SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik weet hoe je speelt omdat je zelf je beklag doet over je eigen aantal deaths lol. En wou je zeggen dat jij met een smoke round ook kills kan maken? Totaal nieuw voor mij. Je hebt namelijk verschillende rounds in BC2, dat is wat ik bedoel.Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:27:
[...]
Je hebt me nooit zien spelen dus hoe weet jij dat?
[...]
Ammo bag? En als backup een zeer sterk geweer?
[...]
Ik niet, jij misschien wel. Wil je dan ook een veel grotere splash zone voor die dingen? Of dat dan weer niet.
[...]
Euh nee, op elke plek is dat ding sterk.
[...]
Dus? What the fuck interesseert het mij dat het beter is dan CoD. Jij kan kennelijk niet het verschil zien tussen een spel en real life, erg jammer.
[...]
Ik doe niet huilie, ik vind het gewoon laf dat mensen zo'n wapen constant gebruiken en vraag of ze eens wat ballen kunnen zoeken. Als ik mensen tegen kom die 8 gouden sterren in die dingen hebben dan weet je wel hoe ze spelen, enkel met dat ding.
En ja, ik bekijk een game met wat ik irl mee heb gemaakt ja en dan is de M203 zeker redelijk goed nagebootst. Dat jij dan woorden als "wat the fuck" nodig hebt om je mening te bekrachtigen, zegt meer iets over hoe je zelf tegen de game aankijkt dan hoe ik de realiteit niet onder ogen kan zien.
En irl heb je ook maar 1 wapen met attachment. Zul je het ook de rest van je tijd mee moeten doen. Dat jij nu zo graag met alle wapens wilt spelen, ala, niks mis mee, maar ga anderen niet beoordelen omdat ze graag met de M203 willen spelen. Ik ga toch ook niet aan Saddam vragen of hij nu eens eindelijk zijn gouden AK wilt laten staan omdat dat ding teveel uitblinkt in de battle?
Afijn, we kunnen lang en breed discussieren hier (wat uiteindelijk niks geen waarde toevoegt), het komt er op neer dat iedereen zijn manier heeft van gamen en dat een ander er ALTIJD wel wat op aan te merken heeft.
Moet je het spel eens gaan spelen.Yzord schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:35:
[...]
Ik weet hoe je speelt omdat je zelf je beklag doet over je eigen aantal deaths lol. En wou je zeggen dat jij met een smoke round ook kills kan maken? Totaal nieuw voor mij.
En gebruikt ook maar iemand iets anders dan de HE?Je hebt namelijk verschillende rounds in BC2, dat is wat ik bedoel.
Vraag me af wat jij hebt meegemaakt dan, dagje paintballen?En ja, ik bekijk een game met wat ik irl mee heb gemaakt ja en dan is de M203 zeker redelijk goed nagebootst.
Nee hoe ik tegen jou aan kijk, niet tegen de game. Jij vergelijkt het met CoD, alsof dat ook maar iets boeit in deze hele discussie.Dat jij dan woorden als "wat the fuck" nodig hebt om je mening te bekrachtigen, zegt meer iets over hoe je zelf tegen de game aankijkt
Dat zeg ik niet, ik zeg dat jij het verschil tussen de realiteit en het spel niet kan zien. Lezen kan je kennelijk ook niet.dan hoe ik de realiteit niet onder ogen kan zien.
En weer mis je totaal het punt.En irl heb je ook maar 1 wapen met attachment. Zul je het ook de rest van je tijd mee moeten doen. Dat jij nu zo graag met alle wapens wilt spelen, ala, niks mis mee, maar ga anderen niet beoordelen omdat ze graag met de M203 willen spelen.
En nogmaals mis je totaal het punt.Ik ga toch ook niet aan Saddam vragen of hij nu eens eindelijk zijn gouden AK wilt laten staan omdat dat ding teveel uitblinkt in de battle?
Moet je misschien eens beter gaan lezen omdat je mijn hele punt niet eens snapt.Afijn, we kunnen lang en breed discussieren hier (wat uiteindelijk niks geen waarde toevoegt),
Nee, daar komt het voor mij dus niet op neer.het komt er op neer dat iedereen zijn manier heeft van gamen en dat een ander er ALTIJD wel wat op aan te merken heeft.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Flickr PSN ID= cheironnl
Anoniem: 160457
Jawel, dit kan wel, Zweedse AT4 kan dit blijkbaarRobbert1 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:29:
[...]
In het echt kun je toch ook geen rocket launcher gebruiken als je in een huis staat?
http://www.youtube.com/watch?v=7IH5nFAi16E
Weet je, einde discussie met jou. Ik heb iemand met een gutsende strottehoofd zien gorgelen om fucking adem en jij noemt het een dagje paintballen.Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:39:
Vraag me af wat jij hebt meegemaakt dan, dagje paintballen?
Donder toch op zeg...kots van mensen als jou
Nee, dat noem ik het niet. Ik vraag me gewoon af of jij überhaupt wel enige militaire ervaring hebt.Yzord schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:43:
[...]
Weet je, einde discussie met jou. Ik heb iemand met een gutsende strottehoofd zien gorgelen om fucking adem en jij noemt het een dagje paintballen.
Hoezo? Omdat ik je argument van in het leger zitten/gezeten hebben weetikveel in twijfel trek omdat je de M203 in dit spel realistisch vind? Dat ding kan je niet op 2 meter afstand tegen een muur schieten en het overleven. Maar in dit spel is dat geen enkel probleem. Dat noem ik verre van realistisch.Donder toch op zeg...kots van mensen als jou
edit: laat maar
[ Voor 5% gewijzigd door Kruiwagen op 18-03-2010 23:50 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
ja die wist ik wel, had ik idd gezien op discovery. Maar met een RPG leg je zelf ook het loodjeAnoniem: 160457 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:43:
[...]
