Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je gegevens invult kom je dan wel verder of werkt dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Sinds ik ergens in December ofzo de HD Dune Max heb aangeschaft moet ik zeggen dat ik super tevreden over het product ben! Hiervoor had ik aantal jaren een mede8er en die liep soms wel eens vast als een film niet goed was of ik ging weer te snel ofzo.

Met de HD Dune Max heb ik dat nog nooit gehad! En wat ik enorm fijn vind is als de HD Dune Max in standby staat ik de speler nog kan zien in het netwerk. Erg fijn met film/series overzetten.

De mede8er moest ik dan steeds weer aanzetten en ook de films/series opzetten ging traag. Gaat bij de HD Dune Max een stuk sneller! :D

Echt een top product!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ja mee eens Grudgie. Alleen jammer dat hij geen quicktime / .mov bestanden draait. Het zou fijn zijn als mijn Canon filmpjes rechtstreeks afspeelbaar zouden zijn geweest.

Hopelijk weet je trouwens dat het verschil met 'aan' en 'standby' maar 1 Watt is, verschilt dus tussen 20 of 19 Watt.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:19
rockhopper schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:51:
Ja mee eens Grudgie. Alleen jammer dat hij geen quicktime / .mov bestanden draait. Het zou fijn zijn als mijn Canon filmpjes rechtstreeks afspeelbaar zouden zijn geweest.

Hopelijk weet je trouwens dat het verschil met 'aan' en 'standby' maar 1 Watt is, verschilt dus tussen 20 of 19 Watt.
Tenzij je de lage standby stand gebruikt, maar dan kun je de Dune ook niet meer via het netwerk benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
GeeMoney schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:12:
[...]

Je qoute de verkeerde denk ik :)

Maar voor jou heb ik wellicht ook een oplossing:
Controleer je rechten eens op NTFS niveau en dan vooral seizoen 1\2\3 vergelijken met hoe 4 erbij staat.
Ik gok dat je rechten tekort komt om hetbestand te kunnen "executen" .

De TV1-20 kan toch wel HD audio doorzetten naar een HD versterker zodat ik wel DTS-HD etc. ontvang toch?
Dat was inderdaad de verkeerde :)
De rechten op alle bestanden zijn allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:11
chimera2 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:09:
[...]

Dat was inderdaad de verkeerde :)
De rechten op alle bestanden zijn allemaal hetzelfde.
Ook de ownership en de bovenliggende folders? (en staat inhereting aan\goed?)
Het moet haast wel een rechten issue zijn, anders kon hij de ifles natuurlijk gewoon lezen :)
Wat gebeurd er als je die files namelijk in een map zet die het nu wel goed doen?
En andersom: wat gebeurd er als je een werkende file in de map zet van seizoen 4 die het niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender83
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 09:47
Ik zit te twijfelen tussen de Dune Base 3D, en de Dune Smart H1.

Ik vraag me het volgende af: wat houdt de 3D support nu precies in?
Want mn Popcorn Hour A110 speelde ook gewoon al 3D SBS bv af, en had geen 3D support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

fender83 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:35:
Ik vraag me het volgende af: wat houdt de 3D support nu precies in?
Want mn Popcorn Hour A110 speelde ook gewoon al 3D SBS bv af, en had geen 3D support.
Ik neem aan dat dat gaat over native 3D-formaten, terwijl SBS niets meer is dan een "normale" video waarin de twee streams naast elkaar getoond worden. Die laatste kan praktisch elke speler aan, maar het echte 3D-formaat (met aparte streams per oog) moet apart ondersteund worden.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
kun je ook een film afspelen zonder eerst te unrarren. dus je upload de gehele folder naar je dune zonder de file eerst te unrarren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19
justjermaine schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:23:
kun je ook een film afspelen zonder eerst te unrarren. dus je upload de gehele folder naar je dune zonder de file eerst te unrarren?
Dit is niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Twee opties als .iso (wat in feite een rar bestand is) is een film iso afspeelbaar en als folderstructuur (audio_ts en video_ts in een map)
Een .rar file kan hij uiteraard niet afspelen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Tip van de dag; Gebruik SabNZB.

Gratis tool welke jouw download meteen controleert, repareert en uitpakt naar de juiste schijf/map. Er zijn zelfs scripts voor om de naam aan te passen en de ondertiteling erbij te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 07:53:
Als je je gegevens invult kom je dan wel verder of werkt dat ook niet?
Ik zou niet weten welke gegevens ik dan in moet vullen. Ik heb niet eens een username en password op m'n PC.

Suggesties?

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19william85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 16:01
Kareem schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:08:
[...]

Ik zou niet weten welke gegevens ik dan in moet vullen. Ik heb niet eens een username en password op m'n PC.

Suggesties?
Staat je guest account aan op je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Kareem schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:08:
[...]

