Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Als je direct naast de krat gaat staan, verschijnt er een handje in het scherm (rechts). Met die ingedrukt kan je de krat verslepen. Je kan hem ook duwen op die manier.CaptJackSparrow schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 17:02:
Het is wel aardig. Vraag me alleen af hoe je het moet kopen. Kun je dat voordat je die twee proeflevels uitgespeeld hebt? Ik zit nu een beetje vast nadat ik de bounce-sprong geleerd heb en ik die krat om de een of andere reden niet kan verplaatsen om hem dichter bij de muur te schuiven wat ik vermoed dat nodig is om naar het volgende niveau te kunnen springen.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
[ Voor 50% gewijzigd door CaptJackSparrow op 01-08-2012 17:11 ]
Dat zou niet handig zijn, of heeft iemand gevonden hoe je het spel aan kunt schaffen zonder die twee levels eerst te spelen?
Whale Trail, kost 2 euro maar dan krijg je ook wat. Ik ben er echt helemaal weg van.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Let wel op, SpaceChem en Uplink zijn alleen voor tablets!
[ Voor 11% gewijzigd door Bartske op 17-08-2012 22:32 ]
Wil ik hem opnieuw kopen dan kan het niet omdat mijn order nog geprocessed zou moeten worden ??
Google Play: A Game Of Shades
Feedback meer dan welkom!
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Het is nu al te downloaden via amazon.
http://www.amazon.com/gp/...bile?tag=androidpolice-20
- Radiant Defence. Een leuk uitziende, humorvolle tower defence game in space.
- Triple Town. Schattige puzzel game in het genre "verzamel drie van elk om een nieuw item te maken". Erg leuk en behoorlijk verslavend.
Wat ik jammer vind is dat ik nog geen goede versie van Settlers kan vinden. Ik zou het zo cool vinden om Settlers 2 of iets gelijksoortigs te spelen op mn Nexus7. Het enige dat ik vind is een versie van Gameloft waarvan iedereen zegt dat hij niet werkt met de Tegra3...
Flickr PSN ID= cheironnl
Grappig. Alleen heb je ook rekening gehouden met eventuele engelse namen? Bij bijvoorbeeld Dagobert Duck had ik Scrooge McDuck in getypt wat in principe correct zou moeten zijn, maar die pakt de app niet. Hetzelfde met bijnamen. Bij Stewie pakt hij bijvoorbeeld Stewart niet, wat in principe wel zijn naam is.kbasten schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:44:
Net een app op de Play Store gezet, tis een soort van logo quiz die de meesten van jullie wel zullen kennen, deze gebruikt echter silhouetten in plaats van delen van logo's. Ook de cartoons en pokemon heb ik nog niet vaak in de Play Store gezien, vandaar dat ik op dit idee kwam![]()
Google Play: A Game Of Shades
[afbeelding]
Feedback meer dan welkom!
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 22-08-2012 17:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Same here. App = Engels, dus had verwacht Scrooge McDuck in te moeten vullen. Verder geinig spelletje wel! De logos zien er wat korrelig uit in klein formaat (in de lijst).Zeror schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:12:
[...]
Grappig. Alleen heb je ook rekening gehouden met eventuele engelse namen? Bij bijvoorbeeld Dagobert Duck had ik Scrooge McDuck in getypt wat in principe correct zou moeten zijn, maar die pakt de app niet. Hetzelfde met bijnamen. Bij Stewie pakt hij bijvoorbeeld Stewart niet, wat in principe wel zijn naam is.
"Taz" is wel goed (is zijn volledige naam niet Tazmanian Devil oid?), maar "Mickey" is niet goed (werd "Mickey Mouse" verwacht). En wat mij betreft mag "Netherlands" ook wel worden goed gerekend in plaats van het volledie "The Netherlands". Net als "Johnny Bravo" in plaats van "Johny Bravo"
[ Voor 24% gewijzigd door jacobras op 22-08-2012 20:57 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Verwijderd
Bedankt voor de tip! De filmpjes ervan zagen er wat chaotisch en saai uit maar het is ECHT een verslavend spelletje...! In het begin zit je maar wat te klikken maar langzamerhand krijg je door hoe je betere combinaties kan maken en begin je steeds maar weer met een volgend spel om het beter te doen. Erg leuk!cheiron schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:59:
- Triple Town. Schattige puzzel game in het genre "verzamel drie van elk om een nieuw item te maken". Erg leuk en behoorlijk verslavend.
