[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 36.397 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 19:11
iemand dit al geprobeerd? xD
There's a building on the map Isla Inocentes that houses one of the second set of M-Com stations in the Rush gametype, if you knife the pair of connected fences that lean against the wall of that building then it will collapse.(PC version)
http://www.gametrailers.c.../342058?playlist=featured

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-06 21:56
:>

Onder welke naam speel je en onder welke naam log je in op mumble.
Overigens zijn er 2 veelgebruikte mumble servers. Die van Crazymonkey (vermeld in de startpost) en die van bananenspin (gegevens niet openbaar maar word verstrekt onder GoTers).
Voeg jezelf ook even toe in de startpost. Stuur een DM naar de auteurs van de topic. Zie de medling onderaan de pagina.

Maar probeer het inderdaad even. Samen met mumble op 1 server (en team) spelen voegt zoveel toe!
Ik speelde gister ook voor het eerst actief met mumble (kon daarvoor vanwege mic problemen ook alleen maar luisteren). Dus doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ziet er grappig uit :P

Het lijkt mij wel een goed idee om een limiet van rank op een server te zetten, ik ben pas level 10, en dan is het wel prettig om niet de hele tijd op servers te komen met mensen van level 30 en hoger. Je kan voordat je een server joined niet zien wat de ranks zijn van mensen op de server.
Zijn er meer mensen die dit prettig zouden vinden, of moet ik gewoon meer oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-06 08:07
brilsmurfffje schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:22:

Het lijkt mij wel een goed idee om een limiet van rank op een server te zetten, ik ben pas level 10, en dan is het wel prettig om niet de hele tijd op servers te komen met mensen van level 30 en hoger. Je kan voordat je een server joined niet zien wat de ranks zijn van mensen op de server.
Zijn er meer mensen die dit prettig zouden vinden, of moet ik gewoon meer oefenen :P
Ik denk dat je gewoon meer moet oefenen, ik was ook later begonnnen met spelen, veel mensen al in de 20, maar gewoon je best doen, in een squad een beetje samenwerken, speel de class die nodig is.
Ik ben ook niet de beste, maar als je samenwerkt in een team wordt je samen alleen maar beter.
En anders kan je altijd recon worden ;) (maar wel eentje die spot/motion mines goed neerlegt, en meeloopt)

[ Voor 5% gewijzigd door k4kl44s op 20-03-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brilsmurfffje schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:22:

Ga maar meer oefenen. Level zegt niks over skill, puur over de tijd die iemand er in steekt. Ja iemand van level 20 heeft betere wapens maar iemand van level 10 die constant assault speelt kan daar ook al alles unlocked hebben. Levelcap heeft in dit geval dus geen zin omdat het niks over skills en unlocks zegt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtRasta
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:52
Was gister beetje aan het spelen en merkte al dat de GoT spelers op hoog niveau spelen.
Maar alsnog werd ik eerste.

Leuke server!

XC40 SM Plus MY23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

PvtRasta schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:36:
Was gister beetje aan het spelen en merkte al dat de GoT spelers op hoog niveau spelen.
Maar alsnog werd ik eerste.

Leuke server!
K maak je kapot!
Nee geintje, welke server speelde je?
Ik verwar mezelf nog wel eens, en zie volgens mij aardig weinig "GoT"ers op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Robbert1 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:17:
iemand dit al geprobeerd? xD

[...]
Maar dan is de mcom nog niet vernietigd?

Net even isla innocentes doorlopen als attacker op lege server, en er is nergens een mcom die in een gebouw staat die op schuttingen leunt.

[ Voor 27% gewijzigd door Murk op 20-03-2010 12:53 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Murk schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:45:
[...]

Maar dan is de mcom nog niet vernietigd?
Als het gebouw instort is de MCOM vernietigd. Is trouwens wel een leuke weak spot van het gebouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ZenTex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:44:
Zaten we op dezelfde mumble? ik heb jou volgens mij helemaal niet gehoord.
Eh, nu breng je me aan het twijfelen. Ik zat op die in de startpost. Dacht dat daar ook xentex op zat? of is dat weer iemand anders :P
Dat van die tips: Natuurlijk spreken ze voor zich. Maar de kunst in zulke shooters is je er ook echt aan te houden in het heetst van de strijd. Ook ik hou me er maar al te vaak niet aan, dat zijn meestal de momenten dat ik dan ook doodga. :+
Hoevaak ik wel niet doodga in een 1 vs 1 en dan bij me denk "okee, het was een beetje een verassing dat die gast daar ineens stond, maar waarom had ik niet de tegenwoordigheid van geest om op het hoofd te mikken ipv het lichaam waardoor ik nu dood ben en hij 1 kill op z'n naam mag schrijven met nog 12 health over".
Nee, inderdaad. Ik heb bijna 2 jaar nonstop Team Fortress 2 gespeeld en dat is natuurlijk niet te vergelijken met BFBC2. Hele andere tactics, daar komt alles veel meer op rushen aan om te kunnen winnen. Dat zit er aardig ingesleten en dat zal ook nog wel een tijdje duren voordat dit er uit is :+

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Beter opletten. Het sterft van de GoTers op de servers.
Maar er zijn nu wel zoveel GoT servers dat de spoeling wat dun kan owrden op sommige momenten.

Enfin, heb m'n drivers geupdate en het doet je laadtijden onder DX10 geen (merkbaar) goed.
Wel grappig, ik logde in om dit te testen en bedacht dat ik net zo goed het rondje kon afmaken.
Als recon.

En weer kom ik tot de conclusie dat "sniperen"veel te makkelijk is.
Ik had de Gol, en maakte op een gegeven moment op een magazijn van 5, 5 kills (fraps waardig, maar helaas), allemaal zodra ik herladen had. Allemaal headshots op marksman afstand. Ontdekte toen een kluitje vijanden bij een chokepoint waar ons team niet voorbij kwam. Even een mortieraanval. Zo, weer een kill en de vijanden moesten rennen voor hun leven, waarna ze genadeloos werden afgeslacht door ons team, en zo konden we weer verder.
Op het volgende punt een paar motion mines. huppa, 100en punten alleen al door motion mine assists.
(en dat allemaal op een server waar het lagde als de hel, kill berichten kwamen tot 5 seconden na lossen van een schot).

Ik ben nooit een sniper fan geweest, ben er nooit goed of zelfs maar redelijk bedreven in geweest maar als zelfs ik het zo makkelijk heb, dan is er iets goed mis. Er is gewoon geen lol aan. (hoewel, het was wel even leuk :p)
Een sniperende recon heeft maar 1 natuurlijke vijand, en dat is een andere recon.
BastiaanN schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:50:
[...]

Eh, nu breng je me aan het twijfelen. Ik zat op die in de startpost. Dacht dat daar ook xentex op zat? of is dat weer iemand anders :P
Ja, daar zat ik ook op. Maar ik bedoelde de mumble server. :p

Edit: je bedoelde ook de mumble server. mijn fout.
Onder welke naam zit je in mumble dan?

Edit2:

Ik zou aan alle beginners het volgende willen adviseren:

Begin met de medic class en vooral niet als assault.
Zodoende kun je wat afstand houden van het chaotische front en ben je wat veiliger. Met de LMG kun je van een afstandje prima meedoen en door het strooien van medkits en revives nog aardig punten scoren ook.
Zo kun je het spel wat beter leren kennen zonder dat je om de 10 seconden gaat liggen.
Als je het spel en de maps wat beter kent, en ook wat klasse-onafhankelijke unlocks hebt (en dus wat minder in het nadeel) kun je voor de andere klassen kiezen met wat ervaring en kennis op zak.

[ Voor 26% gewijzigd door ZenTex op 20-03-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Hogader schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:48:
[...]

