Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe het speelt weet ik niet, maar het ziet er wel fantastisch uit voor een mobiel device. Onvoorstelbaar dat zoiets gewoon in de broekzak meekan.
Pinobigbird schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 15:37:
Maar ach, het is gratis dus van een deal is sowieso geen sprake ;)
Dat is een gebruikelijk misverstand, maar ook bij overeenkomsten waar geen geld bij komt kijken gaat het wel degelijk om een deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Google Play: FINAL FANTASY DIMENSIONS

Nu negen euro, normaal het dubbele. (Ik ben geen fan en zal het niet kopen. ;))

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Kwam erachter dat heel veel mensen niet weten van de Humble Bundle pakketten met Android games: https://www.humblebundle.com/

elke paar weken een pakketje games voor prijs die je zelf bepaald, krijg je de steamkey ook bij en kan je ze meestal op windows ook spelen. ABSOLUUT het geld waard.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Play Store bestaat 1 jaar. Soort van feestje.

Ik vond voorlopig deze Google Play: Royal Revolt! als enige interessant genoeg om te installeren.

Wel grappig. Aardig getekend en geanimeerd. Na een aantal levels kun je een bonus unlocken en met een zwerm Android robotjes ten strijde trekken. Melig maar wel lachen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

* Thomas baalt nog steeds dat RR3 het niet doet op de One X...

Dacht ik dat ik bij aankoop wel een jaar vooruit kon met die telefoon qua ondersteuning, maar nee. Hij is inmiddels al een jaar oud en zit zwaar te overwegen om een nieuwe aan te schaffen. Weet niet of ik bij Android blijf, even kijken wat de SGSIV te bieden heeft, anders is de Xperia Z een fantastische optie. HTC hoef ik niet meer, ondanks hun goede klantenservice vind ik het erg vervelend dat ik keer op keer problemen met die dingen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
CaptJackSparrow schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:12:
Play Store bestaat 1 jaar. Soort van feestje.

Ik vond voorlopig deze Google Play: Royal Revolt! als enige interessant genoeg om te installeren.

Wel grappig. Aardig getekend en geanimeerd. Na een aantal levels kun je een bonus unlocken en met een zwerm Android robotjes ten strijde trekken. Melig maar wel lachen. ;)
Zit voor ons Nederlanders inderdaad bar weinig tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Google Play: Bladeslinger

Bladeslinger, een game die ze al een tijdje zouden uitbrengen. Ziet er echt heel erg mooi uit maar speelt verschrikkelijk (echt, het is echt een afschuwelijke game die totaal niet werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Vinden jullie de dragraces van real racing 3 ook zo ontzettend moeilijk? Je mag pas vertrekken wanneer de lichten op groen gaan, maar een mens heeft altijd wat vertraging door reactie tijd, de computer lijk gewoon meteen te vertrekken. Daardoor is het onmogelijk om als eerst te vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:27
Ik heb nog nooit een drag race niet gewonnen, al zit ik wel nog in de eerste twee 'blokken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Bij mij schieten die andere "time shifted" deelnemers na een paar meter opeens dubbel zo hard vooruit ;(
Misschien hebben ze dat shiften van tijd iets te letterlijk genomen...

Ik snap trouwens sowieso niet echt waarom ik altijd als laatste moet beginnen. 20 deelnemers? Ik de laatste. 8 deelnemers? Ik de laatste. Op zich geen probleem omdat ik inmiddels zo handig ben geworden dat ik uiteraard iedereen meteen uit de bocht rijd (hoewel die Koreanen blijkbaar heel erg vies tegen je aan blijven plakken en daardoor wel eens roet in het eten gooien). Maar toch een beetje irritant. Ik wil ook wel eens als eerste beginnen :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Ja dat op de laatste plek beginnen is een ramp, wat nog erger is bij de dragrace is dat het groen niet constant is. rood-rood-rood en dan de ene keer na een halve seconde maar de keer erop na 4 seconden pas groen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Stukfruit schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:39:
Bij mij schieten die andere "time shifted" deelnemers na een paar meter opeens dubbel zo hard vooruit ;(
Misschien hebben ze dat shiften van tijd iets te letterlijk genomen...

