[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.512 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Mensen die zeuren om nerfs :')

Speel tactisch, zoek dekking en dek je maten. Play as a steam.

*Pakt zijn NF2000 om noobtubers naar de eeuwige jachtvelden te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nap schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:07:
Nu is het ook echt gewoon klaar met al die snipers! Wat ongelooflijk irritant!
Echt de enige manier waarop ik neer wordt geknald is door snipers!! Ik word gewoon zo aggressief van dat niet inmengen in gevechten, beetje laf ergens achteraf zitten; komt ook bij dat dat gewoon in elke map kan! Het speelplezier wordt zo gewoon nihil; hoe anders was het in BF2, waar er gewoon normale man-tot-man gevechten mogelijk waren.

Echt puur spelbederf |:(
Nou ja ik weet het niet hoor, maar als je te lang ergens blijft zitten is er altijd wel een sniper die je zoekt. Daar is ie sniper voor.
Gewoon veel blijven bewegen, grote kans dat hij je de eerste keer net niet raakt, dan hoor je de kogelinslag wel en weet je dat je dekking moet zoeken.

Ik speel zelf het liefst met voertuigen, en dan ondersteuning geven tegen tanks en andere choppers _/-\o_
Jammer dat er altijd mensen zijn die een voertuig jatten of het alleen gebruiken om van a naar b te komen. :/

Mocht je zin hebben in een leuke match waar teamplay bovenaan staat voeg me dan maar toe: MrBubblesNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnimmeL_kraD schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:47:
[...]

De mijnen van Engineers blijven liggen, daar moeten ze wat aan doen!

Nu even minder schreeuwering. Het is vaak wel irritant dat de mijnen blijven liggen, het is soms een compleet mijnenveld.
Haha LOL nee, mijnen roelz. Je kan ze defensief gebruiken, maar ook offensief.
Ging weer geweldig vandaag :-)

Vandaag veel Conquest gespeeld en helemaal geen last gehad van snipers. Ja, wel een paar keer op me geschoten, maar het voordeel van Conquest is dat je niet de hele tijd in dezelfde positie hoeft te blijven zitten.
Of je blijft in je tank naast de vlag zitten, doet et em ook goed :-)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 15:24 . Reden: Aanvulling ervaringen Conquest ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:20:
[...]

Haha LOL nee, mijnen roelz. Je kan ze defensief gebruiken, maar ook offensief.
Ging weer geweldig vandaag :-)
ik ken mezelf wel uit de BF2 tijde... engineer alleen maar minen dumpen bij tanks als ze bewegen boem kapot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Omnyakom1 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:15:
Mensen die zeuren om nerfs :')

Speel tactisch, zoek dekking en dek je maten. Play as a steam.

*Pakt zijn NF2000 om noobtubers naar de eeuwige jachtvelden te schieten.
Yep steamwork is ut belangrijkst. Gister wat potjes gespeeld op de ps3 met mensen van got en ik vond wel dat het goed ging :*)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:23:
[...]

ik ken mezelf wel uit de BF2 tijde... engineer alleen maar minen dumpen bij tanks als ze bewegen boem kapot...
Dat heb ik ook 1x gedaan, werd een suicide. Maar wat is -15 tegen een +100 vehicle kill... ;-)

Ik gebruik de mijnen tegen baserapen. Een paar mijnen in je eigen base om te voorkomen dat de tegenstander er met je eigen tanks vandoor gaat.
Verder op onverwachte stukken en om choke points te creeeren. Lukt niet op elke map. De map met het schip in het midden is te wijds en kent geen natuurlijke choke points. Daar werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Heeft er iemand al hardleers ondervonden dat je het bordje mine field niet moet negeren zoals :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT888 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:28:
Heeft er iemand al hardleers ondervonden dat je het bordje mine field niet moet negeren zoals :+
*cough*ik*cough*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met tanks gaat het wel lekker moet ik zeggen. Het echte oude BF2 gevoel. Een goede machine gunner is onontbeerlijk. Als mgunner probeer ik ook altijd zoveel mogelijk te spotten en daar te kijken waar de driver niet kijkt.
Vraag: werken de gadgets ook als je als mgunner in de tank zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:01:

dat zou toch anders kunnen?
wat dat betreft zweer ik nu ook bij hardcore servers.
speel je niet hardcore dan weet je gewoon dat als je op iets schiet je zo'n driehoek boven je kop krijgt en het complete andere team vol het vuur op jouw opend.
resultaat, ik loop op een gewone server meestal 0.80 KD
op een hardcore server doe ik al wel snel 2.0 KD.
Dan ga je er dus vanuit dat mensen spotten? Als ik speel spotten eigenlijk alleen de mensen in mijn team (2 maten met wie ik communiceer via skype) en voor de rest bijna niemand. Ik ben dus niet zo bang dat ik getagged word.

Wat betreft die KD. Dat kan me nou echt niet boeien. Als ik 3 kils maak als recon en de rest van de game in het defender kamp ga zitten heb ik een KD van 3.0. Erg gaaf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:35:
Met tanks gaat het wel lekker moet ik zeggen. Het echte oude BF2 gevoel. Een goede machine gunner is onontbeerlijk. Als mgunner probeer ik ook altijd zoveel mogelijk te spotten en daar te kijken waar de driver niet kijkt.
De main gunner krijgt automatisch dezelfde 'gadgets' als de machine gunner. Je kan dus bijv. een LAV/BMP hebben met alternative fire, improved armour, faster reload en increased weapon damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ja die werken gewoon ;) Ik heb dus zelf een alternative fire mode erop zitten meestal dus dan is het 1 kanon en 1 machine gun + dan de 2de persoon aan een andere machine gun >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Ik lees je bericht en denk:

En ik schets mijn mindmap er even bij (geleerd van medetweaker zijn tweakblog):

BFBC2 -> Mijnen -> SinglePlayer [dat stukje dat ie bijna op zo'n mijn stapt] -> zou het niet cool zijn dat de mapgrens wat verlegd wordt en dat je na die bordjes (zeg 20-30 meters) pas echt buiten de map bent en in die meters dus moet opletten waar je loopt? ik gooi maar een balletje op hoor

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:26:
[...]
Ik gebruik de mijnen tegen baserapen. Een paar mijnen in je eigen base om te voorkomen dat de tegenstander er met je eigen tanks vandoor gaat.
Hmm. Geen idee hoe ik erbij kom, maar ik dacht dat je met mines teamkills kon maken? Ik ga ze eens preventief neerleggen die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Hoeveel mijnen kun je neergooien, max 3 of toch meer..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
Gisteren met een die 1e sniper (M40 / M45? oid) een Black hawk neer gehaald, wat een heerlijke shot was dat.. Match was net begonnen, zag de heli boven de berg uitkomen, denk laat ik die heli alvast een beetje beschadigen, gaf ik kennelijk de pilot een headshot :D (meer luck dan skill hoor).

Toch even een glimlach momentje.

