EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Volgens mij zit ie al in windows 7 standaard. Zou zeggen zet directx setting op 11 in settings.iniGuumuus schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:16:
Ik snap er niks meer van, ik draai windows 7 met 2x HD5770 en toch heb ik nergens DirectX 11 opties? Via windows update komt er alleen maar 9.0c uit rollen en verder nergens betrouwbare downloads te vinden, hoe hebben jullie dX 11 aan de praat gekregen? Wil toch BFBC2 in volle glorie kunnen spelen...
de wind!
overigens kan mijn naam ook bij de pc gebruikers
ingame:
Verderf
Steamname:
[GoT] Verderf
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Anoniem: 349876
nou bijvoorbeeld bij stenen of bosjes is het juist het opvallende ga je 1 steen of bosje naar links of rechts zitten en is het ineens wel een headshot... tevens ken ik het feit bullet drop en richt ik iets hoger maar dan zie je duidelijk dat hij te hoog gaat... je ziet dit alleen als je heel goed focussed.
Dat medic kanon
Sniper daar gewoon mee met 4x optical erop.
als je volle vaart aanvliegt je staart naar beneden drukken beetje gas geven flink afremmen en dan gas af en je stort netjes neerAutCha schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:31:
Console gamers nog tips om de helicopter een beetje fatsoenlijk aan de grond te krijgen? Vliegen gaat me goed af: rustige rondjes, snel accelereren, af en toe een haarspeldbochtje (neus naar beneden, gas, sturen en overhellen in tegengestelde richting). Maar dat landen blijft vervelend en dat is toch nodig omdat er niet altijd een engineer aan boord zit.
Meestal kost dit geen hp tenzij je ergens opland.
Heb trouwens al 4 roadkills met de transport heli
Anoniem: 251710
die gebruik ik constant, behalve als ik heel gericht moet mikken dan ga ik terug naar normaal.AutCha schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:34:
[...]
Of door de third person view te gebruiken als je in een voertuig zit.
dan zie ik ook wat er om me heen gebeurd en of iemand mij repareert.
zat net op een server met 2 gasten van de CPR clan.
pure cheaters, zaten constant door muren heen te schieten.
begreep er lange tijd niets van, maar ook met een 100% tank in 1x dood door een rocket launcher.
gister ook iets raars, ging dood in een tank, en er stond ongeveer.
ik <PKM> vijand
beetje vaag ... PKM? in een tank ?
Tanks zijn idd uit te schakelen met 1 rocket, maar op de pc zijn al de nodige cheats als ik het zo zie.Anoniem: 251710 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:45:
[...]
die gebruik ik constant, behalve als ik heel gericht moet mikken dan ga ik terug naar normaal.
dan zie ik ook wat er om me heen gebeurd en of iemand mij repareert.
zat net op een server met 2 gasten van de CPR clan.
pure cheaters, zaten constant door muren heen te schieten.
begreep er lange tijd niets van, maar ook met een 100% tank in 1x dood door een rocket launcher.
gister ook iets raars, ging dood in een tank, en er stond ongeveer.
ik <PKM> vijand
beetje vaag ... PKM? in een tank ?
De reden ook dat ik overgestapt ben naar console.
Snel aan de slag en tot zo in BC2.

Klopt inderdaad, het is zo onlogisch als het maar zijn kan. Gelukkig is het lang niet op alle plekkenAnoniem: 349876 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:25:
[...]
nou bijvoorbeeld bij stenen of bosjes is het juist het opvallende ga je 1 steen of bosje naar links of rechts zitten en is het ineens wel een headshot... tevens ken ik het feit bullet drop en richt ik iets hoger maar dan zie je duidelijk dat hij te hoog gaat... je ziet dit alleen als je heel goed focussed.
Heb dezelfde 'problemen'. Het zijn niet echt problemen, maar het is wel zonde. Op de meeste plekken snipe ik er goed op los hoor... incl. bullet drop
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
in deze vid van mij op 2:51 kun je goed bullet drop zienReCreator schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:56:
[...]
Klopt inderdaad, het is zo onlogisch als het maar zijn kan. Gelukkig is het lang niet op alle plekken
Heb dezelfde 'problemen'. Het zijn niet echt problemen, maar het is wel zonde. Op de meeste plekken snipe ik er goed op los hoor... incl. bullet drop
http://www.youtube.com/watch?v=JxCSmjOToFc
wil je de bullet drop goed kunnen inschatten, hou dan de linker knop vast na het schot.