Jawel, dit kan wel, Zweedse AT4 kan dit blijkbaar
http://www.youtube.com/watch?v=7IH5nFAi16E
Met alle raketwerpers, behalve die AT 4 CS, leg je het loodje. Voorwaarde is trouwens wel dat je een openstaande deur of raam moet hebben om de druk weg te laten gaanRobbert1 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:50:
[...]
ja die wist ik wel, had ik idd gezien op discovery. Maar met een RPG leg je zelf ook het loodje
En daarom noemde ik CoD erbij slimmerd. En ik hoef me tegenover jou niet te bewijzen. De herinneringsmedaille op mijn nachtkastje laat mij elke keer beseffen dat er eikels zijn op deze aardbol die je maar al te graag in twijfel willen trekken dat je uberhaupt hebt gevochten voor de mensheid.Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:46:
[...]
Nee, dat noem ik het niet. Ik vraag me gewoon af of jij überhaupt wel enige militaire ervaring hebt.
[...]
Hoezo? Omdat ik je argument van in het leger zitten/gezeten hebben weetikveel in twijfel trek omdat je de M203 in dit spel realistisch vind? Dat ding kan je niet op 2 meter afstand tegen een muur schieten en het overleven. Maar in dit spel is dat geen enkel probleem. Dat noem ik verre van realistisch.
En wat mij betreft, en excuse my language voor de rest hier, hoor jij bij een van hun. Ik ga ook verder niet meer in discussie. Ik wilde alleen maar aangeven vanaf het begin dat al die gasten die lopen te huilen over de M203's, gewoon niet weten waar ze over praten.
Dus dat ding kan je in een huis op 2-3 meter afstand op de muur afschieten en het overleven?Yzord schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:52:
[...]
Ik wilde alleen maar aangeven vanaf het begin dat al die gasten die lopen te huilen over de M203's, gewoon niet weten waar ze over praten.
Ook niet waar, met de Javelin uit de USA kan het ookKruiwagen schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:52:
[...]
Met alle raketwerpers, behalve die AT 4 CS, leg je het loodje. Voorwaarde is trouwens wel dat je een openstaande deur of raam moet hebben om de druk weg te laten gaan
Edit: Zijn die granade launchers juist niet vele malen dodelijker IRL? Denk niet dat de gemiddelde persoon nog leuk doorloopt als zoiets op 10m ontploft, fragmentatie etc zal toch wel behoorlijk zeer doen
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 18-03-2010 23:58 ]
Sterker nog, op de korte afstand waar ze hier op afgevuurd worden zijn ze meestal nog niet eens armed en niemand zou het in z'n hoofd halen dat ding in een huis te gebruiken.Anoniem: 160457 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:55:
Edit: Zijn die granade launchers juist niet vele malen dodelijker IRL? Denk niet dat de gemiddelde persoon nog leuk doorloopt als zoiets op 10m ontploft, fragmentatie etc zal toch wel behoorlijk zeer doen
ja vast, succes ermee dan.Anoniem: 160457 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:55:
[...]
Ook niet waar, met de Javelin uit de USA kan het ook![]()
En der zijn altijd wel open ramen/deuren in BC2 hoor, nog nooit een compleet dicht gebouw gezien, hoe kom je anders binnen?
Het gaat erom dat je direct achter het wapen een raam of deur hebt zitten om druk te laten ontsnappen.
soms sta je in een deur/raamopening met achter je alleen een muur. einde oefening
Ga het niet uitproberen hoor, met geen enkel wapen, lolKruiwagen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 00:01:
[...]
ja vast, succes ermee dan.
Het gaat erom dat je direct achter het wapen een raam of deur hebt zitten om druk te laten ontsnappen.
soms sta je in een deur/raamopening met achter je alleen een muur. einde oefening
Ben maar blij dat het spel niet zo realistisch is, ben zeer tevreden met BC2 op de pc. Goed gebalanceerd, en zeer vermakelijk/verslavend. Heb zo'n 85 uur volgens Xfire afgelopen 7 dagen, voorheen had ik alleen maar zoveel game-uren met BF2
Hoop wel dat BF3 deze zomer komt ofzow, want BC2 kan gewoon niet tippen aan BF2.
Uhm nee. Binnen een straal van 10 meter overleef je dat niet (er vanuit gaande dat het een serieuze vraag was). Maar ik snap je punt niet. Je zegt eerst dat je doodziek wordt van de grenades omdat het zo easy is om iemand te killen en nu verdedig je het punt dat je het in een huis kan afschieten op 2-3 meter en je het overleeft.Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:55:
[...]
Dus dat ding kan je in een huis op 2-3 meter afstand op de muur afschieten en het overleven?
Enige wat ik zeg is dat de M203 in BC2 beter gebalanceerd is dan in CoD. Uiteindelijk is geen enkel wapen in een game 100% realistisch, omdat irl er meerdere factoren meespelen of je subleiem met een wapen om kan gaan of niet.
Nogmaals, laten we deze discussie stoppen. Het voegt niets meer toe aan dit topic en jij en ik toch wel onze punt duidelijk hebben gemaakt.
Niet helemaal, want ik wist het antwoord al.Yzord schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 00:06:
[...]
Uhm nee. Binnen een straal van 10 meter overleef je dat niet (er vanuit gaande dat het een serieuze vraag was).
Nee ik verdedig het niet, in het spel kan je het op 2-3 meter afstand tegen een muur schieten en je overleeft het. Daarmee geef ik aan dat je het ding zonder enige bezorgdheid voor je eigen veiligheid kan afschieten en zolang je binnen een meter van de vijand schiet is hij direct dood. Gaat erom dat het wapen totaal niet realistisch is, je niet hoeft op te letten voor je eigen veiligheid en de vijand instant dood is. Als ik dat ding gebruik heb ik veel meer kills dan wanneer ik de shotgun of de smoke erop zet. Dan zijn veel enemy's direct dood terwijl het anders een vuurgevecht zou worden die ik zou kunnen verliezen.Maar ik snap je punt niet. Je zegt eerst dat je doodziek wordt van de grenades omdat het zo easy is om iemand te killen en nu verdedig je het punt dat je het in een huis kan afschieten op 2-3 meter en je het overleeft.
