Even verder zoeken en gij zult vinden: http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls (staat onder het kopje "luister in itunes/winamp")
hallo
hallo
[ Voor 12% gewijzigd door DeTeraarist op 12-08-2010 11:59 ]
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 18% gewijzigd door Steephh op 31-08-2010 17:28 ]
_@/'
Anoniem: 267416
http://amip.tools-for.net/wiki/Steephh schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:57:
Misschien dat iemand van jullie weet wat ik wil. Ik ben op zoek naar een plugin/instelling om in MSN te laten zien wat je voor muziek luistert. Alleen kan ik er nergens iets over vinden, behalve wat verouderde plugins die met mijn versie (1.01) niet meer werken.
Edit:
Toch gevonden (met wat andere tags):
http://www.hydrogenaudio....index.php?showtopic=66346
Always look on the bright side of life.
Always look on the bright side of life.
Ik kan wel een scriptje vooor je schrijven in een WSH PanelTheZeroorez schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:41:
In de instellingen is het niet te vinden, en Google weet ook niet zoveel
Sinds een tijdje maak ik gebruik van de album shuffle, maar soms heb ik simpelweg geen trek in een bepaald album. Dan kun je alle nummers één voor één skippen, of zelf een nieuw album uitkiezen... Maar is er echt geen manier om via een hotkey naar 'next album' te gaan?
Thanks, maar zoveel nood heeft het niet. Eigenlijk ben ik sinds vandaag alweer even klaar met album shuffle, en staat Foobar2000 weer vrolijk op shuffle te pompen.Anoniem: 267416 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:11:
[...]
Ik kan wel een scriptje vooor je schrijven in een WSH PanelJust let me know!
als je van die deeplink snelkoppelingen van foo_run wilt volgen dan heb je ook foo_runcmd nodig. die runt dan weer foo_run.YoG schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:56:
Ik vraag me af of dit mogelijk is, in een soort van macro:
1. Quicksearch for same / Album
2. Select All
3. Delete File(s)
En dat wil ik dan binden aan een knoppie op mn afstandsbediening (via WinLirc)..
Iemand een idee? Foo_Run pakt de command "Quicksearch for same / Album" nietanders was ik misschien snel klaar geweest
[ Voor 6% gewijzigd door Kawaii op 10-11-2010 11:33 ]
Hoe groot is je library?Kawaii schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:47:
Net even die foo_silk 4 skin geprobeerd. Het ziet er allemaal heel gelikt uit, en werkt ook best goed, maar toch ben ik weer terug naar m'n oude layout. De voornaamste reden is dat die foo_silk enorm traag werkt met mijn grote collectie. Het kost ~50s om foobar op starten met foo_silk, ipv ~10s met mijn simpele standaard configuratie. Vooral al die tabs van facets schijnen de performance te vernaggelen. Daarbij heb ik helemaal niets met last.fm, en ook al is die 'wave analysis' heel leuk, ook dat kost een paar s per liedje, en voegt voor mij persoonlijk niets toe.
Het ziet er allemaal super mooi uit, absoluut, maar de performance is voor mij gewoonweg niet goed genoeg.
Anoniem: 267416 schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:36:
Hoe groot is je library?
Hier een Library van 600GB en ik erger me ook steeds meer aan de lange laadtijd nadat ik de pc heb opgestart. Duurt een sec of 25 voor hij na het aanklikken op play daadwerkelijk met spelen begint.[b]Het kost ~50s om foobar op starten met foo_silk, ipv ~10s met mijn simpele standaard configuratie.
Heb je misschien veel autoplaylists?SlagerBlom schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:24:
[...]
Hier een Library van 600GB en ik erger me ook steeds meer aan de lange laadtijd nadat ik de pc heb opgestart. Duurt een sec of 25 voor hij na het aanklikken op play daadwerkelijk met spelen begint.
Gebruik een andere skin en wel Dark_0ne v 2.0 . Misschien heeft het niets met Foobar te maken want na een verse windowsinstall gaat het geloof ik wel snller.
Iemand suggesties?
Vrees dat ik niet weet wat autoplaylists zijn dus wrs gebruik ik ze niet...Anoniem: 267416 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:06:
[...]
Heb je misschien veel autoplaylists?
