[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.511 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Oh begint het weer? Ik word ziek van cheaters, bij MW2 kwam ik ze geregeld tegen, maar in BC2 heb ik ze nog niet gezien. alhoewel ik wel een paar keer twijfelachtig dood geschoten ben. Bijvoorbeeld met een LMG ze vol ropt met tig hits indicators, en dan kijken ze je aan met zon engineer gun en prrt je bent dood.

[ Voor 26% gewijzigd door Bulls op 17-03-2010 03:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 03:36:
Oh begint het weer? Ik word ziek van cheaters, bij MW2 kwam ik ze geregeld tegen, maar in BC2 heb ik ze nog niet gezien. alhoewel ik wel een paar keer twijfelachtig dood geschoten ben. Bijvoorbeeld met een LMG ze vol ropt met tig hits indicators, en dan kijken ze je aan met zon engineer gun en prrt je bent dood.
Is het ooit weggeweest? Zolang ik game wordt er ook al gecheat. Vaak zie je binnen 2 weken de eerste cheaters alweer komen, en dan gaat het maar door.
Ben blij dat ik op een console speel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Ik zat gisteren in een noob team die gewoon weigerde aan te vallen op elke map ... en daar was een of andere sukkel die zei wat maakt het uit of we verliezen de winnaars krijgen toch maar 200 punten extra en ging vervolgens rustig verder met campen en snipen ...

Tja aan zulke teams heb je gewoon dus niks...

Gelukkig zijn mijn connectie problemen van tijdenlijke aard geweest en werkt de server browser nu wel van tijd tot tijd. Ik hoop dat ze snel opschieten met de nieuwe server browser die momenteel in ontwikkeling is.

Die medics zijn echt wel overpowered hoor met hun 4x scope ... Deze moeten ze weg halen van die medic wapens. aangezien er velen gewoon mee lopen te snipen en dat slaat natuurlijk nergens op snipen met een M60 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 05:22:
[...]

Is het ooit weggeweest? Zolang ik game wordt er ook al gecheat. Vaak zie je binnen 2 weken de eerste cheaters alweer komen, en dan gaat het maar door.
Ben blij dat ik op een console speel. :)
Maar een FPS spelen met een joypad is toch net zoiets als de A4 oversteken op 1 been met een blinddoek om. Best onhandig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:31:
[...]

Maar een FPS spelen met een joypad is toch net zoiets als de A4 oversteken op 1 been met een blinddoek om. Best onhandig dus.
In het begin is dat inderdaad zo, maar blinden passen zich na verloop van tijd ook aan 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:31:
[...]

Moet toegeven, voor die paar keer dat ik een cheater zie (nog niet tot nog toe) speel ik toch liever op de PC. Hoewel ik hoofdzakelijk 32 man Rush/Conquest speel dus misschien vallen ze minder op dan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:09:
[...]

Plezier wel vaak, behalve in 1 level, daar kom je je basis door de snipers aan de andere kant van de rivier gewoon niet meer uit.
Dit alleen zou voor mij al genoeg reden zijn om te blijven spelen :)
Wapens unlocken okay, maar sommige mensen lijken wel 24/7 te spelen en hebben daardoor gewoon een gigantische voorsprong op mij waardoor mijn stats gewoon zuigen en dat frustreerd een beetje.
True. Dat is ook mijn indruk. Gisteren weer even gespeeld (heb er in 2 weken tijd nu zo'n 10 uur speeltijd op zitten, waarbij ik meestal 2 tot 3 uur per sessie speel), ben zelf lvl 10. Heb 3 servers bezocht en was in alle 3 die servers zo ongeveer het laagste level. De meesten die ik tegenkom zijn tussen lvl 20 en 25.

Wat je ook kan doen is kits oppakken van anderen. Of, en dat heb ik gedaan, waardoor ondanks dat ik een relatief laag lvl heb, ik ook de luxere wapens (M60 | 4x scope | marksman training) vrijgespeeld heb, doordat ik op 1 minuut enigineer en 1 minuut attack na uitsluitend nog de medic gespeeld heb.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Als je zin hebt om lekker samen te werken...
Voeg mij maar toe, ik accepteer iedereen :P
Ik ben meestal 's avonds wel een uurtje aan het spelen/ in de weekenden wat langer (als ik geen proefwerken heb :P), join dan en roep wat in het NL, dan komt het goed ;)

Heb helaas geen Mumble, maar ik ga daar nog eens aan werken :)

[ Voor 10% gewijzigd door k4kl44s op 17-03-2010 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Zat gisteravond(rond half 9) als enige in mumble :P wel gezellig met mijn multipersoonlijkheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

ozziestroker1 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:13:
alleen het was een hc server,poeh wat is dat wennen.
Heb gisteren ook een hele tijd HC gespeeld op een Green Label server ... viel eigenlijk reuze mee. Ook als je een laag level hebt en 'slechte' wapens, richt je veel schade aan.
het enige wat ik mis is een crosshair,zeker in de stationaire gun. dat is gewoon gokken waar je schiet.
Ja, idem met de gatlings in de heli ... maar wat ik echt mis is de status van te repareren voertuigen, je ziet niet hoe ver je bent ?!
EDIT: shotgun lijkt me ook een ramp, die hebben geen iron sight 8)7
JT888 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 06:16:
Die medics zijn echt wel overpowered hoor met hun 4x scope ... Deze moeten ze weg halen van die medic wapens.
Grappig ... ik heb 'm er zelf vanaf gehaald. ;)
M60 + marksman is goed genoeg. Als medic zit je toch dicht op de actie en dan zit die scope alleen maar in de weg ... peripheral vision ?
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 01:10:
Iedereen hier ook zo genoten van de singleplayer?
Nog niet eens gestart ... zal er ook wel niet van komen voorlopig, vind on-line veel te leuk en heb gisteren ook STALKER gekocht.

[ Voor 57% gewijzigd door Goner op 17-03-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 01:10:
Iedereen hier ook zo genoten van de singleplayer? Wat een heerlijke levels zeg! Ik vond ze persoonlijk een stuk beter dan die van MW2.
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen :)

Straks eens de multiplay proberen, kijken of dat net zo lekker wegspeelt!
ik heb niet zo enorm veel tijd en wil natuurlijk wel de vetste wapens unlocken dus eerst maar eens MP spelen op dit moment gaat het als een enorme N00B met een geweer aangezien ik sommige mappen voor het eerst bespeel en altijd vanuit onverwachte hoeken gekild word, maar goed dat zal vast nog wel komen "hoop ik" :+

dan bewaar ik de Single player wel voor later dat wanneer ik wat unlocks heb...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Murk schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 00:10:
[...]