Als het gebouw instort is de MCOM vernietigd. Is trouwens wel een leuke weak spot van het gebouw
Jep maar zoals ik in me edit zei, is er geen gebouw dat je kan kapotknifen

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Murk schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:59:
[...]

Jep maar zoals ik in me edit zei, is er geen gebouw dat je kan kapotknifen
Je knifed geen gebouw, maar 2 houten hekjes.
Vervolgens pleurt alles ineen. (iig wat ik uit die video opmaakte.)

Zal het eens gaan proberen mocht ik op die map spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Anoniem: 44492 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:03:
[...]

Je knifed geen gebouw, maar 2 houten hekjes.
Vervolgens pleurt alles ineen. (iig wat ik uit die video opmaakte.)

Zal het eens gaan proberen mocht ik op die map spelen.
Whahaha ik had die video niet eens bekeken, was gewoon gaan proberen, maar juist dat had ik niet geprobeerd. 2 kleine tuinhekjes die aan de zijkant van een gebouw zijn neergezet, stel je voor dat die kapotgaan :+ Hoe lomp.

Edit: aan de echtheid valt echter natuurlijk nog te twijfelen maar ik ga niet weer een lege server in.

[ Voor 9% gewijzigd door Murk op 20-03-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb het geprobeerd, en het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ZenTex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:55:
Ja, daar zat ik ook op. Maar ik bedoelde de mumble server. :p

Edit: je bedoelde ook de mumble server. mijn fout.
Onder welke naam zit je in mumble dan?
Je raad het nooit, BastiaanN :P
Edit2:

Ik zou aan alle beginners het volgende willen adviseren:

Begin met de medic class en vooral niet als assault.
Zodoende kun je wat afstand houden van het chaotische front en ben je wat veiliger. Met de LMG kun je van een afstandje prima meedoen en door het strooien van medkits en revives nog aardig punten scoren ook.
Zo kun je het spel wat beter leren kennen zonder dat je om de 10 seconden gaat liggen.
Als je het spel en de maps wat beter kent, en ook wat klasse-onafhankelijke unlocks hebt (en dus wat minder in het nadeel) kun je voor de andere klassen kiezen met wat ervaring en kennis op zak.
Ik verkies dan assault weer, dan kom je net op iets meer plekken en zo leer je sneller de map kennen. Je gaat dan in het begin wel wat vaker dood maar dat neem ik voor lief. Telt overigens ook mee dat ik niet nieuw ben in het Battlefield genre. Ik heb 1942, Vietnam, 2 en 2142 ook gespeeld al is dat lang geleden :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
BastiaanN schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:22:
[...]

Je raad het nooit, BastiaanN :P
Dat had ik niet kunnen verzinnen nee.
Maar je bent me iig niet opgevallen in de mumble.
BastiaanN schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:22:
Ik verkies dan assault weer, dan kom je net op iets meer plekken en zo leer je sneller de map kennen. Je gaat dan in het begin wel wat vaker dood maar dat neem ik voor lief. Telt overigens ook mee dat ik niet nieuw ben in het Battlefield genre. Ik heb 1942, Vietnam, 2 en 2142 ook gespeeld al is dat lang geleden :)
Dan ben je niet "niet nieuw"in het genre maar ben je een veteraan.
Alleen hereos mist er in het rijtje, maar die vindt ik dan weer niet meetellen. (en bad company 1 ook niet).
Speelstijl van bc2 doet me een beetje denken aan 2142.

Maar goed. ik blijf bij m'n statement dat medic de beste beginnersklasse is. Omdat je op een afstandje blijft heb je juist weer het overzicht wat je als assault niet hebt. En nogmaals, de punten zijn niet te versmaden. medic is, hoe je ook over die klasse denkt, wél het puntenkanon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

kan iemand hier z'n stats bekijken ??

http://battlefieldbadcompany2.com/en-gb/soldier

ik krijg alleen maar (vanaf gisterenavond, de langste 36 minuten van m'n leven) :

Don't be alarmed at seeing zero for all your stats!
We are getting your stats for the first time. Please wait for 36 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Goner schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:53:

ik krijg alleen maar (vanaf gisterenavond, de langste 36 minuten van m'n leven) :

Ik kan mijn stats perfect bekijken, maar ik heb dan ook wel een uurtje mogen wachten de eerste keer.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:16

ye-roon

knaak

Gister was vet toen we met 7 man een server joinde en de andere pwnden. Moeten we vaker doen :p

zometeen nog maar potje :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

ZenTex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:50:
[...]

Dat had ik niet kunnen verzinnen nee.
Maar je bent me iig niet opgevallen in de mumble.

[...]

Alleen hereos mist er in het rijtje, maar die vindt ik dan weer niet meetellen. (en bad company 1 ook niet).

Maar goed. ik blijf bij m'n statement dat medic de beste beginnersklasse is. Omdat je op een afstandje blijft heb je juist weer het overzicht wat je als assault niet hebt. En nogmaals, de punten zijn niet te versmaden. medic is, hoe je ook over die klasse denkt, wél het puntenkanon.
als beginnende medic moet je wel je paddles en je healing packs unlocken. Dus of dat nou zo makkelijk is? kan je beter achteraf als sniper hangen, ook weg van de actie.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
die bug op isla is eigenlijk wel gaaf. heb het net ook geprobeerd :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:56
ZenTex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:50:

daar ben ik het niet helemaal mee eens. Wat punten betreft zijn eigenlijk alle klassen wel aan elkaar gewaagd. Voor assault heb je de ammo kist, leg je die op een strategische plek neer kun je veel punten binnen hengelen, als raketkereltje kun je veel punten krijgen als je wat vehicles sloopt + squad repair points +30... als recon heb je die vervloekte mortar strike. Alles heeft wel zijn voor en nadelen,

maargoed, misschien is +80 voor een squad revive wel een beetje veel van het goede.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:16

ye-roon

knaak

Proxx schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:17:
die bug op isla is eigenlijk wel gaaf. heb het net ook geprobeerd :P
explain proxxie, explain :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 01:47
Is er een nieuwe patch uit ofzo?

Nog nooit crashes gehad, en nu in een keer elke 15 min...

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
eendje schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:13:
[...]
als beginnende medic moet je wel je paddles en je healing packs unlocken. Dus of dat nou zo makkelijk is? kan je beter achteraf als sniper hangen, ook weg van de actie.
Die paddles heb je binnen een mum van tijd unlocked. Buiten dat heb je als assault of andere klasse ook niet gelijk de goodies unlocked.
M2M schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:21:
[...]

daar ben ik het niet helemaal mee eens
...
maargoed, misschien is +80 voor een squad revive wel een beetje veel van het goede.
Je zegt het zelf... :p
ToasterxD schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:38:

Yep, een server patch, R7.

@ Ye-roon: Lees deze pagina nog 's door. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door ZenTex op 20-03-2010 14:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349677

ToasterxD schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:38:

Afgelopen week de client side patch en nu sinds gisteren de R7 patch voor de server.
Ik heb mijn server nog niet gepatched, weet niet of je het probleem daar ook heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hier ook allemaal 0...

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 01:47
Ja de R7 patch heb ik er gister middag op gezet, en had toen helemaal geen problemen.

Keer een server herstart dan maar.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 20:32

ToeingTheLine

Mask of sanity

36 minuten maar? Lucky bastard...

Ik krijg dit:

We are getting your stats for the first time. Please wait for 3 hours 27 min

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:51

aex351

I am the one

Klopt het trouwens dat er in-game een soort van dynamic contrast is? Wanneer ik inzoom met een sniper rifle op de donkere sneeuwmap dan wordt de helderheid automatisch verhoogd.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:44

BM

Moderator Spielerij
@Martinspire:

Heel leuk dat je bij ons in het squad komt, maar als er 10 meter achter je een crate gearmd word door de tegenstanders is het niet helemaal de bedoeling dat je bij de muur blijft snipen :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
BM schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:33:
@Martinspire:

Heel leuk dat je bij ons in het squad komt, maar als er 10 meter achter je een crate gearmd word door de tegenstanders is het niet helemaal de bedoeling dat je bij de muur blijft snipen :X
LOL!

