Deyterra Consultancy

Zal mijn games room en kantoor binnenkort wel posten... Eerst even een beetje opruimen :P

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Areca 1880ix-24 met 4 GB cache en 16x 2 TB 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:14:
[...]

Areca 1880ix-24 met 4 GB cache en 16x 2 TB 8)
yum :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 13:28

kakashi

respect my authoritah

fatihbatur schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:14:
[...]

HEEEEEEEEEl erg oud heb gezocht maar na tig paginas hield ik op :'(
hoe bedoel je heel erg oud? hij quote gewoon iemand van de vorige pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 18:57
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:05:
<>
mijn gameplekje =)
Pleomax s2-600b 2.1 geluidssetje, zeer tevreden over.
<>
Hmm, kon alleen de S2-500b vinden maar heb ze alweer op marktplaats staan, toch niet mijn ding maar wel fijn geluid dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Mijn gameroom is mijn huiskamer, gelukkig vindt mijn vrouw het niet erg :+

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2wnz7e8.jpg

Wat zie je?
PS3 fat 320 gb
Veel te veel games
Sharp LC-40LE705E

De T.V. is een vervanging van een 42" non-led Sharp, helaas had ik een dode pixel-lijn, maar ik moet zeggen dat dit stukken rustiger kijkt! (42" modellen werden op punt van vervangen niet meer geproduceerd door Sharp, en ik wilde geen refurb ;) )
Gamen achter een PC doe ik bijna niet (heb alleen een notebookje met CentOS en een iMac 24", waar ik soms een potje CoD IV of HoMM op doe)

edit: lekker onscherp, behalve het beugeltje van een kaashouder :+

[ Voor 13% gewijzigd door EoG op 11-01-2011 21:35 . Reden: Toch de host van mijn afbeelding even verandert :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04-2021
Werd maar eens tijd om mijn bureautje maar eens te posten.

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/667/photo0016v.jpg

Bureau is eigenlijk aan vervangen toe, omdat deze nogal wat gewicht draagt en op maar 5 poten staat :P en die poten zijn nogal brak + het bureau is een beetje te hoog waardoor ik op een kussen moet zitten (A) binnenkort maar is andere poten halen. Praxis ftw

Rechts achter een Acer Aspire 7740G 4GB DDR3, Core i5 430M @ 2.26ghz, ATi Mobility Radoen HD5470.

PC:
Kast: Cooler Master HAF 912 Plus
Proc: AMD Phenom II X4 965BE @ 3.4ghz
Videokaart: Sapphire Radeon HD6850
Mobo: Asrock 870 Extreme3
Intern geheugen: 4GB Kingston HyperX DDR3 1600Mhz
Voeding: Antec TruePower New TP-650
HD: 320GB Spinpoint F4 Schijfje van Samsung en bovenop nog een externe van 320GB van Western Digital

Monitor: LG W2253V-PF
Muis: Razer Lachesis
Muismat: Razer Goliathus Speed Over Sized (aan vervanging toe)
Toetsenbord: Logitech G110
Headset: Creative Fatal1ty Gaming Headset
Speakers: Logitech X-210

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steareth
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 08:22

steareth

professionele epibreerder

dit is mijn oude set-up nadat we net verhuisd waren. Telefoon kwaliteit.

Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00074-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00073-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00072-1.jpg

en nou de huidige set-up.

Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00125.jpg
Kleine overzicht :)
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00128.jpg
Koelkast...
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00129.jpg
Mijn drank abuse. (staat nog meer in de kelder :P )
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00130.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00132.jpg
Close-up

Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00133.jpg
TV.

Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00134.jpg
Xbox360 en een dvd speler.

Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00135.jpg
de HAF 922.
Asus P6T SE mobo
I7 930
6GB OCZ 1600MhZ black edition.
1x OCZ Agillity SSD 60GB
1x 500GB 7200rpm HDD
1x 640GB 7200rpm HDD
1x 1TB 5600rpm HDD (oude schijf)
Draadloze N netwerk kaart.
Blu-ray brander.
ATI XFX 5770 XXX edition.
Zalman 9900NT cooler green led.

Dit hoort bij iedere studenten gaming room...
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00136.jpg

Ja.. en de laptop hoort er gewoon bij...
Afbeeldingslocatie: http://i223.photobucket.com/albums/dd179/steareth17/DSC00131.jpg

ik weet niet waar je huis woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die een na laatste pic... beetje opruimen kan misschien geen kwaad?

