Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kroontjes krijg je als je een level volbracht hebt met 0, 1, 2 en 3 sterren bedekt. Aangezien je bij die eerste levels geen sterren hebt heb ik geen flauw idee hoe ik daar aan die kroontjes ben gekomen.CLB schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:50:
Geen idee, kroontjes krijg ik op geen enkele manier
Welke versie gebruik je? Het viel me op dat er heel snel een versie 1.0.2 uitkwam maar er staat niets bij over wat er gewijzigd is. Ik heb daarom niet geüpdate, ook al heb ik een back-up.
[ Voor 20% gewijzigd door CaptJackSparrow op 24-12-2012 21:45 ]
Ik gebruik een 360 controller. Werkt in princiepe goed, alleen het control-scheme is een beetje fucked. De shoulder buttons doen bijvoorbeeld niets. Hoe is dat met de sixaxis? Zoek zowieso nog een goede manier om games te besturen met android, aangezien een tochscreen gewoon niets is.Stef602 schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:40:
Gta vice city speelt heel erg lekker met een ps3 controller. Mijn gs3 is niet geroot en het werkt gewoon goed. Zeker even checken!
Stomme is dat ik een tf300 heb, dus ik kan gewoon met toetsenbord en muis spelen, alleen ook dan zijn de controls schemes niet goed. Ik snap niet dat ik met bijv gta niet gewoon volgens dezelfde controls als op de pc kan spelen

PSN: DutchTrickle PVoutput
Kroontjes krijg je volgens mij alleen als je een level de eerste keer perfect uitspeelt.CaptJackSparrow schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:33:
[...]
Kroontjes krijg je als je een level volbracht hebt met 0, 1, 2 en 3 sterren bedekt. Aangezien je bij die eerste levels geen sterren hebt heb ik geen flauw idee hoe ik daar aan die kroontjes ben gekomen.
Welke versie gebruik je? Het viel me op dat er heel snel een versie 1.0.2 uitkwam maar er staat niets bij over wat er gewijzigd is. Ik heb daarom niet geüpdate, ook al heb ik een back-up.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
https://play.google.com/store/apps/developer?id=Gameloft
Misschien bij die eerste levels zonder sterren maar bij de andere krijg je na het volbrengen van een level onderaan het scherm plaatjes te zien met de verschillende aantallen sterren die je al behaald hebt (aangevinkt) en welke nog niet en welke je gedaan moet hebben om een kroontje te krijgen. Dat geeft nog wat extra replayability aan een level.Zeror schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:44:
Kroontjes krijg je volgens mij alleen als je een level de eerste keer perfect uitspeelt.
Slordig. Het grootste deel van de wereld kent twee Kerstdagen Gameloft.
Ze hebben ondertussen leren rekenen want de normale prijs is blijkbaar $2,99 en die is nu $0,99. Hieronder de aanpassing van eerder vandaag (toen ik hem kocht) naar nu.

Voor die €0,94 kun je er best een hoop plezier aan hebben. Het is wel een leuk spel met soms best grappige 'gesprekken' voorafgaande aan de rechtszaken tussen Max McMann en de aanklagers. Ze zijn niet altijd even sterk maar er zitten wel leuke tussen. Vooral die met een van zijn vrouwelijke tegenspeelsters zijn wel grappig.
Je moet wel degelijk een 'strategie' bedenken die je in staat stelt het meest efficiënt gebruik te maken van je arsenaal aan manieren om getuigen, bewijsmateriaal, 'Expert Witnesses'. 'Coaches' of de aanklager te laten verdwijnen uit de lijst van belastende elementen. Je moet ook kijken welke extra middelen je met je verdiende geld bijkoopt zodat je de rechtszaak binnen het aantal beurten kan winnen waarbinnen je de bonus binnensleept. En als je je vaardigheden niet voldoende effectief benut verlies je de rechtszaak en moet je die overnieuw doen.
Heb me er erg mee vermaakt.. Eén route in de "skill tree" is volgens mij bijna onmisbaar. Zonder een bepaalde skill had ik het aan het einde van het spel knap lastig gehad. Beetje cryptisch, maar no spoiler enzo
Defense zone 2 HD
Een erg vermakelijk tower defense-spel, ondanks wat bugs. Afgeprijsd van ongeveer €3 naar €0,75. (Demo hier)
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Nog steeds sale. Het is één van de beste games die ik gespeeld heb dit jaar (en dan tel ik ook mijn X360 en PC mee). Hij staat sowieso in de top 5, wat een super spel zeg!