*EDIT* er is een patch voor de pc !! dat zegt de updater tenminste
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 251710 op 16-03-2010 15:03 ]
wat zijn de patch notes?Anoniem: 251710 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:00:
*EDIT* er is een patch voor de pc !! dat zegt de updater tenminste
hiero
Single Player - |
Fixed: Graphical issues on some systems on SP_03 (at start and when displaying background mountains at “Up river”) |
Fixed: Character voice issue during cut scenes in SP_03b (only affected Spanish) |
Fixed: Hang when killed using TOW Launchers in SP_05 |
Fixed: Graphical issue on some systems on SP_05 (displaying background mountains) |
Fixed: Voice volume in cut scenes on SP_06 |
Fixed: Unexpected dialog at start of SP_08 (only affected Italian) |
Fixed: Random crash in SP_09 cut scenes |
Multi Player - |
Fixed: Server Browser - Joining a password protected server results in a connection timeout |
Fixed: Server Browser auto updating server list when reopened causing a timeout issue |
Fixed: Server Browser showing “all servers” when re-entering browser on the History or Favorites tab. |
Fixed: Password issue during Friend invites |
Fixed: Password text field issue on joining a password protected server |
Fixed: “Flickering” ship on Arica Harbor |
Fixed: Clan tags that use numbers in them displaying a “0” on the Select Spawn Point screen |
Fixed: Display issue on long server names |
Fixed: Mortar Strike icon not updating (Beta issue) |
Fixed: No “Exit Game” menu option appearing at the end of some rounds. |
Fixed: Flickering user rank icon (appeared as an animated gif) when user reaches rank 10. |
Fixed: Flickering trees and “Red Box” on Laguna Presa |
Fixed: User is logged out when failing to create a new soldier |
Fixed: Zeus stationary weapon not appearing in stats |
Fixed: Zu23 not appearing in stats |
Fixed: BMD3 AA not appearing in stats |
Fixed: Friend request displaying incorrect Veteran stats |
Fixed: End of Round screen displayed incorrect “UAV_Station” – now displays correct localized text. |
Fixed: K/D ratio displays in the Front End |
Fixed: K/D ratio displays correctly when “comparing” |
Change: Server browser now defaults to list via Ping first |
Change: News Ticker font support for Spanish, Polish, Russian and Japanese |
Change: New message for server full (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”) |
Change: New message displayed for attempting to join a password protected server without providing a password (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”) |
Change: Displays version number on Front End Legal Screen |
Change: Display of weapon icon during loading screen |
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 251710 op 16-03-2010 15:08 ]
wish i could share ok... * google zoeken dan maarAnoniem: 251710 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:07:
weet jij het? ik niet.
EDIT: nvm ik zie ze al bij jouw thnx
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 349876 op 16-03-2010 15:11 ]
Nog een uurtje en ik kan weer spelen!
[ Voor 36% gewijzigd door pjenergy op 16-03-2010 15:20 ]
Is niet reuze effectief tegen heli's hoor ... de pantsering van die heli's is een beetje overdreven, zelfs met de stationary X312 (.50 caliber Machine Gun ) moet je ze heeeeeeel lang en veel raken voor er wat gebeurt.TRAXION schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:29:
Dat medic kanon
Sniper daar gewoon mee met 4x optical erop.
Pff, lekker belangrijk. Had liever een fix dat ik die shielded guns ook kan gebruiken.Fixed: “Flickering” ship on Arica Harbor
[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 16-03-2010 15:24 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Verderf op 16-03-2010 15:32 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Maar eigenlijk is dat hoe de normale spelvariant had moeten zijn, wel fatsoenlijk mensen neer kunnen knallen zonder 2 magazijnen te moeten gebruiken, wel fatsoenlijk dmg met je rockets etc etc etc. Ga voortaan hardcore maar spelen want dat werkt tenminste leuk.
Ook nog een mooie heli run gehad, het werkt zo lekker als je een fatsoenlijke gunner hebt en een piloot die niet gelijk crasht. Van alle voertuigen is de attack heli eigenlijk wel een beetje overpowered ;P
blup
Ik ben het daar geheel mee eens... in tegenstelling tot het verschil van CoD MW normal en HC is het hier juist realistischer en bevorderd de ervaring van de game IMOeendje schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:35:
Maar eigenlijk is dat hoe de normale spelvariant had moeten zijn, wel fatsoenlijk mensen neer kunnen knallen zonder 2 magazijnen te moeten gebruiken, wel fatsoenlijk dmg met je rockets etc etc etc. Ga voortaan hardcore maar spelen want dat werkt tenminste leuk.
Ook nog een mooie heli run gehad, het werkt zo lekker als je een fatsoenlijke gunner hebt en een piloot die niet gelijk crasht. Van alle voertuigen is de attack heli eigenlijk wel een beetje overpowered ;P
Dus een gedeelte van de clients wordt gepatched, maar de Steamers moeten wachten tot morgen ? Of hoe werkt dat ?
Wij kunnen een dag lang niet spelen?Goner schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:41:
*UPDATE* 533175 is going live now. STEAM will launch later, possibly tomorrow, as it needs to go through extra QA before it goes live on Steam.
Dus een gedeelte van de clients wordt gepatched, maar de Steamers moeten wachten tot morgen ? Of hoe werkt dat ?
