Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:43:
[...]
Zijn er nog meer Memorial Day aanbiedingen dat jullie weten?
Volgens mij verschijnen altijd alle aanbiedingen in Google Play: AppSales. Best Apps on Sale. Gisteren zijn daar Google Play: Yesterday. en Google Play: ZPlayer bij gekomen. Ik bij mijn instellingen in AppSales een minimum korting van 25% en 100 keer verkocht gekozen.
Yesterday heb ik een poos geleden zelf reeds uitgespeeld, wel mee vermaakt. Voor meer point&click adventures zou ik gewoon retro Lucas Arts adventures gaan spelen in combinatie met ScummVM.

[ Voor 11% gewijzigd door Arie- op 24-05-2013 08:52 ]

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:03
Ik gebruik deze app ook voor gratis betaalde apps..

Google Play: App van de Dag - 100% Gratis

"App van de dag" 100% gratis.

Iedere dag krijg je 1 notificatie wanneer er een gratis app is (iedere dag 1 andere app die je gratis kan downloaden) Zitten soms toch wel wat leuke bij vind ik :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ja zeer goede app :+
De gratis versies van apps gratis aanbieden, topdeal! Of de recenties liegen.

Ik gebruik zelf allen AppSales zoals hierboven vermeld, komen soms wel goede deals langs.
Eventueel kan je nog via http://www.appbrain.com zoeken naar aanbiedingen / prijsverlagingen. (http://www.appbrain.com/apps/hot/price-drop/)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
luappul schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:05:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon echte benchmark software gebruiken, zoals 3D mark? In dit topic staan al wat scores waarmee je kan vergelijken, en er zijn vast wel uitgebreidere lijstjes op internet te vinden.
Ja en AnTuTu en zo, maar het is ook wel leuk om je smartphone te benchmarken met zware games. Er zijn vast wel zware 3D-achtige surf- of racegames die het uiterste uit je apparaat trekken.

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:03
Nakebod schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:53:
Ja zeer goede app :+
De gratis versies van apps gratis aanbieden, topdeal! Of de recenties liegen.

Ik gebruik zelf allen AppSales zoals hierboven vermeld, komen soms wel goede deals langs.
Eventueel kan je nog via http://www.appbrain.com zoeken naar aanbiedingen / prijsverlagingen. (http://www.appbrain.com/apps/hot/price-drop/)
Ik zag het ook net ja die recensies maar volgens mij kloppen die niet :) Ik heb in ieder geval al een aantal apps die gewoon een paar euro kosten gratis nu.. maar goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek_NL op 24-05-2013 11:01 ]

En wat jij vloeiend vind, vind een ander stroperig...
Zolang je geen score ziet of fps'jes is dat niet goed te benchen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

CLB schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:19:
En wat jij vloeiend vind, vind een ander stroperig...
Zolang je geen score ziet of fps'jes is dat niet goed te benchen.
FPS kan je zien met Google Play: FPS Meter.

Je hebt er alleen wel root voor nodig.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Domokun schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:53:
[...]

Ja en AnTuTu en zo, maar het is ook wel leuk om je smartphone te benchmarken met zware games. Er zijn vast wel zware 3D-achtige surf- of racegames die het uiterste uit je apparaat trekken.
Real Racing 3 of Real Boxing?

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Get!em schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:05:
Misschien nog niet opgemerkt, maar er is een nieuwe (gratis) versie verschenen van Can Knockdown. Versie 3.

Erg mooi gemaakt, simpel, uitdagend en verslavend :)
Google Play: Can Knockdown 3
Vanaf level 3 is het betaald. (1 euro).

Leuk principe: eerst verslaafd maken, daarna geld vragen :)

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Er kan in ieder geval niet worden geklaagd dat je als gebruiker niet eerst kan proberen en/of je geld kwijt bent door te lang proberen :)

Dat zit wel Schnorr.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 15:39
Uit het Google Play & Androidapps - Deel 18 topic:
jasperjoey schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:28:
Cut the Rope Experiments vandaag gratis in de Amazon Appstore :)
Welke app is die 'Amazon Appstore' precies, waar haal ik die vandaan, can't find it in Google Play?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• agoNITE
APK download link : http://www.amazon.com/gp/mas/get/android/ref=mas_rw_ldg

Staat ook niet in de Play Store, beetje Inception achtig anders. Yo dawg, we heard you like appstores so we put an appstore in your appstore :p

[ Voor 49% gewijzigd door agoNITE op 24-05-2013 18:06 ]

Dank, gaat gewoon buiten Google Play om idd :)

