[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.458 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:52

ErA

lredev schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:29:
[...]

Omdat je CTRL+SHIFT tegelijk hebt ingedukt. Nog een keer doen en je tobo instellingen zijn weer normaal ;)

[...]

Leuk filmpje, mooe run in ieder geval :) Wat voor setup + instellingen in game en instellingen fraps draai jij mee?
AMD Phenom II X3 720
4 Gb Ram
Radeon 4850
(belangrijk: Game geinstalleerd op SSD, Capture stream schrijft weg naar andere schijf)

1680 x 1050. Default instellingen, Medium.

Fraps 30 Fps @ half size.

Na wat test heb ik gemerkt dat het niets uitmaakt of ik de resolutie naar beneden schroef of niet.
Wat ik nog wèl ga proberen, is kijken of het vloeiender loopt als ik op 40 FPS ga capturen.

Uiteindelijk wil ik wat assault compilaties gaan maken.

De recon class is leuk, en uitgelezen om sniper filmpjes mee te maken, maar daar zijn er genoeg van (assault waarschijnlijk ook wel mgoed)

[ Voor 4% gewijzigd door ErA op 18-03-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-07 10:54
JT888 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 05:03:
Nope het gaat mij erom dat elke medic die ik tegen kom met die M60 speelt.
Toch niet zo raar dat elke medic dat wapen heeft. deze is gewoon veruit het beste. Ik schiet bijna even goed met dit wapen als eentje uit de assault class... Dus ik zou geen reden kunnen verzinnen om een ander (slechter) wapen te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876

Verderf schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:50:
[...]

case sensative :P zoek maar eens op [GoT] :)
ja dat is het hem juist al 3 dagen geprobeerd: [GoT] in te vullen maar steeds 0 results... buiten dat zit ik steeds op een hardcore spaanse server waar het niveau toch wel aardig is en teamwork erg gewaardeerd word inplaats van lonewolfs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjenergy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10-2023
Gisteren op een Franse server gespeeld. Maar wel eentje waar ze ook engels spreken. Er was ook een goede actieve admin aanwezig.
Punkbuster stond weer eens OFF en dat begrijp ik niet. Bijna alle servers hebben dit. Ook als heb ik alles aangevinkt in de browser.

Na de Assault en Engineer te hebben vrijgespeeld gisteren de medic vrijgespeeld.
3 van de 4 waren aanvallende M60 medics in mijn squad waardoor je veel kunt bereiken. Als je dood gaat word je weer snel wakker geschud door een andere medic.
Wat een punten kun je verzamelen met een medic gelukkig ben ik daar het spel niet mee begonnen want anders had ik nooit de engineer en Assault meer gespeeld ^^
Ik heb de indruk dat alle medic punten krijgen waar een health pack bij iemand ligt. Dus als er twee packs liggen dan worden er ook twee maal het aantal punten weggegeven.

Laatste uurtje begonnen met recon maar ik merk dat ik veel minder meekrijg van het spel. De actie en teamplay ontgaan mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-07 11:47
He Nieuwe update voor bfbc2 ps3! Misschien dat die vastlopers nu over zijn! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Laatst online: 02-07 10:54
Anoniem: 349876 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:09:
[...]

ja dat is het hem juist al 3 dagen geprobeerd: [GoT] in te vullen maar steeds 0 results... buiten dat zit ik steeds op een hardcore spaanse server waar het niveau toch wel aardig is en teamwork erg gewaardeerd word inplaats van lonewolfs :+
Doe eens het programma uitvoeren als administrator dan. Heeft bij mij iig wel geholpen (of het was de laatste patch). Zag net dat er al 6 GoT servers zijn, waarvoor hulde!

Ik ben ingame trouwens Smoko.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Omdat het waarschijnlijk niet duidelijk is dat je jouw naam in de spelerstabel (@FiPo) kan krijgen door een DM te sturen naar GJtje of naar Mij.

Vermeld daarin de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-06 21:41
Als iemand hulp nodig heeft met PB streaming van zijn server kan ik daar wel mee helpen.
Heb inmiddels onze server streamen naar 3 verschillende Punkbuster partners.

Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/875a.png
Afbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/sigcol/7056.png
Afbeeldingslocatie: http://ggc-stream.com/ggcpage/extern/statusbanner8100-4.png

Overigens krijg ik de server tot nu toe totaal niet populated, misschien omdat de server pas twee dagen online is en ik weinig geduld heb |:(
Anyways, je bent dus van harte welkom.

-Rush 32 slots.
-Server naam: Irish E-Sports (Irish in typen is al voldoende)
-217.163.26.129:19567

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/217.163.26.129:19567/b_560x95.png

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 13:29
Assault en Engineer ook al inmiddels uitgespeeld. M16 is een heerlijk wapen voor de assault. Voor de Engineer is de PP2000 toch het lekkerst! Wat kun je daarme snel doden zeg en ook nog eens op een flinke afstand! Alleen weet ik niet wat handiger is: SMG Marksman Training of Magnun Ammo?Nu zal ik maar een met de medic beginnen. Wel jammer dat de helft meestal medic is. Als ik ammo nodig heb kan ik het nergens vinden.

Gister weer een aimbotter tegengekomen op een GoT server. Ik hoop maar niet dat ze zich voortplanten als konijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smokey! schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:32:
Doe eens het programma uitvoeren als administrator dan. Heeft bij mij iig wel geholpen (of het was de laatste patch). Zag net dat er al 6 GoT servers zijn, waarvoor hulde!
Ik zal dit thuis een proberen anders heb ik de optie toch dat je een ip in console kan invoeren of is dat niet mogelijk bij BFBC2 *nog niet uitgeprobeerd* ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 12:03
pjenergy schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:18:

Punkbuster stond weer eens OFF en dat begrijp ik niet. Bijna alle servers hebben dit. Ook als heb ik alles aangevinkt in de browser.
Om de een of andere vreemde reden krijg ik ook alleen maar servers terug zonder PB als ik deze aanvink in de filters. Als ik hem uitgevinkt laat, dan krijg ik servers terug mét PB.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349677

CptChaos schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 00:31:
[...]
Ik denk dat een boel mensen het filmpje in de TS even opnieuw moeten bekijken. Het is niet snipen alleen. De class is recon, als het een pure sniper class was, heette hij wel zo.

Ook met het spotten, dit doet haast niemand en het is zó belangrijk. Als ik met de recon class speel, gooi ik altijd naar belangrijke of dicht bij gelegen gebieden een motion sensor, om te zien of de kust veilig is of niet. Snap niet dat andere reconners dat niet doen en gewoon lekker egoïstisch zelf spelen en de frag per sé willen hebben.

Wat me ook wel opvalt is dat ongeveer 70% van de spelers met medic speelt en de M60 gebruikt. Ik weet het, het is vaak gemeld. Was vanavond op een GoT server (welke weet ik even niet) en werd letterlijk om de haverklap door een medic met de M60 neergeschoten, dat is op een gegeven moment gewoon erg irritant te noemen.

Krijg ook steeds meer het gevoel, dat spelers gewoon denken dat BC2 een alternatief is voor MW2.