Dit is van steam forums door een vent van DICE:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1191585
@hierboven, gerustgesteld nu?Changelist here applies:
http://forums.electronicarts.co.uk/b...75-update.html
In addition, the Steam version will no longer have SecuROM.
The patch is going through Steam compatibility testing as soon as possible.
The patch is backward compatible. (We are not updating the servers, only the game clients.) So old & new game clients can play with each other.
Mag hopen dat dit niet al te lang duurd, anders heeft het spelen van de game nu al geen zin meer. Cheaters e.d. zullen dan blijven spelen met de oude versie, want dan werken hun cheats tenminste...The patch is backward compatible. (We are not updating the servers, only the game clients.) So old & new game clients can play with each other.
Fijn is HC hè? Zat net per ongeluk op een standaard server en dat vond ik helemaal niet zo leukeendje schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:35:
Gister zulke geniale potjes gehad. Ik kwam perongelijk op een hardcore server terecht. Frans ook nog, dus dat kon nooit goed gaan.

Heb wel even wat kunnen oefenen met het vliegen in een heli, omdat toch iedereen vooraan stond te defenden. Netjes weer geland na een rondje te hebben gemaakt zonder te crashen. Vond ik al heel wat
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Anoniem: 277804
Dus als iemand zin heeft om me toe te voegen aan de TS? Pistol pete.nl is mijn naam
Ben benieuwd wie nou wie is hier, heb ik tenminste een beeld voor me van degene die ik door z'n hood schiet, haha!
Anoniem: 291970
Dus zoek naar een idioot die middenin de vuurlinie aan het rushen is als een gek ... en dan zal je me gevonden hebben
K/D ratio ... who cares about that
Mooie epic fail! Dom dat ie zn parachute niet gebruikt tho. + interessante sniper spot daaro.
edit: btw, in de spelerstabel voor de ps3 sta ik vermeld als atmanHorizon... kan aub de missende letter worden ingevuld
[ Voor 44% gewijzigd door KngfCnns op 16-03-2010 17:10 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Anoniem: 349677
Nou bedankt he :-)Anoniem: 277804 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:32:
Heb BFBC2 nu ook al een tijdje in huis (óók na eerst MW2 gespeeld te hebben). Zit eigenlijk alleen maar op de GoT servers, supermooi!
Dus als iemand zin heeft om me toe te voegen aan de TS? Pistol pete.nl is mijn naam
Ben benieuwd wie nou wie is hier, heb ik tenminste een beeld voor me van degene die ik door z'n hood schiet, haha!
Draai het zelf op een Phenom 955 en radeon 5770 en 4 gig geheugen, alles op high de resolutie staat wel op 16xx plus anti alasting op 2x keer maar. Bij een resolutie van 19xx moet ik wat settings op medium zetten het is nog wel speelbaar alleen bij smoke effecten dropt de framerate dan een beetje naar benden vandaar dat de resolutie iets lager staat.Brutal1ty schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:14:
[...]
Klinkt veelbelovendBetekend dat ik mijn systeem dermate ga aanpassen dat ie iig deze game ook behoorlijk kan draaien
![]()
Zit met een krap budget, maar een radeon 4870 (kost maar 100 eu meestal nu) samen met een i5 750 of Ph2 X4 955 OC'd (weet nog niet of 't Intel of AMD word, krap budget...) en 4/6 gig geheugen moet een end komen hoop ik... Speel toch op een 16XX of 19XX resolutie zonder AA en AF (vind 't performance verlies niet waard), maar detail op medium/hoog vind ik meestal toch wel leuk ^^
PS: Als BF3 uitkomt en die idd veel beter gaat worden, stap ik zelf waarschijnlijk ook over, maar op het moment is dit het enige wat echt mijn aandacht trekt kwa modern-shooters.
Op de pc kan je trouwens ook met 32 spelers gamen en op de consoles tot 24 man.
Ik vergeet het ook wel eens als ik tank rijdt.
Het is jammer dat de search engine in die brakke browser niet op hardcore mode kan zoeken. Zoeken op hardcore helpt wel wat maar is geen garantie voor hardcore blijkbaar.
Overigens maar is begonnen met medic , de laatste class waar ik nog niks mee unlocked had en met een G3 geexperimenteerd. Wat een lekker wapen is dat zeg. Zeer goede Ironsight op dat ding
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
In mijn ogen zuigt de hardcore modus juist, ofja das groot woord. Ik vind de HC modus gewoon saai. Te veel snipers die nog meer gaan campen, aangezien het nu 1 shot 1 kill is. Als je serieus 1 a 2 magazijne nodig hebt in normale modus, dan moet je echt leren schieten. Zelf kill ik met max 4 bursts van de M16 en dat is dus 12 van de 30 kogels.Tr!gger schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:10:
Gisterenavond even op een hardcore server gespeeld, geen radar, geen crosshair, geen ammo counter rechtsonder en geen domme irritante spot driehoekjes van 5km afstand. Wat een verademing is dat zeg. Eindelijk een realistisch schademodel waarbij enkele kogels al dodelijk zijn (1-3). Vooral headshots met welke gun dan ook doen het goed en zo hoort het imo.
