ZenTex schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:22:
[...]
Tsja, die nades armen in de lucht en hebben dus een minimum afstand waarbinnen ze te gebruiken zijn.
Alternatief is om een headshot te maken. Da's een 1 shot kill. Zonder dat ze afgaan.

Dat is inderdaad heel lachwekkend, en ook heel realistisch omdat zo'n ding inderdaad gewoon ricochet als je hem te dicht bij je op de grond schiet. Je kon in Call of Duty 1 of 2 zelfs al iemand killen door een granaat tegen zijn hoofd aan te gooien als hij bijna dood was

___
Maar goed, algemene eerste indruk: Geweldig spel, ik wist het al van de PS3 bèta en -demo, maar het spel is er in de full version niets minder op geworden

Ik had na mijn eerste half uurtje mijn eerste Ace Pin te pakken, zonder dat ik het ook maar door had (normaal als ik het idee heb dat ik het heel goed doe kijk ik elke minuut op de scorelijst

), ik zag opeens Ace Pin bij mijn medals staan aan het einde van de ronde
De enige class waar ik fatsoenlijk punten mee kan scoren op het moment is de Medic... Die heeft een enorm handig wapen en kan geweldig punten bouwen als je een medkit op een uitrustplek neerlegt of een defensieve positie, en je zo 200 of 300 punten opbouwt omdat je squad daar ook zit

Recon heb ik nog niet geprobeerd, Engineer vond ik ook wel leuk, en Assault heb ik als laatste van mijn speelsessie mee gespeeld. Het punt is vooral dat ik zo snel mogelijk punten en rank op wil bouwen nu, en een fatsoenlijk KDR wil houden, en daarom ben ik het gros van de tijd Medic. Met de Medic haalde ik mijn eerste potje Combat Excellence (8 killstreak) en mijn eerste volledig meegespeelde potje de Ace Pin, en het is sowieso altijd mijn favo class geweest.
Ik ben nu Rank 3, ik hoop dat ik snel Rank 5 ben want ik kan niet wachten om de Colt M1911 in mijn handen te hebben

Side-arm gebruik ik niet veel, maar de Colt ga ik wel meer gebruiken denk ik want dat vind ik echt een geweldig wapen. Verder heb ik ook al mijn M1 Garand, die op zich wel aardig schiet maar die ik toch mijn veiligheid niet toevertrouw. Pluspuntje is wel de *pling* als je herlaadt, én dat je mid-magazine kan reloaden. Dat laatste is altijd een vreemde zaak geweest bij WWII shooters; Medal of Honor heeft ooit gezegd dat je de M1G niet mid-magazine kan herladen en daarom heeft het nooit gekund in al die WWII shooters, terwijl het in het echt wel kan!?
Maar goed, om on-topic te blijven: Top-spel so far, ik ben blij dat ik MW2 hiervoor heb weggedaan want dit ga ik nog vele uren spelen en MW2 zou ik toch
nooit meer aan hebben geraakt sinds mijn aankoop van BFBC2