EDIT:
Zojuist is de patch beschikbaar gekomen op Steam. :)
Gisteravond spawnde ik als medic op Panama Canal naast 2 squad mates, beide recon. Die waren aan het kijkbuiskinderen in de hoop wat kills te maken aan de overkant van de map.
Niks spotten, niks raken ook. Ik ernaast als medic, de hele tijd zitten spotten, en en passant nog 4 kills gemaakt. Met iron sights op de T88 mgun...

Het is idd niet dat de Recon class niet deugt, alleen 90% van alle Recons zijn gewoon niet sociaal en alleen op de kills uit. Gesniped worden of gemortar striked is al heel irritant, maar dat het geen team players is is killing voor het spel. Bestaat je squad uit 3 snipers, dan kan je het verder wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-06 21:41
Safaci schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:40:
Gister weer een aimbotter tegengekomen op een GoT server. Ik hoop maar niet dat ze zich voortplanten als konijnen.
De [GoT] Where Tweakers are being born ... and killed server streamed wel naar Punksbusted maar ik weet niet dat de server de benodigde MD5 checks heeft, zonder MD5 checks heeft streaming vrijwel geen zin.
Net maar ff een DM gestuurd naar duiveltje666 met de vraag of hij de MD5 check files er op heeft staan.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Zonder een al te hoge hoed van mezelf op te hebben, denk ik dat in mijn filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=1u43whuSLgc

goed zichtbaar is wat fijn is aan spotten, en dat er gespot wordt.

Door mijn 1e eigen spot kan ik hem door de bomen volgen.
Door de teamspot, maak ik de 2e kill puur op het roden puntje (dwars door een muur heen)
Mijn spot op het gebouw, en naar bombsite B toe zorgen ervoor dat ook deze snel worden afgemaakt.

Ik heb al zoooveel kills gemaakt, puur op gevoel en op spot informatie tis zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ErA schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:57:
Zonder een al te hoge hoed van mezelf op te hebben, denk ik dat in mijn filmpje:

goed zichtbaar is wat fijn is aan spotten, en dat er gespot wordt.

Door de teamspot, maak ik de 2e kill puur op het roden puntje (dwars door een muur heen)
Mijn spot op het gebouw, en naar bombsite B toe zorgen ervoor dat ook deze snel worden afgemaakt.

Ik heb al zoooveel kills gemaakt, puur op gevoel en op spot informatie tis zo belangrijk.
Ja inderdaad, ik snipe vaak en ik kan dus goed spotten op afstand voor mijn team (doe ik altijd), en de spots van mijn team zorgen er vaak voor dat ik iemand in de bosjes zie en kan pakken die ik bijna niet zelf gevonden kon hebben.

Spotten is the win ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

EA is weer eens down gvd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ErA schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:57:

uhm dat rode stipje is boven een enemy zijn hoofd ik heb door daarop te richten meerdere malen iemand over... ja over zijn hoofd geschoten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 15:43
Mooie potten gisteravond op de GoT servers inderdaad! Ik ken de map namen nog niet uit m'n hoofd, maar er was een potje waar we 3-3 of 4-4 ofzo begonnen, wij waren mcons aan het verdedigen, en ineens liep de server vol (iedereen klaar met eten of huiswerk ofzo?). Helaas bleek het gebrek aan auto balance weer.. We werden aardig teruggeduwd tot aan de allerlaatste mcon aan toe, meerdere keren gearmed en disarmed tot de teams weer redelijk gelijk waren. Toen konden we de basis aardig schoonvegen en kwamen ze er niet meer in >:)

Totale oogst gisteravond:
-Ongeveer 12000 puntjes
-Assualt reddot unlock
-Assualt 4x zoom unlock
-Engineer wapen (weet niet welke) unlock
-Extra ammo unlock
-Vehicle smoke unlock
-Vehicle zoom unlock
-2 rangen gestegen
En dan ben ik nog wel het een en ander vergeten...

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 09:25
Anoniem: 349677 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:51:
[...]
Blabla...

Bestaat je squad uit 3 snipers, dan kan je het verder wel vergeten.
Je kan toch gewoon een andere squad kiezen als je squad leden je niet bevallen? Ik wissel regelmatig van squad als ik merk dat het niet opschiet met ze. Desnoods begin je een nieuwe squad dan komen er vanzelf wel nieuwe in. Ja, snipers zijn kut.. Erg jammer dat er zoveel zijn.. Maar mijn spel wordt er niet door bedorven, ik vind het wel cool om tussen de linies door te rennen met mijn medic kitje om mensen te reviven en van verse med kits te voorzien, terwijl de sniper kogels om mijn oren vliegen (beetje de beach scene bij saving private ryan idee :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277804

Meer mensen last van niet kunnen connecten met EA atm? Maw weer een gevalletje onderhoud oid?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 277804 op 18-03-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-07 22:36
Ja heb het ook! Verdomme.. Was net lekker aan het spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

OfficialBFBC2

EA Mainteance will happen tomorrow morning between 4:00 and 4:30 EST (8:00 and 8:30 GMT). PC BFBC2 will be offline for approx 15 minutes.

(vandaag dus is namelijk bericht van gister, lezen die twitter heh mannen ;) )

Half 10 tot kwart voor 10 dus, geen paniek heren O-)

[ Voor 30% gewijzigd door Donnie op 18-03-2010 10:33 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElephantFly
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-03 17:35
Anoniem: 277804 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:27:
Meer mensen last van niet kunnen connecten met EA atm? Maw weer een gevalletje onderhoud oid?
Ja, ik ook hier "Failed to Connect to EA online" :/ Hetzelf jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-07 21:50

Audione0

Strijdt der titanen

Heren,

Misschien is hier al een antwoord op gepost, maar ik krijg het niet voor elkaar om invites te sturen of te accepteren.

Ik heb al heel wat mensen uitgenodigt, en mensen mij, maar ik krijg niets te zien. Erg frusterend, als je een potje met elkaar wilt spelen..

(speel de pc versie)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345495

ElephantFly schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:32:
[...]

Ja, ik ook hier "Failed to Connect to EA online" :/ Hetzelf jou.
Zag gister in de nieuwsbalk van BC2 staan dat de servers rond 8:00CET down zouden gaan voor een reboot.

Steam heeft de patch net vrijgegeven dus misschien dat de servers ook een update krijgen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

ZenTex schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:22:
Tsja, die nades armen in de lucht en hebben dus een minimum afstand waarbinnen ze te gebruiken zijn.
Alternatief is om een headshot te maken. Da's een 1 shot kill. Zonder dat ze afgaan. ;)
Aha, is dat het ? Ben al een paar keer bij het binnenstormen van een huis of zo tegen een verraste assault aangelopen die van 1 meter z'n 40mm afvuurde en me nog doodde ook !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElephantFly
Anoniem: 345495 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:41:
[...]

Zag gister in de nieuwsbalk van BC2 staan dat de servers rond 8:00CET down zouden gaan voor een reboot.

Steam heeft de patch net vrijgegeven dus misschien dat de servers ook een update krijgen daarvoor.
Ja klopt, even wachten komt nieuwe update. Hoor wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

ErA schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:34:
[...]