Suggesties?
volg dit even : http://www.hdsupplies.nl/...dows7-bestandsdeling.html
is voor een andere mediaspeler maar het principe is het zelfde als je zonder user name en pass wilt werken

tevens check of je niet de firewall hebt ingeschakeld onlangs (omdat je zegt dat het eerst wel werkte)

Gaan we er even voor het gemak van uit dat je windows 7 home premium hebt.

indien ultimate oid dan gewoon even met rechten werken.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Mijn blu-ray drive van mijn B1 heeft erg veel moeite met het lezen van discs. Ik heb hierover een mail gestuurt naar dune en ik kreeg van hun een bericht dat ik de firmware van mijn drive moest updaten volgens onderstaande link:

http://www.dune-hd.nl/bd/

Is iemand misschien bekend met deze methode? Ik heb 3 verschillende dvd-r discs geprobeert maar helaas vind er geen update plaats. De disc word gewoon herkend maar er gaat niks updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Vandaag de Dune HD TV-303D binnen gekregen. Natuurlijk direct aangesloten (ten minste, ik wilde eerst gewoon via wifi proberen, want scheelt weer een kabel neerleggen, mocht het allemaal uiteindelijk toch niet werken).
Alles leek te werken, ik kreeg mooi verbinding met mijn NAS. Toen dankzij TS en een andere post mijn Synology 'goed' ingesteld voor NFS toegang te verlenen aan de Dune. Ging allemaal goed, totdat ik probeerde ook werkelijk een film of serie te bekijken. De Dune liep gewoon hard vast. Ik natuurlijk flink gefrustreerd en alles weer één voor één nalopen, opnieuw instellen, etc. etc. Uiteindelijk maar gewoon een utp kabeltje vanaf de router boven naar beneden gelegd, om toch maar uit te sluiten dat het aan de wifi verbinding zou liggen. Ook dat bleek geen effect te hebben.
Toen begon toch enige techniek-paniek toe te slaan. Gegoogled en gegoogled, maar niks kwam in de buurt. En plotseling in een vlaag van verstandsverbijstering koos ik ervoor om de Synology eens een opdonder (lees: herstart) te geven. Na het signaal dat hij klaar was met restarten, de Dune weer opgestart. Verrek... alles werkt ineens op de Dune.
Oftewel weer flink wat tijd en werk verder, met uiteindelijk de conclusie dat een simpele herstart nog altijd de beste oplossing is :).

Nu is het tijd om echt de mogelijkheden van de Dune te verkennen!

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hier_ben_ik
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hoe spelen jullie muziek af via je Dune?

Ik vind de interface van de Dune hierin erg karig; je kunt 1 nummer afspelen maar geen playlist maken ofzo. Ook het volgende nummer vast opzoeken tijdens het afspelen gaat niet want dan stopt hij met afspelen.

Ik heb ook gezocht naar oplossingen om bijvoorbeeld via een pc met Winamp muziek naar de Dune te streamen (welke aangesloten is op een versterker) maar daar kom ik ook niet zo ver mee. Alles rondom dlna wil de stream vanaf de pc pullen ipv te pushen naar de Dune..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:20
Volgens mij is de handigste manier om niet een nummer te kiezen, maar als je de directory geselecteerd hebt op play te drukken, dan is die hele map je afspeellijst. Met pop up krijg je dan ook de lisjt in beeld tijdens het luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Gero
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06-2021
Beste Kenners,

Momenteel ben ik in het bezit van een Mede8er 500x met een Syno DS411. Ding begint een beetje oud te worden en trekt BD films niet over netwerk dus wil hem vervangen. Mijn schoonpa heeft onlangs de Med1000x3d aangeschaft en heb ik een tijdje gebruikt omdat hij toch op vakantie was. Er zijn heel wat firmware updates voorbij gekomen maar ik blijf de firmwares maar ruk vinden van mede8er. Vastlopers en weet ik het.
Ik heb het nu wel een beetje gezien met mede8er en zit aan een Dune Smart D1 te denken maar twijfel of ik hem nu moet aanschaffen of moet wachten op een D2 met nieuwe chipset aangezien de D1 toch nu al een paar jaar meegaat.

Iemand een idee of Dune met een D2 versie bezig met de SMP8910 chipset of?

Zijn er nog speciale aanpassingen trouwens om de D1 goed te laten draaien op een Syno?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:43
Dr. Gero schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:00:
Beste Kenners,

Zijn er nog speciale aanpassingen trouwens om de D1 goed te laten draaien op een Syno?