Het is jammer dat de search engine in die brakke browser niet op hardcore mode kan zoeken. Zoeken op hardcore helpt wel wat maar is geen garantie voor hardcore blijkbaar.
Overigens maar is begonnen met medic , de laatste class waar ik nog niks mee unlocked had en met een G3 geexperimenteerd. Wat een lekker wapen is dat zeg. Zeer goede Ironsight op dat ding
Beste Klant,
Uw gameserver is zojuist online geplaatst:
LET OP: Uw server is nog niet beschikbaar. Door regels van EA is het momenteel niet toegestaan om servers online te plaatsen. Deze mail geeft u alvast het IP en de poort van uw server.
Uw server wordt geactiveerd zodra EA de serververhuur weer vrij geeft. De looptijd van uw server begint pas zodra uw server daadwerkelijk online is. LETOP: WIJ ADVISEREN U DIRECT NA OPLEVERING VAN DE SERVER HET WACHTWOORD PER DIRECT AAN TE PASSEN.
Zodra hij online komt wordt het dus een GoT server
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Anoniem: 153298

Doe het niet al te slecht voor een assault, geloof ik
ik ben namelijk op zoek naar een chart/foto waarin een grafiek staat van de bullet drop.
Ik ben deze al eens tegengekomen maar ik weet hem niet meer staan

Alsjeblieft:Astratuner schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:31:
Kan er mij iemand helpen misschien,
ik ben namelijk op zoek naar een chart/foto waarin een grafiek staat van de bullet drop.
Ik ben deze al eens tegengekomen maar ik weet hem niet meer staan
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
ik zie enkel een damage chart, ik had het over een bullet drop chart, zo een lijn die gebogen naar beneden gaat naar mate de afstand.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
In het begin is het even slikken, want de meeste mensen hebben al aardig wat vrij gespeeld. Dus in het begin veel dood gegaan en proberen de maps te leren
Ik ben begonnen met de Assault klasse, want dan zit je lekker dicht op de actie en leer je de maps wat sneller dan achterin hangen als een Recon
Stats tot nu toe:

Ik ga nog veel dood, maar ik score nog genoeg punten
Ja natuurlijk, doh.Alekz87 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:45:
heb je voor de servers van GoT een 'legale' versie van BFBC2 nodig
[ Voor 82% gewijzigd door Tsurany op 16-03-2010 18:53 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Oeps sorry, die heb ik niet voor je.Astratuner schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:40:
Hey Bishamon10,
ik zie enkel een damage chart, ik had het over een bullet drop chart, zo een lijn die gebogen naar beneden gaat naar mate de afstand.
Anoniem: 160457
Deze game moet je gewoon kopen man, is echt het geld waard.Alekz87 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:45:
heb je voor de servers van GoT een 'legale' versie van BFBC2 nodig
belangrijkste tip die ik kan geven: RAAK JE MUIS NIET AAN ! Je controleert de kracht van de rotor met [W] en [S]. Je helicopter laten ronddraaien rond de verticale as doe je met [A] en [D] (dus evenwijdig aan de rotor draai je dan). Naar voor of naar achter kantelen doe je met [UP] en [DOWN] pijltjes. Met [LEFT] en [RIGHT] draai je rond de horizontale as van de cockpit naar de staart. Schieten doe je met [SPACE].
Als je opstijgt: Probeer eerst een beetje hoogte te winnen (10-20m) en druk dan voorzichtig op [UP]. Niet inhouden maar kleine duwtjes geven. Voor mij is de ideale hoek om vooruit te vliegen rond de 30-45°. Blijf vooral ook [W] indrukken. Om te trager vooruit te gaan druk je op [DOWN] ipv [UP] op dezelfde manier als je zou versnellen. Pas wel op dat je niet te veel corrigeert want dan begin je te schommelen (een soort van U in de lucht).
Persoonlijk vind ik draaien het moeilijkste, ik weet niet of mijn manier nu de beste is maar ik zal toch maar zeggen hoe ik het doe: Als je linksom wil draaien druk je op [LEFT], [A] en [W] tegelijk en druk ik afwisselend op [UP] en [DOWN] om de heli stabiel te houden. Let op dat die 2 streepjes in het midden niet te verticaal gaan staan, dan staat je rotor ondersteboven en genereer je lift naar onder -> niet goed!!!! Je kan eventueel ook [W] pompend indrukken om de bocht wat sneller te maken. Maar dan verlies je wel heel wat hoogte.
Bij het landen moet je gewoon zien dat de heli horizontaal staat en niet te snel beweegt.