Vreemd, want zowel in BC2 als in CoD (ja, kom ik weer) stuitert de round tegen de grond als ik binnen 1-2 meter van de vijand schiet. Niet altijd, dat geef ik toe, maar vaak wel. Dus ik moet helaas je mening over dat de vijand meteen dood is in twijfel trekken. Dat je vaak zelf niet dood bent ligt meer aan de game(s) zelf dan aan de realiteit. Want als mijn mijn maat beschiet irl, durf ik je te bezweren dat deze dat niet leuk vindt en het wellicht niet eens meer tegen me kan zeggen. Terwijl je in game hoort roepen dat hij friendly fire isTsurany schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 00:10:
Nee ik verdedig het niet, in het spel kan je het op 2-3 meter afstand tegen een muur schieten en je overleeft het. Daarmee geef ik aan dat je het ding zonder enige bezorgdheid voor je eigen veiligheid kan afschieten en zolang je binnen een meter van de vijand schiet is hij direct dood. Gaat erom dat het wapen totaal niet realistisch is, je niet hoeft op te letten voor je eigen veiligheid en de vijand instant dood is. Als ik dat ding gebruik heb ik veel meer kills dan wanneer ik de shotgun of de smoke erop zet. Dan zijn veel enemy's direct dood terwijl het anders een vuurgevecht zou worden die ik zou kunnen verliezen.

Ja 2-3 of 3-4 meter, in ieder geval behoorlijk dichtbij en zelf heb je niks.Yzord schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 00:16:
[...]
Vreemd, want zowel in BC2 als in CoD (ja, kom ik weer) stuitert de round tegen de grond als ik binnen 1-2 meter van de vijand schiet.
Niet altijd, dat geef ik toe, maar vaak wel. Dus ik moet helaas je mening over dat de vijand meteen dood is in twijfel trekken. Dat je vaak zelf niet dood bent ligt meer aan de game(s) zelf dan aan de realiteit. Want als mijn mijn maat beschiet irl, durf ik je te bezweren dat deze dat niet leuk vindt en het wellicht niet eens meer tegen me kan zeggen. Terwijl je in game hoort roepen dat hij friendly fire ishet blijft een spel...als je dat altijd blijft inzien,
Het gebruik is hartstikke lollig, het spel is opeens 2x zo makkelijk en je hoeft geen moeite te doen. Maar als je een keer met een andere class wilt spelen dan is het zwaar frustrerend dat je zelf geen one hit kill wapen hebt waar je amper mee hoeft te mikken.dan wordt het gebruik van de n00btube ineens een stuk lolliger
De rocket launcher van de engineer moet je nog redelijk mee mikken en is een stuk lastiger om mee te mikken. De sniper werkt op korte afstand een stuk slechter, moet je skills of geluk hebben. De medic heeft helemaal niks.
Het zit in de game, accepteer het. Dat jij het een wapen vind voor noobs en noobtubers moet jij weten, daar kunnen wij niets aan doen.Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:11:
Serieus, je kan met niks beters komen dan zo'n dom kut argument?
Weet je wat ook frustrerend is? Een medic met een M60, maar daar lees ik je niet over.Tsurany schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 00:21:
Het gebruik is hartstikke lollig, het spel is opeens 2x zo makkelijk en je hoeft geen moeite te doen. Maar als je een keer met een andere class wilt spelen dan is het zwaar frustrerend dat je zelf geen one hit kill wapen hebt waar je amper mee hoeft te mikken.
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 19-03-2010 00:41 ]
Oeh, wat irritant vind ik dat.Anoniem: 97471 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:26:
Naar mijn mening krijgen engineers veel te weinig xp voor het neerhalen van een chopper, 100 punten voor een vehicle destroy waar je misschien wel 1 of 2 minuten mee bezig bent geweest. De inzittende springen er bijna altijd uit (die kills heb je dan dus niet), het is toch belachelijk dat je evenveel punten krijgt voor een UAV als voor een chopper met 5 man erin? Bovendien zijn ze ook nog een 'gehandicapt' door die ongelofelijk scheve sub machine guns...
Ik heb wel een vaker dat mijn raket zo op de voorkant knalt en iedereen inclusief de piloot er doodleuk uitspringt, terwijl een sniper bullet wel door het glas heen kan.
Ik hoop dat dit nog verandert wordt want volgens mij is het niet echt mogelijk om nog uit een ontploffende chopper te springen
KABOOM
Piloot maakt riem los
Piloot doet deur open
Pilott springt op 10 meter.
Piloo deployed parachute
Piloot wordt doorboord met lood
En waar is mijn kill dan?
Je vergeet wel 'ff dat de heli ontploft is: er is geen deur of een riem. Hij kan er zo uit springen. Volledig logisch toch?Dorest0rm schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 00:51:
[...]
Oeh, wat irritant vind ik dat.
Ik heb wel een vaker dat mijn raket zo op de voorkant knalt en iedereen inclusief de piloot er doodleuk uitspringt, terwijl een sniper bullet wel door het glas heen kan.
Ik hoop dat dit nog verandert wordt want volgens mij is het niet echt mogelijk om nog uit een ontploffende chopper te springen.
KABOOM
Piloot maakt riem los
Piloot doet deur open
Pilott springt op 10 meter.
Piloo deployed parachute
Piloot wordt doorboord met lood
En waar is mijn kill dan?
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ja eigenlijk wel, en puin zou je ook geen last van hebben, dat vliegt namelijk een zwart gat in.Gamebuster schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 00:54:
[...]
