[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.452 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:56
Aapenootjes schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:11:
[...]

Lijkt me best gaaf, zou voor mij alleen lastig met vervoer/tijd en zo zijn.
Toen BF1942 nog veel gespeeld werd hebben we dat wel een keer met 60 man gedaan. Voor 3 dagen hadden we de groep fysiek in tweeën gedeeld en hebben we niets anders gespeeld dan BF1942 en Desert Combat. Dat was echt een van mijn bruutste LAN parties ooit.
Zit ook niet aan 60 man te denken. Dat trekt m'n 25MB lijntje niet. :p
Zoveel plek heb ik ook niet.

Gewoon een paar man. GoTers onder elkaar. Lijkt me ook leuk om te zien wie er achter die ene irritante assault die me altijd na 2 stappen wegtubed schuilt. :p

Edit: @ Lenny Z: Als medic haal ik juist een veel hogere K/D ratio als met assault, omdat ik me dan meestal niet midden in de actie bevind maar lekker (redelijk) safe van een afstandje van m'n squadmembers ondersteuning bied. :)

[ Voor 13% gewijzigd door ZenTex op 18-03-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349677

ChojinZ schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:21:
[...]
Noob! :+ Die van mij is -183! :X
ROFL! :-)

Ziggo vond daarnet dat ik wel voldoende geknald had. Damn, opeens elke verbinding weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 135756 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:14:
Als je als Recon gaat zitten snipen zal je ratio toenemen. Maarja...hoe nuttig is dat?
Voor je k/d wel nuttig, maar ik ben bang dat m'n spelplezier er serieus onder gaat lijden ;)
Excuus aan alle echte recons, maar snipers zijn echt lowlife pondscum ... IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:19

Grozno

acts without consequence!

Mensen die de recon class verkrachten tot sniper class zijn echt lowlife pondscum ... IMHO :P

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876

ZenTex schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:14:
[...]

Zit ook niet aan 60 man te denken. Dat trekt m'n 25MB lijntje niet. :p
Zoveel plek heb ik ook niet.

Gewoon een paar man. GoTers onder elkaar. Lijkt me ook leuk om te zien wie er achter die ene irritante assault die me altijd na 2 stappen wegtubed schuilt. :p

Edit: @ Lenny Z: Als medic haal ik juist een veel hogere K/D ratio als met assault, omdat ik me dan meestal niet midden in de actie bevind maar lekker (redelijk) safe van een afstandje van m'n squadmembers ondersteuning bied. :)
zo jammer dat BFBC2 nog geen lan ondersteuning heeft... hopen dat toch wel komt met lan party in de aantocht.

Buiten dat met 8 man lan party houden is ook enorm vet het lijkt me gewoon te vet om squad rush te spelen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177680

Even een vraagje:

Wanneer je gekilled wordt zie je toch altijd dat schermpje wie je heeft gekillt en dan zie je zijn wapens. Soms zie je bij zijn wapen een gouden sterretje staan, wat betekent dit precies?

edit:

en wat doet de high power 12x scope precies? Ik had verwacht hiermee te kunnen inzoomen maar dat gaat dus niet

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 177680 op 18-03-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Grozno schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:20:
Mensen die de recon class verkrachten tot sniper class zijn echt lowlife pondscum ... IMHO :P
/agree
Probleem is wel dat je in het begin gewoon gedwongen bent in een hoekje te snipen, omdat je geen fatsoenlijke (lees: non-bolt action) wapens hebt. In closeish-combat wordt je dan gewoon afgeslacht.

Vandaar dat ik erg weinig punten in Recon heb. Ik heb net de motion sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-05-2020
Goner schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:03:
[...]

Tsja, wat is slecht ? Ik heb een k/d van .42 en dat is behoorlijk slecht ivm de meerderheid hier. Maar, ach ik vermaak me kostelijk.

Ik ben wat later begonnen met shooters, ik werd hardstikke misselijk van die eerste (3D) shooters als Doom, Wolfenstein en zo. Ik zat meer in de aircombat sims (Airwarrior en Aces High, massive multiplayer), speelde op de zaak op LAN parties af en toe mee met Unreal Tournament en begon pas serieus met de eerste CoD.
M'n leeftijd en bijbehorend (gebrek aan) reactie-snelheid helpt ook niet :'(

EDIT: heeft iemand hier z'n stats al eens kunnen bekijken : http://bfbcs.com/pc ??
Probeerde het zojuist en ik was nr 83 in de queue van 99 ... even later stond er : We tried to add your search request to our queue, but the queue is full at 100 requests.
Mijn score is inmiddels wel zichtbaar, gewoon heel vaak F5-en en uiteindelijk kom je er wel :+

http://bfbcs.com/stats_pc/Hardwired

Veel meer info dan die elxx site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpeedKill schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:30:
Mijn score is inmiddels wel zichtbaar, gewoon heel vaak F5-en en uiteindelijk kom je er wel :+
http://bfbcs.com/stats_pc/Hardwired
Veel meer info dan die elxx site!
i agree on that 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Goner schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:18:
[...]

Voor je k/d wel nuttig, maar ik ben bang dat m'n spelplezier er serieus onder gaat lijden ;)
Excuus aan alle echte recons, maar snipers zijn echt lowlife pondscum ... IMHO
Ik heb net je profile bekeken uit nieuwsgierigheid na uw opmerking over reactiesnelheid , respect !

Ik dacht dat ik met mijn 30 jaar al oud was zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:33:
[...]

Ik heb net je profile bekeken uit nieuwsgierigheid na uw opmerking over reactiesnelheid , respect !

L0L ik dacht dat ik met 21 jaar al een granddad zou zijn op gebied van gaming maar ik voel me weer normaal op dit moment nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Tr!gger schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:10:
[...]

Gisteren zat ik ook lekker mensen op stang te jagen met de Carl Gustav }) . De opmerkingen waren niet van de lucht. Zelfs een medic met m60 begon te klagen _/-\o_ .
Ik ben nu ook bezig met de Medic class en hoop zsm die M60 te krijgen want als ik dat hier zo lees, moet dat wel een zwaar overpowerd wapen zijn, dus ben benieuwd.

Ik zit namelijk best veel online en wordt wel eens geraakt door Medics natuurlijk maar meestal schieten die toch met de Type 88 of PKM LMG. Ik zie die M60 nog niet zo vaak voorbij komen... Is het nu echt zo erg als bv de 1899 double barrel Akimbo shotguns in MW2 of valt het eigenlijk nog wel mee?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 12:03
[...]

En ook gelijk vousvoyeren, haha. Op mijn werk lopen er nog genoeg 30+ gamers rond (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67369

[...]

Tsja, wat is slecht ? Ik heb een k/d van .42 en dat is behoorlijk slecht ivm de meerderheid hier. Maar, ach ik vermaak me kostelijk.

Ik ben wat later begonnen met shooters, ik werd hardstikke misselijk van die eerste (3D) shooters als Doom, Wolfenstein en zo. Ik zat meer in de aircombat sims (Airwarrior en Aces High, massive multiplayer), speelde op de zaak op LAN parties af en toe mee met Unreal Tournament en begon pas serieus met de eerste CoD.
M'n leeftijd en bijbehorend (gebrek aan) reactie-snelheid helpt ook niet :'(

EDIT: heeft iemand hier z'n stats al eens kunnen bekijken : http://bfbcs.com/pc ??
Probeerde het zojuist en ik was nr 83 in de queue van 99 ... even later stond er : We tried to add your search request to our queue, but the queue is full at 100 requests.
Ik heb zelf een k/d van .56 of zo. Lekker boeiend. Ik heb nog maar rank 3, en ik moet nog veel leren. Ik probeer ook zoveel mogelijk mijn squad te ondersteunen (med kits, tank repairs, spotten, ...) en daar krijg je wel aardig wat punten voor. Helaas wordt je k/d er niet beter van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:51

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

hier nog een dertiger! Zo vreemd is dat toch niet? Statistieken geven aan dat vrouwen het meest online spelen. Van de mannen zijn de 25 tot 35 jarigen het best vertegenwoordigd, zo heb ik eens gelezen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Anoniem: 177680 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:29:
Even een vraagje:

Wanneer je gekilled wordt zie je toch altijd dat schermpje wie je heeft gekillt en dan zie je zijn wapens. Soms zie je bij zijn wapen een gouden sterretje staan, wat betekent dit precies?
Als je een bepaalde hoeveelheid kills haalt met een wapen krijgen je een ster(begint met brons dan silver dan goud, en met genoeg gouden sterren een platinum ster).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 12:03
[...]

De melding kreeg ik eerst ook en heb daarnet naar aanleiding van een andere post ongeveer 243 keer op F5 zitten rammen, waarna ik eindelijk mijn stats kon inzien! Niet om daar heel vrolijk van te worden, maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Het valt me op dat die leeftijden variëren per spel(type) ; op de normale vanilla servers (even oneerbiedig, arcade) is de gemiddelde leeftijd erg laag, maar op de dedicated/modded servers waar ik CoD:WaW speel ligt de leeftijd vrij hoog (meerderheid zit rond de 40 met uitschieters naar boven). Daar moet je het van meer van tactisch spelen hebben en wat rustiger spelen (dood = dood en wachten op eind van rondje) en dat ligt ons old timers wat beter, lijkt het :+

Ik heb in ET:QW eens een wedstrijd met de "Old Farts" tegen de "Whippersnappers" gespeeld en we kregen zwaar op ons kloten ... terwijl we in de normale games redelijk tot (sommigen) zeer goed mee konden komen. Spelen in een team ligt 'ons' beter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AllSeeyinEye schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:51:
hier nog een dertiger! Zo vreemd is dat toch niet? Statistieken geven aan dat vrouwen het meest online spelen. Van de mannen zijn de 25 tot 35 jarigen het best vertegenwoordigd, zo heb ik eens gelezen...
Nou en ik ben nog ouder ;-)
Niet veel, maar toch.

Veel verbindingsproblemen vandaag. Vrouw met de kids & opa & oma weg op m'n papadag, dus dat is BC2-dag geworden :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

kd ratio is 1.56, alle classes evenveel gespeeld tot nu toe. Aangezien ik alle wapens eerst ben gaan halen voor alle classes. Medic alleen nog even de M16, die is hopenlijk vanavond binnen. Elo zat op 327 gisterenavond. alhoewel die nummers wel vaag zijn, want op mijn g15 toetsenbord geeft die 327 aan, maar op de ranking 197, maar in de ranking gaat die niet over de 200, bij niemand. Of ik haal nu 2 nummers door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee das waar maar Goner is van hetzelfde jaar als mijn moeder bijvoorbeeld , dat je u dan nog verdiept in een spel als BFBC2 en online meet met jongeren (of in ons geval semi jongeren) vind ik sterk.Hoop dat ik dat ook nog ga doen further down the road of life :+

Heb dit weekend lan met 8 andere dertigers maar ken toch veel mensen die daar hun wenkbrauwen over fronsen ... je kent de vragen wel : ben je dat nu nog niet ontgroeid en dergelijke bla bla

Klein vraagje , is er een manier om mijn in game keyboard naar azerty te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 15:14
wat houdt die veteran score precies in?

dat je meerdere battlefield games hebt ofzo? heb je er verder ook iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:00:
kd ratio is 1.56, alle classes evenveel gespeeld tot nu toe. Aangezien ik alle wapens eerst ben gaan halen voor alle classes. Medic alleen nog even de M16, die is hopenlijk vanavond binnen. Elo zat op 327 gisterenavond. alhoewel die nummers wel vaag zijn, want op mijn g15 toetsenbord geeft die 327 aan, maar op de ranking 197, maar in de ranking gaat die niet over de 200, bij niemand. Of ik haal nu 2 nummers door elkaar.
Haal je dan niet skill en Elo door elkaar ? Of vergis ik me nu gruwelijk ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 291970 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:00:
Nee das waar maar Goner is van hetzelfde jaar als mijn moeder bijvoorbeeld , dat je u dan nog verdiept in een spel als BFBC2 en online meet met jongeren (of in ons geval semi jongeren) vind ik sterk.
Wat wel helpt is dat ik al m'n hele leven in de IT zit, dan heb je toch wat meer met computers en computergames. Ik speel al vanaf m'n 25e op Commodore 64 en 128, Amiga enzo ... heb nu ook een Nintendo DS (vond de DS van m'n dochters zo leuk, dat ik zelf ook maar eentje genomen heb).
Maar er zijn leeftijdgenoten die me heel raar aankijken als ik vertelde dat ik om 03:00 (tijdsverschil) mijn bed uitklom om met Amerikanen virtueel te gaan vliegen ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

Goner schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:13:
[...]

Wat wel helpt is dat ik al m'n hele leven in de IT zit, dan heb je toch wat meer met computers en computergames. Ik speel al vanaf m'n 25e op Commodore 64 en 128, Amiga enzo ... heb nu ook een Nintendo DS (vond de DS van m'n dochters zo leuk, dat ik zelf ook maar eentje genomen heb).
Maar er zijn leeftijdgenoten die me heel raar aankijken als ik vertelde dat ik om 03:00 (tijdsverschil) mijn bed uitklom om met Amerikanen virtueel te gaan vliegen ... :)
Hehe, nou je ben dus van hetzelfde jaar als me wijlen vader. Maar ik kreeg hem ook nooit mee in een game en hij begreep ook niet wat ik er in zag. Hij zag wel dat ik er lol in had en liet het daarom maar gaan. Maja, je gaat maar iets fysiek doen jongen kwam vaak langs :p Maja ik ben een gamer, en denk dat ik dit nog lang ga doen. Ontgroeien, nah, mijn vader had als hobby vissen al sinds hij zo oud was als toen ik mijn eerste grote grijze gameboy kreeg en hij heeft gevist tot aan zijn dood, en ik denk dat ik zal gamen tot dit lot mij raakt. (hopelijk over pas heeeeeeeeeeeeeeeeel lang zodat ik meer zelda's en bioware games en blizzard games kan gaan doen ;p)

Dus ik vind het niet heel vreemd denk :)

Maja dat was redelijk offtopic, nu ontopic:

wie komt er vanavond op de HC server? is me sniper kogel tenminste 1 shot 1 kill :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:23:
wie komt er vanavond op de HC server? is me sniper kogel tenminste 1 shot 1 kill :p
Ik kom hem vanavond wel één vangen dan ... als jij de rest van mij vangt :+

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 349876 op 18-03-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als de miss voor de tv in slaap valt kom ik ook :P

Yeroon , is het goed als ik u dan de ammo geef in plaats van kogels opvang ?

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 291970 op 18-03-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 16-06 13:10
Waarom krijg ik na 3 dagen proberen nog steeds een "not found" error? Doe ik iets verkeerd? Kan m'n stats nog steeds niet opvragen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Anoniem: 349876 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:27:
[...]

zo jammer dat BFBC2 nog geen lan ondersteuning heeft... hopen dat toch wel komt met lan party in de aantocht.

Buiten dat met 8 man lan party houden is ook enorm vet het lijkt me gewoon te vet om squad rush te spelen dan!
Evt interesse dan?

Oh, en om even verder in te gaan op de leeftijden hier: Ben zelf 33.
Maar het schijnt dat juist de late twintigers tot mid dertigers jarigen de grootste groep gamers vormen.
En die leeftijd zal alleen maar hoger worden, want de dertigers van nu zijn diegenen die van jongs af aan met de computer opgroeid zijn.
(in mijn geval sinds m'n tiende toen we de eerste computer thuis kregen, en vanaf m'n 13e m''n eigen C64, toen Amiga, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjenergy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10-2023
Ik kreeg net een e-mail van EA met het niews dat je oa nieuwe mappen kunt downloaden (voor pc gratis) dit was al oud nieuws. Maar vervolgens brengen ze je naar http://www.battlefieldbadcompany2.com/dlc en krijg je 2 al bestaande mappen te zien...
Waarom zouden ze dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
Acid__Burn schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:32:
[...]

Waarom krijg ik na 3 dagen proberen nog steeds een "not found" error? Doe ik iets verkeerd? Kan m'n stats nog steeds niet opvragen :X
Op het forum van hun waren inderdaad een aantal reports dat sommige spelers niet gevonden kunnen worden. MIsschien omdat de public Leaderboards maar tot 250001 gaan?

Werken je stats wel op die elxx site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07 18:05
pjenergy schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:36:
Ik kreeg net een e-mail van EA met het niews dat je oa nieuwe mappen kunt downloaden (voor pc gratis) dit was al oud nieuws. Maar vervolgens brengen ze je naar http://www.battlefieldbadcompany2.com/dlc en krijg je 2 al bestaande mappen te zien...
Waarom zouden ze dit doen.
Volgens mij zijn dit inderdaad bestaande mappen maar dan voor een ander speltype. Kortom een map van Rush beschikbaar voor Conquest en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n63/GonerNL/BFBC2servers.jpg

Ik vind hier (gametracker.com) maar 2 GoT servers, moet je je aanmelden om geplaatst te worden ? Is die 2e de HC waar het gaat gebeuren vanavond ?

EDIT: ik ziet al, er is een 3e maar die heeft GoT in de naam, niet [GoT] ...
i3D.net :: GoT Rush Hardcore Join 0/20 213.163.69.216:19567

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 18-03-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klinkt goed, bij genoeg mensen en op een moment dat ik kan zou het voor mij best te doen zijn. Op dit moment erg druk stage incombinatie met sport en bijbaantjes. zelf heb ik over een paar maanden voor mijn vrienden een kleine lan party proberen te fixen echter hoop ik dan toch wel dat de lan versie voor BFBC2 uit is!
Goner schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:46:
Ik vind hier (gametracker.com) maar 2 GoT servers, moet je je aanmelden om geplaatst te worden ? Is die 2e de HC waar het gaat gebeuren vanavond ?
EDIT: ik ziet al, er is een 3e maar die heeft GoT in de naam, niet [GoT] ...
zoals ik snel het plaatje lees... is dat een Yes.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 349876 op 18-03-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edit: samengevoegd in een bericht

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 349876 op 18-03-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 16-06 13:10
SpeedKill schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:42:
[...]

Op het forum van hun waren inderdaad een aantal reports dat sommige spelers niet gevonden kunnen worden. MIsschien omdat de public Leaderboards maar tot 250001 gaan?

Werken je stats wel op die elxx site?
Ja, daar werkt het wel: http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/AcidBurn%5BNL%5D.

Vreemd... Je zou toch zeggen dat ze alle stats kunnen tonen, en niet alleen de top zoveel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
Acid__Burn schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Ja, daar werkt het wel: http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/AcidBurn%5BNL%5D.

Vreemd... Je zou toch zeggen dat ze alle stats kunnen tonen, en niet alleen de top zoveel...?
Ja klopt, ik doelde op de in-game leaderboards..

bfbcs.com is daarentegen pas 3-4 dagen online, misschien duurt het even ivm de load die ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Waar halen de stat sites hun gegevens eigenlijk weg? Lijkt mij dat er toch ergens realtime de gegevens zijn?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-07 23:05
l0n3w012ph schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:37:
[...]

Ik ben nu ook bezig met de Medic class en hoop zsm die M60 te krijgen want als ik dat hier zo lees, moet dat wel een zwaar overpowerd wapen zijn, dus ben benieuwd.

Ik zit namelijk best veel online en wordt wel eens geraakt door Medics natuurlijk maar meestal schieten die toch met de Type 88 of PKM LMG. Ik zie die M60 nog niet zo vaak voorbij komen... Is het nu echt zo erg als bv de 1899 double barrel Akimbo shotguns in MW2 of valt het eigenlijk nog wel mee?
De M60 heeft de hoogste damage en accuracy geloof ik van alle andere LMGs vandaar dat de meeste medics die hem unlocked hebben dat ding gebruiken. Alle LMGs zijn in staat om hetzelfde resultaat te geven als je maar kogel voor kogel schiet. Ik heb er niet zoveel last van elke class heeft wel iets leuks 8) . Anyway met LMG op lange afstand kogel voor kogel 'snipen' maar als mensen voor je neus staan op volle kracht sproeien en niet met je 4x scope inzoomen anders zie je geen reet meer ;)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Tr!gger schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:28:
[...]
De M60 heeft de hoogste damage en accuracy geloof ik van alle andere LMGs vandaar dat de meeste medics die hem unlocked hebben dat ding gebruiken.
En toevallig ook de laagste rate of fire.
De reden dat de meeste medics voor de M60 kiezen is vanwege de accuracy. De goede dmg per kogel is mooi meegenomen, want zo hou je na een kill nog wat in je magazijn over.
Grote nadeel is de enorme recoil.