Ehhh, ik bedoel natuurlijk: -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ZenTex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:15:
Die garand zuigt inderdaad.

Op zich is 'ie best te pruimen. Maar er is geen scope voor beschikbaar. op het hoofd mikken is dus amper een optie (die iron sight is super irritant). Voor op korte afstand is hij uiteraard niet geschikt, dan leg je het af tegen de automatische wapens.
Ik heb gister 1 potje ermee kunnen spelee, maar vervolgens stond hij niet meer in mn lijst met wapens.

Die iron sight valt trouwens heel erg mee, dan kan ik er wel een paar opnoemen die nog erger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-06 08:41

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik heb hem ook binnen. Ik wilde hem aan mijn Steam-account koppelen, maar hij gaf me een 'invalid key code' melding. Dan maar ouderwets via de DVD.

Heb tot nu toe alleen maar de single-player gespeeld. Paar dingen die me opvallen:

Bij sneeuw/zand/stofstormen kan je het ene moment maximaal 10 meter kijken, terwijl je 2 meter naar links alles kan zien. Kwam vrij storend op me over, vooral om je vijanden X-ray-vision lijken te hebben.

Het is wel héél erg scripted. Niks mis mee, maar je kan vaak de enemy base al vanaf grote afstand zien. Dan loopt daar loopt dan niemand rond. Een paar meter later zitten ze opeens in elk hoekje en gaatje. Dat kan beter, zie MW2.

Mijn joystick (Logitech Extreme 3D pro) is niet in te stellen. Dat is blijkbaar een bekend probleem. Balen, want ik vond het vliegen met heli's in BF2 één van de vetste dingen om te doen - ik kon het ook wel.

Verder ziet het er wel heel mooi uit, en de destructible environments zijn echt briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

BM schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:33:
@Martinspire:

dit is toch FFA? objectives is voor losers!

volgens 99% van de spelers anyway...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46

MeNTaL_TO

The future is not set

Krijg wel een beetje genoeg van de spawnplek kiezer, ik spawnde vannochtend tussen 5 vijandige tanks. Ik heb er 2 kunnen taggen, maar beetje erg kansloos.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Oh my god! :D

Heb een paar dagen geleden een Samsung LE32B550 Full HD tv gekocht maar met mijn analoog kabeltje voor televisie zag mijn beeld er maar blurry uit over het algemeen en ik maakte me wat druk over de aankoop.

Dus net dat scherm op mijn buro voor mijn neus geplaatst. Band of Brothers 1080p aangezet... :9~

Wat heerlijk!

En toen heb ik BC2 opgestart! Haha, omg wat een ervaring, geweldig! :D

Enige probleem is nog dat ie ongeveer een halve meter voor mijn neus staat(voor de andere monitor), zometeen even mijn buro reorganiseren ;)

Edit: En dat is vga kabel, als dat nog uitmaakt ^^ (HD4870, HD5870 besteld voor HDMI -> de Samsung)
aex351 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:20:
Klopt het trouwens dat er in-game een soort van dynamic contrast is? Wanneer ik inzoom met een sniper rifle op de donkere sneeuwmap dan wordt de helderheid automatisch verhoogd.
Leuk op een donkere sneeuwmap maar op Panama Canal mag je je ogen samenpersen om nog iets te zien met die brightness :/ Lijkt met alle elektronische/door vizieren-achtige dingen zo te zijn dus wel expres lijkt me maar op Panama wil het toch wel extreem worden zo nu en dan :)

[ Voor 38% gewijzigd door Pheace op 20-03-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-04 19:15
aex351 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:20:
Zo best kunnen: als ik door de iron sights kijken van de smg/lmg bij de sneeuwmap (die chaotische), dan wordt het beeld steeds donkerder tot ik niets meer zie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155960

Hebben jullie dat nu ook, dat als je alles al hebt vrijgespeelt en er weinig meer valt te behalen, dat je toch begint te ergeren aan een groot aantal zaken .
Fucking Spawnpoint killers die op MWF2 style al springend jou proberen te knifen terwijl zij zeker 2 comm stations verder moet zijn om te verdedigen,
De horde snipers die elkaar verdringen op de berg en raar staan te kijken dat ze het potjes verliezen, maja het hun niet intereseert want zijn hebben hun kills gehaalt.
Maar vooral het hele join systeem, en niet te vergeten die gare servers bij EA waar je regelmatig uitgetieft wordt.
Volgens mijn moet het hele join systeem totaal op de schop ( het ps3 joinen)
Als je clan al uit meer dan 4 personen bestaat en je wilt graag samenspelen heb je niets aan battlefield.
Pas met 8 man kun je weer 2 squads formeren, das toch erg jammer, vooral omdat Dice een beter clan support
had belooft, een betere dan Moder Warefare2.
Is dat nu zo moeilijk om met een squad van 8 of 4+4 die elkaar kunnen horen, deel te nemen aan het slagveld ?
Kom nou EA of Dice dat kan toch veel beter, een schooter als deze wordt door heel veel gamers in clan verband gespeelt, samenwerken dat is toch waar ze het in deze game van moeten hebben ? nou volgens mijn kun je geen oorlogje winnen als de communicatie slechts met maximaal 4 personen mogelijk is.
Nog even en dan moeten we zelfs skype gebruiken om een clanwar te kunnen spelen.. Schande. als ik had geweten dat demo nagenoeg het final product was, had ik hem waarschijnlijk nooit gekocht.
Jammer hoor want deze problemen overschaduwen dit mooie spel, want qua gameplay vind ik het een super spel.

Als ik momenteel naar mijn vriendelijst kijk dan zie ik dat Battlefield de laatste week behoorlijk uit de gratie is geraakt, van de 30 spelers zie ik er inmiddels hooguit 5 a 6 online, de rest speelt al weer wat anders.
Volgens mijn is de battlefield hype al weer aardig over, hopelijk gaat EA snel de problemen met de servers fixen en komt er een beter join systeem waarbij je nu eens wel met 12 man kan joinen.
Want anders zal ook dit doosje met inhoud verdwijnen zodra de volgende schooter zich aanmeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 155960 op 20-03-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nou, het lijkt er op dat alle BFBC2 spelers een nieuw wapen hebben gevonden, deze week bijna alleen door een M60 met red dot afgemaakt. Overpowered much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:25
Das leuk, mijn ingame veteran stats geven een heel mooi 6je.
Terwijl ik allen Heroes, 2142 en 2 heb gespeeld zonder uitbreidingen.

Trouwens waar zien jullie de tijd op

http://battlefieldbadcompany2.com/en-gb/soldier#

Ik zie dat nergens staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 155960 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:41:
Hebben jullie dat nu ook, dat als je alles al hebt vrijgespeelt en er weinig meer valt te behalen, dat je toch begint te ergeren aan een groot aantal zaken .
Fucking Spawnpoint killers die op MWF2 style al springend jou proberen te knifen terwijl zij zeker 2 comm stations verder moet zijn om te verdedigen,
De horde snipers die elkaar verdringen op de berg en raar staan te kijken dat ze het potjes verliezen, maja het hun niet intereseert want zijn hebben hun kills gehaalt.
Maar vooral het hele join systeem, en niet te vergeten die gare servers bij EA waar je regelmatig uitgetieft wordt.
Volgens mijn moet het hele join systeem totaal op de schop ( het ps3 joinen)
Als je clan al uit meer dan 4 personen bestaat en je wilt graag samenspelen heb je niets aan battlefield.
Pas met 8 man kun je weer 2 squads formeren, das toch erg jammer, vooral omdat Dice een beter clan support
had belooft, een betere dan Moder Warefare2.
Is dat nu zo moeilijk om met een squad van 8 of 4+4 die elkaar kunnen horen, deel te nemen aan het slagveld ?
Kom nou EA of Dice dat kan toch veel beter, een schooter als deze wordt door heel veel gamers in clan verband gespeelt, samenwerken dat is toch waar ze het in deze game van moeten hebben ? nou volgens mijn kun je geen oorlogje winnen als de communicatie slechts met maximaal 4 personen mogelijk is.
Nog even en dan moeten we zelfs skype gebruiken om een clanwar te kunnen spelen.. Schande. als ik had geweten dat demo nagenoeg het final product was, had ik hem waarschijnlijk nooit gekocht.
Jammer hoor want deze problemen overschaduwen dit mooie spel, want qua gameplay vind ik het een super spel.