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steareth

steareth

hey, ben student en woon bij me ouders, opruimen hoeft nog even niet ^^.
en op dat plekje kom ik toch zelden ^^ dat is het voordeel van de zolder haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Misschien toch eens de autofocus gebruiken?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]steareth schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:05:
[afbeelding]
[quote]

Link naar deze koelkast alsjeblieft. :) Ben op het moment zelf een beetje aan het rondkijken en deze ziet er niet verkeerd uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 00:25:
[quote]steareth schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:05:
[afbeelding]
[quote]

Link naar deze koelkast alsjeblieft. :) Ben op het moment zelf een beetje aan het rondkijken en deze ziet er niet verkeerd uit!
Ja idd! Super, als het linkje gepost kan worden zou echt ideaal zijn. Ben namelijk ook al op zoek naar eigenlijki precies zo iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:00
Hier wat foto's van mijn recent weer aangepaste gameroom:

Dell 3008FWP (30") aangeslopen op mijn pc. Max resolutie 2560x1600

De game PC is een I7 @ 3800 Mhz, 6 gb intern geheugen, HD6970, OCZ 80GB SSD en 8 sata schijven van 1 en 2 TB. De Z5500 Digital (rechts) zorgt voor het juiste geluid.

Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/4862114/640/4862114.jpg

Als 2e monitor een Dell 24

Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/4862116/640/4862116.jpg

Onder beide monitoren zitten dopjes zodat ze makkelijk verschuiven, ook heeft elke monitor genoeg kabel lengte om opzij geschoven te worden.

1 druk op de knop en mijn 46" Samsumg komt achter het bureau ophoog:

Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/4862221/640/4862221.jpg

Maximale Desktop ruimte

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/4862222/640/4862222.jpg

F1 2010 @ 5760x1080 met 8 MSSA waanzinning :*)

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/4862227/640/4862227.jpg

Clubsport Pedals, met in de pedaalsteun mijn PS3 slim 320gb

Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/4862229/640/4862229.jpg

Bijna elk kabeltje is weg gewerkt in kabelgoten achter het bureau omdat anders de TV lift vast zou lopen.

Rechts onder het bureau staat mijn xbox360.

Het kleurverschil van de zij monitoren moet ik alleen nog wat bij stellen.

Het leuke is dat het midden scherm zo groot is, dat je de zijschermen alleen maar in je ooghoeken ziet.

Hierdoor het ik bijna geen last van het verschil in groote en dat er geen bezel (rand) correctie is, maar doordat je in je ooghoeken alles ziet bewegen is het snelheidsgevoel echt geweldig.

Oja: Overdag is het gewoon een zakelijk bureau:

De 24" Dell staat helemaal naar links en doet dienst als beveiligings monitor en de tv is dan verzonken achter het buro en de Dell 30" word dan gebruikt door mijn zakelijke PC.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steareth

steareth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:54
@Henkus,

Gast. Dat is echt gaaf. Vooral die lift. Super tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Arunia schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:58:
@Henkus,

Gast. Dat is echt gaaf. Vooral die lift. Super tof.
Bedankt. Dat heeft me echt dagen gekost, om het te bedenken, alles aan te passen.

Ik heb nl. niet meer dan 15 cm vrij achter mij bureau voor zowel de kabelgoten, de tv en de 18mm multiplex plaat waaraan de tv lift vast gemonteerd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Henkus

Zeker tofste wat ik de laatste tijd voorbij het zien komen. Respect voor iedereen, maar dit overtreft alles. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt die koelkast teveel lawaai voor op een slaapkamer, of valt het mee?

*EDIT* kut, dubbelpost 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 22:24
Henkus schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:46:

1 druk op de knop en mijn 46" Samsumg komt achter het bureau ophoog:

[afbeelding]

<KNIP>

Bijna elk kabeltje is weg gewerkt in kabelgoten achter het bureau omdat anders de TV lift vast zou lopen.
Heb je misschien een how-to voor het maken van die lift?

[ Voor 4% gewijzigd door Jorn1986 op 14-01-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Jorn1986 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:53:
[...]

Heb je misschien een how-to voor het maken van die lift?
Die lift heb ik gewoon gekocht en hij is incl. afstandsbediening.

Ik zal later nog wel een foto posten van de tv hoe die achter mijn buro zit.

@ Dennzo, leuk dat je mijn gameroom gaaf vind, het heeft me ook erg veel tijd (en geld) gekost, maar ik geniet er dagelijks van.