Mijn eerste test filmpje tevens in elkaar geflanst. Met leuk muziekje eronder :)
Hierin gebruik ik dus óók dat assault wapen.

Tubewhore O-)
Bulls schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 02:15:
Ik vind die M60 niet eens zo goed, helemaal met de 4x scope dan schud het beeld erover. Alsof je door een verrekijker zit te kijken in een rijdend voertuig zonder vering over omgeploegd land. Eigenlijk alle LMG's met 4x scope vind ik geen doen, de red-dot sicght is prima, vooral voor die onmogelijke iron sight
Dat is dan jouw mening maar als je een beetje met die recoil overweg kan (en dat is dus niet door LMB ingedrukt te houden, maar steeds 1 schot lossen en dan crosshair weer terugbrengen naar hoofd vijand) dan heb je elke vijand met een paar schoten neer.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Audione0 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:38:
Heren,

Misschien is hier al een antwoord op gepost, maar ik krijg het niet voor elkaar om invites te sturen of te accepteren.

Ik heb al heel wat mensen uitgenodigt, en mensen mij, maar ik krijg niets te zien. Erg frusterend, als je een potje met elkaar wilt spelen..

(speel de pc versie)
Bij mij heeft het enkel gewerkt als ik mijn invite stuurde naar kameraden die op dat moment ook waren ingelogd en niet in game zaten ...

Alle andere pogingen hebben gefaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Zoals ik al eerder heb gezecht.

Het element dat de Assault klasse onderscheidt van bijvoorbeeld een Medic met een M60 zijn in volgorde van belangrijkheid:

- De tube
- Ammo boxes

Aangezien het mijn goal is om vijanden rond een Mcom te vernietigen, te planten en hem tot ontploffing te brengen. Gebruik ik hiervoor het wapen dat het meest geschikt is.

Dat de tube dit in 50% van de gevallen is, moet geen ene kont uitmaken.

Ik ben dat gezeur hierover spuugzat.

Moet ik soms, puur uit moreel opzicht MOEILIJK Gaan lopen doen als ik ergens een free kill voorbij zie lopen die ik pats boem kan neerhalen met me grenade launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik tube er ook op los - heerlijk met de explosief upgrade perk/whatever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Phyth0n schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:20:
[...]

Ik heb er een GoT server van gemaakt, wel zo gezellig.

Iemand trouwens een idee hoe je sneller/beter in de server browser terecht komt? nu komt de server pas in de lijst te staan als je een full refresh doet...( je kunt mij ook als vriend toevoegen en dan joinen, nickname: Phyth0n)
ik kom vanavond even kijken op je HC servertje :D

is er niet iets te fixxen voor donatie systeem voor alle hosters. ik vind het een aardige duit geld die ze voor die dingen neer moeten leggen.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-07 21:50

Audione0

Strijdt der titanen

Anoniem: 291970 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:50:
[...]

Bij mij heeft het enkel gewerkt als ik mijn invite stuurde naar kameraden die op dat moment ook waren ingelogd en niet in game zaten ...

Alle andere pogingen hebben gefaald.
Ik ga het vanavond proberen.

Thnx!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07 20:28
Ik heb al een aantal keer mijn beklag gedaadn mbt teamwork op de 360, maar het valt mij op dat ik werkelijk nog niets door mijn headset heb gehoord. Ik dacht eerst puur toeval, maar nu heb ik er toch al een aantal uur opzitten en heb werkelijk nog niemand iets horen zeggen.

Kan iemand mij vertellen waar die mortar strikes vandaan komen.

Ook snap ik nog niet precies hoe de UAV werkt, hoe lang duurt het voordat dat ding schiet. Heb er nog niet vaak één kunnen bematigen, dus vandaar mijn vraag.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 13:29
Ik keek net bij Multiplay.com en een GoT server staat bovenaan bij de Top 5 servers. :+
Proxx schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:54:
[...]

ik kom vanavond even kijken op je HC servertje :D

is er niet iets te fixxen voor donatie systeem voor alle hosters. ik vind het een aardige duit geld die ze voor die dingen neer moeten leggen.
Het is inderdaad aardig duur. Bij i3Dnet betaal je 65 euro per maand voor een 32 slot server! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElephantFly
Ja, vandaag heeft vrijmaking zijn update gevonden en kijk maar in http://store.steampowered.com/news/3607/ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Wat een heerlijk spel maar wat gaat dat levellen langzaam ook al speel ik heel gericht op challenges en kijk ik regelmatig in de multiplayer stats wat ik nog moet doen om weer eens 5000 punten te halen.

Hoogste puntenaantal gescoord door een keer 5.000 punten te halen voor een wapen en daardoor 5 gold stars te hebben gehaald en de Elite Combat (nog wat) Insignia te halen die 10.000 punten geeft -> 16.000+ punten binnen, dan gaat het lekker snel :)

Assault alles gehaald, nu bezig met de Medic en hoewel ik eerder altijd het grootste genoegen haalde uit het afknallen van mensen moet ik zeggen dat reviven ook wel heel erg leuk is. Betrap me erop dat ik meer rondkijk wie ik nu weer een stroomstoot kan geven dan zelf te lopen knallen en het levert ook nog eens meer punten op 80 voor een squad revive en 50 voor een kill).

Server (Online N00b Experience (.one) RUSH BFBC2 PC 213.163.69.251:19569 ) loopt ook als een trein! Vanaf zaterdagmorgen 24/7 het maximale aantal spelers 16/16 en we moeten gewoon kicken voor clanmembers...

Bij de opname van de server zei ik al tegen CptChaos: als er GoT-leden een keer willen meespelen geven we die gewoon voorrang. Voeg me maar toe op Steam (naam: alphaw0lf99) en dan kicken we gewoon als je wilt meespelen.

Favoriete mappen in Rush zijn voor mij toch wel African Harbor en Port Valdez en Valparaiso. In Conquest vind ik Atacama Desert een grote chaos en hebben de voertuigen en choppers teveel de overhand. Panama Canal is wel een gruwelijk mooie map.

Qua wapens steekt bij mij er een met kop en schouders boven uit en dat is de AN94 Abakan: weinig recoil, goede damage met magnum ammo met twee bursts iemand neer.

Ik had nooit gedacht dat ik COD4 ooit kon vergeten maar het is toch gebeurd :) en hoe! Er zit veel meer in, veel meer uitdaging qua levellen ook en vergeleken met MW2... heerlijk om weer eens zonder connection interrupts te spelen :D

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
l0n3w012ph schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:20:

Server (Online N00b Experience (.one) RUSH BFBC2 PC 213.163.69.251:19569 ) loopt ook als een trein! Vanaf zaterdagmorgen 24/7 het maximale aantal spelers 16/16 en we moeten gewoon kicken voor clanmembers...

Bij de opname van de server zei ik al tegen CptChaos: als er GoT-leden een keer willen meespelen geven we die gewoon voorrang. Voeg me maar toe op Steam (naam: alphaw0lf99) en dan kicken we gewoon als je wilt meespelen.
Aha dat was het dus. Kan ik deze server dus uit mijn favs gooien, ik houd niet zo van een "gewoon kicken die hap" cultuur, sluit je server dan en maak er een clan only server van.