In DOSBox het origineel proberen te draaien?cheiron schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:59:
Wat ik jammer vind is dat ik nog geen goede versie van Settlers kan vinden. Ik zou het zo cool vinden om Settlers 2 of iets gelijksoortigs te spelen op mn Nexus7. Het enige dat ik vind is een versie van Gameloft waarvan iedereen zegt dat hij niet werkt met de Tegra3...
Overigens zijn de makers bezig met een kickstarter voor deeltje 5 op de pc.
Verdorie, net nu ik 'm bijna uit heb op de PCBlaurens schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:36:
Voor de fans van old-school 2d point & click adventures: Broken Sword is kort geleden uitgekomen op android; het is de director's cut, dus met wat extra content tov 'vroeger´. En: als je hem nog niet gespeeld hebt: aanraderNet geen 3 euro, erg cool. Lijkt op een grote hoeveelheid telefoons etc. ondersteund te worden, zelfs op mijn Blade loopt ´ie prima.
Overigens zijn de makers bezig met een kickstarter voor deeltje 5 op de pc.
Zag laatst red alert voor ios, zou die wel graag op mijn android hebben (zonder emulatoren e.d.)
Volgens mij kan je het via Scumm op je Android draaien met je PC-bestandenFly-guy schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:29:
[...]
Verdorie, net nu ik 'm bijna uit heb op de PC
Mocht je hem uit willen spelen op je telefoon ofzo
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 24-08-2012 16:32 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik ben liefhebber sinds deel 1 uitkwam, heb alle vier de spellen over de jaren gekocht op CD/DVD en had niet zo lang geleden nog eens gecheckt of er nog een opvolger aan zat te komen. Ja dus blijkt nu.
Ah, op zo'n manier! Er zit de optie voor meerdere antwoorden in (Bij Dagobert Duck bijvoorbeeld is mogelijk: Uncle Scrooge, Dagobert Duck en Scrooge) dus ik zal jullie suggesties ook toevoegen, bedankt!jacobras schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:47:
[...]
Same here. App = Engels, dus had verwacht Scrooge McDuck in te moeten vullen. Verder geinig spelletje wel! De logos zien er wat korrelig uit in klein formaat (in de lijst).
"Taz" is wel goed (is zijn volledige naam niet Tazmanian Devil oid?), maar "Mickey" is niet goed (werd "Mickey Mouse" verwacht). En wat mij betreft mag "Netherlands" ook wel worden goed gerekend in plaats van het volledie "The Netherlands". Net als "Johnny Bravo" in plaats van "Johny Bravo"
Ah cool, naar zoiets was ik al op zoek voor AndroidBlaurens schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:36:
Voor de fans van old-school 2d point & click adventures: Broken Sword is kort geleden uitgekomen op android; het is de director's cut, dus met wat extra content tov 'vroeger´. En: als je hem nog niet gespeeld hebt: aanraderNet geen 3 euro, erg cool. Lijkt op een grote hoeveelheid telefoons etc. ondersteund te worden, zelfs op mijn Blade loopt ´ie prima.
Als iemand nog meer van zoiets weet, hoor ik het graag. Ik heb al wel Lost City gezien, maar die komt zover ik lees qua niveau niet in de buurt van die oldskool adventures. Zal ScummVM ook eens proberen, maar ik ben vooral benieuwd of er nog nieuwe games in dit soort zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Maranello op 28-08-2012 10:34 ]
Maar als ik deze uit heb, en deel 2 nog niet op de store staat, zal ik ook via scummvm deel 2 gaan spelen denk ik.
Verwijderd
Verder ben ik eigenlijk op zoek naar een leuke city-builder voor Android. Iemand een tip?

Google Play: Monsters Ate My Condo
Het is een beetje te vergelijken met Triple Town, maar dan met een toren in plaats van een veld. En met erg nette graphics en muziek. Erg vermakelijk in elk geval!
Gisteren eindelijk JAZZ uitgespeeld. De laatste paar levels had ik compleet geen plezier meer in het spel door de eentonigheid en de lastige levels. Wilde eigenlijk gewoon stoppen en uninstallen, maar toen zag ik dat ik nog maar een paar levels hoefde wilde ik 'm per se uitspelen
[ Voor 22% gewijzigd door Ken. op 28-08-2012 22:56 ]
Het is ook mogelijk versus te spelen, en het beste van alles: geheel gratis
Alleen in het menu zijn er ads, tijdens het spelen niet
Granny Smith, heey dat zijn toch appels, maar verdomd... Eerst dacht ik 'hmmm', maar het is best leuk
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Precies! Ik dacht dat het een beetje een lame spel zou zijn maar schoon bedriegt, het is echt heel erg leuk! Ik ga call of zombies ook maar proberen.CLB schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:02:
Call of Mini - Zombies, heb ik nog niet gespeeld, maar lijkt qua looks ook beetje op MiniGore...
