• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Google Play: Superior Tactics

Verslavend spelletje. Ik speelde veel met missiles om de boel te overwinnen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Exocet schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:29:
Vind het wel wat bordspel elementen hebben, namelijk in het feit dat je bepaalde keuzes moet maken waar je je DNA aan besteed en moet anticiperen op ontwikkelingen van het spel zelf.
Ik zat al te fantaseren over een aangepaste van het bordspel Risk voor Plague inc. :P
XanderDrake schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:01:
[...]

Ook paar keer gespeeld, erg origineel. Maar na een paar keer "everyone is infected, the few remaining survivors realize that mankind history is ending" te lezen vind ik het nog te luguber om nog te spelen ;w
Heerlijk die melding >:)

* You = winning * oOo

[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 25-09-2014 22:19 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met XCOM: Enemy Unknown?
Zo te zien een direct port van de pc-versie, maar voor €8+ wil ik eigenlijk wel weten of het een beetje goed gelukt is voordat ik het koop.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
anandus schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:40:
Heeft iemand ervaring met XCOM: Enemy Unknown?
Zo te zien een direct port van de pc-versie, maar voor €8+ wil ik eigenlijk wel weten of het een beetje goed gelukt is voordat ik het koop.
Is een hele goede spel, alleen is de besturing in mijn ogen wat minder op Android/iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb hem toch maar gekocht. Ik vind het een hele goede port! Besturing is soms wat gehannes, zeker op mijn telefoon, maar over het algemeen ben ik verbaasd hoe goed de port is.
Ik heb op vakantie in het vliegtuig heerlijk XCOM gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30

XanderDrake

Build the future!

anandus schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:42:
Ik heb hem toch maar gekocht. Ik vind het een hele goede port! Besturing is soms wat gehannes, zeker op mijn telefoon, maar over het algemeen ben ik verbaasd hoe goed de port is.
Ik heb op vakantie in het vliegtuig heerlijk XCOM gespeeld :)
Awesome om te horen. Had hem nog niet op PC dus dit zou een mooie optie zijn.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
In de Android Humble Bundle zitten een aantal goede spellen, zoals Out There en First Strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

The Room Two is in de aanbieding voor €0,99.

Google Play: The Room Two

Als je deel 1 nog niet hebt kun je die ook gelijk kopen. Die is nu altijd al afgeprijsd naar €0,89.

Google Play: The Room

Gewoon kwaliteitsspellen. Veel waar voor je geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Een paar leuke spelletjes gevonden de laatste tijd.

1. Light in the Dark (link)

2. Ruzzle Adventure (link)

3. Sumico (link)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

EN-IS schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:24:
Gameloft games for just $0.10 now on Google Play

Gangstar Vegas – $0.99, now only $0.10
The Dark Knight Rises – $7.49, now only $0.10
Wild Blood – $7.49, now only $0.10
9mm – $7.49, now only $0.10
The Adventures of Tintin – $7.49, now only $0.10
The Amazing Spider-Man 2 – $7.49, now only $4.49
Modern Combat 5: Blackout – $7.49, now only $4.49

Bron: https://www.ozbargain.com.au/node/165029

[...]

*Alleen wanneer ik in Google Play een van de spellen op zoek, zie ik nog altijd het oude bedrag.
Bij mij werkt het niet... Bij jullie wel?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Misschien was het alleen gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
In-app-producten
€ 0,78 - € 79,01 per item

Nee dank je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa dus? Zijn optioneel, niet nodig...
Als ik alle freemium-games moet laten liggen, omdat, dan kan ik niks meer spelen volgens mij :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
CLB schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:04:
Elke game met zo'n ridicule maximale IAP is auto-skip, uit principe.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Hetzelfde gezeik als met Dungeon Keeper en toch is mijn vriendin zonder enkele cent uit te geven heel ver gekomen.

Als je een freemium spel wilt spelen moet je dat vaak op een andere manier spelen dan een normale game, af en toe en niet constant, want dan loop je tegen de iapp.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 17-10-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Brad Pitt schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 23:25:
[...]

Elke game met zo'n ridicule maximale IAP is auto-skip, uit principe.
Sorry maar dan loop je wel echt veel games mis. En gezien hoeveel mensen, waaronder veel tweakers, deze spellen spelen, al dan niet betalend, zal je activisme niet veel zin hebben.