Ik snap trouwens sowieso niet echt waarom ik altijd als laatste moet beginnen. 20 deelnemers? Ik de laatste. 8 deelnemers? Ik de laatste. Op zich geen probleem omdat ik inmiddels zo handig ben geworden dat ik uiteraard iedereen meteen uit de bocht rijd (hoewel die Koreanen blijkbaar heel erg vies tegen je aan blijven plakken en daardoor wel eens roet in het eten gooien). Maar toch een beetje irritant. Ik wil ook wel eens als eerste beginnen :P
Dit vraag ik me ook af :P, wat mij trouwens opvalt is dat ik altijd veel beter ben in de bochten dan andere mensen, terwijl ik in rechte stukken bijna altijd uitgereden wordt. Is wel beetje vreemd dat het zo consistent is terwijl ik met echte mensen spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Er is ook zoiets als een edit knop ;)

Oops er ging iets mis tijdens het quoten.

[ Voor 116% gewijzigd door 13art op 10-03-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Woah, drie op een rij met een quote van mij 8)

Maar dat van die bochten was mij ook al opgevallen inderdaad. Ik doe mijn best om de bochten zo langzaam mogelijk te nemen zodat de km-teller zo hoog mogelijk blijft staan, maar daarna vliegen ze vaak gewoon weer voorbij. Ik vind het zelfs lijken alsof ze een turbo-knop oid hebben. Het gaat echt letterlijk "woesj" en voor je het weet zijn ze uit het zicht verdwenen :P

* Stukfruit wil graag een "Kitt-knop", zodat hij over de Koreanen heen kan springen in races met 20 deelnemers
En als we het dan toch weer over Koreanen hebben; waarom lijkt de hele rest van de wereld te bestaan uit die Koreanen?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:24
Het muntjes en geld sparen is een beetje suf, met al die wachttijden bij RR3. Voor de rest echt een top game. Krijg echt een Gran Turismo gevoel bij het spel. Ben lekker aan het sparen voor de nieuwe auto's en klasses. Gewoon console kwaliteit gamen op je mobiel :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:35

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Totaal geen moeite met RR3 op mijn HOX. Meeste races toch echt wel op 1e plaats inclusief de dragraces. Vermakelijk spel, al wat uurtjes inzitten onderhand.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het probleem was ook niet dat we niet op de 1e plaats zouden komen ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Stormtrooper schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:09:
Totaal geen moeite met RR3 op mijn HOX. Meeste races toch echt wel op 1e plaats inclusief de dragraces. Vermakelijk spel, al wat uurtjes inzitten onderhand.
Hoe krijg je dat spel uberhaupt op je hox? via de play store kan hij er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:03
reyals schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:00:
Ja dat op de laatste plek beginnen is een ramp, wat nog erger is bij de dragrace is dat het groen niet constant is. rood-rood-rood en dan de ene keer na een halve seconde maar de keer erop na 4 seconden pas groen
Dit is in het 'echt' ook zo, om te voorkomen dat je kan instuderen wanneer je moet vertrekken. Nu is het puur en alleen reactievermogen, voorkomt ook een valse start.

Misschien toch maar eens installeren!

[ Voor 3% gewijzigd door FabianNL op 11-03-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
FabianNL schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:28:
[...]

Dit is in het 'echt' ook zo, om te voorkomen dat je kan instuderen wanneer je moet vertrekken. Nu is het puur en alleen reactievermogen, voorkomt ook een valse start.
ik weet het, maar je tegenstander vertrekt altijd perfect bij groen. als dat dan toch time-shifted zou moeten zijn, zou het mooier zijn als daar ook eens wat verschil in zit in vertrektijd.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb hem ook geïnstalleerd en het ziet er wel fraai ut. Ook op mijn bescheiden 9,7" Kruidvat tablet draait het alleszins acceptabel.

Is het overigens misschien tijd voor een separaat topic over dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jij dat denkt, gewoon starten, we zien wel of het loopt of niet :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Door jouw post heel erg geïnteresseerd geraakt in deze app. Via 1Mobile market heb ik hem wel binnen gekregen en het is echt alsof je weer een Tamagotchi hebt! Vreet wel veel van je tijd, anders is hij dood. Maar damn, wat een geweldige app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb van mijn enige officieel door RR3 ondersteunde tablet de .apk op Box gezet en vandaar op mijn Flyer geïnstalleerd. Geen probleem. Gewoon downloaden van data en lopen maar. De camerabewegingen zijn op die allemaal wel vloeiend omdat die wat sneller is. Op mijn Kruidvatje kan dat wat schokkerig zijn alhoewel het racen zelf wel vloeiend gaat.