• agoNITE
Gebruik hem zelf al een jaar of wat met een fake US account, puur voor die gratis app elke dag. Vaak is het meuk, maar ik heb er ooit SwiftKey gratis mee verkregen. Deze wordt nog steeds geupdate naar de laatste versie (inclusief swype).
Ajaa, ik ben niet zo van andere stores, koop altijd alles wel (in de aanbieding)
Experiments blijk ik ook al gekocht te hebben in de normale Google Play store :p

• agoNITE
Same here, maar toch mooi meegenomen dat er één keer in de zoveel tijd toch een gratis app voorbij komt die de moeite waard is :)
That's true :)

Wat ik eigenlijk zou willen is dat ik m'n Google-account apps kan exporteren naar 'n ander account ofzo...
Heb ooit een Motorola Milestone gehad, nieuw account aangemaakt, gebaseerd op die naam... Inmiddels ben ik tig Androiddevices verder, maar moet ik nog altijd dat account gebruiken ivm aangekochte applicaties... :+

• agoNITE
Zoiets lijkt mij inderdaad ook handig. Of een 2e Google account toevoegen alleen voor de Play Store.

Je kan nu wel een 2e account toevoegen in de Play Store, maar die synced dan meteen alles van dat account. Ook handig om zo apps met je vrienden enzo te delen ;)
Ajaa dat hoeft van mij niet eens, maar CLB.android-Google-account zou tof zijn...

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik doe verder niets met Google en heb dan ook alleen maar indertijd toen ik mijn eerste tablet kocht een account aangemaakt om toegang tot de Market te krijgen. Ik heb daar een zéér generieke nietszeggende naam voor gekozen die ook op geen enkele manier naar mij persoonlijk of mijn hardware verwijst.

Ik kan het iedereen aanbevelen. Als ik zou willen zou ik mijn apps inclusief dat account aan iemand anders over kunnen doen zonder dat er ook maar iets persoonlijks mee gaat.

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:02:
Ik kan het iedereen aanbevelen. Als ik zou willen zou ik mijn apps inclusief dat account aan iemand anders over kunnen doen zonder dat er ook maar iets persoonlijks mee gaat.
Hoe vaak geef jij je telefoon, inclusief account aan iemand weg?
Het zou soms fijn zijn om apps inderdaad te "verplaatsen" van een account naar een andere account... Maar een totaal eigen account voor de Market heeft weinig nut in mijn ogen.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Als er een functie in zou komen om bijvoorbeeld een reeds betaalde app aan iemand kado te doen heb je dat probleem gelijk opgelost.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:02:
Ik doe verder niets met Google en heb dan ook alleen maar indertijd toen ik mijn eerste tablet kocht een account aangemaakt om toegang tot de Market te krijgen. Ik heb daar een zéér generieke nietszeggende naam voor gekozen die ook op geen enkele manier naar mij persoonlijk of mijn hardware verwijst.

Dat is precies wat ik ook heb gedaan :)

M'n accountnaam is geheel onpersoonlijk en generiek. Alle mail die ik ontvang wordt bijvoorbeeld doorgestuurd via andere (persoonlijke) accounts, zodat ik (wanneer gewenst) nog steeds alles kan ontvangen en lezen.

Dat zit wel Schnorr.

• Laguna

Laguna

Connaisseur

CLB schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:13:
That's true :)

Wat ik eigenlijk zou willen is dat ik m'n Google-account apps kan exporteren naar 'n ander account ofzo...
Heb ooit een Motorola Milestone gehad, nieuw account aangemaakt, gebaseerd op die naam... Inmiddels ben ik tig Androiddevices verder, maar moet ik nog altijd dat account gebruiken ivm aangekochte applicaties... :+
Ik zit met hetzelfde probleem alleen met een andere reden. Ik krijg namelijk belachelijk veel spam op m'n account binnen (vooral uit India en het meeste wordt er gelukkig uitgefilterd), maar geen mogelijkheid om eraf te komen zonder al m'n app aankopen kwijt te raken :/

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Onderdeel van mijn advies is dan ook voor nieuwe gebruikers om, als die bijv. al een gmail account gebruiken om dan vooral NIET dat account te gebruiken voor het kopen van apps maar om dat met een nieuw account te doen dat je ook weer NIET gaat gebruiken voor mail en andere zaken. Hou het account voor Androidaankopen volledig apart en gebruik het alleen daarvoor.