Ik zie ook dat die skin gebruik maakt van playcount statistics. Ik had vroeger ook een grote library (>900GB) en nadat ik die playcount component eruit gegooid had draaide die weer als een zonnetje
Probeer anders eens zoiets: http://matthijsb.deviantart.com/art/foo-silk-3-3-150366912. Stelt niet veel voor maar werkt erg fijn voor grote libraries.
Thanks!! Sorry voor de late reaktie, ik as een paar weken pleite.Mar2zz schreef op zondag 07 november 2010 @ 07:01:
[...]
als je van die deeplink snelkoppelingen van foo_run wilt volgen dan heb je ook foo_runcmd nodig. die runt dan weer foo_run.
dit zou ongeveer de command moeten zijn, maar je moet even kijken hoe dit in het menu heet en dat achter runcmd-playing doen, elke / is een contextmenu-niveau dieper zeg maar...
C:\Program Files\foobar2000\foobar2000.exe" "/runcmd-playing=Quicksearch for same/Album
1
| "c:\foobar2000\foobar2000.exe" "/runcmd-playing=Quicksearch for same/Album" |
Een 2de monitor puur en alleen voor de albumart?[b][message=35105609,noline]Ik heb nu een 2e monitor erbij staan. Die gebruik ik nu puur voor Foobar, maar dan alleen voor de plaatjes van de artiest en album. Dat gaat prima met Dockable Panels waarin je weer Foo_Biography integreert. Die haalt automagisch de pics op van Last.fm en Wikipidia. Daaronder heb ik Foo_OSD zitten.
yep.. en OSD, een 19" Iiyama, voor een prikkie kunnen krijgen... jammer dat ik er geen screenshot van kan makenSlagerBlom schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 22:37:
[...]
Een 2de monitor puur en alleen voor de albumart?![]()
[ Voor 36% gewijzigd door YoG op 27-11-2010 12:11 ]
Nou nou. Patsen met je dual-moniteren en dan aan komen met CRTs.
[ Voor 11% gewijzigd door YoG op 30-11-2010 13:54 ]
runcmd. Die nativecommandline wiki van foobar klopt voor geen meter. Runcmd is de enige mogelijkheid Commando's zijn gelijk aan die van foo_run die ik eerder beschreef.YoG schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:06:
Ik kom er dus nu achter dat je met een batch-file verschillende commands kan sturen naar Foobar2000.exe.
Maar waarom wil dit simpele commandje dan niet lukken ??
foobar2000.exe /command: "Edit/Select all"
Is er nog een andere manier om batch-commands te sturen naar Foobar?
Tenks.. ik had al een poging ondernomen, maar ook met Runcmd loop ik vast. Het is niet flexibel genoeg. Dit zal bijv. niet werkenMar2zz schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:10:
[...]
runcmd. Die nativecommandline wiki van foobar klopt voor geen meter. Runcmd is de enige mogelijkheid Commando's zijn gelijk aan die van foo_run die ik eerder beschreef.
Hier meer erover: http://foosion.foobar2000...ts/?id=runcmd&version=1.1
En foobar2000.exe /command: "File/Open ..." is gelijk aan foobar2000.exe "X:/PADNAARBESTAND/bestandsnaam.mp3" dat werkt wel.
volgens mij ook foobar2000 /add "map" of foobar2000 /enqueue
1
2
3
| "Z:\foobar2000\foobar2000.exe" "/runcmd=Quicksearch for same/Album" "Z:\foobar2000\foobar2000.exe" "/runcmd=Edit/Select all" "Z:\foobar2000\foobar2000.exe" "/runcmd=View/Advanced Controls/Delete current song" |
Anoniem: 120725
Is er iets beters dan? Wat mij betreft niet. Ik gebruik nog steeds de DarkOne skin en die bevalt mij prima.RavonsDaro schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:50:
Wordt dit geweldige programma nog gebruikt door menig Tweaker of zijn we geëmigreerd naar iets beters?
Maar kan ik dat ook in 1 keer doen tijdens de MP3 conversie? Via een soort scriptje dat automatisch draait ofzo?Mar2zz schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:12:
Je selecteert de bestanden met zo een suffix en dan ga je naar properties, rechtsklik op title en kies format from other fields en daar vul je in %title% ['('%suffix%')'].