Punkbuster werkt prima, maar dan moeten de punks wel eerst gerapporteerd worden.
Dacht dat hij ook cheats moest herkennen (iig zo werkte het volgens mij bij CounterStrike wel).
Murk schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 00:20:
[...]

Door zo'n kit op te pakken en niet dood te gaan.
Klopt zo kwam ik gisteren aan een M60 en idd, wat een bruut wapen is dat, maakte denk ik gelijk 4 a 5 kills voordat ik zelf omgelegd werd.

[ Voor 34% gewijzigd door MeNTaL_TO op 17-03-2010 09:24 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Goner schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:12:
[...]

Grappig ... ik heb 'm er zelf vanaf gehaald. ;)
M60 + marksman is goed genoeg. Als medic zit je toch dicht op de actie en dan zit die scope alleen maar in de weg ... peripheral vision ?
Ik zal m zolang ik de M60 speel er niet vanaf halen. Denk dat 1/3 van mn kills grotendeels dankzij die scope zijn. Het betreft dan voornamelijk snipers of in gebouwen verscholen tegenstanders, waar je maximaal de tijd krijgt om 3 kogels in ze te planten voordat ze dekking gezocht hebben. En met de M60 op singleshot zijn die 3 kogels voldoende voor een kill, mits er 1 headshot tussenzit 8)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
ZenTex schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:49:
[...]

9600GT=8800GT=GTs250. Maar ik dacht dat je een 9600GTX hebt? Da's volgens mij een GTS260. (dacht ik, zo lastig bij te houden met de rebranding manie van GeForce).
Klopt, maar de kaarten die ju nu op noemt zijn net geen rebrands ;) 9600GT heeft 64 shaders, 8800GT 112 shaders, en GTS250 128 shaders.
Rebrands zijn 8800GTS=9800GTX=GTS250. Maar dit terzijde..

Welke kaart ik er ook in heb, ik word net wat te vaak afgeslacht. Die M60 waar iedereen lyrisch over is is toch een medic wapen? Is er ook een vergelijkbaar assault wapen? Ben nu bij de F2000, gaat op zich wel aardig.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anathema schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:31:
[...]

Klopt, maar de kaarten die ju nu op noemt zijn net geen rebrands ;) 9600GT heeft 64 shaders, 8800GT 112 shaders, en GTS250 128 shaders.
Rebrands zijn 8800GTS=9800GTX=GTS250. Maar dit terzijde..

Welke kaart ik er ook in heb, ik word net wat te vaak afgeslacht. Die M60 waar iedereen lyrisch over is is toch een medic wapen? Is er ook een vergelijkbaar assault wapen? Ben nu bij de F2000, gaat op zich wel aardig.
Ik vond de F2000 en de Steyr niet beter dan de XM8 Prototype. Weinig accuracy en veel herladen.
Je kan beter even de xm8 aanhouden tot aan de m416 of nog beter de AN-94 want die is echt sterk, zeker met de upgrade increased bullet damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

anathema schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:31:
Welke kaart ik er ook in heb, ik word net wat te vaak afgeslacht.
Zou dat van de kaart afhangen ?? :+
Die M60 waar iedereen lyrisch over is is toch een medic wapen? Is er ook een vergelijkbaar assault wapen?
Klopt.
Nee, assault heeft alleen assault rifles : http://battlefieldbadass.com/equipment/assault/

EDIT: wat zijn de ervaringen met de patch ? Ik had na 5 min. spelen al een CTD ... maar daarna ging het goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 17-03-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
AllSeeyinEye schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:29:
[...]
En met de M60 op singleshot zijn die 3 kogels voldoende voor een kill, mits er 1 headshot tussenzit 8)
Singleshot? Dat is alleen mogelijk op de PC zeker? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Ik vind de M60 nogal bewegelijk. Veel terugslag. Natuurlijk kun je de LMG training gebruiken om dat wat in te perken, maar dan mis je weer medic perks. En ik speel medic vooral om anderen te healen en te reviven. Niet zozeer om zelf kills te maken

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ThijsWTF schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:37:
[...]

Singleshot? Dat is alleen mogelijk op de PC zeker? :?
Weet ik niet? Ik speel op PS3. Singleshot is de trigger niet diep en kort indrukken. Burst is iets langer. Auto is de trigger vol indrukken. De triggers zijn immers, net als de sticks op de controller, drukgevoelig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Ik heb mezelf net doodgelachen terwijl ik hier naar keek, weet niet of het filmpje oud is, voor mij was ie nieuw.
en dat doodlachen dat gun ik jullie natuurlijk ook! }:O

Zijn er nou fireing modes beschikbaar, kon gister niet spelen door Ziggo storing O-)
dus weet niet of dit is aangepast ben wel benieuwd, ik zou het wel weer echt iets heerlijks vinden aan dit topspel

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

cheiron schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:40:
Ik vind de M60 nogal bewegelijk. Veel terugslag.
Ook mijn ervaring en dat wordt alleen maar erger met die 4x zoom. Maar ik hou 'm wel, van de medic guns is het de beste, IMHO beter dan de guns die je later verdient (ammo-slurpers)
En zoals je zegt, ik vind het als medic interessanter om die Improved Range kit mee te nemen, heel effectief.

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 17-03-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
AllSeeyinEye schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:41:
[...]

Weet ik niet? Ik speel op PS3. Singleshot is de trigger niet diep en kort indrukken. Burst is iets langer. Auto is de trigger vol indrukken. De triggers zijn immers, net als de sticks op de controller, drukgevoelig ;)
Ah zo. Het is dus niet _echte_ singleshot dmv een bepaalde modus op je geweer.

En met trigger bedoel je R1? Want volgens mij is alleen de R2 en de L2 knop druk gevoelig. Het kort/lang schieten op de PS3 met de R1 trigger hangt gewoon af hoe lang je de knop in houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:00
cheiron schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:40:
Ik vind de M60 nogal bewegelijk. Veel terugslag. Natuurlijk kun je de LMG training gebruiken om dat wat in te perken, maar dan mis je weer medic perks. En ik speel medic vooral om anderen te healen en te reviven. Niet zozeer om zelf kills te maken
Wat voegen die medic perks eigenlijk toe? Ik heb het ook unlocked maar zag de voordelen niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ThijsWTF schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:51:
Ah zo. Het is dus niet _echte_ singleshot dmv een bepaalde modus op je geweer.
Da's wel jammer he ?
Nou kun je in BFBC2 redelijk makkelijk aan ammo komen als er assaults in de buurt zijn, maar in bijv. STALKER heb ik altijd single-shot aan staan omdat je daar al je ammo mee moet zeulen (max gewicht!) en er vaak niet aan extra te komen is.
Conundrum51 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:01:
Wat voegen die medic perks eigenlijk toe? Ik heb het ook unlocked maar zag de voordelen niet echt.
Je med packs werken beter ...rate & range of healing.