Over de 40MM launchers, volgens mij zijn er ook al servers die zonder de 40MM spelen, hoe ze dit afdwingen geen idee maar heb er een paar met dat in de naam gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een kick als je er een schiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Kan je ook, BF2 style, een mijn op een voertuig leggen als een boobytrap?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Roppedop schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:52:
C4 kan je wel op voertuigen plakken. Mijnen volgens mij niet.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
wel C4

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:35:

Dit vroeg ik me ook af. Maar volgens mij tellen de "perks" die je kiest alleen voor de driver. De bijrijder is alleen gunner, en verdere perks worden niet meegenomen.

Gebruik nu vaak Altfire perk. Merk toch wel dat met shells mensen afschieten nog best lastig is, beter ook machine gun te gebruiken. Altfire is voor APC ook echt super handig tegen vehicle's.

Zou wel graag soort van stats willen zien hoeveel het effect nu is van de perks...
Dus, armor perk = +25% etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ik zag laatst een squad bezig bij een m-com station. Daar legden ze een mine en een pak C4 neer om de m-com in een keer kapot te blazen en dat werkte ook nog. De C4 ging dus af en nam de mine mee die daardoor extra damage deed aan de m-com (nieuw truukje?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF2 style 2x C4 op buggy en rijd hem in de richting van een tank in volle vaart stap eruit en click... 100 punten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:03:
[...]

BF2 style 2x C4 op buggy en rijd hem in de richting van een tank in volle vaart stap eruit en click... 100 punten >:)
haha idd. _/-\o_ :D

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Frank1973 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:47:
Hoeveel mijnen kun je neergooien, max 3 of toch meer..??
6 met de specializations voor extra explosieven, ongelimiteerd als je bij een ammo box staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelvaud
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
siknu schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:10:
[...]

6 met de specializations voor extra explosieven, ongelimiteerd als je bij een ammo box staat.
Blijven die trouwens liggen als je respawnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

max 6 hoor, na de 7e te plaatsen is de 1e weer weg...
Spelvaud schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:25:
[...]

Blijven die trouwens liggen als je respawnt?
Ja zelfs als je een andere class wordt, vaag maar het is nou eenmaal zo.

[ Voor 70% gewijzigd door Donnie op 17-03-2010 16:27 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgras schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:38:
[...]

De main gunner krijgt automatisch dezelfde 'gadgets' als de machine gunner. Je kan dus bijv. een LAV/BMP hebben met alternative fire, improved armour, faster reload en increased weapon damage.
Cool, tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Donnie schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:25:
max 6 hoor, na de 7e te plaatsen is de 1e weer weg...

[...]

Ja zelfs als je een andere class wordt, vaag maar het is nou eenmaal zo.
Volgens mij krijg je zelfs ook nog de punten voor het beschadigen/vernietigen van voertuigen als je al dood bent gegaan (weet ik niet zeker, ik ben niet zo van de mijnen).

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnimmeL_kraD schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:38:
Volgens mij krijg je zelfs ook nog de punten voor het beschadigen/vernietigen van voertuigen als je al dood bent gegaan (weet ik niet zeker, ik ben niet zo van de mijnen).
daar ga ik wel vanuit aangezien de mijnen blijven liggen... dat hoop ik dan wel anders zou dat zonde zijn! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

gnimmeL_kraD schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:38:
[...]
Confirmed. Grappig om als Medic ergens te lopen en opeens +100 Vehicle Destoryed te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Vandaag aangeschaft en gespeeld.

Eerste indruk: Wat een chaos. Het wordt makkelijker als je teammates spotten, maar als dat niet gebeurd is het echt zo chaotisch dat het eigenlijk geen zin heeft.

Zit nu op de helft van Lvl1. Ik ben meer TF2 gewend, dus ik moet nog veel leren zeg maar :)

Maar vooralsnog veel doodgaan, maar wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dan0s
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05-2023
...
Filmpje hier
...
Murk schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:11:
[...]

wa'k nog wou vragen, dit heb je allemaal opgenomen door fraps aan te houden tijdens spelen? Dan krijg je wel ontiegelijk grote AVI bestanden lijkt me..
Ja ik gebruik fraps 3.0.0 build 10475 zodat je fps hoog genoeg zijn om te spelen (tot max 60 ipv max 30 in de oudere versies van fraps) en neem dan half-size 30 fps op. Speel met resolutie 1680x1050. kost inderdaad wat ruimte, 1GB per minuut maargoed heb ruimte zat, en na 3 uurtjes spelen (200 gb) gewoon ff de filmpjes zoeken waar wat leuks tussenzit, die in een apart mapje knallen en de rest deleten. Filmpjes kun je daarna prima upscalen naar 720P wmv.11 zodat het niet ubergroot is en nog leuk om te zien. 9 mins film is dan 350mb na het renderen.

prima te doen!

--0--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnimmeL_kraD schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:07:
Hoe zit het eigenlijk met dat hardcore precies. Ik bedoel, krijg je ook een marker boven je hooft als een recon je heeft gespot?
Neen dan krijg je geen marker maar kun je het wel zien op de map.
niet veel mensen kijken daar op dus zit je als sniper een stuk beter zonder kill cam en zonder mark boven je hoofd.
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:10:
Recon is niet slecht of noob, de meerderheid die die klasse speelt is dat.
Als je er een limiet op zet, verpest je het voor de goede Recon spelers. Die hebben nu al een slecht imago door hun collega's, terwijl ze erg goed spelen (vanalles spotten, covering-fire geven, tanks opblazen etc).

Ik vind dat de balans binnen een klasse soms ver te zoeken is. Voor een medic is het gewoon logisch om M60 te gaan met een scope, omdat dat (voor veel mensen) de beste keuze is. Een assault kan gewoon heel veel killen met de 40mm grenades.
Als ze binnen de klassen de balans wat verschuiven zou het leuker kunnen zijn, maar ik weet zo snel niet hóe het dan moet worden.

@Rooieziel: Geloof het of niet, ik heb nog vaak genoeg dat er bijna niet gespot wordt. Mensen schieten liever op het target, dan dat ze willen dat het team er iets mee opschiet. Zelf spot ik gewoon altijd (en dat lukt prima, want ik heb 2 handen). Vaak is die ander dan wel dood, maar soms niet en dan heeft mijn team er tenminste nog iets aan.
Ik zeg ook niet dat alle recon's noob zijn.
Maar als er 3 of 4 in jouw team zitten op een 16 man server dan is de balance snel zoek.
ik spot zelf ook, en schiet alleen als ik een kill kan maken. ze kunnen immers als je mis schiet goed zien waar je zit.
ja lol in het begin wel een keer gebeurd.
Conundrum51 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:37:
[...]

Dan ga je er dus vanuit dat mensen spotten? Als ik speel spotten eigenlijk alleen de mensen in mijn team (2 maten met wie ik communiceer via skype) en voor de rest bijna niemand. Ik ben dus niet zo bang dat ik getagged word.

