Wat een heerlijk spel maar wat gaat dat levellen langzaam ook al speel ik heel gericht op challenges en kijk ik regelmatig in de multiplayer stats wat ik nog moet doen om weer eens 5000 punten te halen.
Hoogste puntenaantal gescoord door een keer 5.000 punten te halen voor een wapen en daardoor 5 gold stars te hebben gehaald en de Elite Combat (nog wat) Insignia te halen die 10.000 punten geeft -> 16.000+ punten binnen, dan gaat het lekker snel
Assault alles gehaald, nu bezig met de Medic en hoewel ik eerder altijd het grootste genoegen haalde uit het afknallen van mensen moet ik zeggen dat reviven ook wel heel erg leuk is. Betrap me erop dat ik meer rondkijk wie ik nu weer een stroomstoot kan geven dan zelf te lopen knallen en het levert ook nog eens meer punten op 80 voor een squad revive en 50 voor een kill).
Server (Online N00b Experience (.one) RUSH BFBC2 PC 213.163.69.251:19569 ) loopt ook als een trein! Vanaf zaterdagmorgen 24/7 het maximale aantal spelers 16/16 en we moeten gewoon kicken voor clanmembers...
Bij de opname van de server zei ik al tegen CptChaos: als er GoT-leden een keer willen meespelen geven we die gewoon voorrang. Voeg me maar toe op Steam (naam: alphaw0lf99) en dan kicken we gewoon als je wilt meespelen.
Favoriete mappen in Rush zijn voor mij toch wel African Harbor en Port Valdez en Valparaiso. In Conquest vind ik Atacama Desert een grote chaos en hebben de voertuigen en choppers teveel de overhand. Panama Canal is wel een gruwelijk mooie map.
Qua wapens steekt bij mij er een met kop en schouders boven uit en dat is de AN94 Abakan: weinig recoil, goede damage met magnum ammo met twee bursts iemand neer.
Ik had nooit gedacht dat ik COD4 ooit kon vergeten maar het is toch gebeurd

en hoe! Er zit veel meer in, veel meer uitdaging qua levellen ook en vergeleken met MW2... heerlijk om weer eens zonder connection interrupts te spelen