Dat kan nog steeds: In het Convert-scherm open je 'output format', dan 'add new', dan bovenin op custom zetten en je kunt de parameters opgeven.Waking_The_Dead schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:41:
En tenslotte wil ik graag ook mijn MP3's in 192kb/s maar voor zover ik zie, kan je in Foobar enkel maar exact 320kb/s selecteren ofwel iets in de aard van ~190kb/s. Is het mogelijk om specifieke parameters aan LAME door te spelen via Foobar?
I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
Schitterend, bedankt! Stom dat ik dit zelf niet gevonden had.goeievraag schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 10:43:
[...]
Dat kan nog steeds: In het Convert-scherm open je 'output format', dan 'add new', dan bovenin op custom zetten en je kunt de parameters opgeven.
Update kan je hier vinden: http://code.google.com/p/....txt&can=2&q=#makechangesLeech_NL schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:07:
Ik gebruik sinds kort de foo_silk skin, en ben er erg happy mee. Ik zag dat er wat updates waren, en die heb ik geinstalleerd. Alleen de playcount1.1 update weet ik niet hoe ik die moet instaleren. De 2 andere updates voor artists en albumart waren makkelijk te vinden, maar ik vindt nergens een optie voor playcount.
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden?
Nope, daar ligt het niet aan. Als ik de tekens verander naar pakweg 0 en x dan krijg ik het nog steeds niets goed te zien. Hoewel $if(%RATING%,$repeat(x,%RATING%),0) wel overal 0 toont. Maar in dat geval, als er bij <RATING> 5 staat krijg ik ook 0 bij de column.Mar2zz schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:01:
Heb je wel een compatible lettertype geselecteerd? Volgens mij kennen alleen Unicode lettertypes ★☆ en ●o. Er zijn wat meer lettertypes die ook met ●o kunnen omgaan, maar dan staan ze niet altijd onder dezelfde char.
check charmap voor het lettertypes die je gebruikt voor alle symbolen.
1
| $pad($repeat(★,$meta(rating)), 5,✩) |
[ Voor 40% gewijzigd door brommer op 24-01-2011 20:41 ]
Anoniem: 365415
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 365415 op 04-02-2011 15:08 ]
[ Voor 9% gewijzigd door tonus2 op 07-03-2011 16:06 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Devrim op 17-04-2011 21:43 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Wtf...Ik was nog niet eens klaar met het editten van m'n postTouchdomex schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:43:
http://tedgo.deviantart.com/
DarkOne. zo te zien V2.x
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Anoniem: 338139
me @ last.fm
me @ last.fm
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 338139 op 06-05-2011 20:11 ]
Anoniem: 413156
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 413156 op 30-06-2011 13:20 ]
Wat snel, Bedankt!Mar2zz schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:33:
waar heb je die theme vandaan dan? kan ik ff in de code kijken, al is mijn foobarsyntax wat roestig aangezien ik al een poos geen foobar meer gebruik
Volgens mij gebruik ik op mijn thuis pc deze:Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:30:
Is er in foobar ook de mogelijkheid om een playlist te herbouwen aan de hand van je media library?
Ik heb namelijk de volgende situatie.
Ik heb nieuwe muziek, ik beluister het en gooi dat in een playlist. Na een tijdje ga ik mijn muziek indelen in de goede directories.
Nu kan foobar het bestand natuurlijk niet meer vinden. Het staat nu wel in de media library (voorheen niet), dus is het dan niet mogenlijk om te kijken of het bestand nog in de media library bestaat en dat hij deze dan automatisch pakt.
Ik kon dit zelf helaas niet vinden, is er misschien een plugin die dit wel kan?
Als je leert je bestanden te verplaatsen met foobar zelf dan kom je dit probleem niet tegen. foobar heeft ongeevenaarde functies om bestanden te verplaatsen op basis van jouw voorkeuren, waarbij je zelfs met $if(is waar, dan zus, anders zo) voorwaarden kan geven. presets voor het verplaatsen kan je ook bewaren zodat ze onder het rechtermuisje komen te hangen.Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 22:30:
Is er in foobar ook de mogelijkheid om een playlist te herbouwen aan de hand van je media library?
Ik heb namelijk de volgende situatie.
Ik heb nieuwe muziek, ik beluister het en gooi dat in een playlist. Na een tijdje ga ik mijn muziek indelen in de goede directories.
Nu kan foobar het bestand natuurlijk niet meer vinden. Het staat nu wel in de media library (voorheen niet), dus is het dan niet mogenlijk om te kijken of het bestand nog in de media library bestaat en dat hij deze dan automatisch pakt.
