Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmz weird :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je was te snel... zie aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, kroontjes krijg ik op geen enkele manier :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Swords & Sworcery bevalt heel goed, nu al een aantal uurtjes gameplezier. Ik leg steeds sneller games aan de kant als ik echt net begin (zowel op m'n telefoon als x360 als PC), maar deze blijft me boeien, kan niet wachten om door te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

CLB schreef op maandag 24 december 2012 @ 20:50:
Geen idee, kroontjes krijg ik op geen enkele manier :)
Kroontjes krijg je als je een level volbracht hebt met 0, 1, 2 en 3 sterren bedekt. Aangezien je bij die eerste levels geen sterren hebt heb ik geen flauw idee hoe ik daar aan die kroontjes ben gekomen.

Welke versie gebruik je? Het viel me op dat er heel snel een versie 1.0.2 uitkwam maar er staat niets bij over wat er gewijzigd is. Ik heb daarom niet geüpdate, ook al heb ik een back-up.

[ Voor 20% gewijzigd door CaptJackSparrow op 24-12-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gta vice city speelt heel erg lekker met een ps3 controller. Mijn gs3 is niet geroot en het werkt gewoon goed. Zeker even checken!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42
Stef602 schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:40:
Gta vice city speelt heel erg lekker met een ps3 controller. Mijn gs3 is niet geroot en het werkt gewoon goed. Zeker even checken!
Ik gebruik een 360 controller. Werkt in princiepe goed, alleen het control-scheme is een beetje fucked. De shoulder buttons doen bijvoorbeeld niets. Hoe is dat met de sixaxis? Zoek zowieso nog een goede manier om games te besturen met android, aangezien een tochscreen gewoon niets is.
Stomme is dat ik een tf300 heb, dus ik kan gewoon met toetsenbord en muis spelen, alleen ook dan zijn de controls schemes niet goed. Ik snap niet dat ik met bijv gta niet gewoon volgens dezelfde controls als op de pc kan spelen :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pudding Monsters versie 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

CaptJackSparrow schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:33:
[...]

Kroontjes krijg je als je een level volbracht hebt met 0, 1, 2 en 3 sterren bedekt. Aangezien je bij die eerste levels geen sterren hebt heb ik geen flauw idee hoe ik daar aan die kroontjes ben gekomen.

Welke versie gebruik je? Het viel me op dat er heel snel een versie 1.0.2 uitkwam maar er staat niets bij over wat er gewijzigd is. Ik heb daarom niet geüpdate, ook al heb ik een back-up.
Kroontjes krijg je volgens mij alleen als je een level de eerste keer perfect uitspeelt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Gameloft houdt een eindejaars-uitverkoop. Bijna al hun games zijn nu tijdelijk -.89 cent!

https://play.google.com/store/apps/developer?id=Gameloft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Zeror schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:44:
Kroontjes krijg je volgens mij alleen als je een level de eerste keer perfect uitspeelt.
Misschien bij die eerste levels zonder sterren maar bij de andere krijg je na het volbrengen van een level onderaan het scherm plaatjes te zien met de verschillende aantallen sterren die je al behaald hebt (aangevinkt) en welke nog niet en welke je gedaan moet hebben om een kroontje te krijgen. Dat geeft nog wat extra replayability aan een level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het is weer goed georganiseerd bij Gameloft. Daar staat nog steeds vrolijk verkondigd dat bijv. Spiderman in die lijst in de aanbieding is in de 'Holiday Sale $0,99" maar in werkelijkheid is die (weer) de oude prijs. Google Play: The Amazing Spider-Man .

Slordig. Het grootste deel van de wereld kent twee Kerstdagen Gameloft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Google Play: Devil's Attorney in de aanbieding.

Ze hebben ondertussen leren rekenen want de normale prijs is blijkbaar $2,99 en die is nu $0,99. Hieronder de aanpassing van eerder vandaag (toen ik hem kocht) naar nu.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Poi1YR2ovGaDrCzAvXcoV1UU/medium.jpg

Voor die €0,94 kun je er best een hoop plezier aan hebben. Het is wel een leuk spel met soms best grappige 'gesprekken' voorafgaande aan de rechtszaken tussen Max McMann en de aanklagers. Ze zijn niet altijd even sterk maar er zitten wel leuke tussen. Vooral die met een van zijn vrouwelijke tegenspeelsters zijn wel grappig.