Kicken voor cheaten is wel normaal natuurlijk maar verder...

Maar goed, het is jou server dus jij mag het bepalen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 19:36
steefje schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:06:
Ik heb al een aantal keer mijn beklag gedaadn mbt teamwork op de 360, maar het valt mij op dat ik werkelijk nog niets door mijn headset heb gehoord. Ik dacht eerst puur toeval, maar nu heb ik er toch al een aantal uur opzitten en heb werkelijk nog niemand iets horen zeggen.

Kan iemand mij vertellen waar die mortar strikes vandaan komen.

Ook snap ik nog niet precies hoe de UAV werkt, hoe lang duurt het voordat dat ding schiet. Heb er nog niet vaak één kunnen bematigen, dus vandaar mijn vraag.
Hier nog eentje......ik hoor ook niemand door m'n headsetje. Begon al te twijfelen dat tie kapot was. Maar toen ik een maatje joinde in een potje kon ik wel gewoon met hem chatten. Maar verder hoor ik niets of niemand.

Mortar strikes moet je denk ik vrijspelen (als recon?)......zover ben ik ook nog niet.

[ Voor 0% gewijzigd door pateen75 op 18-03-2010 11:31 . Reden: typo ]

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pateen75 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:28:
Mortar strikes moet je denk ik vrijspelen (als recon?),,,,,zover ben ik ook nog niet.
klopt als een bus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:13
JT888 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 05:03:
Maargoed ik zal de Medic/M60 fanboys met rust laten ik duid gewoon een punt aan en krijg een heel fantasie verhaal over me heen geschoven alsof ik achterlijk ben man man |:(
Onder dat fantasieverhaal heb ik dan ook een logische verklaring geschreven.

Dat fantasieverhaal is geinspireerd door de ontelbare berichten waarbij de M60 een bijna goddelijke status word toegedicht. Ik weet niet hoevaak het woord "overpowered: icm m60 wel niet is langsgekomen.

En "medic fanboys"? Wauw.
Medic was de klasse waarmee ik begon. Maar ik speel nu hoofdzakelijk assault. En ik zal voor de tienduizendste keer vertellen dat verscheidene AR's veel beter zijn dan de M60, met als bonus de grenade launcher voor extra "overpoweredness."
Dus als jij ipv 3 medics, 3 assaults was tegengekomen was jij waarschijnlijk niet eens aan het killen van nr 2 toegekomen.

Nu jij weer Assault fanboy. ;)

Edit: @ hieronder: Had het al opgelost met de CTRL/SHIFT tip van iredev. :)

[ Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 18-03-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
lredev schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:29:
Omdat je CTRL+SHIFT tegelijk hebt ingedukt. Nog een keer doen en je tobo instellingen zijn weer normaal ;)
Of gewoon 1 indeling instellen, dan is er niets te schakelen. :)

EDIT:
Kunnen de mensen die (connectie) problemen melden dit voortaan achterwege laten in dit topic? Jammer dat het niet werkt, maar totaal offtopic hier. Deze problemen kunnen gemeld worden in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 18-03-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 11:32

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Gister was echt grappig, we liepen met (bijna?) het gehele team van flag naar flag. Dus iets van 10+ man, leuk om te zien, we liepen dan ook volledig over het andere team heen. Ik heb nog nooit zoveel kunnen reviven als gister. M'n teammaten vielen bij bosjes neer ik en maar heen en weer rennen. :P

Een aantal potjes later was ik het pispaaltje gloof ik. Er waren 2 gasten die me constant aan het kniven waren. Pff ik zag ze echt niet aankomen.. hahaha stelletje rukkers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

l0n3w012ph schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:20:
Wat een heerlijk spel maar wat gaat dat levellen langzaam ook al speel ik heel gericht op challenges en kijk ik regelmatig in de multiplayer stats wat ik nog moet doen om weer eens 5000 punten te halen.
Om het laatste level te halen heb je in totaal nodig:

5,200,000 punten.

Een gemiddelde speler pakt ongeveer 200~250 punten per minuut.
Laten we 200 punten pakken als uitgangspunt.

26000 minuten....
433 uur en 20 minuten....
grofweg: 18 dagen en een beetje aan speeltijd voor de gemiddelde speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
Zijn er eigenlijk meer spelers die bij het instappen in een voertuig hun sensitivity omhoog zetten? Of heeft iedereen standaard een hoge sensitivity en ben ik gewoon een uitzondering?

Idee voor volgende patch: afzonderlijke sensitivity instelling voor soldier, land, water, air (wat mij betreft dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Oakley schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:41:
Zijn er eigenlijk meer spelers die bij het instappen in een voertuig hun sensitivity omhoog zetten? Of heeft iedereen standaard een hoge sensitivity en ben ik gewoon een uitzondering?

Idee voor volgende patch: afzonderlijke sensitivity instelling voor soldier, land, water, air (wat mij betreft dan).
Via de knopjes op m'n G5 wel eens ja... makkelijk om de turret snel te bewegen maar weer gevaarklijk als je snel moet uitstappen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 23:10
Oakley schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:41:

Kan dat nu niet dan? Ik had dit inderdaad met BF2142 en BF2 wel ingesteld.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

ocdaan schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:43:
[...]

Via de knopjes op m'n G5 wel eens ja... makkelijk om de turret snel te bewegen maar weer gevaarklijk als je snel moet uitstappen.....
Ik dacht dat turrets toch echt een maximum draaisnelheid hadden? Of is dit volledig sensitivty afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
ErA schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:46:
[...]

Ik dacht dat turrets toch echt een maximum draaisnelheid hadden? Of is dit volledig sensitivty afhankelijk?
Hoge sens scheelt enorm hoor.. probeer maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

ErA schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:50:
[...]

Zoals ik al eerder heb gezecht.

Het element dat de Assault klasse onderscheidt van bijvoorbeeld een Medic met een M60 zijn in volgorde van belangrijkheid:

- De tube
- Ammo boxes

Aangezien het mijn goal is om vijanden rond een Mcom te vernietigen, te planten en hem tot ontploffing te brengen. Gebruik ik hiervoor het wapen dat het meest geschikt is.

Dat de tube dit in 50% van de gevallen is, moet geen ene kont uitmaken.

Ik ben dat gezeur hierover spuugzat.

Moet ik soms, puur uit moreel opzicht MOEILIJK Gaan lopen doen als ik ergens een free kill voorbij zie lopen die ik pats boem kan neerhalen met me grenade launcher?
Relax bro, zag je de smiley niet :P Ik ben er zelf ook vaak schuldig aan om een gevecht in te gaan met de tube open, puur uit gemakzucht omdat het 1shot1kill is. En omdat muren dan opeens relatief worden >:)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
jorisdekloris schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:45:
[...]

Kan dat nu niet dan? Ik had dit inderdaad met BF2142 en BF2 wel ingesteld.
MBV profielen ofzo is dat niet mogelijk. Ik denk dat íe bedoelt via een "on the fly DPI knopje" op de muis bedoelt.