Als ik momenteel naar mijn vriendelijst kijk dan zie ik dat Battlefield de laatste week behoorlijk uit de gratie is geraakt, van de 30 spelers zie ik er inmiddels hooguit 5 a 6 online, de rest speelt al weer wat anders.
Volgens mijn is de battlefield hype al weer aardig over, hopelijk gaat EA snel de problemen met de servers fixen en komt er een beter join systeem waarbij je nu eens wel met 12 man kan joinen.
Want anders zal ook dit doosje met inhoud verdwijnen zodra de volgende schooter zich aanmeld.
Misschien dat ik te veel MMO's gewend bent maar is het zo'n overdreven moeite om een ventrilo/skype/mumble, whatever te hebben voor een clan? Voor mijn gevoel is ingame voice uberhaupt nog maar een recentelijk ding, genoeg alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

@Merlin1969: De meeste clans hebben toch wel iets anders dan ingame voor voice chat. Dan maakt het dus niet echt uit of je bij elkaar in de squad zit, alleen qua spawnen.
falling_down schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:14:
[...]

36 minuten maar? Lucky bastard...

Ik krijg dit:

We are getting your stats for the first time. Please wait for 3 hours 27 min

We are getting your stats for the first time. Please wait for 0 sec
Staat er al een half uur bij mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-06 16:26
Dorest0rm schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:44:
Das leuk, mijn ingame veteran stats geven een heel mooi 6je.
Terwijl ik allen Heroes, 2142 en 2 heb gespeeld zonder uitbreidingen.

Trouwens waar zien jullie de tijd op

http://battlefieldbadcompany2.com/en-gb/soldier#

Ik zie dat nergens staan :p
Klopt het dat je EA account daar niet werkt? mijne namelijk niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Dus omdat je maar met z'n vieren in een squad kunt is het voor een clan oninteressant?
Er zijn legio manieren om hier iets op te verzinnen.

En ja, er is een hoop ingame waar ik me aan erger. Wookie rock is daar 1 van. Maar denk maar niet dat je niet je hand niet in eigen boezem moet steken. Als je als squad wél goed samenspeeld kan dat al een potje winnen.
Dat je géén sniperende recon bent betekent nog niet dat je aan teamplay doet.

Springende knifende spawnpoint killers? Nooit last van gehad. Waarschijnlijk omdat een springende knifende spawnpoint killer dit niet lang overleefd? (PC)

Qua servers e.d geen last meer gehad sinds het gedoe in de 1e week.

Zeg dan dat bc2 je niet ligt, want die redenen die je noemt zijn allerminst game-breaking te noemen.
Bonthouse schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:43:
Nou, het lijkt er op dat alle BFBC2 spelers een nieuw wapen hebben gevonden, deze week bijna alleen door een M60 met red dot afgemaakt. Overpowered much?
Niets nieuws onder de zon. Overpowered much? Nee. met een xm8 (2e assault unlock) maak ik iedere red dot M60 medic kansloos af. Sterker nog, met de grenade launcher heeft de medic al helemaal geen schijn van kans.
Trouwens, meestal is het de M60 icm 4x scope waarover word gezeurd. De m60 is dan ook niet zozeer te sterk (probeer het zelf maar eens, goede bullet damage maar belachelijk lage ROF, oja, en dan nog 's die enorme recoil), de meesten klagen dat 'ie te accuraat is. Dat weer nét ff wat anders.

De reden dat bijna alle medics de M60 gebruiken is omdat de M60 gewoon duidelijk de beste allround LMG is, waar er bij de assault klasse meerdere goede alternatieven zijn. De xm8 bijvoorbeeld voor raw DPS, de m416 voor precisie, de M16 als burstende allrounder en de burstende AN94 voor de bulletdamage.

Ja, ik blijf de M60 medic verdedigen omdat de argumenten totaal geen hout snijden.

[ Voor 39% gewijzigd door ZenTex op 20-03-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ben je lekker aan het spelen, middenin een potje, krijg je een CTD... Niet dat ik supergoed ging, maar irritant is het zeker wel. Net als vragen of iemand vrijwillig zijn slot wil afstaan, what's the use? D'r is niemand die dat doet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik had net ook een CTD bij mapchange...
Maar rush mode moet echt echt echt zeer snel een AUTO TEAM BALANCE krijgen want dit is lachwekkend. Iedereen gaat attacking team steeds en wtf? Rush is echt vet maar op deze manier is het grote onzin en kun je in het losing team beter terugtrekken en campen dan iets proberen want het slaat echt alles. En die noobs luisteren ook nooit als je zegt dat ze teams moeten maken. Blijven liever lekker door rapen met hun imba knifes en mortar strikes.... :+
Nog even een opmerkingkje, dat 4 x zoom bij assault en medic rifles zuigt ekt ekt hard...ik bedoel red dot is veel beter en accurater? Of ben ik gewoon zo naab dat ik niet kan omgaan met 4 x zoom?
Ik ben dat irritante teamgeklooi nu ook zat, vanaf nu gewoon fulltime winning team joinen als de teams niet gelijk zijn, totdat ze dat fixen.

[ Voor 25% gewijzigd door SuX DeLuXe op 20-03-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232926

SuX DeLuXe schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:14:
Ik had net ook een CTD bij mapchange...
Maar rush mode moet echt echt echt zeer snel een AUTO TEAM BALANCE krijgen want dit is lachwekkend. Iedereen gaat attacking team steeds en wtf? Rush is echt vet maar op deze manier is het grote onzin en kun je in het losing team beter terugtrekken en campen dan iets proberen want het slaat echt alles. En die noobs luisteren ook nooit als je zegt dat ze teams moeten maken. Blijven liever lekker door rapen met hun imba knifes en mortar strikes.... :+
Nog even een opmerkingkje, dat 4 x zoom bij assault en medic rifles zuigt ekt ekt hard...ik bedoel red dot is veel beter en accurater? Of ben ik gewoon zo naab dat ik niet kan omgaan met 4 x zoom?
Idd erg lastig om een beetje een balanced potje rush te spelen. Daarnaast zou een warm up van een halve minuut oid ook wel handig zijn want nu kom je vaak binnen en ben je al gerushed door een of andere nerd met een uber pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
Ik ben dat irritante teamgeklooi nu ook zat, vanaf nu gewoon fulltime winning team joinen als de teams niet gelijk zijn, totdat ze dat fixen.
4x zoom op assault is idd kut, ik speel gewoon lekker met iron sight, red dot vind ik ook niet echt lekker spelen. Ik vind de 12x zoom van de sniper soms ook niet echt handig, je ziet maar een heel klein stukje van het speelveld, en als je uitgezoomd bent zie je het net weer niet goed genoeg. Daarbijkan ik met de standaard scope net zo makkelijke headshots schieten als met die 12x.

Net trouwens een rondje tank ownage samen met een andere GoT'ter (weet z'n naam niet meer helaas) op Atacama Desert. Tank icm met zoom pwnd echt!

[ Voor 20% gewijzigd door DrHill op 20-03-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Mja, gister met 7 GoTers in een server. Daar was een imbalance ontstaan waarbij het verdedigende team (wij) ineens sterk in de meerderheid waren. Helaas kun je als groepje dus niet switchen zonder een nog grotere imbalans te creeren. Echt lol hadden we er niet meer in.

Maar even later waren de rollen precies omgedraad.
Het doet goed om gejuich te horen over mumble zodra bekend word dat we ineens tegen een overmacht moeten knokken. *O*
Robbert1 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:26:
[...]

4x zoom op assault is idd kut, ik speel gewoon lekker met iron sight, red dot vind ik ook niet echt lekker spelen. Ik vind de 12x zoom van de sniper soms ook niet echt handig, je ziet maar een heel klein stukje van het speelveld, en als je uitgezoomd bent zie je het net weer niet goed genoeg. Daarbijkan ik met de standaard scope net zo makkelijke headshots schieten als met die 12x.
4x zoom op assault is inderdaad overkill. Maar de red dot heeft zeker grote voordelen tegenover de iron sight.
En als sniper heeft de 12x scope zeker voordelen.
Je moet dan ook niet alleen maar door de scope koekeloeren, maar kijk af een toe waar de bullettraces heengaan/vandaan komen, waar de muzzle flashes vandaan komen, waar je team iemand gespot heeft.
Met het juiste wapen en de x12 scope kun je dan op een dusdanige afstand gaan zitten dat iemand met een x4 scope jou amper/niet meer kan zien.

[ Voor 41% gewijzigd door ZenTex op 20-03-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
ZenTex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:27:
[...]

4x zoom op assault is inderdaad overkill. Maar de red dot heeft zeker grote voordelen tegenover de iron sight.
En als sniper heeft de 12x scope zeker voordelen.
Je moet dan ook niet alleen maar door de scope koekeloeren, maar kijk af een toe waar de bullettraces heengaan/vandaan komen, waar de muzzle flashes vandaan komen, waar je team iemand gespot heeft.
Met het juiste wapen en de x12 scope kun je dan op een dusdanige afstand gaan zitten dat iemand met een x4 scope jou amper/niet meer kan zien.
Ik ben misschien ook niet echt een standaard sniper die lekker op een heuveltje gaat zitten wachten tot iemand in beeld verschijnt. Ik probeer meestal actief mee te vechten. Ik probeer altijd net achter de frontlinie te blijven en van daaruit mijn team te ondersteunen. Voor die afstand is een 12x scope gewoon overkill. Ik maak meestal ook de helft van mijn kills met mijn pistool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:40
Ow ja, M60 is heel niet overpowered... :XDDDDDDDDDDDDDD

25 damage per schot, waar de rest ongeveer 16 doet. Doe er nog ff magnum ammo bij, en het is 3 shot kill. Ding schiet recht voor uit en lage rate of fire, dus het is gewoon autosniper. Nou zijn 9/10 mensen die dat ding gebruiken nou ook niet de slimste/beste spelers, dus in publics is dit geen probleem. In clan matches echter... Ding is nu al verbannen uit alle leagues die ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gunner0616 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:58:
Klopt het dat je EA account daar niet werkt? mijne namelijk niet..
Die hele site werkt niet ; eerst heeft er een dag 36 minuten gestaan en nu staat er al een paar uur 0 seconden.

Maar ik heb liever dat ze eerst iets doen aan de server browser, team balance en de DirectX9 bug doen. Stats mogen wel later ...

EDIT: en de CTD's verhelpen, ook graag. Had er net alweer eentje ... kunnen we nog terug naar de beta ? Die was stabieler ...

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 20-03-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

ZenTex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:27:
[...]
Ik vind BC2 toch niet echt het spel waarin snipers een goede aanvulling zijn op deze manier. Natuurlijk zal dit weer ontkracht gaan worden met het argument "ja maar, ze kunnen van een afstand de mensen helpen die de mcoms gaan armen". Nou nee, daar help je dus totaal niet mee. Je gedrag zal alleen maar gekopieerd worden omdat anderen denken van "ja maar hij blijft leven en ik waag telkens mijn leven voor het objective", plus dat je van die afstand geen mcoms kan armen natuurlijk. Waar je wel mee kan helpen is een andere class pakken en je luie reet naar die mcoms begeven. (of gewoon wel recon maar dan met een x4 scope en gaan met die banaan)

Voor defense werkt het ook niet echt, want dan kan je niet op die 'dusdanige afstand' gaan zitten vanwege mapbeperkingen.

voor de goede orde: "je" != zentex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Lukosje schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:48:
Ow ja, M60 is heel niet overpowered... :XDDDDDDDDDDDDDD

25 damage per schot, waar de rest ongeveer 16 doet. Doe er nog ff magnum ammo bij, en het is 3 shot kill. Ding schiet recht voor uit en lage rate of fire, dus het is gewoon autosniper. Nou zijn 9/10 mensen die dat ding gebruiken nou ook niet de slimste/beste spelers, dus in publics is dit geen probleem. In clan matches echter... Ding is nu al verbannen uit alle leagues die ik ken.
ach league matches zijn toch zowiezo voor zwakzinnigen. daar mag je alleen je paddles gebruiken want de rest is overpowered boehoe

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Hoewel ik steeds iets beter wordt met sniper geniet ik er toch het meest van om te spotten en dan je eigen team fijn plotseling allemaal naar dat rode driehoekje toedraaien.

Merk wel dat die single shot/reload sniper rifles niks voor mij zijn, ik moet het echt van een beetje spam aan schoten hebben.

Dat gezegd hebbende vond ik die automatische weer niet fijn want je zit zo door je ammo heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
eendje schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:00:
[...]

ach league matches zijn toch zowiezo voor zwakzinnigen. daar mag je alleen je paddles gebruiken want de rest is overpowered boehoe
Nja ik ben wel van plan met de clan waar ik inzit een paar leuke wars te spelen. En voor zover ik nu weet is die M60 gewoon vrij overpowerd, aangezien die ook nog eens van de medic kit is. wat betekent dat je ammo genoeg hebt en jezelf makkelijk kan healen dan vind ik het serieus niet gek en zelfs goed dat hij verbannen zou zijn van clanmatches.

Je opmerking over zwakzinnigen slaat eigenlijk kant nog wal.

Ikzelf vind namelijk de publics nogal "Makkelijk" en zoek dus ook wat uitdaging. Deze is vaak wel te vinden in league matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ingame chat is erg belangrijk als je teamplay wilt.
En ja je kunt andere programma's gebruiken skype enz, maar dat is met een PS3 erg lastig, je moet er dan een computer naast zetten, en niet iedere gamer heeft er een pc bij staan.
Ik weet niet hoe het met de pc versie gaat maar op de ps3 kun je niet met b.v 6 gasten een rush joinen, er zijn wel mogelijkheden want dan moet je joinen, maar kom je vaak bij de tegenpartij (ps3 max 12 spelers)
Dat vind ik behoorlijk vervelend, terwijl ik BFBC2 erg leuk vind qua gameplay.

@Zentex Battlefield ligt me zeker wel, mijn skil level zweeft ronde de 190 dus mag ik daarover niet klagen.
Maar ik wil datgene wat dice ons heeft belooft. echte clan support.
Een mooi voorbeeld is Kilzone2 daar zat een behoorlijke clan support in.

Ik kraak het spel niet af, sterker vind het mooi en goed speelbaar maar zal het niet blijven spelen puur omdat
er te veel problemen mee zijn, ps3 loopt gemiddeld 3x vast per avond ( bij vele ps3 spelers )
Ook bij het opstarten van een private match wordt je er zeker 2 tot 3x toe uitgegooit.
Dus hoe ooit een normale clanmatch te spelen ????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Anoniem: 155960 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:18:
Ingame chat is erg belangrijk als je teamplay wilt.
En ja je kunt andere programma's gebruiken skype enz, maar dat is met een PS3 erg lastig, je moet er dan een computer naast zetten, en niet iedere gamer heeft er een pc bij staan.
Ik weet niet hoe het met de pc versie gaat maar op de ps3 kun je niet met b.v 6 gasten een rush joinen, er zijn wel mogelijkheden want dan moet je joinen, maar kom je vaak bij de tegenpartij (ps3 max 12 spelers)
Dat vind ik behoorlijk vervelend, terwijl ik BFBC2 erg leuk vind qua gameplay.