Voorbeeld: Asphalt 8. Ge-wel-dig race spel, compleet multi-platform.Het spel had IAPs met prijzen tot makkelijk €40. Ondanks dat, heb ik geen enkele cent betaalt en zomaar 40-50 uur spel plezier gehad, élk seizoen heb ik kunnen openen en mijn duurste auto had ik compleet kunnen upgraden (strategisch racen dat wel, elke dag één race met 100% credit bonus en autos kopen die het meeste opleveren).

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 18:14
CLB schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:04:
Als ik alle freemium-games moet laten liggen, omdat, dan kan ik niks meer spelen volgens mij :)
Ik zou zeggen .. probeer het eens. Ik heb het zojuist geinstalleerd.. en direct weer verwijderd. Bijna bij elke actie vragen ze of je het wilt versnellen door een aankoop te doen. Daarnaast zijn alle atracties 'gelocked' en die worden pas bij een bepaald level unlocked (of tenzij je ze dus koopt) DOEI! |:(

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:08
Heeft iemand nog tips voor goede en interessante rpg's? Natuurlijk zijn er honderden freemiums maar daar ben ik niet perse naar op zoek. Wil best betalen voor kwaliteit (even afgezien van de FF ports, die ken ik nu wel). Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DonJunior schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:34:
Ik zou zeggen .. probeer het eens. Ik heb het zojuist geinstalleerd.. en direct weer verwijderd. Bijna bij elke actie vragen ze of je het wilt versnellen door een aankoop te doen. Daarnaast zijn alle atracties 'gelocked' en die worden pas bij een bepaald level unlocked (of tenzij je ze dus koopt) DOEI! |:(
Zo werkt Clash of Clans ook, alles is af te kopen, doe je het niet, doe je het niet, nog steeds lekker gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Dead Ninja Mortal Shadow :)

Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/CgSjmqD7iNMiaJ7ilC3vVamWtaGA0_Ttt7MXDYV3gpjpAOp6Icc7RfotNPVHq0nE8dI=h310

Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/VKVTFiUwcvhKfvDeWBQz0UxBItGMBsDl2c2kuw8g2LkPbfrU61FhoCsm4cKd_iXIUbE=h310

Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/9BAy9dwlJCZjEx1KP53mwpS0NquVmWxT0bp8iKRv3EQ64wOFqPivA5fD6v-0HLWE7bw=h310

YouTube: Dead Ninja Mortal Shadow

Zag deze in het Android Magazine voorbij komen van afgelopen maand (zeg ik zo uit mijn hoofd).

Grappige game, bouwt snel op in moeilijkheidsgraad, is gratis en alleen een 'weg te klikken' add page als je dood gegaan bent. Dies wel te omzeilen als je je toestel in vliegtuig modus zet :)

[ Voor 30% gewijzigd door Dwazer op 17-10-2014 15:15 . Reden: Plaatjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

anandus schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:32:
In de Android Humble Bundle zitten een aantal goede spellen, zoals Out There en First Strike.
Ik heb es First strike uit de bundle geprobeerd. Super cool real time strategie spel. Er komt letterlijk veel op je af de eerste keer, maar het is echt erg vet. Zeer veel speel stijlen en strategieën mogelijk, heel veel replay waarde. Zowel een combo van twitch reflexes als vooruit denken zijn benodigd. Aanrader!

Google Play Store Pagina van First Strike

Afbeeldingslocatie: http://images.mob.org/androidgame_img/first_strike/real/4_first_strike.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door XanderDrake op 22-10-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik RollerCoaster Tycoon 4 voor Android erg leuk vind ! Je KAN inderdaad veel in-app shit kopen maar dat hoeft zeker niet :) Ik doe het dus ook gewoon niet haha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Zojuist kreeg ik een melding dat GTA Vice City in de aanbieding is voor Android. €2.69 ipv €4.69.

"Ter ere van de tiende verjaardag van Grand Theft Auto: San Andreas is de Grand Theft Auto Trilogy nu met korting verkrijgbaar."