Ik kon dit zelf helaas niet vinden, is er misschien een plugin die dit wel kan?
Perfect!Tranzity schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:45:
[...]
Volgens mij gebruik ik op mijn thuis pc deze:
http://www.hydrogenaudio....index.php?showtopic=73910
[ Voor 25% gewijzigd door G.Scholtens op 13-10-2011 11:22 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Joolee op 25-10-2011 21:30 ]
Darkone werkte hier perfect. Laatste versie van een maand terug ongeveer.Joolee schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:29:
Zijn er ook skins die werken met de nieuwste versie? Ik krijg als beginner geen enkele skin aan de praat zonder verschillende errors te krijgen of maar een klein stukje van de skin.
[ Voor 13% gewijzigd door Joolee op 25-10-2011 22:02 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Ramon op 04-04-2012 23:25 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Bedankt, heb hier google voor afgezocht maar niet kunnen vinden.brommer schreef op maandag 24 januari 2011 @ 00:31:
[...]
Nope, daar ligt het niet aan. Als ik de tekens verander naar pakweg 0 en x dan krijg ik het nog steeds niets goed te zien. Hoewel $if(%RATING%,$repeat(x,%RATING%),0) wel overal 0 toont. Maar in dat geval, als er bij <RATING> 5 staat krijg ik ook 0 bij de column.
Update:
Na lang zoeken heb ik eindelijk een oplossing gevonden! Blijkbaar is er in één van de latere versies van Foobar een wijziging gedaan, waar %rating% verwijst naar de playback statistics en $meta(rating) naar de rating in de metatag. Ik vind het best ingewikkeld, zeker in het licht van een klein en licht programma als Foobar met een grote transparantie. De complexiteit heeft vermoed ik vooral te maken met het debat tussen de voorstanders om de rating in de metadata op te slaan (zoals ik) en de tegenstanders die zullen zeggen dat als je de muziek deelt, je deze tags niet wilt meedelen (en je dus de rating in een aparte database moet steken).
Dus bij mij staat nu onder custom columns:
code:
1 $pad($repeat(★,$meta(rating)), 5,✩)
Voor meer info:
Hm, vind het niet denderend. Gebruik al jarenlang DarkOne van ene Tedgo. Te downloaden op deviantart.com.Vinze schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:14:
En weer even omhoog kicken!
Recent m'n computer opnieuw geïnstalleerd en vergeten de foobar instellingen te backuppen dus moest weer overnieuw beginnen. Ik had altijd een vrij donkere layout maar was er al een beetje op uitgekeken. Nu heb ik het volgende in elkaar gezet en ben er erg tevreden over!
De enige component die ik gebruikt heb is ColumnsUI.
Vroeg me al af waarom query naar %rating% niet overeenkwam met mijn ratings (in metaveld <RATING>) Tot nu nergens kunnen vinden, dus dankjewel voor deze info! M'n autoplaylist met query: "$meta(rating)" GREATER 2 werkt nu naar behoren.brommer schreef op maandag 24 januari 2011 @ 00:31:
Update:
Na lang zoeken heb ik eindelijk een oplossing gevonden! Blijkbaar is er in één van de latere versies van Foobar een wijziging gedaan, waar %rating% verwijst naar de playback statistics en $meta(rating) naar de rating in de metatag.
{...}
Anoniem: 188596
Telefoonoproepen
telefoonstatus en -identiteit lezen
Hiermee kan de app toegang krijgen tot de telefoonfuncties van het apparaat, Met deze toestemming kan de app het telefoonnummer en de apparaat-ID's bepalen, of een oproep actief is, en het andere telefoonnummer waarmee wordt gebeld.
uitgaande oproepen doorschakelen
Hiermee kan de app uitgaande oproepen verwerken en het nummer wijzigen dat wordt gebeld. De app kan uitgaande oproepen bijhouden, omleiden of blokkeren.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Om op pauze te gaan als je gebeld wordt.KroontjesPen schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:19:
Waarom moet Foobarcon Pro deze machtiging hebben?
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door DeTeraarist op 23-03-2013 03:06 ]
Fijn! Mijn favoriete Foobar skin.Propheticus schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 20:39:
Voor de liefhebbers van de DarkOne skin: versie 4 is net uit.
[afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door noud op 16-05-2013 16:00 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq