Beter opletten. Het sterft van de GoTers op de servers.
Maar er zijn nu wel zoveel GoT servers dat de spoeling wat dun kan owrden op sommige momenten.
Enfin, heb m'n drivers geupdate en het doet je laadtijden onder DX10 geen (merkbaar) goed.
Wel grappig, ik logde in om dit te testen en bedacht dat ik net zo goed het rondje kon afmaken.
Als recon.
En weer kom ik tot de conclusie dat "sniperen"veel te makkelijk is.
Ik had de Gol, en maakte op een gegeven moment op een magazijn van 5, 5 kills (fraps waardig, maar helaas), allemaal zodra ik herladen had. Allemaal headshots op marksman afstand. Ontdekte toen een kluitje vijanden bij een chokepoint waar ons team niet voorbij kwam. Even een mortieraanval. Zo, weer een kill en de vijanden moesten rennen voor hun leven, waarna ze genadeloos werden afgeslacht door ons team, en zo konden we weer verder.
Op het volgende punt een paar motion mines. huppa, 100en punten alleen al door motion mine assists.
(en dat allemaal op een server waar het lagde als de hel, kill berichten kwamen tot 5 seconden na lossen van een schot).
Ik ben nooit een sniper fan geweest, ben er nooit goed of zelfs maar redelijk bedreven in geweest maar als zelfs ik het zo makkelijk heb, dan is er iets goed mis. Er is gewoon geen lol aan. (hoewel, het was wel even leuk

)
Een sniperende recon heeft maar 1 natuurlijke vijand, en dat is een andere recon.
Ja, daar zat ik ook op. Maar ik bedoelde de mumble server.
Edit: je bedoelde ook de mumble server. mijn fout.
Onder welke naam zit je in mumble dan?
Edit2:
Ik zou aan alle beginners het volgende willen adviseren:
Begin met de medic class en vooral niet als assault.
Zodoende kun je wat afstand houden van het chaotische front en ben je wat veiliger. Met de LMG kun je van een afstandje prima meedoen en door het strooien van medkits en revives nog aardig punten scoren ook.
Zo kun je het spel wat beter leren kennen zonder dat je om de 10 seconden gaat liggen.
Als je het spel en de maps wat beter kent, en ook wat klasse-onafhankelijke unlocks hebt (en dus wat minder in het nadeel) kun je voor de andere klassen kiezen met wat ervaring en kennis op zak.
[
Voor 26% gewijzigd door
ZenTex op 20-03-2010 13:02
]