Gr
Ik ben niet een echte kenner maar een af en toe gebruiker. Ik gebruik de D1 en een Synology DS508 om films en muziek mee te kijken en te luisteren. Gebruik trouwens de Synology ook ism met Onkyo TX-NR 509 voor muziek.
De D1 en de Synology werken prima en zonder haperingen in beeld en/of geluid. Je moet dan wel verbinding maken via NFS. Dan werkt het prima. Heb hier ook 1 Blu-ray op de Synology staan van bijna 50 gig en die speelt ook prima zonder haperingen. Als ik dan het beeld doorspoel of begin ergens halverwege dan heb ik binnen ongeveer 2 seconden meteen beeld en geluid als ik op de play knop druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 12:35
Hier_ben_ik schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:50:
Ik vind de interface van de Dune hierin erg karig; je kunt 1 nummer afspelen maar geen playlist maken ofzo. Ook het volgende nummer vast opzoeken tijdens het afspelen gaat niet want dan stopt hij met afspelen.
Misschien wat omslachtig, maar wat je zou kunnen doen is logitech media server installeren op je pc en dan de stream.mp3 aanroepen vanaf de dune. Daarna kun je via b.v. orangesqueeze op android alles doen wat je wilt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 09:22:
[...]

Tip van de dag; Gebruik SabNZB.

Gratis tool welke jouw download meteen controleert, repareert en uitpakt naar de juiste schijf/map. Er zijn zelfs scripts voor om de naam aan te passen en de ondertiteling erbij te zoeken.
Deze heb ik op mijn laptop en hij is idd een mooi tool, maar moet ik die ook op een of ander manier naar mijn Dune zien te zenden / kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die op zoek is naar goede muziek organiser cq. jukebox kijk eens op deze link:

http://www.mpcclub.com/fo...280&highlight=music+orgin

Ik heb dit programma de afgelopen 3 weken uitgeprobeerd.

Bevalt het beste van Musinizer - DMM Music - Dunecatalog voor Mediamonkey, allemaal geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreselijk sloom proggie, heb het vlug verwijdert, en te buggy ook, "Trasch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik kreeg vandaag een melding over nieuwe firmware (dune max). Is dit een stabiele versie als ik de melding vanzelf krijg, en werken daar dus BR iso files wel in of kan ik beter nog even wachten met updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heb zelf ook een update melding gehad om mijn TV101. Na installatie zijn me 2 zaken opgevallen die storend waren:
- de datum en tijd blijft zichtbaar tussen de covers in de videowall die ik met Yadis aangemaakt heb;
- wanneer je de info van een film bekijkt, is deze ook deels zichtbaar, samen met een filmspoel.

Heb in het menu al proberen deze zaken uit te schakelen maar heb dit nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Dat probleem zat er in de vorige twee beta's ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Ram0n schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:12:
Dat probleem zat er in de vorige twee beta's ook in.
Ik had de update gewoon doorgeklikt en niet gezien dat het een beta was. (duh...) Ging er vanuit dat mijn Dune alleen stable versies binnenhaalt. Settings dus maar eens checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dus het is nog steeds een beta die ik door mijn neus geduwd krijg? Want ik heb dit toch echt uit staan als het goed is. Maar ik lees hier niets terug over nieuwe (stabiele) non-beta firmware de laatste paar weken.....
:? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik heb m'n Dune zelf nog niet aangehad en weet daarom niet of de nieuwste firmware ook beta is :) Enkel dat de vorige beta's dit probleem hadden. Als ze dit nu hebben uitgebracht als stable inclusief die bug is dat wel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Heb het eens gecheckt. Mijn TV-101 heeft gisteren firmware 130515_2104_b6 binnengehaald. Dit is volgens mij een beta versie ondanks dat mijn Dune beta-versies onderdrukt. Erg vreemd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrX_Cuci
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09 21:27
Volgens de online upgrade txt is de bovenstaande versie gemarkeerd als stable. (30515_2104_b6) Deze versie is unstable 130429_1605_b6 (beta) Update bestaat overigens als sinds mei

[ Voor 26% gewijzigd door MrX_Cuci op 22-07-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:00

WR.

S1NN3D schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 17:04:
Heb het eens gecheckt. Mijn TV-101 heeft gisteren firmware 130515_2104_b6 binnengehaald. Dit is volgens mij een beta versie ondanks dat mijn Dune beta-versies onderdrukt. Erg vreemd dus.
Als je goed in je firmware lijstje kijkt kan je zien dat de vorige B6 een Beta was en deze dus een stable ;)
Ook ik krijg nooit melding bij beta's en bij deze dus wel omdat het geen beta blijkbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ok dus het is veilig om te updaten?
Kleine errors zoals tijd die ergens in een hoekje staat in het menu maakt me niet zoveel uit. Het enige wat ik echt belangrijk vind is dat alles gewoon afspeelbaar is (behalve die quicktime filmpjes van m'n canon camera's dat ik toch wel mis). Sorry dat ik een beetje paranoide ben maar ik heb wel vaker ge-eikel gehad met firmwares en dit wordt de eerste update pas voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb de update van de week ook geinstalleerd op mijn D1. Het was allemaal weer weinig spannend moet ik zeggen. Nou gebruik ik mijn D1 oo ksimpelweg voor het afspelen van films en meer niet. Dat deed hij goed en dat is hij goed blijven doen. Ik vind het alleen wel typisch dat het geluid, in ieder geval bij mkv's altijd met 0.22 sec vertraagd moet worden om synchroon te lopen.

