[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 36.297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 19:07
Weetje wat raar is? Als Recon begin je meteen met die m24, en die is meteen ook beter dan de rest van de snipe guns die je unlockt..

Waar zijn trouwens de maps gebleven in de start post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 18:14

Bezulba

Formerly known as Eendje

keb gewoon een hekel aan die PR0L33T figuren die het heel belangrijk vinden om anderen te vertellen hoe ze het spelletje moeten spelen. Dat het om samenwerken gaat, ok. maar dat je 90% van de guns gaat verbieden "omdat het anders niet eerlijk is" gaat er bij mij niet in.

als je zo pro bent, kan je ook een m60 medic neer knallen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goakiller900
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-04 08:53
He wou mij even aan melden :)

Ben een PC speler

mee gedaan aan Beta

Steam goakiller900 -> BFBC2 goakiller900-> zelfde als de andere 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:41

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Macros4 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:08:
Weetje wat raar is? Als Recon begin je meteen met die m24, en die is meteen ook beter dan de rest van de snipe guns die je unlockt..
mwah, die Gol vind ik toch ook wel heel fijn. eigenlijk beetje hetzelfde als de M24, alleen dan nog meer accuracy.
de M95 (de laatste) doet wel de meeste dmg, which is goooood :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:36

DefLite

Why so serious?

@Macros4

Hoewel de m24 erg fijn is vind ik zelf de Magnum GOL erg fijn door zijn hoge accuracy en de m95 met zijn "Glas penetration" en hoge damage.
Maar de rest zuigt inderdaad tenzij je die semi-automatische neemt en als assault gaat spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-04 23:34

Murk

Is this thing on?

Tr!gger schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:06:
Toenet op die sneeuwmap in rush waar je met die parachute begint had ik het huis bij B opgeblazen met C4 terwijl de Mcom gearmed was. Dat huis stort in en ik kreeg 7 kills via Destruction 2.0 }) dat vond ik toch wel een geweldig moment meteen + 500 nogwat
Nice :) . Weet je wat ook werkt, en nóg meer punten oplevert? Als mcom armed is, 40mm blijven schieten op die zijde van het huis (en vlakbij de bovenkant van de trap in dat huis). Had 3/4 triple kills in een rij (volgens mij toch echt 4, stond toen opeens op 18 kills 2 deaths en de ronde was net 10 minuten bezig)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:36
eendje schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:08:
keb gewoon een hekel aan die PR0L33T figuren die het heel belangrijk vinden om anderen te vertellen hoe ze het spelletje moeten spelen. Dat het om samenwerken gaat, ok. maar dat je 90% van de guns gaat verbieden "omdat het anders niet eerlijk is" gaat er bij mij niet in.

als je zo pro bent, kan je ook een m60 medic neer knallen.
Een M60 medic kan je idd neerknallen en daar heb ik geen moeite mee ofzo, Het is gewoon zo dat als ze hem niet nerfen je straks 90% van de medics ziet lopen met de M60. En er ook meer mensen dat ding gaan pakken.

Bovendien heeft de medic class eigenlijk al teveel voordeel imo.
Met een LMG zit je niet snel zonder ammo en heb je als medic dus gratis health, terwijl je als assault wel snel zonder ammo zit en ook snel zonder health. Hadden ze het gelaten als in oldskool battlefield dan was er iets meer balans geweest. (LMGs als nadeel dat ze health missen en dus samen met assault moeten spelen. Assault nadeel dat ze ammo te weinig hebben en dus samen met LMG gasten moeten spelen)

Nu kunnen de medics namelijk heel makkelijk free wheelen, zonder iets te geven om het team aangezien ze er nauwelijks gebruik van hoeven te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 18:14

Bezulba

Formerly known as Eendje

als 90% medic is dan verliezen te toch wel.. ze zitten zo zonder ammo, en tegen tanks hebben ze helemaal niets in te brengen. Een at rocket werkt ook zeer goed om vervelende medics uit de weg te ruimen. van mij mag het hele team uit medics met m60's bestaan. Is voor mij makkelijker

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Lol wel eens een vijandelijk squad met 4xM60 tegengekomen die weten hoe ze ermee om moeten gaan? Ten eerste reviven ze elkaar als de pest en ten tweede, de M60 is een sniper met 100 kogels in het 1e magazijn. De recoil is te klein of anders de accuracy te hoog, maar hij is gewoon te goed voor een machinegeweer.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goakiller900
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-04 08:53
valt mee die m60 maar gebruik zelf als ik medic ben of de XM8 met 4x

of de saiga met aanpassingen zo dat ik verder kan schieten en meer kogels heb 12 inplaats van 6 (werkt erg goed)

trouwens het staat er niet echt bij maar zijn die servers allemaal hard core of niet zag het bij 1 er van staan maar de rest ??