En ja, dat doe ik ook. Zonder is een turret gewoon véél te sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Sneezzer schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:28:
[...]

Aha dat was het dus. Kan ik deze server dus uit mijn favs gooien, ik houd niet zo van een "gewoon kicken die hap" cultuur, sluit je server dan en maak er een clan only server van.

Kicken voor cheaten is wel normaal natuurlijk maar verder...

Maar goed, het is jou server dus jij mag het bepalen.
Speel je onder een GoT clantag dan Sneezzer? En wat is anders je in-game naam? Want dan heb ik je er niet uit gekicked. Het spel is dermate populair dat je wel moet wil je zelf aan spelen toekomen (we kicken niet voor de lol en het is geen "cultuur" maar dat lijkt me wel duidelijk...) en je weet hoe het gaat met clans: niet iedereen is altijd online dus om hem geheel clan-only te maken is geen optie.

Jammer dat het gebeurd is, maar we kondigen het ook aan door voor de tijd een message te laten rondgaan d.m.v. de BFBC2 Guardian tool: Players can be kicked for clanmembers. Pls come back later. Als dat in jouw geval niet gebeurd is, maak ik daar wel ff melding van in ons forum dat dat in alle gevallen dient te gebeuren.

Mocht je hierdoor zo van streek zijn geraakt dat je niet meer komt: jammer maar succes verder in de game!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ZenTex schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:47:
MBV profielen ofzo is dat niet mogelijk. Ik denk dat íe bedoelt via een "on the fly DPI knopje" op de muis bedoelt.

En ja, dat doe ik ook. Zonder is een turret gewoon véél te sloom.
Hier nog iemand, ik heb de G5 muis en vind het erg fijn om een turret snel te kunnen laten draaien door de DPI te verhogen. Het schieten word dan zoveel fijner, omdat ie dan anders inderdaad (ontzettend) traag is. Ik doe dat overigens bij bijna alle wapens die je moet bemannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155960

Probeer eens de pp-2000, wapen waarvan je niet verwacht dat die zo acuraat is, ook op
grote afstand met 4x zoom.
Je moet ermee tappen, want anders is hij gelijk leeg, je jaagt er 40 kogels binnen3 sec. doorheen.
Als je 3x tap't dan is het gebeurt, ook op grote afstand.
Samen met een raketwerper mmm ze hebben me al aardig lopen te vervloeken die medics met hun m60.
Dit wapen kilt ze moeiteloos omdat de hij erg snel reageert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ocdaan schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:43:
[...]

Oh ja, goed idee!

Ben benieuwd wanneer er weer nieuwe servers uitgeleverd mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
ErA schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:46:
[...]

Is ook mijn ervaring. Kan nog zo sensitve instellen op m'n MX518, sneller gaat de turret niet. Dus het is niet zoals in Bf2 dat je je turret kan laten tollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Safaci schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:08:
Ik keek net bij Multiplay.com en een GoT server staat bovenaan bij de Top 5 servers. :+

[...]

Het is inderdaad aardig duur. Bij i3Dnet betaal je 65 euro per maand voor een 32 slot server! 8)7
i3dnet is dan ook achterlijk duur vind ik. Daarom hebben wij er een draaien bij gameservers.com. Helaas waren er geen slots vrij in A'dam, maar de UK server die we nu hebben is prima (ping rond de 10ms), geen lag en ze zijn supersnel met serverupdates.

Voor 30 euro per maand is dat goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Frenzy_LS schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:53:
[...]

Is ook mijn ervaring. Kan nog zo sensitve instellen op m'n MX518, sneller gaat de turret niet. Dus het is niet zoals in Bf2 dat je je turret kan laten tollen :P
Het werkt wel hoor. Misschien even instellen in de setpoint software...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10-2022
Murk schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:47:
En omdat muren dan opeens relatief worden >:)
helemaal waar :p het zal bij mij niet de eerst en de laatste keer zijn dat ik gewoon uit pure luiheid een 40 mm door een muur jaag om sneller buiten te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Levizuus schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:21:
[...]

helemaal waar :p het zal bij mij niet de eerst en de laatste keer zijn dat ik gewoon uit pure luiheid een 40 mm door een muur jaag om sneller buiten te zijn :D
Herkenbaar. :Y

Maar het mooiste vindt ik snipen met de launcher.

Je ziet een huis met iemand die op de bovenste verdieping door zo'n miniscuul raampje zit te koekeloeren.
Dan is er niets mooier dan de granaat precies op z'n snufferd te mikken van een afstandje. 8)

[ Voor 29% gewijzigd door ZenTex op 18-03-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277804

woei, was een mooie pot! [GoT] Rooiehoed man, lekker gesniped en tanks opgeblazen @ level met 'stranded ship' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
Eergisteren avond afgesloten met rank 10 en gisterenavond weer gestart met rank 9. Updating your stats ging allemaal ok en ik zag verder ook geen gekkigheid, maar was wel een rank gezakt... wel jammer. Ik moet zeggen dat DX10 trouwens er vele malen beter uitziet dan 9, ik ga toch weer terug naar 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Ik zat even te denken.

Er is altijd een hoop lol in de GoT serversen hier op het forum. Zou het een idee zijn om 's met een paar GoTers een soort mini Lan party te houden? (ik weet dat BC2 geen LAN ondersteund, vandaar een "soort" van)

Gewoon met een paar man lekker raggen onder het genot van een biertje?

(ik heb een flatje met nagenoeg geen meubilair (binnenkort verhuizen) dus ruimte is geen probleem.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Misschien staat het al ergens en ben ik spuit 11, maar ik lees nog wel eens mensen klagen over dat het zo lang duurt voordat je servers in het serverbrowserscherm te zien krijgt. Ik heb hier geen last van, want ik doe het volgende; klik gelijk het updating venster weg met het kruisje. Binnen een paar seconden verschijnen bij mij alle servers, ff rangschikken op ping et viola! Dit werkt ook met de filters.

Bij mij werkt prima, hopelijk bij jullie ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 16:30

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dispenzer schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:35:
Misschien staat het al ergens en ben ik spuit 11, maar ik lees nog wel eens mensen klagen over dat het zo lang duurt voordat je servers in het serverbrowserscherm te zien krijgt. Ik heb hier geen last van, want ik doe het volgende; klik gelijk het updating venster weg met het kruisje. Binnen een paar seconden verschijnen bij mij alle servers, ff rangschikken op ping et viola! Dit werkt ook met de filters.

Zo moet ik het ook doen. Maar het is wel vervelend, want niemand had er een antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dat van de sensitiviteit gebruik ik ook :)
Speel standaard op iets van 2000 DPI, en zodra ik in een tank ga verdubbel ik dat meestal, dan gaat die loop lekker snel :P Nu kan niemand meer voor mijn loop weglopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 12:03
Yzord schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:39:
[...]

Zo moet ik het ook doen. Maar het is wel vervelend, want niemand had er een antwoord op.
Ik krijg dan niet alle servers te zien (waaronder de GoT-servers). Ik laat het update-schermpje staan, ga even wat drinken pakken en 2 minuten later staan alle servers er. Overigens zie ik nooit de ping staan; er staat altijd een streepje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
ErA schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:40:
[...]