Dat is toch een bekende bug van de D1? (dat het dus niet aan mijn receiver of de combinatie receiver-D1 ligt)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:17

Ethirty

Who...me?

Ik hoef anders met mijn D1 zelden de audio te vertragen. Alleen laatst met een slechte rip die ook nog eens alleen stereo was. Ik heb eenmalig mijn receiver ingesteld om de vertraging van het beeld van de tv de compenseren en alle bronnen op de receiver maken daar dus netjes gebruik van.

Als het bij jou consequent is zou ik eens kijken of je de vertraging kan instellen op je receiver.

[ Voor 15% gewijzigd door Ethirty op 23-07-2013 09:25 ]

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
PaT schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 07:57:
Ik heb de update van de week ook geinstalleerd op mijn D1. Het was allemaal weer weinig spannend moet ik zeggen. Nou gebruik ik mijn D1 oo ksimpelweg voor het afspelen van films en meer niet. Dat deed hij goed en dat is hij goed blijven doen. Ik vind het alleen wel typisch dat het geluid, in ieder geval bij mkv's altijd met 0.22 sec vertraagd moet worden om synchroon te lopen.

Dat is toch een bekende bug van de D1? (dat het dus niet aan mijn receiver of de combinatie receiver-D1 ligt)
Niet alleen de D1, schijnt eerder een bug te zijn in de chip die in een bepaalde generatie Dune's zit.

De Prime 3.0 had het ook, maar bij deze TV303D eigenlijk nog geen last van gehad.

Had voor de prime op mijn Logitech Harmony een macro gemaakt om deze met een druk op de knop automatisch 0.22 omlaag te zetten.
Heb wel eens gevraagd of ze dat niet ook in een dune_folder.txt mee konden nemen, maar denk dat dat niet gaat gebeuren. Zou wel een boel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Die audiovertraging heb ik ook met mijn Dune Max. Als je het weet hou je er rekening mee en stel je dit telkens vrijwel automatisch in, maar het is toch een slordige bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bij mijn max nog niet gemerkt. Ik loop wel tegen slechte subtitle syncs aan maar dat komt meestal door rip mismatches. Overigens ook vrij eenvoudig op te lossen.
Maar goed ik zal vanavond de update eens draaien.

[ Voor 13% gewijzigd door rockhopper op 23-07-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
Het gebeurd vaak bij televisie series. Bij films heb ik het zelf misschien maar 1 keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ethirty schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:23:
Als het bij jou consequent is zou ik eens kijken of je de vertraging kan instellen op je receiver.
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen, kan prima op mijn Marantz, maar ja... even dat rode knopje indrukken en een paar keer "minnen" ga je ook niet dood van :D

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Tja, maar dan moet ik het ook doen voor mijn Humax en op de PS3 kan je de vertraging niet instellen. Dan maar de receiver, de vertraging komt (bij mij dan) uit de processing tijd van de tv. En dan heb ik de meeste "verbeteringen" nog uitgezet.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ethirty schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:21:
Tja, maar dan moet ik het ook doen voor mijn Humax en op de PS3 kan je de vertraging niet instellen. Dan maar de receiver, de vertraging komt (bij mij dan) uit de processing tijd van de tv. En dan heb ik de meeste "verbeteringen" nog uitgezet.
Als je geluid over de reciever gaat en het loopt achter, dan loopt de tv toch voor? Misschien moet je de 'verbeteringen' in de tv aanzetten zodat deze trager wordt (verwerkingstijd voor beter beeld) en het dan wel synchroon loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Laatst online: 15-09 14:14
Ik heb net een Dune TV-303D gekocht en vroeg me af welk programma het makkelijkste werkt om een moviewall te maken?
Is dit nu enkel Yadis of zijn er nog andere en betere programmas om de klus te klaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

rockhopper schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:36:
[...]