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 17-03-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Goner schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:36:
[...]

Zou dat van de kaart afhangen ?? :+
Was het maar waar, dan zou het beter gaan ;) Ik haal verrweg mn meeste punten in tanks trouwens, gister gold star daarmee. Wel een beetje makkelijk ook misschien, maar t schiet wel lekker op.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anathema schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:05:
[...]

Was het maar waar, dan zou het beter gaan ;) Ik haal verrweg mn meeste punten in tanks trouwens, gister gold star daarmee. Wel een beetje makkelijk ook misschien, maar t schiet wel lekker op.
tank zo positioneren dat turret zichbaar is + enig in de buurt op defend rush en .... je bent een held

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:06:
[...]

tank zo positioneren dat turret zichbaar is + enig in de buurt op defend rush en .... je bent een held
Tracer dart en... je bent in no time terug op je spawnpoint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
AllSeeyinEye schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:09:
[...]

Tracer dart en... je bent in no time terug op je spawnpoint ;)
Maar klopt het dat je die trace dart pas krijgt bij level 16 ofzo? Dan zal dat voor mij nog lange tijd geen optie zijn :'(

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man het was nog tof op de GOT server gisteren , conquest was een welgekomen afwisseling nadat ik paar rush servers zitten spelen heb waar ik de enige rusher was ... sitting duck dus

En ik vind het uberlame dat al die mensen steeds switchen van team om aanvaller te kunnen zijn , helft daarvan nog snipers en nooit een gebalanceerd team ... pfff

Die magiconline was er ferm over zeg ...

Ps weet iemand hoe ik mijn in game toetsenbord naar azerty kan zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13
Ik begin me echt kapot te ergeren aan het gebrek aan teamplay op de Xbox. Headset heeft schijnbaar niemand opstaan en iedereen doet maar wat. Ik heb nog geen enkel potje rush gewonnen, ben zelf ook nog niet zo goed. Maar probeer wel in teamverband te spelen. Ik probeer een tank altijd te repairen als een teamgenoot er mee rijdt. Dat kan veel schelen, helaas rijden die mongolen van je weg als je ze wilt repairen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Iemand dit al gezien: FRAGS (Friends Really Against Grenade Spam)

http://www.gametrailers.c...ing-battlefield-bad/63265

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:18

link_mario

Ofwa?

Sinds gister het spel in mijn bezit, leuk spel moest alleen even wennen dat je niet kan gaan liggen achter een muurtje oid. Verder vind ik dat er (te) veel gesniped word in bepaalde maps, vooral met de M95 ben ik redelijk vaak omgelegd.

Ook het feit dat je in een inham van een berg staat en dan vanaf de andere kant van de inham(met een hoop "berg" ertussen) dood word geschoten. Beetje raar..

Is er trouwens geen autobalance in het spel? Gister zaten we met 11 tegen 20 ofzo(en dan nog winnen! Dat was wel een vernedering..). Wij waren defend overigens.

[ Voor 17% gewijzigd door link_mario op 17-03-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

link_mario schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:18:
Sinds gister het spel in mijn bezit, leuk spel moest alleen even wennen dat je niet kan gaan liggen achter een muurtje oid. Verder vind ik dat er (te) veel gesniped word in bepaalde maps, vooral met de M95 ben ik redelijk vaak omgelegd.

Ook het feit dat je in een inham van een berg staat en dan vanaf de andere kant van de inham(met een hoop "berg" ertussen) dood word geschoten. Beetje raar..

Is er trouwens geen autobalance in het spel? Gister zaten we met 11 tegen 20 ofzo(en dan nog winnen! Dat was wel een vernedering..). Wij waren defend overigens.
Voor zover ik weet geen auto balance. Maar heel veel mensen willen graag attacker zijn omdat ze maar 1 dingen willen: KILLS en aangezien de defenders onbeperkt kunnen respawnen is het voor die mensen het makkelijkst om attacker te spelen omdat ze dan heel veel kills kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

steefje schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:16:
Ik begin me echt kapot te ergeren aan het gebrek aan teamplay op de Xbox. Headset heeft schijnbaar niemand opstaan en iedereen doet maar wat. Ik heb nog geen enkel potje rush gewonnen, ben zelf ook nog niet zo goed. Maar probeer wel in teamverband te spelen. Ik probeer een tank altijd te repairen als een teamgenoot er mee rijdt. Dat kan veel schelen, helaas rijden die mongolen van je weg als je ze wilt repairen.
Ik deel je frustratie. Als ik in een tank rij doe ik dat trouwens bijna altijd in derdepersoons omdat ik dan meer overzicht heb. De pest is, is dat ik na damage gekregen te hebben vaak een engineer zoek om op te roepen maar die zijn dan nergens te bekennen :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
Vrijdag schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:38:
[...]

Ik deel je frustratie. Als ik in een tank rij doe ik dat trouwens bijna altijd in derdepersoons omdat ik dan meer overzicht heb. De pest is, is dat ik na damage gekregen te hebben vaak een engineer zoek om op te roepen maar die zijn dan nergens te bekennen :(
Zelf speel ik vaak als engineer, gisteren nog zo gespeeld dat als een helicopter naar de landing pad kwam, dat hij gerepareerd werd. Ligt er maar aan hoeveel je team in teamverband denkt :)
Zelf speel ik altijd graag samen met een vrind van mij, flink punten door healing en resupply... heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
ye-roon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:17:
Iemand dit al gezien: FRAGS (Friends Really Against Grenade Spam)

http://www.gametrailers.c...ing-battlefield-bad/63265
Hey als je een paar posts boven je had gekeken zag je mijn linkje naar hetzelfde filmpje op tnet zelf ;)

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 15:02
Zhalix schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:46:
[...]

