Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Geinig ja, maar als je langer dan een dag speelt dan is je shelter al kaputt, tenminst dat is mijn ervaring.Zeror schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:42:
Goh, dat niemand het nog over Fallout Shelter heeft gehad dat inmiddels al weer een tijdje uit is voor Android.
Google Play: Fallout Shelter
Ik vind het best geinig tot nu toe.
Wel al geïnstalleerd, maar nog geen tijd gehad om te spelen.Zeror schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:42:
Goh, dat niemand het nog over Fallout Shelter heeft gehad dat inmiddels al weer een tijdje uit is voor Android.
Meestal speel ik nu Google Play: Atomas
Mwah, pas 5 dagenZeror schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:42:
Maar is nu ook mijn go-to game op m'n telefoon. Wat heb ik hierdoor zin gekregen in Fallout4 zeg

Want a cookie?!
Een developer die dezelfde gameplay biedt zonder die opsmuk krijgt mijn download iig!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Ik vermaak me vooral met Crowntakers, nu al meer dan 10 uur in zitten xD
https://www.humblebundle.com/
Google Play: Fallout Shelter – Android Apps on Google Play
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Is zeker niet mis.Best verslavend.ikbenerniet schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:29:
Mijn huidige verslaving is nu: Little Alchemist
Zit wat Pay2Win in, maar dat is wel volledig optioneel.
Ik denk dat dit spel me nog wel een paar maand bezig gaat houden
Ik blijf me echter storen aan de lelijke graphics en de constante loading screens.
Ik spel hem sinds paar dagen. Extreem verslavend, ik alt tab continue mijn activiteiten en dit spel. Geniaal gemaakt, veel diepgang.Outerspace schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:20:
Fallout Shelter is erg verslavend, heeft iemand deze al gespeeld? Zit nu zelf met 44 mannetjes in mijn basis, gelukkig nu weer stabiel.
Google Play: Fallout Shelter – Android Apps on Google Play
OK het spel is een stuk slechter geworden. Één Molerat invasie in een kamer waar niemand zit: nu iedereen dood. Echt uit het fukkin niets, bam, ik geef wapens, poppetjes gaan dood en nemen wapens mee, probeer de reviven, al het geld weg. Na paar minuten, poppetjes dood, geld op en geen wapens meer. Jammer: al je werk voor niets. Kan alleen maar bedenken dat je knaken er tegenaan moet gooien om dit te overwinnen. Slechte balans....
[ Voor 28% gewijzigd door XanderDrake op 25-08-2015 06:31 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ook veel gespeeld, maar inderdaad ook maar kort. Ik ben tot de nuclear reactor gekomen, maar toen kwamen de death clawsXanderDrake schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 00:00:
[...]
Ik spel hem sinds paar dagen. Extreem verslavend, ik alt tab continue mijn activiteiten en dit spel. Geniaal gemaakt, veel diepgang.
OK het spel is een stuk slechter geworden. Één Molerat invasie in een kamer waar niemand zit: nu iedereen dood. Echt uit het fukkin niets, bam, ik geef wapens, poppetjes gaan dood en nemen wapens mee, probeer de reviven, al het geld weg. Na paar minuten, poppetjes dood, geld op en geen wapens meer. Jammer: al je werk voor niets. Kan alleen maar bedenken dat je knaken er tegenaan moet gooien om dit te overwinnen. Slechte balans....
Over de huidige Humble Mobile Bundle1, weet iemand of de spellen ook in het Nederlands zijn vertaald? Ik kan er niets over vinden. Ik heb ook al een vraagje op de G+ pagina open staan.
1) Ik weet dat er een budget gaming topic bestaat, maar dit is volgens mij een Android bundel.
Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Een optie is nog om de duurdere versie te kopen waarbij je de steam-versies krijgt, die zijn namelijk wel allemaal Nederlandstalig. Nadeel is wel dat je dan aan de pc vast zit en ik de prijs eerlijk gezegd ook best hoog vind voor games uit de jaren '90.Arie- schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:43:
Ik heb het spel niet gespeeld, maar is het mogelijk niet vergelijkbaar met iets als Dwarf Fortress, je moet het écht leren spelen? Bij DF is het allemaal leuk en lekker bouwen, maar als het mis gaat ben je vaak al te laat en is het game over.
