Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Leuk verslavend maar toch simpel spelletje voor tijdens het wachten op de trein/bus etc., al merk je pas na een halfuur dat je al een halfuur aan het spelen bent
Google Play: Bloons TD Battles
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Leuk spel maar de updates kun je wel vergeten.FabianNL schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:20:
Crazy Taxi is tijdelijk gratis. Meer info: http://www.androidpolice....upcoming-freemium-sequel/
Wel raar dat een maker een spel niet tijdelijk gratis kan maken, dan doet Apple dat toch beter op dat gebied.
Ik heb hem een tijdje gespeeld, compleet met ge-upgrade towers, maar ik merkte dat de verbinding van het spel nogal brak is. Dan sta je dik voor (en ga je zeker winnen), vervalt de verbinding aan jouw en verlies je de partij alsnog. Andersom gebeurt dit ook wel eens als je dik achter staat.Outerspace schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:44:
Iemand die Bloons Tower Defense Battles speelt? Erg verslavend en je hebt eigenlijk geen ingame purchases nodid.
Google Play: Bloons TD Battles
Er is ook een betaalde versie die ongeveer hetzelfde lijkt te doen. Die heeft deze crappy servers niet (althans, niet de eerste tien minuten dat ik die game speelde).
Tactiek was steevast: veel bloons naar de tegenstander sturen (levert doekoe op) en de engineer max. upgraden (een stuk of vier naast elkaar zetten). Ook bananafarms neerzetten (extra doekoe) Daarna de superman inzetten en upgraden. Winst was eigenlijk gegarandeerd, tenzij je net te kort kwam om de superman in te zetten (omdat de tegenstander fanatiek bloons stuurt).
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
YouTube: RollerCoaster Tycoon® 4 Mobile™
Gelukkig alleen voor de iDevicesBv202 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:45:
Na Dungeon Keeper volledig te verkloten is Rollercoaster Tycoon aan de beurt...![]()
YouTube: RollerCoaster Tycoon® 4 Mobile™
Oh, echt? Waar staat dat?
Maar de kans is groot dat het vroeg of laat toch naar Android komt...
In de description, en ik had het al ergens anders gelezen. Maar dan nog, het ziet er inderdaad een beetje jammer uitBv202 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:48:
[...]
Oh, echt? Waar staat dat?![]()

edit: en ook op de voorpagina van t.net is het alleen iOs
[ Voor 19% gewijzigd door mat.hi.as op 17-03-2014 14:06 ]
Nou en? Het is een verkrachtte freemium troep.Bv202 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:48:
[...]
Oh, echt? Waar staat dat?![]()
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 87% gewijzigd door reyals op 23-03-2014 17:52 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Nickname does not reflect reality
Google Play: Snorro the Angry Catfish Bird
Is dit nog ontopic, trouwens?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En vandaag is Sonic CD de gratis app bij Amazon
[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 02-04-2014 09:40 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Afgerekend voor $3.78 met onder andere Kingdom Rush, bridge Constructor, Boken Sword 2.
[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 02-04-2014 10:21 ]
Google Play: The Walking Dead: Season One
Flickr PSN ID= cheironnl
Nice! And for the lazy people: here!CLB schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:04:
Ubisoft heeft Sale... onder andere Rayman Fiesta Run, Rabbids Big Bang en Assassins's Creed Pirates...
Is dit een soort Mario Kart of hoe moet ik het zien?
Onderstaande bron is er aardig positief over
http://www.guidingtech.co...-games-android-free-paid/
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Tyrant unleashed? Ben tot nu toe nog niemand tegengekomen die dit spel speelt
Een handtekening?!
Wel gespeeld, maar uiteindelijk afgehaakt. Het blijft telkens van hetzelfde laken en pak. Begon mij na 2 maanden behoorlijk te vervelen.tellavist schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:44:
Wie speelt hier nog meer:
Tyrant unleashed? Ben tot nu toe nog niemand tegengekomen die dit spel speelt
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik heb het geprobeerd, was er niet mega enthousiast over. Maar het is gratis dus waarom probeer je het niet.Steefmeister schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:33:
Iemand ervaringen met Tiki Kart?