Wat betreft die KD. Dat kan me nou echt niet boeien. Als ik 3 kils maak als recon en de rest van de game in het defender kamp ga zitten heb ik een KD van 3.0. Erg gaaf....
toch als ik speel op een Hardcore server zoals ik net gedaan heb, is mijn KD ratio 6 maal hoger.
voor mijn gevoel komt dit omdat je niet zo makkelijk gespot wordt.

Net nog een potje panama canal gedaan, als sniper heb ik een wel zeer goede verstop plek gevonden met goed uitzicht over de Russische kant van de map. lekker zitten spotten en de tanks gepakt op de vlaggen met mortars. KD 12-1 1000 punten.

tuurlijk kun je ook zonder een hoge KD lekker spelen.
gister op een server als medic een aantal zeer lekkere potjes gespeeld.
Na 3 fantastische rondes gestopt en toch gemiddeld een KD ratio van 15-20 19-16 en 20-23 ongeveer.
dat viel me eerst niet eens op. door het goede teamwork pakte we gewoon lekker veel vlaggen.
dat speelt toch lekkerder als je op een server komt en je staat binnen no-time op 2-15.
dat je gewoon niet begrijpt hoe die andere je zien.

daarom ga ik nu voor de hardcore servers. misschien is het type speler op die server ook wel anders.
Roppedop schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:52:
ik legde hem er altijd onder :P als commander op dragon valley (wat ik het meeste speelde) legde ik een mijn onder elk voertuig. dat leverde meestal gelijk 2-3 kills op van die gasten die gelijk met een jet op je vlag sprongen en de tank dachten te pakken.
en anders pakte ik gewoon zelf de tank en veegde de vlag weer schoon :)

of je ze er nu weer op kan leggen weet ik niet, nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik maak toch erg veel kills met de mijnen.. Die worden wat mij betreft erg overschat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:17
RedHat schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:51:
Vandaag aangeschaft en gespeeld.
*O*
Frank1973 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:55:
Ik maak toch erg veel kills met de mijnen.. Die worden wat mij betreft erg overschat..
Onderschat bedoel je?

Lukraak ergens een paar mijnen neerplempen staat al garant voor een kill.
Als ik engineer speel dus eerst mijnen kiezen ipv RPG, daar een paar van rondstrooien, daarna met een RPG aan de slag gaan. Vroeg of laat rijdt er wel een vijandelijk voertuig over mijn kadootje heen. :)

[ Voor 62% gewijzigd door ZenTex op 17-03-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:53:
Ik zeg ook niet dat alle recon's noob zijn.
Maar als er 3 of 4 in jouw team zitten op een 16 man server dan is de balance snel zoek.
ik spot zelf ook, en schiet alleen als ik een kill kan maken. ze kunnen immers als je mis schiet goed zien waar je zit.
Had het tegen niemand in het bijzonder ;) Er wordt alleen nogal veel gezeurd over Recons in het algemeen.

De helft van je team sniper is idd wat veel. Speel zelf altijd op 32-man servers en dan is 4 snipers niet zo erg. Als ze niet lopen te campen op plekken waar het toch al niet veel nut heeft, tenminste. Helaas komt dat nog wel vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Oh.. mijnen blijven liggen? Moet ik die dus maar meer neerleggen :D

Hmm.. vind het juist zo nep dat m'n grenade gewoon in een zwart gat valt ofzo als ik dood ga voordat hij ontploft :S

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 13-09 20:28
Waarom hoor ik niemand over de tactische kant van het spel dat die niet klopt ?
Zowel Rush als conguest win je 9 van de 10 door je medics . Reviven van peeps om tickets terug te krijgen:S

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
OxiMoron schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:15:
Oh.. mijnen blijven liggen? Moet ik die dus maar meer neerleggen :D

Hmm.. vind het juist zo nep dat m'n grenade gewoon in een zwart gat valt ofzo als ik dood ga voordat hij ontploft :S
Dat gebeurt niet.
Grenades gaan gewoon af ook als je doodgaat. Maar je moet de gooi animatie wel volbracht hebben alvorens je dood gaat, anders telt dat als niet gegooid.
MaFFia schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:17:
Zowel Rush als conguest win je 9 van de 10 door je medics . Reviven van peeps om tickets terug te krijgen:S
Dat klopt juist wel. Als je als aanvaller geen medics hebt word de kans erg klein dat je wint.
Als je veel medics hebt betekent dat alleen maar dat je wat langer de tijd hebt om de Mcoms te pakken.
Idem in conquest. Het betekent alleen maar dat een paar goede medics net zo onontbeerlijk zijn als een paar goede assaults, of als goede engineers in een voertuigen map.
Dat doet een goede verdeling van de klassen alleen maar goed.

[ Voor 43% gewijzigd door ZenTex op 17-03-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat als je van vrij dichtbij iemand een 40mm in zijn bakkes wil schuiven? dan verdwijnt deze in de grond. echt zo van die wtf momentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

MaFFia schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:17:
Logisch toch? Daarom heb je ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:18:
wat als je van vrij dichtbij iemand een 40mm in zijn bakkes wil schuiven? dan verdwijnt deze in de grond. echt zo van die wtf momentjes.
Tsja, die nades armen in de lucht en hebben dus een minimum afstand waarbinnen ze te gebruiken zijn.
Alternatief is om een headshot te maken. Da's een 1 shot kill. Zonder dat ze afgaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag een vijandelijke engineer met z'n repair tool mijn mines weghalen.
Nadat hij me overhoop had geschoten, dus hij had duidelijk gezien dat ik ze neerlegde, Normaal leg ik ze op wat minder in het oog springende plaatsen.

Wat doet die Carl Gustav eigenlijk? Heeft die meer splash damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
ZenTex schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:22:
[...]

Tsja, die nades armen in de lucht en hebben dus een minimum afstand waarbinnen ze te gebruiken zijn.
Alternatief is om een headshot te maken. Da's een 1 shot kill. Zonder dat ze afgaan. ;)
Dat is inderdaad heel lachwekkend, en ook heel realistisch omdat zo'n ding inderdaad gewoon ricochet als je hem te dicht bij je op de grond schiet. Je kon in Call of Duty 1 of 2 zelfs al iemand killen door een granaat tegen zijn hoofd aan te gooien als hij bijna dood was ;)
___

Maar goed, algemene eerste indruk: Geweldig spel, ik wist het al van de PS3 bèta en -demo, maar het spel is er in de full version niets minder op geworden ;) Ik had na mijn eerste half uurtje mijn eerste Ace Pin te pakken, zonder dat ik het ook maar door had (normaal als ik het idee heb dat ik het heel goed doe kijk ik elke minuut op de scorelijst :9), ik zag opeens Ace Pin bij mijn medals staan aan het einde van de ronde :+

De enige class waar ik fatsoenlijk punten mee kan scoren op het moment is de Medic... Die heeft een enorm handig wapen en kan geweldig punten bouwen als je een medkit op een uitrustplek neerlegt of een defensieve positie, en je zo 200 of 300 punten opbouwt omdat je squad daar ook zit :) Recon heb ik nog niet geprobeerd, Engineer vond ik ook wel leuk, en Assault heb ik als laatste van mijn speelsessie mee gespeeld. Het punt is vooral dat ik zo snel mogelijk punten en rank op wil bouwen nu, en een fatsoenlijk KDR wil houden, en daarom ben ik het gros van de tijd Medic. Met de Medic haalde ik mijn eerste potje Combat Excellence (8 killstreak) en mijn eerste volledig meegespeelde potje de Ace Pin, en het is sowieso altijd mijn favo class geweest.