Je vergeet wel 'ff dat de heli ontploft is: er is geen deur of een riem. Hij kan er zo uit springen. Volledig logisch toch?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Oh, dit is wel een leuk om een keertje te proberen.Murk schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 01:03:
Wat ik nog steeds een keer wil doen is zo'n vijandige heli met 2 miniguns aan beide zijden, volladen met C4. Is erg lastig omdat je onopgemerkt in de vijandelijke basis moet komen, dan de heli moet zien te beplakken. Als dat eenmaal gelukt is dan is het eventjes wachten tot ze erin gaan zitten. Als ie op een flinke hoogte is en hij dus wel vol zal zitten, kaboomNiets geen ontsnappen uit dat ding ala wanneer er een RPG op knalt ^^
* Dorest0rm pakt C4.
We hebben een boel leuke potjes gehad
Lekker tactisch als squad bezig geweest. De hele tijd met elkaar flanken, op elkaar spawnen, healen/reviven en ammo geven. Dat resulteerde hier en daar in een flink aantal punten
Daarmee komt dit spel echt tot zijn recht.
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Anoniem: 225504
Het was idd een erg goed squadje. Jammer genoeg komt het niet heel vaak voor dat een squad zo speeld.. Oja.. het is da_PSI niet da_SPI.... Maakt niet uit, this al laat, en ik sta onder (teveel) invloed van alcohol en kan dus niet meer vertellen.... Niks nuttig iigGrozno schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 01:24:
Damn net lekker bezig in Rush met XenteX, da_SPI en Moonglow87 (pin me niet vast op de namen) begint Ziggo te hikken
Lekker tactisch als squad bezig geweest. De hele tijd met elkaar flanken, op elkaar spawnen, healen/reviven en ammo geven. Dat resulteerde hier en daar in een flink aantal punten

Grozno schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 01:24:
Damn net lekker bezig in Rush met XenteX, da_SPI en Moonglow87 (pin me niet vast op de namen) begint Ziggo te hikken
Heerlijk gespeeld idd. Jammer dat de rest van het team gewoon... ahem, ik kan er niets anders voor bedenken... FAIL was.da_PSI schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 01:49:
[...]
Het was idd een erg goed squadje. Jammer genoeg komt het niet heel vaak voor dat een squad zo speeld.. Oja.. het is da_PSI niet da_SPI.... Maakt niet uit, this al laat, en ik sta onder invloed van alcohol en kan dus niet meer vertellen.... Niks nuttig iig
Dat stukje dat wij aanvallers waren, port valdez, de veta map, onze squad met z´n vieren tegen zowat het gehele vijandelijke team, we legden ze 1 voor 1 om. Echter wel iets bij de Mcoms vandaan. Maar echt het hele vijandelijke team was op ons gefocust. Duurde volgens mij wel iets van 5 minuten.
En ik me maar afvragen, waarom hoor ik toch geen sirenes? waar is de rest?
Tsja, het bekende verhaal. De rest stond op wookie hill uit hun neus te vreten.

Maar heren, heerlijk samengewerkt.
Moonglow, da_psi, _old en ik. Petje af.
[ Voor 15% gewijzigd door ZenTex op 19-03-2010 01:58 ]

Gisteravond mee gespeeld, maar ik krijg het hele guidance systeem niet onder de knie.

http://bfbcs.com/BFBC2_leaderboard/pc
edit: Het ziet er naar uit dat hij nog wel in de ingame leaderboards staat.
[ Voor 23% gewijzigd door rgras op 19-03-2010 08:23 ]
Hij is inmiddels "teruggezet" naar lvl 10. Geen idee waarom of hoe, maar check maar: http://bfbcs.com/stats_pc/BU.Rogersrgras schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:21:
Iemand al naar de leaderboards gekeken? Onze vriend Bu.Rogers is verdwenen!
http://bfbcs.com/BFBC2_leaderboard/pc
edit: Het ziet er naar uit dat hij nog wel in de ingame leaderboards staat.
Maar kunnen we nu eindelijk stoppen over BU.Rogers? We geven hem echt _te_ veel credits voor wat hij doet...
[ Voor 12% gewijzigd door Acid__Burn op 19-03-2010 08:32 . Reden: Toevoeging ]
Gisteren een Team Squad Deatmatch gespeeld met 2 andere Nederlanders.
Was geweldig teamwerk, ik was medic. En had meer dan 750 punten aan healen. Echt super om dit online te spelen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 349876
Gebeurd overigens wel vaker, dat of het spel vastloopt, gewoon uitvalt of ik uit de server gekickt word met de melding dat er connection problems zijn. Is behoorlijk irritant..
Stats van gisterochtend, rondjes van gisteravond zitten er nog niet bij (geloof rank 23 of 24 nu)... KD ratio had ik trouwens na de lan rond de 2 zitten, daar alleen maar rush gespeeld.. Zodra ik naar Conquest ga, zakt het in.. Gebrek aan map kennis, of andere stijl van spelen wellicht, dunno... Ook veel minder vermakelijk dan Rush..

Heb wel sinds de nieuwe versie (eergisteren) voor het eerst last van CtD, gisteren zelfs 3 keer
[ Voor 6% gewijzigd door djidee op 19-03-2010 08:56 ]
"Mekker, blaat"
Ja, ik was er ook even en het was zo rustig dat je de pin uit de granaat kon horen vallen, ik ging redelijk vlot ook weer weg -door een niet nader te noemen reden- maar denk dat ik vanaaf wel even weer ga checken @ alle andere GoT servers, wel fijn. phyt0n, heb je ook iets van een voicechat server draaien?Anoniem: 349876 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:49:
Gisteren avond tussen half 8 en half 9 op de [GoT] dutch hardcore server van phyt0n gespeeld, het was daarintegen heel erg rustig tot hij wat rondspamde en er wat meer mensen kwamen... erg jammer dat het zo rustig was buiten dat wel een goed moment om de mappen rustig te leren kennen
Ik heb gister gezocht in de serverbrowser op GoT. Ik kwam toen in totaal 8 servers tegen. Echter, de naamgeving van de servers waren totaal verschillend opgebouwd. Het enige wat ze gemeen hadden was de GoT tag.