Ik zou niet eens weten of ik veel spam op het bijbehorende gmail account ontvang want ik kijk er vrijwel nooit in. Ik wou een keer iets nazoeken over een aangekocht app en omdat je daar bevestigingen van krijgt op je gmail account heb ik er toen even in gekeken. Ook was er één keer een reden om feedback over een app vanaf dat gmail account te doen en that's it.
Heb ik ook, nooit spam, nooit mail, behalve van aankopen :)
Maar zoals ik zei toenterijd had ik een Milestone, dus dat zit in m'n accountnaam...
So Google, laat me gewoon een nieuw account aanmaken en alle gekochte apps overdragen, please :)

Amazon Appstore - Ervaringen en aanbiedingen voor al het Amazon gebrabbel!

• FabianNL
  • Nu online
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 10:46:
Onderdeel van mijn advies is dan ook voor nieuwe gebruikers om, als die bijv. al een gmail account gebruiken om dan vooral NIET dat account te gebruiken voor het kopen van apps maar om dat met een nieuw account te doen dat je ook weer NIET gaat gebruiken voor mail en andere zaken. Hou het account voor Androidaankopen volledig apart en gebruik het alleen daarvoor.

Ik zou niet eens weten of ik veel spam op het bijbehorende gmail account ontvang want ik kijk er vrijwel nooit in. Ik wou een keer iets nazoeken over een aangekocht app en omdat je daar bevestigingen van krijgt op je gmail account heb ik er toen even in gekeken. Ook was er één keer een reden om feedback over een app vanaf dat gmail account te doen en that's it.
Waarom zou je het gescheiden houden? Puur en alleen voor spam?
  • Google zelf stuurt geen spam, behalve als je dit specifiek aangeeft (en dan nog krijg ik nooit mail van Play store)
  • Makers zullen weinig spam sturen, heb letterlijk nog nooit 1 mailtje gehad (behalve voor apps welke registratie vereisen, maar dat is iets anders)
  • Vaak hebben apps de mogelijkheid om je accounts uit te lezen. Geen idee hoeveel ze kunnen uitlezen, maar de kans is groot dat ze alle gekoppelde accounts (lees: e-mail adressen) kunnen uitlezen... Dan heeft het dus ook 0 nut gehad.
Wil alleen maar aangeven dat je nieuwe gebruikers niet "bang" moet gaan lopen te maken, met het mogelijk ontvangen van spam, dat terwijl dit totaal niet bewezen is en ook nooit klachten over heb gehoord.
Iedereen moet zelf lekker weten wat hij of zij doet, maar ga het dan niet "onterecht" lopen te adviseren.

[ Voor 3% gewijzigd door FabianNL op 25-05-2013 17:44 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Spam heeft dan ook niets met mijn advies te maken. :)

Als je de voordelen niet ziet of vindt dat ze er (voor jou) niet zijn moet je het niet doen. Anders wel. ;)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:50
Ik speel de laatste tijd best veel Plague Inc. Ziektes in elkaar zetten en de gehele wereldbevolking doden. beetje luguber maar wel zeer verslavend. :-)

Google Play: Plague Inc.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Na drie keer de wereldbevolking om zeep geholpen te hebben vond ik het eigenlijk niet leuk meer.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:50
pven schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:59:
Na drie keer de wereldbevolking om zeep geholpen te hebben vond ik het eigenlijk niet leuk meer.
Ik ben nu wat verder in het spel gekomen en en om de wereldbevolking om zeep te helpen met die worm infectie is toch vies moeilijk. Of ik infecteer te langzaam of ik dood te snel. Of juist weer te langzaam zodat er een cure wordt verspreid voordat iedereen dood is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb alleen de laatste niet uitgespeeld, de rest wel. De trick is meestal gewoon zorgen dat je ziekte geen symptomen heeft, maar wel verspreid en als nagenoeg iedereen ziek is (het beste is iedereen) maak je je ziekte pas dodelijk ;).
pven schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:59:
^ met

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Sj44k13 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:30:
Ik heb alleen de laatste niet uitgespeeld, de rest wel. De trick is meestal gewoon zorgen dat je ziekte geen symptomen heeft, maar wel verspreid en als nagenoeg iedereen ziek is (het beste is iedereen) maak je je ziekte pas dodelijk ;).
Dit probeer ik ook steeds. Het verspreiden over de gehele wereld gaat prima, maar ik heb vervolgens geen punten om het virus dodelijk te maken 8)7
Iemand ervaringen met Google Play: Worms 2: Armageddon
Lijkt me ansich wel leuk, maar €3,99 en slechts 'n kwartiertje de tijd om 't te bekijken is veel / weinig :)

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Jazeker! Toen hij uitkwam heb ik hem direct aangeschaft. Het is exact dezelfde versie als op de PC/Xbox/Ipad/Iphone. Als je bekend bent met een van die versies weet je wat je kan verwachten.
CLB schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:30:
Lijkt me ansich wel leuk, maar €3,99 en slechts 'n kwartiertje de tijd om 't te bekijken is veel / weinig :)

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik vind het zelfs beter dan de PC, besturing werkt erg fijn.