Zelf speel ik vaak als engineer, gisteren nog zo gespeeld dat als een helicopter naar de landing pad kwam, dat hij gerepareerd werd. Ligt er maar aan hoeveel je team in teamverband denkt :)
Zelf speel ik altijd graag samen met een vrind van mij, flink punten door healing en resupply... heerlijk!
Ah was jij dat? Ik zat als gunner in de heli, wel leuk was m'n eerste keer. Vond het wel aardig dat er niet iemand naast het raam stond te springen als in BF2 die perse met z'n maatje mee moest :X en dan niet opstijgen. Was zelf ook engineer geworden voor als jij er niet stond :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Lewt schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:56:
[...]

Hey als je een paar posts boven je had gekeken zag je mijn linkje naar hetzelfde filmpje op tnet zelf ;)
tja ik deed search, grenade en search Frags maar de search vond niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Lewt schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:44:
Ik heb mezelf net doodgelachen terwijl ik hier naar keek, weet niet of het filmpje oud is, voor mij was ie nieuw.
en dat doodlachen dat gun ik jullie natuurlijk ook! }:O

Zijn er nou fireing modes beschikbaar, kon gister niet spelen door Ziggo storing O-)
dus weet niet of dit is aangepast ben wel benieuwd, ik zou het wel weer echt iets heerlijks vinden aan dit topspel
Epic _O_

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Mijn server is momenteel ook online :D

i3D.net :: GoT Rush Hardcore

Voor vragen suggesties en of andere dingen kun je me altijd een DM sturen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:06:

ik zal hem vanavond eens gaan bekijken ...als ik thuis kom van stage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 11-09 18:39
sig69 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:58:
[...]

Ah was jij dat? Ik zat als gunner in de heli, wel leuk was m'n eerste keer. Vond het wel aardig dat er niet iemand naast het raam stond te springen als in BF2 die perse met z'n maatje mee moest :X en dan niet opstijgen. Was zelf ook engineer geworden voor als jij er niet stond :)
Hoe heet jij dan? Gisteren stond ik op een rush server rond te springen :) GOT Rush server heette deze. (Als Zhalix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:57

Patriot

Fulltime #whatpulsert

IlIlIlIlIl schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:06:

:D Hij staat op Hardcore begrijp ik uit de naam? Daar ben ik in ieder geval héél erg dankbaar voor, want het de normale gamemodus vind ik helemaal niet leuk, nu kan ik tóch nog op een GoT-server spelen \o/

[ Voor 0% gewijzigd door Patriot op 17-03-2010 11:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Ik krijg sinds ik level 24 wordt wel vreemde berichten. Eerst dat mijn skill level was gereset naar 0 vanwege mn recente score (?!), en gisteren dat hij weer naar 184 ging... vanwege mijn recente score. Vreemd.

Overigens wordt het na deze levels geloof ik wel een langdurig verhaal om naar een volgend level te komen. Nu al 60K punten.. poeh

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb een 8800GT en een C2D E6850@4GHz met 2GB geheugen.

Ik zit te twijvelen om deze game te kopen. Omdat ik bang ben dat ik op 1440x900 niet genoeg FPS haal om fatsoenlijk te gamen.

Ik koop eens in de 3 jaar een nieuwe PC en deze staat nu 2,5 jaar dus nog een half jaartje uitzingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:17
Gewoon doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:29:

Ik zit te twijvelen om deze game te kopen. Omdat ik bang ben dat ik op 1440x900 niet genoeg FPS haal om fatsoenlijk te gamen.

Ik koop eens in de 3 jaar een nieuwe PC en deze staat nu 2,5 jaar dus nog een half jaartje uitzingen :)
Ik speel op dit moment nog op een Acer 5920G met 2.2 Ghz, 8600GT en 2Gb werkgeheugen... alles op low en dan kan ik eht soepel spelen... hoop dat er binnekort een vervanger wordt aangeschaft zodat ik alles op high kan gaan spelen... tot die tijd maar op low spelen, dit maakt de game wel minder aantrekkelijk aangezien ik best een graphic junkie ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:51
Een van de redenen waarom ik dit spel gekocht heb is omdat er zo ongelooflijk veel servers zijn.. Ook ziet het er ongelooflijk vet uit, en de maps zijn te vet! :D

Ik moet nog wel erg wennen aan de toetscombo's na UT3, maar ik vermaak me zeker wel met dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik zit te twijvelen om deze game te kopen.
Niet twijfelen, kopen !
Ik heb een 8600GT en met settings op low/medium haal ik 30 a 40 fps in 1280x1024. Met jouw kaart moet je op een iets hogere resolutie genoeg fps maken om lekker te kunnen spelen. Tenzij je van eye-candy houdt, want dat ben je kwijt op low/medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Heb sinds gisteren avond laat ook een servertje online.

-London server.
-Rush 32 slots.
-Friendly fire en killcam off.
-PBBans streaming met toegevoegde MD5 checks (Punksbusted voeg ik later van de week toe).
-Server naam: Irish E-Sports
-217.163.26.129:19567

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/217.163.26.129:19567/b_560x95.png

Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/875a.png

[ Voor 11% gewijzigd door Earzz op 17-03-2010 11:49 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
De patch van gister heeft bij mij meer kwaads dan goeds gebracht.
Voor de patch eigenlijk geen noemenswaardige issue's gehad.
Alleen nu, kan ik geen friends meer joinen uit m'n friends list, ik krijg dan direct een crash to desktop :(
"Join now" optie werkt minder goed dan voorheen. Krijg nu vaak "server full" :S

Verder vermaak ik me prima 'op de battlefield'. Speel voornamelijk assault, en knal lekker weg met m'n AN-94. Bf2BC is een geslaagde mix tussen arcade en toch enigzins realiteit.
Merk dat ik 32 spelers servers veels te vol vind. En mis een beetje de ruimte die je had met bijv Bf2 en Project Reality. Daar kon je nog ff wat 'adem ruimte' krijgen. Nu is het continu vaak zo'n chaos dat je er niet meer onder de indruk van bent. Met name bij Project Reality vond ik wel mooi dat je aantal minuten rust hebt, en op gegeven moment korte maar zeeeer hevige vuurgevechten hebt waar het ene squad of andere het onderspit gedolven heeft. Gevolg is dat je ook echt 'bang' was van rond vliegende kogels. Maar al met al is het nu wel ok, en zeker beter dan de spawn kill fest MW1/2.

