Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Stukfruit schreef op woensdag 17 april 2013 @ 06:02:
Grappig, maar het is helaas (zoals ik eerst hoopte) geen concurrentie voor Real Racing. Dit spelletje bevat voor zover ik kan zien alleen maar drag races met een view vanaf de zijkant.

* Stukfruit wil juist in de auto zitten en zelf sturen ipv alleen het versnellingspookje heen en weer duwen :)
Hoezo hoop je op een andere RR3? Want er zijn echt veel events daar, ik vermaak mij er voorlopig nog wel even mee ;)

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Omdat ik ook 's nachts en bij andere weersomstandigheden wil rijden ;)

Dat zit wel Schnorr.

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:50
Nieuwe spel van Kairosoft is ook weer geweldig!

Ninja Village

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:41:
En ook: Google Play: 101 Crane Missions Lite

Betaald: Google Play: 101 Crane Missions

Nu dus al enkele dagen €0,78. Als ik terugreken zou de normale prijs €2,39 zijn.

[video]
Heb deze gekocht voor €2,39 en echt zijn geld meer dan waard. Bedankt voor de tip!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-11 17:20
Welke spellen raden jullie aan voor een flinke vliegreis (tablet)? Iemand tips voor games die dus ook zonder internet werken/leuk zijn? Ben niet echt een RPG fan trouwens...

Als het goed is heb ik een stopcontact op mn stoel, maar voor de zekerheid zou een spelletje die je batterij niet heel erg drained ook wel handig zijn dus :p

[ Voor 6% gewijzigd door Het Vosje op 23-04-2013 15:42 ]

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Spacechem. Als je houdt van puzzelen en een uitdaging ben je makkelijk enkele tientallen uren zoet. Tevens imho de beste puzzelgame die ik ooit heb gespeld in mijn leven.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:50
Het Vosje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:28:
Welke spellen raden jullie aan voor een flinke vliegreis (tablet)? Iemand tips voor games die dus ook zonder internet werken/leuk zijn? Ben niet echt een RPG fan trouwens...

Als het goed is heb ik een stopcontact op mn stoel, maar voor de zekerheid zou een spelletje die je batterij niet heel erg drained ook wel handig zijn dus :p
Kairosoft spellen staan bij mij garant voor veel uren speelplezier :)

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je de high scores van Kick Flick kan resetten? Waarschijnlijk een of ander file verwijderen maar ik kan geen file vinden... De stats kan je wel in game resetten maar de high scores blijven dan gewoon staan.

• Stukfruit
  • Niet online
Cache of data clearen in de (Android)instellingen van de app?

Dat zit wel Schnorr.

En waarom niet het spel uninstallen en weer opnieuw beginnen? Of ben je dan eventuele progress kwijt?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Stukfruit
  • Niet online
De zaak clearen is hetzelfde als een uninstall/reinstall.

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Stukfruit schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:51:
Cache of data clearen in de (Android)instellingen van de app?
Yes, dat is 'm! Ik gebruik die instellingen voor de apps eigenlijk alleen maar als ik een game compleet wil verwijderen: nooit aan gedacht dat je inderdaad alleen data etc. kan verwijdern. Super, dank je!

• Zerora
  • Laatst online: 14:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Momenteel ben ik het spelletje Castle of Shadows aan het spelen. Leuk voor de liefhebbers van castlevania waar het spel een duidelijke kloon van is.

Google Play: Castle Of Shadows

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Ben fanatiek bezig op mijn tablet met:

Google Play: Castle Defense.

Veel levels en unlockables. Je kan ingame chrystals kopen maar het is niet echt nodig. Veel plezier voor een gratis game! (als je van tower defense games houdt)

[ Voor 0% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 01-05-2013 12:24 . Reden: tiepvoud ]

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

Apart eerst kon ik bij Temple Run: Oz nog de grafische instellingen: low, medium of high selecteren op mijn Galaxy Nexus, nu is die optie echter verdwenen en lijkt de game in een lage resolutie te draaien als ik het vergelijk met de S4 van een collega, terwijl we dezelfde versie van de game draaien?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Vast al voorbijgekomen, maar Shadowgun:deadzone is toch wel met stip een top tien notering vetste Androidspellen ooit waard.

Echt onvoorstelbaar dat dit al kan op mobiele apparaten. Zeker op mijn HD-tablet echt een lust voor het oog.