Ik ben nu Rank 3, ik hoop dat ik snel Rank 5 ben want ik kan niet wachten om de Colt M1911 in mijn handen te hebben :) Side-arm gebruik ik niet veel, maar de Colt ga ik wel meer gebruiken denk ik want dat vind ik echt een geweldig wapen. Verder heb ik ook al mijn M1 Garand, die op zich wel aardig schiet maar die ik toch mijn veiligheid niet toevertrouw. Pluspuntje is wel de *pling* als je herlaadt, én dat je mid-magazine kan reloaden. Dat laatste is altijd een vreemde zaak geweest bij WWII shooters; Medal of Honor heeft ooit gezegd dat je de M1G niet mid-magazine kan herladen en daarom heeft het nooit gekund in al die WWII shooters, terwijl het in het echt wel kan!?

Maar goed, om on-topic te blijven: Top-spel so far, ik ben blij dat ik MW2 hiervoor heb weggedaan want dit ga ik nog vele uren spelen en MW2 zou ik toch nooit meer aan hebben geraakt sinds mijn aankoop van BFBC2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:48
Frenzy_LS schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:58:
[...]

Dit vroeg ik me ook af. Maar volgens mij tellen de "perks" die je kiest alleen voor de driver. De bijrijder is alleen gunner, en verdere perks worden niet meegenomen.

Gebruik nu vaak Altfire perk. Merk toch wel dat met shells mensen afschieten nog best lastig is, beter ook machine gun te gebruiken. Altfire is voor APC ook echt super handig tegen vehicle's.

Zou wel graag soort van stats willen zien hoeveel het effect nu is van de perks...
Dus, armor perk = +25% etc
Hier staat alles over wapens en perks: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
Stond al ergens eerder in dit topic geloof ik.

Het M1911 pistool ook behoorlijk sterk, als je magazijn al leeg is en je niks anders meer hebt kun je jezelf daar best makkelijk mee redden.

Waar ik me overigens het meest aan erger zijn mensen die een rocketlauncher als sniper gebruiken. Zo'n Carl Gustav lijkt bijna geen bullet drop te hebben, hij vliegt overal recht op af, en heeft ook nog is een behoorlijke splash damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 13-09 20:28
Pheace schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:20:
[...]

Logisch toch? Daarom heb je ze.
Ja en nee .

Ik moet vaak medic spelen omdat andere verzaken .
Ja er zijn ook wel eens betere tijden , maar 90 % wordt ik in die class gedwongen om eventueel nog een winst ertuit te slepen .
Vooral bij conguest is het zo dat hoe meer medics in je team des te beter .
Neem een andere class en die zijn echt niet zo bepalend als de medic + dat de m60 ook nog eens een erg sterk wapen is .
En niet voor niets zijn er van die stats padders of hoe je ze ook mag noemen om makkelijk punten te halen , medic staat bijna garant voor easy points als je een beetje weet wat je doet .
Voor alle duidelijkheid ik heb geen pref class , maar voor mijn gevoel is de medic net een tikje te goed .

[ Voor 21% gewijzigd door MaFFia op 17-03-2010 17:44 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
GekooktEi schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:38:
[...]

Dat laatste is altijd een vreemde zaak geweest bij WWII shooters; Medal of Honor heeft ooit gezegd dat je de M1G niet mid-magazine kan herladen en daarom heeft het nooit gekund in al die WWII shooters, terwijl het in het echt wel kan!?
Beperkt. He M1 heeft IIRC de neiging te blokkeren als je hem mid mag herlaadt. In het geval van MoH was het gewoon een gameplay kwestie volgens mij.

Die M1 was trouwens wel uber in HC mode in MoH AA. Dat ding schoot loepzuiver en op afstand was je elke AR sprayer de baas. ±'

GVD. hoe komt het toch dat Win 7 elke keer naar NL toetsenbord ipv internationaal terugschakeld, ongeacht hoevaak ik het wel niet instel?
MaFFia schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:40:
[...]
maar voor mijn gevoel is de medic net een tikje te goed .
Te makkelijk bedoel je. Om punten mee te scoren. Qua effectiviteit in vuurgevechten schat ik de Assault toch veel hoger in. Dat neemt niet weg dat een Medic die weet wat íe doet zeer gevaarlijk kan zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door ZenTex op 17-03-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:13:
Die laaddtijden voor een ronde zeg..

Speelde hiervoor met een DX10 kaart op DX9 (want XP)
Nu met eeen DX11 kaart op DX10 in Win7. Wat een verschil!

Aanvankelijk was ik altijd een van de eersten in de map. Bij het eerste spelletje met de nieuwe setup gisteren spawnde ik in de nieuwe ronde terwijl iedereen allang speelde. Sterker nog, als attacker werd ik 3 seconden na het spawnen, afgemaakt in m´n eigen basis. Dat verwacht je niet, dat je net de map inkomt en de tegenstander alle tijd heeft gehad helemaal naar onze basis te rennen en zich te verstoppen.
Heeft iemand al enig idee hoe dit optelossen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:35

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Robbert1 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:40:
[...]

Waar ik me overigens het meest aan erger zijn mensen die een rocketlauncher als sniper gebruiken. Zo'n Carl Gustav lijkt bijna geen bullet drop te hebben, hij vliegt overal recht op af, en heeft ook nog is een behoorlijke splash damage.
Man, met een RPG leg je mensen ook snel genoeg neer aan de andere kant van de map. Gewoon een kwestie van een beetje je wapen kennen. Als engineer leg ik op Port Valdez bijv. regelmatig snipers om die zich verschuilen in het hoge huis (eerste objectives, en niet de 'bouwplaats'). Dat lukt me met de RPG net zo goed als met de Gustav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:45:
[...]

Heeft iemand al enig idee hoe dit optelossen ???
DX9 forceren.
'T is een bekend probleem en niemand weet hoe het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, het problemen topic is hier: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Pff, hoe leuk ik het spel vorige week nog vond, hoe saai, stressend ik het nu vind. Ik kan echt geen killstreak meer halen, wordt gelijk gespawnraped etc. Of ik schiet op iemand raak en blijf raak schieten, hij draait zich om en killt me. Het is allemaal heel erg mooi gemaakt, maar het is erg slecht uitgevoerd imo.