Ik nu pas sinds 1 1/2 week de eye infinity setup, maar telkens als ik een race game opstart, ben ik nog steeds helemaal _/-\o_ _/-\o_ :9 :) :9~ van deze setup.

Wat ik (nog) niet op de foto gezet heb maar toch een belangrijk deel van mijn gameroom is:

- mijn "geluid scherm" zodat ik het geluid wat harder kan zetten zonder dat de rest van de familie (de vrouw) begint te klagen
-mijn super relaxte bureau stoel.

Vooral ook die bureau stoel van all-tec zit zo super relaxt dat ik em zo in de huis kamer zou kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steareth

steareth

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:49:
[...]

Maakt die koelkast teveel lawaai voor op een slaapkamer, of valt het mee?

*EDIT* kut, dubbelpost 8)7
ik hoor em nauwelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Ik ben jaloers :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Hier een filmpje van mijn Tv lift:

YouTube: MVI 7653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nounou, dit trekt me over de streep! ik ga mijn oorspronkelijke laptop/studiehoekje omtoveren tot een gamehoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals benadrukken dat ik fan ben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 10:03
_/-\o_ Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg gaaf Henkus! _/-\o_
Misschien je front left en right speakers gewoon recht vooruit zetten, zal zeker je klankbeeld ten goede komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steareth

steareth

Tsurany schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 00:17:
Misschien toch eens de autofocus gebruiken?
kreeg me hand niet stil :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:21:
[...]

Erg gaaf Henkus! _/-\o_
Misschien je front left en right speakers gewoon recht vooruit zetten, zal zeker je klankbeeld ten goede komen!
Zou dat een beter geluid geven? Ik ga het in ieder geval proberen.

Ik wil toch even iedereen bedanken voor de gave reakties.

Het is altijd leuk om te horen dat gemeroom word gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

Snippertje

Light up your life

Maar nu de hamvraag, waar koop je zo'n lift :D

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Snippertje schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:50:
Maar nu de hamvraag, waar koop je zo'n lift :D
De TV lift kun hier bestellen:

http://www.screentech.nl/...=com_virtuemart&Itemid=64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steareth

steareth

voor die prijs moet je toch echt een liefhebber zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
steareth schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 06:28:
voor die prijs moet je toch echt een liefhebber zijn :p
Dat ben ik ook.

Elke hobby kost geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

De gameroom van Henkus is prachtig maar laten we niet vergeten wat er in de topicwaarschuwing staat... :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
psychoclown schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 09:08:
De gameroom van Henkus is prachtig maar laten we niet vergeten wat er in de topicwaarschuwing staat... :)
Ben ik helemaal met je eens.

Ik ben ook begonnen met een 19" CRT monitor en ooh wat was ik er blij mee. ;)

Ik heb daar ook jaren op gegamed met een simple creative surround setje.

Toen ik mijn 24" dell kocht, dacht ik "nu hoef ik nooit meer een groter monitor te kopen"

Dat dacht ik ook toen in mijn 30" dell kocht.

Ik ben er nu inmiddels wel achter dat een beeldscherm nooit te groot kan zijn.

Ik heb wel het geluk dat ik een aantal aankopen zakelijk kan doen en dus de BTW kan verrekenen, dat scheelt natuurlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 09:08:
Gebeurd toch niets wat niet mag? Wordt niemand uitgelachen, Henkus wordt alleen maar om zijn gameroom geprezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Post hier je gamerooms ipv alleen maar te reageren op / praten over elkaars gameroom.
staat boven het invoervenster ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brilsmurfffje schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:45:
[...]

staat boven het invoervenster ;)
Klopt. Excusez-moi 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Zeer mooi topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Mijn gameroom... is gewoon de huiskamer. Niet zo groot als sommige plekken hier, maar al jaren afdoende.
Ben niet zo heel actief meer in gamen, maar heb vanaf deze plek wel heel wat europa en wereldcups ET en CS gespeeld :)

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/sized_DSC07993.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/Shaggy8675/sized_DSC07990.jpg

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:53:
Mijn gameroom... is gewoon de huiskamer. Niet zo groot als sommige plekken hier, maar al jaren afdoende.
Ben niet zo heel actief meer in gamen, maar heb vanaf deze plek wel heel wat europa en wereldcups ET en CS gespeeld :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Kun je daar wel lekker zitten? Ik ben zelf wat langer en zou geloof ik direct last hebben om mijn knieen kwijt te kunnen. :D
Ziet er verder wel knus uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 16:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:17:
[...]