[ Voor 31% gewijzigd door Hoppa! op 02-05-2013 10:26 ]

• Hoppa!
Paul-G schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:19:
Het heeft even geduurd, maar nu is CSR Racing ook te krijgen voor Android.
Heb het een aantal keer gespeeld op een iPad en vond het toen erg leuk, kijken of ik het nog steeds leuk vind :)
Aardig spel, maar wordt erg suf als je jezelf beperkt tot het niet doen van in-app aankopen. Duurt vanaf tier 2 veeeeel te lang voordat je kunt upgraden naar een fatsoenlijke auto waarmee je iets kunt winnen.

Ziet er wel prachtig uit, maar inderdaad alleen dragraces.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

NoUseWhatsoever schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:47:
Ben fanatiek bezig op mijn tablet met:

Google Play: Castle Defense.

Veel levels en unlockables. Je kan ingame chrystals kopen maar het is niet echt nodig. Veel plezier voor een gratis game! (als je van tower defense games houdt)
Dat ga ik ook maar eens proberen, maar ik denk dat ik met Tower Raiders 3 een eind kom. Ben nu ook bezig met een ander katapult spel, ben de naam alleen kwijt. Wel vermakelijk om even te spelen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:43
indiegala.com heeft nu een Android-bundle:

Chimpact
Trainz simulator
9th Dawn

en als je het gemiddelde betaald (nu op $3,80) krijg je ook nog:

Bag it!
Great Big Wargame
Serious Sam Kamikaze Attack
Slender man: chapter 1
Trainz driver

+ nog 3 later toe te voegen games

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Hoppa! schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:20:
Vast al voorbijgekomen, maar Shadowgun:deadzone is toch wel met stip een top tien notering vetste Androidspellen ooit waard.

Echt onvoorstelbaar dat dit al kan op mobiele apparaten. Zeker op mijn HD-tablet echt een lust voor het oog.
Ik vind het alleen dramatisch speelbaar op mijn tablet. Beetje fatsoenlijk richten is er al niet bij. Na 5 minuten alweer gedeinstalleerd.

• Meneer iCy
  • Laatst online: 25-11 13:32

Meneer iCy

swarma

10 mei is carmageddon voor android beschikbaar en 24 uur gratis :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Zo is het eindelijk zo ver... Heb het volgens mij al lang en breed uitgespeeld op iOS :p

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 03-05-2013 14:51 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Hoppa!
Rezje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:40:
[...]

Ik vind het alleen dramatisch speelbaar op mijn tablet. Beetje fatsoenlijk richten is er al niet bij. Na 5 minuten alweer gedeinstalleerd.
Raar, op mijn tablet gaat het als een trein?

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Grand Theft Auto: Vice City is in de aanbieding in de Play Store:

Google Play: Grand Theft Auto: Vice City.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

CLB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:48:
Zo is het eindelijk zo ver... Heb het volgens mij al lang en breed uitgespeeld op iOS :p
[video]
Eindelijk :+
Ik heb geen iOS devices dus 10 mei staat genoteerd.

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Zerora schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:34:
Momenteel ben ik het spelletje Castle of Shadows aan het spelen. Leuk voor de liefhebbers van castlevania waar het spel een duidelijke kloon van is.

Google Play: Castle Of Shadows
Wel een leuk spelletje, maar jammer dat één van de begeleidende teksten niet klopte waardoor ik een bepaald level om een bepaald zwaard te krijgen vijf keer heb gedaan zonder resultaat. Kreeg ik het zwaard na het verslaan van een andere eindbaas in een andere level :(.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:59
Voor alle oldschool liefhebbers van Carmageddon:
http://www.androidworld.n...y-store-tijdelijk-gratis/

Tijdelijk gratis te downloaden :)

FIFA Benelux Administrator

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand een idee of je dan updates krijgt? Zo te lezen is het een download die na 24 uur niet meer mogelijk is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
pven schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:03:
Iemand een idee of je dan updates krijgt? Zo te lezen is het een download die na 24 uur niet meer mogelijk is.
Nee, je krijgt geen updates. Staat op androidpolice

• XVI
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

XVI

Cyleo schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:11:
[...]

Nee, je krijgt geen updates. Staat op androidpolice
Mooi is dat, bij mij doet hij geen multi touch dus gasgeven en sturen ho maar :(
Ach, heb hem al op de Ipad en het is op een 4" telefoon toch net iets te klein en matig qua performance.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

pven schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:03:
In de praktijk zal dat eerder 48 uur moeten zijn. Dit i.v.m. de verschillende tijdzones. Tegen de tijd dat het in de laatste tijdzone de 10e is, is die in de tijdzone aan de andere kant van de datumgrens alweer afgelopen. Wil men dus zowel in die 'eerste' tijdzone het spel 24 uur op 10 mei kunnen downloaden als in de 'laatste' tijdzone dan ontkomt men er dus niet aan om het die 48 uur beschikbaar te maken. ;)

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Bij mijn Galaxy S2 hapert de multi touch besturing af en toe ook, of het ligt aan mijn lompe vingers dat ik af en toe niet stuur en vol rechtdoor in een muur rij :+.