Vorige week wel 24 kills met één Hind als gunner, leek of niemand doorhad dat ze daardoor werden neergehaald.. :P

Nou ja, het zal wel wennen zijn door de stap CoD - BF hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb een nieuwe hobby: als sniper recon mensen uit hun helicopter schieten. Vooral erg leuk op Isla Inocentes als je in de verdedigende partij zit. Vrij moeilijk wel op de PS3, je kan namelijk bijna nooit snel genoeg bewegen om een helicopter te tracken. Ging wel lekker vanmiddag, alleen maar potjes gewonnen. :*)

Ik heb trouwens sowieso het idee dat het op de PS3 beter toeven is dan op de PC als ik het hier zo lees, geen cheaters, geen vastlopers, wel autobalance (je kan niet eens je team kiezen...) en lang niet zoveel snipers. Waarschijnlijk dat laaste omdat je door de controller maar een beperkte snelheid hebt wat het moeilijker maakt om mensen in het vizier te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 18:10
Dipsausje schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:15:
....

Ik heb trouwens sowieso het idee dat het op de PS3 beter toeven is dan op de PC als ik het hier zo lees, geen cheaters, geen vastlopers, wel autobalance (je kan niet eens je team kiezen...) en lang niet zoveel snipers. Waarschijnlijk dat laaste omdat je door de controller maar een beperkte snelheid hebt wat het moeilijker maakt om mensen in het vizier te houden.
Dat idee heb ik ook, teamplay komt ook gewoon redelijk vaak voor (zo ervaar ik het dan) en de snipers zijn ook niet irritant aanwezig op de PS3. 8)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Dipsausje schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:15:
[..]
Geen vastlopers? Ik heb al 4 freezes gehad, vriend van me heeft er ook al 2 achter de rug. De stroom moest van de PS3 om er vanaf te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Robbert1 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:40:
[...]

ragefu

Wordt er niet over de 40mm gezeurd dan is het wel over de Raketten. Die dingen zie je verdomme van mijlenver aankomen als ze als 'sniper' gebruikt worden! Plus dat ze ook erg 'langzaam' gaan. Ik doe het zelf ook, met de RPG echt heel veel gedaan omdat je gewoon geen afstandswapens hebt. En niemand die aan de kant springt voor zo'n ding omdat ze gewoon niet uit hun doppen kijken. Eigen schuld! Profit voor mij.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
-LA- schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:25:
[...]

Dat idee heb ik ook, teamplay komt ook gewoon redelijk vaak voor (zo ervaar ik het dan) en de snipers zijn ook niet irritant aanwezig op de PS3. 8)
Nou ja soms wel, licht eraan of de map er geschikt voor is. Maar als de map er nadrukkelijk voor bedoeld is, bijv. die tropische map met al dat water en die kleine eilandjes, weet niet hoe die heet, daar waren toen echt enorm veel snipers maar dat vraagt er dan gewoon om. En in het geval van die map stap je dan gewoon in een Blackhawk, schiet je zoveel mogelijk snipers dood en spring je eruit naar de M-COM :)

Het mooie van dit spel vind ik ook juist dat je met z'n allen naar één doel gaat, vooral met Rush, en dat je dan ook echt een fronlinie hebt enzo. Bij bijvoorbeeld MW2 is het ieder voor zich en is er ook geen duidelijke verdeling waar beide teams zitten, iedereen loopt door elkaar en de spawn points verschuiven. Maar bij Battlefield vind ik het juist geweldig bij Rush dat je bijvoorbeeld met je halve team in cover zit te bedenken hoe je erlangs kan komen. Dat vraagt al meteen om teamwork, je voelt je dan ook meteen geroepen om die paar irritante snipers even neer te schieten door van class te wisselen enzo, en die sfeer vind ik echt geweldig in een online shooter. Het hele teamgevoel bloeit gewoon elke match automatisch op, tenminste zo ervaar ik het, en ook al gebruik je geen headset om te communiceren met je squad, je hebt toch automatisch wel een teamfeeling daarbinnen. Ook gewoon het vette gevoel als je met z'n vieren zo'n huis binnenvalt bijvoorbeeld waar de vijand zou kunnen zitten, zoals in die demo-sneeuw-map, is ook geweldig.

Ik geniet van dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb nu al een paar dagen alle unlocks, heeft me zo'n 40uur gametijd gekost.
Nu ga ik voor elk wapen een gouden ster halen, en dan platinum sterren halen o.i.d.
En alle emblems en pins proberen te halen natuurlijk.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik echt mis is een map als Sangre Del Toro uit de singleplayer.
Het heeft "El Alamein" achtige proporties en zou uitstekend geschikt zijn voor tank battles.
Dat mis ik zo en zo. De enige open zandmap in de multiplayer voor conquest in in weze een infanterie map.
Tanks -athans zo ervaar ik het- hebben bijna altijd een ondersteunende rol. Ik wil ook wel eens een map waar het juist om de tanks en andere armor draait met veel open vlaktes en kleine goed verdedigbare basis' waar je vlaggen neerzet. In die kleine nederzettingen zijn infanterie dan weer onmisbaar. Ik mis dat soort mappen wel.

Maar het meest mis ik de Artillery + spotter.
Dat was enorm gaaf imho in BF1942 en helemaal in DC maar niet helemaal goed uitgevoerd zodat richten nog best tricky was en de meeste mensen gingen pixel shieten met de arty´s.
Desondankt wat mij betreft een enorm mooi concept, vooral ook die camera die dan vanuit de spotter de shell kon volgen.

Uiteraard zijn alleen hele grote maps met voornamelijk tanks geschikt voor Artillerie.
In de kleinere maps zou het de boel verpesten door hoge splash damage van arty granaten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Laatst online: 05-06 15:59
Artillery? Nee dank je.. mortar strikes zijn al meer dan irritant zat in dit spel. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Net ook weer een erg lekker potje gespeeld op de 16 man GoT rush server, onder andere met Ye-Roon en nog een aantal Gotters :)
Persoonlijk vind ik 16 man soms net wat prettiger, iets minder hectisch denk ik.

In ieder geval hard geownd met de engineer, zoals ik al eerder zei, puur skill ;)

Afbeeldingslocatie: http://dumpjeplaatje.nl/zie/px0jzcn
Afbeeldingslocatie: http://dumpjeplaatje.nl/zie/rtwqwvf
klikbaar voor groot

En ook een tank of 3-4 gesloopt met de repair tool, bedankt voor de tip!
En ja, ik weet dat we niet wonnen.

Trouwens, is het als aanvaller niet makkelijker om te winnen met minder spelers op de server? Je hebt immers per speler op de server meer tickets. We hielden bij dit potje net in het begin best goed stand, maar als je een half uur met succes verdedigt is de aanvallende partij gewoon nog niet door z'n tickets heen.

edit: jippie, de dag nadat ik plaatjes posts gaat de site op zwart :p (en ja, m'n links kloppen ook niet 100%)

[ Voor 6% gewijzigd door Aapenootjes op 18-03-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Mortar strikes bij Conquest vind ik persoonlijk de hele gameplay verpesten. Een recon gaat gewoon een end van een vlag vandaan zitten, en laat af en toe wat rondom die vlag vallen. Erg irritant.
Dat heb ik ook beetje bij het voertuig in Squad Deathmatch. De hele game draait dan om die tank, terwijl Squad Deathmatch een erg vette gameplay is, in potentie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lrod schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:51:
Artillery? Nee dank je.. mortar strikes zijn al meer dan irritant zat in dit spel. :X
Ja, omdat het hier weer op de automatische piloot gaat.
Een beetje als BF2, maar dan in het klein.

Iedereen die BF1942 en DC gespeeld heeft weet dat in die spellen arty´s helemaal niet het spel verpesten.
Het zijn dan ook totaal andere vormen van "gameplay" dan de "cheesy" arty uit BF2 en in BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, twee vragen waar ik me helemaal gek op heb gezocht...

- Waar de #$#@% vind ik mijn stats online? Heb een mailtje gekregen van BFBC 2 met een link, maar die werkt niet |:(

EDIT, deze: http://www.electronicarts...U2T&om_i=_BLnm7qB7-vW536&

- Met die sterren die je kan verzamelen (waarschijnlijk voor je online-ego oid), bij hoeveel punten krijg je welke ster? En hebben die sterren nog een effect naast de XP die ermee verdient wordt?

Ha, apennootjes, was een mooi potje man :)
Cheers, Pistol pete.nl

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Volgens mij is het bij schietwapens iets van 25bronze, 50silver en 100gold star.
10gold stars = 1 platinum dacht ik.
Als jij iemand neerknalt met een m16 waar je 7gouden sterren op hebt, dan ziet diegene dat in de killcam onder je wapen staan.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ja, dat was echt een potje waarvan ik had, daar doe ik het voor. Ook al verloren we :p

Op een gegeven moment had ik ook een grappige actie bij het defusen van de charge op een m-com. (De oostelijke van de 3e set op val paraiso.) Het hele gebouw was al aan gort geschoten maar daardoor kon ik ook wat lager dekking zoeken omdat de vloer kapot was. Ik kwam er vervolgens achter dat ik recht onder de m-com kon gaan zitten waardoor ik behoorlijk goede dekking had.
Enfin, ik defuse de m-com, squadmaatje zit naast me dekking te geven. Direct erna is de m-com weer charged, ik defuse hem dus vrolijk weer. Vervolgens keek ik naast me en zag ik dat een vijandelijke medic ook ons mooie plekje gevonden had maar net als ons even niet door had dat we in het andere team zaten.
*prik* >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Laatst online: 10-09 12:11
Rynji schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:11:
Volgens mij is het bij schietwapens iets van 25bronze, 50silver en 100gold star.
10gold stars = 1 platinum dacht ik.
Als jij iemand neerknalt met een m16 waar je 7gouden sterren op hebt, dan ziet diegene dat in de killcam onder je wapen staan.
Ten eerste, van harte gefeliciteerd :D

En 2 platinum star is zon embleem van 10.000 punten, ook niet verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net weer een paar fijne potjes gespeeld op 1 van de [Got] servers. Die met 16 man.
Werd nog 1x flink voor mijn bakkes geschoten door "....... Pete.nl" door zijn M119.
Wat een knaller. haha

Vroeg waar hij mee schoot.... kreeg als antwoord met de M119 en "was jij die Medic". Vond het wel een grappig momentje,
Alleen wat wel een "nadeel" is, is dat de spelers vlak voor het einde wisselen van team.
Het was op het laatst 5 tegen 10. Beetje jammer... maar kon de pret niet drukken.

Gelukkig gaat het met mijn Medic al iets beter. Nu nog mijn paddles unlocken zodat ik mijn teammates er weer boven op kan helpen.

En nog een ander probleem is het spotten. Dat werkt soms echt niet. Kun je de tegenstander duidelijk zien lopen en ik maar op Q drukken, gebeurd er niks. Enigste wat er wel gebeurd is dat ik dan weer gekilled wordt door diegene die ik probeer te spotten... of ik kom pete weer tegen. Lol.

Morgen maar weer een paar potjes spelen en dan weer in de 16 mans server. Is toch wat fijner dan die chaos van een 32 mans server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Da's misschien wel het enige nadeel van het spelen op de console; dat je niet zo makkelijk als op de pc even een GoT server kan maken.

Het spel heeft toch dedicated servers op de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Guumuus schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:16:
Ik snap er niks meer van, ik draai windows 7 met 2x HD5770 en toch heb ik nergens DirectX 11 opties? Via windows update komt er alleen maar 9.0c uit rollen en verder nergens betrouwbare downloads te vinden, hoe hebben jullie dX 11 aan de praat gekregen? Wil toch BFBC2 in volle glorie kunnen spelen...
The DirectX Diagnostics Tool incorrectly reports DirectX 11 devices as DirectX 10.1 devices on a computer that is running Windows 7 or Windows Server 2008 R2

En anders even zoeken op Windows 7 DX11 fix. (DDI fix als ik me niet vergis, ik zal nu even op mijn PC boven kijken voor je).

Edit; yep:

http://www.google.nl/#hl=...rfai=&fp=bb0769f9673df0c5

Die hotfix zou het moeten oplossen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 17-03-2010 23:13 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:08
Phyth0n schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:50:
Voor mensen die nog een leuke server zoeken:
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/217.163.28.208:19567/b_560x95.png
Hardcore Rush server, word gehost in Londen(dus goede ping) en alle maps draaien erop.
Ik heb er een GoT server van gemaakt, wel zo gezellig.

Iemand trouwens een idee hoe je sneller/beter in de server browser terecht komt? nu komt de server pas in de lijst te staan als je een full refresh doet...( je kunt mij ook als vriend toevoegen en dan joinen, nickname: Phyth0n)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Leuk potje gehad vanavond met een aantal Tweakers. Volgens mij ook mn hoogste "vanilla" score totnutoe gehaald: ~6800. Er intens, waarbij de laatste mcom wel een keer of 7 gearmed was :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Phyth0n schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:20:
Iemand trouwens een idee hoe je sneller/beter in de server browser terecht komt? nu komt de server pas in de lijst te staan als je een full refresh doet...( je kunt mij ook als vriend toevoegen en dan joinen, nickname: Phyth0n)
Ik probeer altijd een server te joinen via de history of de favourites, dat laadt stukken sneller. En vaak kan je toch wel op een van die servers joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Awesome potje net. Had eindelijk ff geen lag dus dan gaat het super:
64 kills, 28 deaths, 6950 medic score, combat 7560, 4400 award en total 11960!
Voor een attacker is dat best netjes dacht ik zo. (Op de Xbox 360 btw)

McPoowl zat er ook in. Was mn squadmaatje, al hebben we geen voice gebruikt.

Voordat ik bij Crate A was had ik al 10 kills :o

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:16:
Nou ja ik weet het niet hoor, maar als je te lang ergens blijft zitten is er altijd wel een sniper die je zoekt. Daar is ie sniper voor.
Ik denk dat een boel mensen het filmpje in de TS even opnieuw moeten bekijken. Het is niet snipen alleen. De class is recon, als het een pure sniper class was, heette hij wel zo.

Ook met het spotten, dit doet haast niemand en het is zó belangrijk. Als ik met de recon class speel, gooi ik altijd naar belangrijke of dicht bij gelegen gebieden een motion sensor, om te zien of de kust veilig is of niet. Snap niet dat andere reconners dat niet doen en gewoon lekker egoïstisch zelf spelen en de frag per sé willen hebben.

Wat me ook wel opvalt is dat ongeveer 70% van de spelers met medic speelt en de M60 gebruikt. Ik weet het, het is vaak gemeld. Was vanavond op een GoT server (welke weet ik even niet) en werd letterlijk om de haverklap door een medic met de M60 neergeschoten, dat is op een gegeven moment gewoon erg irritant te noemen.

Krijg ook steeds meer het gevoel, dat spelers gewoon denken dat BC2 een alternatief is voor MW2.

EDIT:
Zojuist is de patch beschikbaar gekomen op Steam. :)

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 18-03-2010 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:53
Lol, ging zonet vet goed, 14 kills achter elkaar gemaakt met de knife zonder dood te gaan tussendoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Pics (nouja video) or it didn't happen :D

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Heb geen pic ervan :( jammer:P had ook nog een heli uit de lucht gehaald met de grenade launcher. :D

En ben net nog lvl 19 geworden. Mijn ingame naam: MuurHekkur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Da's zo lastig, ik probeer het wel eens maar raak nooit een heli met 40mm. Ook niet met RPG trouwens maar dat probeer ik al niet eens meer :+

enne, wallhacker :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
Haha ja die naam vinden ze altijd leuk. :p Ook al in CS:S.

Die heli kon ik raken omdat die stil hing en erg laag, schoot een beetje voorop de heli waardoor de pilot dood was en het hele zooitje het water in viel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

blijkbaar net een patch binnen gehaald voor BC2 en nergens de patchnotes te vinden... niet op de officiele site, niet op twitter, niks via google... spookpatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:18

link_mario

Ofwa?

Had een maat van me ook al last van, wazig.

Zelf net met de 2e assault rifle een headshot gemaakt op iemand die ver weg in een blackhawk zat. Jammer dat ik het niet heb gefilmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
roodbwoy schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 01:19:
blijkbaar net een patch binnen gehaald voor BC2 en nergens de patchnotes te vinden... niet op de officiele site, niet op twitter, niks via google... spookpatch?
Staat gewoon bij read more: http://store.steampowered.com/news/3607/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Nou De steam BC2 patch is beschikbaar hoor mensen ben benieuwd of ik enig verschil merk.

Het is dezelfde als van gisteren zoek maar in het topic dan vind je de lijst fixes ;)

Voor steam was de patch later door een probleempje met steam ofzo anyway hij is er zoals boven reeds vermeld :)

Gisteren kwam ik een hele squad medics tegen damn ik haat die medic class :X

Nabij een Flag (conquest mode) knal er 1 neer ik reload en zie dat hij word gerevived en denk no way !!

Vervolgens knal ik ze beide neer >:) en tot mijn ergernis zie ik nog 1 medic direct in me scope verschijnen 8)7. Ik schiet bam bam >:) klik.. :/ klik.. :| bullets op ... En hij knalt mij overhoop met zijn jawel hoor M60 |:( ...

[ Voor 16% gewijzigd door JT888 op 18-03-2010 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
JT888 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 01:35:
Nou De steam BC2 patch is beschikbaar hoor mensen ben benieuwd of ik enig verschil merk.

Het is dezelfde als van gisteren zoek maar in het topic dan vind je de lijst fixes ;)

Voor steam was de patch later door een probleempje met steam ofzo anyway hij is er zoals boven reeds vermeld :)

Gisteren kwam ik een hele squad medics tegen damn ik haat die medic class :X

Nabij een Flag (conquest mode) knal er 1 neer ik reload en zie dat hij word gerevived en denk no way !!

Vervolgens knal ik ze beide neer >:) en tot mijn ergernis zie ik nog 1 medic direct in me scope verschijnen 8)7. Ik schiet bam bam >:) klik.. :/ klik.. :| bullets op ... En hij knalt mij overhoop met zijn jawel hoor M60 |:( ...
Dat je kogels op zijn, .. Heeft dat iets te maken met de M60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Tuurlijk. Iedereen weet dat medics met een M60 de de ability erbij krijgen om magischerwijs jouw magazijn te legen. En die M60 schiet geen kogels maar artillerie granaten, die alles in een omtrek van 20 meter met 1 schot neerleggen alleen al door de splash damage, en dat op een afstand van 10 km zodat ze zelfs mensen in aangrenzende server kunnen 1 shotten.

Dat of de M60 steekt qua medic wapens gewoon met kop en schouders boven de rest uit, waar er bij de andere klassen nog even goede alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
ZenTex schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 02:07:
Tuurlijk. Iedereen weet dat medics met een M60 de de ability erbij krijgen om magischerwijs jouw magazijn te legen. En die M60 schiet geen kogels maar artillerie granaten, die alles in een omtrek van 20 meter met 1 schot neerleggen alleen al door de splash damage, en dat op een afstand van 10 km zodat ze zelfs mensen in aangrenzende server kunnen 1 shotten.

Dat of de M60 steekt qua medic wapens gewoon met kop en schouders boven de rest uit, waar er bij de andere klassen nog even goede alternatieven zijn.
LOL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik vind die M60 niet eens zo goed, helemaal met de 4x scope dan schud het beeld erover. Alsof je door een verrekijker zit te kijken in een rijdend voertuig zonder vering over omgeploegd land. Eigenlijk alle LMG's met 4x scope vind ik geen doen, de red-dot sicght is prima, vooral voor die onmogelijke iron sights

Ik vind de MG36 veel lekkerder schieten met ingebakken red-dot sight.

Trouwens over iron sights gesproken, waarom zijn ze zo lelijk afgewerkt? Bij MW2 heb je full model ironsights, maar bij BF2 en nu dus BC2 heb je gewoon een semi iron sights met een blurry kartellige trillende sprite ervoor 8)7 Dat ziet er toch niet uit? depth of vieuw nepperij hoeft van mij helemaal niet, en verder zijn de textures van de models bijvoorbeeld hardstikke scherp, je ziet zelfs de lijnen in het stof als spijkerbroek structuur. En dan komen ze met die half uitgekotste low res 8bit sprites aanzetten |:( De meeste guns zijn niet om aan te zien met de ironsight. De XM8 nog wel en de M416 ook wel. Maar bijvoorbeeld die abakan, is gewoon waardeloos net als de M14.

[ Voor 59% gewijzigd door Bulls op 18-03-2010 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Nope het gaat mij erom dat elke medic die ik tegen kom met die M60 speelt.

Dan leg ik er 2 om me die combo word ik ironisch genoeg door een 3rde medic omgebracht uit 1 squad :z.
Dat zegt toch wel wat over de populairiteit van deze class/wapen combo. Aangezien zoveel spelers hiervoor kiezen. (als het niet zo effectief was als het is dan speelde er minder/niemand mee)

Dat mijn clip leeg was was pure pech shit happens 8)

Maargoed ik zal de Medic/M60 fanboys met rust laten ik duid gewoon een punt aan en krijg een heel fantasie verhaal over me heen geschoven alsof ik achterlijk ben man man |:(

Het valt gewoon op zoals CptChaos ook zegt daar reageerde ik eigenlijk op :X
CptChaos schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 00:31:
[...]

Wat me ook wel opvalt is dat ongeveer 70% van de spelers met medic speelt en de M60 gebruikt. Ik weet het, het is vaak gemeld. Was vanavond op een GoT server (welke weet ik even niet) en werd letterlijk om de haverklap door een medic met de M60 neergeschoten, dat is op een gegeven moment gewoon erg irritant te noemen.
Ik heb niet goed op de details van de iron sights gelet moet ik toegeven !!

Maar het gebruik van iron sights is gewoon niet prettig schieten in vergelijking met COD MW.

In BC2 zijn ze gewoon vrij irritant cq niet duidenlijk genoeg om te gebruiken.

Je kan er wel kills mee maken tuurlijk alleen werkt het gewoon niet lekker.

de ironsight van het standaard assault wapen goh wat heb ik me daar aan geiriteerd in het begin.

Ik was zo blij toen ik een fatsoenlijk alternatief daarvoor had geunlocked (reddot)

Maargoed zoalang je geen reddot of beter hebt geunlockt heb je weinig keus.

Heeft er hier al iemand dr. Pepper EA codes gekocht van Ebay 8) voor de komende (paid) DLC

[ Voor 137% gewijzigd door JT888 op 18-03-2010 06:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17

ErA

JT888 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 05:03:
de ironsight van het standaard assault wapen goh wat heb ik me daar aan geiriteerd in het begin.

Ik was zo blij toen ik een fatsoenlijk alternatief daarvoor had geunlocked (reddot)

Maargoed zoalang je geen reddot of beter hebt geunlockt heb je weinig keus.
:X

Ik gebruik juist het eerste assault wapen met Iron Sight. Ik vind het het beste Iron Sight wat er is onder de assault wapens, het blokkeert namelijk geen zicht, en heeft een scherp puntje, waardoor je ook op lange afstand kan schieten.

Mijn eerste test filmpje tevens in elkaar geflanst. Met leuk muziekje eronder :)
Hierin gebruik ik dus óók dat assault wapen.

http://www.youtube.com/watch?v=1u43whuSLgc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Maar het gebruik van iron sights is gewoon niet prettig schieten in vergelijking met COD MW.
Ik vind de LMG & de AEK-blabla wel prettig schieten, maar die guns die zo'n brede iron sight kan ik het ook niet mee hoor. Maarja een red dot sight kost je een upgrade, ik vind het een dilemma :9

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
EA verwijdert Securom-drm in Steam-versie Bad Company 2

nieuws: EA verwijdert Securom-drm in Steam-versie Bad Company 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
cheiron schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:37:
Leuk potje gehad vanavond met een aantal Tweakers. Volgens mij ook mn hoogste "vanilla" score totnutoe gehaald: ~6800. Er intens, waarbij de laatste mcom wel een keer of 7 gearmed was :D
Was er gezellig!! Alleen jammer dat ik mijn headset niet aan de praat krijg in dit spel.

Dat was inderdaad een geweldige score _/-\o_ ...kan ik alleen maar van dromen.
Ik vraag me toch steeds maar weer af hoe jullie aan die hoge scores komen :? . In het begin kan ik jullie nog aardig volgen qua score, maar dan spurten jullie er ineens vandoor.

In dat potje had ik trouwens ook mijn hoogste score gehaald ~2500.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Weet iemand of je al een server kunt hosten zonder dat hij afkomstig is van Dice? Of werkt dit nog steeds niet :(?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
ZenTex schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:42:
[...] elke AR sprayer de baas. ±'

GVD. hoe komt het toch dat Win 7 elke keer naar NL toetsenbord ipv internationaal terugschakeld, ongeacht hoevaak ik het wel niet instel?

[...]
Omdat je CTRL+SHIFT tegelijk hebt ingedukt. Nog een keer doen en je tobo instellingen zijn weer normaal ;)
ErA schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:34:
[...]

:X

Ik gebruik juist het eerste assault wapen met Iron Sight. Ik vind het het beste Iron Sight wat er is onder de assault wapens, het blokkeert namelijk geen zicht, en heeft een scherp puntje, waardoor je ook op lange afstand kan schieten.

Mijn eerste test filmpje tevens in elkaar geflanst. Met leuk muziekje eronder :)
Hierin gebruik ik dus óók dat assault wapen.

http://www.youtube.com/watch?v=1u43whuSLgc
Leuk filmpje, mooe run in ieder geval :) Wat voor setup + instellingen in game en instellingen fraps draai jij mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

Nope het gaat mij erom dat elke medic die ik tegen kom met die M60 speelt.
En elke recon heeft een Sniperskaya (of zo), elke assault een n00btube en elke engineer een Karl Gustav ... zijn in mijn ervaring even goed vertegenwoordigd en even dodelijk.
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:04:
- Waar de #$#@% vind ik mijn stats online? Heb een mailtje gekregen van BFBC 2 met een link, maar die werkt niet
?? geen e-mail gezien ... lijkt me wel handig, stats van EA zelf on-line.

[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 18-03-2010 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyth0n schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:20:
[...]

Ik heb er een GoT server van gemaakt, wel zo gezellig.

Ik kan geen van de GoT servers vinden terwijl ik erg graag er een wil joinen...

Ik vroeg me af of dit ligt aan, of er wel of geen punkbuster op zit en of hij ranked is? want met die aangevinkt zoek ik altijd :+

Buiten dat zal ik Phyth0n vanavond eens adden en proberen te volgen voor de veiligheid 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net weer een paar fijne potjes gespeeld op 1 van de [Got] servers. Die met 16 man.
Werd nog 1x flink voor mijn bakkes geschoten door "....... Pete.nl" door zijn M119.
Wat een knaller. haha

Vroeg waar hij mee schoot.... kreeg als antwoord met de M119 en "was jij die Medic". Vond het wel een grappig momentje,
Haha, was mooi raak inderdaad! Redelijk lucky, close combat panikeer ik altijd een beetje met dat ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:44:
[...]

Ik kan geen van de GoT servers vinden terwijl ik erg graag er een wil joinen...

Ik vroeg me af of dit ligt aan, of er wel of geen punkbuster op zit en of hij ranked is? want met die aangevinkt zoek ik altijd :+

Buiten dat zal ik Phyth0n vanavond eens adden en proberen te volgen voor de veiligheid 8)
case sensative :P zoek maar eens op [GoT] :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.