Grand Theft Auto: Vice City

[ Voor 23% gewijzigd door Netsrek op 24-10-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hitman GO is vandaag ook in de aanbieding:
Google Play: Hitman GO

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt games... en je hebt games: Google Play: Reckless Racing 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Meer van hetzelfde dus. Ziet er vrijwel hetzelfde uit als deel 2, met mooiere graphics. Dat gezegd zet ik hem toch even op mijn lijstje voor als die goedkoper word. Niet erg duur trouwens, 2,28 :)

Ik speel momenteel Age of Civilizations. Erg verslavend strategie spel met simpele maar doeltreffende mechanics.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dit is ook een erg leuke: Benji Bananas Avonturen/Adventures. Kennelijk is het een vervolg.
Verslavend, begint simpel, maar wordt al snel moeilijker.

Verder natuurlijk weer een nieuwe van King: Diamond Digger Saga. Het lijkt een beetje op Farm Heroes meets Jelly Splash. Erg leuk in elk geval.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 15:36

Goverman

not loaded

soulcrusher schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:39:
[...]

Meer van hetzelfde dus. Ziet er vrijwel hetzelfde uit als deel 2, met mooiere graphics. Dat gezegd zet ik hem toch even op mijn lijstje voor als die goedkoper word. Niet erg duur trouwens, 2,28 :)

Ik speel momenteel Age of Civilizations. Erg verslavend strategie spel met simpele maar doeltreffende mechanics.
Ik heb de lite versie gespeeld en vond het inderdaad een verslavend spelletje. Ik overweeg om de volledige versie te kopen, maar ik kan geen verschillen ontdekken tussen de lite versie en de volledige versie. Weet je wat die verschillen zijn?

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
soulcrusher schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:39:
[...]

Wat is het verschil tussen de gratis en betaalde versie? Staat niet in de beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Oorspronkelijk bericht weg, dus deze ook

[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 15-11-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Elke dag is er een gratis app op Amazon.
Vandaag is dit Monument Valley! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

reviews geven aan dat het wel erg kort is. Jammer dat je er dan weer Amazon voor nodig hebt trouwens. Beetje jammere market-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Iets met gratis, paard en niet in de bek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Zeker waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:34
anandus schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:48:
Elke dag is er een gratis app op Amazon.
Vandaag is dit Monument Valley! :)
heb deze zelf een tijdje geleden betaald
is inderdaad kort, maar het concept is leuk, waardoor ik het wel mijn geld waard vond :)

Kennen jullie nog meer puzzel/strategy spellen die wel aardig origineel bedacht zijn?
Zelf vond ik de volgende spellen erg goed:
World of Goo
Auralux
The Room & The Room 2
House of 1000 Doors

Ik wou ook nog Spaghetti Marshmallows (wordt ook eerder in het topic nog genoemd) aanraden, maar die lijkt compleet van google play verwijderd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasKlaas
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:28
One More Line heeft een heel hoog nog één keer gehalte.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/rZNM34idlG9IwG47qXyUfi8TgDt9C-D8ClVV9TAibhrA8WGF1z5K4XjVIda9J8Q5QDvC=h900

"SMG has got the formula precisely right. It's a fast, eye-catching game that's mechanically difficult, but the controls are simple and intuitive, so you never feel cheated, only beaten by your inability."
ABC.net.au

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
KlaasKlaas schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:07:
One More Line heeft een heel hoog nog één keer gehalte.
[afbeelding]

"SMG has got the formula precisely right. It's a fast, eye-catching game that's mechanically difficult, but the controls are simple and intuitive, so you never feel cheated, only beaten by your inability."
ABC.net.au
Na het een tijdje gespeeld te hebben doet het me nog het meest denken aan Super Hexagon

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

https://play.google.com/s...ockstargames.gtactw&hl=en

GTA: Chinatown Wars eindelijk op Android!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
https://play.google.com/s...?id=com.twodoor.Two_Sides

Een irritant en uitdagend spelletje, om de één of andere reden blijf ik het spelen.... Ik las hier en daar de vergelijking met flappy bird, maar daar vond ik niks aan en dit spelletje vind ik zeker leuk om er even kort bij te pakken....
Bedoeling is om de twee poppetjes die onder in je scherm staan de waterdruppels te laten ontwijken, maar ze allebei tegelijk aan te sturen is lastiger dan ik dacht! Besturing kan nog wel iets verbeterd worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

'Rayman Jungle Run' voor slechts €0,10 :)

"Google Play Games Holiday Sale" en "GOOGLE PLAY EDITORS' CHOICE"

https://play.google.com/s...=com.pastagames.ro1mobile

Doet me denken aan de 10 miljard actie van een paar jaar terug alweer. Voor 10 eurocenten laat je hem niet gauw lopen. ;)

Doe maar weer meer voor die prijs. :p

Wel vreemd dat de Play Store link niet meer automatisch 'mooi' wordt weergegeven.