Kun je daar wel lekker zitten? Ik ben zelf wat langer en zou geloof ik direct last hebben om mijn knieen kwijt te kunnen. :D
Ziet er verder wel knus uit. :)
Ben bijna 1.90, maar pas wel. Zit meestal met m'n voeten in de kast lekker achterover. Ik game wel op een schijnbaar vreemde manier. Likerhand op het toetsenbord en een dik boek op schoot met de muismat en muis erop. Headsetje op en speelt prima.
Alleen op lanparty's oid kreeg ik wel eens vreemde ogen als ze zagen hoe ik speelde haha.

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:32:
[...]

Ben bijna 1.90, maar pas wel. Zit meestal met m'n voeten in de kast lekker achterover. Ik game wel op een schijnbaar vreemde manier. Likerhand op het toetsenbord en een dik boek op schoot met de muismat en muis erop. Headsetje op en speelt prima.
Alleen op lanparty's oid kreeg ik wel eens vreemde ogen als ze zagen hoe ik speelde haha.
Hehe, dat heb ik inderdaad nog niet eerder gezien! :P
Ik zit bijna in mn scherm als ik aan het gamen ben, net of ik anders de actie mis ofzo. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Dat lijkt me dus inderdaad niet handig, laat staan de warmteontwikkeling als je een beetje setup hebt. Aan de andere kant blijven je voeten dan meteen lekker warm 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:04
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1h31wn.jpg

Mijn net nieuwe retrogamehoekje. De Tv heb ik gratis gekregen (Wil alleen beeldbuis hebben voor de oude consoles) Nja, in het kastje staan een SNES, N64 en een NES, allemaal met 2 controllers aangesloten. Rechts naast het kastje staat een PS2 slim omdat ik niet weet waar ik die anders neer moet zetten

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/9qd7ps.jpg

SNES zit aangesloten via RGB Scart, NES op de RF, N64 op composiet scart en de PS2 op Composiet. Ik wil de N64 en PS2 nog via RGB Scart aansluiten, alleen moet ik dan even een goede RGB Scart schakelaar hebben waar meer dan 1 ingang RGB lust. Dan wil ik daarna de NES op composiet zetten :)

Verder ben ik bezig de rest van kamer een beetje goed te krijgen, alleen heb ik hier nog steeds geen bureau, dus de pc, ps3 en X360 staan op de grond en monitor e.d. op een campingtafeltje :+. Als laatste heb ik inmiddels een autostoel naar binnen gekregen, waar ik inmiddels in race icm een G25, alleen wil ik dat alles gewoon op 1 frame zit. Maar dat komt nog wel.

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 17-01-2011 15:04 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:02:
[afbeelding]

Mijn net nieuwe retrogamehoekje. De Tv heb ik gratis gekregen (Wil alleen beeldbuis hebben voor de oude consoles) Nja, in het kastje staan een SNES, N64 en een NES, allemaal met 2 controllers aangesloten. Rechts naast het kastje staat een PS2 slim omdat ik niet weet waar ik die anders neer moet zetten
Leuk zeg! Dat zou ik ook nog wel willen, een tv met daarop enkel retro consoles en een stapel games. :9~

Maak dan aub de quote even kleiner wanneer je een lap tekst quote.

[ Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 17-01-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julian19haas
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-08 22:49
[quote]shaggy8675 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:53:

over ergonomie gesproken! :X
ik zal Z.S.M mijn stekkie ff laten zien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
@shaggy8675

Als er bezoek komt kan je de kastdeuren dichtdoen en dan vragen ze zich af waar de computer is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
CDA441 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:15:
@shaggy8675

Als er bezoek komt kan je de kastdeuren dichtdoen en dan vragen ze zich af waar de computer is ;)
Dat soort computerkasten was eind jaren 90 heel erg in. Toen de meeste pc's nog erg lelijk waren, en desktopvervangers (laptops) te duur. Maargoed, ik ken ook nog wel veel mensen die zo'n kast gebruiken in de woonkamer.

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 17-01-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 22:42
GAIAjohan schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:33:
[...]

Dat soort computerkasten was eind jaren 90 heel erg in. Toen de meeste pc's nog erg lelijk waren, en desktopvervangers (laptops) te duur. Maargoed, ik ken ook nog wel veel mensen die zo'n kast gebruiken in de woonkamer.
Ook wel de refokast genoemd }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Vinnienerd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:35:
[...]