had geen zin om 40 paginas door te lezen dus ehh DONT HURT ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

ZenTex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:44:
FavoriteGames=1257437266,141b3430-96fb-47ee-b280-ae24d2079ec9,Multiplay.co.uk :: [GoT] Rush | No FF;1913871039,1e55e154-62af-4763-841a-d455480fd79b,[GoT] Where Tweakers are being born ... and killed;1928029433,ac98e2d1-6264-46ad-9613-4742985d4c0c,[GoT] Tweaker shot every second;1325150750,ab1a54c4-128e-481f-9a03-d3fdc041c1f7,[GoT] Dutch Hardcore Server - Ranked;646874792,2233c198-00ac-43cb-b738-602bd1d6ba7a,Multiplay.co.uk :: [GoT] RUSH Mode 24/7;3015809032,8bb5277b-e4bd-466d-bfa7-40c17c7b4d75,Irish E-Sports [GoT] [XS];1347115308,7a8ffbc9-021c-47e9-b750-2120cb970943,i3D.net :: GoT Rush Hardcore;3680441508,ce6e3de4-bee3-4cf7-93fa-fbc8bf63d6ae,[GoT] Where Tweakers Be Killed;

Alle GoT servers compleet.
Als je dat in gamesettings.ini hangt, zou je dan alleen die servers zien bij favourites ?? Of moet je nog meer doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Mja ik ben eigenlijk wel een voorstander van dat als je je wapen ergens richt, de schietknop indrukt en ingedrukt blijft houden, en onderwijl de recoil corrigerend door muis weer op vijand te zetten, dat de kogels dan ook precies op de plaats waar je richt terecht moeten komen. Dan heb ik het nu over door je sights aimen. Waarom? Omdat dit de realiteit is, als een kogel de loop verlaat gaat hij in een rechte lijn verder en niet opeens een halve meter afwijking krijgen binnen 10 meter. Dit is precies wat er bij de m60 gebeurt. Maar wat ze nagelaten hebben is de overige aspecten van het wapen dan ook realistisch te maken, namelijk de recoil. De recoil is bij dat wapen behoorlijk, en niet alleen omhoog maar ook opzij (het is een groot ding om vast te houden). In BC2 dus niet. Maar de tendens in shooters is kennelijk om de schietknop te moeten bashen voor kunstmatige bursts in plaats van goed te blijven richten. (good old Americas Army 2 had dit bijvoorbeeld niet, de M4 SOPMOD daarin is een perfect voorbeeld van hoe een recoil in mijn ogen hoort te zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door Murk op 20-03-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:29
Goner schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:35:
[...]

Als je dat in gamesettings.ini hangt, zou je dan alleen die servers zien bij favourites ?? Of moet je nog meer doen ?
That's all, gewoon in de line waar favouriteserver= staat al die info boppen.
Verder hoef je niks te veranderen, even opslaan en het werkt!

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-04-2023
Murk schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:42:
Mja ik ben eigenlijk wel een voorstander van dat als je je wapen ergens richt, de schietknop indrukt en ingedrukt blijft houden, en onderwijl de recoil corrigerend door muis weer op vijand te zetten, dat de kogels dan ook precies op de plaats waar je richt terecht moeten komen. Dan heb ik het nu over door je sights aimen. Waarom? Omdat dit de realiteit is, als een kogel de loop verlaat gaat hij in een rechte lijn verder en niet opeens een halve meter afwijking krijgen binnen 10 meter. Dit is precies wat er bij de m60 gebeurt. Maar wat ze nagelaten hebben is de overige aspecten van het wapen dan ook realistisch te maken, namelijk de recoil. De recoil is bij dat wapen behoorlijk, en niet alleen omhoog maar ook opzij (het is een groot ding om vast te houden). In BC2 dus niet. Maar de tendens in shooters is kennelijk om de schietknop te moeten bashen voor kunstmatige bursts in plaats van goed te blijven richten. (good old Americas Army 2 had dit bijvoorbeeld niet, de M4 SOPMOD daarin is een perfect voorbeeld van hoe een recoil in mijn ogen hoort te zijn)
Hét spel dat goede recoil heeft is OFP of ArmA; ik pakte bij die laatste laatst ook een light machine gun, nou ga die maar afvuren terwijl je staat of croucht, binnen 10 kogels schiet je al 20 meter naast je doelwit. En als je dan gaat liggen en de pootjes op de grond staan, schiet hij opeens bijna zonder recoil. En dát is de realiteit. LMG's staan bekend om hun goede accuracy tov hun kaliber, maar dan moet je echt die pootjes neerzetten in het echt..