Je moet wel degelijk een 'strategie' bedenken die je in staat stelt het meest efficiënt gebruik te maken van je arsenaal aan manieren om getuigen, bewijsmateriaal, 'Expert Witnesses'. 'Coaches' of de aanklager te laten verdwijnen uit de lijst van belastende elementen. Je moet ook kijken welke extra middelen je met je verdiende geld bijkoopt zodat je de rechtszaak binnen het aantal beurten kan winnen waarbinnen je de bonus binnensleept. En als je je vaardigheden niet voldoende effectief benut verlies je de rechtszaak en moet je die overnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kan ik beamen ja! Ken. in "Android Games - Discussie & Ervaringen"
Heb me er erg mee vermaakt.. Eén route in de "skill tree" is volgens mij bijna onmisbaar. Zonder een bepaalde skill had ik het aan het einde van het spel knap lastig gehad. Beetje cryptisch, maar no spoiler enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb het gisteren voor de eerste keer uitgespeeld en ben nu in wat rustiger tempo aan een tweede keer bezig. Ik vraag me af of het spel zich evt. aanpast aan je al dan niet behaalde skills zodat elke rechtszaak in principe te winnen is. Ik heb nu bijv. bewust een ander voordeel gekocht in de herenmodezaak om te kijken hoe ik daarmee kan werken. Heb trouwens eerder vandaag twee rechtszaken achter elkaar in één beurt uitgespeeld. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Wanneer je: +1 damage met de eerste aanval, 2x max damage, 6 damage op getuigen, +3 actionpoints, +3 damage op volgende aanval, en getuige valt zichzelf aan, hebt. Dan wordt het erg makkelijk om veel zaken in één keer te winnen :P . De alternatieve eindes heb ik maar op YouTube gekeken.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/lgLOcuZZfD62_0pf0yzlkxqbUw1-RR6OhBdBFqMHOB8Rwomy_vDL3SadlFJ7EZJt9kk=h230
Defense zone 2 HD
Een erg vermakelijk tower defense-spel, ondanks wat bugs. Afgeprijsd van ongeveer €3 naar €0,75. (Demo hier)

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nogmaals, Google Play: Superbrothers Sword & Sworcery

Nog steeds sale. Het is één van de beste games die ik gespeeld heb dit jaar (en dan tel ik ook mijn X360 en PC mee). Hij staat sowieso in de top 5, wat een super spel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:54:
Nogmaals, Google Play: Superbrothers Sword & Sworcery

Nog steeds sale. Het is één van de beste games die ik gespeeld heb dit jaar (en dan tel ik ook mijn X360 en PC mee). Hij staat sowieso in de top 5, wat een super spel zeg!
Wat blonk er zo aan uit dan?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

CaptJackSparrow schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:09:
[...]
Ik vraag me af of het spel zich evt. aanpast aan je al dan niet behaalde skills zodat elke rechtszaak in principe te winnen is. Ik heb nu bijv. bewust een ander voordeel gekocht in de herenmodezaak om te kijken hoe ik daarmee kan werken. Heb trouwens eerder vandaag twee rechtszaken achter elkaar in één beurt uitgespeeld. 8)
Ben ik ook wel benieuwd naar. Laat maar weten :)
Nextron schreef op zondag 30 december 2012 @ 19:55:
Wanneer je: +1 damage met de eerste aanval, 2x max damage, 6 damage op getuigen, +3 actionpoints, +3 damage op volgende aanval, en getuige valt zichzelf aan, hebt. Dan wordt het erg makkelijk om veel zaken in één keer te winnen :P . De alternatieve eindes heb ik maar op YouTube gekeken.
Zo had ik het inderdaad ook ongeveer opgebouwd. Vooral die getuige valt zichzelf aan is tegen het einde erg fijn.. Die alternatieve eindes was ik alweer vergeten! Even YouTuben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-09 17:57
Net bij de eindejaars sale nog op de valreep een paar mooie games kunnen scoren. 9 Games voor 9,32 euro, dat is heel veel uurtjes gameplezier voor weinig IMO 8) Bij de keuze van de games heb ik mij ook een beetje laten leiden door de games die populair zijn in dit topic zoals Sword & sworcery, Defense Zone en Devil's Attorney. Ik was helaas net te laat voor de sale van Wild Blood, een erg mooie game lijkt me. Staat voor mij nr.1 als aan te schaffen game voor komend jaar :) Anyway, goed topic dit en ik blijf het zeker volgen, thanks!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ik heb sinds kort een Nexus 7 en wil voor het eerst betaalde Android apps gaan downloaden uit de Play Store, maar ik snap iets niet. Als ik bijv. naar Need For Speed zoek, zie ik Most Wanted staan voor €4,62, die is compatible met mijn Nexus, maar hetzelfde spel, zelfde versie is er ook voor €3,82, die zou niet compatibel zijn, terwijl er alleen staat dat je Android >= 2.3 moet hebben. Het lijkt exact dezelfde game als die van €4,62.

Daarnaast zie ik hierboven ergens genoemd dat dit spel slechts €0,75 moet kosten, of €1,-. Hoe zit dat met die prijzen en versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdelijke acties en buitenlandse versies / regio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Laat €3,82 plus 21% BTW nou precies €4,62 zijn.