De parsing lijkt stuk te zijn. Heeft Google soms iets veranderd aan Play Store links en moeten de devvers weer even aan het werk om dit te fiksen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

CaptJackSparrow schreef op maandag 22 december 2014 @ 20:29:
'Rayman Jungle Run' voor slechts €0,10 :)

"Google Play Games Holiday Sale" en "GOOGLE PLAY EDITORS' CHOICE"

https://play.google.com/s...=com.pastagames.ro1mobile

Doet me denken aan de 10 miljard actie van een paar jaar terug alweer. Voor 10 eurocenten laat je hem niet gauw lopen. ;)

Doe maar weer meer voor die prijs. :p

Wel vreemd dat de Play Store link niet meer automnatisch 'mooi' wordt weergegeven.

De parsing lijkt stuk te zijn. Heeft Google soms iets veranderd aan Play Store links en moeten de devvers weer even aan het werk om dit te fiksen?
Super bedankt voor de heads up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
'Leo's Fortune' bekijken
https://play.google.com/s...etails?id=com.leosfortune

Nu in de aanbieding voor 99 cent

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Er is een nieuwe humble bundle voor Android, van Noodlecake. Staan een paar mooie games tussen :

https://www.humblebundle.com/mobile

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Is Goat Simulator op Android leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Goede reviews nogthans, ook in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Is wel leuk maar qua besturing is het wel leuker op de PC (geldt voor alle games eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Heeft iemand nog wat tips voor goede Tower Defense games voor Android?
Ik ken Bloons TD en Kingdom Rush al.
Alvast bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door Renquin op 04-01-2015 16:37 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij betreft Fieldrunners (deel 1) nog steeds erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 08:07

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Sentinel 3. deeltje 4 is net uit :)

Maar de kingdom rush serie (bestaat inmiddels uit 3 delen) vind ik het beste. Fieldrunners en Defense zone (2) zijn ook leuke.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Hmz... Je moet ervoor betalen en alsnog ingame aankopen, wtf :|

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ingame aankopen zijn nergens voor nodig. Die zijn alleen nodig als je alles meteen wilt unlocken. Maar again, niet nodig. Zeker niet zoals bij als al die andere games, die hangen op ingame aankopen. (BTW: Kingdom rush is ook een betaalde game, en heeft daarnaast ook ingame aankopen ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 04-01-2015 17:24 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sjaak_Afhaak schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:17:
ingame aankopen zijn nergens voor nodig. Die zijn alleen nodig als je alles meteen wilt unlocken. Maar again, niet nodig. Zeker niet zoals bij als al die andere games, die hangen op ingame aankopen. (BTW: Kingdom rush is ook een betaalde game, en heeft daarnaast ook ingame aankopen ;) )
Aha, blijft een vreemd iets. Je betaalt ergens voor en dan moet je nog meer betelen om verder te komen...
Blij om te horen dat je deze games iig kan uitspelen zonder bij te betalen (iig dat lees ik uit je reactie).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Dat heb je goed begrepen. Sentinel 3 heeft trouwens een betaalde 2e episode, een extra map-pack met een 'storyline'.
De meeste ingame aankopen zijn òf extra Heroes òf abilities in een keer unlocken.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:41