• HansH
  • Laatst online: 22-11 10:33
Satom schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:41:
[...]
Dit probeer ik ook steeds. Het verspreiden over de gehele wereld gaat prima, maar ik heb vervolgens geen punten om het virus dodelijk te maken 8)7
Als je DNA punten spendeert aan overdracht via dieren (duiven, muizen etc) dan stijgt hiermee je mutation ability waardoor je ziekte gratis muteert. De punten die je hiermee uitspaart kun je gebruiken om research resistance op te bouwen en zelf de dodelijke mutaties te kopen. Verder kun je als iedereen geinfecteerd is, de infectivity dingen devolueren, want die zijn niet meer nodig en leveren 2 DNA punten per stuk op.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:41

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Let ik ff niet op, is Kingdom Rush er eindelijk voor Android. Mezelf zoveel uurtjes mee vermaakt op de iPad...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 20:12

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ah nice! Ik was al op zoek naar een nieuwe TD game. Deze heeft zich op de iPad allang bewezen. Zolang Sentinel 4 nog niet uit is, ga ik deze maar eens spelen :)

Hier staat tekst

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

HansH schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:09:
[...]

Als je DNA punten spendeert aan overdracht via dieren (duiven, muizen etc) dan stijgt hiermee je mutation ability waardoor je ziekte gratis muteert. De punten die je hiermee uitspaart kun je gebruiken om research resistance op te bouwen en zelf de dodelijke mutaties te kopen. Verder kun je als iedereen geinfecteerd is, de infectivity dingen devolueren, want die zijn niet meer nodig en leveren 2 DNA punten per stuk op.
oké bedankt, ik ga het proberen! Ben wel al zover dat ik (bijna) de gehele wereld heb "besmet", maar groenland gaat niet zo snel :9

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik speel sinds gisteren The Simpsons Tapped Out. Grappig spelletje waarbij je Springfield opnieuw moet opbouwen (soort micro Simcity).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Nakebod
  • Nu online
Totdat je bij een update weer je savegame kwijt bent en op nul moet beginnen.
Toen maar gestopt, maar het was an sich wel een gein spel voor even tussendoor. Alleen je moet wel veel wachten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hehe... Ik was weer eens met Hill Climb Racer bezig en zat wat tips te zoeken... kwam ik dit tegen als trucje om snel veel punten te verzamelen.

YouTube: Hill Climb Racing Cheat/Trick/Glitch NO ROOT en
YouTube: Hill Climb Racing: Pogo Stick Farming $150,000 (Tank Bug PATCHED)

De 'pogostick' methode met de tank op de maan. :+

Deze bug/glitch is ondertussen bij de laatste versie gepatcht maar aangezien ik alles back-up met App Backup & Restore kon ik na een veiligheidsback-up van app+data versie 1.5.2 weer terugzetten waarbij wel weer een aantal nieuwere auto's verdwenen zijn die ik al ge-unlockt had. Ik moet afwachten of die weer ook unlocked tevoorschijn komen als ik weer naar de nieuwe versie ga, alhoewel ik dan eerst even zoveel punten verzameld zal hebben dat ik die makkelijk weer opnieuw kan unlocken. ;)

Hier trouwens ook een handige lijst met afstanden van alle benzinetankpunten (tot behoorlijk ver) zodat je weet wanneer je moet opletten er niet overheen te springen. :p

Ik heb de tanktruc wel wat interessanter gemaakt anders wordt het snel een beetje dom grinden. Eerst de verdiende muntjes gebruikt om de tankcapaciteit (duh) en de motor maximaal te upgraden (voor de 'maximale 'kantelkracht'/torque/moment).

Ik kan nu in principe tussen de jerrycans per keer 100.000 punten verzamelen en dan rij ik door naar de volgende jerrycan en op een gunstige plaats voor de volgende jerrycan ga ik dan weer op de loop staan balanceren. Zo wordt het een heel ander spelletje. Een soort biatlon met twee verschillende disciplines. Eventueel tussendoor ook nog wat flips voor extra punten en zo blijft het afwisselend en uitdagend. :+

Je kunt de loop trouwens ook afbreken als je te wild doet maar ook dan werkt de truc in principe nog.