De M60 is het beste wapen voor middelange/lange afstand. Op close range zijn er betere LMG's met een veel hogere DPS vanwege de rate of fire.

[ Voor 5% gewijzigd door ZenTex op 18-03-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 19:36
Anoniem: 291970 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:31:
als de miss voor de tv in slaap valt kom ik ook :P
Hahaha.....daar wacht ik ook altijd op! :+

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pateen75 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:40:
[...]

Hahaha.....daar wacht ik ook altijd op! :+
hehe , tja quality time is een noodzakelijk kwaad in tijden van game verslaving >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:19

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Sorry off topic, maar dit is zoooo herkenbaar ;-)

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177680

Savageone schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:51:
[...]

Als je een bepaalde hoeveelheid kills haalt met een wapen krijgen je een ster(begint met brons dan silver dan goud, en met genoeg gouden sterren een platinum ster).
okee thanks. En weet je ook wat de high power 12x scope precies doet? Ik had verwacht hiermee te kunnen inzoomen maar dat gaat dus niet. Heb op google gezocht en er wordt gespeculeerd over het feit dat het de bullet drop weghaald? Maarja dat is dus blijkbaar niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Anoniem: 177680 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 16:49:
okee thanks. En weet je ook wat de high power 12x scope precies doet? Ik had verwacht hiermee te kunnen inzoomen maar dat gaat dus niet. Heb op google gezocht en er wordt gespeculeerd over het feit dat het de bullet drop weghaald? Maarja dat is dus blijkbaar niet zeker
Je geeft het zelf ook al aan: 12x scope. ;) Lijkt me dat hij dan hetzelfde doet als de 4x scope, maar dan er nog eens een factor 3x er bovenop? :) Ik ben eerder benieuwd naar de spot attachment voor de recon. :)

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 18-03-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-07 10:19
Er zou toch DLC uitkomen vandaag? ik zie niks in de PSN store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
lol zat net in een 16 man rush potje en het ging echt lekker, iets van 30 kills en 10x dood ofzo, en zaten ze gelijk te zeiken van cheater dit en wat niet. Heb ik ook 1x een goede round en dan krijg je direct alles om je kop geslingerd. dat we 13 waren etc. lmao wat een noobs ook.

Maarja ik vind het alleen maar een eer zo, normaal ben ik redelijk slecht bezig en ga vaak dood, maar als het een keer goed gaat ben je gelijk cheat.

Ik had net de M16 unlocked dus was die aan het testen, en die schiet wel lekker zeg, veel beter als die Abakan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 13:40
lol....denk dan dat ik toch wel de hekkensluiter ben, met mijn 68 jaar. Zie je ook wel aan mijn skills. :+

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
jagermeister schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:11:
lol....denk dan dat ik toch wel de hekkensluiter ben, met mijn 68 jaar. Zie je ook wel aan mijn skills. :+
Uit het profiel van Jagermeister:

Geboortedatum 14 juni 1978
Of moet dat 1878 zijn soms? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:26

ErA

Acid__Burn schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:32:
[...]

Ok om even wat vragen te beantwoorden over de volgende website:

http://bfbcs.com/

wat is het?
Op deze website is het mogelijk om veel stats te vinden.
Zie bijvoorbeeld:
http://bfbcs.com/stats_pc/ErAdiCToR

Echter, bijna iedereen die zijn naam intikt krijgt dit terug:
The player you searched is currently not in our database.

We tried to add your search request to our queue, but the queue is full at 100 requests. Please try again later.
We are currently not able to search new PS3 and XBOX360 players.

Dit komt, omdat bij iedere nieuwe naam die ingegeven wordt deze website een query uitzet voor de gegevens van deze persoon. Echter kunnen er maximaal 100 querys in de wachtrij worden gezet.

Hoe kom ik wel in de stats?

Je moet je voorstellen dat enkele honderduizenden mensen zich proberen "aan te melden" dat zorgt ervoor dat er constant een que is. natuurlijk is niet iedereen heel de tijd bezig, dus daarom: Herhaling = win.

Spam het zoek systeem gedurende 5 minuten lang met jou naam, en op een gegeven moment krijg je zoiets te zien als:

The player you searched is currently not in our database.

Your search request for 'pieterpost' is currently in queue at position 83 of 99
After your request was handled you will find the result on this site.

Bingo. Verder hoef je niets meer te doen. Ga rustig wat drinken en over 30 minuten zit je erin.

De problemen worden simpelweg veroorzaakt omdat dit queing systeem niet geschikt is om een half miljoen gebruikers in te voeren. Ze hadden gewoon automatisch alles moeten overnemen etc. Mgoed, op deze manier is het wel zo dat diegene die de stats echt willen als 1e zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
> http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
Info over wapens, voertuigen en perks :D

Misschien handig in de startpost?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

ErA schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:27:
[...]
De problemen worden simpelweg veroorzaakt omdat dit queing systeem niet geschikt is om een half miljoen gebruikers in te voeren. Ze hadden gewoon automatisch alles moeten overnemen etc. Mgoed, op deze manier is het wel zo dat diegene die de stats echt willen als 1e zijn.
Het zomaar automatisch alles overnemen kan ook tot problemen leiden. Volgens mij hadden die gasten van bf2s.com dat toen ook gedaan met BF2 stats waarna er server problemen optraden bij EA :P

Het zou me niet verbazen als ze er een soort cap op gebouwd (EA) hebben om stats uit te lezen.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Waarschuwing: deze post wordt offtopic :D
Wait wut? Meer vrouwen dan mannen die online gamen? I dare to doubt that.
Anoniem: 291970 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:00:
[...]

Heb dit weekend lan met 8 andere dertigers maar ken toch veel mensen die daar hun wenkbrauwen over fronsen ... je kent de vragen wel : ben je dat nu nog niet ontgroeid en dergelijke bla bla
Haha. Mannen die hun hele leven autogek zijn. Mannen die hun hele leven vissen. Mannen die hun hele leven gamen. Wat is het verschil? Als ze maar ergens plezier in hebben toch? Houdt je bezig en gaat ook de veroudering tegen (ja ik reken er op dat ik op mijn 80e de nieuwste battlefield speel >:) )
Goner schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:13:
[...]

Hihi dit komt ook bekend voor maar dan van mijn pa. Wel eens de verhalen van mijn moeder gehoord dat, toen ze elkaar pas kort kenden (maar we spreken dan wel over een jaar of 27 geleden oid), hij vaak tot laat in de nacht een flightsimulator deed. En dan elke keer teleurgesteld naar bed kwam "ik ben weer gecrashed boehoe" :+ . Me pa is 1 jaartje jonger dan u maar is het gamen wel kwijtgeraakt :P
ZenTex schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:14:
[...]

En om te zien wie altijd de 1e plaats van je afpakt.. ooh hell no 8)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Murk schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:37:
En om te zien wie altijd de 1e plaats van je afpakt.. ooh hell no 8)
Ik had het niet specifiek over jou Murk.
En vrees niet, jij mag toch niet komen. :+

(OK, je bent wél welkom. Maar ik zal alvast een zakje met ijs klaarleggen voor je >:) )

Edit: Grappig om te lezen dat, nu dat Goner zijn leeftijd uit de doeken gedaan heeft, steevast word aangesproken met u.Leuk om te zien dat men blijkbaar respect heeft.
Ik daarentegen blijf gewoon "jijen". 't is maar een forum hoor.

(ikzelf word ook regelmatig met "sir"aangesproken, door m'n crew en in de US bijvoorbeeld. Wat heb ik daar een hekel aan zeg. :r

[ Voor 34% gewijzigd door ZenTex op 18-03-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hihi dit komt ook bekend voor maar dan van mijn pa. Wel eens de verhalen van mijn moeder gehoord dat, toen ze elkaar pas kort kenden (maar we spreken dan wel over een jaar of 27 geleden oid), hij vaak tot laat in de nacht een flightsimulator deed. En dan elke keer teleurgesteld naar bed kwam "ik ben weer gecrashed boehoe" :+ . Me pa is 1 jaartje jonger dan u maar is het gamen wel kwijtgeraakt :P
Ik dacht eerst, 27 jaar geleden, dat kan toch niet. Ga ik terugrekenen, toen was ik 12 en had ik net een 2e hands ZX81. Had je vader toen een ZX Spectrum of een Commodore64? Die zijn in 1982 uitgekomen.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 349677 op 18-03-2010 18:15 . Reden: 12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 15:14
Gamebuster schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:29:
> http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
Info over wapens, voertuigen en perks :D

Misschien handig in de startpost?
http://battlefieldbadass.com/

ook heel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Klopt, ken die al :)
Maar is wel iets minder gedetailleerd.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ZenTex schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:11:
[...]

Oh, vandaar dat ik jou regelmatig als kill bij mag schrijven in m'n stats. :p

[...]

Uh?
Verrek. Kijk ik even in je profiel. :X
Zeg, vergeet je niet de geraniums water te geven met al dat ge-game? :+

Nu heb ik denk ik ook een bovengemiddelde leeftijd hier, maar dit slaat alles.
Wel stoer. 8)
ach als je maar lol hebt :) ik heb hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Een column over de BFBC2 ervaring die me een aantal keren heeft hardop doen lachen, aanrader!

http://www.quarterdown.co...Failing-Me-Bad-Company-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ZenTex schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:56:
[...]

Ik had het niet specifiek over jou Murk.
En vrees niet, jij mag toch niet komen. :+

(OK, je bent wél welkom. Maar ik zal alvast een zakje met ijs klaarleggen voor je >:) )

Edit: Grappig om te lezen dat, nu dat Goner zijn leeftijd uit de doeken gedaan heeft, steevast word aangesproken met u.Leuk om te zien dat men blijkbaar respect heeft.

(ikzelf word ook regelmatig met "sir"aangesproken, door m'n crew en in de US bijvoorbeeld. Wat heb ik daar een hekel aan zeg. :r
Wat voor functie heb jij dan? Officier op een schip ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Nette site dat!
met humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Edit: Grappig om te lezen dat, nu dat Goner zijn leeftijd uit de doeken gedaan heeft, steevast word aangesproken met u.
Ja, maar da's niet nodig he !! Als ik U genoemd wil worden, ga ik wel naar McDonalds :+
Ik lette er aanvankelijk niet op omdat Sincere6 uit Belgie komt, zo te zien, en daar wordt 'u' wat meer gebruikt dan hier.
ErA schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 17:27:
Bingo. Verder hoef je niets meer te doen. Ga rustig wat drinken en over 30 minuten zit je erin.
Zeker weten ? Volgens mij verdwijn je even snel uit de queue als je erin kwam ... maar goed, ik ben nu nr 97 van 97, dus ik doe even niks. Koffietijd.

[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 18-03-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Wat is dit nou weer voor grap?
Als ik een game probeer je joinen (Play Now of Server Browser), log ik uit tijdens het 'please wait...' (dat zie ik doordat m'n naam verdwijnt in de rechterbovenhoek). Dan krijg ik de 'server is full' error en moet ik weer naar het main menu opnieuw inloggen. En dat dus de hele tijd.

Probeer het zo nog wel weer, maar dit slaat echt totaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Anoniem: 349677 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 18:15:
[...]

Ik dacht eerst, 27 jaar geleden, dat kan toch niet. Ga ik terugrekenen, toen was ik 12 en had ik net een 2e hands ZX81. Had je vader toen een ZX Spectrum of een Commodore64? Die zijn in 1982 uitgekomen.
offtopic:
Foutje ja, moeten nog een aantal jaren bijgeteld worden maar weet niet hoeveel. Hij speelde het iig op een pentium 80486 :P
[...]

offtopic:
Ik ga der ook geen gewoonte van maken hoor :>
Sagaris schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:13:
Een column over de BFBC2 ervaring die me een aantal keren heeft hardop doen lachen, aanrader!

http://www.quarterdown.co...Failing-Me-Bad-Company-2/
Geweldig ja, effe iets quoten daaruit:

There appear to be to be two games being played in parallel on any given server. Bad Company 2, and Sniper Company 2:The Snipering.

En die droge alt-teksten, "Stop moving bitch" bij iemand die een tank wil repairen en "Yes, that bricked wall and gnarled tree do need defending" bij 2 snipers die nutteloos bezig zijn :+

[ Voor 19% gewijzigd door Murk op 18-03-2010 19:35 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Waarschuwing: deze post wordt offtopic :D

[...]

Wait wut? Meer vrouwen dan mannen die online gamen? I dare to doubt that.
Alsjeblieft: klik....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Laatst online: 30-05 11:33
Even een vraagje... Wat is het nut van de spelerstabel? Gewoon zien wie er van de GoT ook BFBC2 speelt om die (ik speel op PS3) allemaal toe te voegen aan mijn vriendenlijst? Dan wordt het daar namelijk wel een beetje druk :+ Ik zou wel met andere mensen van het forum willen spelen maar iedereen toevoegen is niet zo prakstisch. Echt jammer dat je bij Friends niet lid kan worden van groepen, of je vrienden indelen in mappen, dat zou ideaal zijn.