Door nieuws berichten voordat het spel uit was, had ik eigenlijk verwacht dat je je character een beetje kon 'aankleden'. Dus de 'armor' perk, was ook daadwerkelijk het dragen van body armor. Nu kan ik dat niet zien want zie alles 1st person. Zou wel mooi zijn als je een in het menu ook alle classes 3rd person kon zien (zoals Bf2 dat had). En bij de 3rd person view verschillende soorten outfits kiezen (helmen / petjes / vesten / broeken) zodat je iets persoonlijker gekit mannetje krijgt. Misschien iets voor Bf3 dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Goner schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:40:
[...]

Niet twijfelen, kopen !
Ik heb een 8600GT en met settings op low/medium haal ik 30 a 40 fps in 1280x1024. Met jouw kaart moet je op een iets hogere resolutie genoeg fps maken om lekker te kunnen spelen. Tenzij je van eye-candy houdt, want dat ben je kwijt op low/medium.
Bedankt.

Overigens snap ik nog steeds niet waarom ik altijd twijvelen type terwijl ik twijfelen bedoel. Is echt een flaw in mijn hersens ofzo, om de één of andere reden als ik snel type gebeurd het gewoon.

En overigens mijn excuses: Er is een probleemtopic waar mijn vraag beter had gepast. Maar toch bedankt voor het antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Patriot schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:22:
[...]

:D Hij staat op Hardcore begrijp ik uit de naam? Daar ben ik in ieder geval héél erg dankbaar voor, want het de normale gamemodus vind ik helemaal niet leuk, nu kan ik tóch nog op een GoT-server spelen \o/
Yep het is een Hardcore rush server. Speel zelf namenlijk ook het ;liefst hardcore en zag dat er nog geen GoT hardcore server was:)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Die laaddtijden voor een ronde zeg..

Speelde hiervoor met een DX10 kaart op DX9 (want XP)
Nu met eeen DX11 kaart op DX10 in Win7. Wat een verschil!

Aanvankelijk was ik altijd een van de eersten in de map. Bij het eerste spelletje met de nieuwe setup gisteren spawnde ik in de nieuwe ronde terwijl iedereen allang speelde. Sterker nog, als attacker werd ik 3 seconden na het spawnen, afgemaakt in m´n eigen basis. Dat verwacht je niet, dat je net de map inkomt en de tegenstander alle tijd heeft gehad helemaal naar onze basis te rennen en zich te verstoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 8800 GT en een C2D E6750 en 4 gb geheugen op een resolutie van 1900x1200 en draai alles op medium/high en tot nu toe geen problemen gehad. Dus ik zou zeggen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:18:
[...]

Ik heb een 8800 GT en een C2D E6750 en 4 gb geheugen op een resolutie van 1900x1200 en draai alles op medium/high en tot nu toe geen problemen gehad. Dus ik zou zeggen doen!
rrrright defineer "geen problemen gehad".

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murk schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:39:
[...]

rrrright defineer "geen problemen gehad".
Wat ik er mee bedoel is dat ik geen framedrops heb gehad, geen lagg(alleen als ik een hoge ping heb) en alles loopt gwn soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik moet zeggen dat ik mijzelf prima vermaak met dit spel.
Het enigste minpuntje vind ik dat er soms zulke oneerlijke teams zijn dat je gewoon slachtvee bent geworden. dit is vooral bij rush heel erg.
Maar als de teams wel goed zijn kunnen de potjes zo intens worden, en dan gaat de tijd ook zo snel :P
Bij rush kwam ik er ook achter dat je niet bij de spawn van de defenders kan komen. Dit is wel een pluspunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brilsmurfffje schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:50:
Ik moet zeggen dat ik mijzelf prima vermaak met dit spel.
Het enigste minpuntje vind ik dat er soms zulke oneerlijke teams zijn dat je gewoon slachtvee bent geworden. dit is vooral bij rush heel erg.
Maar als de teams wel goed zijn kunnen de potjes zo intens worden, en dan gaat de tijd ook zo snel :P
Bij rush kwam ik er ook achter dat je niet bij de spawn van de defenders kan komen. Dit is wel een pluspunt :)
*attackers

anyway sommige mappen zijn misschien daarom voor defenders minder tof omdat je dan altijd in een dal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Nu is het ook echt gewoon klaar met al die snipers! Wat ongelooflijk irritant!
Echt de enige manier waarop ik neer wordt geknald is door snipers!! Ik word gewoon zo aggressief van dat niet inmengen in gevechten, beetje laf ergens achteraf zitten; komt ook bij dat dat gewoon in elke map kan! Het speelplezier wordt zo gewoon nihil; hoe anders was het in BF2, waar er gewoon normale man-tot-man gevechten mogelijk waren.

Echt puur spelbederf |:(

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-08 09:14
Ik heb het spel nu 1 week en over het spel ben ik tevreden. De single player speel je vrij snel uit. De AI van de tegenstander is bedroevend. Maar goed, voor een singel player ga ik geen spel kopen. Online, daar gaat het om.

Dit is 1 doffe ellende. Geen automatische updates. Connecten is werkelijk belachelijk, dan is het systeem van MW2 nog beter. Verder de verdeling van het aantal spelers, autobalance is ze ook vreemd.
Nee, de multiplayer moet nog een hoop goedmaken. Vandaag (woensdag is mijn vrije middag) heb ik in een half uur nog niet 1 keer kunnen gamen. Er zijn geen updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dan0s
  • Laatst online: 18-05-2023
Sup mensen!

Ik ben ook een grote aanhanger van de multiplayer, heb single nog niet eens opgestart om eerlijk te zijn :) Afgelopen weekend heb ik met een vriend een aantal uurtjes gespeeld en daar met FRAPS eens wat fragmenten van opgenomen. Nadat ik een crashcourse video editten heb gehad heb ik het volgende filmpje gemaakt:

Filmpje hier

vind het niet slecht voor een eerste keer, krijg een lading lovende reacties en dacht dat ik mn tweakvriendjes er ook wel mee kan vermaken :)

veel plezier nog met imho het beste spel in tijden en cu on the battlefields :9

--0--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Nap schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:07:
Echt de enige manier waarop ik neer wordt geknald is door snipers!! Ik word gewoon zo aggressief van dat niet inmengen in gevechten, beetje laf ergens achteraf zitten; komt ook bij dat dat gewoon in elke map kan! Het speelplezier wordt zo gewoon nihil; hoe anders was het in BF2, waar er gewoon normale man-tot-man gevechten mogelijk waren.