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Carmageddon draait hier op de Note N7000 prima. Ook multitouch.

Dat de besturing van de auto niet zo direct is, is ook een feature van de game trouwens. Zo was hij vroeger ook ingesteld. Al met al hebben ze er een leuke 1:1 copy van gemaakt die soepeler draait dan de oude versie op een toenmalige desktop pc op 640-480px. Mede omdat toen ook alles door de cpu gerenderd moest worden en die waren toen nog niet zo snel.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:08

Chakotay

Lick here to continue

Draait hier op een Sensation ook prima, hij heeft alleen wat moeite met starten. Na de intro gaat het scherm op zwart, en laadt het pas weer verder na even te unlock en locken. Meer mensen daar last van?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Kinda weird dat dit een 'promo' is imho...
De iOS-versie is dat niet en krijgt gewoon updates... Achja nooit tevreden :p

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 15:39
CLB schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:41:
Kinda weird dat dit een 'promo' is imho...
De iOS-versie is dat niet en krijgt gewoon updates... Achja nooit tevreden :p
Had zelf het vermoeden dat ze de 'promo' versie erin hebben gezet zodat mensen misschien denken dat de betaalde versie uitgebreider is en dus deze kopen...AKA extra moneys voor Stainless :p

Had het minder verwarrend gevonden als de promo versie vandaag als enige in de Play Store had gestaan en de betaalde versie pas nadat de promo periode is afgelopen.

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-11 08:09

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Carmageddon boot bij mij niet op de Xperia Z. Meer tweakers hier issues mee?

Edit:
Reboot van phone en hij doet het... Blijft vreemd!

[ Voor 28% gewijzigd door Mystic Spirit op 10-05-2013 10:54 ]

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Vanacht om 1 uur gedownload en gelijk een filmpje van carmageddon gemaakt.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Y21JzA2KBBo]

Draait trouwens ook op mijn gloednieuwe bart smit tomtec 8 inch tablet van 115 euro, al heeft ie wel een klein beetje lag, maar is verder wel speelbaar. Ook getest op een asus transformer, doet t goed. Dit filmpje is de htc one x.

Ik had m al een paar maandjes op de ipad, ook op de eerste dag , dus gratis en daar krijg je updates.. en ik moet zeggen carmageddon speelt een stuk beter op een tablet, je grijpt gewoon niet zo snel mis met de controls ( zoals in t begin van mn filmpje) maar voor de rest is t t zelfde. T raced al helemaal lekker op de ipad mini, dan zit alles precies goed onder je vingers, ik durf zelfs te zeggen dat carmageddon op de mini beter te besturen is dan met t toetsenbord op de pc. Hadden meer touchscreen games maar zon goede response.

Nou nog op de wc gaan testen of carmageddon met de controller werkt...

[ Voor 150% gewijzigd door verleemen op 10-05-2013 11:27 ]

The freedom of saying E=MC3

agoNITE schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:44:
Had zelf het vermoeden dat ze de 'promo' versie erin hebben gezet zodat mensen misschien denken dat de betaalde versie uitgebreider is en dus deze kopen...AKA extra moneys voor Stainless :p

Had het minder verwarrend gevonden als de promo versie vandaag als enige in de Play Store had gestaan en de betaalde versie pas nadat de promo periode is afgelopen.
Ik verander het icoontje wel in de originele en klaar ;)

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Hmm ik heb een paar races gedaan en iedereen elke keer gewaste maar ik heb nog geen enkele andere auto 'gewonnen'. Is dit een feature van de promo versie?

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
MeltedForest schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:31:
Hmm ik heb een paar races gedaan en iedereen elke keer gewaste maar ik heb nog geen enkele andere auto 'gewonnen'. Is dit een feature van de promo versie?
Nee, je moet de autos meerdere malen gewaste hebben zover ik weet

The freedom of saying E=MC3

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ik heb nu 3 races gedaan met alles wasten en heb ook nog niks gewonnen.

Vanuit het verleden kan ik mij nog herinneren dat het ook niet zo heel snel gaat in het begin. Als je vervolgens steeds betere auto's kan krijgen gaan de games ook sneller. Met de latere auto's kun je bijv ongestraft lantaarnpalen omrijden en andere obstakels omver rijden of wegduwen. Daardoor zijn je tegenstanders ook eerder stuk en win je sneller de races.