Trouwens, ik had na mijn eerste uurtje spelen op de PS3 21 Dog Tags en 4 melee kills... Dus ik neem aan dat die wel mee zijn gegaan van de beta? Je hebt er verder ook niet veel aan volgens mij, maar ik had mijn profiel van de beta/demo voor de zekerheid laten staan dus volgens mij is dat mee gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:23
Ik en Gambot zitten in de volgende server:
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/217.163.28.208:19567/b_560x95.png
maar met zn 2en is er niet veel aan, dus als jullie nog een server zoeken :P
als je de server niet kan vinden: xfire Phyth0n of steam: Phyth0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

offtopic:
Ik wordt niet warm of koud van een artikel uit 2006 met 2 onderzoeks 'bronnen' die allebei inmiddels offline zijn. Alhoewel ik weet dat er vooral in mmorpg's en op consoles ook veel vrouwen gamen betwijfel ik echt dat over het algemeen vrouwen méér gamen dan mannen, dat kan gewoon niet. (Argumentatie? Nee die heb ik niet. Maar zoveel nerdchicks kunnen er toch niet zijn? :o )

En ZEKER niet in BC2 :P

Heb trouwens afgelopen tijd niet kunnen spelen, leren voor tentamens, en dat zal nog minstens tot 29 maart voortduren :'( Misschien aanstaande maandag 's avonds eventjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Ligt het nou aan mij of is het voor bad company 2 niet echt moeilijk om een Platinum Trophy (PS3) te halen?

Ik heb alle singleplayer trophies al en een hoop multiplayer... ben pas net bezig

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woohaa, lekker potje mensen :-)
Ging erg lekker. Vehicles roel. Heb nu 2 gold stars op Heavy Vehicles.
Erg leuk, alleen unlock je je kits niet verder ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
B-BRAIN schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:17:
[...]

Wat voor functie heb jij dan? Officier op een schip ofzo?
Bingo.
There appear to be to be two games being played in parallel on any given server. Bad Company 2, and Sniper Company 2:The Snipering.
Spijker op z'n kop wat mij betreft. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Murk schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:36:
[...]

offtopic:
Ik wordt niet warm of koud van een artikel uit 2006 met 2 onderzoeks 'bronnen' die allebei inmiddels offline zijn. Alhoewel ik weet dat er vooral in mmorpg's en op consoles ook veel vrouwen gamen betwijfel ik echt dat over het algemeen vrouwen méér gamen dan mannen, dat kan gewoon niet. (Argumentatie? Nee die heb ik niet. Maar zoveel nerdchicks kunnen er toch niet zijn? :o )

En ZEKER niet in BC2 :P
offtopic:
Denk eens aan Sims, Sevengames, spellen.nl en soortgelijken, online casino's, zylom en soortgelijken. Telt allemaal mee als online gaming. Er is meer dan shooters en MMORPG's....

En vooruit, nog een recenter onderzoek. Zegt overigens dat er nu en in NL meer mannen gamen, maar dat vrouwen er vlakbij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Laatst online: 04-07 10:19
Net ff wat potjes op de GoT servert gespeeld, maakt het wel een stuk leuker, veel meer teamplay etc. Ik moet trouwens nog wel ff wennen aan het snel knifen, ik probeer altijd nog te schieten, maar een mes is veel makkelijker natuurlijk.

mijn ingame naam is overigens Snoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robbert1 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:00:
Net ff wat potjes op de GoT servert gespeeld, maakt het wel een stuk leuker, veel meer teamplay etc. Ik moet trouwens nog wel ff wennen aan het snel knifen, ik probeer altijd nog te schieten, maar een mes is veel makkelijker natuurlijk.

mijn ingame naam is overigens Snoei
Ah Snoei! Jij zat bij mij in het squad. Welkom!
Goed gespeeld, goed teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Hoe kan ik zien ofdat het spel daadwerkelijk geupdate is.
Kan ik ergens in het spel een versie nr vinden?

Ik vraag het me gewoon af omdat ik niets gemerkt heb van een eventuele update en omdat het er vanmiddag ook nog niet echt bepaald beter op was geworden.

Ik heb hem overigens via steam, weet niet ofdat dat nog verschil uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:43
Squad awesome met Admiral Anal, Dorsath en Andy911 was daarnet zoals de naam al zegt awesome :)
We hebben met zn allen een match gewonnen door enkel Punt C te houden en iedereen in de buurt met kogels te doorboren. Samenwerking ten top _/-\o_
Zo spelen is al leuk, maar met een goed samenwerkend en communicerend squad is het helemaal geweldig.

Die ene RPG die op Dorsath insloeg was ook echt filmisch. Door wat er gebeurde zag ik ook echt de ledematen in het rond vliegen, terwijl deze niet eens in de game zitten. Wat een beetje verbeelding wel niet beter maakt aan een game _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Gammro op 18-03-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
ja , dat was epic :D
we werden aan alle kanten geambushed , gerushed en door ons teamwork vlogen de nades/bullets ze om de oren :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Sodeknetter wat ging vanavond lekker! Mijn K/D ratio is niet onder de 3.00 uitgekomen. En ja, we hebben op een keer na ook alle potjes gewonnen en ik heb geen Recon gespeeld. Ik hou van dit spel, intense pure liefde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Hoe doet iedereen die hem op de PS3 hebt, die hier met andere GoT-leden speelt, dat? Hebben jullie gewoon een massive vriendenlijst or what? Ben ik echt nieuwschierig naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Meer mensen die hogere FPS ervaren na het installeren van de Steam patch? Ik in ieder geval wel en ben zo'n 10FPS vooruit gegaan, wat een boost betekend van (voor mij) 25%, ik had 40FPS, nu 50FPS! :)
GekooktEi schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:54:
Hoe doet iedereen die hem op de PS3 hebt, die hier met andere GoT-leden speelt, dat? Hebben jullie gewoon een massive vriendenlijst or what? Ben ik echt nieuwschierig naar :P
Ik snap niet helemaal wát je bedoeld, maar als je andere GoT'ers op de PS3 zoekt: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 8 - de Spelers

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 18-03-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

de eerste statpadder is level 50, het is de al bekende Blu.Rogers.
Iemand die hem neesteekt met zijn mes krijgt een koekje:
http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Vanavond mijn Carl Gustav vrijgespeeld, wat een lekker wapen is dat. Hopelijk heb ik in het weekend meer speeltijd.
En het lijkt erop dat alle serverproblemen nu toch wel opgelost zijn, ik heb ze in ieder geval al ruim een week niet meer. Heeft EA het beter voor elkaar dan IW.

Effe offtopic:
@Murk: Vrouwen spelen inderdaad meer online games. Denk dan echter niet aan MW2 of BFBC2 maar aan WoW en dat Facebookspul. Heb het kort geleden nog ergens gezien op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Begin het onder de knie te krijgen. Even wennen naar jaren van CoD S&D.

Ergernis 1+2: Gehele squad is alsmaar campende recon waardoor ik als aanvaller telkens op de base mag spawnen wat nr 2 oplevert: Niemand wacht alvorens weg te chopperen. Resultaat: Chopper wordt binnen 13 seconden neergeknald en ik kan 5km gaan wandelen. Damn. Ik dacht dat ik juist de egoistiche rot CoD joch zou zijn:D (alsof het van 50km afschieten van 1 defender ook maar iets betekent...)

Wellicht dat de xbox 360 niet de beste platform is voor een spel gebaseerd op samenwerken.