Verwijderd
Wat blonk er zo aan uit dan?Thomasthomas schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:54:
Nogmaals, Google Play: Superbrothers Sword & Sworcery
Nog steeds sale. Het is één van de beste games die ik gespeeld heb dit jaar (en dan tel ik ook mijn X360 en PC mee). Hij staat sowieso in de top 5, wat een super spel zeg!
Ben ik ook wel benieuwd naar. Laat maar wetenCaptJackSparrow schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:09:
[...]
Ik vraag me af of het spel zich evt. aanpast aan je al dan niet behaalde skills zodat elke rechtszaak in principe te winnen is. Ik heb nu bijv. bewust een ander voordeel gekocht in de herenmodezaak om te kijken hoe ik daarmee kan werken. Heb trouwens eerder vandaag twee rechtszaken achter elkaar in één beurt uitgespeeld.
Zo had ik het inderdaad ook ongeveer opgebouwd. Vooral die getuige valt zichzelf aan is tegen het einde erg fijn.. Die alternatieve eindes was ik alweer vergeten! Even YouTubenNextron schreef op zondag 30 december 2012 @ 19:55:
Wanneer je: +1 damage met de eerste aanval, 2x max damage, 6 damage op getuigen, +3 actionpoints, +3 damage op volgende aanval, en getuige valt zichzelf aan, hebt. Dan wordt het erg makkelijk om veel zaken in één keer te winnen. De alternatieve eindes heb ik maar op YouTube gekeken.
Daarnaast zie ik hierboven ergens genoemd dat dit spel slechts €0,75 moet kosten, of €1,-. Hoe zit dat met die prijzen en versies?
Vandaar dus. Het is EA Nederland! Die andere wordt voor ons geblokkeerd.
Wel vaag dat een game die al minstens vanaf oktober te downloaden is, in december €1,- moet kosten en nu ineens weer €4,62. Is dat gangbaar bij veel betaalbare apps, van de prijswijzigingen of is dat typisch EA?
Er zijn updates geweest met een tank, rallyauto en quad. (Versie 1.5.0 denk ik). Vlak daarna een update 1.5.1 waarin een bugfix zat voor geluid van de tank, en dat is de versie die ik nu heb.
Maar nu staat er een versie 1.5.2 in de market, met een fix voor de fuel van de tank, maar ik weet niet of dat gunstig is, of juist minder gunstig ..... wie weet het ?
Voor mensen die niet weten waar ik het over heb: Begin er niet aan ! Ik dacht dat ik wel klaar mee was, brengen ze gewoon een update uit met 3 nieuwe voertuigen

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Gewoon Google Play: App Backup & Restore gebruiken. Dan kun je de vorige versie herinstalleren (meestal - bijna altijd) als een nieuwere versie niet bevalt.u_nix_we_all schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:14:
maar ik weet niet of dat gunstig is, of juist minder gunstig ..... wie weet het ?
De eerste Guns'n'Glory speel ik nog steeds, van WW2 vond ik de setting niet leuk, dit lijkt me wel grappig!
Er is ook een *free* version / trial om is te bekijken
Ik kwam uit bij Elder Sign: Omens: een adaptatie van het gelijknamige bordspel.
Rayman Jungle Run is ook een aanrader. Het ziet er waanzinnig knap uit op een tablet en slaagt er in om enorm uitdagende gameplay te bieden met slechts 1 actieknop.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik had dat spel een hele tijd geleden ook aangeschaft, maar na twee potjes proberen, kwam ik er achter dat ik me er echt in moest verdiepen om er mee aan de slag te kunnen. Het spel lijkt me aardig interessant met flink wat diepgang, strategie en mogelijkheden. Binnenkort maar weer een keer voor gaan zitten.boe2 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:28:
Ik kwam uit bij Elder Sign: Omens: een adaptatie van het gelijknamige bordspel.
[video]Je moet wel de tutorialvideos bekijken, maar je leert het zeer snel spelen en het speelt erg lekker. Als ik de reviews lees is bijna iedereen er ook enthousiast over, dus ik raad zeker aan om het op zijn minst te proberen
Ik vind die tank sowieso niet erg fijn. Alleen de motor (geen quad) en quad (auto) zijn fijn omdat je met de eerste meer controle hebt en met de tweede de eerste twee levels goed kan doorrijden (met de motor blijf je vasthangen als je te ver komt in die levels).u_nix_we_all schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:14:
Even een vraagje voor de Hill Climb Racing fans:
Er zijn updates geweest met een tank, rallyauto en quad. (Versie 1.5.0 denk ik). Vlak daarna een update 1.5.1 waarin een bugfix zat voor geluid van de tank, en dat is de versie die ik nu heb.