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Get!em schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:54:
Ik heb nu 3 races gedaan met alles wasten en heb ook nog niks gewonnen.

Vanuit het verleden kan ik mij nog herinneren dat het ook niet zo heel snel gaat in het begin. Als je vervolgens steeds betere auto's kan krijgen gaan de games ook sneller. Met de latere auto's kun je bijv ongestraft lantaarnpalen omrijden en andere obstakels omver rijden of wegduwen. Daardoor zijn je tegenstanders ook eerder stuk en win je sneller de races.
ik heb nu iets van 6/7 races gedaan, en al ongeveer evenveel nieuwe auto's :) (3 in 1 race :P )
Geen idee wat ik dan beter doe, maar ik heb niet in alke race iedereen gewaste (mooi woord :+)
Erg leuke game wat mij betreft, en mooie actie met die promo-versie van stainless :)
Ik speel het trouwens op een Galaxy Nexus, daar draait ie over het algemeen prima op, soms wel een beetje last van lag.

[ Voor 6% gewijzigd door Paul-G op 10-05-2013 12:14 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:09

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Planets Defence O+
Wat een leuke strategygame, daar vermaak ik mij prima mee.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• XVI
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

XVI

MeltedForest schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 08:25:
Bij mijn Galaxy S2 hapert de multi touch besturing af en toe ook, of het ligt aan mijn lompe vingers dat ik af en toe niet stuur en vol rechtdoor in een muur rij :+.
Heb hem inmiddels ook correct kunnen spelen maar het lijkt wel wat wisselvallig want vanochtend was het weer raak.
Rare is dat andere applicaties er dan geen last van hebben en dat het resetten van de auto (met twee vingers tappen) wel gewoon werkt.
Herstarten van de telefoon lijkt tot nu toe het euvel te verhelpen.

Het was trouwens wel even wennen maar daarna is het dus ook gewoon goed te spelen op een twee jaar oude 4" telefoon.
Al met al blijft het een geniaal en tijdloos spel!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-11 13:15

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

CLB schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:12:
[...]

Ik verander het icoontje wel in de originele en klaar ;)
Hoe doe je dat dan?

www.youtube.com/DerOllie

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

verleemen schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:33:
[...]

Nee, je moet de autos meerdere malen gewaste hebben zover ik weet
Nu zag ik net voor een race bij één auto Stealworthy staan (waar je de grid opstelling kan bepalen). Vervolgens gewrecked en daadwerkelijk de auto gekregen. Zo ging dat dus, nu weet ik het weer :D
Andere launcher installeren en klaar :)

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Carmageddon is vandaag uitgekomen :D

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:42
Tanuki schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:55:
Carmageddon is vandaag uitgekomen :D
En waar dacht je dat de afgelopen tig berichten over gingen?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

:+

Afbeeldingslocatie: http://www.kluitman.nl/downloads/SpuitElf_Kleurplaat1.jpg

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-11 11:35
MeltedForest schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:21:
[...]

Nu zag ik net voor een race bij één auto Stealworthy staan (waar je de grid opstelling kan bepalen). Vervolgens gewrecked en daadwerkelijk de auto gekregen. Zo ging dat dus, nu weet ik het weer :D
Alle 'stealworthy' auto's staan ook in lijst met auto's die je bezit. Boven de steelbare auto's staat namelijk een klein slotje. Als je ze vervolgens tegenkomt in een race, is het verhaal van MeltedForest van toepassing.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik ben nu een weekje bezig met Jurassic Park Builder (ook beschikbaar op iOS).

Zoals de naam het al zegt, je bouwt je eigen Jurassic Park. Je moet zoeken naar nieuwe DNA in ambers om nieuwe dinosaurussen te vinden. Je moet zorgen voor de dino's zelf door eten te geven. Je kan expedities starten voor je bezoekers. Best wel leuk om te doen. Het is wel zo'n game dat wanneer je iets bouwt je vervolgens een paar uur mag wachten, dus als je daar niet van houd is dit geen spel voor jou.