Als je geluid over de reciever gaat en het loopt achter, dan loopt de tv toch voor? Misschien moet je de 'verbeteringen' in de tv aanzetten zodat deze trager wordt (verwerkingstijd voor beter beeld) en het dan wel synchroon loopt.
Nee, het geluid en beeld gaan de versterker in. Die geeft het geluid weer en stuurt het beeld door. Maar de tv volgt een x aantal ms later pas met het beeld. Je moet het geluid dus vertragen (later laten horen). Het werkt al een paar jaar zo, dus ik denk dat ik het wel goed ingesteld heb staan ;) Als je meer functies aan zet wordt het beeld nog later weergegeven en zal je nog meer moeten vertragen.
Moris schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:45:
Ik heb net een Dune TV-303D gekocht en vroeg me af welk programma het makkelijkste werkt om een moviewall te maken?
Is dit nu enkel Yadis of zijn er nog andere en betere programmas om de klus te klaren?
Ik ben zelf nog steeds erg te spreken over Yadis. De rest vond ik altijd onhandig werken, al hou ik de ontwikkelingen verder niet echt meer bij. Helaas nog geen fatsoenlijk alternatief voor de Mac tegen gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ethirty op 23-07-2013 18:54 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Net met Yadis gespeeld en inderdaad een mooi overzichtelijk programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het is alleen jammer dat het stil staat (geen doorontwikkeling meer geloof ik)
Persoonlijk zou ik graag de * rating van imdb hebben ipv zo'n nepsite waar 15 man stemt. Maar tot die tijd blijf ik ook trouwe gebruiker. Overigens wilde ik gisteren de film "1941" inladen in Yadis maar ik kreeg dit niet voor elkaar, zelf niet als je handmatig zoekt met de imdb titel. Uiteindelijk zelf maar wat info neergezet en handmatig wat plaatjes gedownload. Vreemde zaak dat.

En de knoop doorgehakt en firmware geupdate. Tot nu toe geen problemen, en inderdaad de klok is nu zichtbaar op een paar rare plaatsen, maar verder geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

rockhopper schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:19:
Het is alleen jammer dat het stil staat (geen doorontwikkeling meer geloof ik)
De huidige versie inderdaad niet, de ontwikkelaar schijnt al een tijdje bezig te zijn met de nieuwe major-versie die bestaat uit een volledige rewrite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Voor diegenen, die met hun Dune niet (meer) een windows share kunnen benaderen (vraagt om username en wachtwoord), ik heb dit opgelost door te doen wat hier staat:
Click on Start > Run and type gpedit.msc
on the new window go to:
Computer Configuration
Windows Settings
Local Policies
Security Options
Select "Accounts: Limit local account use of blank passwords to console logon only" and disable it (by double clicking on it).
Je vind deze methode hier:

http://www.dslreports.com/forum/r25317205-RESOLVED-Sharing-folders-between-win7-Vista-no-password

Voor windows xp werkt het ook zo.

Verder moeten de rechten op de share en de directory zelf natuurlijk ook goed staan (ik doe in mijn thuisnetwerk gewoon everyone lees- en schrijfrechten geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Mijn nieuwe Dune HD tv-303D die koppeld staat aan de NAS, geeft na alle instellingen afgelopen te hebben nog steeds een stotterend beeld, snelheid komt via NFS (TCP) niet hoger dan 5.7Mbits/sec?

- Hdmi staat op 1080p/50Hz en kleuren op 8bits.
- Gedeelde map vi NFS met protocol TCP.
- Gigabit netwerk in huis is voorzien met Cat.6 kabels.
- Switchen Cat.6
- Routers Cat.6
- Synology DS412+.
- Firmware 130515_2104_B6

Iemand enig idee wat ik over het hoofd heb gezien of is deze Dune gewoon stuk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:24
Ik heb op mijn dune D1 ook de nieuwe firmware staan de B6.
Alles werkt goed, maar ze hebben youtube verwijderd. Iemand anders met de nieuwe firmware hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLight
kippy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:21:
Ik heb op mijn dune D1 ook de nieuwe firmware staan de B6.
Alles werkt goed, maar ze hebben youtube verwijderd. Iemand anders met de nieuwe firmware hier ook last van?
Klopt na de update naar fw 130515_2104_b6 staat youtube bij mij ook niet meer tussen de applications.

Dan maar via mijn bluray speler youtube op tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Youtube boeit met niet met firmware B6, maar wel het probleemloos en stootervrij kunnen afspelen van films.
Nog iemand hier die dit bovenstaand probleem ervaart met streamen via een NAS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkilie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-11-2024
Moris,

Ik heb een Dune 101, overal cat 6 en een DS213+.
1080p films stotterde ook. Ben van NFS naar SMB gegaan en eigenlijk geen last meer gehad.

Heb je de kabel die in je dune zit getest? i.e.laptop erop aansluiten en kijken hoe snel je kunt verplaatsen?

Baal wel dat SUB files nog steeds niet gesupport zijn, ticket gelogd maar gebeurd niks 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door dkilie op 26-07-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Vreemd, ik kan via een wifi bridge (Airport Express) zelfs 1080p stottervrij streamen (via NFS, UDP). Kan me niet voorstellen dat dat ligt aan het feit dat ik een D1 heb.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Volgens de handleiding die in het begin van dit topic staat, moet ik de netwerkinstelling bij gebruik van een Nas dit op NFS zetten ipv SMB?
Kabel is getest met de laptop en geeft Gigabitnetwerk aan en pompt data aan hoge snelheid door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Zet de instelling eens op UDP ipv TCP en probeer het dan nog eens. Volgens mij werkte het bij mij via TCP ook niet goed.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Laguna

Connaisseur

Ik installeer die firmware update vooralsnog niet. Mijn Dune HD TV-101 functioneert zonder problemen (enige wat handig zou zijn is dat de folder van yaDIS automatisch geselecteerd wordt bij het aanzetten, maar of dat met deze firmware update wordt toegevoegd?). Verder zie ik alleen maar minpunten bij deze firmware: Youtube app weg en de datum/klok die overal in het menu in beeld blijft staan (dus ook bij yaDIS).