Niks kan in de buurt komen van de ervaring die mario kart biedt. Wat heb ik die games kapot gespeeld zeg. Zeker mario kart DS met het 'snaken'. Lekker je hele dpad kapot rammen
Beach buggy blitz
Geen races, maar een oneindig lang random parcours. Rijdt best lekker en aankopen zijn niet nodig (kunnen wel).
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Jammer!Outerspace schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:00:
[...]
Wel gespeeld, maar uiteindelijk afgehaakt. Het blijft telkens van hetzelfde laken en pak. Begon mij na 2 maanden behoorlijk te vervelen.
Ik moet zeggen dat het inderdaad veel van hetzelfde is.
Ach. ik zie het maar als pokemon kaarten sparen
Een handtekening?!
Kun je nog beter Angry Birds Go pakken.Goverman schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:25:
Een game die qua gameplay wel lijkt op Mariokart is
Beach buggy blitz
Geen races, maar een oneindig lang random parcours. Rijdt best lekker en aankopen zijn niet nodig (kunnen wel).
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik vond hem 3 sessies van een half uurtje leuk, daarna was ik er eigenlijk al wel op uitgekeken. Alle tracks lijken mij teveel op elkaar en het constante wachten op nieuwe energie haalt alle lol er voor mij uit.RekZ schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:31:
Angry Birds Go is inderdaad een erg leuke kart game!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Later worden de tracks toch wel heel anders. Van levels met veel 'airtime' tot snelle downhill tracks en driftraces in de sneeuw. Het wachten valt in latere levels ook wel mee omdat je dan meer characters hebt. Wat wel irritant is, is dat je veel moet grinden om je kart te upgraden(meer CC) om zodoende aan een nieuwe race te kunnen beginnen.StarLite schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:57:
[...]
Ik vond hem 3 sessies van een half uurtje leuk, daarna was ik er eigenlijk al wel op uitgekeken. Alle tracks lijken mij teveel op elkaar en het constante wachten op nieuwe energie haalt alle lol er voor mij uit.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Eigenlijk is dit de originele:reyals schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:54:
[...]
Originele is leuker
'2048 by Gabriele Cirulli' bekijken
Google Play: 2048 by Gabriele Cirulli
Google Play: Threes!
[ Voor 13% gewijzigd door Paul-G op 12-05-2014 15:01 ]
Een handtekening?!
THanks ziet er leuk uit. Volgende week een lange vlucht voor de boeg, dus even een hoop interessante spellen downloaden.Paul-G schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:59:
Een erg leuk spelletje wat ik laatst tegen kwam: Google Play: Aliens Drive Me Crazy
[video]
Heb een bijna exacte kloon gevonden van Mario Kart. Het heet Mole Kart.Steefmeister schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:33:
Iemand ervaringen met Tiki Kart?
De banen zijn gewoon een kopie van de bestaande Mario Kart tracks.
Ik heb net de trailer (hiero: Google Play: Galaxy Legend) gekeken, maar zag niet echt gameplay footage. Wat voor spel is het? Turn based?Goverman schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:56:
Ik ben sinds een paar dagen bezig met Galaxy Legend. Strategy game in een SF-jasje, dus vooral veel upgraden e.d. Lijkt wel wat op Dragons of Atlantis enzo.
Het kan leuk zijn, maar het is weer zo'n freemium game waar je op een gegeven moment geld tegen aan moet gooien.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
ja, sorry...CLB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:14:
Linkje of trailer is dan ook wel zo leuk natuurlijk...
Het is inderdaad weer een freemium game, maar wel een waarbij je zonder geld een heel eind kunt komen. Er zitten genoeg incentives in om vaak handelingen te verrichten (zonder kosten), zodat je veel bonuses kunt krijgen. Enige minpunt is wel weer dat het energy-based is: je kunt dus maar zo'n 20 keer per dag vechten.
Het is niet turn-based en je basis kan ook niet geplunderd worden. Als je wordt 'veroverd' dan verlies je wat experience en als je een mine verliest dan verlies je wat cubits (de normale currency).