Over de huidige Humble Mobile Bundle1, weet iemand of de spellen ook in het Nederlands zijn vertaald? Ik kan er niets over vinden. Ik heb ook al een vraagje op de G+ pagina open staan.
1) Ik weet dat er een budget gaming topic bestaat, maar dit is volgens mij een Android bundel.
Uitgebreid met:IdieEasy schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:26:
Nog niet de Humblebundle gemeld?
[afbeelding]
- Secret of the Magic Crystals Complete
- Strata
- Doodle God
In principe krijg je van alle games naast androidversie ook nog eens de steamkey. Uitzondering is Doodle God dat pas volgende maand op Steam verschijnt, er staat iig geen harde belofte voor een key op de site. Al met al een leuke bundle voor $2,95, mocht je enkel in android geinteresseerd zijn dan kan je de steamkeys misschien nog verpatsen en heb je het zo goed als gratis.
Ligt het aan mij of staan veel van deze spellen niet in de Play Store?IdieEasy schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:26:
Nog niet de Humblebundle gemeld?
[afbeelding]
Bij de 1e drie spellen staat Android debute, dus het zou goed kunnen dat die nog niet in de Play Store staan. Overigens krijg je bij deze bundle de spellen ook niet in de Play Store maar naar keuze apk downloaden of installeren via de app van Humblebundle.ikbenerniet schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:40:
[...]
Ligt het aan mij of staan veel van deze spellen niet in de Play Store?
Volgens één van de reacties onder deze G+ post zijn de spellen Engelstalig.Sempy schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:52:
[...]
Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Een optie is nog om de duurdere versie te kopen waarbij je de steam-versies krijgt, die zijn namelijk wel allemaal Nederlandstalig. Nadeel is wel dat je dan aan de pc vast zit en ik de prijs eerlijk gezegd ook best hoog vind voor games uit de jaren '90.
Het is bouwen, resources op tijd binnen halen en hopen dat je die death claws niet tegenkomt (of molerats in het begin als je nog geen zware wapens hebt)...Arie- schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:43:
Ik heb het spel niet gespeeld, maar is het mogelijk niet vergelijkbaar met iets als Dwarf Fortress, je moet het écht leren spelen? Bij DF is het allemaal leuk en lekker bouwen, maar als het mis gaat ben je vaak al te laat en is het game over.
Ik zit nu op 58 persoontjes in mijn vault. Ik heb nog geen nuclear powerplant, waarschijnlijk kom ik de death claws dus ook nog niet tegen
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 26-08-2015 09:41 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik ben maar gestopt met 100+ poppetjes. De deathclaws kwamen vijf kamers ver, met niemand dood. Dan is er weinig uitdaging meer..Outerspace schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:40:
[...]
Het is bouwen, resources op tijd binnen halen en hopen dat je die death claws niet tegenkomt (of molerats in het begin als je nog geen zware wapens hebt)...
Ik zit nu op 58 persoontjes in mijn vault. Ik heb nog geen nuclear powerplant, waarschijnlijk kom ik de death claws dus ook nog niet tegen
Nu weer op zoek naar wat anders (gratis).
CaptJackSparrow in "Google Play & Androidapps - Deel 18".
SALE!
Voor slechts 10c diverse spellen van EA en Chillingo.
Je wordt alleen niet echt vrolijk van de TOS van EA.

Verwijderd
Werkt daarmee ook goed met games die geen gamepad ondersteunen door touch regions aan een knop toe te wijzen.