Uiteraard geen groot en onoverkomenlijk probleem maar het zou zoveel netter staan als er wat uniformiteit te vinden is in de naamgeving.
Ideetje of ben ik nu een zeikerd?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Same here, ook na de laatste patch. Ook de titels van de headers in de scorelijst vallen bij mij nog steeds over elkaar heen.empyreum schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:44:
[...]
Overigens zie ik nooit de ping staan; er staat altijd een streepje
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Anoniem: 218650
Hehehe dat is mij wel eens gelukt in BF2. Wel met een chopper die al in flight was. Ik stond namelijk bovenop een flatgebouw en kon zo de klapkauwgom a.k.a. C4 naar beneden gooien. Nadat de chopper met voltallige crew de flag had gecaptured en airborne ging, was het click click boomMurk schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 01:03:
Wat ik nog steeds een keer wil doen is zo'n vijandige heli met 2 miniguns aan beide zijden, volladen met C4. Is erg lastig omdat je onopgemerkt in de vijandelijke basis moet komen, dan de heli moet zien te beplakken. Als dat eenmaal gelukt is dan is het eventjes wachten tot ze erin gaan zitten. Als ie op een flinke hoogte is en hij dus wel vol zal zitten, kaboomNiets geen ontsnappen uit dat ding ala wanneer er een RPG op knalt ^^
blup
Links onder boven de minimap.scorelord schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:15:
Mijn vragen zijn. Waar is de ticker? Ik zie geen progress hoe lang het nog duurde?
Crashte de server? Zo niet dan krijg je gewoon je punten.Enne hou ik de punten of zijn ze weg?
Effe doen danHeb verder niet gecheckd.
Zo, dat is pas onrealistischTsurany schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:09:
Je schiet hem af en daarna kan je hem bijsturen door te wijzen waar hij heen moet. Dus gaat een tank de heuvel op dan kan je meer omhoog mikken om hem achter de tank aan te sturen. Gaat een tank naar links dan stuur je hem naar links. Gewoon een kwestie van vuren en dan met het vierkantje mikken welke kant hij op moet. Veel oefenen en dan voelt het na een tijd wel logisch.

het schijnt te verdwijnen wanneer je BFBC2 in admin runtBor de Wollef schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:08:
empyreum schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:44:
[...]
Overigens zie ik nooit de ping staan; er staat altijd een streepje
Same here, ook na de laatste patch. Ook de titels van de headers in de scorelijst vallen bij mij nog steeds over elkaar heen.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 349876 op 19-03-2010 09:54 ]
Voor diegene die er dus nog niet achter waren gekomen.
"power" rush mode:
Wat heb je nodig?
- Quad
- Seconde indicator
Je bent rush aan het spelen, en je zit in het aanvallende team. Het gaat goed en het is zeker dat de mcoms down gaan (dit is een eis).
Jij pakt je quad, en verstopt je net bij de zone waar je nog niet in mag.
De laatste van de 2 mcoms wordt opgeblazen. Start de tijd. 1..2..3..19...20...21! GO
Rij met je quad zo hard als je kan naar waar de nieuw mcoms gaan komen. Negeer die teller die zegt dat je eraan gaat. Na 30 seconden namelijk worden de nieuwe mcoms geactiveer, en als je goed getimed hebt, zal het nieuwe speelveld toegankelijk worden met 1 seconde op de timer over.
Ideale class om dit mee te doen is recon natuurlijk, C4 de Mcom zodat je hem ook redelijk kan verdedigen. Shotgun recon, niet sniper.
Voordelen: Gevloek in het andere team, en totale verbazing. Daarnaast moeten zij zich direct op het mcom focussen, in plaats van het attacking team dat optrekt.
Te voet werkt dit ook heel goed
Btw: Ik lach me kapot om mensen die de gameplay van BC2 gaan vergelijken met wat "in het echt" mogelijk is.
Ik zou nu een voorbeeld kunnen aanhalen waarom zo een vergelijking nergens op slaat. Maar dan verlaag ik me ook tot dat niveau.
Dus kom op, grow up.
[ Voor 11% gewijzigd door ErA op 19-03-2010 09:58 ]
Ben ik ook helemaal voor!ChojinZ schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:03:
Kunnnen de GoT-ers die de servers hosten misschien is wat afspraken maken over de naamgeving van de servers?
Ik heb gister gezocht in de serverbrowser op GoT. Ik kwam toen in totaal 8 servers tegen. Echter, de naamgeving van de servers waren totaal verschillend opgebouwd. Het enige wat ze gemeen hadden was de GoT tag.
Uiteraard geen groot en onoverkomenlijk probleem maar het zou zoveel netter staan als er wat uniformiteit te vinden is in de naamgeving.
Ideetje of ben ik nu een zeikerd?
Kleine moeite om alle server namen aan te passen lijkt mij. En dan gewoon doorlopend als er een server bijkomt bv:
[GoT] SRV1 - Where tweakers where....
[GoT] SRV2 - ....
[GoT] SRV3 - ....
Meestal connect ik eerst de mumble server en dan vraag ik welke server er gespeeld word. Dit geeft bij 3 soms al verwarring. Laat staan nu het er blijkbaar al 8 zijn. Als we nu gewoon alles doornummeren maakt dit het veel duidelijker.
Daarnaast zit het er natuurlijk veeeeel proffesioneler uit als je zo'n mooi rijtje onder elkaar krijgt a la I3d.nl
Ping kan je krijgen door als admin te runnen, is natuurlijk niet zoals het hoort maar voor tijdelijke oplossing volstaat het. Als je altijd op dezelfde servers speelt heb je dat niet nodig natuurlijk maar wel als je een degelijke lowping server zoekt.Bor de Wollef schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:08:
[...]