@Zentex Battlefield ligt me zeker wel, mijn skil level zweeft ronde de 190 dus mag ik daarover niet klagen.
Maar ik wil datgene wat dice ons heeft belooft. echte clan support.
Een mooi voorbeeld is Kilzone2 daar zat een behoorlijke clan support in.

Ik kraak het spel niet af, sterker vind het mooi en goed speelbaar maar zal het niet blijven spelen puur omdat
er te veel problemen mee zijn, ps3 loopt gemiddeld 3x vast per avond ( bij vele ps3 spelers )
Ook bij het opstarten van een private match wordt je er zeker 2 tot 3x toe uitgegooit.
Dus hoe ooit een normale clanmatch te spelen ????????
Geef toe dat ik de PS3 niet overwogen had daarmee.

Maar heb je veel 'clanmatch' games voor de PS3 dan? Lijkt me gewoon niet een bijzonder praktisch iets om mee te beginnen? (maar goed, ik weet niet veel van de PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Vooral in bad company 1 had ik veel vastlopers op de PS3, in BC 2 nog maar 1 keer last van gehad. Van servers die eruit liggen des te meer, zoals nu ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Weet iemand trouwens of DX11 ook dat bekende trage laad probleem heeft? Of alleen DX10?

Heb ondertussen een HD5870 besteld namelijk.

Edit: Op DX9 ben ik soms gewoon de eerste in de map nu, soms met best een voorsprong, wat een verschil, echt aan te raden als je die stationaries toch niet gebruikt.

[ Voor 38% gewijzigd door Pheace op 20-03-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn behoorlijk wat clans actief, de bekendste site is denk ik wel www. Consolegaming.eu
Daar wordt heel wat gespeelt door internationale clans.

Schooter.. jaha Alle Call of Duty schooters, Modern Warfare 2 Killzone2, Battlefield reeks. en vast nog veel meer
Schooters zijn de laatste tijd steeds meer in trek. Moelijker te spelen dan op een PC ( pc blijft de ultime schooter )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 18:25

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bij mij werkt het voorgangs-ding dat je ziet na een potje is afgelopen niet meer...

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/94158865-3.jpg

Ik hoop dat ik nog wel items unlock, maar zo kan ik dat ook niet controleren natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Compizfox op 20-03-2010 18:36 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Compizfox schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:33:
Bij mij werkt het voorgangs-ding dat je ziet na een potje is afgelopen niet meer...

[afbeelding]

Ik hoop dat ik nog wel items unlock, maar zo kan ik dat ook niet controleren natuurlijk.
Dit gebeurt soms gewoon. Je krijgt nog steeds je punten/unlocks.

Had gezien dat mensen zeiden dat een restart helpt volgens mij (misschien zelfs een andere server, niet zeker). Maar heb zelf nog nooit de moeite genomen het te proberen, die unlocks komen toch wel (dat weet ik zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
Ik heb dat alleen voor assault en vehicle aangezien ik daar alles van unlocked heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:24

Grozno

acts without consequence!

Dat heb ik ook af en toe, maar volgens mij verschilt dat per server oid...

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 18:25

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb het altijd...

Je kunt op het plaatje zien dat ik alleen als assault heb gespeeld in dat potje, want er staat naar Assault een geel vlakje.
Geen idee waar het op slaat, maar ik hoop dat het gefixt wordt.
Pheace schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:38:
[...]

Dit gebeurt soms gewoon. Je krijgt nog steeds je punten/unlocks.
Gelukkig maar. Bedankt voor de info! :)

[ Voor 35% gewijzigd door Compizfox op 20-03-2010 18:45 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-06 08:42
Compizfox schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:43:
Ik heb het altijd...

Je kunt op het plaatje zien dat ik alleen als assault heb gespeeld in dat potje, want er staat naar Assault een geel vlakje.
Geen idee waar het op slaat, maar ik hoop dat het gefixt wordt.

[...]

Gelukkig maar. Bedankt voor de info! :)
Ligt meestal aan de server oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Laatst online: 18:40
Sow eendje jij durft :XDDDD

Durf toch te wedden dat de meeste league spelers je nog met gemak oprollen met stock weapons terwijl jij met hoogstwaarschijnlijk een M60 + Magnum ammo en een 4x Scope uit de voeten gaat. Het is gewoon een feit dat er een aantal wapens zijn die wel overpowered zijn of heel erg makkelijk als exploit gebruikt kunnen worden door middel van de juiste specs. Het is dan ook gewoon wachten tot er fatsoenlijke serverconfigs komen waar wapens ingesteld kunnen worden. Maar misschien vraag ik nu wel te veel. Tot die tijd ben ik er wel voor om strenge regels te handhaven zodat de game goed gebalanceerd blijft (wat zeer belangrijk is voor competitie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349677

Wie heeft er zin in een potje conquest op de [GoT] Tweakers born and killed server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Laatst online: 30-05 11:33
Bor de Wollef schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 07:58:
[...]

Maar wat nu als een spel niet automatisch gepakt kan worden omdat je er met een ander (non EA) account op hebt gespeeld? BF 1942 is bv niet te koppelen aan een EA account.
Dan druk je, op http://battlefieldbadcompany2.com/veteran dus, op het logo van BF 1942 en enter je de serial. Ik zei alleen maar, er is nu ook de optie dat hij het automatisch doet, met Force Synch knopje oid... Maar voor de oude spellen kan je gewoon de serial invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 19:24
Toenet op die sneeuwmap in rush waar je met die parachute begint had ik het huis bij B opgeblazen met C4 terwijl de Mcom gearmed was. Dat huis stort in en ik kreeg 7 kills via Destruction 2.0 }) dat vond ik toch wel een geweldig moment meteen + 500 nogwat

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 20:42
Weetje wat raar is? Als Recon begin je meteen met die m24, en die is meteen ook beter dan de rest van de snipe guns die je unlockt..

Waar zijn trouwens de maps gebleven in de start post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

keb gewoon een hekel aan die PR0L33T figuren die het heel belangrijk vinden om anderen te vertellen hoe ze het spelletje moeten spelen. Dat het om samenwerken gaat, ok. maar dat je 90% van de guns gaat verbieden "omdat het anders niet eerlijk is" gaat er bij mij niet in.

als je zo pro bent, kan je ook een m60 medic neer knallen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goakiller900
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 08:36
He wou mij even aan melden :)

Ben een PC speler

mee gedaan aan Beta

Steam goakiller900 -> BFBC2 goakiller900-> zelfde als de andere 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 08:49

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Macros4 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:08:
Weetje wat raar is? Als Recon begin je meteen met die m24, en die is meteen ook beter dan de rest van de snipe guns die je unlockt..
mwah, die Gol vind ik toch ook wel heel fijn. eigenlijk beetje hetzelfde als de M24, alleen dan nog meer accuracy.
de M95 (de laatste) doet wel de meeste dmg, which is goooood :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 19:27

DefLite

Why so serious?