Om het laatste level te halen heb je in totaal nodig:

5,200,000 punten.

Een gemiddelde speler pakt ongeveer 200~250 punten per minuut.
Laten we 200 punten pakken als uitgangspunt.

26000 minuten....
433 uur en 20 minuten....
grofweg: 18 dagen en een beetje aan speeltijd voor de gemiddelde speler.
Hoe kom jij bij 200 punten per minuut? Heb je dat ergens uit een stats pagina?
Ik vind het namelijk nogal hoog gegrepen.

Volgens jou berekening zou een speler dus na 15 minuten op 3000 punten zitten. Als ik dan kijk naar wat ik zie op, bv, de GoT server, dan komen de meeste mensen daar echt niet aan na 15 minuten spelen.
Zerosum schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:33:
Eergisteren avond afgesloten met rank 10 en gisterenavond weer gestart met rank 9. Updating your stats ging allemaal ok en ik zag verder ook geen gekkigheid, maar was wel een rank gezakt... wel jammer. Ik moet zeggen dat DX10 trouwens er vele malen beter uitziet dan 9, ik ga toch weer terug naar 10.
Hoe is de performance tussen DX10 en DX9? is dat een wereld van verschil of valt dat wel mee? Ik wil namelijk een vriend van mij ook het spel aansmeren 8) maar hij heeft een laptop met een niet al te snelle kaart. DX10 word door de laptop wel ondersteund maar is niet speelbaar. Wellicht dat dx9 wel speelbaar is...

[ Voor 32% gewijzigd door ChojinZ op 18-03-2010 12:51 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/xentex

Daar kun je oa de score per minuut bekijken. Ook grappig: je gemiddelde overlevingsduur. Ik leef dus 1minuut 7 seconden voordat ik het loodje leg.

Zoals je ziet, score p/m 190... aardig dicht bij die 200.
Vergeet niet de score van je medailles, pins en badges mee te tellen. Zo kan een potje van 2000 punten oplopen tot het dubbele met pins meegerekend, en wel 30000 inclusies medailles en badges.

[ Voor 28% gewijzigd door ZenTex op 18-03-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ChojinZ schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:48:
Hoe is de performance tussen DX10 en DX9?
Heb wel gelezen dat de laadtijden in dx10 een stuk langer zijn ??
en dx9 heeft in ieder geval 1 hele nare bug, je kunt niet mikken met de shielded guns (ondoorzichtig glas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is ELO Rating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 16:30

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

empyreum schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:44:
[...]
er staat altijd een streepje :?
Al als admin opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
ZenTex schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:51:
http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/xentex

Daar kun je oa de score per minuut bekijken. Ook grappig: je gemiddelde overlevingsduur. Ik leef dus 1minuut 7 seconden voordat ik het loodje leg.

Zoals je ziet, score p/m 190... aardig dicht bij die 200.
Vergeet niet de score van je medailles, pins en badges mee te tellen. Zo kan een potje van 2000 punten oplopen tot het dubbele met pins meegerekend, en wel 30000 inclusies medailles en badges.
Ja, maar dat is jouw persoonlijke score. Ik denk dat jij wat beter bent dan de rest (zie ook je k/d ratio) gemiddeld gezien.
Ikzelf ben een typische middenmotor. Niet slecht maar ook geen topspeler. Maar mijn score per minuut is wel eens stuk lager (136p/m)
Goner schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:01:
[...]

Heb wel gelezen dat de laadtijden in dx10 een stuk langer zijn ??
en dx9 heeft in ieder geval 1 hele nare bug, je kunt niet mikken met de shielded guns (ondoorzichtig glas)
laadtijden zijn opzich niet zo probleem. Dan wacht die vriend maar wat langer. 8)
Mij gaat het echt om de performance ingame. Het zou lullig zijn als ik hem dit schitterende spel aansmeer en hij het vervolgens niet kan spelen omdat hij onder de 20 fps zit...

[ Voor 25% gewijzigd door ChojinZ op 18-03-2010 13:08 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
2 reactie's samengevoegd tot 1

[ Voor 96% gewijzigd door ChojinZ op 18-03-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChojinZ schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:04:
Ikzelf ben een typische middenmotor. Niet slecht maar ook geen topspeler.
Ik denk dat het wel erg vroeg is om dat te zeggen... ik denk dat je dat pas over een paar maanden kan zeggen als iedereen de mappen kan dromen en een beetje zijn favo kit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ChojinZ schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:07:
Mij gaat het echt om de performance ingame.
Is geen probleem, maar hangt uiteraard wel af van je specs en wat je aan eye-candy instelt ... op mijn bescheiden setup zit ik met low/medium op 30 ~ 40 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
l0n3w012ph schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:48:
[...]

Speel je onder een GoT clantag dan Sneezzer? En wat is anders je in-game naam? Want dan heb ik je er niet uit gekicked. Het spel is dermate populair dat je wel moet wil je zelf aan spelen toekomen (we kicken niet voor de lol en het is geen "cultuur" maar dat lijkt me wel duidelijk...) en je weet hoe het gaat met clans: niet iedereen is altijd online dus om hem geheel clan-only te maken is geen optie.

Jammer dat het gebeurd is, maar we kondigen het ook aan door voor de tijd een message te laten rondgaan d.m.v. de BFBC2 Guardian tool: Players can be kicked for clanmembers. Pls come back later. Als dat in jouw geval niet gebeurd is, maak ik daar wel ff melding van in ons forum dat dat in alle gevallen dient te gebeuren.

Mocht je hierdoor zo van streek zijn geraakt dat je niet meer komt: jammer maar succes verder in de game!
Haha geen probleem hoor, ik snap het wel, vroeger (ten tijde van BF1942 / vietnam) zat ik ook bij een clan en dan is het inderdaad soms nodig om te kicken om een clanmember toe te laten.

Ik ga denk ik verder onder de naam Helmutt, zal een /zwaai doen als ik je tegen kom ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 08:18

ye-roon

knaak

Even over de classes. Ik win graag een potje. Maar veel mensen passen zich niet aan de situatie aan en blijven bij 1 class voor de rest van de game. Wat niet erg is (als ze deze goed zouden spelen). En daarom heb ik dus nog erg weinig punten in assualt. Laat mij maar medic spelen als we daar niks van hebben, of engineer om die hele uit de lucht te knallen of die een raket in die tank te stoppen. Of een recon als er veel recons bij het andere team zijn.

Ik speel vaak met era, en hij speelt dan idd meestal Assault. Maar hij doet dit wel goed. En dat filmpje wat hij poste bewijst dit. Need more assaults like him!

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

1: De wiki uitleg -> Wikipedia: Elo-rating

2: Elo rating is een relatief ranking systeem. In Bad Company 2 is het eigenlijk zo dat diegene die de meeste tijd er in steekt, het meeste punten behaald. En dus Tijd = Rank.
Het Elo systeem is echter gebaseerd op relatieve score. Dus hoe doe jij het tov anderen. Heb jij altijd een goede score etc. Dan heb je een hoge Elo, ongeacht je speeltijd.