In elke shooter (dus in elke niet-"oorlogssimulatie") zijn LMG's enorm geärcadiseerd zeg maar. Ik persoonlijk heb er niet zo'n moeite mee, wel als de recoil is zoals in Modern Warfare want daar kan je ermee snipen, dat is wel erg jammer. BFBC2 bootst wel gewoon na dat de kogels ook op grote astanden behoorlijk accuraat zijn, wat in het echt natuurlijk ook zo is, maar om het een beetje te balanceren is de accuracy algemeen gewoon ook naar boven gehaald, wat ik logisch vindt. Anders moet je steeds gaan liggen met zo'n ding en dan ben je toch wel een sitting duck voor snipers. Ik vind dat BFBC2 het heel goed doet qua authenticiteit van wapens hoor, bijvoorbeeld de reloadanimaties enzo zien er ook mooi uit, en het geluid natuurlijk is ook geweldig.

Volgens Wikipedia trouwens:
quote: Wikipedia
The M249 provides accuracy approaching that of a rifle, combined with the sustained volume of fire of a machine gun.

[ Voor 3% gewijzigd door GekooktEi op 20-03-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

GekooktEi schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:57:
[...]

Hét spel dat goede recoil heeft is OFP of ArmA; ik pakte bij die laatste laatst ook een light machine gun, nou ga die maar afvuren terwijl je staat of croucht, binnen 10 kogels schiet je al 20 meter naast je doelwit. En als je dan gaat liggen en de pootjes op de grond staan, schiet hij opeens bijna zonder recoil. En dát is de realiteit. LMG's staan bekend om hun goede accuracy tov hun kaliber, maar dan moet je echt die pootjes neerzetten in het echt..
Dat over 20 meter naast je doelwit schieten. Is dat terwijl de crosshair (iron sight eigenlijk) nog op het doel is of als je de gun zijn gang laat gaan? Ik hoop toch echt het tweede. Hoe zit het met de reis die de kogels afleggen als je hem wel recht houdt?
Volgens Wikipedia trouwens:
<iets over m249>
Zeg maar nee dan heb je er 2 :D http://www.youtube.com/watch?v=gCra4qOrjFw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:48

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik heb iets heel zieks tijdens multi-player. Soms spring ik ineens naar de desktop... Kan dan wel gewoon terug in de game met alt-tab.
Erg vaag het is op het moment dat ik een bepaalde combi doe van een toets en de rechter muisknop... Iemand die ook aan het handje toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Murk schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:05:
Dat over 20 meter naast je doelwit schieten. Is dat terwijl de crosshair nog op het doel is of als je de gun zijn gang laat gaan? Ik hoop toch echt het tweede. Hoe zit het met de reis die de kogels afleggen als je hem wel recht houdt?
Dat tweede, uiteraard. Als ik hem gewoon met de muis op het doel forceer dan is hij alsnog niet echt accuraat hoor, ik zal zo nog even testen trouwens :9 Maar het punt is dat hij bijna geen recoil heeft als hij op de tripod staat, of iig als je ligt, wat natuurlijk impliceert dat je de tripod eronder hebt. Dan hoef je de muis ook niet naar beneden te drukken volgens mij om op het doel te blijven. Ik ga even kijken in ArmA hoe dat ook alweer ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

heeft iemand al eens meegemaakt dat er een enemy op hun positie spawnde?

Ik had al eerder het gevoel dat het wel eens gebeurt was maar nu was ik op 1 van de maps helemaal in het begin vanaf mijn spawn in een gebouwtje met sniper de map aan het overlooken (in zo'n barak), en dan hoor ik een spawn geluid, ik draai me om, staat daar opeens een enemy naast me beduust naar de muur te staren, en een seconde later orienteerde die zich (zoals je normaal doet als je start).

Er was no way dat ie al de map over was gegaan, daar was het nog te vroeg voor.

Misschien als ze team switchen na spawn aangegeven te hebben of zo misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-04 19:15
Goner schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:35:
[...]