Je moet alleen dus nog wel over die versie 1.5.2 beschikken. :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
CLB schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:30:
Hij is, zoals hierboven al gezegd, erg leuk. Net als op de pc :) Ik las alleen wel dat je voor de Play-versie moet spelen met internetverbinding. Klopt dat? Om die reden heb ik namelijk een versie die niet uit de Play Store komt (kuch). Mocht ik gewoon zonder internet kunnen spelen (heb niet altijd wifi op de tablet), dan haal ik em meteen uit Play :)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RoD schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:50:
[...]

Hij is, zoals hierboven al gezegd, erg leuk. Net als op de pc :) Ik las alleen wel dat je voor de Play-versie moet spelen met internetverbinding. Klopt dat? Om die reden heb ik namelijk een versie die niet uit de Play Store komt (kuch). Mocht ik gewoon zonder internet kunnen spelen (heb niet altijd wifi op de tablet), dan haal ik em meteen uit Play :)
Het kan gewoon. Ik heb hem op mijn Nexus 7 en een paar keer in de auto al gespeeld :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Mensen ervaring met 'World War Z'?
Kost nu nog maar 74 cent omdat er 80% korting is...

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Zijn er games in de geest van kerbal space program?
Hoeft geen cloon te zijn, nor net zo moeilijk, maar iets maken en dan hopen dat het werkt lijkt me wel wat, kan er alleen niks onder vinden?

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Niet in de directe zin. Mogelijk kan je wel wat met de andere sandbox titels (minecraft en de clones), waar je ook hele systemen kan ontwerpen. Een tip die misschien niet veel op KSP lijkt, maar wel echt een typische engineering game is en bevat het uitproberen van dingen en hopen dat het werkt, is "Spacechem". Heb hem destijds op de PC gespeeld, maar heb hem bij release voor Android gehaald. Is meer puzzel, maar eigenlijk zou je hem eens moeten proberen (PC demo desnoods), hands down de beste game die ik heb gespeeld in de laatste paar jaar.

[ Voor 21% gewijzigd door LiquidT_NL op 19-06-2013 10:23 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:10:
Mensen ervaring met 'World War Z'?
Kost nu nog maar 74 cent omdat er 80% korting is...
Typische reacties weer: of 1 ster of 5 sterren, een tussenweg lijkt er niet te zijn.

Hij lijkt me leuk, maar ik vraag me af of mijn Galaxy Nexus daar niet wat te oud voor aan het worden is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Google Play: Broken Sword II Smoking Mirror

Momenteel in de aanbieding voor €0,99.

• LiquidT_NL
En Broken Sword 1 via de humble bundle, die weer voor Android is!

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ha mooi. Had het nog niet gezien in AppSales. Indertijd ook deeltje 1 van BS in een aanbieding gekocht. Zat te wachten tot deze ook eens langs zou komen.

Is nu aan het downloaden. :p

Deze vandaag met AppGratis upgrade naar full version die €3,99 kost. Google Play: PicShop Lite - Photo Editor

Het is alleen dat ik foto editen véél liever op een echte PC doe. Foto's maak ik ook liefst met een échte fotocamera i.p.v. met een telefooncamera.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:50

XanderDrake

Build the future!

Ik ben een beetje geschokt om te zien dat dit topic al jaren loopt en niemand tot nu toe Stikefleet Omega heeft vermeld.
Google Play

Het is een meest geniaal Real Time Strategy spel, waarin je je vloot moet beschermen tegen aanvallen van golven en golven vijanden. Dit doe je met allerhanden uitbreidingen, resource gathering, slag schepen en fighter squads. Een van de weinige RTS games op android die níét wéér een tower defence game is.
Free to Play dus probeer het uit :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nakebod schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:43:
Totdat je bij een update weer je savegame kwijt bent en op nul moet beginnen.
Toen maar gestopt, maar het was an sich wel een gein spel voor even tussendoor. Alleen je moet wel veel wachten.
Heb ik ook een keer gehad, maar als je dan opnieuw inlogt heb je alles weer terug. Alleen nu heb ik een beetje veel huisjes en wat te veel "vrienden" gemaakt. Het wordt wel erg veel klikken nu.

/▌

• LiquidT_NL
Marzman schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:43:
[...]

Heb ik ook een keer gehad, maar als je dan opnieuw inlogt heb je alles weer terug. Alleen nu heb ik een beetje veel huisjes en wat te veel "vrienden" gemaakt. Het wordt wel erg veel klikken nu.
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met dat soort games. Er zit weinig vernieuwing in, enkel de payback wordt hoger en de wachttijd langer (of je kan het verdelen over korte en lange tijd), en je zit voornamelijk a la tamagotchi elke paar minuten/uren in te loggen, alles verzamelen, orders klaar zetten en weer wachten.