Maar nu staat er een versie 1.5.2 in de market, met een fix voor de fuel van de tank, maar ik weet niet of dat gunstig is, of juist minder gunstig ..... wie weet het ?
Voor mensen die niet weten waar ik het over heb: Begin er niet aan ! Ik dacht dat ik wel klaar mee was, brengen ze gewoon een update uit met 3 nieuwe voertuigenVal ik weer terug in mijn verslaving
* Stukfruit zou liever nieuwe levels zien.. en misschien enige indicatie waar het einde is
Dat zit wel Schnorr.
Welke quad (auto) bedoel je? De monster truck?Stukfruit schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:18:
[...]
Ik vind die tank sowieso niet erg fijn. Alleen de motor (geen quad) en quad (auto) zijn fijn omdat je met de eerste meer controle hebt en met de tweede de eerste twee levels goed kan doorrijden (met de motor blijf je vasthangen als je te ver komt in die levels).
* Stukfruit zou liever nieuwe levels zien.. en misschien enige indicatie waar het einde is
En in welke levels zitten jullie? Ik in level 17-15-14-19-14-5-7-7 maar kan nog wel in hogere levels terecht komen met een beetje doorzettingsvermogen en proberen niet te hard te rijden:p
Binnenkort kopen ik! Demo gespeeld en op een Nexus 7 loopt het echt fucking smooth! Prachtig dit!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Google Play: Sector Strike
Ik zit zelf nu in level 44 hardcore mode
Sweex!! Had ik niet verwacht.. Bedankt voor de tipTouchdomex schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:01:
Nog niet hier gepost maar dit pareltje voor op de PC is er nu ook op Android!
[video]
Binnenkort kopen ik! Demo gespeeld en op een Nexus 7 loopt het echt fucking smooth! Prachtig dit!
EDIT: Link for the lazy: Google Play: Beat Hazard Ultra (Demo)
[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 19-01-2013 18:22 ]
Meest moeilijke spelletje dat ik ken op android
Als je een impressie wilt kijk de video
[ Voor 13% gewijzigd door Bartske op 20-01-2013 15:15 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Draait het in de game ook zo vervelend rond? Ziet er voor de rest interessant uit namelijk. Ik ga Beat Hazard ook even checken (de demo), misschien ook een leuke aankoop. Ben inmiddels op de meeste games uitgekeken namelijk.Bartske schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:15:
Ok nieuwe verslaving: Google Play: Super Hexagon
Meest moeilijke spelletje dat ik ken op android, je kunt ook kiezen uit de levels hard, harder en hardest, dat zegt wel genoeg. Mijn record is 46 seconden op hard, en dat vond ik al redelijk insane haha
Als je een impressie wilt kijk de video
Bij de Albert Heijn kun je ook prepaid Visa kaarten kopen. Zelfde idee, alleen dan met een kleine omweg.Xtr3me4me schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:20:
Ik heb begrepen van de belcompany mannetje dat google ook soort prepaid kaarten had zoals itunes kaarten om apps te kopen klopt dat?
Serieus? Linkje? Ik zou zoiets wel willen eigenlijk.Ken. schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:36:
[...]
Bij de Albert Heijn kun je ook prepaid Visa kaarten kopen. Zelfde idee, alleen dan met een kleine omweg.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
http://www.ah.nl/cadeaukaarten als je dan doorklikt naar een subcategorie krijg je doodleuk "Pagina niet gevonden".
Maar bij mijn AH XL (Amsterdam, Osdorpplein) hangen de kaarten bij een schap tegenover de kassa bij de kaarten voor Spotify, iTunes, Efteling, bol.com etc. etc. Zelf nog nooit gebruikt verder, dus meer weet ik er ook niet over
Ik zal dan eventjes langs de winkel gaan! Dat klinkt namelijk als een mooie oplossing voor een creditcard voor de play storeKen. schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:45:
Hmm, een linkje kan ik zo 1-2-3 even niet vinden omdat hun site kapot lijkt:
http://www.ah.nl/cadeaukaarten als je dan doorklikt naar een subcategorie krijg je doodleuk "Pagina niet gevonden".