Eh.. wat is je vraag nou precies? Als je dat lijstje in je .ini plakt, dan zie je de GoT-servers in de favourit-lijst. Ik ben die poster ook erg dankbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Murk schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:05:Dat over 20 meter naast je doelwit schieten. Is dat terwijl de crosshair (iron sight eigenlijk) nog op het doel is of als je de gun zijn gang laat gaan? Ik hoop toch echt het tweede. Hoe zit het met de reis die de kogels afleggen als je hem wel recht houdt?
Ik heb net ArmA weer even aangehad, en die beschouw ik als de betrouwbaarste bron die ik ken voor realisme in wapens, dus hier komt-ie: als ik lig met de M249 hoef ik de muis niet te bewegen om de recoil te corrigeren, want die is er niet blijvend, hij komt steeds terug naar waar ik begon met schieten of een halve meter daarboven maar het loopt niet op.

Als ik hurk of sta, schiet ik na een seconde zonder de muis te bewegen gewoon naar de zon zeg maar, en ook als ik de muis wel beweeg gaat dat ding echt tekeer, niet normaal. Zelfs als je dan een single shot afvuurt moet je nog even weer corrigeren voordat je de volgende doet, echt verdomde veel recoil. Praktisch niet te doen "in het echt" dus. Niet in ArmA iig :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

yorkick schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:53:
That's all, gewoon in de line waar favouriteserver= staat al die info boppen.
Verder hoef je niks te veranderen, even opslaan en het werkt!
Dat leek me ook ... maar nee.
Je kunt je favourites op 2 manieren tonen, via Server Browser en dan de tab Favourites en rechtstreeks door de smalle sidebar Servers rechtsonder. Die leveren dus een verschillend lijstje op ! Er staan servers bij die helemaal niet in de entry FavoriteGames= staan en er zijn ook servers grijs, dus zonder map en andere info ... die server browser is echt goed gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Aaaargh!!! Rub it in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Haha. On the bright side: in BFBC2 heb je dus, wanneer je er rechtop mee staat, dezelfde accuracy als wanneer je er in ArmA mee ligt ;) Ach, ik mis het niet in BFBC2 hoor.. Ik vind het wel fijn dat je tenminste een beetje kans hebt tegen die snipers. It makes no sense dat het er niet in zit nee, maar missen doe ik het niet.

Ik ben toch wel blij hoor, dat LMG's een beetje gebalanced zijn tov de echte wereld... En ik vind de accuracy beter gedaan dan in Call of Duty, dat zeker. Vooral als je mee loopt - staat ook in de beschrijving - schiet je niet zo scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Pheace schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:22:
heeft iemand al eens meegemaakt dat er een enemy op hun positie spawnde?

Ik had al eerder het gevoel dat het wel eens gebeurt was maar nu was ik op 1 van de maps helemaal in het begin vanaf mijn spawn in een gebouwtje met sniper de map aan het overlooken (in zo'n barak), en dan hoor ik een spawn geluid, ik draai me om, staat daar opeens een enemy naast me beduust naar de muur te staren, en een seconde later orienteerde die zich (zoals je normaal doet als je start).

Er was no way dat ie al de map over was gegaan, daar was het nog te vroeg voor.

Misschien als ze team switchen na spawn aangegeven te hebben of zo misschien?
Ik heb gisteren wel gehad dat ik nadat ik gerespawned was dat mijn teammates op mij begonnen te schieten zonder dat ze mij konden killen. Blijkbaar werd ik als vijand aangegeven voor hun of zo.

Ik heb nu wel een probleem dat ik als sniper de mortar strike niet meer kan gebruiken. Ik kan wel inzoomen met de rechter muis button maar als ik op de linker druk gebeurt er helemaal niets terwijl anderen wel de mortar strike kunnen gebruiken. Bekend probleem> Ik kom via google eigenlijk niets tegen, tenzij ik de verkeerde zoekwoorden gebruikt heb.
Opnieuw opstarten kan het wellicht oplossen maar ik kan opeens geen verbinding meer krijgen met de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik heb de multiplayer nu een paar keer gespeeld ( @ [GoT] server), maar what the fuck ik weet in het begin niet eens wat ik moet doen zeg.
Dit is wel even iets anders dan MW1 of 2 O+

Straks maar weer eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
En we kunnen verder in: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 9

Hou echter wél rekening met de regels van de topic warning, ook al staan ze er nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.