Granny Smith, heey dat zijn toch appels, maar verdomd... Eerst dacht ik 'hmmm', maar het is best leuk
Ziet er ongelofelijk uit. Even downloaden, ik plaats zo even een impressie.
E: Hij is 1.8GB groot! Dat belooft wat. YouTube: Horn - "Time to Wake Up" Official Trailer. Gameplay video.
[ Voor 38% gewijzigd door Thomas op 31-08-2012 14:40 ]
Vind 6,50 wel wat aan de prijs voor een game om zomaar te kopen, ik wacht je ervaring wel even afThomasthomas schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:36:
Weer een nieuwe game op Tegra Zone, Horn; Google Play: Horn™.
E: Hij is 1.8GB groot! Dat belooft wat. YouTube: Horn - "Time to Wake Up" Official Trailer. Gameplay video.
Niet zo'n fan van zynga, maar dit ziet er wel goed uit, ben benieuwd.Thomasthomas schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:36:
Weer een nieuwe game op Tegra Zone, Horn; Google Play: Horn™.
E: Opnieuw gedownload, werkt nu wel. Heb er maar 10 minuten opzitten o.i.d. maar ik ben zeer onder de indruk. Hele fijne controls (geen buttons, je doet alles met gestures), ziet er werkelijk waar ongelofelijk uit. Had niet verwacht dat dit kon, het is zo mooi en gedetailleerd, effecten, planten, water, animaties... Het ziet er zo verdomd goed uit! Aanrader.
E: Draait toch niet helemaal stabiel. Nog steeds af en toe crashes, save games die kwijtraken... Als ze dat even fixen hebben ze een geweldig spel op de markt gebracht.
E: Heb er nu een uurtje of 2 inzitten. Het is een erg goed spel IMO, geen last meer van crashes o.i.d. Ziet er dus ongelofelijk uit, meeslepend en goed verhaal, fijne gameplay... Het is denk ik qua uitgebreidheid hetzelfde als een AAA titel voor de 3DS of bijvoorbeeld PS Vita.
[ Voor 99% gewijzigd door Thomas op 01-09-2012 14:15 ]
En ik blijf maar gaan, en gaan, en gaan, ver-sla-vend... Toch apart op z'n eigen manier...CLB schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:02:
Granny Smith, heey dat zijn toch appels, maar verdomd...
Eerst dacht ik 'hmmm', maar het is best leuk
Horn wil ik ook nog bekijken, maar €6,50 vind ik nog wel veel... en 2GB = even ruimte maken op m'n telefoon
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Op alles al drie sterren appels gehaald? Ik ben nu op de helft ofzo is wel leuk om in de trein te spelen. En aan de andere kant, wat is een euro nou, koop je zowat niks tegenwoordig meer voorCLB schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:33:
Granny Smith is uitgespeeld, wel heel snel voor dat geld, maar het had toch iets...
Zag net dat 'Virtua Tennis' en 'Spirits' ook 69 cent zijn...
[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 04-09-2012 00:05 ]
Hebben jullie nog tips?
Verwijderd
De laatste dag (donderdag) is nu net goed anderhalf uur op de hele aardbol afgelopen dus de prijzen zouden nu elk moment terug kunnen veranderen als ze dat nog niet zijn.
Gratis. Lachen. Lijkt op temple run maar dan een racegame. Moeilijkheidsgraad ligt vrij hoog, je moet veel munten verzamelen (en upgrades kopen) voordat je echt verder kan komen...
Ik las ook als review bij de Play Store dat je een bepaald aantal beurten hebt?Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:28:
Ik ben lichtelijk verslaafd aan Triple Town. Alleen... ik zie nérgens een optie om een nieuw spel te beginnen! Mis ik iets? Zo nu en dan wil ik een andere map spelen, maar dan MOET ik de huidige map eerst afmaken: lichtelijk irritant. Iemand enige idee hoe je een nieuwe map kan forceren?
Verwijderd
In de gratis versie, ja. Niet in de betaalde. In de demo krijg je beurten per zoveel seconden dus als je beurten op zijn en je geen credits hebt (die je verdient door te scoren) om beurten te 'kopen', moet je het spel gewoon een paar uur niet spelen, waarna je weer een tijdje spelen kan. Het is uiteindelijk toch een demo...Vliegtuig02 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:32:
[...]