En momenteel voor slechts € 0,50CaptJackSparrow schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:09:
Google Play: Hitman: Sniper
In de aanbieding, 60% korting, van €4,99 voor €1,99
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Google Play: The Room Three is inmiddels ook uit. Als die half zo goed is als de voorgangers dan heb ik hier een goede aankoop mee
[ Voor 42% gewijzigd door ikbenerniet op 30-01-2016 11:04 ]
RGB Express
Genre | Puzzel | |
Prijs | Gratis (Advertenties) / In-app aankoop € 1,89 (zonder adds) | |
QR Code | Beschrijving | |
[img]Androlib QR code[/img] | een leuk puzzel spel waarbij je gekleurde pakjes naar het hetzelfde gekleurde huisje moet brengen met de dezelfde gekleurde auto.. Je mag maar één keer over een stuk weg rijden, waardoor het met veel auto's er puzzelen is. |
Lara Croft Go
Genre | Puzzel | |
Prijs | €4,99 | |
QR Code | Beschrijving | |
[img]Androlib QR code[/img] | Lara Croft GO is a turn based puzzle-adventure set in a long-forgotten world. Explore the ruins of an ancient civilization, discover well-kept secrets and face deadly challenges as you uncover the myth of the Queen of Venom. |
[ Voor 71% gewijzigd door rens-br op 07-04-2016 09:50 ]
The Soccer Player Manager 2016
Google Play: The Soccer Player Manager 2016
YouTube: The Soccer Player Manager 2016 Gameplay (iOS/Android)
Gratis is hij
Burp
Het enige spel dat ik af en toe speel op mijn smartphone. Bedankt voor de tip! Leuke puzzeltjes. Meestal simpel en vermakelijk, sommigen zijn wat lastiger (which is good). Grafisch ook erg mooi om te zien.rens-br schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:39:
Lara Croft GO is a turn based puzzle-adventure set in a long-forgotten world. Explore the ruins of an ancient civilization, discover well-kept secrets and face deadly challenges as you uncover the myth of the Queen of Venom.
[afbeelding]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Zeker leuk spel. Ben nu bezig met de 2nd act en persoonlijk voor mij wordt het af en toe te moeilijk, waardoor ik mijn telefoon eerder wegleg (which is also goodjacobras schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:34:
[...]
Het enige spel dat ik af en toe speel op mijn smartphone. Bedankt voor de tip! Leuke puzzeltjes. Meestal simpel en vermakelijk, sommigen zijn wat lastiger (which is good). Grafisch ook erg mooi om te zien.
Post hier je eigen Android App!
In het begin dacht ik echt WTF is dit, maar is een hele vette game.
Andere games van de ontwikkelaar zijn net zo bizar, maar die ben ik nog aan het ontdekken.
Google Play: Brothers: A Tale of Two Sons is ook een aanrader en nu nog te verkrijgen voor de introductieprijs en beide delen in de Syberia-reeks zijn afgeprijsd naar € 1,99 ipv € 4,99 en bieden ook veel puzzelavontuur.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Echt een super gaaf spel inderdaad! Hele mooie scenery echt geweldig! Vind de introductieprijs ook echt een zeer schappelijke prijs. Ben alleen wel benieuwd wat de normale prijs gaat worden, het spel kost 15 euro op steam en 20 euro op de Xbox & PS4.CLB schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:28:
Google Play: Brothers: A Tale of Two Sons is ook een aanrader en nu nog te verkrijgen voor de introductieprijs
Dank voor de tips, lijken leuke spellen.CLB schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:28:
Afgelopen week Google Play: BBTAN ontdekt...
In het begin dacht ik echt WTF is dit, maar is een hele vette game.
Andere games van de ontwikkelaar zijn net zo bizar, maar die ben ik nog aan het ontdekken.
Google Play: Brothers: A Tale of Two Sons is ook een aanrader en nu nog te verkrijgen voor de introductieprijs en beide delen in de Syberia-reeks zijn afgeprijsd naar € 1,99 ipv € 4,99 en bieden ook veel puzzelavontuur.
Valt me op dat de Syberia-reeks wel mega-groot is. Had laatst al GTA:SA verwijderd om ruimte te maken voor FF9.
Heb je Syberia zelf ook? Hoe bevallen die spellen?CLB schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:28:
Beide delen in de Syberia-reeks zijn afgeprijsd naar € 1,99 ipv € 4,99 en bieden ook veel puzzelavontuur.
Yes heb die een tijdje terug al aangeschaft, echter nog geen tijd gehad om ze te spelenrens-br schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:32:
Heb je Syberia zelf ook? Hoe bevallen die spellen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Haha dat is jammer! De spellen zien er mooi uit, maar ben benieuwd naar de ervaringen.CLB schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:17:
[...]