Maar bij mijn AH XL (Amsterdam, Osdorpplein) hangen de kaarten bij een schap tegenover de kassa bij de kaarten voor Spotify, iTunes, Efteling, bol.com etc. etc. Zelf nog nooit gebruikt verder, dus meer weet ik er ook niet over
Graag weer on topic. Discussie over prepaid creditcards mag in een ander topic.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ja maar wil dat eigenlijk niet via internet. Gewoon prepaid kaart voor de Play Store eigenlijk.pven schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:03:
Offtopic, maar ik wil nog wel een site geven: hopelijk kende je http://www.3vcard.nl/ al?
Graag weer on topic. Discussie over prepaid creditcards mag in een ander topic.

Leuk spelletje! Speel het ook op de Nexus 7, leuk om even te spelen. Vervelend dat je in de betaalde versie verplicht punten moet gaan inruilen voor powerups en dergelijke, laat mij gewoon dat spelletje spelenTouchdomex schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:01:
Nog niet hier gepost maar dit pareltje voor op de PC is er nu ook op Android!
[video]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Werkt net zo op de PC. Die powerups zijn verdomde handig vooral als je wat meer lastigere nummers tegenkomtjacobras schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:00:
[...]
Leuk spelletje! Speel het ook op de Nexus 7, leuk om even te spelen. Vervelend dat je in de betaalde versie verplicht punten moet gaan inruilen voor powerups en dergelijke, laat mij gewoon dat spelletje spelen
Google Play: Super Hexagon
In principe is het niets meer dan hetzelfde concept als het spel waarbij je een hoepel langs een ijzeren stang moet halen en de stang niet mag raken, maar dan andersom en in 2d.
Dit is echt zo'n typisch voorbeeld van een spel dat je voorbij ziet komen en denkt: meh. Maar omdat iedereen er lyrisch over is besluit je toch even de trailer te bekijken.. en het daarna te installeren... en ziet dat het geniaal is.
Met geluid aan kijken.
Dat zit wel Schnorr.
Kijk es een stukje terug in dit topic.Stukfruit schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:48:
Ik kwam net in de top new paid-sectie "Super Hexagon" tegen:
Google Play: Super Hexagon
[ Voor 78% gewijzigd door CaptJackSparrow op 20-01-2013 22:56 ]
CaptJackSparrow schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:54:
[...]
Kijk es een stukje terug in dit topic.
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
Alle opgegeven gebruikers zijn ongeldig `super hexagon`
(interne identificatie: topic::get_messages::users_invalid)
Edit: oh, tijdens het typen van dit bericht werkt het opeens wel weer. Voortaan maar een paginavullende search doen dan
Dat zit wel Schnorr.
Wanneer ben je trouwens dood in dat spelletje? Als je alleen maar een van die objecten raakt of als je platgedrukt wordt voordat je kunt ontsnappen?
Beetje dom dat er geen trialversie van is. En hoe bedien je het?
offtopic
Chipzel!!!
http://chipzelmusic.bandcamp.com/album/phonetic-symphony
Ik had haar muziek iets meer als een jaar geleden ontdekt, vind het echt geweldig!
She knows how to rock gameboy's
[ Voor 39% gewijzigd door Mutatie op 21-01-2013 01:50 ]
Je zit vast op een cirkel rond de zeshoek. Raken van een wand is dan voldoende om af te gaan. Het maakt de besturing wel eenvoudig. Linkerkant van het scherm aanraken zorgt ervoor dat je linksom over de cirkel draait en hetzelfde voor de rechterkant. Dit betekent wel dat wanneer je aan de onderkant zit en links aanraakt, 'jij' naar rechts verplaatst.CaptJackSparrow schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:27:
Wanneer ben je trouwens dood in dat spelletje? Als je alleen maar een van die objecten raakt of als je platgedrukt wordt voordat je kunt ontsnappen?
En hoe bedien je het?
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zo ziet de Hyper Mode van Hexagonest er uit blijkbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door Thomas op 22-01-2013 01:52 ]
Snap daadwerkelijk niet dat iemand zo snel kan reageren/zo'n absurde oog/handcoördinatie heeft
Nickname does not reflect reality
Zit nu op 52 seconden bij Hexagon, die hypermode komt er nog wel voor het einde van de week bij mij ;pThomasx4 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 01:50:
Wauw, Super Hexagon is echt een absurd spel. Heb op Hexagon 66 sec gehaald, en daarmee de Hyper Mode van Hexagon vrijgespeeld. Op Hexagoner (dus harder) heb ik inmiddels 35 seconden op de klok staan, op Hexagonest net iets meer dan 10. De Hyper Mode van Hexagon is nóg moeilijker dan Hexagonest, daar heb ik 4 seconden op de teller
. Vraag me af hoe de Hyper Modes van Hexagoner en Hexagonest zijn, denk dat ik het daar nog geen 2 sec overleef.