Vandaar dus. Het is EA Nederland! Die andere wordt voor ons geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Aha dat verklaart de zaak, wat een gluiperds ;)
Wel vaag dat een game die al minstens vanaf oktober te downloaden is, in december €1,- moet kosten en nu ineens weer €4,62. Is dat gangbaar bij veel betaalbare apps, van de prijswijzigingen of is dat typisch EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was gewoon een kerstprijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Even een vraagje voor de Hill Climb Racing fans:

Er zijn updates geweest met een tank, rallyauto en quad. (Versie 1.5.0 denk ik). Vlak daarna een update 1.5.1 waarin een bugfix zat voor geluid van de tank, en dat is de versie die ik nu heb.
Maar nu staat er een versie 1.5.2 in de market, met een fix voor de fuel van de tank, maar ik weet niet of dat gunstig is, of juist minder gunstig ..... wie weet het ?

Voor mensen die niet weten waar ik het over heb: Begin er niet aan ! Ik dacht dat ik wel klaar mee was, brengen ze gewoon een update uit met 3 nieuwe voertuigen |:( Val ik weer terug in mijn verslaving :P

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

u_nix_we_all schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:14:
maar ik weet niet of dat gunstig is, of juist minder gunstig ..... wie weet het ?
Gewoon Google Play: App Backup & Restore gebruiken. Dan kun je de vorige versie herinstalleren (meestal - bijna altijd) als een nieuwere versie niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na Guns'n'Glory.. en Guns'n'Glory WW2 Premium is er nu Guns'n'Glory Heroes Premium

De eerste Guns'n'Glory speel ik nog steeds, van WW2 vond ik de setting niet leuk, dit lijkt me wel grappig!

Er is ook een *free* version / trial om is te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik was op zoek naar een spel dat goed gebruik maakt van de extra schermruimte op men nexus 7, waar ik regelmatig afgeleid mag worden (want ik ben bijna nooit 100% op men tablet gefocussed), maar toch genoeg diepgang biedt.
Ik kwam uit bij Elder Sign: Omens: een adaptatie van het gelijknamige bordspel.
Je moet wel de tutorialvideos bekijken, maar je leert het zeer snel spelen en het speelt erg lekker. Als ik de reviews lees is bijna iedereen er ook enthousiast over, dus ik raad zeker aan om het op zijn minst te proberen :)

Rayman Jungle Run is ook een aanrader. Het ziet er waanzinnig knap uit op een tablet en slaagt er in om enorm uitdagende gameplay te bieden met slechts 1 actieknop.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
boe2 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:28:
Ik kwam uit bij Elder Sign: Omens: een adaptatie van het gelijknamige bordspel.
[video]Je moet wel de tutorialvideos bekijken, maar je leert het zeer snel spelen en het speelt erg lekker. Als ik de reviews lees is bijna iedereen er ook enthousiast over, dus ik raad zeker aan om het op zijn minst te proberen :)
Ik had dat spel een hele tijd geleden ook aangeschaft, maar na twee potjes proberen, kwam ik er achter dat ik me er echt in moest verdiepen om er mee aan de slag te kunnen. Het spel lijkt me aardig interessant met flink wat diepgang, strategie en mogelijkheden. Binnenkort maar weer een keer voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Vandaag even de demo gespeeld van Eufloria HD, wat een originele en grappige RTS is dit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Er zijn updates geweest met een tank, rallyauto en quad. (Versie 1.5.0 denk ik). Vlak daarna een update 1.5.1 waarin een bugfix zat voor geluid van de tank, en dat is de versie die ik nu heb.
Maar nu staat er een versie 1.5.2 in de market, met een fix voor de fuel van de tank, maar ik weet niet of dat gunstig is, of juist minder gunstig ..... wie weet het ?

Voor mensen die niet weten waar ik het over heb: Begin er niet aan ! Ik dacht dat ik wel klaar mee was, brengen ze gewoon een update uit met 3 nieuwe voertuigen |:( Val ik weer terug in mijn verslaving :P
Ik vind die tank sowieso niet erg fijn. Alleen de motor (geen quad) en quad (auto) zijn fijn omdat je met de eerste meer controle hebt en met de tweede de eerste twee levels goed kan doorrijden (met de motor blijf je vasthangen als je te ver komt in die levels).

* Stukfruit zou liever nieuwe levels zien.. en misschien enige indicatie waar het einde is :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Stukfruit schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:18:
[...]

Ik vind die tank sowieso niet erg fijn. Alleen de motor (geen quad) en quad (auto) zijn fijn omdat je met de eerste meer controle hebt en met de tweede de eerste twee levels goed kan doorrijden (met de motor blijf je vasthangen als je te ver komt in die levels).