Yes heb die een tijdje terug al aangeschaft, echter nog geen tijd gehad om ze te spelen
Verwijderd
Dat klinkt nou niet echt als een hele positieve ervaring?Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:35:
Op zich dacht ik even om te ze kopen voor Android 'for good times sake' maar eigenlijk moest ik toen alleen maar denken aan 'lopen lopen lopen lopen' en 'walkthrough' dus toch maar niet gekocht.Maar ach, misschien als ze onder de euro zakken...
Bedankt voor de tip. Die had ik even gemist. Download loopt inmiddels.CLB schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:55:
Voor twijfelaars, download dan eerst even de trial: Google Play: Syberia
Verwijderd
Hahaha, ja, nou, het spel op zich was (voor toen die tijd) erg mooi en ik vond het een mooie ervaring, maar goed, als je soms alle schermen (achtergronden, het is geen 3D) door moet lopen van de ene kant de ene kant van het dorp naar de andere omdat je ergens een schroefje vergeten was... dan is dat toch wat minder.rens-br schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:40:
[...]
Dat klinkt nou niet echt als een hele positieve ervaring?
Google Play: Farming Simulator 14
Het kan redelijk verslavend zijn.
Koop ook niet de 9 rijen ploeg voordat je een betere tractor hebt want je ploegsnelheid zakt in van 10 mph/kmh naar een miezerige 3 waardoor de winst teniet wordt gedaan. Eerst een 110pk trekker kopen dus gezien het geringe prijsverschil met de 102pk versie. De duurste moeten nog even wachten.
Het bewerken van grasland t.b.v. melkproductie blijkt makkelijker te zijn dan alle aanwijzingen suggereren heb ik uiteindelijk ontdekt. Je hoeft helemaal geen balen te maken en zelfs geen schudder/tedder te gebruiken om het gras te keren zodat het hooi wordt en al helemaal geen hark/windrower want daardoor neemt de opbrengst van balen alleen maar af! Duidelijk een van de bugs die er nog inzitten. Je hebt een maaier nodig die goedkoop is en een 'Loading Wagon' die veel goedkoper is dan de hooibalenpers. Je kunt daarmee gras oppikken en dat bij de koeienstal storten of bij de biogasfabriek. Alleen lijkt het positioneren van de wagen in het aflevervak bij de koeienstal wat nauwer te luisteren maar het werkt wel. Lijkt een beetje op een 'hidden feature'. De melktank heb je al en die kun je aanhaken en bij de best betalende klant afleveren. Het oppikken van balen kan ook niet automatisch gebeuren door een 'worker' maar moet je zelf doen met de 'Autostack'. Op zich wel een grappig klusje. Ik wist niet eens dat dergelijke apparaten bestonden. Zo leer je nog eens wat.
Ik wou het dan ook wel eens in het echt zien. YouTube ziet alles.
Fraai gemaakt ding.
Ik ben met Normale moeilijkheidsgraad gaan spelen. Dan begin je met 25.000 aan saldo en zit er 10.000 liter van elk van de producten in je voorraadsilo's die je kunt verkopen. Bij 'Beginner' heb je 20.000 van elk en bij 'Expert' zijn de silo's leeg. Ook zijn de prijzen die je voor je producten krijgt hoger resp. lager dan in 'Normal'. Ik weet niet of die permanent zijn of dat die zich 'normaliseren' in de loop van het spel.
Handleiding.
Ja. Ik heb het naast op een grote tablet ook op een 5" foon geïnstalleerd om de lokale multiplayermode eens uit te proberen die zowel via WiFi als Bluetooth kan werken, wat inderdaad werkte via WiFi, heel grappig, maar ik vind het zeker prettiger op een groter scherm. Als je een 7" of groter device hebt zou ik zeker daarvoor gaan maar het is een kleine moeite om het even uit te proberen.MeltedForest schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:24:
Werkt het ook een beetje op een telefoon?
[ Voor 16% gewijzigd door CaptJackSparrow op 15-06-2016 15:01 ]
HB PC & Android 14
Van alle games zowel Steamkey als Android!
Gratis een DRM-free versie van SPACECOM aan te vragen via bovenstaande link!
Tier 1: $1 (min for steam keys)
10000000
Badland GOTY Edition (Premium Edition for Android)
SPACECOM
Tier 2: $3
Please Don’t Touch Anything
Spider: Rite of the Shrouded Moon
You Must Build a Boat.