[video]
Zo ziet de Hyper Mode van Hexagonest er uit blijkbaar.
Ach... hij is de maker van het spel dus naast dat ie het waarschijnlijk iets van 100.000 keer gespeeld heeft weet hij waarschijnlijk ook precies wat er komen gaat omdat hij dat zelf gedefinieerd heeft bij het programmeren. Dat helpt natuurlijk.Brad Pitt schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:28:
Snap daadwerkelijk niet dat iemand zo snel kan reageren/zo'n absurde oog/handcoördinatie heeft
Maar het is inderdaad een zenuwenspelletje.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Of hij heeft gewoon een soort bot om het spel te laten spelen om promotiefilmpjes te kunnen maken.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:53:
[...]
Ach... hij is de maker van het spel dus naast dat ie het waarschijnlijk iets van 100.000 keer gespeeld heeft weet hij waarschijnlijk ook precies wat er komen gaat omdat hij dat zelf gedefinieerd heeft bij het programmeren. Dat helpt natuurlijk.
Maar het is inderdaad een zenuwenspelletje.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wacht hij beweegt dus vloeiend ipv stapgewijs.. Dat is dus mijn probleem..

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 22-01-2013 19:19 ]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Echt een kwestie van oefenen, ik had precies hetzelfde. Wat ook helpt is het gewoon even een tijdje wegleggen. Ik kom meestal de eerste keer dat ik het opstart na een tijdje best ver. En verder geen afleiding hebben is ook al handigPeter_Aragorn schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:42:
Damn, ik kom bij het makkelijkste niveau nog niet eens op de 10sec. Ik ben te traag
Your Friendly Neighborhood Moderator
E: Holy fuck, 52 seconden op Hexagoner gehaald. Dat was me het ritje wel zeg.
[ Voor 9% gewijzigd door Thomas op 22-01-2013 23:46 ]
Is zeker zo ja. Kon er eerst niks van, en toen wilde ik mijn vriendin laten zien hoe moeilijk het was. Kwam ik opeens toch nog een aardig eindjeBartske schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:30:
[...]
Echt een kwestie van oefenen, ik had precies hetzelfde. Wat ook helpt is het gewoon even een tijdje wegleggen. Ik kom meestal de eerste keer dat ik het opstart na een tijdje best ver. En verder geen afleiding hebben is ook al handig
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
LuchtverkeersleidersBrad Pitt schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:28:
[...]
Overigens doet Super Hexagon sterk denken aan Speedx 3D, alleen lijkt die niet meer in de Play Store te staan (staat nu in de Amazon App Store..). Al vind ik 26MB wel erg groot voor zo'n simpel spelletje, aangezien Speedx 3D maar 5MB is.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd

Cracking Sands!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 18:40 ]
Ik heb je waarschuwing in de wind geslagen en het toch geïnstalleerd.u_nix_we_all schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:14:
Even een vraagje voor de Hill Climb Racing fans:
Voor mensen die niet weten waar ik het over heb: Begin er niet aan ! Ik dacht dat ik wel klaar mee was, brengen ze gewoon een update uit met 3 nieuwe voertuigenVal ik weer terug in mijn verslaving
Best een aardig spelletje. Zoals gewoonlijk geen fatsoenlijk stukje documentatie over te vinden. Wat ik me afvraag is of er nou op een gegeven moment een einde komt aan een landschap na xxxx meter/level xx of dat het eindeloos doorgaat. Het mag duidelijk zijn dat ik nog nergens tegen zo'n einde ben aangelopen mocht het inderdaad bestaan.
Wie weet meer?
Google Play: Traffic Director Lite
Voor liefhebbers van emulatoren. Dit is een vrij goede die ook nog eens gratis is
Werkt als een tiet op mijn Nexus 7
Voor zij die het niet kennen: het is een tower defense spel nummer 1001, maar wel leuk.
Uitdagend maar niet onmogelijk, alhoewel je soms wel een aantal keer een level moet proberen voor het lukt.