Ik las ook als review bij de Play Store dat je een bepaald aantal beurten hebt?
Kreeg zonet trouwens een mail van de dev dat je binnenkort een spel kan herstarten, op veler verzoek.
Leuke game wel, maar de tijd is gewoon te kort...CLB schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:51:
Ahh een game van Vector Unit, Shine Runner heb ik ook kapot gespeeld... Riptide (nog) wat minder...
Waar je bij TempleRun kunt blijven rennen en rennen en rennen, is hier je tijd soms gewoon op...
Desalniettemin laat ik hem er nog even opstaan, om wat credits te verzamelen en wat upgrades te 'kopen'
Horn heb ik net toch ook maar geïnstalleerd, even wat ruimte gemaakt dus de +/- 2GB data kon er weer bij!
Was net prijsje dus.
Ah, oké! Want keek er al raar tegenaan.. maar uiteraard wel slim en snap de developer ook wel. Hij/zei wil natuurlijk het spel zo vaak mogelijk verkopenVerwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 21:40:
[...]
In de gratis versie, ja. Niet in de betaalde. In de demo krijg je beurten per zoveel seconden dus als je beurten op zijn en je geen credits hebt (die je verdient door te scoren) om beurten te 'kopen', moet je het spel gewoon een paar uur niet spelen, waarna je weer een tijdje spelen kan. Het is uiteindelijk toch een demo...
Netjes! Heeft het lang geduurd voordat je een reactie kreeg? Heb ook wel eens een mail naar een developer gestuurd, met dat ik vertaal foutje of bug gevonden had.. maar 9 van de 10 keer hoorde ik daar niets van terug (ook niet in vorm van een fix..)Kreeg zonet trouwens een mail van de dev dat je binnenkort een spel kan herstarten, op veler verzoek.
Verwijderd
Vier uur en drie minuten, om precies te zijn!Vliegtuig02 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 14:24:
[...]
Netjes! Heeft het lang geduurd voordat je een reactie kreeg? Heb ook wel eens een mail naar een developer gestuurd, met dat ik vertaal foutje of bug gevonden had.. maar 9 van de 10 keer hoorde ik daar niets van terug (ook niet in vorm van een fix..)
Zaterdag avond maar eens weer even een spelletje
[ Voor 29% gewijzigd door Satom op 10-09-2012 18:18 ]
Zit er ook al een poosje over te twijfelen, maar ben benieuwd naar de controls. Hoe zijn die?Thomasthomas schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:41:
Na lang te hebben gezocht naar een goede RPG voor Android, heb ik maar besloten Final Fantasy 3 te kopen. Kost wat maar dan heb je ook wat, gelukkig.
Overigens inmiddels Great Little War Games herontdekt. Heerlijk die Advanced Wars achtige games en nog fijn om met een touchscreen te spelen ook.
Maar ze hebben FF3 wel mooi geüpgradet
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het is gewoon een fatsoenlijke port van de DS versie van Final Fantasy 3, de prijs is dan wel gerechtvaardigd. Maar ja, je moet wel tegen de random encounters kunnen inderdaad!Twist schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:57:
Zier er idd ok uit en speelt verder ook wel goed, maar als je nog niet eerder zo´n type rpg hebt gespeeld zou ik het toch eerst even uitproberen op een emulator oid want ik werd na een paar uur behoorlijk suf van al die random battles die nergens over gaan. Toch een beetje zonde van de 13 euro.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Haha, dat probleem ken ik, FF9 ook zoveel vast gezeten (voordeel is wel dat je level dan tenminste meestijgtThomasthomas schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:44:
Ik heb nu het probleem dat de game nog wel eens wil crashen, verschrikkelijk irritant. Voor de rest een prima spel, moet soms een walktrough raadplegen omdat ik geen flauw idee heb wat ik moet doen
Heb nu wat upgrades gekocht, waarbij ik 2x m'n wagentje gepimpt heb en het gevoel van extra kracht en snelheid vind ik wel heel goed uitgevoerd... Waar je bij het standaard auto'tje soms de tijdlijn niet haalde is dat met deze krachtigere auto's veel minder vaak het geval, oftewel je kan in 1x 500 muntjes halen, dat is leuk natuurlijkCLB schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 22:25:
Leuke game wel, maar de tijd is gewoon te kort... Waar je bij TempleRun kunt blijven rennen en rennen en rennen, is hier je tijd soms gewoon op... Desalniettemin laat ik hem er nog even opstaan.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KforzL5WN88&feature=youtu.be]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UJxXWy99ryQ]
FF3: Ik ben een poos terug achter het punt gekomen waar de FF serie zo berucht om is. Ik vond die boss fight wel bijzonder makkelijk (ik had legendarische wapens al in mijn inventory om te gebruiken voor mijn ninja als werpwapens omdat ik nog betere had voor de andere klassen en al meerdere joblevels op 99, wat al erg overpowered leek). Toen kwam dus de echte eindbaas - Near-instant party kill.