Vrees niet ik blijf genieten van de spectaculaire actie. En van de momenten waarop je spontaan wel een mooie samenwerking hebt met een paar anderen. Want dat komt ook veelvuldig voor. Top spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
ik kom nog steeds niet op die BFBC2s.com site, ik heb al drie keer gehad dat ik nummer 70 van 90 ofzo was, maar daarna moet ik het gewoon weer opnieuw proberen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
brilsmurfffje schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:04:
de eerste statpadder is level 50, het is de al bekende Blu.Rogers.
Iemand die hem neesteekt met zijn mes krijgt een koekje:
http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers
Moet die link nou écht om de twee dagen in het topic gemeld worden? Het is al bekend, in meerdere topic delen er over gesproken. Nu word het irritant. Fijn voor een cheater dat hij L50 is, zolang ik hem niet tegen kom is er niets aan de hand en anders ga ik wel weg van de server. ;) Zouden meer mensen moeten doen dan zich te bekommeren om statpadders, speel de game gewoon zoals hij bedoeld is en verlaag je niet tot het niveau van spelers als Blu.Rogers. :)

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 18-03-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:08:
Begin het onder de knie te krijgen. Even wennen naar jaren van CoD S&D.

Ergernis 1+2: Gehele squad is alsmaar campende recon waardoor ik als aanvaller telkens op de base mag spawnen wat nr 2 oplevert: Niemand wacht alvorens weg te chopperen. Resultaat: Chopper wordt binnen 13 seconden neergeknald en ik kan 5km gaan wandelen. Damn. Ik dacht dat ik juist de egoistiche rot CoD joch zou zijn:D (alsof het van 50km afschieten van 1 defender ook maar iets betekent...)

Wellicht dat de xbox 360 niet de beste platform is voor een spel gebaseerd op samenwerken.

Vrees niet ik blijf genieten van de spectaculaire actie. En van de momenten waarop je spontaan wel een mooie samenwerking hebt met een paar anderen. Want dat komt ook veelvuldig voor. Top spel.
Ik ervaar eigenlijk totaal geen problemen qua samenwerking. Recons kunnen irritant zijn, maar vergeet niet dat ze natuurlijk heel handig zijn in het verdedigende team, en dat je snel je tickets kwijt bent dan als aanvaller. Als gevolg hiervan krijg je, denk ik, aan het aanvallende team dan ook weer heel veel "counter-snipers", wat een beetje misplaatst is maar ik snap het idee wel. Ik denk dat bij Attackers vooral Assault en Medic handig zijn, en bij Defenders de Recons vooral. De Engineer is op zich gebalanceerd, want hij kan bij Attackers natuurlijk het armoroffensief steunen met de Powertool en als hij Defend kan hij de inkomende tanks vernietigen...

Ik heb toch al tal van typische epic Battlefield momenten gehad die je in geen enkele andere shooter kan hebben. Bijvoorbeeld als je achter zo'n heuveltje schuilt en er een tank boven je langs rijdt zeg maar, dat hij je net niet raakt, dat geeft zo'n kick ^^ Of toen ik als Recon in een helikopter twee Recons wou "Roadkillen" maar ik er per ongeluk uitsprong en één op me af kwam rennen met z'n mes. Toen heb ik ze allebei, hoe clumsy ook, met m'n sniper rifle uit de losse pols neergeschoten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iedereen nu stopt met de granade launcher en eens een paar ballen zoekt, zou een stuk leuker spelen zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 00:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

CptChaos schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:31:
[...]
Moet die link nou écht om de twee dagen in het topic gemeld worden? Het is al bekend, in meerdere topic delen er over gesproken. Nu word het irritant. Fijn voor een cheater dat hij L50 is, zolang ik hem niet tegen kom is er niets aan de hand en anders ga ik wel weg van de server. ;) Zouden meer mensen moeten doen dan zich te bekommeren om statpadders, speel de game gewoon zoals hij bedoeld is en verlaag je niet tot het niveau van spelers als Blu.Rogers. :)
Idd, diep triest om te zien hoe iemand maar zelf nog geen 300 keer gekilled is en zelf 26000 kills heeft gemaakt. Geloof je het zelf??? En dan zijn er nog mensen die geilen op dit soort stats |:(

Er is no way in een nieuwe game zonder te cheaten zelf 26000kills te maken en dan zelf maar 279 keer gedood te zijn. Sterker nog, dan ben je maar een n00b als je alsnog 279 keer gekilled wordt lol.
Als iedereen nu stopt met de granade launcher en eens een paar ballen zoekt, zou een stuk leuker spelen zijn.
Hou nou toch eens op over die grenadelauncher 8)7 allereerst is het een officieel wapentuig. En ten tweede, denk je nu echt dat iemand van de Taliban naar een hoge pief van de US Army gaat om te vragen of ze astublieft die M203's eronderuit willen schroeven, want het is anders niet eerlijk (huilie huilie)? Leef er mee of stop anders met het spel te starten.

[ Voor 20% gewijzigd door Yzord op 18-03-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:07:
Hou nou toch eens op over die grenadelauncher 8)7 allereerst is het een officieel wapentuig. En ten tweede, denk je nu echt dat iemand van de Taliban naar een hoge pief van de US Army gaat om te vragen of ze astublieft die M203's eronderuit willen schroeven, want het is anders niet eerlijk (huilie huilie)? Leef er mee of stop anders met het spel te starten.
Serieus, je kan met niks beters komen dan zo'n dom kut argument?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:11:
[...]

Ik ben bloedserieus. Ik hoor niks anders sinds CoD van huilebalken over die M203's. Dat jullie er zelf niet moe van worden is mij echt een grote vraag. Jullie willen modern warfare spelen? Prima, dan moet men ook niet moeilijk gaan doen over de grenadelaunchers. Valt me nog mee dat je niet je beklag doet over de tanks of helicopters omdat ze meer auw doen dan een M15a4 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:43
Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:11:
[...]

*Ziet ook bij Tsurany geen argumenten*

Ik vindt de Launchers in BC2 een stuk minder vervelend dan in MW2. Ja, je kan ze makkelijk spammen, maar in tegenstelling tot MW2 zijn de maps huge en kan je ze minder makkelijk raakspammen. Daarbij komt dat ze een stuk minder splash damage hebben en aardig wat langer duren om te reloaden. Hierdoor zijn ze voor mij gewoon een legit wapen.
En nee, ik ben geen assault-whore, geef mij maar een Engineer :>

[ Voor 47% gewijzigd door Gammro op 18-03-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
  • Laatst online: 13-06 00:04
CptChaos schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:31:
[...]
statpadden is toch niet hetzelfde als cheaten ? die stats kan hij toch niet gehaald hebben met statpadden ?

PSN: Beretta1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Het is altijd wat, de M60's zijn overkill, de tubes zijn vervelend, van het Snipen worden we ook niet goed, dan nog maar te zwijgen over die vervelende engineers die hun AT4 als sniper gebruiken.
Tis toch nooit eerlijk genoeg, voor mij is de game goed gebalanceerd, vind ik die tubes vervelend, neem ik me USAS12 en het is zo gebeurd:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:13:
[...]