Open ik de Play Store app dan staat ie nu ook geïnstalleerd maar tik ik hem dan aan dan staat bovenin het scherm "Your device isn't compatible with this version".

Welles! :+

Waarom ze bij EA nou niet willen dat ik het op mijn Flyer speel is mij een raadsel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:14

Laguna

Connaisseur

Google Play: Temple Run: Oz

De serie bestaat al langer, maar ik was er nog onbekend mee. Deze versie ziet er visueel erg goed uit, al trekt mijn Galaxy Nexus het toch niet geweldig als ik "visuele kwaliteit" op hoog zet.

Voor games is de app Google Play: FPS Meter erg handig, vergelijkbaar met FRAPS kan je daarmee zien welke framerate je met welke instellingen behaalt (je hebt er alleen wel root voor nodig).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik vroeg me af of in Real Racing 3 de duurdere en snellere auto's ook per race meer muntjes opleveren. Als dat inderdaad zo is dan zou het wel eens de betere strategie kunnen zijn om een tijdje door te sparen zodat je een auto kunt kopen die sneller de punten vergaart om alsnog de steeds goedkopere auto's mee te kopen.

Dus bijv. doorsparen tot je een auto die op 25% van het maximale prijsniveau ligt kunt kopen en met die doorsparen tot je op 50% kunt kopen en zo door naar 75% en 100% en dan van achter naar voren weer terug werken.

Dat zou dan wel eens veel sneller kunnen gaan dan moeizaam stapje voor stapje van goedkoop naar duur toe te werken.

Is iemand al ver genoeg om hier iets over te kunnen zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:03
Een duurdere auto kost meer aan onderhoud en upgrades, maar je verdient er niet meer mee (althans niet in de paar races die ik probeerde). Geld verzamelen ging dus opeens trager i.p.v. sneller. Dat was voor mij zo'n domper dat ik het spel sindsdien niet meer aangeraakt heb, want alle motivatie om te sparen voor betere auto's was meteen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik speel al weer een paar dagen Google Play: Puzzle Retreat. Best verslavend, als je er van houdt. Voor 1,79 euro kan je alle puzzels spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 21:51

jacobras

Developer

Weet niet meer wie er met de suggestie voor Real Racing 3 kwam, maar supertof spel! Ziet er gelikt uit (draait niet op mijn Acer Iconia a500, wel op de Nexus 7) en speelt fijn. Leuk ook dat je niet-realtime kan multiplayeren tegen vrienden :) Lijkt wel alsof auto's alleen binnen zo'n groep races beschikbaar zijn. Zou liever de Ford Focus voor alle races houden (want die heb ik IRL ook :)), een garage aanleggen en dan per race zelf een auto kiezen (in plaats van eentje uit de vooraf vastgelegde mogelijkheden).

[ Voor 11% gewijzigd door jacobras op 14-03-2013 17:27 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De Ford Focus zit in elk geval nog wel in een tweede groep onder 'Pruduction Masters' maar je moet inderdaad andere auto's kopen om in alle groepen te kunnen racen. Ik krijg steeds duurdere auto's aangeboden maar ik ben aan het 'sparen' voor de Ford GT. :p

De maximumsnelheid van mijn ondertussen 'fully specced' Focusje is van 262 naar 295 kph gegaan en de GT begint bij 330 kph. Geen idee tot hoe hoog die zal gaan met upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:35

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Thomasx4 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:23:
[...]

Hoe krijg je dat spel uberhaupt op je hox? via de play store kan hij er niet op.
De apk ergens anders zoeken of op een ander toestel installeren en de apk overzetten naar de HOX en installeren.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Zal eens kijken of ik vandaag een real racing 3 topic kan starten, want dat spel is voorlopig voor mij nog wel een blijvertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
Goede tip die real racing 3, ik sta er wel van te kijken dat die game er zo goed uit ziet (en mijn batterij zo hard leeg trekt). Heeft iemand hier al geprobeerd om 'm met een dualshock/sixaxis te spelen?