Als je merkt dat je aan het neerstorten bent moet je eerst kijken naar de streepjes. - gaan ze voorbij de 90°: gas loslaten en proberen te corrigeren met de pijltjes. Als ze nog niet tot de 90° zijn geraakt hou je [W] ingedrukt en compenseer je het effect wanneer ze terug horizontaal komen zodat ze niet naar de andere kant doorschieten. Dus eigenlijk compenseer je in de richting naar waar je te fel helt! Opnieuw niet ingedrukt houden maar in stukjes doen. Als je tegen een gebouw gaat aanvliegen probeer je er voor te zorgen dat de rotor niets raakt, als het lukt om met de buik van de heli het gebouw te raken bots je vaak terug en kan je de heli redden (repair is natuurlijk nodig! ) vanaf de de rotors tegen het gebouw gaan kan je er best uit springen en hopen dat je het overleeft.
Het beste om te oefenen vind ik een lege server met Atacama Desert op Conquest. Veel plaats, niet al te hoge gebouwen en redelijk breed.
Waar word de server gehost. Bij i3d?IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:28:
Gister op mumble hadden we het er nl al over. bij i3d schijnt het ietsje duurder te zijn maar waarom staat er in de startpost niet gewoon een bankrekening nummer zodat iedereen een vrijwilige bijdrage kan doen. Want nu betalen mensen het geloof ik uit eigen zak terwijl er zoveel gotters gebruik van maken die vast wel mee willen betalen.
Desnoods zoiets via samenkopen.net ofzo. Ik wil namelijk best wat doneren...
Anoniem: 291113
Ik heb zojuist battlefield bad company 2 gekocht bij de bart smit.
Afijn,ik thuis gekomen..had al erg veel zin om deze game eindelijk online te spelen.
Dus hup t' schijfje in de drive,maar wat? hij laadt het installatie progje niet.
Ik dus naar mijn computer,huh raar,hij loopt vast!
Dus hij kan helemaal niks. Ik hoor ook steeds dat ie zegmaar draait,dan een piepje en dan weer hard gaat draaien.. maar er gebeurd niks.
Nu zit ik dus met een spel wat ik niet kan installeren in mij maag,die ik ook niet meer kan terugbrengen(Eenmalige opstartcode
Ik heb een Acer 8930G met de volgende spec's
windows vista home premium 64bit sp2.
intel core 2 duo,cpu t6400 @ 2.00 GHZ 4gb ddr3 ram
Nvidia gforce 9600M GT
op systemrequirementslab geeft ie aan dat mijn pc alles optimaal aan kan.
Ik hoop op een antwoord om straks ook te kunnen gamen!
Groetjes
Heeft ook niet veel zin om daar BC2 op te proberen te draaien denk ik. Alles op low/lage res en dan heb je waarschijnlijk nog een te lage FPS om fatsoenlijk te kunnen gamen onlineAnoniem: 291113 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:12:
Hallo,
Ik heb zojuist battlefield bad company 2 gekocht bij de bart smit.
Afijn,ik thuis gekomen..had al erg veel zin om deze game eindelijk online te spelen.
Dus hup t' schijfje in de drive,maar wat? hij laadt het installatie progje niet.
Ik dus naar mijn computer,huh raar,hij loopt vast!
Dus hij kan helemaal niks. Ik hoor ook steeds dat ie zegmaar draait,dan een piepje en dan weer hard gaat draaien.. maar er gebeurd niks.
Nu zit ik dus met een spel wat ik niet kan installeren in mij maag,die ik ook niet meer kan terugbrengen(Eenmalige opstartcode)
Ik heb een Acer 8930G met de volgende spec's
windows vista home premium 64bit sp2.
intel core 2 duo,cpu t6400 @ 2.00 GHZ 4gb ddr3 ram
Nvidia gforce 9600M GT
op systemrequirementslab geeft ie aan dat mijn pc alles optimaal aan kan.
Ik hoop op een antwoord om straks ook te kunnen gamen!
Groetjes
Heb alle componenten verwijderd..maar toch doet ie het niet..
Ingame staan ook de dogtags die je behaalt hebt met de beta. Deze staan niet op je stats-sig.Anoniem: 153298 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:30:
Doe het niet al te slecht voor een assault, geloof ikHoe komt het trouwens dat die site en m'n ingame stats verschillende aantallen dogtags geven? Ingame heb ik er zo'n 75, een stuk meer dan op elxx.net.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Op mijn vergelijkbaar systeem (Athlon 64 x2 6000 en GF 8800GT (oftewel 9600GT) draaide het anders prima.Anoniem: 160457 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:15:
[...]
Heeft ook niet veel zin om daar BC2 op te proberen te draaien denk ik. Alles op low/lage res en dan heb je waarschijnlijk nog een te lage FPS om fatsoenlijk te kunnen gamen online
Getweaked liep het soepeltjes op 1680*1050.