* Stukfruit zou liever nieuwe levels zien.. en misschien enige indicatie waar het einde is :+
Welke quad (auto) bedoel je? De monster truck?

En in welke levels zitten jullie? Ik in level 17-15-14-19-14-5-7-7 maar kan nog wel in hogere levels terecht komen met een beetje doorzettingsvermogen en proberen niet te hard te rijden:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Nog niet hier gepost maar dit pareltje voor op de PC is er nu ook op Android!

Binnenkort kopen ik! Demo gespeeld en op een Nexus 7 loopt het echt fucking smooth! Prachtig dit! :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
Heb hem niet kunnen vinden met de zoek functie dus bij deze een zeer vermakelijk en verslavend spelletje
Google Play: Sector Strike

Ik zit zelf nu in level 44 hardcore mode :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Touchdomex schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:01:

[video]

Binnenkort kopen ik! Demo gespeeld en op een Nexus 7 loopt het echt fucking smooth! Prachtig dit! :D
Sweex!! Had ik niet verwacht.. Bedankt voor de tip :)

EDIT: Link for the lazy: Google Play: Beat Hazard Ultra (Demo)

[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 19-01-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Ok nieuwe verslaving: Google Play: Super Hexagon

Meest moeilijke spelletje dat ik ken op android :P, je kunt ook kiezen uit de levels hard, harder en hardest, dat zegt wel genoeg. Mijn record is 46 seconden op hard, en dat vond ik al redelijk insane haha

Als je een impressie wilt kijk de video

[ Voor 13% gewijzigd door Bartske op 20-01-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb begrepen van de belcompany mannetje dat google ook soort prepaid kaarten had zoals itunes kaarten om apps te kopen klopt dat?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Amerika ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bartske schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:15:
Ok nieuwe verslaving: Google Play: Super Hexagon

Meest moeilijke spelletje dat ik ken op android :P, je kunt ook kiezen uit de levels hard, harder en hardest, dat zegt wel genoeg. Mijn record is 46 seconden op hard, en dat vond ik al redelijk insane haha

Als je een impressie wilt kijk de video
Draait het in de game ook zo vervelend rond? Ziet er voor de rest interessant uit namelijk. Ik ga Beat Hazard ook even checken (de demo), misschien ook een leuke aankoop. Ben inmiddels op de meeste games uitgekeken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Xtr3me4me schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:20:
Ik heb begrepen van de belcompany mannetje dat google ook soort prepaid kaarten had zoals itunes kaarten om apps te kopen klopt dat?
Bij de Albert Heijn kun je ook prepaid Visa kaarten kopen. Zelfde idee, alleen dan met een kleine omweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ken. schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:36:
[...]

Bij de Albert Heijn kun je ook prepaid Visa kaarten kopen. Zelfde idee, alleen dan met een kleine omweg.
Serieus? Linkje? Ik zou zoiets wel willen eigenlijk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm, een linkje kan ik zo 1-2-3 even niet vinden omdat hun site kapot lijkt:
http://www.ah.nl/cadeaukaarten als je dan doorklikt naar een subcategorie krijg je doodleuk "Pagina niet gevonden".

Maar bij mijn AH XL (Amsterdam, Osdorpplein) hangen de kaarten bij een schap tegenover de kassa bij de kaarten voor Spotify, iTunes, Efteling, bol.com etc. etc. Zelf nog nooit gebruikt verder, dus meer weet ik er ook niet over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ken. schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:45:
Hmm, een linkje kan ik zo 1-2-3 even niet vinden omdat hun site kapot lijkt:
http://www.ah.nl/cadeaukaarten als je dan doorklikt naar een subcategorie krijg je doodleuk "Pagina niet gevonden".

Maar bij mijn AH XL (Amsterdam, Osdorpplein) hangen de kaarten bij een schap tegenover de kassa bij de kaarten voor Spotify, iTunes, Efteling, bol.com etc. etc. Zelf nog nooit gebruikt verder, dus meer weet ik er ook niet over :)
Ik zal dan eventjes langs de winkel gaan! Dat klinkt namelijk als een mooie oplossing voor een creditcard voor de play store :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Offtopic, maar ik wil nog wel een site geven: hopelijk kende je http://www.3vcard.nl/ al?

Graag weer on topic. Discussie over prepaid creditcards mag in een ander topic. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

pven schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:03:
Offtopic, maar ik wil nog wel een site geven: hopelijk kende je http://www.3vcard.nl/ al?

Graag weer on topic. Discussie over prepaid creditcards mag in een ander topic. :Y)
Ja maar wil dat eigenlijk niet via internet. Gewoon prepaid kaart voor de Play Store eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Toch maar Super Hexagon gekocht, wat een frustrerende game zeg :X. Wel leuk, alleen heb maar tot 25 gehaald. Op "hardest" ben ik na 5 sec al dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 21:51

jacobras

Developer

Touchdomex schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:01:

[video]

Leuk spelletje! Speel het ook op de Nexus 7, leuk om even te spelen. Vervelend dat je in de betaalde versie verplicht punten moet gaan inruilen voor powerups en dergelijke, laat mij gewoon dat spelletje spelen :/

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jacobras schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:00:
[...]