Overigens wel een lelijke bug gevonden, de R34 gtr is een achterwielaandrijver volgens real racing 3, dat is toch wel jammerlijk. Maar verder echt een toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Bastard schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:13:
Heeft iemand hier al geprobeerd om 'm met een dualshock/sixaxis te spelen?
Staat dit weekend op de planning. Downloaden duurde gissteren iets te lang.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Voor de RPG fans:
Google Play: CHAOS RINGS
Google Play: CHAOS RINGS Ω
Zijn in de aanbieding, nu nog 3,22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zo, eerst 108,000 uitgeven aan een Dodge Viper en dan nog letterlijk een uur wachten op de levering, tenzij je extra muntjes inlevert ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Gewoon wat anders doen in de tussentijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:21
damn, rr3 niet geschikt voot mn sgtab 8.9. Dan maar een apk ergens vinden :Y)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
MeltedForest schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:59:
Gewoon wat anders doen in de tussentijd ;)
Ik heb de muntjes uitgegeven ;(

Maar hij rijdt wel erg lekker :9

Wat me trouwens wel steeds meer begint te "irriteren" is dat de tracks steeds hetzelfde zijn en dat het altijd mooi weer is. Ik wil regen! Sneeuw!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 09:27
Dat is inderdaad wel een groot minpunt, die tracks. Ik kwam erachter dat sommige auto's alleen te koop zijn met muntjes. Aangezien ik nu ongeveer 125 van die dingen heb, is het wel lekker om zo een hele nieuwe klasse te unlocken en daarin lekker geld te verdienen. Zijn de upgrades van zo'n muntjes-auto wel te kopen met credits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb ook de McLaren MP4-12C gekocht toen ik genoeg muntjes had. Had ik gelijk een auto die 330 kph kon. Gaat wel effe een stukkie sneller meteen. :p Het lijkt de moeite te lonen voor de bochten een beetje te remmen. ;)

Onderhoud is echter ook wel duurder. Ik had rond de 125.000 gespaard en kan dat allemaal uitgeven aan upgrades maar hou me in. Ik heb me maar wel laten verleiden tot de aankoop van de Ford Shelby GT500 met 20% korting. Het schijnt dat je die aanbiedingen maar één keer krijgt. Zie review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:56
Nope, je krijgt bij elke showcase die je vrijspeelt de mogelijkheid de auto te kopen met 20% korting indien je die auto nog niet hebt. Niet alleen de eerste showcase die je voor die auto vrijspeelt maar dus ook de tweede;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Topic over RR3: \[Android/iOS] Real Racing 3

wip :+

[ Voor 8% gewijzigd door MeltedForest op 15-03-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Laatst online: 05-09 07:42
Voor de shooter fans, Modern Combat 4 is in de aanbieding voor 0,89 cent (ipv 5,99).
Google Play: Modern Combat 4: Zero Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

_/-\o_

/me Laguna werd al die berichten over RR3 al aardig zat..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand dit dit spel al speelt: Google Play: Yesterday. ?

Ziet er fantastisch uit, maar is wel vijf piek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb zojuist Google Play: Yesterday gedownload, vanmiddag in de trein misschien even spelen.

Edit: Niet geheel duidelijk, maar pven linkt naar de betaalversie (er staat een . (punt) achter "Yesterday"), de link van mij verwijst naar de gratis versie.

[ Voor 31% gewijzigd door Arie- op 18-03-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Google Play: Wetenschap inBeeld Quiz Battle

Erg leuk om tegen vrienden te spelen en af en toe even een paar minuutjes te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg gek om te zien dat de graphics van NFS Most Wanted op android nu ongeveer hetzelfde zijn als op computers van 8 jaar terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:16

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:35:
Erg gek om te zien dat de graphics van NFS Most Wanted op android nu ongeveer hetzelfde zijn als op computers van 8 jaar terug...
Alleen zit er ook een schademodel in en alles?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Cyleo schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:20:

Erg leuk om tegen vrienden te spelen en af en toe even een paar minuutjes te doden.
Is het ook in het nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
MeltedForest schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:53:
[...]

Is het ook in het nederlands?
Ja, als je hem download kun je de taal selecteren en krijg je de vragen ook in die taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:37:
[...]

Alleen zit er ook een schademodel in en alles?
Gedeeltelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Cyleo schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:20:

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen die en Google Play: Quizboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nou RR3 ook maar eens gedownload. Leuke game, draait vrij soepel op m'n HOX. Ga er zo eens even wat langer naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Laguna schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 04:20:
[...]