Ik ben bloedserieus. Ik hoor niks anders sinds CoD van huilebalken over die M203's. Dat jullie er zelf niet moe van worden is mij echt een grote vraag. Jullie willen modern warfare spelen? Prima, dan moet men ook niet moeilijk gaan doen over de grenadelaunchers. Valt me nog mee dat je niet je beklag doet over de tanks of helicopters omdat ze meer auw doen dan een M15a4 |:(
Ik doe er wel moelijk over omdat die dingen in real life een casualty zone van 15 meter en een kill zone van 5 meter hebben. In dit spel kan je ze op 5 meter afstand afvuren en je hebt helemaal niks. Denk daar maar eens over na.

Bovendien, dit is een spel. Kennelijk snap je niet dat het in een spel wel belangrijk is dat het min of meer eerlijk is en in een oorlog niet. Zo'n grenade launcher is als wapen veel te effectief, je hebt een one shot kill in handen en elke idioot kan er mee om gaan. En dat doen ze ook, op enorme schaal. Als ik zie dat ongeveer de helft van mijn deaths komt door de grenade launcher dan lijkt het mij dat het een veel te sterk wapen is.
Gammro schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:15:
[...]

*Ziet ook bij Tsurany geen argumenten*
Ik maak een statement, dan ga ik er dus vanuit dat de argumentatie daarvoor wel bekend is. Als iemand er dan over wilt discussiëren dan mag hij natuurlijk de discussie openen maar breng dan wel gelijk goede argumenten aan tafel. Dat constante vergelijken met een echte oorlog is zo kansloos.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 18-03-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:17:
[...]

Ik doe er wel moelijk over omdat die dingen in real life een casualty zone van 15 meter en een kill zone van 5 meter hebben. In dit spel kan je ze op 5 meter afstand afvuren en je hebt helemaal niks. Denk daar maar eens over na.

Bovendien, dit is een spel. Kennelijk snap je niet dat het in een spel wel belangrijk is dat het min of meer eerlijk is en in een oorlog niet. Zo'n grenade launcher is als wapen veel te effectief, je hebt een one shot kill in handen en elke idioot kan er mee om gaan. En dat doen ze ook, op enorme schaal. Als ik zie dat ongeveer de helft van mijn deaths komt door de grenade launcher dan lijkt het mij dat het een veel te sterk wapen is.
Nee, je speelt gewoon te noobish. Zeker vergeten dat je maar 2 rounds hebt? En of het nu een spel is of niet, we willen alles realistisch. Daarbij ligt het maar aan de rounds wat voor kills je er mee kan maken.

Daarbij hoef ik namelijk nergens over na te denken...heb ze namelijk zelf gebruikt irl en de rounds in BC2 komen veel realistischer over dan in CoD. En ik blijf bij mijn standpunt dat men teveel huilie doet over de beschikbare wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:24
Net een leuke ronde op die White pass map ofzo op de GoT server.

Ging na een paar kills maar even de bosjes clearen van snipers. Dikke amount van kills en een aantal knifes gehaald. Bleef daar dus maar even, want de snipers en daarna ook andere mensen bleven maar terug komen.

Gok dat ik veel mensen heb geirriteerd met mijn M16 XD.
Naam is: -|AoF|- Hogader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Naar mijn mening niks mis met de Grenade Launcher, het aantal keren dat je daardoor dood gaat is zeer gering. Ik erger me bij dit spel (na zo'n 35 uur gespeeld te hebben) aan een aantal dingen. Zo zijn er de medics die veel te veel xp krijgen voor het healen, zeker als je het vergelijkt met kogels geven bij een assault! De light machine guns van de medic zijn zwaar overpowered, zo is er de M60 waarmee ik met gemak snipers neerhaal (totaal niet realistisch).

Naar mijn mening krijgen engineers veel te weinig xp voor het neerhalen van een chopper, 100 punten voor een vehicle destroy waar je misschien wel 1 of 2 minuten mee bezig bent geweest. De inzittende springen er bijna altijd uit (die kills heb je dan dus niet), het is toch belachelijk dat je evenveel punten krijgt voor een UAV als voor een chopper met 5 man erin? Bovendien zijn ze ook nog een 'gehandicapt' door die ongelofelijk scheve sub machine guns...

Verder trouwens een top spel! Hopelijk brengen ze nog wat balance tweaks :) en wat mij betreft mogen er ook wel wat meer unlocks komen, na level 22 speel je eigenlijk nergens meer voor omdat je alles al geunlocked hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Yzord schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:23:
[...]

Nee, je speelt gewoon te noobish. Zeker vergeten dat je maar 2 rounds hebt? En of het nu een spel is of niet, we willen alles realistisch. Daarbij ligt het maar aan de rounds wat voor kills je er mee kan maken.

Daarbij hoef ik namelijk nergens over na te denken...heb ze namelijk zelf gebruikt irl en de rounds in BC2 komen veel realistischer over dan in CoD. En ik blijf bij mijn standpunt dat men teveel huilie doet over de beschikbare wapens.
Kheb der inderdaad ook geen last van, van die granade launchers. Misschien ligt zoiets aan je skill-level ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:23:
[...]

Nee, je speelt gewoon te noobish.
Je hebt me nooit zien spelen dus hoe weet jij dat?
Zeker vergeten dat je maar 2 rounds hebt?
Ammo bag? En als backup een zeer sterk geweer?
En of het nu een spel is of niet, we willen alles realistisch.
Ik niet, jij misschien wel. Wil je dan ook een veel grotere splash zone voor die dingen? Of dat dan weer niet.
Daarbij ligt het maar aan de rounds wat voor kills je er mee kan maken.
Euh nee, op elke plek is dat ding sterk.
Daarbij hoef ik namelijk nergens over na te denken...heb ze namelijk zelf gebruikt irl en de rounds in BC2 komen veel realistischer over dan in CoD.
Dus? What the fuck interesseert het mij dat het beter is dan CoD. Jij kan kennelijk niet het verschil zien tussen een spel en real life, erg jammer.
En ik blijf bij mijn standpunt dat men teveel huilie doet over de beschikbare wapens.
Ik doe niet huilie, ik vind het gewoon laf dat mensen zo'n wapen constant gebruiken en vraag of ze eens wat ballen kunnen zoeken. Als ik mensen tegen kom die 8 gouden sterren in die dingen hebben dan weet je wel hoe ze spelen, enkel met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:17:
[...]

In het echt kun je toch ook geen rocket launcher gebruiken als je in een huis staat? Met een mes is iemand toch ook niet altijd in 1x dood? In het echt krijg je ook geen driehoekje boven je hoofd als iemand je heeft gezien? In het echt kun je toch ook niet naast een doos gaan staan en gehealed worden? etc, etc ...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.