AND More games coming soon!
Tier 3: $AVERAGE PRICE + $3
Desktop Dungeons
Knights of Pen & Paper 2.
Ervaring met deze spellen?Sempy schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:19:
Crosspost uit het PC Budget topic, maar deze aanbieding is ook voor Android gamers wel interessant
HB PC & Android 14
10000000
SPACECOM
You Must Build a Boat.
Desktop Dungeons
Please don't touch anything is een leuke puzzlegame die ik al had op pc, andere spellen heb ik ook pas sinds gisteren, maar 1000000/You Must Build a Boat zijn aanraders als je match3 leuk vindt en niet de zoveelste candycrush-cloon wilt spelen.
hier een topic op Steamgifts waar voor alle games in ieder geval een link staat naar de steampage met reviews. Kan je in ieder geval beoordelen of de gameplay je aantrekt.
Mwa, niet helemaal. Je krijgt geen melding als er een update is, maar ze worden wel eens geupdate. Maar er is inderdaad helaas geen manier om makkelijk te ontdekken dat er een update is.Grotbewoner schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 12:40:
Ik las op een andere android site dat die humble bundle games dus nooit gepatched worden, je krijgt geen google play key ofzo, dus je krijgt ook geen updates omdat je hem niet via de reguliere kanalen gekocht hebt. Dat is dus nogal waardeloos.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Thanks, ben voor de $3 optie gegaan. All deze 6 games, uitgezonderd SPACECOM, hebben sowieso op IOS uitstekende ratings, al had ik Badland al. Voor deze prijs kan je je er nauwelijks een buil aan vallen.Sempy schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:19:
Crosspost uit het PC Budget topic, maar deze aanbieding is ook voor Android gamers wel interessant
HB PC & Android 14
10000000
SPACECOM
You Must Build a Boat.
Desktop Dungeons
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Voor $3-Tier zijn de volgende bonus games toegevoegd, ook voor degene die al gekocht hebben. Links zijn naar Steam, maar dus ook Android via APK-download:Tsjipmanz schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 21:36:
[...]
Thanks, ben voor de $3 optie gegaan. All deze 6 games, uitgezonderd SPACECOM, hebben sowieso op IOS uitstekende ratings, al had ik Badland al. Voor deze prijs kan je je er nauwelijks een buil aan vallen.
Asdivine Hearts
Unmechanical
Knights of Pen and Paper +1 Edition
Leuke bonus, met name Unmechanical spreekt me aan
[ Voor 122% gewijzigd door RoD op 06-07-2016 12:13 ]
Qua game en graphics lijkt het nu behoorlijk veel op de originele Need For Speed: Most Wanted. Natuurlijk wel met de limitering dat je alleen dragraces kunt doen maar toch: je kunt je auto customizen én de prestaties tunen, er zit fatsoenlijke online multiplayer in (zowel 1-op-1 racen als crews vormen) en de graphics zijn gewoon erg gaaf.

Het enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat mijn Xperia Z1 Compact nu tevens doenst doet als handenwarmer (het spel loopt wel soepel) en dat de accu binnen de kortste keren leeg is
Verwijderd
Bedankt voor de tip.Lizard schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:54:
Google Play: Zenge
Nu in de aanbieding voor 10 cent.
wauw, we blijven wel echte hollanders hier. Spellen worden hier pas uitgelicht zodra ze in de aanbieding zijnLizard schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:54:
Google Play: Zenge
Nu in de aanbieding voor 10 cent.
Verwijderd
Dus jij betaald liever de volle prijs?ikbenerniet schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 23:56:
[...]
wauw, we blijven wel echte hollanders hier. Spellen worden hier pas uitgelicht zodra ze in de aanbieding zijn
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2016 14:46 ]
Leven nu gewoon even naast elkaar op een tablet.
Google Play: Mabinogi Duel
Dit is een echte trading card game, je kan kaarten van andere mensen kopen met ingame gold en ook je eigen cards verkopen. De game is F2P friendly, de game heeft nu al 5 generaties (5de generatie pas uit), ik speel het spel al 128 dagen.