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen die en Google Play: Quizboard?
Haha, volgens mij praktisch geen. De ene wordt wel aangeboden door Wetenschap in Beeld, misschien dat die vragen meer toegespitst zijn op het publiek? Mijn vrienden spelen iig die versie dus dat ik ook degene die ik gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Heb Super Stickman Golf 2 gedownload (van Noodlecake), leuke casual game (2D golf) die je moeilijk weer neer kan leggen! En gratis!

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Cyleo schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:11:
[...]

Haha, volgens mij praktisch geen. De ene wordt wel aangeboden door Wetenschap in Beeld, misschien dat die vragen meer toegespitst zijn op het publiek? Mijn vrienden spelen iig die versie dus dat ik ook degene die ik gebruik ;)
Nog even verder gezocht en in de FAQ op de website van de ontwikkelaar het volgende gevonden:

What is the difference between Science Illustrated Quiz Battle and Quizboard?
Quizboard and Quiz Battle are the same game, but Quiz Battle is co-published by Planeto and Bonnier Publications in Denmark, Norway, Sweden, Finland and the Netherlands. Quiz Battle contains quiz questions in the local languages, whereas Quizboard currently only includes English questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:31

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij Super Hexagon nu net de 30 seconden gehaald. Leuk maar oh zo moeilijk en frustrerend. Hoe gaat het jullie af?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:17:
Bij Super Hexagon nu net de 30 seconden gehaald. Leuk maar oh zo moeilijk en frustrerend. Hoe gaat het jullie af?
Ik BEGIN er nog geeneens aan...! Het idee alleen al wordt ik tureluurs en gefrustreerd van... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er is weer een Humble Bundle :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Deze bundle echter enkel de android-versie en dus geen steam-key voor pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 11:15
Bladeslinger en The Room lijken me wel wat eigenlijk.
Maar zoals met veel spellen @ tablet/telefoon speel ik ze bijna niet... Keuzes :P We gokken het er maar op.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 09:49
Jorgen schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:17:
Op welk niveau? Ik heb het makkelijkste niveau gehaald, en het tweede niveau zit ik op 48 seconde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Bartske schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:48:
[...]

Op welk niveau? Ik heb het makkelijkste niveau gehaald, en het tweede niveau zit ik op 48 seconde :)
Verslavend spelletje hè, eerste level ook gehaald en bij tweede level kom ik steeds niet verder dan 58 sec... :+

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Sempy schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:04:
Deze bundle echter enkel de android-versie en dus geen steam-key voor pc.
Ja.. Ben je vergeten welk topic dit is?

Android Games - Discussie & Ervaringen ;)

Zitten leuke spellen bij: Plants vs Zombies en Metal Slug 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 11:15
Misschien overbodig,maar, Plants vs Zombies is via de Play Store nu ook in de aanbieding van $ 2.99 naar $0.99 / €0.89 .
Maar goed, als je cheapass wilt zijn kan je dus ook de Humble Bundle voor dat bedrag kopen, of zelfs minder, en krijg je nog meer spellen ook (Zonder de bonus spellen dan)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:21
http://www.androidpolice....ming-to-android-in-april/
Fieldrunners 2 :9 Een van meest gespeelde spellen op mn tab en tel, misschien wel het meeste. Erg leuke TD game, speel t nog steeds wel even

[ Voor 6% gewijzigd door Musta op 27-03-2013 10:14 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
[...]

Je kan de levels uitspelen???!!! Wist ik niet :+ Erg toffe game verder, je wordt echt beter, maar kan niet oneindig blijven spelen want op gegeven moment raak je gewoon helemaal kwijt waar je nu naar aan het kijken bent. Heerlijk psychedelisch.
Aangeschaft :) Geniale games tussen. Zeker the Room en Metal Slug, hoewel ik Plants vs Zombies ook al jaren niet meer heb gespeeld.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Booth schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:59:
[...]

Ja.. Ben je vergeten welk topic dit is?