Echt puur spelbederf |:(
Wat wil je, snipen is gewoon te makkelijk gemaakt. Zo makkelijk dat zelfs ik het kan.
Goed plekje uitzoeken en schieten maar. Zelfs al kunt je geen headshots maken, zijn 2 schoten op het lichaam al een kill. Dan nog die mortar stike. Patsboem, KD 20-0.

Daarom blijven die mounted wapens bijna altijd leeg. 1 seconde stilstaan en je bent dood.
Omdat het zo makkelijk is heb je per team makkelijk 5+ snipers die allemaal op jou zitten te azen. ±p

Maar ik vermoed dat dit wel gepatched word door de beweging van de scope wat aan te passen zodat je net even wat langer moet mikken voor een headshot, dat zou al een hoop helpen, en volgens mij ervoor zorgen dat diegenen die snel ff een lekkere score willen neerzetten het bijltje erbij neergooien en allen de echte Recons overblijven.

Ik hoop dat ze dit snel aanpakken, want ook ik ben het zat soms gelijk een kogel in m´n kop te krijgen zodra ik om een hoekje loop.

[ Voor 4% gewijzigd door ZenTex op 17-03-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nap schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:07:
Yep ...
Het spel interesseert ze voor geen meter, ze willen allen punten. Zat gisteren op een hardcore server (Green Label), maar een mannetje of 6 per team en de tegenstanders waren alleen maar snipers !! Dus je kreeg of van 8 km een kogel door je kop of een mortar strike.
Op een gegeven moment bleven we gewoon uit zicht zitten en toen gebeurde er dus echt helemaal niks meer (wij waren verdedigers). Ze moesten wel tevoorschijn komen en werden 1 voor 1 afgeknald. Toen pas werd er een beetje van rol veranderd.
Heel sneu volk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kan er nog [GoT] bij ... ?? Zoekt wat makkelijker :+

Oeps! Dubbelpost ... hoe verwijder ik posts ?

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 17-03-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

dan0s schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:13:
Sup mensen!

Ik ben ook een grote aanhanger van de multiplayer, heb single nog niet eens opgestart om eerlijk te zijn :) Afgelopen weekend heb ik met een vriend een aantal uurtjes gespeeld en daar met FRAPS eens wat fragmenten van opgenomen. Nadat ik een crashcourse video editten heb gehad heb ik het volgende filmpje gemaakt:

Filmpje hier

vind het niet slecht voor een eerste keer, krijg een lading lovende reacties en dacht dat ik mn tweakvriendjes er ook wel mee kan vermaken :)

veel plezier nog met imho het beste spel in tijden en cu on the battlefields :9
Damn dude dat beginstukkie is episch, ook wel gigantische naabs dat ze je niet opmerken maar goed, very nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarstraks een potje gespeeld op een van de GoT servers. Conquest, weer eens wat anders. De map met de eilandjes en de map met het dorpje.
Ging erg goed. De engineer roelz (als in R/L ;-) ).
Eerste ronde geowned met de BMP of de M3A3, tweede ronde de vijandelijke tanks lekker in de weg gezeten met AT mines. Hoor je 'Boem!' +30 vehicle damage en dan "BOEM" +100 vehicle destroyed.
En terwijl de vijand nog niet van de schrik bekomen is met het hele peleton naar de volgende vlag.

Minder moment was toen we gebase raped werden doordat iemand onze BMP had gejat, maar gelukkig kwam een briljant teamlid om niet op onze basis te focussen, maar gewoon de vlaggen terug te pakken. :-)
En aldus geschiedde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die snipers zijn aan de ene kant enorm irritant (zeker bij rush) aan de andere kant ook wel makkelijke slachtoffers als je zelf een recon achter je hebt die goed spot en mortar gooit op hun positie , ze moeten dan wel herpositioneren en dan gaat flanken met assault en medic ... dan is het koekje van eigen deeg.

maar dan moet je wel echt goed in teamverband spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:38:
Die snipers zijn aan de ene kant enorm irritant (zeker bij rush) aan de andere kant ook wel makkelijke slachtoffers als je zelf een recon achter je hebt die goed spot en mortar gooit op hun positie , ze moeten dan wel herpositioneren en dan gaat flanken met assault en medic ... dan is het koekje van eigen deeg.

geheel mee eens.... zoals meerdere malen gezegd is teamwork can fix the problem! spot,target, push button!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:38:

Inderdaad, de meeste snipers zijn juist enorm makkelijke targets. Zoveel goede sniper plekken zijn er niet. Gewoon een standaard rondje lopen en je hebt allemaal makkelijke knife kills ;)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dan0s
  • Laatst online: 18-05-2023
Murk schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:35:
[...]

Damn dude dat beginstukkie is episch, ook wel gigantische naabs dat ze je niet opmerken maar goed, very nice :D
Ha thanks dude :) en inderdaad snap niet dat niemand daar reageerde maar ok als jij ingezoomd zit op een vijand, zit dat mes al in je rug voordat "man down!" tot je door is gedrongen :)

--0--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-08 12:27
Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan die recon mietjes.
Waarom niet een max zetten op het aantal snipers in een team?
Dus per vier spelers in een squad max. 1 sniper, als je dan 16 vs 16 speelt heb je een max. van 4 snipers per team.

En teambalance mag van mij ook wel aan, al vaak meegemaakt dat mensen uit het verliezende team switchen zodat je op een gegeven moment kansloos verliest met 12 VS 17 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Tsjongejonge leer toch spelen, snipers zijn een onderdeel van battlefield games en ja als het er veel zijn dan zijn ze irritant, maar pak ze dan eens goed terug op hun zwakke plek namelijk close combat! Als je rent en genoeg schuilt dan krijgen ze je niet te pakken en als je dichtbij bent knal je ze allemaal neer. En vaak kijken sommigen ook alleen maar door hun scope en door die tunnelvisie zullen ze niet eens merken dat je in de buurt bent mits je ongemerkt dichterbij bent gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Murk schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:03:
Tsjongejonge leer toch spelen, snipers zijn een onderdeel van battlefield games en ja als het er veel zijn dan zijn ze irritant, maar pak ze dan eens goed terug op hun zwakke plek namelijk close combat! Als je rent en genoeg schuilt dan krijgen ze je niet te pakken en als je dichtbij bent knal je ze allemaal neer. En vaak kijken sommigen ook alleen maar door hun scope en door die tunnelvisie zullen ze niet eens merken dat je in de buurt bent mits je ongemerkt dichterbij bent gekomen.
Inderdaad. De meeste recons kunnen ook nog eens niet snipen ook. Meestel hebben ze meerdere schoten nodig omdat ze geen headshots kunnen maken. Wat ik vaak meemaak: ik wordt geraakt, loop een paar keer wazig heen en weer/springen, keer me om naar standaard sniperplek x, richt wapen met 4x scope erop en hoppa, weer 1 of soms wel 2/3 kills.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
dan0s schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:53:
[...]