Heb er nu zat van gespeeld dat ik er echt klaar mee ben :+ Of tapped out moet een totaal andere aanpak hebben...

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nee, het is wel dat idee. Het enige leuke is dat het de Simpsons zijn, en het verkoopargument is dat de schrijvers van de Simpsons er aan mee gewerkt hebben. Maar heel veel verhaallijn zit er niet in.

Maar alle spelletjes ben ik wel redelijk snel beu. Ik heb Carmagadon gedownload die dag dat het gratis was. De besturing vind ik ruk op een touchscreen. Een dragracespelletje ging meer om de auto en de setup dan om je snelheid, het treinenspelletje met die rails aanleggen is gewoon tegels tellen (ook niet veel uitdaging). Die hillclimb heb ik nu ook wel gezien.

[ Voor 47% gewijzigd door Marzman op 19-06-2013 13:03 ]

/▌

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 15:24

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Er is weer een nieuwe Humble Bundle with android: http://www.humblebundle.com/

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:06
LiquidT_NL schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:45:
[...]

Ben eigenlijk wel een beetje klaar met dat soort games. Er zit weinig vernieuwing in, enkel de payback wordt hoger en de wachttijd langer (of je kan het verdelen over korte en lange tijd), en je zit voornamelijk a la tamagotchi elke paar minuten/uren in te loggen, alles verzamelen, orders klaar zetten en weer wachten.

Heb er nu zat van gespeeld dat ik er echt klaar mee ben :+ Of tapped out moet een totaal andere aanpak hebben...
Bij Simpsons Tapped Out had ik wel ontzettend snel het gevoel met iets totaal nutteloos bezig te zijn. De investment/reward ratio vond ik compleet zoek, ondanks dat ik een enorme Simpsons fan ben.

Ik merk sowieso dat mobiele games bij mij maar kort de aandacht hebben, of het nu Real Racing, Radiant Defence, World of Goo of zelfs Broken Sword is; ik speel ze zelden uit of over een langere periode.

Flickr PSN ID= cheironnl

• LiquidT_NL
Ik moet er even voor zitten. Broken Sword wel, maar dat is dan ook wel op momenten dat ik anders achter de PC zou kruipen. Dus dan is het meer dat ik loop te PC gamen op mijn tablet zeg maar. Met DOSbox heb ik mij ook goed lang kunnen vermaken, en nogmaals Spacechem. World of Goo speel ik ook niet veel, terwijl ik hem in 1 ruk heb uitgespeeld.

Moet zeggen dat ik wel erg sta te kijken nu (een jaar na aankoop) dat Android imho best een degelijk game platform is.

RoD schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:50:
Hij is, zoals hierboven al gezegd, erg leuk. Net als op de pc :)
Voor de prijs wat die nu nog kost met de 50% kortingsactie, dus €1,99, kon ik 'm niet laten liggen :)

And where am I talking about: Google Play: Worms 2: Armageddon
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/TCNYLUwkyF8eI2OLnO42IVVsrI1U0tZVra2ssjiaGe6pegBWH_4Wgegjifs17qHbAGc=w705

• Laguna

Laguna

Connaisseur

CLB schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:29:
[...]

Voor de prijs wat die nu nog kost met de 50% kortingsactie, dus €1,99, kon ik 'm niet laten liggen :)

And where am I talking about: Google Play: Worms 2: Armageddon
[afbeelding]
Wou 'm net posten :) ook zojuist gekocht >:)

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Mijn god, weer worms 2. Natuurlijk 100% vet spel en nostalgie, maar ik ga hem niet halen.

Waarom? Ik heb hem helemaal lam gespeeld op mijn HTC Typhoon, een WindowsMobile 2003 smartphone uit 2004, toen Android nog een los bedrijfje was, anderhalf jaar voordat het gekocht werd door Google. Ik vind dat het nogal laat is voor het mobile gaming feestje, zeker als het een simpele port is van worms 2.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Ieder z'n ding, maar een simpele port... Could be, ziet er heel tof uit en werkt goed...
Moet nog wel ff inkomen in de controls om met m'n wormpje te lopen enzo, maar €1,99, yeah easy!

Verwijderd

Worms 2: schijnt vooral leuk te zijn in MP, las ik her en der... Is het ook leuk als SP game...?
Singleplayer is 30 levels ofzo + nog wat te unlocken levels...
Ben nu bij leveltje 5, de andere teams krijgen steeds meer 'levenspunten' dus wordt steeds lastiger.