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 20-07-2016 09:51 ]
nothing stops this train
CaptJackSparrow in "Android Games - Discussie & Ervaringen"
Nadat ik alle velden had gekocht en tegen de hinderlijke beperking van het aantal voertuigen en machines die je kunt hebben aanliep (welke je deels kunt 'oplossen' door betere machines voor €0,89 te 'unlocken' wat het spel snel erg duur zou maken) was ik wel een beetje uitgespeeld omdat je nog veel zelf moet rijden wat je na verloop van tijd ook wel een beetje gezien hebt en veel niet door je 'workers' kunt laten doen.
Ik zag nu dat Farming Simulator 16 met 60% in prijs is verlaagd van €4,99 naar €1,99.
Google Play: Farming Simulator 16
Er staat nergens dat het een tijdelijke aanbieding is en aangezien de opvolger al binnenkort gaat uitkomen lijkt het me een blijvende verlaging om prijsafstand the scheppen met de nieuwe versie. Heb het voor die prijs maar even gekocht. Daar kun je alle machines zonder extra uitgaven met spelgeld kopen en je kunt workers ook de producten naar de kopers (en andere bestemmingen? weet ik nog niet) laten rijden zodat je het spel ook meer als 'manager' kunt spelen. Ook vullen ze zelf de zaaimachines bij. Het is aanzienlijk uitgebreider dan FS14 met o.a. aardappelen, suikerbieten, 'forestry' machines/hout en schapen/wol.
Eenzelfde (blijvende?) prijsdaling van 60% lijkt het geval te zijn bij The Room Three.
Google Play: The Room Three
Nu €2,39.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nu slechts 10 cent
Wat een leuk spel is dit! Het is een soort ouderwets tekst-adventure. Iemand belt je zogenaamd (dat lees je dus), hij vertelt wat er gaande is en jij mag dan kiezen wat hij vervolgens gaat doen. Ik vermaak me er prima mee.
Andere Lifeline-games zijn ook regelmatig te verkrijgen voor dat bedrag, aanraders inderdaad.pven schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:45:
Google Play: Lifeline: Whiteout
Nu slechts 10 cent
Nice, dan ga ik dat eens beter in de gaten houden.CLB schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:57:
[...]
Andere Lifeline-games zijn ook regelmatig te verkrijgen voor dat bedrag, aanraders inderdaad.
Thanx... handig voor alleen spelen als ik zin hebt in CatanCaptJackSparrow schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:55:
Catan nu ook voor €0,10. Normaliter waarschijnlijk €4,99 of meer (want $4,99).
Google Play: Catan
Is dit Nederland-only?CaptJackSparrow schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:55:
Als Belgje blijft er bij mij mooi "Kopen voor 4,99 €" staan.
Het zal ongetwijfeld elders ook wel werken (VS) maar blijkbaar niet in België. Als je de moeite wilt doen kun je eens zoeken op: change country google play store.DerNosferatu schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:14:
[...]
Is dit Nederland-only?
Als Belgje blijft er bij mij mooi "Kopen voor 4,99 €" staan.
Waarom moet dit spel toestemming hebben om door mediafiles te bladeren en configuraties van google drive beheren? Je kunt het niet eens weigeren anders werkt het spel niet... Het klinkt allemaal heel frauduleus...CaptJackSparrow schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:55:
Het spel moest bij mij iets van 40MB additional data downloaden, aangezien dat ergens opgeslagen moet worden, heeft het spel toestemming nodig om te lezen en te schrijven in je media files.BLACKfm schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 23:45:
Waarom moet dit spel toestemming hebben om door mediafiles te bladeren
Deze melding heb ik niet gehad, maar heeft dit niet iets te maken met cloud saving?en configuraties van google drive beheren?
Overigens nog bedankt voor de tip. Voor 10 cent kon ik de aanbieding niet laten liggen, heb gisteren ook het spel gespeeld en het werkt best wel goed.
Die additionele data moest die bij mij laden ja, maar ik heb meer spellen gehad die dat hebben en daar nooit toestemming voor nodig hadden.rens-br schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:11:
[...]
Het spel moest bij mij iets van 40MB additional data downloaden, aangezien dat ergens opgeslagen moet worden, heeft het spel toestemming nodig om te lezen en te schrijven in je media files.
Mogelijk dat het andere voorwaarden zijn, of anders genoemd, door android updates.