Ha thanks dude :) en inderdaad snap niet dat niemand daar reageerde maar ok als jij ingezoomd zit op een vijand, zit dat mes al in je rug voordat "man down!" tot je door is gedrongen :)
Haha. Heb dit kunststukje in de afgelopen ook een paar keer uitgehaald. Het grappigste was gisteren toen ik 5 snipers op rij knifede. Ze zaten allemaal netjes in een rijtje, schuin voor elkaar. Knife, 1 stap, knife 1 stap, etc.
Helaas kon ik NR 6 niet afmaken omdat er net 2 man op hem spawnden. :(
Het grappigste is: dit was het aanvallende team. :+
Helaas geen Fraps. :(

[ Voor 4% gewijzigd door ZenTex op 17-03-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Jerronimo schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:59:
Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan die recon mietjes.
Waarom niet een max zetten op het aantal snipers in een team?
Dus per vier spelers in een squad max. 1 sniper, als je dan 16 vs 16 speelt heb je een max. van 4 snipers per team.

En teambalance mag van mij ook wel aan, al vaak meegemaakt dat mensen uit het verliezende team switchen zodat je op een gegeven moment kansloos verliest met 12 VS 17 ofzo.
Lijkt me een beetje vreemd om het aantal te limiteren als de class uit balans is. Neem de Motarstrike af en ik denk dat de andere spelers er vanzelf mee leren omgaan. Zoals gezegd: gebruikelijke rondje lopen en spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

dan0s schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:53:
[...]

wa'k nog wou vragen, dit heb je allemaal opgenomen door fraps aan te houden tijdens spelen? Dan krijg je wel ontiegelijk grote AVI bestanden lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Goner schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:24:
[...]
Kan er nog [GoT] bij ... ?? Zoekt wat makkelijker :+
Zeer binnenkort komt er een Amsterdam server bij van mij en een paar vrienden.
Daar zal ik zeker wel [GoT] in de server naam plaatsen, kan moeilijk [GoT] in de server naam gebruiken bij de Ierse clan waar ik in zit ;)

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Mooiste anti sniper moment van mij, 5 snipers op een rijtje met complete tunnel visie. Allemaal een knife in hun achterhoofd gezet :D. Regelmatig ook een double kill door een grenade naar een bekende sniper plek. Heerlijk is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Antwoord van Bad Company 2 op Modern Warfare 2 :P
http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
ééén dat was nummer drie! Je hebt een bronzen medaille gewonnen.
De volgende die die link plaatst krijgt niets en blijft met lege handen achter. :+

Maar blijft een leuk filmpje, helemaal vanwege die Apache overkill. Beat that MW2!!!

[ Voor 10% gewijzigd door ZenTex op 17-03-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:00
beetje flauw. Kheb het idee dat EA nogal zuur is omdat IW DE (best verkochte) shooter van dit moment heeft gemaakt...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Zuur? De verkoopcijfers van BC2 hebben alle verwachtingen ruimschoots overtroffen.

Ik vindt het juist leuk, een beetje plagen naar elkaar. Als ze echt zuur waren hadden ze MW2 gewoon genegeerd, dit is meer een soort tong uitsteken naar MW2. "kijk eens hoe goed wij"het nu doen? lekker puh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Oh dit spel begint me nu al weer op de zenuwen te werken, al die 40mm nades, gewoon niet leuk meer. Iedereen die assault is zit gewoon te tuben. En dan heeft ook nog echt elke assault gun zo'n ding erop.
Net ook maar even geprobeerd en gezien hoe simpel en noob het ook is, en ik werd er zelfs al zat van om het zo te spelen geen ene lol aan zo. Toen ik zat te tuben had ik niet eens meer het idee dat het een leuk en spanned potje was. Gewoon floepen en doodgaan en weer verder.

Ik snap ook niet dat anderen dat wel zo door kunnen doen, je wordt er toch wel flauw van?

Echt als er iets generved moet worden zijn het wel de nadelaunchers, wie heeft dat ooit bedacht om het in een spel te gebruiken welke dan ook. Echt zo noob en lame om te :r

Realistisch my ass.. Laten ze het maar ballanced maken.

Iedereen maar voor de easy kills geen totale skill aan. (net als de 2 meter voor je neus rocket schieters)

FU

[ Voor 10% gewijzigd door Bulls op 17-03-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Grappig, ik heb er eigenlijk weinig last van, van die 40mm nades. Maar in sommige potjes gebeurt het wel erg veel inderdaad.

Maar dit is redelijk makkelijk te voorkomen. wat op afstand blijven, goede dekking zoeken en die tubers omleggen.
Een medic is hier de perfekte klasse voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
Leuk om te lezen

M60 van de medic is te sterk, moeten ze iets aan doen!
Recons zijn er te veel, moeten ze iets aan doen!
Assault tubben teveel, moeten ze iets aan doen!

Conclusie: Alleen de Engineer klasse is in balans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets om op terug te vallen, die USAS12 heeft wel degelijk een voordeel tegenover de Saiga. De USAS is full automatic en de Saiga semi automatic. De USAS doet dan wellicht wat minder damage, maar hij is toch beter (voor mij dan) dan de Saiga, zeker in extreme close combat. Gewoon muisknop inhouden en dat ding gaat tekeer, 12 rounds vliegen der zo uit:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Nee, dat mensen zeuren over alle classes betekent dat het spel aardig gebalanceerd is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Conundrum51 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:42:
Leuk om te lezen

De mijnen van Engineers blijven liggen, daar moeten ze wat aan doen!

Nu even minder schreeuwering. Het is vaak wel irritant dat de mijnen blijven liggen, het is soms een compleet mijnenveld.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Conundrum51 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:42:
Leuk om te lezen

M60 kunnen ze wat aan doen door het te nerfen :p
Teveel mensen die recon spelen, tja, mensen spelen zelf die class, weinig aan te veranderen.
Tubes op een grotere cooldown zetten uit ammo packages zou een hoop schelen :p

Engineer, 1 shotting tanks is WIN. alleen mogen die SMG's iets beter (en zeker de ump, voelt totaal niet aan als een "laatste in class wapen" pp2000 ftw (of saiga).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:00
ZenTex schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:35:
Zuur? De verkoopcijfers van BC2 hebben alle verwachtingen ruimschoots overtroffen.