Leuk spelletje! Speel het ook op de Nexus 7, leuk om even te spelen. Vervelend dat je in de betaalde versie verplicht punten moet gaan inruilen voor powerups en dergelijke, laat mij gewoon dat spelletje spelen :/
Werkt net zo op de PC. Die powerups zijn verdomde handig vooral als je wat meer lastigere nummers tegenkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik kwam net in de top new paid-sectie "Super Hexagon" tegen:
Google Play: Super Hexagon

In principe is het niets meer dan hetzelfde concept als het spel waarbij je een hoepel langs een ijzeren stang moet halen en de stang niet mag raken, maar dan andersom en in 2d.

Dit is echt zo'n typisch voorbeeld van een spel dat je voorbij ziet komen en denkt: meh. Maar omdat iedereen er lyrisch over is besluit je toch even de trailer te bekijken.. en het daarna te installeren... en ziet dat het geniaal is.

Met geluid aan kijken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Stukfruit schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:48:
Ik kwam net in de top new paid-sectie "Super Hexagon" tegen:
Google Play: Super Hexagon
Kijk es een stukje terug in dit topic. ;)

[ Voor 78% gewijzigd door CaptJackSparrow op 20-01-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:54:
[...]

Kijk es een stukje terug in dit topic. ;)
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Alle opgegeven gebruikers zijn ongeldig `super hexagon`
(interne identificatie: topic::get_messages::users_invalid)
;(

Edit: oh, tijdens het typen van dit bericht werkt het opeens wel weer. Voortaan maar een paginavullende search doen dan ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De zoekfunctie heeft de onhebbelijke eigenschap om 'spontaan' over te schakelen op "Dit topic (poster)" na een eerste keer gebruikt te zijn in een topic. Gebeurt al heel lang. Verbaast me dat dit nog steeds niet gefikst is.

Wanneer ben je trouwens dood in dat spelletje? Als je alleen maar een van die objecten raakt of als je platgedrukt wordt voordat je kunt ontsnappen?

Beetje dom dat er geen trialversie van is. En hoe bedien je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik heb daarvoor gewoon Ctrl-F gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:00
offtopic
Chipzel!!! O+

http://chipzelmusic.bandcamp.com/album/phonetic-symphony
Ik had haar muziek iets meer als een jaar geleden ontdekt, vind het echt geweldig!
She knows how to rock gameboy's _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Mutatie op 21-01-2013 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

CaptJackSparrow schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:27:
Wanneer ben je trouwens dood in dat spelletje? Als je alleen maar een van die objecten raakt of als je platgedrukt wordt voordat je kunt ontsnappen?
En hoe bedien je het?
Je zit vast op een cirkel rond de zeshoek. Raken van een wand is dan voldoende om af te gaan. Het maakt de besturing wel eenvoudig. Linkerkant van het scherm aanraken zorgt ervoor dat je linksom over de cirkel draait en hetzelfde voor de rechterkant. Dit betekent wel dat wanneer je aan de onderkant zit en links aanraakt, 'jij' naar rechts verplaatst.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bestaat er ook een Android-spelletje waarbij je door een soort doolhof loopt van allemaal muurtjes. Als je tegen zo'n muurtje loopt klapt hij 90 graden om, in een richting waar nog geen muurtje stond. Het is in elk geval géén Sokoban, want dat is met schuivende blokjes. Ik heb het spelletje zeker 20 jaar geleden gedaan op zo'n klein electronisch handspelletje. Het is me altijd bijgebleven en nu vraag ik me af hoe het heet en of het verkrijgbaar is op Android of op de pc.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wauw, Super Hexagon is echt een absurd spel. Heb op Hexagon 66 sec gehaald, en daarmee de Hyper Mode van Hexagon vrijgespeeld. Op Hexagoner (dus harder) heb ik inmiddels 35 seconden op de klok staan, op Hexagonest net iets meer dan 10 O+. De Hyper Mode van Hexagon is nóg moeilijker dan Hexagonest, daar heb ik 4 seconden op de teller :'). Vraag me af hoe de Hyper Modes van Hexagoner en Hexagonest zijn, denk dat ik het daar nog geen 2 sec overleef.