Android Games - Discussie & Ervaringen ;)

Zitten leuke spellen bij: Plants vs Zombies en Metal Slug 3
I know, maar voorgaande androidbundels was dit wel standaard het geval en voor mij is het een reden om deze over te slaan, dus leek me wel relevant om te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Musta schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:13:
http://www.androidpolice....ming-to-android-in-april/
Fieldrunners 2 :9 Een van meest gespeelde spellen op mn tab en tel,
misschien wel het meeste. Erg leuke TD game, speel t nog steeds wel even
En toch blijf ik deel 1 wel stukken leuker vinden, ik weet 't niet :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

[...]

Ca. 30 sec. op niv. 1
Ca. 22 sec. op niv. 2
Ca. 5 sec. op niv. 3
10K schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:51:
[...]

Verslavend spelletje hè, eerste level ook gehaald en bij tweede level kom ik steeds niet verder dan 58 sec... :+
Klopt het dat dit een minuut duurt?
LiquidT_NL schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:33:
[...]
Je kan de levels uitspelen???!!! Wist ik niet :+ Erg toffe game verder, je wordt echt beter, maar kan niet oneindig blijven spelen want op gegeven moment raak je gewoon helemaal kwijt waar je nu naar aan het kijken bent. Heerlijk psychedelisch.
[...]
Dat wil ik dus ook proberen, maar het is gigantisch moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 09:49
Klopt na 1 min heb je het level gehaald en unlock je een moeilijker (onmogelijk) niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Hoi allemaal,

Al een week ben ik allerlei RPG's aan het uitproberen op mijn Android telefoon die je voor een langere tijd kan spelen. Het lukt me alleen niet om de juiste te vinden.
Ik ben op zoek naar een RPG, het liefst eentje die fast paced combat, niet base turned. Dit spel moet langere tijd te spelen zijn en eventueel zelfs offline mogelijkheden hebben. End-game is dus belangrijk!
Het kan me niet zoveel schelen als het een beetje geld kost, want betalen voor iets wat goed is kan nooit kwaad.

Ik ben in bezit van een Galaxy SII, dus niet al te zware spellen, want dat vind mijn batterij niet zo tof.

Kan iemand mij een spel aanraden met deze specificaties?

Alvast bedankt,

iribuya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 10:16

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zenonia?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Iemand Manuganu al gespeeld? Echt een aanrader!
https://play.google.com/s...ils?id=com.Alper.Manuganu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Laatst online: 22-03-2024
Google Play: Into the Dead is weer een nieuwe zombie game. Het is best een leuk spel, gratis, dus met ads en in app aankopen. Het is goed te spelen, een soort endless runner, waarbij je tussendoor wapens vind waarmee je zombie kunt vermoorden. makkelijke en goede besturing en mooie graphics. zeker het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Leuk spelletje, bedankt voor de tip :)

Ook tof dat het een echte indie developer lijkt te zijn die bijna alles zelf doet. Waardering++!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 14:44
Ziezo, humble bundle toch maar aangeschaft :). Ook bedankt voor Into the Dead en Manuganu beide leuke gratis games!

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 14:44
Voor diegenen die wel van een puzzelgame houden (zit in de Humble bundle) is 'The Room' wel een leuke aanrader.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik speel nu sinds een week of 2 met 2 vrienden Google Play: Galaxy Empire
Het is een strategische MMO waarbij je een floot ruimte schepen moet maken en elkaar het leven zuur moet maken. Beetje te vergelijken met Planetarion maar dan wat simpeler.
Er zit een behoorlijke community achter, zo houden we contact via de app Google Play: LINE: Free Calls & Messages om aanvallen etc te coördineren.

Je kan ingame spullen kopen om sneller te progressen maar dit is eigenlijk niet echt nodig.
Als je na een weekje 1 planeet een beetje draaiende hebt gaat het vrij snel plus de resources die je nodig hebt om dingen te versnellen vind je vrij regelmatig ingame.
Ook een handig is dat je inlogged in de game en dus eventueel onderweg op je telefoon kunt spelen en thuis op je tablet. Ook is de game cross platform dus je kan zowel op iOS als op Android op dezelfde server spelen.

Mocht je gaan spelen PM dan even, dan stuur ik je een invite code voor wat extra resources en ik kan je eventueel ook in een best sterke alliance krijgen als je actief speelt.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Radiance schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:18:
Ik speel nu sinds een week of 2 met 2 vrienden Google Play: Galaxy Empire
Het is een strategische MMO waarbij je een floot ruimte schepen moet maken en elkaar het leven zuur moet maken. Beetje te vergelijken met Planetarion maar dan wat simpeler.
Er zit een behoorlijke community achter, zo houden we contact via de app Google Play: LINE: Free Calls & Messages om aanvallen etc te coördineren.

