Je kan gelukkig je kart upgraden ter compensatie. Dat maakt erg veel goed moet ik zeggen. En daarbij heb je echt veel uitdagingen per baan. Die worden ook steeds moeilijker dus dat zit ook wel goed.
Maar het feit dat bepaalde karts geld kosten is ook niet zozeer te zien wanneer je de kart bekijkt. Dat vind ik al erg slordig. Dat had ik graag van tevoren willen zien. Je kan wel zien hoeveel een standaard kart kost in coins, maar het bedrag in euro staat er niet bij. Verder heb ik opzich geen probleem met bedragen tot 10 euro voor dergelijke karts, maar 45 euro is inderdaad waaaay tooo muuuch. Helemaal als je bedenkt dat er 2 karts zijn die 45 euro kosten.
En dan kan je ook nog gems kopen om daarmee weer meer coins te bemachtigen. Had liever gezien dat je karts had die bepaald aantal gems kosten of een bepaald aantal coins kosten. In geval van gems had het de kart dan het bedrag omgerekend in gems kunnen zijn. Dan had nog een andere (weleens lange slopende manier) om die gems bij elkaar te krijgen om ook zonder geld die karts te kunnen bemachtigen.
Je moet een aantal verschillende challenges doen per baan. Als je die minstens 1 keer gedaan hebt, kun je naar de volgende baan toe. Dan kun je daar weer alle uitdagingen een keer doen om weer verder te gaan of je bezoekt de huidige baan nog een keer op met dezelfde uitdagingen maar dan moeilijker.
Als je bij een kart alle balkjes volhebt geupgrade, dan gaat je kart level up. Zo kan je jouw kart verder upgraden. Dat maakt veel goed. Je hebt best veel te doen in het spel op die manier. Iedere racer heeft ook weer een andere powerup waarmee je tactiek ook weer anders kan zijn.
Mijn kart ziet er zo uit nu:
[
Voor 83% gewijzigd door
Zeror op 12-12-2013 11:12
]