De €1,99 die ik besteed heb, vind ik het nu al waard en ik heb het totaal een uurtje ofzo gespeeld, must-buy!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Rayman jungle Run is momenteel in de aanbieding voor 99cent
Google Play: Rayman Jungle Run

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Een andere aanrader is Knights of Pen and Paper. Heerlijke turn-based RPG. Vermaak me nu al een tijdje met deze game, genoeg te doen. Kwa graphics is het lekker old-skool.

Naar mijn mening zeker must-have voor RPG-liefhebbers

Google Play: Knights of Pen & Paper

Rupsen, Rapsen.

Flinke kortingen op alle Sonic-games! Kosten nu allemaal 91 cent per stuk...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xCiAsixzqIP8Sr8IYByY7XLA/full.png
Alleen Sonic 4 Episode II THD is niet compatible met mn Xperia ZL...

[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 21-06-2013 01:10 ]

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Xanion schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:07:
Rayman jungle Run is momenteel in de aanbieding voor 99cent
Google Play: Rayman Jungle Run
Bedankt voor de tip. Erg mooi spel tot nu toe.
Zit erg goed in elkaar allemaal. Loopt soepel en speelt lekker weg :)
En er is weer 'n nieuw deel in deze franchise: Google Play: Where's My Mickey? XL
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/8LzKUzXZzjxHCk_kMvPzCTj4Ih-nj-4c6d8_g4sOehDpdVcM_dju33MzIpV_QgbnpTY=w705

Ook niet compatible met m'n Xperia ZL... Net als Sonic... Weird hoor, Full HD is wel 'n beetje hip tegenwoordig.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Wat is het verschil met deze:
Google Play: Where's My Mickey?

Die is namelijk wel compatibel (iig met mijn One).
Geen 'XL' Don't know what it is, maar ik gok op de graphics... net als 'HD'...
Niet compatible wordt er gezegd, werkt uiteraard wel gewoon :)

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 21-06-2013 12:38 ]

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
De HD is een tablet versie met extra grote levels, speciaal gemaakt voor tablets. Vandaar de niet-compatibel melding op telefoons.
CLB schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:31:
Geen 'XL' Don't know what it is, maar ik gok op de graphics... net als 'HD'...
Niet compatible wordt er gezegd, werkt uiteraard wel gewoon :)
EDIT - typo
Allright... Leuk, met m'n telefoon die een hogere resolutie heeft dan menig Androidtablet :p

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Waarschijnlijk worden de mickey's dan wel erg klein ;).

• Laguna

Laguna

Connaisseur

CLB schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 01:07:
Flinke kortingen op alle Sonic-games! Kosten nu allemaal 91 cent per stuk...
[afbeelding]
Alleen Sonic 4 Episode II THD is niet compatible met mn Xperia ZL...
Ik had Sonic Jump al bij een eerdere kortingsactie gekocht, maar er weer afgegooid omdat ik geen fan ben van applicaties die de volgende machtiging vereisen:

Systeemhulpprogramma's
Sticky broadcast verzenden, uitvoeren bij opstarten

En hierdoor dus onnodig accu verbruikt door wakelocks.

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-11 20:38
Heeft iemand ervaringen met apps van michael clein in de play store?

Onder michael clein apps vind je eigenlijk alle bekende games, maar dan gratis.... erg vaag want je kijgt geen gegevens te zien van hoe vaak het al gedownload is en je kan ook geen beoordelingen plaatsen. Lijkt mij oplichting, gezien ook veel games nog niet eens voor android zijn uitgebracht. Nog vreemder is dat als je op die naam googled je niks te zien krijgt, zelfs geen hit vanuit google zelf voor google play...

Ik durf het zelf niet om uit te proberen.
Ook niet doen dan, rapporteren en klaar!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-11 20:38
Had ik al gedaan, heb wat verder gezocht, maar je kan er wel een dagtaak van maken om alles te rapporteren wat fake is.

• Zerora
  • Laatst online: 14:30

Zerora

Ik Henk 'm!

CLB schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:19:
En er is weer 'n nieuw deel in deze franchise: Google Play: Where's My Mickey? XL
[afbeelding]

[video]

Ook niet compatible met m'n Xperia ZL... Net als Sonic... Weird hoor, Full HD is wel 'n beetje hip tegenwoordig.
Hoeveel Where's my <insert disney character>? willen ze nog gaan uitbrengen. Ik had wel iets beters verwacht van Disney.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Google Play: Rescue Roby HD, was gisteren gratis bij Amazon,
maar is best leuk, ook voor de 75 cent wat het kost in Google Play.

• agoNITE
Zerora schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 10:59:
[...]