Zo ziet de Hyper Mode van Hexagonest er uit blijkbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Thomas op 22-01-2013 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er knettergek van worden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:47:
Ik zou er knettergek van worden... :X
Snap daadwerkelijk niet dat iemand zo snel kan reageren/zo'n absurde oog/handcoördinatie heeft _/-\o_

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Thomasx4 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 01:50:
Wauw, Super Hexagon is echt een absurd spel. Heb op Hexagon 66 sec gehaald, en daarmee de Hyper Mode van Hexagon vrijgespeeld. Op Hexagoner (dus harder) heb ik inmiddels 35 seconden op de klok staan, op Hexagonest net iets meer dan 10 O+. De Hyper Mode van Hexagon is nóg moeilijker dan Hexagonest, daar heb ik 4 seconden op de teller :'). Vraag me af hoe de Hyper Modes van Hexagoner en Hexagonest zijn, denk dat ik het daar nog geen 2 sec overleef.

[video]

Zo ziet de Hyper Mode van Hexagonest er uit blijkbaar.
Zit nu op 52 seconden bij Hexagon, die hypermode komt er nog wel voor het einde van de week bij mij ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Brad Pitt schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:28:
Snap daadwerkelijk niet dat iemand zo snel kan reageren/zo'n absurde oog/handcoördinatie heeft _/-\o_
Ach... hij is de maker van het spel dus naast dat ie het waarschijnlijk iets van 100.000 keer gespeeld heeft weet hij waarschijnlijk ook precies wat er komen gaat omdat hij dat zelf gedefinieerd heeft bij het programmeren. Dat helpt natuurlijk.

Maar het is inderdaad een zenuwenspelletje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Awesome! Meteen gekocht :D

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:53:
[...]

Ach... hij is de maker van het spel dus naast dat ie het waarschijnlijk iets van 100.000 keer gespeeld heeft weet hij waarschijnlijk ook precies wat er komen gaat omdat hij dat zelf gedefinieerd heeft bij het programmeren. Dat helpt natuurlijk.

Maar het is inderdaad een zenuwenspelletje. ;)
Of hij heeft gewoon een soort bot om het spel te laten spelen om promotiefilmpjes te kunnen maken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zojuist 15 seconden op Hexagonest gehaald :'). Snap echt niet hoe ik bepaalde dingen doe. Je hebt bij Hexagoner ook van die absurd moeilijke stukjes, niet te geloven hoe ik daar op 35 seconden ben uitgekomen, dat doe ik mezelf niet meer na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Super Hexagon bugged wel af en toe. Soms blijf het pijltje bij mij op de middenlijn van twee vlakken staan waardoor je niet weet op welk vlak ie nu eigenlijk staat.

Wacht hij beweegt dus vloeiend ipv stapgewijs.. Dat is dus mijn probleem.. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 22-01-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Damn, ik kom bij het makkelijkste niveau nog niet eens op de 10sec. Ik ben te traag :+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:42:
Damn, ik kom bij het makkelijkste niveau nog niet eens op de 10sec. Ik ben te traag :+
Echt een kwestie van oefenen, ik had precies hetzelfde. Wat ook helpt is het gewoon even een tijdje wegleggen. Ik kom meestal de eerste keer dat ik het opstart na een tijdje best ver. En verder geen afleiding hebben is ook al handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik begrijp de bedoeling niet echt van dat spel. Kan iemand me dat uitleggen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik blijf maar proberen om mijn score te verbeteren op Hexagoner, zit nu op 36.02 seconden. Op een gegeven moment wordt het zó ongelofelijk moeilijk, dan gaat het 2 x zo snel als bij het begin en krijg je zo'n moeilijk stukje waar je moet kriskrassen. Frustrerend kut spel eigenlijk. Om de 20 seconden zit ik tegen mijn mobiel te krijsen en heb ik zin om hem tegen de muur aan te gooien...

E: Holy fuck, 52 seconden op Hexagoner gehaald. Dat was me het ritje wel zeg.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas op 22-01-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bartske schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:30:
[...]

Echt een kwestie van oefenen, ik had precies hetzelfde. Wat ook helpt is het gewoon even een tijdje wegleggen. Ik kom meestal de eerste keer dat ik het opstart na een tijdje best ver. En verder geen afleiding hebben is ook al handig :P
Is zeker zo ja. Kon er eerst niks van, en toen wilde ik mijn vriendin laten zien hoe moeilijk het was. Kwam ik opeens toch nog een aardig eindje 8) (ok, een paar seconden meer dan ik eerst kon, maar het voelde als véél meer ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

62 seconden gehaald op Hexagoner. Nu op Hexagonest de 60 seconden proberen te passeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 17:07
Ik vind het echt verschrikkelijk. Het krijsen en tegen de muur aan gooien kan ik me helemaal in vinden :P. Op het eerste level kom ik niet veel verder dan 8 seconden. Ik ga het maar eens aan mn vriendin geven })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Je raakt ook he-le-maal de weg kwijt als je te veel achter elkaar speelt, je weet niet meer wat muur is en wat niet. Heerlijke game.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:41

Laguna

Connaisseur

Brad Pitt schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:28:
[...]