Je kan ingame spullen kopen om sneller te progressen maar dit is eigenlijk niet echt nodig.
Als je na een weekje 1 planeet een beetje draaiende hebt gaat het vrij snel plus de resources die je nodig hebt om dingen te versnellen vind je vrij regelmatig ingame.
Ook een handig is dat je inlogged in de game en dus eventueel onderweg op je telefoon kunt spelen en thuis op je tablet. Ook is de game cross platform dus je kan zowel op iOS als op Android op dezelfde server spelen.

Mocht je gaan spelen PM dan even, dan stuur ik je een invite code voor wat extra resources en ik kan je eventueel ook in een best sterke alliance krijgen als je actief speelt.
Ben je er veel tijd aan kwijt?

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
10000000 is er eindelijk op Android:
Google Play: 10000000

Erg toffe puzzle-dungeon-crawler-RPG, ook wel een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Tsjipmanz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:46:
[...]

Ben je er veel tijd aan kwijt?
Mwah valt mee, hangt er maar net vanaf hoeveel tijd je er zelf in wilt steken.
Als je echt voor de top wilt gaan zul je toch wel ieder ander half uur even moeten inloggen maar vind je gewoon beetje casual spelen leuker dan is een keer in de paar uur alles even op orde zetten ruim voldoende.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Radiance schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:10:
[...]

Mwah valt mee, hangt er maar net vanaf hoeveel tijd je er zelf in wilt steken.
Als je echt voor de top wilt gaan zul je toch wel ieder ander half uur even moeten inloggen maar vind je gewoon beetje casual spelen leuker dan is een keer in de paar uur alles even op orde zetten ruim voldoende.
Heb ooit tijdens mijn studie eind jaren 90 veel te veel uren verkloot aan een spel genaamd Space Merchant (nu nog steeds te spelen via www.smrealms.de, maar het spel is zo goed als uitgestorven). Wel een beetje hetzelfde concept vermoed ik en dat vond ik de leukste online game die ik ooit gespeeld heb. Ik kwam erachter dat Galaxy Empire nog niet geschikt is voor mijn Full HD Xperia Z,

*Knip*
Dit soort verzoekjes zijn niet de bedoeling op het forum.

[ Voor 13% gewijzigd door janvanduschoten op 11-04-2013 09:04 ]

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Hij uitwisselen van codes is niet toegestaan op het forum.

[ Voor 63% gewijzigd door janvanduschoten op 11-04-2013 09:03 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 11-04-2013 09:04 ]

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 11:59

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Zit al even een nogal irritante game te doen. Harbor Captain. Op een gegeven moment komen er zoveel boten voorbij, dat lukt gewoon niet meer. Mijn highscore staat op dit moment op 105. Er is ook een betaalde versie beschikbaar zonder ads.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Euh.. die reviews zijn nou niet bepaald positief te noemen. Memory leaks, push ads etc.
Dat doen we maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:12

Christiano007

Ich bin der champion

Zijn er ook spellen zoals Flashback, Rick Dangerous enz. enz. (2d shooters zeg maar) , maar dan een beetje modern?

[ Voor 19% gewijzigd door Christiano007 op 11-04-2013 15:40 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In het topic van de Xperia Z nog geen reactie gehad. Is er iemand die ervaring heeft met de UNO app?

Ik kan via Play de UNO HD app downloaden, maar op de Z niet gebruiken, ondanks dat er via Play wordt aangegeven dat de Z geschikt is voor deze app. Mailen naar Gameloft helpt niet. Dan krijg je een link naar de klantenservicewebsite, waar ik met de geboden informatie ook niets opschiet.

Iemand een idee hoe ik deze UNO app wel aan de praat krijg, of hoe ik een refund krijg bij Gameloft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 11:59

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Ken. schreef op donderdag 11 april 2013 @ 08:47:
Euh.. die reviews zijn nou niet bepaald positief te noemen. Memory leaks, push ads etc.
Dat doen we maar niet :P
Geen last van met android 4.2, heb gewoon de notificaties uitgezet.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Iemand al gelukt op Google Play: Ready Steady Bang uit te spelen? Kom maar niet voorbij het laaste level :-(

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Net vandaag gedownload. Nog niet de kans gehad om hem echt uit te proberen.