Zo heb ik ook een tijdje gevlogen, maar ik vond het erg moeilijk om zo iets te raken. En zonder gunner kun je dan niet zoveel... Met de muis is het gewoon erg oppassen met wat je doet en dan komt het meestal ook wel goed.Niosus schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:02:
Heli vliegen op Pc (m&kb) is niet zo heel moeilijk.
belangrijkste tip die ik kan geven: RAAK JE MUIS NIET AAN ! Je controleert de kracht van de rotor met [W] en [S]. Je helicopter laten ronddraaien rond de verticale as doe je met [A] en [D] (dus evenwijdig aan de rotor draai je dan). Naar voor of naar achter kantelen doe je met [UP] en [DOWN] pijltjes. Met [LEFT] en [RIGHT] draai je rond de horizontale as van de cockpit naar de staart. Schieten doe je met [SPACE].
Sowieso altijd hoogte en snelheid houden, anders ben je voer voor de engineers (die inmiddels kunnen mikken!) of turrets.
Ik vraag me af waaron 10 van de 10 keer mensen de tank pakken en naar de enemy baas gaan rijden, dikke suicide mission.Morpheusk schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:16:
*vraagt zich ook wel eens af waarom tank bestuurders 9 van de 10x in een mortair vrolijk stil blijven staan ^^
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Anoniem: 328384
Een tank maakt het verschil, voorts is het altijd beter dan NIET heenrijden.Striptease schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:31:
[...]
Ik vraag me af waaron 10 van de 10 keer mensen de tank pakken en naar de enemy baas gaan rijden, dikke suicide mission.
Alvast bedankt.
Als je hem illegaal had moet die install toch gewoon werken? Gewoon niet de exe vervangen naderhand. Of is dat zo'n vage steam rip of zo?Anoniem: 291113 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:34:
Ja precies,maar weet iemand mischien hoe ik 'm werkend kan maken,eventuele tips?
Alvast bedankt.
Maar goed, als je CD niet werkt, dan downloaden ergens, misschien dat er ergens een cloneiso staat of zo?
Ah okej, ik dacht dat de 9600GT veel trager was dan een 8800GT. Kwa CPU zou een dual core gewoon moeten voldoen ja, tis immers ook op de consoles dusZenTex schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:25:
[...]
Op mijn vergelijkbaar systeem (Athlon 64 x2 6000 en GF 8800GT (oftewel 9600GT) draaide het anders prima.
Ik gebruik mn muis alleen maar om zo sneller en soepeler te vliegen en om zo raketten te ontwijken, en het gaat prima! Denk dat het voor iedereen net anders is.Niosus schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:02:
Heli vliegen op Pc (m&kb) is niet zo heel moeilijk.
HOI.
Dat lijkt me ook een dikke statpadder

Vind de heli's juist vreselijk eenvoudig te vliegen... Maar goed, ben die krengen uit Desert Combat gewend.. Dan kun je elke heli vliegenBananenspin schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:08:
[...]
Ik gebruik mn muis alleen maar om zo sneller en soepeler te vliegen en om zo raketten te ontwijken, en het gaat prima! Denk dat het voor iedereen net anders is.
"Mekker, blaat"
Ook als ik dan naar Deze computer wil loopt hij vast:(
Hoop op een oplossing,mochten er nog aanvullende vragen zijn dan hoor ik het graag
Niet om vervelend te zien ofzo, maar wat is het nut hiervan? Ja ze bestaan, dat weten we, maar waarom moeten we ze hier allemaal gaan posten?Anoniem: 153298 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:09:
http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers
Dat lijkt me ook een dikke statpadderMooie K/D en win/loss ratio heeft ie.
En dat was eerder vandaar ook al niet voorbij gekomen...Sagaris schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:20:
Niet om vervelend te zien ofzo, maar wat is het nut hiervan? Ja ze bestaan, dat weten we, maar waarom moeten we ze hier allemaal gaan posten?
Ik zal de mods vragen de warning aan te passen, zodat dergelijke spelers bij de juiste instantie worden gereport en niet hier. Daarbij is bfbcs.com ook nog in beta fase...
Vrij weinig nut, maar die gast staat zo mooi bovenaan op bfbcs.com.Sagaris schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:20:
Niet om vervelend te zien ofzo, maar wat is het nut hiervan? Ja ze bestaan, dat weten we, maar waarom moeten we ze hier allemaal gaan posten?
Snap niet waarom mensen nou gaan statpadden. Wat heb je eraan? Je staat dan misschien wel op #1, maar iedereen weet dat je hebt lopen "cheaten", dus het is niet dat mensen je opeens gaan respecteren ervoor.
En het is de tigste keer dat meneer bu.rogers voorbijkomt.Sagaris schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:20:
[...]
Plezier wel vaak, behalve in 1 level, daar kom je je basis door de snipers aan de andere kant van de rivier gewoon niet meer uit.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:13:
[...]