Afbeeldingslocatie: http://everythingidevice.com/wp-content/uploads/2012/08/Jurassic-Park-Builder-600x380.png

Afbeeldingslocatie: http://a127.phobos.apple.com/us/r1000/077/Purple2/v4/26/76/6c/26766c17-ee37-6b74-ebd3-22e825b5ef58/mzl.pzkthpbq.320x480-75.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.unigamesity.com/wp-content/uploads//2012/08/jurrasic-park-builder-guide.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wpuploads.appadvice.com/wp-content/uploads/2012/12/Jurassic-Park-Builder-for-iPhone-11.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Zerora op 11-05-2013 12:26 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11 13:41
Lijkt me iets a la Farmville, krijg er bijna het vliegend ***** van :p

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Tomskii5 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:24:
Lijkt me iets a la Farmville, krijg er bijna het vliegend ***** van :p
Farmville krijg ik ook de vliegend **** van hoor. Dit is leuker. Dit is zo'n spel waarin je zelf bepaald hoeveel tijd je erin steekt. Als je even een tijdje niet speelt heeft dat geen invloed op het spel, bij Farmville wel. Je start het spel op en je doet hier even je ding voor een minuut of 2 en je kan het spel weer afsluiten.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:19
Carmageddon ook gister geïnstalleerd op mijn Asus Transformer tf101 en loopt als een zonnetje. Erg leuk spel!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Loopt ook heel soepel op mijn 9,7" Kruidvat tabletje. :p Net als Real Racing 3 overigens. Heel anders maar ook wel leuk. Heb het origineel nooit gespeeld dus dit leek me een goede gelegenheid het eens te proberen.

Het duurde inderdaad enkele races voordat ik auto's begon te unlocken maar toen waren het er in één race ook gelijk drie. Ondertussen 21.

De credits zijn inderdaad wel komisch. :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MHXYj8oYqlB5K71hphQyLdg7/full.jpg

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 01:34
Zerora schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:23:

Zoals de naam het al zegt, je bouwt je eigen Jurassic Park. Je moet zoeken naar nieuwe DNA in ambers om nieuwe dinosaurussen te vinden. Je moet zorgen voor de dino's zelf door eten te geven. Je kan expedities starten voor je bezoekers. Best wel leuk om te doen. Het is wel zo'n game dat wanneer je iets bouwt je vervolgens een paar uur mag wachten, dus als je daar niet van houd is dit geen spel voor jou.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Woow ongeveer hetzelfde als The Croods.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Xepos schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:56:
[...]

Woow ongeveer hetzelfde als The Croods.
huhu, en je hebt ook nog Prehistoric Park
Dat is meer een theme park builder zoals Rollercoaser tycoon enzo.

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:50

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

• read your contacts
  • read call log
  • run at startup
Leuk... ik zou het wel blokkeren in je firewall.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Nasty.... je zou haast een blacklist moeten opstellen van Game makers die dit soort praktijken in hun games stoppen. Misschien wel van app makers in het algemeen, maar daar gaat dit topic niet over.

Vooral dat run at startup, en dus dat je meldingen gaat krijgen elke 3 dagen dat je niet speelt is erg irritant. Ook voor je snelheid en batterijduur van de telefoon is het af te raden om dit soort functies te accepteren. Wat hij met je contacts en belgegevens gaat doen is al helemaal.......

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11 13:41
Zerora schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:28:
[...]

Farmville krijg ik ook de vliegend **** van hoor. Dit is leuker. Dit is zo'n spel waarin je zelf bepaald hoeveel tijd je erin steekt. Als je even een tijdje niet speelt heeft dat geen invloed op het spel, bij Farmville wel. Je start het spel op en je doet hier even je ding voor een minuut of 2 en je kan het spel weer afsluiten.
Achzo ja, goh ik ben op dit soort spelletjes gewoon een beetje uitgekeken (er zijn er het afgelopen jaar dan ook een shitload aan uitgekomen). Not my cup of tea anymore :D

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Heeft iemand nog een tip hoe je in Carmageddon nadat je alle races gewonnen hebt door de tegenstanders te wrecken alle circuits ook nog een keer kunt winnen door de eigenlijke race uit te rijden? :)F

Het zal wel door alle upgrades komen die ik ondertussen heb maar het kost nu moeite om niet te winnen door de tegenstanders te slopen omdat ze zichzelf te barsten rijden tegen mijn auto ook als ik probeer gewoon het circuit af te rijden. Ik haal de 2 of 3 ronden vaak niet omdat de wedstrijd al is afgelopen door de kamikaze acties van de tegenstanders. :+

Ik probeerde ook 'lagere' auto's die minder sterk zouden zijn maar echt effect sorteren lijkt dat niet (meer) te doen.

De Electric Blue is duidelijk het meest geschikt om te proberen te winnen door alle 'levende have' te pletten (of in dit geval te zappen) maar is er ook een auto die het meest geschikt is om te winnen door de races uit te rijden?