Verder heb ik het idee dat deze release per ongeluk als stable is gezet ipv beta. Aangezien stable releases nooit de toevoeging b6 oid dragen en de firmware update ook niet vermeld staat op de Dune HD website.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Ethirty schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:08:
Zet de instelling eens op UDP ipv TCP en probeer het dan nog eens. Volgens mij werkte het bij mij via TCP ook niet goed.
Zal eens proberen of het mag helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Alles werkt nu eindelijk vlotjes met de volgende instellingen.
NFS rechten met UDP op de NAS ingeschakeld op de film map en ip adres van de Dune ingegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Weet iemand hoe ik de volgorde van de films kan aanpassen in de layout?
Ik heb nu als voorbeeld alle 6 delen van Star Wars onder de Hoodmap Sciencefiction in Yadis staan, helaas staan deze nu wel allemaal onder elkaar, maar niet op volgorde, dus eerst deel 2, dan 5 enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Moris schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:04:
Weet iemand hoe ik de volgorde van de films kan aanpassen in de layout?
Ik heb nu als voorbeeld alle 6 delen van Star Wars onder de Hoodmap Sciencefiction in Yadis staan, helaas staan deze nu wel allemaal onder elkaar, maar niet op volgorde, dus eerst deel 2, dan 5 enz..
Meest handige is ze alle 6 te sorteren onder 1 "saga" (volgorde van toevoegen is volgorde in de submap waarin ze geplaatst worden)
Verder heeft een titel 3 "titels" 1) Titel (zoals vertoont) 2) Originele titel 3) sorteringstitel. Je kan wel raden welke je moet aanpassen voor de volgordes. (tip de 3e dus) maak dan een naam als star wars 01 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Oké,
Kan ik bv de 6 Star Wars films plaatsen in een subfolder die onder de hoofmap Sciencefiction ligt?

Dus Hoofdmap "Sciencefiction"
Onderliggende map "Star Wars"

Star Wars 01
Star Wars 02
Star Wars 03
enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Helaas, dat niet. Je kan er dus een aparte saga van maken, maar die kan je vervolgens weer niet als subset van een genre plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Wat Saga doet is één afbeelding maken van alle films die onder de saga vallen (bijvoorbeeld 6 SW films en 2 ewok films, of alle james bonds). Je klikt op de afbeelding van de desbetreffende saga en je komt dan in yadis in een nieuw subscherm met de background van de eerste film in je saga reeks, en je ziet dan alle films die bij die saga horen op volgorde waarin je ze zelf toegevoegd hebt aan die saga reeks.
Werkt erg fijn voor film series, meestal zijn die allemaal hetzelfde qua genre en sfeer en één plaatje in het totaal overzicht volstaat dan ipv alle afbeeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Als ik het goed begrijp kan ik van een Dvd-Box bv alle Star Wars of alle James Bonds een saga maken.
Maar kan deze Saga niet nog eens onder een genre plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Nee, maar je kan wel een link direct naar een bepaalde saga in het hoofdmenu van yaDIS plaatsen (zie instellingen -> Interface).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Wordt me te ingewikkeld.
Ik zal alle Star Wars Dvd's wel onderbrengen bij de overige films in het genre Sciencefiction.
De Star Wars films zijn dan jammer genoeg niet gegroepeerd onder 1 Star War-Cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je geeft ze toch gewoon het label saga star wars terwijl ze al in je Science fiction hoofdmap staan? Dan zijn ze gesorteerd en vallen ze met z'n allen onder één cover. Je kan een saga geen extra properties geven omdat het gewoon een soort van 'sorteer' label is, een beetje zoals een 'jaartal'. Zoals jij het ingedeeld hebt zou het moeten werken, maar ik heb het idee dat je dit nog niet geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Heb een Saga aangemaakt gelijktijdig met de proportie Genre "Science Fiction", misschien dat het daarom niet wil werken onder 1 cover Star Wars.

Als ik het goed begrijp zal de Cover met de films Star Wars niet onder de knop genre: "Science Fiction" kunnen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Dune speelt met Firmware B6 een heleboel zelf gemaakte privé-video's en andere video-bestanden niet af :(

Video bestand: .MOV (geeft foutmelding wordt niet ondersteund).
Video bestand: .MP4 (ziet videobestand als foto's en muziek).
Video bestand: .AVI (geeft foutmelding wordt niet ondersteund).
Een aantal films in ISO, worden door dune op het geluidspoor krakend/ruis weergeven.