Heb je plezier in het spel? Ja -> dan is het wel een spel voor je![]()
Zoals al diverse malen is aangegeven zegt de rank niets over de vaardigheden van spelers, alleen dat ze tijd teveel hebben
Wapens unlocken okay, maar sommige mensen lijken wel 24/7 te spelen en hebben daardoor gewoon een gigantische voorsprong op mij waardoor mijn stats gewoon zuigen en dat frustreerd een beetje.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik host hem bij i3d ja en was toch al van plan om er een te huren dus bijdragen hoeft van niet persee mag tog aardig dat je het aanbiedhenk jansen schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:12:
[...]
Waar word de server gehost. Bij i3d?
Gister op mumble hadden we het er nl al over. bij i3d schijnt het ietsje duurder te zijn maar waarom staat er in de startpost niet gewoon een bankrekening nummer zodat iedereen een vrijwilige bijdrage kan doen. Want nu betalen mensen het geloof ik uit eigen zak terwijl er zoveel gotters gebruik van maken die vast wel mee willen betalen.
Desnoods zoiets via samenkopen.net ofzo. Ik wil namelijk best wat doneren...
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
En ja, ik wil ook gewoon netjes een maandje betalen van de GOT server...
This een leuke en prima server.
[ Voor 29% gewijzigd door da_PSI op 16-03-2010 21:23 ]
edit: 40-0 al
[ Voor 5% gewijzigd door Tr!gger op 16-03-2010 21:27 ]
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ga eens kijken hoe het spel werkt. Je unlocked algemene wapens met algemene punten en class wapens met class punten.da_PSI schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:23:
Weet iemand misschien wanneer je de M16 unlocks? Ben nu lvl21.. Maar zie niks, terwijl er mannetjes zijn van lvl3 met een M95 en M16...
En ja, ik wil ook gewoon netjes een maandje betalen van de GOT server...![]()
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
idd.. ik ben er maar mee gestopt.. is niet zoveel aan op die manier..Tr!gger schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:24:
ZIt op dit moment een aimbotter op 1 van de GoT servers, score van 96-6 met een akbar rifle ofzo mja. Speelt onder te naam UmberPL. Inmiddels alweer 10-0
Kicked & banned.Tr!gger schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:24:
ZIt op dit moment een aimbotter op 1 van de GoT servers, score van 96-6 met een akbar rifle ofzo mja. Speelt onder te naam UmberPL. Inmiddels alweer 10-0
Wat betreft de lag: de host (Multiplay) heeft het probleem inmiddels in onderzoek. Momenteel nog geen oplossing, wel heeft het intern een hogere prioriteit gekregen. Het doet zich voor op meerdere Multiplay 32 slot BC2 servers, dus het lijkt me een probleem dat wel meer voor moet komen.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Idd, erg gemakkelijk vond ik het vliegen in de beta, ik heb de full-versie nog niet gespeeld, maar die komt zaterdag binnen...djidee schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:11:
[...]
Vind de heli's juist vreselijk eenvoudig te vliegen... Maar goed, ben die krengen uit Desert Combat gewend.. Dan kun je elke heli vliegen
Ik denk dat met de 360-controller sowieso makkelijker vliegen, ik weet nog dat ik bij veel spellen de helicopters maar liet staan, dit was dan op de pc. Ik heb de beta gespeeld en het zat perfect in mijn vingers, alleen even de invert-y aanzetten.
I can't wait till' Saturday!
Iedereen kan met heli's vliegen zo makkelijk is het.djidee schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:11:
[...]
Vind de heli's juist vreselijk eenvoudig te vliegen... Maar goed, ben die krengen uit Desert Combat gewend.. Dan kun je elke heli vliegen
Alhoewel sommige het nog presteren om uit het niets neer te storten

Anoniem: 88911
47000 punten in assault class.da_PSI schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:23:
Weet iemand misschien wanneer je de M16 unlocks? Ben nu lvl21.. Maar zie niks, terwijl er mannetjes zijn van lvl3 met een M95 en M16...
En ja, ik wil ook gewoon netjes een maandje betalen van de GOT server...![]()
Kijk dat is nou een admin die er lekker snel bij isBrainstorm schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:34:
[...]
Kicked & banned.
Wat betreft de lag: de host (Multiplay) heeft het probleem inmiddels in onderzoek. Momenteel nog geen oplossing, wel heeft het intern een hogere prioriteit gekregen. Het doet zich voor op meerdere Multiplay 32 slot BC2 servers, dus het lijkt me een probleem dat wel meer voor moet komen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Volgens mij is de 8800GT herlabeled als de 9800GT en daarna weer als de 250.ZenTex schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:25:
[...]