Ik heb wel gemerkt dat de wegligging/bestuurbaarheid van sommige auto's ongeschikt is voor dat doel maar de meest geschikte auto lijk ik nog niet gevonden te hebben.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:38
Ik heb er geen problemen mee, met alle eerste 4 de auto's die je krijgt. De Eagle is mijn favoriet. Misschien moet je proberen om vooraan in de grid te starten, zodat je niet geraakt wordt en de eerste lap al kan doen zonder dat je tegenstanders ziet.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:59

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mat.hi.as schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:20:
Ik heb er geen problemen mee, met alle eerste 4 de auto's die je krijgt. De Eagle is mijn favoriet. Misschien moet je proberen om vooraan in de grid te starten, zodat je niet geraakt wordt en de eerste lap al kan doen zonder dat je tegenstanders ziet.
Andersom doe ik het voor die races. Gewoon beginnen, 1 a 2 auto's wasten voor de tijd die je krijgt en vervolgens op je dooie gemak rondjes rijden :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Je kunt in de partsshop ook downgraden

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Wait whut! Nog niemand gehoord over; Google Play: RE-VOLT Classic (Premium)

Iemand ervaringen? Hmm vind het nog vrij laggy, nog gerefunded.

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 19-05-2013 00:29 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 15:39
CLB schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:17:

Oh gaaf! Vroeger veel over LAN gespeeld!
Hm ging er vanuit dat er ook een non-premium versie zou zijn om even te proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door agoNITE op 19-05-2013 09:43 ]

• on99
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2021
Hoi, ik weet niet of iemand FF3 voor android heeft gespeeld, maar ik zit met een mega glitch. Ik heb zojuist in de nepto cave de rat verslagen en zou daarna na het gesprek met de viking boss z'n boot krijgen. Deze ligt echter net tever van wal om erop te komen en de toegang wordt geblokeerd door een berg... wat kan ik doen? Iemand ervaring hiermee?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is daar geen Walkthrough voor te vinden?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Afgelopen Zondag toevallig JurassicPark opnieuw gekeken dus daarom gister maar even naar je tip gekeken.
Inmiddels verslaafd 8)7 . Het bouwen gaat precies langzaam maar ook weer snel genoeg om bezig te blijven, het moeten wachten is soms vervelend maar meestal juist de goeie stimulans om te stoppen met spelen en het pas later weer op te pakken.

Alleen die foutmelding over de in-app store is vervelend, krijg jij die ook? Anders kan het nog aan me AdBlocker liggen namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:17:

Cool, doet me denken aan een spel wat ik vroeger speelde. Iets met hele kleine autootjes welke dan moesten racen op huishoudelijke plaatsen. Omdat ze zo klein waren gaf dat een leuk effect, racen over de ontbijt tafel Bv.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08
Micro Machines bedoel je denk ik?

Verwijderd

Ik heb Re-Volt vroeger op de PC gespeeld! Was helemaal top! Het is wel wat anders dan Micro Machines: dat zijn eigenlijk van die hele kleine speelgoedautootjes waarmee je over tafels of net aanrecht kan rijden. In Re-Volt zijn gewoon RC-auto's in huiselijke omgevingen. Jammer dat er geen demo van is: net ff te duur om zomaar te kopen, vooral als 'ie laggy is...

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Laggy op wat voor manier? Heb er al wat dingen over gelezen maar nog niets over lag oid. De play Store reviews zeggen ook iets anders.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Ik vond het niet fijn, snel besturen, op iOS stukken vlotter :)
Zal het vanavond nog is kopen (en eventueel weer refunden)

• Donstil
  • Niet online
alex3305 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:35:
Micro Machines bedoel je denk ik?
Haha goed man, die bedoelde ik idd, de platte 2D versie dan. Jeugd sentiment.

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Donstil schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:21:
[...]

Afgelopen Zondag toevallig JurassicPark opnieuw gekeken dus daarom gister maar even naar je tip gekeken.
Inmiddels verslaafd 8)7 . Het bouwen gaat precies langzaam maar ook weer snel genoeg om bezig te blijven, het moeten wachten is soms vervelend maar meestal juist de goeie stimulans om te stoppen met spelen en het pas later weer op te pakken.

Alleen die foutmelding over de in-app store is vervelend, krijg jij die ook? Anders kan het nog aan me AdBlocker liggen namelijk.
Ja, dat is een android dingetje. In iOS werkt het wel. Als compensatie kun je bucks verdienen door via de gegeven site de andere doelen uit te voeren, zoals andere apps installeren, om bucks te verdienen.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:38:
Ik vond het niet fijn, snel besturen, op iOS stukken vlotter :)
Zal het vanavond nog is kopen (en eventueel weer refunden)
Laat maar even weten want het klinkt als een slechte poort...

