Ik ben in het bezit van een Smart B1 en ben zeer tevreden van deze mediaspeler!
Echter, ik heb 2 problemen:
1) Sommige retail DVDs willen niet afspelen, ze starten niet of ze doen de speler helemaal crashen. (Ik moet hem dan uitschakelen via de aan/knop achteraan het toestel)
2) Hij is aangesloten op een Yamaha RX-V667 receiver en ik moet steeds de lipsync aanpassen van auto (0) naar 250ms omdat hij anders niet synced loopt... Als ik dan terug switch naat mijn settop box moet ik die steeds weer op auto (0) zetten.
Ik kijk geen DVD op mijn Dune en weet dus ook niet of het kan maar als je op de rode knop van de afstandsbediening drukt kun je lipsync correctie instellen.
Wat betreft de retail DVD's kan ik je niet helpen.
2. Het apparaat moet stil zijn, het liefst GEEN Fan: Ik kan er niet achterkomen of dit apparaat nou
actief (met een fan) gekoelt word, of dat dit niet zo is en dat hij gewoon lekker stil is.
Ik heb zelf de Base met een HDD. Ik wist niet eens dat er een fan inzat totdat een foto van het binnenwerk zag. Toen bleek er ook optie voor de fan in de setup te zitten. Ik durf dus rustig te zeggen dan de fan stil genoeg is
5. Er moet een schermpje op zitten.... : Ik kan nergens vinden wat het schermpje op de Dune HD Smart D1 kan weergeven, dus daar zou ik graag wat meer info over willen hebben.
Vergelijk het met een gewone dvd/blu-ray speler. Weinig bijzonders dus. Je kunt het niet gebruiken om zonder TV (o.i.d.) door de HDD te navigeren.
Er is een nieuwe versie van MCIM uit.
MCIM is een nederlandstalige variant van Zapitti/Yadis. Het programma is nog erg jong en support op dit moment alleen nog films, nog geen series. Hier wordt wel aan gewerkt.
Het gebruikt Moviemeter als bron voor de filminfo.
Mensen die nu Tivxie gebruiken kunnen deze data importeren in MCIM.
Je kunt ook gebruik maken van meerdere bronnen
Er is een 32 en 64 bits versie beschikbaar.
Hier staan de bestanden.
[
Voor 14% gewijzigd door
Athome op 07-01-2011 18:47
]