Luchtverkeersleiders :P

Overigens doet Super Hexagon sterk denken aan Speedx 3D, alleen lijkt die niet meer in de Play Store te staan (staat nu in de Amazon App Store..). Al vind ik 26MB wel erg groot voor zo'n simpel spelletje, aangezien Speedx 3D maar 5MB is.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk! Mijn persoonlijke opvolger van het spel waarin ik uren heb gestreden tegen vrienden, familie en vreemden, Krazy Kart Racing is uit:

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-gkaaWyLLie0/UH5nJ9fbcEI/AAAAAAAANVE/JZskqWl5UA8/s1600/cracking+sands+xbox+2.png

Cracking Sands!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb je waarschuwing in de wind geslagen en het toch geïnstalleerd. :p

Best een aardig spelletje. Zoals gewoonlijk geen fatsoenlijk stukje documentatie over te vinden. Wat ik me afvraag is of er nou op een gegeven moment een einde komt aan een landschap na xxxx meter/level xx of dat het eindeloos doorgaat. Het mag duidelijk zijn dat ik nog nergens tegen zo'n einde ben aangelopen mocht het inderdaad bestaan.

Wie weet meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
Ik zit nu best vaak Traffic Director te spelen, beetje meer hardcore dan Traffic Panic enzo. Je moet van kruispunten het stoplicht veranderen in een stad om een goede verkeersstroom te realiseren. Het is echt een aanrader, het blijft uitdagend en het is soms echt lastig om een grid lock te voorkomen. (dat alles vast komt te zitten)
Google Play: Traffic Director Lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google Play: Epic Citadel is er... Is even bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Google Play: RetroArch Android

Voor liefhebbers van emulatoren. Dit is een vrij goede die ook nog eens gratis is :)

Werkt als een tiet op mijn Nexus 7 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Na wat twijfelen toch maar Google Play: Jelly Defense gehaald. Erg leuk spel.
Voor zij die het niet kennen: het is een tower defense spel nummer 1001, maar wel leuk.
Uitdagend maar niet onmogelijk, alhoewel je soms wel een aantal keer een level moet proberen voor het lukt.
(en je moet goed opletten dat je de coins pakt, anders ben je die kwijt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Een nieuwe game: Google Play: Vector
Een sidescrolling-freerunning-game. Het heeft leuke graphics, de moves zijn goed, alleen is het redelijk lastig.
[video]
Je moet bepaalde moves kopen met ingame coins om een level met 3 sterren te halen. Dat redelijk irritant, want zeker in het begin komen de coins er niet snel bij. Het is freemium, dus je kan wel games downloaden om daar 200 coins voor te krijgen.
je kan ook een betaalde versie downloaden, geen idee hoe duur die is, en wat er dan makkelijk is. (volgensmij krijg je meer coins)

(ik krijg de trailert ffies niet goed in m'n post :+ )

[ Voor 5% gewijzigd door Paul-G op 09-02-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Paul-G schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:30:
Een nieuwe game: Google Play: Vector
Een sidescrolling-freerunning-game. Het heeft leuke graphics, de moves zijn goed, alleen is het redelijk lastig.
[video]
Je moet bepaalde moves kopen met ingame coins om een level met 3 sterren te halen. Dat redelijk irritant, want zeker in het begin komen de coins er niet snel bij. Het is freemium, dus je kan wel games downloaden om daar 200 coins voor te krijgen.
je kan ook een betaalde versie downloaden, geen idee hoe duur die is, en wat er dan makkelijk is. (volgensmij krijg je meer coins)
Geweldig spelletje :D Pittig ook, zeker de latere levels.

Je kan grinden als een idioot, maar voor €0,79 (weet niet of het een actie was) krijg je geen ads, en krijg je dus per ster ook een geldbedrag (ik weet niet hoeveel). Daardoor kan je dus voor 80 cent gewoon doorspelen, ik heb nu de eerste "world" uitgespeeld en verwacht eigenlijk niet dat ik nog geld tekort ga komen als ik gewoon overal 3 sterren haal.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Google Play: Tamagotchi L.i.f.e.