• Stukfruit
  • Niet online
Rayman Jungle Run is dan betaald, maar wel heel heel heel erg vet _/-\o_

Dat zit wel Schnorr.

• Hoppa!
Real Boxing. Howly crap wat vet. Wel achterlijk eenvoudig en snel uit te spelen (1 dag en ik was rond), maar het toont de potentie van Android-games.

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Re-Volt speelt erg goed op mijn Xperia S! Echt geweldig om dit weer na jaren te spelen. Toevallig dacht ik vlakvoor ik zag dat Re-Volt op Android was nog van 'wat was dat altijd een vet spel' toen ik Re-Volt in m'n kast zag staan.
Zou helemaal vet zijn als er multiplayer in komt en achievements :D

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11 12:03
Chaos-Zero schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:45:
Re-Volt speelt erg goed op mijn Xperia S! Echt geweldig om dit weer na jaren te spelen. Toevallig dacht ik vlakvoor ik zag dat Re-Volt op Android was nog van 'wat was dat altijd een vet spel' toen ik Re-Volt in m'n kast zag staan.
Zou helemaal vet zijn als er multiplayer in komt en achievements :D
Damn dat spel heb ik vroeger grijs gespeeld. Ga ik zeker weer eens ff opzoeken

Verwijderd

Iemand die hier weet of ik het ouderwetse Volfied kan spelen op Android? het spel heb ik gevonden, maar dit bestaat uit .jar bestanden. Iemand die weet hoe ik dit kan omzetten?

Heb al veel gezocht met google, maar kreeg alleen maar aplicaties waar ik niks aan had en alleen maar troep met zich mee bracht.
Touchdomex schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:19:
Laat maar even weten want het klinkt als een slechte poort...
En nog steeds vind ik er geen 'snelheid' inzitten in vergelijking met iOS...
Het lijkt net alsof je 3 miles per hour rijdt in plaats van 30 en het voelt gewoon stroperig aan.

Net als toentertijd met NFS: Most Wanted, wat op iOS snel aanvoelde en op Android maar stroperig...

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 09:36
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:18:
Ik heb Re-Volt vroeger op de PC gespeeld! Was helemaal top! Het is wel wat anders dan Micro Machines: dat zijn eigenlijk van die hele kleine speelgoedautootjes waarmee je over tafels of net aanrecht kan rijden. In Re-Volt zijn gewoon RC-auto's in huiselijke omgevingen. Jammer dat er geen demo van is: net ff te duur om zomaar te kopen, vooral als 'ie laggy is...
Ik heb em gekocht op mijn S3 en ik heb totaal geen lag.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

PakoeDIEP schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 02:47:
[...]

Ik heb em gekocht op mijn S3 en ik heb totaal geen lag.
Het gaat hem vooral in vergelijking met de iOS versie en daar kan ik goed begrijpen dat er lag is. Ik merk het ook bij meer spellen dat ze gepoort zijn maar niet echt goed waardoor het soms wat sluggish aanvoelt.

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Misschien nog niet opgemerkt, maar er is een nieuwe (gratis) versie verschenen van Can Knockdown. Versie 3.

Erg mooi gemaakt, simpel, uitdagend en verslavend :)
Google Play: Can Knockdown 3

Wel even internetconnectie in firewall uitzetten en start at boot privilege weigeren. Willen veel games hebben en gebruiken, maar zie niet in waarom. Alle games werken tot nu toe zonder. Geen zin in dat een game op de achtergrond nog zaken gaat regelen als ik er al 3 dagen niet mee speel.

Verwijderd

Get!em schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:05:
Misschien nog niet opgemerkt, maar er is een nieuwe (gratis) versie verschenen van Can Knockdown. Versie 3.

Erg mooi gemaakt, simpel, uitdagend en verslavend :)
Google Play: Can Knockdown 3

Wel even internetconnectie in firewall uitzetten en start at boot privilege weigeren. Willen veel games hebben en gebruiken, maar zie niet in waarom. Alle games werken tot nu toe zonder. Geen zin in dat een game op de achtergrond nog zaken gaat regelen als ik er al 3 dagen niet mee speel.
Hm, grappig, zal 'm eens proberen. Wat betreft dat uitzetten en weigeren: dat regel je allemaal voor, tijdens of na de installatie...? Dat boot privilige klinkt niet lekker: moet er ook niet aan denken dat allemaal nutteloze apps gaan booten tijdens het opstarten en m'n batterij leegtrekken...

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Dat boot privilege vereisen heel veel games. Voornamelijk om je lastig te vallen met berichten, zoals: "je hebt al 4 dagen niet gespeeld, kom binnen en bekijk je nieuwe auto's". Ook veel andere Apps hebben dat privilege (startup at boot). Kost batterij, internet en zinloos RAM gebruik.