Je kan tegen je vrienden of tegen random personen spelen. Je bent de politie met controle over ctOS, en je moet de persoon die op een console/pc speelt het leven zuur maken. Dat kan met politie units en alle andere grote hack-bare onderdelen van de spel wereld (stoplichten, spijkerbanden, stoombuizen, etc.). Naarmate je vordert krijg je meer controle en meer verschillende soorten politie units.
.
Box-E
Genre | Puzzle | |
Prijs | €0,89 (nu nog 30% korting) | |
QR Code | Beschrijving | |
![]() | Are you bored by the various frustrating (puzzle) games? Have you seen that flapping bird hit the pipes too many times? Now there is Box-E! Box-E is a relaxing puzzle game in which you control a little cube. It's main goal: Reach the end while coloring as many cubes possible. It features more than 25 levels, achievements, a catching soundtrack and a realtime multiplayer mode in which you can compete with friends to try and beat their score. Get the game while it is still on sale - 30% OFF! No more frustration, just relax and enjoy Box-E, alone or with friends! ![]() |
http://www.androidpolice....y-in-germany-and-finland/
[ Voor 30% gewijzigd door agoNITE op 15-06-2014 14:25 ]
Ha, goeie. Ik ben toevallig net in FinlandagoNITE schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:24:
Boom Beach van SuperCell is ook uit. Helaas alleen nog maar in Duitsland en Finland. Via andere wegen is het gewoon speelbaar. Officiële APK van Google Play gehaald en de data files elders.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
En nu ook wereldwijd beschikbaar.agoNITE schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:24:
Boom Beach van SuperCell is ook uit. Helaas alleen nog maar in Duitsland en Finland. Via andere wegen is het gewoon speelbaar. Officiële APK van Google Play gehaald en de data files elders.
Google Play: Boom Beach
[ Voor 10% gewijzigd door agoNITE op 19-06-2014 07:29 ]
Momenteel zijn er 75 levels beschikbaar. Aan de ene kant is het natuurlijk veel meer van hetzelfde; aan de andere kant biedt het spelletje toch weer een aantal nieuwe uitdagingen. Er zijn snoepjes in andere vormen; nieuwe boosters; en het werkt allemaal net even anders. Ik vind het in elk geval erg leuk om te doen.
Alleen level 75..., pfff...., het lijkt we of dat level ontworpen is om niet voorbij te komen. Ik wilde alle beschikbare levels uitspelen en dan wachten op de nieuwe, maar het is net of de makers bedacht hebben dat je level 75 sowieso niet mag halen. Bij sommige levels weet je gewoon na tig keer proberen dat je er steeds heel dicht bij zat. Hier lukt het niet eens om ook maar een beetje in de buurt te komen. Als er iemand een tip heeft? (De meeste websites met tips/cheats zijn nog niet bij level 75, dus vandaaruit ook geen enkele hulp.) Was het bij de originele Candy Crush Saga ook al zo dat je het laatste beschikbare level niet kon halen?
Edit: Toch gehaald
[ Voor 10% gewijzigd door Jorgen op 03-07-2014 08:21 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Rizzle - A Game of Skill
Genre | Puzzle | |
Prijs | Gratis | |
![]() | Rizzle is a game of skill. Try and get a new highscore! Move your finger across the screen to try and get your score as high as possible. Collect the orbs as fast as possible, but watch out: one mistake and you will have to start all over again! An addictive game that requires both skill and precision. ![]() |
Sinds gisteren speel ik: Google Play: 99 Bricks Wizard Academy
Haha, dankCLB schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:11:
Lekker bezig StimBits, vanavond eens even bekoekeloeren
...
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
ik ben al bijna 2 maanden bezig met Tetris Blitz van EA op mijn LG G2. Ik werd gek van de reclame in het spel, dus heb mijn gsm toen met de hack van Geohot geroot. Adaway daarna geïnstalleerd en ik speelde eindelijk het spel zoals het zou moeten horen (naar maatstaven van 15 jaar terug). Echter ik ondervind nu een probleem dat ik niet meer kan zien hoe iemand gespeeld heeft en zodoende hoe de speler aan zijn topscore is gekomen.
Ik had al eens eerder Adaway uitgeschakeld en telefoon herstart toen kon ik de topscore weer zien. Maar nu komt het. Adaway heb ik net verwijderd en Adblock plus ook (als test om adds tegen te gaan maar score werd niet in herhaling getoond van de desbetreffende speler).