@Macros4

Hoewel de m24 erg fijn is vind ik zelf de Magnum GOL erg fijn door zijn hoge accuracy en de m95 met zijn "Glas penetration" en hoge damage.
Maar de rest zuigt inderdaad tenzij je die semi-automatische neemt en als assault gaat spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Tr!gger schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:06:
Toenet op die sneeuwmap in rush waar je met die parachute begint had ik het huis bij B opgeblazen met C4 terwijl de Mcom gearmed was. Dat huis stort in en ik kreeg 7 kills via Destruction 2.0 }) dat vond ik toch wel een geweldig moment meteen + 500 nogwat
Nice :) . Weet je wat ook werkt, en nóg meer punten oplevert? Als mcom armed is, 40mm blijven schieten op die zijde van het huis (en vlakbij de bovenkant van de trap in dat huis). Had 3/4 triple kills in een rij (volgens mij toch echt 4, stond toen opeens op 18 kills 2 deaths en de ronde was net 10 minuten bezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Nu online
eendje schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:08:
keb gewoon een hekel aan die PR0L33T figuren die het heel belangrijk vinden om anderen te vertellen hoe ze het spelletje moeten spelen. Dat het om samenwerken gaat, ok. maar dat je 90% van de guns gaat verbieden "omdat het anders niet eerlijk is" gaat er bij mij niet in.

als je zo pro bent, kan je ook een m60 medic neer knallen.
Een M60 medic kan je idd neerknallen en daar heb ik geen moeite mee ofzo, Het is gewoon zo dat als ze hem niet nerfen je straks 90% van de medics ziet lopen met de M60. En er ook meer mensen dat ding gaan pakken.

Bovendien heeft de medic class eigenlijk al teveel voordeel imo.
Met een LMG zit je niet snel zonder ammo en heb je als medic dus gratis health, terwijl je als assault wel snel zonder ammo zit en ook snel zonder health. Hadden ze het gelaten als in oldskool battlefield dan was er iets meer balans geweest. (LMGs als nadeel dat ze health missen en dus samen met assault moeten spelen. Assault nadeel dat ze ammo te weinig hebben en dus samen met LMG gasten moeten spelen)

Nu kunnen de medics namelijk heel makkelijk free wheelen, zonder iets te geven om het team aangezien ze er nauwelijks gebruik van hoeven te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als 90% medic is dan verliezen te toch wel.. ze zitten zo zonder ammo, en tegen tanks hebben ze helemaal niets in te brengen. Een at rocket werkt ook zeer goed om vervelende medics uit de weg te ruimen. van mij mag het hele team uit medics met m60's bestaan. Is voor mij makkelijker

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Lol wel eens een vijandelijk squad met 4xM60 tegengekomen die weten hoe ze ermee om moeten gaan? Ten eerste reviven ze elkaar als de pest en ten tweede, de M60 is een sniper met 100 kogels in het 1e magazijn. De recoil is te klein of anders de accuracy te hoog, maar hij is gewoon te goed voor een machinegeweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goakiller900
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 08:36
valt mee die m60 maar gebruik zelf als ik medic ben of de XM8 met 4x

of de saiga met aanpassingen zo dat ik verder kan schieten en meer kogels heb 12 inplaats van 6 (werkt erg goed)

trouwens het staat er niet echt bij maar zijn die servers allemaal hard core of niet zag het bij 1 er van staan maar de rest ??

had geen zin om 40 paginas door te lezen dus ehh DONT HURT ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ZenTex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:44:
FavoriteGames=1257437266,141b3430-96fb-47ee-b280-ae24d2079ec9,Multiplay.co.uk :: [GoT] Rush | No FF;1913871039,1e55e154-62af-4763-841a-d455480fd79b,[GoT] Where Tweakers are being born ... and killed;1928029433,ac98e2d1-6264-46ad-9613-4742985d4c0c,[GoT] Tweaker shot every second;1325150750,ab1a54c4-128e-481f-9a03-d3fdc041c1f7,[GoT] Dutch Hardcore Server - Ranked;646874792,2233c198-00ac-43cb-b738-602bd1d6ba7a,Multiplay.co.uk :: [GoT] RUSH Mode 24/7;3015809032,8bb5277b-e4bd-466d-bfa7-40c17c7b4d75,Irish E-Sports [GoT] [XS];1347115308,7a8ffbc9-021c-47e9-b750-2120cb970943,i3D.net :: GoT Rush Hardcore;3680441508,ce6e3de4-bee3-4cf7-93fa-fbc8bf63d6ae,[GoT] Where Tweakers Be Killed;

Alle GoT servers compleet.
Als je dat in gamesettings.ini hangt, zou je dan alleen die servers zien bij favourites ?? Of moet je nog meer doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Mja ik ben eigenlijk wel een voorstander van dat als je je wapen ergens richt, de schietknop indrukt en ingedrukt blijft houden, en onderwijl de recoil corrigerend door muis weer op vijand te zetten, dat de kogels dan ook precies op de plaats waar je richt terecht moeten komen. Dan heb ik het nu over door je sights aimen. Waarom? Omdat dit de realiteit is, als een kogel de loop verlaat gaat hij in een rechte lijn verder en niet opeens een halve meter afwijking krijgen binnen 10 meter. Dit is precies wat er bij de m60 gebeurt. Maar wat ze nagelaten hebben is de overige aspecten van het wapen dan ook realistisch te maken, namelijk de recoil. De recoil is bij dat wapen behoorlijk, en niet alleen omhoog maar ook opzij (het is een groot ding om vast te houden). In BC2 dus niet. Maar de tendens in shooters is kennelijk om de schietknop te moeten bashen voor kunstmatige bursts in plaats van goed te blijven richten. (good old Americas Army 2 had dit bijvoorbeeld niet, de M4 SOPMOD daarin is een perfect voorbeeld van hoe een recoil in mijn ogen hoort te zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door Murk op 20-03-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 11:43
Goner schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:35:
[...]

Als je dat in gamesettings.ini hangt, zou je dan alleen die servers zien bij favourites ?? Of moet je nog meer doen ?
That's all, gewoon in de line waar favouriteserver= staat al die info boppen.
Verder hoef je niks te veranderen, even opslaan en het werkt!

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Murk schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:42:
Mja ik ben eigenlijk wel een voorstander van dat als je je wapen ergens richt, de schietknop indrukt en ingedrukt blijft houden, en onderwijl de recoil corrigerend door muis weer op vijand te zetten, dat de kogels dan ook precies op de plaats waar je richt terecht moeten komen. Dan heb ik het nu over door je sights aimen. Waarom? Omdat dit de realiteit is, als een kogel de loop verlaat gaat hij in een rechte lijn verder en niet opeens een halve meter afwijking krijgen binnen 10 meter. Dit is precies wat er bij de m60 gebeurt. Maar wat ze nagelaten hebben is de overige aspecten van het wapen dan ook realistisch te maken, namelijk de recoil. De recoil is bij dat wapen behoorlijk, en niet alleen omhoog maar ook opzij (het is een groot ding om vast te houden). In BC2 dus niet. Maar de tendens in shooters is kennelijk om de schietknop te moeten bashen voor kunstmatige bursts in plaats van goed te blijven richten. (good old Americas Army 2 had dit bijvoorbeeld niet, de M4 SOPMOD daarin is een perfect voorbeeld van hoe een recoil in mijn ogen hoort te zijn)
Hét spel dat goede recoil heeft is OFP of ArmA; ik pakte bij die laatste laatst ook een light machine gun, nou ga die maar afvuren terwijl je staat of croucht, binnen 10 kogels schiet je al 20 meter naast je doelwit. En als je dan gaat liggen en de pootjes op de grond staan, schiet hij opeens bijna zonder recoil. En dát is de realiteit. LMG's staan bekend om hun goede accuracy tov hun kaliber, maar dan moet je echt die pootjes neerzetten in het echt..