Wom

Zelf redelijk verslaafd aan Crossy Road ook al kan ik er weinig van wegens gebrek aan geduld. Nog anderen hier dit dit spelen? Beetje de hotte game van dit moment geloof ik.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wom schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:03:
Zelf redelijk verslaafd aan Crossy Road ook al kan ik er weinig van wegens gebrek aan geduld. Nog anderen hier dit dit spelen? Beetje de hotte game van dit moment geloof ik.
Die is wel leuk ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Angry Birds Space heeft ook weer nieuwe levels gekregen. Toch netjes voor een game die toch weer al een paar jaar oud is inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Deze zit ik nu te spelen: Badlands
https://play.google.com/s...om.frogmind.badland&hl=en
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/I1Jby7a6cxAeJLGBYwKHLe6WFAQ85n61XYapR7y6xsw4G4CaNX944y1RW31gcwZEYCsD=h310-rw
Erg leuke en originele 2D puzzeler/platformer. Het hele clone concept verandert behoorlijk hoe het spel voelt tegenover andere puzzelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Heb hem gespeeld maar mij kon het niet zo grijpen. Terwijl het overal fraaie reviews wist te scoren. Denk dat voor mij het tempo wat te laag lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
XanderDrake schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:52:
Deze zit ik nu te spelen: Badlands
https://play.google.com/s...om.frogmind.badland&hl=en
[afbeelding]
Erg leuke en originele 2D puzzeler/platformer. Het hele clone concept verandert behoorlijk hoe het spel voelt tegenover andere puzzelers
Leuk spel hoor, maar mijn god wat een ellende zijn die reclame's tussendoor. Mocht je geen addblocker hebben, dan raad ik dit spel heel erg af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

ikbenerniet schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:07:
[...]

Leuk spel hoor, maar mijn god wat een ellende zijn die reclame's tussendoor. Mocht je geen addblocker hebben, dan raad ik dit spel heel erg af.
Oh verrassend. Ik heb hem van de Humble Bundle. Nog geen strookje reclame gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

F1 Simulator Motorsport Manager is onderweg naar Android. Precieze releasedatum is nog niet bekend maar dit is een van de beste games in zijn genre welke ik gespeeld heb. Eentje om in de gaten te houden mocht je iets met management games of Formule 1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Wom schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:34:
F1 Simulator Motorsport Manager is onderweg naar Android. Precieze releasedatum is nog niet bekend maar dit is een van de beste games in zijn genre welke ik gespeeld heb. Eentje om in de gaten te houden mocht je iets met management games of Formule 1 hebben.
Oeh dat klinkt goed. Ik houd altijd wel van die spelletjes.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
Ik game eigenlijk nooit op Android op mijn telefoon..

Maar ben nu toch wel benieuwd naar multiplayer shooters en racing..

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben momenteel Flockers aan het spelen. Spel is hetzelfde als Lemmings van vroeger, maar dan met schapen. Echt een leuk spelletje :)

Google Play: Flockers

• ikbenerniet
Op het moment vind ik Super Stickman Golf 2 echt geweldig

Google Play: Super Stickman Golf 2

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
Ik ga denk ik Real Racing 3, Asphalt 8 en Modern Combat 4 proberen.. Volgens mij heb ik hier helemaal geen tijd voor.. Maargoed... lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Jovas schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:23:
Ik game eigenlijk nooit op Android op mijn telefoon..

Maar ben nu toch wel benieuwd naar multiplayer shooters en racing..
Shadowgun Deadzone is een veelgespeelde multiplayer shooter. Proberen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ben nu Trivia Crack aan het spelen met mijn familie.

Schijnt nogal een trend te zijn tegenwoordig. Maar het is wel leuk. Triviant tussen twee personen. Degene die het eerste de 6 kronen (trivianten) bij elkaar heeft wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Twee aardige spelletjes met originele concepten in de aanbieding. Beide voor €0,99.

Beste deal is de 80% korting op Hitman GO. Leuk puzzleconcept dat er grafisch ook heel apart uitziet. Aanrader.

Heel anders en bijna minimalistisch maar met ook een origineel concept is Dark Echo dat nu voor 50% in de aanbieding is. "Bloedstollende" spanning. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

The Room 2 is nu in de aanbieding (80% korting) voor het zéér bescheiden prijsje van €0,59

'A steal' is het predikaat dat ik daar zeker aan zou toekennen. Heel veel bang voor de buck.

En als je The Room nog niet hebt zul je daar voor de nu normale prijs van €0,89 ook zeker niet mee bekocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Een aantal games in de aanbieding, waaronder games voor slechts 19 cent per stuk:

https://play.google.com/s...n_3001557_premiumgamesale

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 28-04-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

dutchgio schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:24:
Een aantal games in de aanbieding, waaronder games voor slechts 19 cent per stuk:

https://play.google.com/s...n_3001557_premiumgamesale
Super bedankt voor de heads up. Monument Valley stond al eeuwig op mijn lijstje (Francis speelde het zelfs in House of Cards s03 :D ), nu 70 cent ipv aantal euro. Die Dark Knight game ziet er ook goed uit voor 19 cent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Monument Valley is best aardig. Alleen een beetje kort. Ik was er vrij vlot doorheen. Maar die €0,70 was het zeker wel waard. Bij andere spelletjes komen er bij updates vaak gratis extra levels bij. Hier moet je ze in-game kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
The Room is echt een aanrader als je van point and click adventure stijl spellen houd. Beetje een sfeer als in 7th guest van vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 22:41
XanderDrake schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:46:
[...]