Tetris Blitz komt niet meer in originele fabriek instellingen terug, dus reclame blijft geblokkeerd, ondanks herstarten van telefoon.
Nu kwam ik op het volgende idee om Tetris Blitz opnieuw te installeren (nog niet gedaan).
Waar staan de save files van dit soort spellen en wat is de bestands extensie hiervan?
Kan het eventueel zijn dat de savefile al in de .APK bestand verweven zit?
Tetris Blitz maakt gebruik van Facebook, upload het spel daar dan zijn savefile?
Ik had al gezocht op Google op de trefwoorden savefile Android Tetris Blitz, maar kon niets vinden.
Het zou zuur zijn als ik weer opnieuw moet beginnen.
Je verdiend weinig coins en 1x in de week krijg je een nieuwe powerup.
Ik ben relatief nieuw m.b.t. gaming en Android,
Hopelijk kunnen jullie me een eind op weg helpen.
In huidige situatie is het kiezen of delen. Dus of reclame hebben en zien iemand of visa versa.
Tetris Blitz is mijn 3e spelletje dat ik ooit op android heb gespeeld. Tevens ook het spel met de meeste uren.
[ Voor 13% gewijzigd door aliberto op 14-07-2014 15:46 ]
Kennis begint met informatie vergaren.
Heb je wel in Adfree/block aangegeven het origineel te herstellen? Als je alleen de apps verwijderd blijft de blokkade actief, en zie je dus inderdaad alsnog geen reclame.
Je enige hoop is nu nog adaway terug installeren en hopen dat hij zijn backupbestanden van ooit nog had bewaard na de-installatie. Vervolgens kun je dan de knop uitschakelen gebruiken.
Origineel bestand dat nu is aangepasts staat in: /system/etc/hosts of /data/data/hosts
Je backup van het origineel zou in de originele adaway installatie folder moeten staan als die folder nog bestaat.
Wat je had moeten doen is de server met de gamestatistieken uit de geblokkeerde hosts halen (whitelisten). Dan had je zowel een werkende adaway gehad als statistieken. Welke hostname dat is, had je kunnen achterhalen met de functie "Log DNS verzoeken" van Adaway.
Deze hostname had je dan kunnen invullen in de functie "Uw Lijsten", Black (blokkeren), White (deblokkeren).
Handigste is nu het weer installeren en dan opnieuw alles toepassen en die whitelist proberen aan te vullen.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Indien van een gratis app/game geen betaalde non-ad versie is heb ik bijzonder weinig gewetensbezwaren.LiquidT_NL schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:50:
... en misschien voortaan gewoon in gratis apps de ads aan laten staan, dan verdient de developer er nog wat mee.
In de game kan je genoeg aankopen doen, als je wilt kan je in 1 uur 90 euro armer zijn.LiquidT_NL schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:50:
... en misschien voortaan gewoon in gratis apps de ads aan laten staan, dan verdient de developer er nog wat mee.
Maar dan zouden ze van mij part wel die reclames eruit mogen halen, elke 2 minuten reclame wegklikken is mij te gortig. Want in verhouding verdien je zo weinig met het spel, Als je 1x goed wil knallen met punten met 3 power-ups en een finisher ben je al minimaal halve dag tot 1 hele dag zoet mee via de gratis weg.
Je kan wel de reclame eruit kopen, met kleine vergoeding tot ong. 4 euro. Maar ik wilde het eerst via de andere weg proberen.
Maar goed ik ga iedereen zijn raad opvolgen, bedankt allen voor respons....
Ik laat vandaag nog mijn bevindingen weten met eventuele vragen.
[ Voor 10% gewijzigd door aliberto op 14-07-2014 16:07 ]
Dan stel je je verdienste boven de ervaring van de app zelf, en zie ik ook geen reden om het gebruik van adblock af te wijzen.
Ik heb Adaway opnieuw geïnstalleerd en reclameblokkering uitgeschakeld.
Ik krijg weer reclame te zien en topscores. Dus dat is een goed teken. Nu nog kijken hoe het Whitelisten werkt, is allemaal nieuw voor me. Of dat ik in het spel deels de reclame kan blocken. Suggesties zijn van harte welkom.