Bij WD Tv Live heb ik op de zolder geen problemen om bovenstaande bestanden weer te geven?

Dus misschien toch terug naar WD TV Live of mede8er :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Dan zet je toch de vorige firmware terug :?

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Heb deze Dune net gekocht met firmware B, dus ik veronderstel dat de vorige firmware het niet zal oplossen?
1 1/2 jaar geleden kocht ik ook als test een Dune, die me toen net dezlefde problemen gaf als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ah zo. Ik dacht dat je zelf B6 geïnstalleerd had. Ik heb ook een paar files die ik niet af kan spelen, maar 98% gaat zonder problemen. B6 nog niet geprobeerd.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
Vreemd, waarom de bovengenoemnde bestanden al die tijd nog steeds niet ondersteund worden, waarbij een WD TV Live dit wel kan afspelen? (helaas ondersteund de WD geen 3D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Gebrek aan youtube is voor mij een dealbreaker. Ik ben weer terug gegaan naar de vorige firmware. Iemand die weet waarom youtube eruit gehaald is? Foutje? Einde licentie? Komt het ook weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

rockhopper schreef op zondag 28 juli 2013 @ 16:27:
Gebrek aan youtube is voor mij een dealbreaker. Ik ben weer terug gegaan naar de vorige firmware. Iemand die weet waarom youtube eruit gehaald is? Foutje? Einde licentie? Komt het ook weer terug?
Ik heb de updatemeldingen voor nu maar uitgeschakeld.

Verder blijf ik het apart vinden dat er niks over deze firmware vermeld staat op de website van Dune HD.

Ook als je op de firmware versie zoekt kom je alleen maar beta berichten tegen. Je zou toch een vermelding op de website van Dune HD verwachten inclusief release notes.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Laguna schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:10:
[...]
Ik heb de updatemeldingen voor nu maar uitgeschakeld.
Hoe doe je dat?

Ik ben het verder met je eens, zo'n klok half in beeld ziet er niet uit en mag eigenlijk ook niet in een 'stabiele' versie. Gelukkig was downgraden zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (tweedehands) een B1 aangeschaft ter vervanging van mijn AC Ryan HD.

Wat ik graag wil, is door mijn muziekcollectie scrollen terwijl ik muziek aan het luisteren ben. Met andere woorden: nummer luisteren, en alvast op zoek gaan naar het nummer dat ik daarna wil afspelen.Voor zover ik nu heb kunnen ontdekken, kan dit niet ?!?! Ik kan een muzieknummer afspelen, maar terug te gaan naar de bestandenlijst lukt me nu niet anders dan door de muziek te stoppen.
Klopt dit of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D1 is wel onwijs warm trouwens als hij op standby staat (geen hd erin!).. bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

de 303D zegt steeds dat er een firmware update is, ik kan hem ook installeren maar tijdens installatie word het scherm zwart en doet hij verder niks, update word nooit geïnstalleerd.

Meer mensen ervaring mee?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Hier ook met een Zappiti (Dune Base 3d). Sinds gisteren, krijg melding dat update niet is geslaagd wegens een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerdwebber
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 17:23:
I

Wat ik graag wil, is door mijn muziekcollectie scrollen terwijl ik muziek aan het luisteren ben. Met andere woorden: nummer luisteren, en alvast op zoek gaan naar het nummer dat ik daarna wil afspelen.Voor zover ik nu heb kunnen ontdekken, kan dit niet ?!?! Ik kan een muzieknummer afspelen, maar terug te gaan naar de bestandenlijst lukt me nu niet anders dan door de muziek te stoppen.
Voor muziek kun je veel beter een Raspberry Pi aanschaffen. Werkt met LMS (database voor muziek op je pc). piCorePlayer op een SD kaartje zetten en streamen maar. Bediening (zoeken, scrollen etc) kan via een smartphone of tablet. Werkt perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
ik heb interesse in de DUNE HD TV-303D maar vroeg me af of deze ook volledige bluray iso's af kan spelen dus inclusief menu's enzo of is er nog geen speler die dat kan. En hoe zit het met de 3D support? Speelt deze alles af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
De Mede8er Med600X3D ondersteund naar mijn ervaring meer bestanden dan de DUNE HD TV-303D en is bovendien nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLight
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 17:23:
Ik heb (tweedehands) een B1 aangeschaft ter vervanging van mijn AC Ryan HD.

Als ik een nummer selecteer in een folder, en op Enter druk, ziet mijn B1 de gehele folder als playlist. Tijdens het afspelen een nieuw nummer uitzoeken krijg ik ook niet voor elkaar. Misschien kun je een playlist maken? De Smart ondersteunt namelijk ook m3u playlists.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:14:
D1 is wel onwijs warm trouwens als hij op standby staat (geen hd erin!).. bij jullie ook?
Ik heb een B1 en mij viel het ook op dat op standby ze al behoorlijk warm worden. Als ik een dvd of bluray afspeel is het nog veel erger.