De random encounters zijn natuurlijk heel FF eigen. Ook niet mijn geduldigste punt overigens.
[ Voor 67% gewijzigd door Amanoo op 21-09-2012 01:11 ]
Wel bizar dat het zelfs niet lukt met job levels van 99.
Overigens zou ik echt heel gelukkig worden van Final Fantasy Tactics op de Android!
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Temple Run veranderd vrijwel niet qua level thema, maar Agent Dash doet dit wel. Hoe langer je het volhoud hoe meer thema's je gaat zien enzo. En het beste van alles. De game is gratis!!
Ik ben erg tevreden met de game.
link naar de Play Store
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 21-09-2012 09:47 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wat dan ook een goede is is subway surfers, beetje het zelfde idee, alleen dan andersZeror schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:46:
Momenteel houd ik mij bezig met Agent Dash. Een kloon van het bekende Temple Run, maar dan, naar mijn idee, iets uitdagender opgezet.
link naar de Play Store
en ook gratis
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Op m'n HTC One X speelt het ook hartstikke goed (kreeg hem doorgestuurd via 'n vriend, hij staat nog niet in de PlayStore!)

[ Voor 46% gewijzigd door CLB op 24-09-2012 17:07 ]
FF staat er naar mijn weten ook wel bekend om dat je bij de eindbazen precies hun patronen moet uitvinden en je meerdere keren sterft voordat je doorhebt hoe het moet. Mijn ervaringen zijn op één lijn met de stelling. Geen idee nog hoe ik die eindbaas versla, overigens, maar hij is achterlijk sterk als je het niet weet.LiquidT_NL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:31:
Vooral de eerdere delen (t/m 3) zijn heel berucht om hun onbalans. Moet je nagaan dat ze FF3 nog enigszins hebben gebalanceerd voor deze release. Grinden was in sommige delen gewoon zo vreselijk mandatoryRandom encounters blijft een drama inderdaad, elke keer voel ik me meteen opgelaten als ik dat RE geluidje hoor
![]()
Wel bizar dat het zelfs niet lukt met job levels van 99.
Overigens zou ik echt heel gelukkig worden van Final Fantasy Tactics op de Android!
The Bard's Tale heb ik ook gespot, maar 3,5GB aan data, het wordt steeds gekker met de games...
En toevallig gisteren voor het eerst Major Mayhem gespeeld, beviel me gelijk goed, maar ben nog niet zo ver
Gek inderdaad om te zien dat een mobiele game qua data de helft van de grootte heeft van bijvoorbeeld Borderlands 2. Vraag me echt af wat het nou is. Ik zat er al een tijdje naar uit te kijken dus het was een no-brainer voor me, ben nu helaas pas op 20 procent dus ik denk dat ik over een uurtje of 2 pas een impressie kan posten.CLB schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:45:
Rayman heb ik al uitgespeeld, leuke game, maar dus niet al te lastig, lang of moeilijk...
The Bard's Tale heb ik ook gespot, maar 3,5GB aan data, het wordt steeds gekker met de games...
En toevallig gisteren voor het eerst Major Mayhem gespeeld, beviel me gelijk goed, maar ben nog niet zo ver
E: Gedownload. Ziet er fantastisch uit, goeie voicacting, prima gameplay. Tot nu toe ziet het er goed uit, als ik wat meer tijd heb en wat verder ben zal ik nog wat posten.
[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 25-09-2012 18:26 ]
3,5 alleen voor Tegra? Zou saai zijn, mijn telefoon presteert beter dan Tegra 3 dingen.Thomasthomas schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:40:
Google Play: The Bard's Tale nieuwe RPG, 1,8GB data voor normale telefoons, 3,5GB voor Tegra. Ik ga hem straks downloaden, zal m'n ervaringen delen.
Ik vind de trailer voor Bard's Tale niet echt extreem interessant uitzien...