Middels LBE Security Manager (vertaalde versie van XDA downloaden!) + Root kun je de firewall en de permissions en de startup privileges blokkeren (in 3 verschillende modules). Ook kun je de notifications en ads ermee uitzetten per app. Voornamelijk ook games die zo goed als alle permissies nodig lijken te hebben kun je hiermee een beetje inbinden. Oa contacts, imei, call, sms, internet privileges zet je met 1 slider gewoon uit per App. Deze permissies zijn voor games namelijk helemaal niet functioneel en toch gaan ze er op de achtergrond wat mee doen...raa ra.....

[ Voor 8% gewijzigd door Get!em op 22-05-2013 15:32 ]

Verwijderd

Hm, laat maar, is niet compatible met m'n Desire HD... Je moet minstens Android 4 hebben. M'n mobiel wordt nu toch wel oud... ;)

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Startup At boot kun je ook regelen met Gemini App manager (ook Root nodig).
Google Play: Gemini App Manager
Voor versie 2.x van android heb je ook LBE Privacy Guard (wel rechtstreeks uit Play) Google Play: LBE Privacy Guard
Slechte commentaren bij die app gaan over Android 3.x en 4.x in combinatie met die app. Op 2.x draait hij prima, 1 jaar lang gehad. Op versie 4.x heb je echt die andere vertaalde versie van XDA nodig (LBE SM)

Nu weer on topic, want bovenstaande gaat alleen maar om de onnodige permissies van games (en apps in algemeen) te beperken.
Ik ben ondertussen op 2 sterren na, toe aan het 3e level van Can Knockdown3

[ Voor 34% gewijzigd door Get!em op 22-05-2013 17:08 ]

Verwijderd

Haha, sorry, ik was niet duidelijk: mijn 'laat maar' betrof Can Knockdown 3. Die is niet compatible met m'n DHD. ;)

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 09:24
Vandaag is Fieldrunners 2 in de aanbieding voor €0,77
Zeker een aanrader, de beste tower defense die ik tot nu toe gespeeld heb!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:34
Nu we het toch over tower-defense hebben: Kingdom Rush
Het is wel een betaalde app, maar het bevalt goed tot nu toe. Het spel is erg gedetailleerd en uitgebreid. :)
luappul schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:36:
Vandaag is Fieldrunners 2 in de aanbieding voor €0,77
Zeker een aanrader, de beste tower defense die ik tot nu toe gespeeld heb!
Deel 1 vind ik leuker, maar dit is wel een mooie prijs!
Zijn er nog meer Memorial Day aanbiedingen dat jullie weten?

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 23-05-2013 21:48 ]

• luappul
CLB schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:43:
[...]

Deel 1 vind ik leuker, maar dit is wel een mooie prijs!
Moet eerlijk bekennen dat ik die nooit gespeeld heb, maar dat de videos op youtube er idd ook leuk uitzien... Beetje jammer dat mijn 3V creditcard alweer verlopen is (terwijl er nog €5 op stond :( maar laat ik die rant en mijn rant richting google over het gebrek aan betaalmogelijkheden maar niet weer beginnen), anders had ik die ook gekocht...
CLB schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:43:
Zijn er nog meer Memorial Day aanbiedingen dat jullie weten?
Kwam deze via hun twitter account tegen, maar kan verder geen sales vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door luappul op 23-05-2013 21:53 ]

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Wat zijn tegenwoordig eigenlijk goede 'benchmark games' voor Android om te kunnen zien wat je apparaatje zo allemaal aankan? Vroegâh was dat Temple Run, maar er is nu vast wel zwaarder spul beschikbaar om je ding tot het uiterste te dwingen.

• luappul
Domokun schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:40:
Wat zijn tegenwoordig eigenlijk goede 'benchmark games' voor Android om te kunnen zien wat je apparaatje zo allemaal aankan? Vroegâh was dat Temple Run, maar er is nu vast wel zwaarder spul beschikbaar om je ding tot het uiterste te dwingen.
Je kan natuurlijk ook gewoon echte benchmark software gebruiken, zoals 3D mark? In dit topic staan al wat scores waarmee je kan vergelijken, en er zijn vast wel uitgebreidere lijstjes op internet te vinden.
luappul schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:51:
Kwam deze via hun twitter account tegen, maar kan verder geen sales vinden.
Allrighty, heb 'm maar even meegenomen, staat nog wat geld op m'n CC, doe is gek :p

Pagina: 1 ... 33 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.