In elke shooter (dus in elke niet-"oorlogssimulatie") zijn LMG's enorm geärcadiseerd zeg maar. Ik persoonlijk heb er niet zo'n moeite mee, wel als de recoil is zoals in Modern Warfare want daar kan je ermee snipen, dat is wel erg jammer. BFBC2 bootst wel gewoon na dat de kogels ook op grote astanden behoorlijk accuraat zijn, wat in het echt natuurlijk ook zo is, maar om het een beetje te balanceren is de accuracy algemeen gewoon ook naar boven gehaald, wat ik logisch vindt. Anders moet je steeds gaan liggen met zo'n ding en dan ben je toch wel een sitting duck voor snipers. Ik vind dat BFBC2 het heel goed doet qua authenticiteit van wapens hoor, bijvoorbeeld de reloadanimaties enzo zien er ook mooi uit, en het geluid natuurlijk is ook geweldig.

Volgens Wikipedia trouwens:
quote: Wikipedia
The M249 provides accuracy approaching that of a rifle, combined with the sustained volume of fire of a machine gun.

[ Voor 3% gewijzigd door GekooktEi op 20-03-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

GekooktEi schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:57:
[...]

Hét spel dat goede recoil heeft is OFP of ArmA; ik pakte bij die laatste laatst ook een light machine gun, nou ga die maar afvuren terwijl je staat of croucht, binnen 10 kogels schiet je al 20 meter naast je doelwit. En als je dan gaat liggen en de pootjes op de grond staan, schiet hij opeens bijna zonder recoil. En dát is de realiteit. LMG's staan bekend om hun goede accuracy tov hun kaliber, maar dan moet je echt die pootjes neerzetten in het echt..
Dat over 20 meter naast je doelwit schieten. Is dat terwijl de crosshair (iron sight eigenlijk) nog op het doel is of als je de gun zijn gang laat gaan? Ik hoop toch echt het tweede. Hoe zit het met de reis die de kogels afleggen als je hem wel recht houdt?
Volgens Wikipedia trouwens:
<iets over m249>
Zeg maar nee dan heb je er 2 :D http://www.youtube.com/watch?v=gCra4qOrjFw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:33

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik heb iets heel zieks tijdens multi-player. Soms spring ik ineens naar de desktop... Kan dan wel gewoon terug in de game met alt-tab.
Erg vaag het is op het moment dat ik een bepaalde combi doe van een toets en de rechter muisknop... Iemand die ook aan het handje toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Murk schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:05:
Dat over 20 meter naast je doelwit schieten. Is dat terwijl de crosshair nog op het doel is of als je de gun zijn gang laat gaan? Ik hoop toch echt het tweede. Hoe zit het met de reis die de kogels afleggen als je hem wel recht houdt?
Dat tweede, uiteraard. Als ik hem gewoon met de muis op het doel forceer dan is hij alsnog niet echt accuraat hoor, ik zal zo nog even testen trouwens :9 Maar het punt is dat hij bijna geen recoil heeft als hij op de tripod staat, of iig als je ligt, wat natuurlijk impliceert dat je de tripod eronder hebt. Dan hoef je de muis ook niet naar beneden te drukken volgens mij om op het doel te blijven. Ik ga even kijken in ArmA hoe dat ook alweer ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

heeft iemand al eens meegemaakt dat er een enemy op hun positie spawnde?

Ik had al eerder het gevoel dat het wel eens gebeurt was maar nu was ik op 1 van de maps helemaal in het begin vanaf mijn spawn in een gebouwtje met sniper de map aan het overlooken (in zo'n barak), en dan hoor ik een spawn geluid, ik draai me om, staat daar opeens een enemy naast me beduust naar de muur te staren, en een seconde later orienteerde die zich (zoals je normaal doet als je start).

Er was no way dat ie al de map over was gegaan, daar was het nog te vroeg voor.

Misschien als ze team switchen na spawn aangegeven te hebben of zo misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-04 19:15
Goner schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:35:
[...]

Eh.. wat is je vraag nou precies? Als je dat lijstje in je .ini plakt, dan zie je de GoT-servers in de favourit-lijst. Ik ben die poster ook erg dankbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Murk schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:05:Dat over 20 meter naast je doelwit schieten. Is dat terwijl de crosshair (iron sight eigenlijk) nog op het doel is of als je de gun zijn gang laat gaan? Ik hoop toch echt het tweede. Hoe zit het met de reis die de kogels afleggen als je hem wel recht houdt?
Ik heb net ArmA weer even aangehad, en die beschouw ik als de betrouwbaarste bron die ik ken voor realisme in wapens, dus hier komt-ie: als ik lig met de M249 hoef ik de muis niet te bewegen om de recoil te corrigeren, want die is er niet blijvend, hij komt steeds terug naar waar ik begon met schieten of een halve meter daarboven maar het loopt niet op.

Als ik hurk of sta, schiet ik na een seconde zonder de muis te bewegen gewoon naar de zon zeg maar, en ook als ik de muis wel beweeg gaat dat ding echt tekeer, niet normaal. Zelfs als je dan een single shot afvuurt moet je nog even weer corrigeren voordat je de volgende doet, echt verdomde veel recoil. Praktisch niet te doen "in het echt" dus. Niet in ArmA iig :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

yorkick schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:53:
That's all, gewoon in de line waar favouriteserver= staat al die info boppen.
Verder hoef je niks te veranderen, even opslaan en het werkt!
Dat leek me ook ... maar nee.
Je kunt je favourites op 2 manieren tonen, via Server Browser en dan de tab Favourites en rechtstreeks door de smalle sidebar Servers rechtsonder. Die leveren dus een verschillend lijstje op ! Er staan servers bij die helemaal niet in de entry FavoriteGames= staan en er zijn ook servers grijs, dus zonder map en andere info ... die server browser is echt goed gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Aaaargh!!! Rub it in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Haha. On the bright side: in BFBC2 heb je dus, wanneer je er rechtop mee staat, dezelfde accuracy als wanneer je er in ArmA mee ligt ;) Ach, ik mis het niet in BFBC2 hoor.. Ik vind het wel fijn dat je tenminste een beetje kans hebt tegen die snipers. It makes no sense dat het er niet in zit nee, maar missen doe ik het niet.

Ik ben toch wel blij hoor, dat LMG's een beetje gebalanced zijn tov de echte wereld... En ik vind de accuracy beter gedaan dan in Call of Duty, dat zeker. Vooral als je mee loopt - staat ook in de beschrijving - schiet je niet zo scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Pheace schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:22:
heeft iemand al eens meegemaakt dat er een enemy op hun positie spawnde?

Ik had al eerder het gevoel dat het wel eens gebeurt was maar nu was ik op 1 van de maps helemaal in het begin vanaf mijn spawn in een gebouwtje met sniper de map aan het overlooken (in zo'n barak), en dan hoor ik een spawn geluid, ik draai me om, staat daar opeens een enemy naast me beduust naar de muur te staren, en een seconde later orienteerde die zich (zoals je normaal doet als je start).

Er was no way dat ie al de map over was gegaan, daar was het nog te vroeg voor.

Misschien als ze team switchen na spawn aangegeven te hebben of zo misschien?
Ik heb gisteren wel gehad dat ik nadat ik gerespawned was dat mijn teammates op mij begonnen te schieten zonder dat ze mij konden killen. Blijkbaar werd ik als vijand aangegeven voor hun of zo.

Ik heb nu wel een probleem dat ik als sniper de mortar strike niet meer kan gebruiken. Ik kan wel inzoomen met de rechter muis button maar als ik op de linker druk gebeurt er helemaal niets terwijl anderen wel de mortar strike kunnen gebruiken. Bekend probleem> Ik kom via google eigenlijk niets tegen, tenzij ik de verkeerde zoekwoorden gebruikt heb.
Opnieuw opstarten kan het wellicht oplossen maar ik kan opeens geen verbinding meer krijgen met de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik heb de multiplayer nu een paar keer gespeeld ( @ [GoT] server), maar what the fuck ik weet in het begin niet eens wat ik moet doen zeg.
Dit is wel even iets anders dan MW1 of 2 O+

Straks maar weer eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
En we kunnen verder in: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 9

Hou echter wél rekening met de regels van de topic warning, ook al staan ze er nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.