Er lijkt wel een dosis humor in te zitten, en die stem van de bard blijft me om een of andere reden die ik niet kan plaatsen aan Discworld denken.
[ Voor 20% gewijzigd door Amanoo op 26-09-2012 01:54 ]
Dat ook ja, ieder deel heeft wel een paar bosses waar een "trucje" voornamelijk bekend is. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook Gamefaqs bij pak als ik er echt niet uit kom, zeker als het een uur duurt om bij de boss te komen, anders blijf je bezig.Amanoo schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:27:
[...]
FF staat er naar mijn weten ook wel bekend om dat je bij de eindbazen precies hun patronen moet uitvinden en je meerdere keren sterft voordat je doorhebt hoe het moet. Mijn ervaringen zijn op één lijn met de stelling. Geen idee nog hoe ik die eindbaas versla, overigens, maar hij is achterlijk sterk als je het niet weet.
Maar FF3 heeft hier en daar wel momenten dat je even moet grinden helaas
Google Play: Bad Piggies
Google Play: Bad Piggies HD
Beide gratis... Hmm wist ik niet? In-app aankopen nodig ofzo of...?
Verwijderd
Wel een leuk spelletje
Nu wel! Rayman Jungle Run
[ Voor 61% gewijzigd door agoNITE op 27-09-2012 17:29 ]
Cut the rope: experiments, World of Goo en Mini Motor Racing zijn zeker aan te raden voor 25 cent.
Shark Dash schijnt ook erg leuk te zijn dus die heb ik gekocht, maar nog niet gespeeld.
Ziet er leuk uit, maar de eerste paar comments die ik lees hebben het over notificatie-adds / pop-ups en ongein...
Heb ik ook een paar keer gehad bij Asphalt... Ik koop dat spel en dan hoef ik geen muk... Irritant of niet?
Tijd terug al gekocht, toen niets gezien van adds. Kan ook zijn dat ze er wel zijn maar ik ze niet storend vond. Weet niet of er misschien onlangs door een update ofzo meer adds zijn toegevoegd.CLB schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:04:
Google Play: Shark Dash al door iemand aangeschaft?
Ziet er leuk uit, maar de eerste paar comments die ik lees hebben het over notificatie-adds / pop-ups en ongein...
Heb ik ook een paar keer gehad bij Asphalt... Ik koop dat spel en dan hoef ik geen muk... Irritant of niet?
Edit : herinner me wel ineens de notifications, was voor mij een reden de game te verwijderen. Bij Asphalt 7 krijg ik dezelfde notifications, irritant.
[ Voor 10% gewijzigd door agoNITE op 28-09-2012 06:58 ]
Waarom een HD versie?CLB schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:25:
Rovio heeft ze gelaunched:
Voordeel van Apps in Android is toch juist dat de tablet en phone versie altijd in 1 kunnen?
Het apparaat schaalt de app toch gewoon naar de grote van het scherm?
Zo kan je een tablet GUI hebben terwijl het op de phone een totaal andere GUI is. En dat in 1 app.
toch?
Huub Huub Barbatruc!
Aardig verborgen. Ik kan in de store zelf nergens een linkje naar deze pagina vinden. Wat onhandigBlaurens schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:57:
Heb dit ook in het algemene kortingentopic gepost, maar wegens 25 mijard downloads uit de store heeft google weer (mooie?) aanbiedingen voor 25 cent: Angry birds Premium, Granny Smith, Asphalt 7, Draw Something, Clouds & Sheep, Sudoku, NFL Kicker 13, Symphony of Eternity als ik het even gauw zie.
-edit- in de desktopversie dan. Op mijn android device gelukkig wel
[ Voor 5% gewijzigd door cheiron op 28-09-2012 12:56 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
? Als je de Play Store opent op je desktop is het het eerste dat je ziet?cheiron schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:55:
Aardig verborgen.
Nickname does not reflect reality
Ook op de site van de Google Play is die banner het eerste wat je zou moeten zien.cheiron schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:55:
[...]
Aardig verborgen. Ik kan in de store zelf nergens een linkje naar deze pagina vinden. Wat onhandig
-edit- in de desktopversie dan. Op mijn android device gelukkig wel
Flickr PSN ID= cheironnl
Weet iemand hoe dit zit?CLB schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:25:
Rovio heeft ze gelaunched:
Op mijn telefoon vind ik deze game niet, en als ik online zoek naar die game zegt hij dat het niet compatibel is met mijn i9300 ?
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18
Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.