Same here, ook na de laatste patch. Ook de titels van de headers in de scorelijst vallen bij mij nog steeds over elkaar heen.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
erg mooi opgestelde tactic tho... misschien maar eens proberen vanavondErA schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:55:
Ok,
"power" rush mode:
Wat heb je nodig?
- Quad
- Seconde indicator
Je bent rush aan het spelen, en je zit in het aanvallende team. Het gaat goed en het is zeker dat de mcoms down gaan (dit is een eis).
Jij pakt je quad, en verstopt je net bij de zone waar je nog niet in mag.
De laatste van de 2 mcoms wordt opgeblazen. Start de tijd. 1..2..3..19...20...21! GO
Rij met je quad zo hard als je kan naar waar de nieuw mcoms gaan komen. Negeer die teller die zegt dat je eraan gaat. Na 30 seconden namelijk worden de nieuwe mcoms geactiveer, en als je goed getimed hebt, zal het nieuwe speelveld toegankelijk worden met 1 seconde op de timer over.
Ideale class om dit mee te doen is recon natuurlijk, C4 de Mcom zodat je hem ook redelijk kan verdedigen. Shotgun recon, niet sniper.
enige wat ik deed was asap naar hun basis te gaan zodat team op mij spawmd en dan de mcom's pakken

LOLErA schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:55:
Btw: Ik lach me kapot om mensen die de gameplay van BC2 gaan vergelijken met wat "in het echt" mogelijk is.
Ik zou nu een voorbeeld kunnen aanhalen waarom zo een vergelijking nergens op slaat. Maar dan verlaag ik me ook tot dat niveau.
Dus kom op, grow up.
Dat een spelletje toch zoveel los kan maken.
PSN: xpock Live: xspock
Ik verwacht dat dit soort dingen in de komende patches allemaal onmogelijk worden.ErA schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:55:
Ok,
"power" rush mode:
....
Voordelen: Gevloek in het andere team, en totale verbazing. Daarnaast moeten zij zich direct op het mcom focussen, in plaats van het attacking team dat optrekt.
Te voet werkt dit ook heel goed
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Mmm, zeker wel een goed idee.henk jansen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:56:
[...]
Ben ik ook helemaal voor!
Kleine moeite om alle server namen aan te passen lijkt mij. En dan gewoon doorlopend als er een server bijkomt bv:
[GoT] SRV2 - ....
[GoT] SRV3 - ....
Meestal connect ik eerst de mumble server en dan vraag ik welke server er gespeeld word. Dit geeft bij 3 soms al verwarring. Laat staan nu het er blijkbaar al 8 zijn. Als we nu gewoon alles doornummeren maakt dit het veel duidelijker.
Daarnaast zit het er natuurlijk veeeeel proffesioneler uit als je zo'n mooi rijtje onder elkaar krijgt a la I3d.nl
Ik heb zojuist ook de [GoT] tag aan onze server toegevoegd alleen zal ik de server naam niet wijzigen.
De server is niet van mij alleen, server zit namelijk ook aan een clan vast
XboxLive: Dave 130R
http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/
Vind hem nu imho fijner als http://bfbcs.com/stats_pc/ die toch al moeilijk doet met z'n wachtrij gedoe
Gaat er inderdaad goed uitzien. Helaas ben ik 4073rd in the queue, this will take about 5 hours.... De bfbcs.com stats gaan mij als PS3 speler voorlopig niet verwelkomen, heb ik t idee...henk jansen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:44:
ps. die andere stats site is zojuist geupdate/aangepast:
http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/
Vind hem nu imho fijner als http://bfbcs.com/stats_pc/ die toch al moeilijk doet met z'n wachtrij gedoe
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Anoniem: 82860
henk jansen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:56:
[...]
[GoT] SRV2 - ....
[GoT] SRV3 - ....
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Persoonlijk zou ik je de tip willen geven om te starten met de assault classe.Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:56:
gisteren voor het eerst BC2 opgestart en wat op de verschillende GoT servers gezeten. Ik moet zeggen dat het best tegenvalt om enigzins mee te kunnen met de rest op de server. (qua punten erg in de middenmoot en k/d met geluk rond de 1.00) Medic en Engineer zijn voor mij wel de leukste classes, maar de RPD valt me toch wel erg tegen als gun, de M249 nog meer. Daarom eigenlijk vooral op snipen en engineer gefocused gisteren. De puntjes kwamen wel maar gestaag binnen helaas.
Deze hoort het meest op de voorgrond te zijn van het battlefield, en hiermee leer je in mijn ogen het snest het spel kennen.
De stap van assault naar > medic, engineer, of recon, is makkelijker dan andersom.
Dit omdat assault, wanneer goed gespeeld, en van de meest hectische classes is.
Ga niet als een rambo te keer. Join en squad, en probeer eerst eens lang in leven te blijven. Survival is namelijk erg belangrijk, je wil niet de tickets verspillen van je team.
Wees een progressive spawn point voor je squad. Sneak rond, maar hou je tegelijk wel bezig met het objective.
Wat ik veel deed in het begin, was veel flanken. Een mooie flank positie pakken met uitzicht op het mcom. en vanaf daar de vijand bestoken zodat mijn team de charge kon plaatsen, en ik kan verdedigen.
Anoniem: 82860
Misschien wel slim ja, ondanks dat ik vrij goed met die silenced engineer submachine gun overweg kan, moet die het niet echt van de lange afstanden hebben. Op sommige tank/heli maps dus niet echt een handige gun. Verder op dit moment alleen nog een shotgun geunlocked, dus schiet ook niet op. Dan is een assault rifle misschien wat handiger!ErA schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:25:
[...]
Persoonlijk zou ik je de tip willen geven om te starten met de assault classe.
Deze hoort het meest op de voorgrond te zijn van het battlefield, en hiermee leer je in mijn ogen het snest het spel kennen.