Ik vindt het juist leuk, een beetje plagen naar elkaar. Als ze echt zuur waren hadden ze MW2 gewoon genegeerd, dit is meer een soort tong uitsteken naar MW2. "kijk eens hoe goed wij"het nu doen? lekker puh!
Klopt maar ze komen niet in de buurt van de verkoopcijfers die IW heeft.
Daarnaast mogen ze het "kijk eens hoe goed wij het doen" van mij achterwege laten omdat ze het helemaal niet beter doen.

Nu wil ik BF niet bashen want het is gewoon eens schitterend spel maar het heeft zeker net zoveel flaws als MW2. Het zijn alleen niet dezelfde flaws.
Nu is de gameplay totaal anders als die van MW2 en ook eigenlijk niet te vergelijken maar dat wil nog niet zeggen dat ze het beter doen.

Het uitsteken van de tong naar een ander bedrijf vind ik ook flauw. Doet me denken aan de promofilmpjes van MS en Apple die elkaar over en weer aan het zwart maken waren. Jaja, dat ken ik nu wel.

Maargoed, dat is mij mening. Blijkbaar is, als ik kijk naar jou reactie, wel vraag naar zulke filmpjes. Is ook niets mis mee hoor. Ieder zijn ding natuurlijk.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
gnimmeL_kraD schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:47:
[...]

De mijnen van Engineers blijven liggen, daar moeten ze wat aan doen!

Nu even minder schreeuwering. Het is vaak wel irritant dat de mijnen blijven liggen, het is soms een compleet mijnenveld.
Haha, toppie. Alle classes zijn dus uit balans....dus met elkaar in balans. Zoiets als iedereen is uniek behalve ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnimmeL_kraD schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:47:
1 keer erop schieten en ze gaan af. Wel zorgen dat er niemand in de buurt staat ;) Mines zijn alleen lastig als je niet oplet, anders kun je ze meestal op tijd onschadelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijnen van Engineers blijven liggen, daar moeten ze wat aan doen
Kortom alles heeft zijn voor's en tegens zo bevalt iedereen wel iets niet aan een class of is er juist een fan van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 15:02
Zhalix schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:16:
[...]

Hoe heet jij dan? Gisteren stond ik op een rush server rond te springen :) GOT Rush server heette deze. (Als Zhalix)
In-game ben ik David_Libido ;)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ach, het komt voor een groot deel toch op skill neer hoor. Ik heb gisteren heeel hard zitten scoren met een engineer icm de saiga / tracer-dart / rpg terwijl ik niet zo veel met de engineer speel. Ik baalde wel stevig dat toen ik op een gegeven moment eindelijk de apache gedart had het potje afgelopen was. Wat had ik toen nog even graag een rpg geschoten :p

Overigens zuig ik nog kont met de recon class, misschien dat het helpt wanneer ik de 12x scope heb. Maar op dit moment begin ik me al bijna te schamen als ik met mijn knop richting recon ga omdat er vaak al teveel zijn. Zelf join ik ook meestal een ander squad als er in mijn squad 2 of meer recon's in zitten. Vooral erger ik me dan als je ziet dat 2 recon's in je squad vlak in de buurt zitten van een m-com die op dat moment gecharged, maar niet om het hoekje durven te kijken omdat de kans dan wat groter is dat ze dan dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Murk schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:11:
[...]

wa'k nog wou vragen, dit heb je allemaal opgenomen door fraps aan te houden tijdens spelen? Dan krijg je wel ontiegelijk grote AVI bestanden lijkt me..
Ik fraps zelf ook en ben voor 2:50 3.90GB kwijt, dus zo'n 20GB per uur.
Valt opzich wel mee als je kijkt dat 1TB schijfje minder dan 100 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deel alleen de mening dat er een limiet zou moeten zijn aan recon's.
1 op een team van 8 is zat.
Ik erger me kapot dat ik op een server kom en richten de vlag ga.
eenmaal 2 man afgeschoten te hebben op de vlag ga ik dood.
waar ga ik spawnen? nou in ieder geval niet op mijn team maten van die zitten te snipen aan de rand van de map.
dus verander ik van team, maar daar vind ik ook weer 2 snipers.

het wordt snel eentonig.

Nu is iedereen die ik tegen kom assault, nade boem dood.
sta je stil bij een vlag, bam headshot.
blijf je bewegen dan krijg je mortar strikes.
kom je enemy's tegen en sta e 2 tellen stil om goed te mikken, boom headshot.
spawn, tank dood.
Denk je tactisch buitenom te lopen hoor je de sniper schoten om je heen zoeven.

dat zou toch anders kunnen?
wat dat betreft zweer ik nu ook bij hardcore servers.
speel je niet hardcore dan weet je gewoon dat als je op iets schiet je zo'n driehoek boven je kop krijgt en het complete andere team vol het vuur op jouw opend.
resultaat, ik loop op een gewone server meestal 0.80 KD
op een hardcore server doe ik al wel snel 2.0 KD.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Hoe zit het eigenlijk met dat hardcore precies. Ik bedoel, krijg je ook een marker boven je hooft als een recon je heeft gespot?

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recon is niet slecht of noob, de meerderheid die die klasse speelt is dat.
Als je er een limiet op zet, verpest je het voor de goede Recon spelers. Die hebben nu al een slecht imago door hun collega's, terwijl ze erg goed spelen (vanalles spotten, covering-fire geven, tanks opblazen etc).

Ik vind dat de balans binnen een klasse soms ver te zoeken is. Voor een medic is het gewoon logisch om M60 te gaan met een scope, omdat dat (voor veel mensen) de beste keuze is. Een assault kan gewoon heel veel killen met de 40mm grenades.
Als ze binnen de klassen de balans wat verschuiven zou het leuker kunnen zijn, maar ik weet zo snel niet hóe het dan moet worden.

@Rooieziel: Geloof het of niet, ik heb nog vaak genoeg dat er bijna niet gespot wordt. Mensen schieten liever op het target, dan dat ze willen dat het team er iets mee opschiet. Zelf spot ik gewoon altijd (en dat lukt prima, want ik heb 2 handen). Vaak is die ander dan wel dood, maar soms niet en dan heeft mijn team er tenminste nog iets aan.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 15:12 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.