[ Voor 56% gewijzigd door BlackLight op 01-08-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moris schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 21:07:
De Mede8er Med600X3D ondersteund naar mijn ervaring meer bestanden dan de DUNE HD TV-303D en is bovendien nog goedkoper ook.
http://computertotaal.nl/...ew-mede8er-med600x3d.html

Dit zijn realtek apparaten !

http://tweakers.net/price...ede8er-med600x3d/reviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

rockhopper schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:11:
[...]

Hoe doe je dat?

Ik ben het verder met je eens, zo'n klok half in beeld ziet er niet uit en mag eigenlijk ook niet in een 'stabiele' versie. Gelukkig was downgraden zo gedaan.
Setup -> Miscellaneous -> Firmware Upgrade -> Check updates automatically wijzigen naar "No".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Blacklight: bedankt voor je reactie; Zoals jij het beschrijft, doet de B1 volgens mij wat hij volgens de gebruikershandleiding zou moeten doen. Wat betreft het werken met playlists: dat is het niet voor mij, omdat ik graag ad hoc een keuze wil maken uit mijn (hele) muziekverzameling en dus niet gebonden wil zijn aan vooraf samengestelde lijsten.

@Nerdwebber: ook jij bedankt. Wat jij beschrijft is helemaal nieuw voor me, ga ik me eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

buddow schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:38:
Hier ook met een Zappiti (Dune Base 3d). Sinds gisteren, krijg melding dat update niet is geslaagd wegens een fout.
cache leeggooien en het werkt.... weird.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Ik ga het proberen! Maar welk cache heb je precies verwijderd? Flash of systeemopslag?

[ Voor 60% gewijzigd door buddow op 02-08-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:01
Ik heb gisteren de Dune HD Smart D1 geupdated met de nieuwe firmwarw (kwam melding in het scherm, dus maar gedaan). Alles ging goed, alleen nu herkent de DUNE mijn 2TB harddisk niet meer??? Optie: formatteren. Maar dat ben ik huiverig voor, want dan raak alle content kwijt. Restore naar vorige firmware helpt niks. Iemand oplossing?

Nou, ik heb maar geformatteerd, jammer maar helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door ivo-nl op 11-08-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizar hoor, mijn Dune duo herkent zelfs WD Green 3TB perfect, vond dit hier voor je,

http://www.avforums.com/f...hdd-dune-hd-smart-h1.html

Mogelijk eens formateren op een ander medium in EXT3.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ivo-nl schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:24:
Ik heb gisteren de Dune HD Smart D1 geupdated met de nieuwe firmwarw (kwam melding in het scherm, dus maar gedaan). Alles ging goed, alleen nu herkent de DUNE mijn 2TB harddisk niet meer??? Optie: formatteren. Maar dat ben ik huiverig voor, want dan raak alle content kwijt. Restore naar vorige firmware helpt niks. Iemand oplossing?

Nou, ik heb maar geformatteerd, jammer maar helaas.
Is je hdd zelf niet gecrashed/stuk toevallig? Heb je een mogelijkheid om dat te controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:01
Gewoon in EXT3 geformateerd, ik weet het ook niet. HDD lijkt me in orde verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

mindcre8r schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 08:40:
[...]

volg dit even : http://www.hdsupplies.nl/...dows7-bestandsdeling.html
is voor een andere mediaspeler maar het principe is het zelfde als je zonder user name en pass wilt werken

tevens check of je niet de firewall hebt ingeschakeld onlangs (omdat je zegt dat het eerst wel werkte)

Gaan we er even voor het gemak van uit dat je windows 7 home premium hebt.

indien ultimate oid dan gewoon even met rechten werken.
Ik werk met XP.

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
We gaan niet vragenom betaalde diensten via het forum...

[ Voor 95% gewijzigd door Michael Knight op 17-08-2013 14:31 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Misschien als je ons verteld wat je al wel geprobeerd hebt en waar het mis gaat, dat we je verder kunnen helpen zonder dat je meteen je portemonnee trekt.
Als je overigens echt iemand in wilt huren gaat dat het snelst via V&A (dat schijnt de plek daarvoor te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Ik heb het geprobeerd, maar kom er zelf niet uit.
Daarbuiten is er misschien wel iemand die precies weet hoe het werkt en dat veel sneller kan als ik. :)

Ik zou ook niet weten in welk gedeelte van V&A ik dit kan plaatsen.

btw, hij geeft aan: openen van url mislukt

Ik zie dus op de tv de hoesjes wel maar als ik dan doorklik om de film te kijken krijg ik dus bovenstaande melding

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/815Yadis.jpg

Ik heb geen idee wat er in dat Dune pad moet komen te staan. volgens mij ligt daar de fout.

[ Voor 78% gewijzigd door Le_Freak ! op 16-08-2013 18:32 ]

Specs

Pagina: 1 ... 59 ... 72 Laatste