Ook wel de refokast genoemd }:O
Dat ook ja :+ Ook handig voor de TV :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Laatst online: 17-09 22:43

Rick-Jan

always connected

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/24g2afl.jpg
mijn PC:
Coolermaster Elite 430
gigabyte gtx 470
phenom 2 x4 925 2,8 Ghz
Asus m4n98td EVO
chieftec super series 650watt
WD caviar black 2.0 tb
WD caviar green 500gb
1x antec 3color blue 120mm
1x Enermax Apollish Vegas UCAPV12A-R 120mm

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/keyjw7.jpg
Asus eeepc 1201n
Logitech 2.1 speaker set z323
samsung syncmaster b1930
archos 5 Internet tablet
Roccat Kone
dragonage muismat
en rommel O-)
Binnenkort een XFX 9600 GT XXX als physics kaart.
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2q202mw.jpg

posters en bed:)
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2lnu51v.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Rick-Jan op 18-01-2011 13:42 . Reden: extra info ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke set up! Maar kun je zo wel werken aan je laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Laatst online: 17-09 22:43

Rick-Jan

always connected

is te doen, zit meestal met mijn stoel gedraaid egen mijn bureau aan, wil het net;)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julian19haas
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-08 22:49
hier is mijn bescheiden setup.

http://img827.imageshack.us/i/dscf0170h.jpg/
http://img200.imageshack.us/i/dscf0172qid.jpg/
http://img8.imageshack.us/i/dscf0176n.jpg/
http://img72.imageshack.us/i/dscf0173o.jpg/

wat zien jullie :
Macbook pro 13" mod augustes 2010
philips 19" fullHD tv ( dient als 2e monitor )
Acer 17" lcd monitor
xbox 360 arcade edition
standard ziggo/samsung digitale tv ontvanger

de spec's van mijn home made pc :
amd phenom 2 X4 955 Black edition
asus gtx260 graphics card
4 gb kingston memory
1tb seagate hdd
asus moederboard ( type weet ik zo niet )

p.s om de een of andere reden deed de voeg een afbeelding toe knop het niet goed.. vandaar de link

[ Voor 20% gewijzigd door julian19haas op 18-01-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
julian19haas schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:36:
hier is mijn bescheiden setup.

[...]

p.s om de een of andere reden deed de voeg een afbeelding toe knop het niet goed.. vandaar de link
Je kunt beter imgur gebruiken. Imageshack geeft bergen popups, en je kan je foto's niet direct linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Hierbij mijn gameroom/bedroom :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YC98z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zIK24.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/feYOL.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gYAYe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IvgRJ.jpg

Men zit hier :

2 x 23 inch LG dualscreen monitors
Logitech G15
Steelseries Kinzu
Z5500
Steelseries siberia V2
LG 32 inch TV
Computer

Computer :

Processor : AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor (4 CPUs), ~3.4GHz
Memory: 4096MB RAM
Hard Drive: 64 GB SSD, 160GB Programs, 2TB Data
Video Card: ATI Radeon HD 3800 Series
Sound Card: SB Audigy
Motherboard: MSI 870A-G54
Computer Case: Antec p183

:)

[ Voor 58% gewijzigd door Lawwie op 18-01-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:15

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Echt, één post boven je wordt gezegd dat je imageshack niet direct kan linken. En wat doe jij? :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:06
Nu is het mijn beurt. Dit is dus mijn gameroom. De specs van mijn pc zijn in mijn signature te lezen. Verder heb ik nog een Logitech z-5500 als speaker set.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uN3Xt.jpg
Zoals je kunt zien draai ik dual screen en kan echt niet meer zonder!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EbaS6.jpg
Verder gebruik ik nog een G15 / G500 / steelseries QCK+ (muismat) / LG 22" monitor en een Dell 19" monitor.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/omjcy.jpg
Hier men tv van 24" waar ik film / tv op kijk. Ook men tv is aangesloten op men z-5500.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EJOPI.jpg
Hier nog 2 schappen met dozen van hardware / men games / men htc desire en nog meer troep die ik een keer ga opruimen als ik er zin in heb ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rXiin.jpg
Als laatste nog even een foto van de binnenkant van mijn pc :)

[ Voor 29% gewijzigd door koekjeh op 18-01-2011 21:32 ]

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Pagina: 1 ... 10 ... 51 Laatste

Let op:
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's

Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.