Vraag dan alleen toestemming om additionele data te plaatsen, en niet om het hele hebben en houden van je telefoon te kunnen uitlezen. Want zo wordt het wel gevraagd.
Kan me de exacte melding niet meer herinneren, maar volgens mij kreeg ik alleen de vraag of hij toegang mocht tot 'opslag'.BLACKfm schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:15:
Die additionele data moest die bij mij laden ja, maar ik heb meer spellen gehad die dat hebben en daar nooit toestemming voor nodig hadden.
Mogelijk dat het andere voorwaarden zijn, of anders genoemd, door android updates.
Vraag dan alleen toestemming om additionele data te plaatsen, en niet om het hele hebben en houden van je telefoon te kunnen uitlezen. Want zo wordt het wel gevraagd.
Even opnieuw geïnstalleerd en vraagt bij mij bij de extra download om toestemming om toegang tot 'Foto's, media en bestanden' te krijgen. Het zal vast op hetzelfde neerkomen, maar ik vind het vreemd voor een spelletje.rens-br schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:18:
[...]
Kan me de exacte melding niet meer herinneren, maar volgens mij kreeg ik alleen de vraag of hij toegang mocht tot 'opslag'.
Ik heb android 6.0.1 op de Note 4.
Dat was de melding inderdaad. Dat is gewoon toestemming vragen om bij het opslaggeheugen te mogen. Google / Android maakt geen onderscheid tussen lezen / schrijven en gedeelte van de opslag of helemaal. Dit is dus helaas de enige vraag die ze kunnen stellen als ze bestanden willen wegschrijven.BLACKfm schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:24:
Even opnieuw geïnstalleerd en vraagt bij mij bij de extra download om toestemming om toegang tot 'Foto's, media en bestanden' te krijgen. Het zal vast op hetzelfde neerkomen, maar ik vind het vreemd voor een spelletje.
De meeste spelletjes vragen overigens om deze toestemming.
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 06-10-2016 09:33 ]
Ik zie het voor 0,10 cent, maar als ik met PayPal wil betalen kost het in eens 4,99?CaptJackSparrow schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:55:
Everything is better with Bluetooth
Als je online bent zitten er wel reclame filmpjes in, maar op tablet zet je wifi zo uit, en dan heb je er geen last van.
[ Voor 16% gewijzigd door KlaasKlaas op 08-10-2016 09:15 . Reden: toevoeging over reclame ]
Ziet er leuk uit! Gaan we eens uitproberen.KlaasKlaas schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:26:
Ik vermaak mij momenteel regelmatig prima met Train Conductor World, een arcade puzzel spelletje dat leuk blijft (dat vind ik dan) zonder in app aankopen.
Sommige games gebruiken de foto map voor het opslaan van bijvoorbeeld menu achtergronden, media voor geluiden en overige opslag spreekt voor zich. Misschien geldt dat ook voor deze.BLACKfm schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:24:
[...]
Even opnieuw geïnstalleerd en vraagt bij mij bij de extra download om toestemming om toegang tot 'Foto's, media en bestanden' te krijgen. Het zal vast op hetzelfde neerkomen, maar ik vind het vreemd voor een spelletje.
Ik heb android 6.0.1 op de Note 4.
Voor iedereen die een beetje met zijn muziekbestanden wil knoeien.
Google Play: djay 2
http://www.dutchgamegarden.nl/indigo/rumblerun/
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 10-10-2016 20:11 ]
Wat een verslavend spel is dit zeg! Het is alleen jammer dat je op een hoop punten toch wordt verleid voor in-app aankomen. Je kan je treinen update, tracks kopen dmv. in app aankopen.KlaasKlaas schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:26:
Ik vermaak mij momenteel regelmatig prima met Train Conductor World, een arcade puzzel spelletje dat leuk blijft (dat vind ik dan) zonder in app aankopen.
Overigens kan je wel een add-free versie kopen voor €3,99.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 09:02 ]
Heeft vrij hoge waardering van 4,5.
Google Play: Oddworld: Stranger's Wrath
[ Voor 4% gewijzigd door CaptJackSparrow op 11-10-2016 12:47 ]
Google Play: Reckless Racing 3
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18
Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.