@zubenubie: Je zult in Dune Explorer zowel een plaatje moeten plaatsen als de template.xml aanpassen. Voor covers heb je een plaatje van de hoes en daaroverheen wordt een ander plaatje geplaatst van de box, het doosje. In de xml geef je dan de linkerbovenhoek aan (PositionX en PositionY) en hoe breed/hoog (PositionWidth, PositionHeight) het hoesje is ten opzichte van de doos. Dune Explorer zal dan de afbeelding die je aanbied in de GUI automatisch aanpassen naar lengte en breedte, en daar dan vervolgens de doos overheen renderen.
Kortom, maak een plaatje van een doos met een transparante achtergrond. Vervolgens heb je 2 mogelijkheden: A] knip het gedeelte uit waar het hoesje komt (dat heb ik gedaan in \Icons\CD.png) of B] maak een mooie gradiënt aan (als je beter in Photoshop bent), wat alle andere die met DE meegeleverd worden al hebben. Maak vervolgens een nieuwe entry aan in Dune.Explorer.Icons.Template.xml en je bent er.
Kortom, maak een plaatje van een doos met een transparante achtergrond. Vervolgens heb je 2 mogelijkheden: A] knip het gedeelte uit waar het hoesje komt (dat heb ik gedaan in \Icons\CD.png) of B] maak een mooie gradiënt aan (als je beter in Photoshop bent), wat alle andere die met DE meegeleverd worden al hebben. Maak vervolgens een nieuwe entry aan in Dune.Explorer.Icons.Template.xml en je bent er.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).