(en je moet goed opletten dat je de coins pakt, anders ben je die kwijt.)
Een sidescrolling-freerunning-game. Het heeft leuke graphics, de moves zijn goed, alleen is het redelijk lastig.
[video]
Je moet bepaalde moves kopen met ingame coins om een level met 3 sterren te halen. Dat redelijk irritant, want zeker in het begin komen de coins er niet snel bij. Het is freemium, dus je kan wel games downloaden om daar 200 coins voor te krijgen.
je kan ook een betaalde versie downloaden, geen idee hoe duur die is, en wat er dan makkelijk is. (volgensmij krijg je meer coins)
(ik krijg de trailert ffies niet goed in m'n post
[ Voor 5% gewijzigd door Paul-G op 09-02-2013 10:32 ]
Geweldig spelletjePaul-G schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:30:
Een nieuwe game: Google Play: Vector
Een sidescrolling-freerunning-game. Het heeft leuke graphics, de moves zijn goed, alleen is het redelijk lastig.
[video]
Je moet bepaalde moves kopen met ingame coins om een level met 3 sterren te halen. Dat redelijk irritant, want zeker in het begin komen de coins er niet snel bij. Het is freemium, dus je kan wel games downloaden om daar 200 coins voor te krijgen.
je kan ook een betaalde versie downloaden, geen idee hoe duur die is, en wat er dan makkelijk is. (volgensmij krijg je meer coins)
Je kan grinden als een idioot, maar voor €0,79 (weet niet of het een actie was) krijg je geen ads, en krijg je dus per ster ook een geldbedrag (ik weet niet hoeveel). Daardoor kan je dus voor 80 cent gewoon doorspelen, ik heb nu de eerste "world" uitgespeeld en verwacht eigenlijk niet dat ik nog geld tekort ga komen als ik gewoon overal 3 sterren haal.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Verwijderd
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Google Play: Real Racing 3
Het spel is met 1.7GB aan de forse kant en de installatie duurt erg lang maar desondanks is dit spel de moeite waard, speelt lekker weg en ziet er ook nog eens mooi uit (draait soepel op een Nexus 7). Leuke is dat de banen herkenbaar zijn en dat je tegen andere mensen speelt en niet alleen tegen bots. Voor een gratis spel zeker niet slecht!
[ Voor 0% gewijzigd door Jorick op 02-03-2013 11:56 . Reden: link naar de appstore verwijst nu naar de europese (?) versie, thnx Zeror ]
Deze werkt wel voor de telefoon: Google Play: Real Racing 3
[ Voor 62% gewijzigd door Zeror op 02-03-2013 11:24 ]
Dat zit wel Schnorr.
Real Racing 3 heeft wel geweldige graphics, maar dat vijf minuten wachten op een reparatie of betalen is wel een deal breaker. Maar ach, het is gratis dus van een deal is sowieso geen sprakeStukfruit schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:59:
Ach, je mist toch niet veel aan een spel waarin je vijf minuten moet wachten om door te mogen (of betalen om meteen door te kunnen).
Het is leuk om even te spelen, en dan weer snel weer wegleggen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Het is in principe een vet spel wat nogal verkracht is door de in-apps wat mij betreftPinobigbird schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 15:37:
[...]
Real Racing 3 heeft wel geweldige graphics, maar dat vijf minuten wachten op een reparatie of betalen is wel een deal breaker. Maar ach, het is gratis dus van een deal is sowieso geen sprake![]()
Het is leuk om even te spelen, en dan weer snel weer wegleggen.
Verder heb ik meer plezier beleefd aan Hill Climb Racing, ook al is dat erg onrealistisch. Het puntensysteem in dat spel is echt zo veel beter geimplementeerd (terwijl er toch goed geld mee wordt verdiend) dat het bijna lachwekkend te noemen is dat een bedrijf als EA hiermee aan durft te komen.
En die graphics vallen ook wel mee. Het lijkt op het eerste gezicht heel mooi en tof, maar eigenlijk is alles nog steeds enorm plat en maken ze vooral goed gebruik van de shadingfunctionaliteit die tegenwoordig ook in mobiele GPU's te vinden is.
Dat zit wel Schnorr.
Ik rijd nu overal als 'guest', maar dat is nou niet bijster interessant of leuk natuurlijk
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
En deze: Google Play: UNO™ FREE
Nog meer.
[ Voor 13% gewijzigd door CaptJackSparrow op 03-03-2013 13:38 ]
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18
Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.