Op mijn vergelijkbaar systeem (Athlon 64 x2 6000 en GF 8800GT (oftewel 9600GT) draaide het anders prima.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Eerste.Christiano007 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:16:
Als je het spel via de EA download manager hebt gedownload en geïnstalleerd, is je key dan al gelijk gekoppeld en in gebruik of is dat pas bij het online gaan met het spel waar je de code moet invoeren?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik zag em al eerder, en toen las ik vandaag:Anoniem: 153298 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:09:
http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers
Dat lijkt me ook een dikke statpadderMooie K/D en win/loss ratio heeft ie.
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/446685.page
Kijk maar eens naar z'n sig
Dus hij ziet zichzelf als een patriot voor het FPS-genre die voorop gaat in de strijd tegen cheaters.. door zelf mee te doenwhere did you get an impression that I suck? are you a mind reader or just half-assed reader, who knows now what he reads in plain english? I would surely be bored of using an aimbot after 1 day of lolzzz, but hopefully later EA will somehow deal with cheaters properly so I can get back to enjoying this game the way it was meant to be.
Aandachtshoer die hopelijk snel gebanned wordt.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
is erg leuk om zo te spelen,en zeker leuk omdat teamplay veel meer tot zijn recht komt.
alleen het was een hc server,poeh wat is dat wennen. gelukkig mumble zodat je toch nog kon reviven,doordat je werd verteld waar de sodier lag.
het enige wat ik mis is een crosshair,zeker in de stationaire gun. dat is gewoon gokken waar je schiet.
Ja, inderdaad! Irritante gasten...Verpesten de gameplay en er wordt nog erg weinig tegen gedaan.Tr!gger schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:18:
Magiconline weer een aimbotter op de server gvd zeg ze planten zich voort als konijnen.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Dat was mij ook eens overkomen toen er een enemy in mijn tank sprong toen ik em aan het repairen was. Ging nog best snel ook.Brainstorm schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:30:
Wat ik nog niet wist: je kunt een tank killen met de repair toolOp een gegeven moment kwam ik achter een vijandelijke tank uit, maar mijn anti-tank mines waren op. Toch maar eens testen wat de repair tool dan doet.. en inderdaad: tank van 100% naar 0% gebracht door hem te 'repareren'. Stond in het score overzicht aan het einde van de ronde ook wel leuk: best weapon is de repair tool met -123 hits
9600GT=8800GT=GTs250. Maar ik dacht dat je een 9600GTX hebt? Da's volgens mij een GTS260. (dacht ik, zo lastig bij te houden met de rebranding manie van GeForce).Anoniem: 160457 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:00:
[...]
Ah okej, ik dacht dat de 9600GT veel trager was dan een 8800GT. Kwa CPU zou een dual core gewoon moeten voldoen ja, tis immers ook op de consoles dus
Volg de link anders even in de (veeltelangealsjeietsspecifiekszoekt) startpost.
Enfin, heb even een DMetje teruggestuurd, sorry dat het zo lang duurde, maar Ziggo had besloten dat ik vanavond geen behoefte heb aan internet.

Yeps, goed systeem, punkbuster!Tr!gger schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:18:
Magiconline weer een aimbotter op de server gvd zeg ze planten zich voort als konijnen.
De GTS250 is een 9800GTX+
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Punkbuster werkt prima, maar dan moeten de punks wel eerst gerapporteerd worden.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Door zo'n kit op te pakken en niet dood te gaan.da_PSI schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 00:18:
Ik had het beter moeten uileggen, hoe kan het zijn dat iemand met lvl3 een M95 & M16 heeft? Ik ben zelf lvl20 en unlock alles 1 voor 1, zodat ik alles bij de hand heb...
Multiplay heeft gemeld dat ze nu 50% van de nieuwe servers online mogen plaatsen, met mogelijk de resterende 50% binnen 48 uur. Wie weet dus ook bij i3D hetzelfde goede nieuwsIlIlIlIlIl schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:28:
kreeg net mail omtrent me server
...
LET OP: Uw server is nog niet beschikbaar. Door regels van EA is het momenteel niet toegestaan om servers online te plaatsen. Deze mail geeft u alvast het IP en de poort van uw server.
...
Edit: Zie http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/964358-new-rental-server-status.html
[ Voor 17% gewijzigd door Brainstorm op 17-03-2010 00:49 ]
Anoniem: 258387
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen
Straks eens de multiplay proberen, kijken of dat net zo lekker wegspeelt!
Ja, ook vooral omdat ik bij een kwart van de servers direct gekicked word vanwege een PB miscommunicatie. Serieus, dat programma zit ook totaal waardeloos in elkaar.
Ik heb wel een paar erg leuke potjes gespeeld vanavond, mijn score was over het algemeen ook best redelijk
Verder heb ik mijn medic class ondertussen volledig unlocked, hierna ga ik de engineer en de recon unlocken. Al speel ik met recon nu vooral even met een shotgun, heb niet genoeg geduld om 5 minuten in de bosjes te gaan wachten op een kill.
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.