Maar helaas leunt de Elo rating in BC2 teveel op K/D verhouding, waardoor het nog niet goed zichtbaar is.
ye-roon schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:12:
Even over de classes. Ik win graag een potje. Maar veel mensen passen zich niet aan de situatie aan en blijven bij 1 class voor de rest van de game. Wat niet erg is (als ze deze goed zouden spelen). En daarom heb ik dus nog erg weinig punten in assualt. Laat mij maar medic spelen als we daar niks van hebben, of engineer om die hele uit de lucht te knallen of die een raket in die tank te stoppen. Of een recon als er veel recons bij het andere team zijn.

Ik speel vaak met era, en hij speelt dan idd meestal Assault. Maar hij doet dit wel goed. En dat filmpje wat hij poste bewijst dit. Need more assaults like him!
Mmmm, waar ken ik dat van :P maar 1 class spelen:

Name Score Kills Deaths K/D Ratio
Assault 194 840 2 274 978 2.33
Engineer 760 8 8 1.00
Medic 280 8 5 1.60
Recon 4 448 61 28 2.18

[ Voor 48% gewijzigd door ErA op 18-03-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

Dispenzer schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:35:

ik doe het zelfde alleen kilk ik vervolgens op, ranked, niet vol, niet leeg, geen password.
vervolgens zoek ik op rush of conquest naar de map die ik spelen wil.
vervolgens sorteer ik van meest vol naar beneden. en als ik een server zie met lage ping voeg ik heb bijv tot fav.

zo is dat binnen een paar seconden gepiept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha LOL, tnx. Ik heb een ELO van -3 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Sneezzer schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:12:
[...]

Haha geen probleem hoor, ik snap het wel, vroeger (ten tijde van BF1942 / vietnam) zat ik ook bij een clan en dan is het inderdaad soms nodig om te kicken om een clanmember toe te laten.

Ik ga denk ik verder onder de naam Helmutt, zal een /zwaai doen als ik je tegen kom ;-)
Kijk, dat is GoTers onder elkaar :) Ik zal je naam in de gaten houden en ook op het forum zetten je naam tot de GoTers behoort en dus niet gekicked wordt.

PS Als je maar zwaait en me niet knifet ;)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb ook effe geGoogled ; kortweg stijgt je ELO als je spelers met een hogere rating omlegt en daalt-ie als je gekilled wordt door lager geplaatste spelers ...

Maar het systeem is eigenlijk ontwikkeld voor 1 vs 1 games (schaken bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Anoniem: 349876 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:08:
[...]

Ik denk dat het wel erg vroeg is om dat te zeggen... ik denk dat je dat pas over een paar maanden kan zeggen als iedereen de mappen kan dromen en een beetje zijn favo kit heeft.
Vind ik lastig om een anwoord op te geven. Enerzijds ben ik het wel met je eens. Je weet nooit precies hoe je skills zich ontwikkelen. Ook weet je niet hoe de skills van je tegenstander zich ontwikkelen.

Maar, als ik kijk naar het verleden (kheb behoorlijk wat uurtjes in shooters gestoken - van quake 1 tot de hedendaagse spellen) dan weet ik wel wat mijn algemene shooter skills zijn. Er is geen enkele shooter waar ik slecht in was. Maar er waren ook geen shooters waar ik heel sterk in was(op COD4 na).
Goner schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:09:
[...]

Is geen probleem, maar hangt uiteraard wel af van je specs en wat je aan eye-candy instelt ... op mijn bescheiden setup zit ik met low/medium op 30 ~ 40 fps.
tx! Die vriend heeft ongeveer dezelfde specs dus hier kan ik wel wat mee!
Anoniem: 349677 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:18:
Haha LOL, tnx. Ik heb een ELO van -3 ;-)
Noob! :+ Die van mij is -183! :X

[ Voor 7% gewijzigd door ChojinZ op 18-03-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjenergy
  • Laatst online: 27-10-2023
hmm al meer gepeeld dan gedacht.

elo rating van 227

Ik ga nog even op zoek naar meer details

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/detail4/pc/pjenergy.png

Deze tijd had anders in een poker spelletje gezeten :9

[ Voor 11% gewijzigd door pjenergy op 18-03-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ye-roon schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:12:

ik pas me juist aan elke situatie aan :o maar vind engineer nog steeds het fijnst dan assault en medic , recon als laatste bak er meestal niet echt veel van maar met wat teamplay komt er geen man meer door =]

engineer vind ik het fijnst omdat ik het idee heb dat sommige mensen er niks om geven dat een tank je objective opblaast of dat ze 6keer dood gaan omdat ze met een medic niks tegen een tank kunnen doen.
ik baal hier stierlijk van dus pak meestal zelf maar engineer.

maandag op de 16man server :X die clan gastjes kwamen er met geen enkele mogelijkheid door op rush :P
aapenootje werdt ook 10x uit een tank geblazen :P haha en wij maar tracers schieten en mijnen leggen :P

voor mensen die vanavond niks te doen hebben :X
ik ga de HC got server een keer uitproberen :D

Public Mumble Server:
Adress: mumble.cm-productions.nl
Port: 60138
Met dank aan Crazymonkey!

daar ben ik voor Mumble

[ Voor 17% gewijzigd door Proxx op 18-03-2010 13:35 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349588

Waarschijnlijk komt vandaag of morgen mijn server eindelijk online :) Heb betaald met e-check dus duurt enkele dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChojinZ schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:21:
[...]

Vind ik lastig om een anwoord op te geven. Enerzijds ben ik het wel met je eens. Je weet nooit precies hoe je skills zich ontwikkelen. Ook weet je niet hoe de skills van je tegenstander zich ontwikkelen.

Maar, als ik kijk naar het verleden (kheb behoorlijk wat uurtjes in shooters gestoken - van quake 1 tot de hedendaagse spellen) dan weet ik wel wat mijn algemene shooter skills zijn. Er is geen enkele shooter waar ik slecht in was. Maar er waren ook geen shooters waar ik heel sterk in was(op COD4 na).
ja dat klopt... kijk ik zal eerlijk zin ik heb het spel net geen 4 uur gespeeld ben nog maar rank2... ik ken alleen 1 map half uit mijn hoofd, isla ... ofzoiets, dan denk je dikke noob, Ik zelf heb cod 1,2,4 heel intensief gespeeld grotendeels top player van de search en destroy games, veel scrims gespeeld. Maar dat zegt naar mijn mening nog niets over de skillz in BFBC2, ik denk nadat je de mappen goed kent, wapens goed kent je zal groeien in de game. En ook in jouw geval zal jij nog verbeteren na meer gemaakte speeluren!

in Admin runnen zeg je, kortom hoe de hek doe je dat... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zit er eigenlijk overdag wat volk op de Got servers ?

Ik heb morgen vrijaf genomen om mijn lan beetje voor te bereiden maar mezelf kennende zal ik wel het grootste deel van die tijd gebruiken om te gamen 8)

Gambot , normaal gezien gewoon rechtermuisclick op je BFBC2 startup icoontje en dan run as admin ...