Heeft iemand nog wat tips qua games? Pas sinds afgelopen weekend een tablet en heb er nu 4 games op staan, die allemaal vrij standaard zijn ( zie Angry Birds, Wordfeud, etc ) en ik zoek wat nieuws. Een RPG game zou erg tof zijn, en een voetbal manager spel / of zelf voetbal spelen vind ik helemaal cool. Gewone adventure games vind ik ook erg leuk. Zolang ze maar gratis zijn :P Alle tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Kwaliteit kost (vaak) geld, als je geld hebt voor een tablet zul je ook wel geld genoeg hebben om af en toe een spel voor de prijs van twee biertjes aan te schaffen. Verder: welke spellen heb je zelf al gevonden (maar niet geprobeerd?) en waarom bevielen deze niet?

Tips: scummvm op je tablet zetten en oude adventures die je nog op je diskettes op zolder hebt liggen gaan spelen.
Voetbalspel (zelf voetballen) heb ik ooit Fifa aangeschaft, speelde opvallend goed eigenlijk, volgens mij is er ook een freemium voetbalspel welke redelijk leuk is. Voetbalmanager, ga Hattrick of een ander gratis webbased voetbalmanager spel spelen, en gebruik je tablet om dat spel te doen.
RPG's heb ik niet zoveel verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
De handheld-versie van Football manager 2013 is ook goed te doen als je liever met de echte clubs en spelers speelt. Prijs van 9 euro is gezien de prijsstelling van de meeste apps misschien wat hoog, maar als je bedenkt wat de pc-versie kost, valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Arie- schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 07:37:
Kwaliteit kost (vaak) geld, als je geld hebt voor een tablet zul je ook wel geld genoeg hebben om af en toe een spel voor de prijs van twee biertjes aan te schaffen. Verder: welke spellen heb je zelf al gevonden (maar niet geprobeerd?) en waarom bevielen deze niet?

Tips: scummvm op je tablet zetten en oude adventures die je nog op je diskettes op zolder hebt liggen gaan spelen.
Voetbalspel (zelf voetballen) heb ik ooit Fifa aangeschaft, speelde opvallend goed eigenlijk, volgens mij is er ook een freemium voetbalspel welke redelijk leuk is. Voetbalmanager, ga Hattrick of een ander gratis webbased voetbalmanager spel spelen, en gebruik je tablet om dat spel te doen.
RPG's heb ik niet zoveel verstand van.
Ik heb hem pas net, dus ik heb nog niet veel ervaringen. Ik heb er 4 spelletjes op staan :

Candy Crush Saga
Angry Birds
Wordfeud Free
Manuganu

Alle 4 vind ik erg leuk spelen en die zijn gewoon gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Lijstje met gratis spellen. Hebben evt. ook betaalde versie.

Cut The Rope
Pudding Monsters
Vector
Real Racing 3
Pocket Legends
Yesterday
Hill Climb Racing
Royal Revolt
Project 83113
Pirates of the Caribbean

Om er maar een paar te noemen uit wat verschillende genres.

Heb trouwens net een spelletje gekocht dat (nog) in de aanbieding is voor 1/3 van de prijs.
De gratis versie bleek mijn interesse genoeg te kunnen wekken. :p
Het is een grafisch vrij simpel spelletje dat een combinatie biedt van enig puzzlewerk en behendigheid.

Gratis: Google Play: The Building Game (deze had ik geprobeerd).

En ook: Google Play: 101 Crane Missions Lite

Betaald: Google Play: 101 Crane Missions

Nu dus al enkele dagen €0,78. Als ik terugreken zou de normale prijs €2,39 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Laatst online: 22-03-2024
Het heeft even geduurd, maar nu is CSR Racing ook te krijgen voor Android.
Heb het een aantal keer gespeeld op een iPad en vond het toen erg leuk, kijken of ik het nog steeds leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Grappig, maar het is helaas (zoals ik eerst hoopte) geen concurrentie voor Real Racing. Dit spelletje bevat voor zover ik kan zien alleen maar drag races met een view vanaf de zijkant.

* Stukfruit wil juist in de auto zitten en zelf sturen ipv alleen het versnellingspookje heen en weer duwen :)

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 32 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.