Super bedankt voor de heads up. Monument Valley stond al eeuwig op mijn lijstje (Francis speelde het zelfs in House of Cards s03 :D ), nu 70 cent ipv aantal euro. Die Dark Knight game ziet er ook goed uit voor 19 cent!
Heb m zelf ook gekocht, toevallig nu ook House of Cards S03 aan het kijken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman

Goverman

not loaded

Ik heb onlangs Atlantic Fleet aangeschaft, nadat ik eerder met Pacific Fleet al goede ervaringen heb opgedaan.

Atlantic Fleet is een turn based tactisch spel tussen schepen op de Atlantische oceaan, in een WOII setting. Je kunt single battles uitvechten, een campaign doen en - het allervetst - de "Battle for the Atlantic" uitvoeren. Met name die laatste is echt uitgebreid - en dynamisch. Je speelt de hele slag tussen de Duitse U-boten en de Britse vloot na die moet voorkomen dat vrachtschepen worden getorpedeerd door die U-boten. Ammo en schepen die je hier gebruikt ben je ook echt kwijt. De Britten winnen als je genoeg vracht binnenhaalt, de Duitsers winnen als je genoeg vracht zinkt.

De schepen, bereik van kanons/torpedo's is ZEER accuraat en ook het mikken is best lastig: wind, afwijkingen, ontwijkende manoeuvres... Kortom: AANRADER!!!

Verder heb ik onlangs bij een "give away" actie van Amazon Appstore Star Command op de kop getikt. Je bestuurt een schip (of eigenlijk de bemanning op dat schip). Het spel is een beetje kort, maar wel tactisch goed doordacht en doorspekt van drie niveaus van humor. En ja: de Star Trek wordt - lichtelijk - geparodieerd... Ook een aanrader, al zouden meer missies het spel nog aantrekkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben ook een beetje hooked aan Madden NFL van EA. Tot op heden nog geen pay to win opgemerkt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Goverman schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:45:
Ik heb onlangs Atlantic Fleet aangeschaft, nadat ik eerder met Pacific Fleet al goede ervaringen heb opgedaan.
Ziet er echt zeer goed uit voor een sim op Android. Maar de UI en je uitleg klinkt een beetje droog. Is het zo realistisch dat vooral sim-fanaten het kunnen waarderen?
Verder heb ik onlangs bij een "give away" actie van Amazon Appstore Star Command op de kop getikt. Je bestuurt een schip (of eigenlijk de bemanning op dat schip). Het spel is een beetje kort, maar wel tactisch goed doordacht en doorspekt van drie niveaus van humor. En ja: de Star Trek wordt - lichtelijk - geparodieerd... Ook een aanrader, al zouden meer missies het spel nog aantrekkelijker maken.
Leuk spel, heb ik ook, maar word snel herhalend. Zeker combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Exocet schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:13:
The Room is echt een aanrader als je van point and click adventure stijl spellen houd. Beetje een sfeer als in 7th guest van vroeger.
7th Guest is geremasted voor mobile:

Google Play: The 7th Guest: Remastered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman

Goverman

not loaded

XanderDrake schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:12:
[...]
Ziet er echt zeer goed uit voor een sim op Android. Maar de UI en je uitleg klinkt een beetje droog. Is het zo realistisch dat vooral sim-fanaten het kunnen waarderen?

[...]

Leuk spel, heb ik ook, maar word snel herhalend. Zeker combat.
T.a.v. Star Command: ja, klopt... wordt snel herhalend en is een beetje kort. Vooral jammer omdat er veel meer werelden op de maps zijn aangegeven (maar daar kun je dus niet naar toe). Ach, het was een gratis game... En het concept was best goed.

