Wellicht even een update installeren?mir4dor schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:48:
Ook ik ben maar eens aan de gang gegaan met yaDIS (2.1.9) Je begrijpt het misschien al: het wil niet erg lukken...
Er is al eens gesproken over het splitsen van dit topic mbt Dune/yaDIS. Het is bijna ondoenlijk om die talloze pagina's te doorzoeken om mijn antwoord te vinden, ik hoop daarom dat iemand mij een beetje in de goede richting wil duwen![]()
Van de 15 films die ik op m'n NAS heb staan worden er maar twee films weergegeven, fanart, hoesje enzo. Van de rest van de films worden geen afbeeldingen gevonden door yaDIS. Ik heb de films exact benoemd naar het origineel, hoofdletters, punten, spaces etc.
Ik las ergens dat je moviemeter kunt instellen om hoesjes te vinden maar, hoe doe je dat ? Bij mij staat in yaDIS alleen: TMDb en Cine-Passion.
Verder krijg ik het niet voor elkaar om een yaDIS snelkoppeling op de Dune te krijgen zoals hier te lezen is: http://www.mediasmartserv...p-yadis-2-0-for-the-dune/
[afbeelding]
Ik heb een USB stick binnenin de D1 geprikt. Moet ik daar nog iets instellen ?
Aan je schermafdruk te zien werk je nog met een oude versie?