Hoeveel Where's my <insert disney character>? willen ze nog gaan uitbrengen. Ik had wel iets beters verwacht van Disney.
Binnenkort:
Where's my Darthvader
Where's my Han Solo
Where's my Luke Skywalker
Where's my C3PO
Where's my R2D2
Where's my Princess Leia
Where's my Wookie
Where's my Stormtrooper
Where's my...
Over Worms 2....
De AI is wel erg bizar / slecht... In campaign worden andere teams nagenoeg nooit aangevallen, alleen ik.
Bazookamissles vliegen mbv de wind altijd door de nauwste kiertjes op mn knar, wat echt te gek is hoor.

Over dat 'gold'... Zijn die hoedjes, wapens, grafstenen en forts alles of is er nog meer?
Heb nu 890 goudstukken, dus kan bijna alles kopen nu... En is dat in de campaign te gebruiken?

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

agoNITE schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 12:10:
[...]

Binnenkort:
Where's my Darthvader
Where's my Han Solo
Where's my Luke Skywalker
Where's my C3PO
Where's my R2D2
Where's my Princess Leia
Where's my Wookie
Where's my Stormtrooper
Where's my...
Where's my original game? :+

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik speelde het toen het nog alleen Where is my Water was... Bloody hipsters :-(
CLB schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:37:
Over Worms 2....
De AI is wel erg bizar / slecht... In campaign worden andere teams nagenoeg nooit aangevallen, alleen ik.
Bazookamissles vliegen mbv de wind altijd door de nauwste kiertjes op mn knar, wat echt te gek is hoor.
Dus de AI is te dom en wanneer er met bazooka's wordt geschoten te slim?

Ik zag gister een filmpje van World War Z op Android langs komen. Ik kreeg meteen het Left 4 Dead gevoel en 75 cent leek me niet echt een groot risico :P heb het nog niet geprobeerd, zal het nog wel laten weten in deze thread. Link: Google Play: World War Z

XanderDrake schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:40:
Dus de AI is te dom en wanneer er met bazooka's wordt geschoten te slim?
Niet consistent nee, dom heb ik niet gezegd... Andere vijanden worden niet aangevallen, als er drie crates liggen met wapens of hulpmiddelen rond een worm wordt er maar eentje van gepakt, bazooka / granaten vliegen door de kleinste openingen en ontploffen precies op de juiste momenten. Soms erg annoying en vrij apart. :)

Game in de aanbieding van DotEmu: Another World, R-Type en Raiden Legacy :)
En ook Granny Smith is in de aanbieding voor €0,93, een must-buy voor degenen die 'm nog niet hebben :)

• Ceze85
Nice, wou em al lang kopen maar kwam er nooit echt van, gelijk maar even halen, thanks.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Handig zo met een paar dode links daar. :F

Verwijderd

http://goo.gl/apG46

http://goo.gl/s2JNY

Bij mij werken ze gewoon?

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-11 12:02
Bij mij werkte het ook niet, waarschijnlijk door een instelling in ghostery of noscript. Anyway deze links werkten bij mij wel:
https://play.google.com/s...on_30001fe_fun_bonuses_v2
https://play.google.com/s...n_30001fb_premium_sale_v2
Net Google Play: Evertales gedownload:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/TUS01cpzkYKalP1SSrXfQUPLc2BSwrkzPVcvuinRLpuyznRxM5827EDrjt0bMFgAKw=w705
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RF4UHkyhtCE]
Vind 't nog wel grappig, kijken voor hoelang dat wel :p

• Ceze85
Nieuwe Humble bundel weekly sale is er. Edge zat er bij dus maar gekocht. Toen ik de apk wou downloaden zag ik tot mijn verbazing dat Edge Extended er ook bij zat :)

Heel vet, dikke aanrader!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

@CLB is dit niet wat voor jou? Google Play: Toe-Nail Salon haha

Maar ik heb een vraagje, ik ben op zoek naar een strategie spel op android wat ongeveer net zo is als age of empires/age of mythology, iemand enig idee?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• agoNITE

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-11 16:27
Carcassonne is eindelijk goed speelbaar op de grotere devices!
http://www.modaco.com/pag...pdated-a-little-bit-r1179

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:28

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Kent iemand een mooie grafische arcade game? Heb zo het idee dat er de laatste tijd weinig leuke, mooie en vernieuwende games uitkomen. Games die ik in de play store zie staan zijn juist alweer vaak 1-2 jaar oud.

Wel jammer nu de HTC One en Galaxy S4 uit zijn gekomen.
Pagina: 1 ... 34 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.