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 291970 op 18-03-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:32:
Gambot , normaal gezien gewoon rechtermuisclick op je BFBC2 startup icoontje en dan run as admin ...
THNX!, oh oke ik zal het thuis eens gaan proberen... windows vista... ik kreeg ook al geen snelkoppeling... mijn laptop is echt aan vervanging toe, met 2.7 jaar op de teller x) anders ik zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:39:
[...]

THNX!, oh oke ik zal het thuis eens gaan proberen... windows vista... ik kreeg ook al geen snelkoppeling... mijn laptop is echt aan vervanging toe, met 2.7 jaar op de teller x) anders ik zeker :P
Wat , je kan dit spelen op een laptop van 2,7 jaar ? Dat moet dan wel een ferm kostelijke machine geweest zijn :?

Ik heb bijna mijn hele systeem aangepast om dit deftig te spelen. Nu heb ik FPS van rond de 60 op medium instellingen en met dx9 geforceerd via de settings file

Ga deze avond eens dx10 of 11 proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 349876 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:31:
in Admin runnen zeg je, kortom hoe de hek doe je dat... 8)7
Rechtermuis "run as admin" ?
indien niet aanwezig probeer shift+RMB.

command line:

code:
1
runas /user:lenny_z x:\pad\naar\battlefieldprogramma.exe

EDIT: oh sincere6's post niet gezien. srry.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 18-03-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:53:
[...]

EDIT: oh sincere6's post niet gezien. srry.
No problem , hulpvaardigheid is lovenswaardig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Vraagje

Aangezien ik altijd in mijn G15 schermpje skill zie staan vraag ik mij eigenlijk af waar dat op gebasseerd is.
En wat het eigenlijk inhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ChojinZ schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:21:
Er is geen enkele shooter waar ik slecht in was. Maar er waren ook geen shooters waar ik heel sterk in was(op COD4 na).
Tsja, wat is slecht ? Ik heb een k/d van .42 en dat is behoorlijk slecht ivm de meerderheid hier. Maar, ach ik vermaak me kostelijk.

Ik ben wat later begonnen met shooters, ik werd hardstikke misselijk van die eerste (3D) shooters als Doom, Wolfenstein en zo. Ik zat meer in de aircombat sims (Airwarrior en Aces High, massive multiplayer), speelde op de zaak op LAN parties af en toe mee met Unreal Tournament en begon pas serieus met de eerste CoD.
M'n leeftijd en bijbehorend (gebrek aan) reactie-snelheid helpt ook niet :'(

EDIT: heeft iemand hier z'n stats al eens kunnen bekijken : http://bfbcs.com/pc ??
Probeerde het zojuist en ik was nr 83 in de queue van 99 ... even later stond er : We tried to add your search request to our queue, but the queue is full at 100 requests.

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 18-03-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:43:
[...]

Wat , je kan dit spelen op een laptop van 2,7 jaar ? Dat moet dan wel een ferm kostelijke machine geweest zijn :?

Ik heb bijna mijn hele systeem aangepast om dit deftig te spelen. Nu heb ik FPS van rond de 60 op medium instellingen en met dx9 geforceerd via de settings file

Ga deze avond eens dx10 of 11 proberen
nou je moet dat ding ook niet volledig de hemel in prijzen hor ( Acer 5920G, van augustus 2007)... hij begint kuren te vertonen... en ik ben gewoon toe aan een nieuwe. O-)

Ik moet wel alles op low hebben staan + lelijkste verhouding en dan speel ik het soepel. zoals ik zei ben aan het wachten tot de ASUS G73JH in de winkel te verkrijgen is of iig dat is het strijdplan. Tot die tijd als een noob achter de low budget graphics

Buiten dat admin gewoon rechtermuisklik op het startup icoontje en dan zouden Ping en [GoT] servers zichtbaar moeten zijn... want daar ben ik erg benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17
ZenTex schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:24:
[...]

Herkenbaar. :Y

Maar het mooiste vindt ik snipen met de launcher.

Je ziet een huis met iemand die op de bovenste verdieping door zo'n miniscuul raampje zit te koekeloeren.
Dan is er niets mooier dan de granaat precies op z'n snufferd te mikken van een afstandje. 8)
Gisteren zat ik ook lekker mensen op stang te jagen met de Carl Gustav }) . De opmerkingen waren niet van de lucht. Zelfs een medic met m60 begon te klagen _/-\o_ .

Ik gebruik zelf ook die 40mm grenades om even een extra 'deurtje' te maken soms 8) . Het is ook verekte handig als je opgejaagd wordt en in een huis terechtkomt om er dan weer meteen aan de andere kant uit te komen als je niet door zon dubbel raampje kan komen die te klein zijn.

Gisteren op Panama Canal overigens voor het eerst een pin voor 7 voertuigen vernield in 1 ronde hehe. Die map owned echt als Conquest.

[ Voor 7% gewijzigd door Tr!gger op 18-03-2010 14:12 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Goner schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:03:
[...]

Tsja, wat is slecht ? Ik heb een k/d van .42 en dat is behoorlijk slecht ivm de meerderheid hier. Maar, ach ik vermaak me kostelijk.
Oh, vandaar dat ik jou regelmatig als kill bij mag schrijven in m'n stats. :p
Uh?
Verrek. Kijk ik even in je profiel. :X
Zeg, vergeet je niet de geraniums water te geven met al dat ge-game? :+

Nu heb ik denk ik ook een bovengemiddelde leeftijd hier, maar dit slaat alles.
Wel stoer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-07 16:26
ZenTex schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:34:
Ik zat even te denken.

Er is altijd een hoop lol in de GoT serversen hier op het forum. Zou het een idee zijn om 's met een paar GoTers een soort mini Lan party te houden? (ik weet dat BC2 geen LAN ondersteund, vandaar een "soort" van)

Gewoon met een paar man lekker raggen onder het genot van een biertje?

(ik heb een flatje met nagenoeg geen meubilair (binnenkort verhuizen) dus ruimte is geen probleem.)
Lijkt me best gaaf, zou voor mij alleen lastig met vervoer/tijd en zo zijn.
Toen BF1942 nog veel gespeeld werd hebben we dat wel een keer met 60 man gedaan. Voor 3 dagen hadden we de groep fysiek in tweeën gedeeld waarbij we dus 3 dagen in hetzelfde team zaten en hebben we niets anders gespeeld dan BF1942 en Desert Combat. Dat was echt een van mijn bruutste LAN parties ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Goner schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:03:
[...]

Ik ben wat later begonnen met shooters, ik werd hardstikke misselijk van die eerste (3D) shooters als Doom, Wolfenstein en zo. Ik zat meer in de aircombat sims (Airwarrior en Aces High, massive multiplayer), speelde op de zaak op LAN parties af en toe mee met Unreal Tournament en begon pas serieus met de eerste CoD.
Mijn K/D is net onder de 1.
Komt vooral omdat ik veel medic speel en de helft van de tijd verbanddozen rondgooi en revive.
En dan proberen een squad zo goed mogelijk te bedienen. Dan wil je nog wel eens een kogel vangen terwijl je met je paddles klaar staat. ach...geef er niet veel om.
Als je als Recon gaat zitten snipen zal je ratio toenemen. Maarja...hoe nuttig is dat?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.