Vandaag kreeg ik Adblock plus ineens op gsm aangeboden, ik dacht : deze zal ik installeren kijken hoe dit werkt, maar gaf tijdens installatie een error. Mogelijk Ad block plus in conflict gegaan met Adaway. Beste is dus beiden verwijderen en dan kiezen tussen 1 van de 2
[ Voor 29% gewijzigd door aliberto op 14-07-2014 16:14 ]
Dat zou dan het verschil zijn tussen jou en mij. Ik vind het toch raar dat een game goed genoeg is om te spelen + met adaway aan de slag te gaan, maar niet goed genoeg om 4 euro uit te geven of met de ads te leren leven. Dan ga je toch een andere tetris spelen?dutchgio schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:08:
Inderdaad, dat opdringen van ads zonder betaald alternatief is ook geen goed verdienmodel..
Dan stel je je verdienste boven de ervaring van de app zelf, en zie ik ook geen reden om het gebruik van adblock af te wijzen.
Het neemt niet weg dat iemand een game heeft gemaakt en de game voor iedereen speelbaar wil maken, maar toch geld wil verdienen. Is het soms een recht dat games gratis zijn ofzo, of een dev persé niet betaald moet krijgen?
Gratis game met in-app purchase die de reclame banner verwijderd zou ik prima vinden. Alleen is dat een utopie aangezien de "gratis" games je door elke keer een klein beetje geld te onfutselen méér willen ontvangen dan de game anders wellicht betaald had gekocht. Daar stoor ik mij weer aan. En dus, uit principe, AdBlock it is.LiquidT_NL schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:33:
[...]
Dat zou dan het verschil zijn tussen jou en mij. Ik vind het toch raar dat een game goed genoeg is om te spelen + met adaway aan de slag te gaan, maar niet goed genoeg om 4 euro uit te geven of met de ads te leren leven. Dan ga je toch een andere tetris spelen?
Games met unlockable ads zijn vaak gratis, maar vragen je om te betalen als je geen ads wil. Of zwaar irritante ads de oplossing zijn weet ik niet. Maar goed, ik sta er toch van te kijken waarom mensen niet gewoon zo'n game laten liggen. Alsof ze erkennen dat de game wel leuk is ("goed werk, dev!", maar de dev geen compensatie gunt.
Da's waar, my bad, had even brak opgeschreven inderdaad. Microtransacties zijn nog erger dan ads imho.LiquidT_NL schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:50:
Adblocker of niet, met microtransactions ga je toch wel tegen een paywall aanlopen.
In feite is het zo bij Tetris Blitz dat je een finisher aan het einde van het spel kan kopen aBrad Pitt schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:54:
[...]
Da's waar, my bad, had even brak opgeschreven inderdaad. Microtransacties zijn nog erger dan ads imho.
1,87 euro dacht ik.
Wil je zeg maar 6,250.000 munten kopen a 89.99 euro, echt waar dan kan dit als je continu met power ups speelt en finishers in 1 a 2 uur op zijn. Duur spelletje.
Was het niet zo dat gokken vroeger verboden was in Nederland?
Dit neigt er enorm naar. Uiteindelijk zijn er alleen maar uiteindelijk verliezers . Behalve de game makers.
Oja in het spel wordt er gevraagd of jij je vrienden op Facebook wilt aansporen. Als je dit doet krijg je 1000 muntjes (is nog geen 1 power up mee te kopen). Bij 25 vrienden iets meer. Afijn. Het is net een kettingreactie. Ik zou zoiets niet op mijn geweten willen hebben dat een bekende/vriend in de problemen komt door mijn aanbeveling.