Atlantic Fleet heeft zeker realisme voor sim-fanaten (voor zover ik dat als niet-marine man kan beoordelen natuurlijk). Het mooie is vooral dat de makers (echte geschiedenisnerds) alle details van de schepen kloppend hebben gemaakt: bereik, kwetsbare delen, uiterlijk etc. etc. Als je driftende shells aanzet (met wind erbij) dan moet je in het mikken echt met alles rekening houden: schade aan je schip (helt het al over), windrichting en windkracht. De radar is namelijk niet altijd nauwkeurig (ook al weer zo'n historisch detail). Als je al die settings aan zet en dan met een groot battleship (de King George V ofzo) met een volledig raak salvo een vijandelijke destroyer aan gort schiet, dan voelt dat echt euforisch. Omgekeerd kan je ook lichtelijk gefrustreerd raken als je door een iets veranderde wind - weer - net voor of over het schip heen schiet.

De AI is ook echt goed: bij schade proberen ze terug te trekken en als ze zien dat jij sterker bent proberen ze het gevecht helemaal te ontlopen.

De Battle for the Atlantic campaign ben ik gisteren gestart. Je speelt dan de slag om de Atlantische oceaan (duh...) na vanaf september 1939 tot ik weet nog niet. Het leuke is dat je sommige schepen pas later kunt kopen (want pas vanaf 1941 beschikbaar) en dat schade die je oploopt aan een schip ook schade blijft in de rest van de campaign, totdat je een haven hebt bereikt. Dat geldt ook voor de ammo op je schepen. Daardoor moet je echt nadenken of je een kans pakt of niet. En je zoekt als Britten echt het slechte weer op (minder detecteerbaar voor Duitse U-boten) en als Duitser zoek je de plekken met mooi weer op voor je wolfpack subs.

Kortom: echt de moeite waard als je van een stevige sim houdt. Als je dat niks vindt dan kun je alle windrichtingen en terugtrekbewegingen van de vijand ook uitzetten. Is ook wel eens leuk: met drie battleships een slachting aanrichten op een Duits konvooi met wat vrachschepen en twee korvetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:37

Tripl3 D

Brother in Arms

Er komt weer een update van Plants vs Zombies 2.

Ik blijf dit echt een geweldige game vinden, die regelmatig updates krijgt met nieuwe levels.
(Sowieso heb je de dagelijkse pinata party die je kunt spelen)

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Soccer Stars

Ik heb het spel per toeval gevonden, maar het is echt een aanrader. Het is een mix van shufflepuck en voetbal en is nog gratis ook :)

[ Voor 70% gewijzigd door SToRM666 op 02-06-2015 22:22 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel erg cool, maar alle missies lijken zich af te spelen bij dezelfde crib, mwah mwah...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Og8tbBsjisI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

SToRM666 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:18:
Soccer Stars

Ik heb het spel per toeval gevonden, maar het is echt een aanrader. Het is een mix van shufflepuck en voetbal en is nog gratis ook :)
Te verslavend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Haha, je bent er ook aan begonnen? Het is inderdaad redelijk verslavend en typisch zo'n spel waarbij er altijd nog tijd is voor een extra potje :p

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Google Play: Hitman GO is (weer) in de aanbieding met 80/% korting voor €0,99.

Heel ander type spel dan die andere versie maar best leuk puzzelspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:46:
Super bedankt voor de heads up. Monument Valley stond al eeuwig op mijn lijstje (Francis speelde het zelfs in House of Cards s03 :D ), nu 70 cent ipv aantal euro.
Ik ben nu Monument Valley aan het spelen. Wat een geweldig spel. Zelden zo'n creatieve en prachtige omgeving gezien. Level VIII krijgt echt de taart en gaat door voor de koelkast! Helaas wel een beetje makkelijk en ik vrees dat ik er zo doorheen sjees. Toch absoluut de moeite waard voor het geld.
Waarom zijn er niet meer van dit soort spellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
The Banner Saga

Zeer gepolijste, uitdagende, tactische en stijlvolle turn-based game. Misschien wat prijzig, maar kan zich meten met de beste!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 20:19
Exocet schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:13:
Dat zijn de spellen die ik het liefste speel.
Deze week Google Play: The Trace: Murder Mystery Game gekocht en al uitgespeeld.
Heeft iemand nog meer tips voor dit soort spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
Angry Birds 2 is uit!

Gedownload, later nog even proberen, nu geen tijd voor!