De stap van assault naar > medic, engineer, of recon, is makkelijker dan andersom.
Dit omdat assault, wanneer goed gespeeld, en van de meest hectische classes is.
Ga niet als een rambo te keer. Join en squad, en probeer eerst eens lang in leven te blijven. Survival is namelijk erg belangrijk, je wil niet de tickets verspillen van je team.
Wees een progressive spawn point voor je squad. Sneak rond, maar hou je tegelijk wel bezig met het objective.
Wat ik veel deed in het begin, was veel flanken. Een mooie flank positie pakken met uitzicht op het mcom. en vanaf daar de vijand bestoken zodat mijn team de charge kon plaatsen, en ik kan verdedigen.
Wat voor mij trouwens echt een killercombo is, is de Saiga met de sabot en extra rounds. Vooral op Hardcore servers win ik praktisch ieder vuurgevecht. Als je de SPAS-12 gebruikt, dan kun je er ook nog mooi mee snipen want je hebt praktisch geen bulletdrop en iedere hit is een kill.
Denk alleen wel dat sommigen de boel wat minder serieus moeten nemen, het is een spel, voor de lol weetje wel, het is dus niet echt..
Anoniem: 349588
haha ja ik heb drie dagen maar een paar uurtjes gespeeld ken dus nog geen map echt uit mijn hoofd...Anoniem: 349588 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:46:
Ik ben ook behoorlijk slecht hoor XD wordt nog wel beter als ik meer speel, alleen de laatste 3 dagen geen tijd gehad
Is zeker een mooie tactic. Soort buitenspelval. In een clanwar zou je in dat geval nog kunnen afspreken om na het pakken van de laatste m-com geen kills meer te maken. Gewoon allemaal vinger van de trigger. De defenders moeten dan allemaal lopen (of suicide).ErA schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:55:
"power" rush mode:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Oakley schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:57:
[...]
Is zeker een mooie tactic. Soort buitenspelval. In een clanwar zou je in dat geval nog kunnen afspreken om na het pakken van de laatste m-com geen kills meer te maken. Gewoon allemaal vinger van de trigger. De defenders moeten dan allemaal lopen (of suicide).

Waar speel je dan eigenlijk voor? Om lekker een pot te kunnen schieten en terug beschoten te worden, of om alleen maar de rondes te winnen?
Echt een suffe tactiek imho.
Enige probleem is wel dat sommige servers branded zijn, waardoor sommige servers dus een prefix hebben.henk jansen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:56:
[GoT] SRV2 - ....
[GoT] SRV3 - ....
Heren, heren, kom op!Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:27:
[...]
Je hebt me nooit zien spelen dus hoe weet jij dat?
[...]
Ammo bag? En als backup een zeer sterk geweer?
[...]
Ik niet, jij misschien wel. Wil je dan ook een veel grotere splash zone voor die dingen? Of dat dan weer niet.
[...]
Euh nee, op elke plek is dat ding sterk.
[...]
Dus? What the fuck interesseert het mij dat het beter is dan CoD. Jij kan kennelijk niet het verschil zien tussen een spel en real life, erg jammer.
[...]
Ik doe niet huilie, ik vind het gewoon laf dat mensen zo'n wapen constant gebruiken en vraag of ze eens wat ballen kunnen zoeken. Als ik mensen tegen kom die 8 gouden sterren in die dingen hebben dan weet je wel hoe ze spelen, enkel met dat ding.
Ik weet denk ik zeker dat Dice/EA er heus wel wat aan gaan doen. Ik weet nog wel uit het BF2 tijdperk dat ik me ook verschrikkelijk irriteerde aan mensen die binnen een fractie een seconde een kill konden maken en hoe krachtig een bepaald wapen was. Maar namate je verder in zo'n spel was en je skills wat verder had ontwikkeld, werd het steeds makkerlijker om weerstand te bieden aan zulke wapens. Bijvoorbeeld weg te duiken op het juiste moment etc etc..
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Heeft console gaming dan toch meer voordelen boven pc dan gedacht?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ben zelf ook geen topgamer maar het gaat inderdaad om de lol die je beleefd, en op de GoT servers spelen samen met de andere tweakers verhoogt dat aanzienlijk!Macros4 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:40:
Leuke game(ik ben erg slecht K/D ratio van 0.30), maar erg vermakelijk met grote community.
Denk alleen wel dat sommigen de boel wat minder serieus moeten nemen, het is een spel, voor de lol weetje wel, het is dus niet echt..
Het zou ook kunnen dat je b.v. @ PS3 niet zoveel ervan hoort omdat je dat niet makkelijk van je af kan typen, en op dit forum zijn meeste spelers PC-gamers, en omdat veel PS3'ers geen headset hebben zou het goed kunnen dat daardoor er minder klachten zijn. Het is maar een gedachte hoor.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:18:
Ik krijg een beetje de indruk dat het uitsluitend de PC spelers zijn die klagen over het overpowered zijn van wapens of classes, want op de PS3 merk ik daar zelf helemaal niets van, noch hoor ik er iets over van anderen.
Heeft console gaming dan toch meer voordelen boven pc dan gedacht?
Ik krijg maar geen vat op die tracer dart. De ene keer heeft lijkt hij in een rechte lijn te gaan, de andere keer met een enorme boog. Het is dan ook al heel wat rondjes geleden dat ik er 1 op een heli had zitten... Wel heerlijke kills inderdaad; zeker als hij vol zitPatriot schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:35:
Het blijft toch ook heerlijk om een vliegende heli te raken met een tracer dart. Heerlijk om vervolgens vijf kills te krijgen van de blackhawk die je neerhaalt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Sorry, maar ik vind dit echt gay.. Het voelt niet aan alsof je speelt zoals het bedoeld is om te spelen, en is natuurlijk helemaal kut als je defender bent en je halve of team of zelfs meer is nog bezig met de oprukkende attackers te stoppen of terug te rennen.