[ Voor 23% gewijzigd door aliberto op 14-07-2014 17:05 ]
Ook triest vind ik games als Dungeon Hunter. Met een beetje grinden haal je de eerste wereld en dan kom je ineens in wereld twee waar je in twee klappen van een miniboss dood bent, terwijl je de boss van de eerste wereld gewoon goed aan kan. Grinden heeft geen zin want de gear die je vindt is amper een upgrade. Dergelijke games dwingen je om geld te spenderen met absurd belachelijke difficulty spikes. Dergelijke games verwijder ik en kijk er nooit meer naar om
Wiggly Worm
Genre | Arcade | |
Prijs | Gratis | |
Test your skills in this addictive game and try to escape from the big red bird as long as possible! Wiggly Worm features easy to learn but hard to master gameplay; you'll always find new ways to improve your score. The worm will Always move in the direction it's facing, and it's up to you to make sure it's going in the right direction by tapping the screen every time you want the worm to move in the opposite direction. |
Kortom, erg verslavend
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Vooral Assassin's Creed heeft een leuke prijsverlaging van 98%
Google Play: Assassin's Creed Pirates 10 cent
Google Play: Rayman Fiesta Run 89 cent
Google Play: Rayman Jungle Run 69 cent
Google Play: Rabbids Big Bang 50 cent
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Hoezo? Ik speel Assassin's creed Pirates prima op mijn Nexus 7 WifiGoverman schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:16:
Jammer alleen dat Assassin's creed niet kan op een tablet zonder 3G
Dat is de probleem volgens mij niet, je asus heeft een nvidia CPU.Goverman schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:28:
^^ weet ik ook niet... Ik krijg hem alleen niet te zien in de playstore op mijn Asus TF701 (die de game zat aan moet kunnen). Kijk ik op een PC dan is de game niet compatible met de Asus met als mededeling "no carrier" (wel compatible op mijn mobiel).
Die worden blijkbaar niet ondersteund.
[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 07-08-2014 12:20 ]
Towelfight 2 soort van rpg-light.
Quadropus rampage soort van beat'm up action rpg.
Echt een aanrader!
https://play.google.com/s...otch%20shenanigans&c=apps
Hierzo een filmpje van de eerste minuten van de game:
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 14-08-2014 17:54 ]
Hahahaa awesome
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Moet er nog wat aan wennen, de camera-besturing is wat ingewikkeld, maar dat heeft denk even tijd nodig.XanderDrake schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:46:
Hahahaa awesome![]()
Zag al dat de originele Z was uitgekomen voor Android paar jaar geleden, maar dit is wel heel vet.
Ziet er erg leuk uit. Speelt het goed met deze controls?Zeror schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:53:
Ik ben momenteel Disney's Castle of Illusions met Mickey Mouse aan het spelen. Erg leuke platformer.
Hierzo een filmpje van de eerste minuten van de game:
[video]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Pas gekocht bij Amazon voor een prikkie. Controls waren even wennen maar is goed te doen. Supermooi spel!Jorgen schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:32:
Ziet er erg leuk uit. Speelt het goed met deze controls?
Heb nog nooit zo'n oud bericht gequoteAtlAntA schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:56:
Ik speel de laatste tijd best veel Plague Inc. Ziektes in elkaar zetten en de gehele wereldbevolking doden. beetje luguber maar wel zeer verslavend. :-)
Google Play: Plague Inc.
Kwam het toevallig tegen en heb al meerder potjes gespeeld.
Vind het wel wat bordspel elementen hebben, namelijk in het feit dat je bepaalde keuzes moet maken waar je je DNA aan besteed en moet anticiperen op ontwikkelingen van het spel zelf.
Ook paar keer gespeeld, erg origineel. Maar na een paar keer "everyone is infected, the few remaining survivors realize that mankind history is ending" te lezen vind ik het nog te luguber om nog te spelenExocet schreef op maandag 08 september 2014 @ 08:29:
Heb nog nooit zo'n oud bericht gequoteMaar wat een simpel maar leuk spel is dit zeg.
Kwam het toevallig tegen en heb al meerder potjes gespeeld.
Vind het wel wat bordspel elementen hebben, namelijk in het feit dat je bepaalde keuzes moet maken waar je je DNA aan besteed en moet anticiperen op ontwikkelingen van het spel zelf.

Zeker als je je ziekte Ebola noemt..........XanderDrake schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:01:
[...]
Ook paar keer gespeeld, erg origineel. Maar na een paar keer "everyone is infected, the few remaining survivors realize that mankind history is ending" te lezen vind ik het nog te luguber om nog te spelen
De hele wereld werkt aan het medicijn, maar door een mutatie van het virus is het medicijn niet op tijd klaar en sterft de hele wereldpopulatie uit....
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18
Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.