Eindelijk iets maar niet beschikbaar in NL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren dosbox turbo gekocht en ben er zeer tevreden over. de app werkt veel beter dan de gratis adosbox. spellen die volledig speelbaar zijn (na mijn eerste test) warcraft en red alert. vooral de muis emulatie is heel goed gedaan en werkt meer touch screen achtig. ik heb het getest op een note 10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die heb ik ook gekocht, want die was een tijdje terug in de aanbieding. Het enige wat ik tot nu toe heb getest is Outrun (don't ask), maar ik heb er nog niet genoeg tijd in gestoken om te kunnen zeggen dat het naar behoren werkt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/en2RbsCGiGQa6-TuKbTP_FKQb_5YRQvTvq4I_zSvzsmL4KMaxPM8urv8aBvggxezew=w705
Google Play: Real Racing 3

Het spel is met 1.7GB aan de forse kant en de installatie duurt erg lang maar desondanks is dit spel de moeite waard, speelt lekker weg en ziet er ook nog eens mooi uit (draait soepel op een Nexus 7). Leuke is dat de banen herkenbaar zijn en dat je tegen andere mensen speelt en niet alleen tegen bots. Voor een gratis spel zeker niet slecht!

[ Voor 0% gewijzigd door Jorick op 02-03-2013 11:56 . Reden: link naar de appstore verwijst nu naar de europese (?) versie, thnx Zeror ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Jammer. Kan niet op mijn telefoon (Xperia S)

Deze werkt wel voor de telefoon: Google Play: Real Racing 3

[ Voor 62% gewijzigd door Zeror op 02-03-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Jeetje, kan niet op een htc one s en niet op een transformer prime...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Real Racing 3 draait hier op mn S2 wel, maar echt bagger. Terwijl de vorige games zelfs op mn iPad1 nog soepel draaide. Wel met mindere graphics maar in ieder geval wel soepel. Hadden ze bij dit deel ook wel mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ach, je mist toch niet veel aan een spel waarin je vijf minuten moet wachten om door te mogen (of betalen om meteen door te kunnen).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wie had dat gedacht. Google zegt dat mijn snellere 7" HTC Flyer niet compatible is en mijn langzamere 9,7" Kruidvat tabletje wel. Alleen heeft die minder dan 1GB vrij op de 'interne SD kaart'. :') Ik neem aan dat de extra data niet naar de 'echte' externe SD kaart gedownload kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:52

Pinobigbird

doesn't share food!

Stukfruit schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:59:
Ach, je mist toch niet veel aan een spel waarin je vijf minuten moet wachten om door te mogen (of betalen om meteen door te kunnen).
Real Racing 3 heeft wel geweldige graphics, maar dat vijf minuten wachten op een reparatie of betalen is wel een deal breaker. Maar ach, het is gratis dus van een deal is sowieso geen sprake ;)
Het is leuk om even te spelen, en dan weer snel weer wegleggen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Pinobigbird schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 15:37:
[...]

Real Racing 3 heeft wel geweldige graphics, maar dat vijf minuten wachten op een reparatie of betalen is wel een deal breaker. Maar ach, het is gratis dus van een deal is sowieso geen sprake ;)
Het is leuk om even te spelen, en dan weer snel weer wegleggen.
Het is in principe een vet spel wat nogal verkracht is door de in-apps wat mij betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
RR3 heeft trouwens ook een verschrikkelijk slechte installatieprocedure. Je moet een uur je tablet op wifi laten liggen downloaden omdat het spul dat niet in de achtergrond kan doen zodat je ondertussen met andere dingen door kan gaan. Ze verkrachten even het hele idee achter Android ;(

Verder heb ik meer plezier beleefd aan Hill Climb Racing, ook al is dat erg onrealistisch. Het puntensysteem in dat spel is echt zo veel beter geimplementeerd (terwijl er toch goed geld mee wordt verdiend) dat het bijna lachwekkend te noemen is dat een bedrijf als EA hiermee aan durft te komen.

En die graphics vallen ook wel mee. Het lijkt op het eerste gezicht heel mooi en tof, maar eigenlijk is alles nog steeds enorm plat en maken ze vooral goed gebruik van de shadingfunctionaliteit die tegenwoordig ook in mobiele GPU's te vinden is.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er bij Real Racing 3 een mogelijkheid voor het instellen van profiel buiten Facebook om?
Ik rijd nu overal als 'guest', maar dat is nou niet bijster interessant of leuk natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Het is al vaker langsgekomen, maar heb nog geen echt goed antwoord gezien: kennen jullie een leuke multiplay game die je op 2 android telefoons tegen elkaar kan doen via bluetooth? (niet via internet)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hiero wat bij?

En deze: Google Play: UNO™ FREE

Nog meer.

[ Voor 13% gewijzigd door CaptJackSparrow op 03-03-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 17:07
Zodra je meerdere auto's hebt bij RR3 kan je wisselen van auto's. Zodra er eentje aan het repareren is, kan je met de andere racen. Het is trouwens niet zo dat je na iedere race reparaties hebt waarop je moet wachten. Schade door botsingen zijn te repareren zonder tijdsverlies, dingen als olie verversen en banden vervangen (incidentieel nodig, om de ~ 3 races) kosten wel een aantal minuten. Maar zoals al gezegd, kan je eventueel met een andere auto verder rijden.
Pagina: 1 ... 31 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.