Maargoed zo zijn er wel meer dingen die de meeste mensen liever niet doen omdat het imo niet bij het spel hoort.
< dit stukje webruimte is te huur >
Anoniem: 349677
Mijn server is ook up, heet [GoT] Tweaker shot every second
Ik zou dit ook nooit in een pub spelen, maar tijdens een clanwar speel je om te winnen en als dit kan dan wordt het gebruikt. Doe jij het niet dan doet de tegenstander het wel. Het is gewoon een tactiek. Wat ik al zei toen Nederland de buitenspelval introduceerde waren de tegenstanders er ook niet blij mee, maar het hoort inmiddels bij het spel. In BFBC2 is het dus opletten op "power rushers" op quads. Die moet je sowieso neermaaien imo.empyreum schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:59:
[...]
![]()
Waar speel je dan eigenlijk voor? Om lekker een pot te kunnen schieten en terug beschoten te worden, of om alleen maar de rondes te winnen?![]()
Echt een suffe tactiek imho.
Laf? Ballen zoeken? Dude, je weet toch hopelijk wel dat het maar een spelletje is he!Tsurany schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:27:
ik vind het wel misbruiken van. haalt heel het spel er onderuit ik kan er verder toch niks aan doen dus het boeit me niet echt. maar ik heb tot nu toe minder last gehad van Bu.Rogers als van die rushers.Oakley schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:33:
[...]
Ik zou dit ook nooit in een pub spelen, maar tijdens een clanwar speel je om te winnen en als dit kan dan wordt het gebruikt. Doe jij het niet dan doet de tegenstander het wel. Het is gewoon een tactiek. Wat ik al zei toen Nederland de buitenspelval introduceerde waren de tegenstanders er ook niet blij mee, maar het hoort inmiddels bij het spel. In BFBC2 is het dus opletten op "power rushers" op quads. Die moet je sowieso neermaaien imo.
sorry kon het niet laten maar ik moest die naam ook gewoon een keer genoemd hebben
over die grenade launcher kan ik me niet meer druk maken kom zelf van MW2 dus ik ken het probleem inmiddels. maar ergens terug maakte iemand de vergelijking dat ze in het echt ook niet aan de taliban zouden vragen er me te stoppen. OMG
in het echt zie ik rambo ook niet met een grenade louncher om het hoekje springen en overal grenades naar binnen knallen

het zit er in en het wordt teveel gebruikt ook "ik doe het ook" maar m60 wordt ook teveel gebruikt snipers ook. mortieren zijn ook rete iritant ga zo maar door.
ik stel voor een nieuwe game met alleen een grote bats zodat je elkaar kan meppen en meer niet.
[ Voor 27% gewijzigd door Proxx op 19-03-2010 12:48 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Ben het helemaal met je eens ik wist meerdere malen in de beta(PC) op mn quad naar MCON B te rushen voordat sommigen uit het andere team waren gespawnt. Heerlijk.Oakley schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:33:
[...]
Ik zou dit ook nooit in een pub spelen, maar tijdens een clanwar speel je om te winnen en als dit kan dan wordt het gebruikt. Doe jij het niet dan doet de tegenstander het wel. Het is gewoon een tactiek. Wat ik al zei toen Nederland de buitenspelval introduceerde waren de tegenstanders er ook niet blij mee, maar het hoort inmiddels bij het spel. In BFBC2 is het dus opletten op "power rushers" op quads. Die moet je sowieso neermaaien imo.
beetje oneerlijk dat er soms weinig verweer was maarja dat is niet mijn probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door Lewt op 19-03-2010 12:44 ]
gistere met de n2000 zitten te spelen met de 12gaugh shels of zoiets er op. wat kun je daar veel kills me maken ook gewoon op langen afstand.

het ding ziet er niet uit, net een "regenpijp" maar hij klinkt lekker en maakt veel kills ook goeie reload tijd
[ Voor 3% gewijzigd door Proxx op 19-03-2010 13:04 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

@Proxx
Ja, jij was die irritante gast met die N2000
[ Voor 14% gewijzigd door Safaci op 19-03-2010 13:01 ]
Anoniem: 291970
stage...Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:00:
niemand on line op dit moment ? Ik zit op bishamon's nieuwe got server maar zie geen andere gotters
Dat willen we helemaal niet weten!
Heb trouwens nog 8 maanden verlof over.
Anoniem: 291970
hehe ik zit hele dagen op mijn werk dit forum vol jaloezie te volgen , ben blij dat ik het iemand anders ook kan aandoen vandaag
imba... sounds like lvl 50 is pretty closeZenTex schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:15:
Ik zit ook in m´n verlof. Zit nu al dik 2 maanden thuis.
Heb trouwens nog 8 maanden verlof over.

Welkom! Ben er net weer af.Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:00:
niemand on line op dit moment ? Ik zit op bishamon's nieuwe got server maar zie geen andere gotters
Mijn mening over de M203:
Ik word zelden op close range gekilled door de M203. Soms op zo'n lange afstand en uit zo'n onmogelijke hoek dat ik echt respect heb voor de grenadier die dat uithaalt.
Het hangt ook van de map af denk ik. Sommige maps zijn superchaotisch, zoals Nelson Bay, andere maps zijn meer linear, zoals die met die eilandjes, waardoor je sneller teamwork krijgt.
Op chaotische maps wordt veel genoobtubed, op wijdse maps veel gesniped.
Ik denk dat in de TS vermelden wel het laatste probleem isAnoniem: 349677 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:26:
Servers nummeren is wat lastig, tenzij het in de TS wordt gedaan.
Mijn server is ook up, heet [GoT] Tweaker shot every second
XBL: Warheadheadshot
Best druk, zit bijna de hele tijd vol. Met Russen vooralhenk jansen schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:19:
[...]
Ik denk dat in de TS vermelden wel het laatste probleem is
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.