Ben benieuwd of ik daarmee weer even een tijdelijke nieuwe verslaving krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Sleehond schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:26:
Angry Birds 2 is uit!

Candy Crush uitgespeelt, dus nieuwe uitdaging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Angry Birds 2 is uit!

Nou heb m even gespeeld, zeker wel mooier geworden en leuke tweaks in gameplay maar god wat zijn die levens vervelend en al dat facebook geneuzel. Ook vind ik m erg traag t.o.v. de eerste, snel schieten en replay zit er niet in. Je kan niet eens aan t einde van een level restart doen, je gaat altijd door naar de volgende level en kan dan pas vorige level selecteren. Levels zijn nu ook meer random opgebouwd dus snap ik ook niet echt hoe een difficulty van een level bepaald wordt want hij verandert per speelbeurt. Ook zijn die spells amper bruikbaar want je weet niet of een level moeilijk is en of een spell nuttig is... Dus leuk voor kort vermaak maar tenzij je continue je CC trekt ga je dit niet lang achter elkaar spelen heb ik t vermoeden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:33
Sjoerdje131 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:47:
[...]

Nou heb m even gespeeld, zeker wel mooier geworden en leuke tweaks in gameplay maar god wat zijn die levens vervelend en al dat facebook geneuzel. Ook vind ik m erg traag t.o.v. de eerste, snel schieten en replay zit er niet in. Je kan niet eens aan t einde van een level restart doen, je gaat altijd door naar de volgende level en kan dan pas vorige level selecteren. Levels zijn nu ook meer random opgebouwd dus snap ik ook niet echt hoe een difficulty van een level bepaald wordt want hij verandert per speelbeurt. Ook zijn die spells amper bruikbaar want je weet niet of een level moeilijk is en of een spell nuttig is... Dus leuk voor kort vermaak maar tenzij je continue je CC trekt ga je dit niet lang achter elkaar spelen heb ik t vermoeden...
Ben het helemaal met je eens, het simplistische idee van de eerste is nu totaal teniet gedaan door alle toeters en bellen. Heb het eerste çhapter gespeeld en ben er eigenlijk al wel weer klaar mee. De gameplay is goed, maar alles erom heen duurt gewoon te lang en je zit veel te lang te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolveres
  • Laatst online: 30-01-2024
Heb onlangs een nieuw spel gevonden genaamd Battlestation Harbringer. Heb me in geen tijden vermaakt met zo'n spel. Precies waar ik naar op zoek was.

Afbeeldingslocatie: http://battlestation.fi/press/images/icon.png

Site: http://battlestation.fi/
Trailer: YouTube: Battlestation: Harbinger Official Trailer

Het is een topdown space RTS roguelike. Je begint in 1 schip in een randomized galaxy en gaat sectors af om meer resources te krijgen om je taskforce te bouwen en upgraden. Elk schip heeft verschillende hardpoints voor wapens, point defense, utility, en bij carriers ook drones. Eenmaal vernietigd is het voorbij en begin je weer van voor af aan in een nieuwe galaxy.

Daarnaast heb je ook nog tussen-missies zoals een sector uitroeien, een schip escorteren enzovoorts.

Het spel is in ieder geval niet makkelijk. Wanneer je denkt dat je onverslaanbaar bent geworden en onvoorzichtig wordt, kun je ineens belanden in een valstrik waar je sector bij sector wordt achterna gezeten, hopend dat je terug kan trekken naar een Battlestation voordat je vernietigd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
Mijn huidige verslaving is nu: Little Alchemist

Zit wat Pay2Win in, maar dat is wel volledig optioneel.
Ik denk dat dit spel me nog wel een paar maand bezig gaat houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Wom schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:03:
Vroeger noemde je dat Frogger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:48

jacobras

Developer

Angry Birds 2 is uit!

Ik ben door deze release weer de origineel Angry Birds gaan spelen. Lange wachttijden, menu's en onnodige opties.. ik hou er niet van voor een game als deze. Helaas bevat de originele Angry Birds ook nieuwe "verbeteringen" als perks :N

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Die Angry Birds 2 is inderdaad slomer dan nodig zou zijn, zelfs op een Snapdragon 805 zijn er gewoon af en toe wat performance hickups. Plus je hebt 'levens' zoals in candy crush waarbij je moet wachten op nieuwe tot je een level opnieuw kan proberen.
Pagina: 1 ... 39 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.