Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan toch :) Dan heeft Rovio 'm nog niet op compatible gezet voor je Samsung, ff wachten!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
DNA_Saint schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:10:
[...]

Waarom een HD versie?
Voordeel van Apps in Android is toch juist dat de tablet en phone versie altijd in 1 kunnen?
Het apparaat schaalt de app toch gewoon naar de grote van het scherm?
Zo kan je een tablet GUI hebben terwijl het op de phone een totaal andere GUI is. En dat in 1 app.

toch?
Met mn nexus one kan ik alleen de versie zonder HD installeren. Met HD is incompatible. Dus het zal wel met de kwaltieit van textures (enh natuurlijk render-resolutie) etc te maken hebben.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
agoNITE schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 06:51:
[...]

Tijd terug al gekocht, toen niets gezien van adds. Kan ook zijn dat ze er wel zijn maar ik ze niet storend vond. Weet niet of er misschien onlangs door een update ofzo meer adds zijn toegevoegd.

Edit : herinner me wel ineens de notifications, was voor mij een reden de game te verwijderen. Bij Asphalt 7 krijg ik dezelfde notifications, irritant.
Mocht je het geluk hebben om op JB te zitten, dan kun je deze notificaties eenvoudig uitvinken.

@HD verhaal: HD staat hier waarschijnlijk voor een hogere resolutie textures. De HD versie is in ieder geval compatible met zowel mijn Xperia S als Transformer Prime, dus ik denk vanaf een 720p scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

voil schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

Weet iemand hoe dit zit?

Op mijn telefoon vind ik deze game niet, en als ik online zoek naar die game zegt hij dat het niet compatibel is met mijn i9300 ?
Dat is wel vreemd, ik heb vrijdag de i9300 gekocht en 's avonds meteen de varkens erop gezet, het draait erg goed. Compatible is hij dus zeker wel.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 05:39
Apart..Wel draai ik al de Omega 7.1 rom met andriod 4.1.1, misschien dat dat iets uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
voil schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:33:
Apart..Wel draai ik al de Omega 7.1 rom met andriod 4.1.1, misschien dat dat iets uitmaakt?
Dat kan heel goed.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 14:08
Trouwens, dit is wel een leuk/goed spel! Speelt lekker makkelijk weg op je telefoon, mede dankzij de simpele besturing. En mocht je 100% score willen halen, moet je soms toch (heel even) nadenken. Ziet er verder goed, leuk en vrolijk uit, mede dankzij door de muziek. Vind het duidelijk een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond het wel te makkelijk / te weinig levels hebben... Hopelijk snel meeeeeeer :p
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3SHp5ygJhkpT6mHL9PpOqrRo/full.png

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:15:
Vond het wel te makkelijk / te weinig levels hebben... Hopelijk snel meeeeeeer :p
[afbeelding]
Hij is inderdaad lollig! En niet al te moeilijk tot nu toe. Behalve dan het 'eindlevel' van het eerste deel, waar ik nu al drie kwartier mee bezig ben. Krijg dat springen van die uitrollende dingen maar niet goed getimed... ;) De andere levels zijn na een paar keer proberen goed te doen. Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

Laguna

Connaisseur

CLB schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:25:
Rovio heeft ze gelaunched:
Google Play: Bad Piggies
Google Play: Bad Piggies HD

Beide gratis... Hmm wist ik niet? In-app aankopen nodig ofzo of...?
Beide ook 34MB,je zou denken dat de HD versie dan groter zou zijn toch?

Hoewel als je naar Angry Birds Space kijkt de normale versie 28MB is en de HD versie 20MB?

[ Voor 12% gewijzigd door Laguna op 06-10-2012 19:31 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Waarom zou de HD groter zijn? Lijkt me dat het gewoon voor grotere resoluties is, niet perse meer detail oid?

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 06-10-2012 19:56 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

anandus schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:55:
Waarom zou de HD groter zijn? Lijkt me dat het gewoon voor grotere resoluties is, niet perse meer detail oid?
Als dat zo zou zijn waarom zou je dan überhaupt een HD versie uitbrengen? Android kan zelf prima scalen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Op een tablet heb je door de schermgrootte iets meer ruimte voor het plaatsen van knoppen dan op een telefoon. Daar zal het verschil inzitten denk ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 21:51

jacobras

Developer

Laguna schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:23:
[...]

Als dat zo zou zijn waarom zou je dan überhaupt een HD versie uitbrengen? Android kan zelf prima scalen.
Android kan prima schalen, maar het gaat bij games vaak om resources kiezen op basis van apparaat. Ga jij alles in één versie plaatsen, krijg je een groot installatiebestand. Daarom kiezen ontwikkelaars vaak voor een aparte HD versie met enkel de HD-resources (de (x)hdpi resources).

[ Voor 3% gewijzigd door jacobras op 07-10-2012 00:59 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravity Guy is best wel tof. Hoe moeilijk kan een spel met in opzet één knop nu zijn? Nou, best wel heel erg toch een klein beetje moeilijk. Simpel, maar o zo makkelijk je er in te verliezen. Ik dacht eerst meh, nu merk ik dat ik tierend van frustratie mijn telefoon wegleg en 'm even later toch weer oppak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
ook leuk zijn:
Google Play: Stickman Base Jumper (Free)
Google Play: Wingsuit Stickman (Free)
verslavend en frustrerend als je het niet haalt, de betaalde versies hebben meer levels, maar hier was ik ook wel even zoet mee :)

edit: deze is ook altijd leuk: Google Play: Jetpack Joyride al vaker gespeeld op een Ipad van vrienden, maar nu eindelijk ook voor android _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Paul-G op 07-10-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Iemand Wild Blood al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Straks is Death Dome proberen, is gratis en van Glu... ben benieuwd:

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 10-10-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:18
Heb het vanochtend ook gedownload ziet er erg leuk en goed uit, helaas crasht hij bij mij als ik aan de eerste bossfight wil beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Kent iemand the bard's tale? Lijkt een beetje op hack&slash in een 3d fantasy wereldje. Beetje genoeg verschillende loot in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Speel liever Blood & Glory, deel 1 alles 3 sterren maar deel 2 is veel te (duur) om gratis te kunnen halen. Kunt wel wat gratis glu points bij elkaar sprokkelen door apps te downloaden en te verwijderen maar dan kun je alsnog niks van kopen in deel 2. Echt kansloos in mijn ogen, maargoed er zullen vast mensen zijn die er gretig voor betalen pfff..kwil best betalen maar voor dat geld haal je gewoon een premium xbox game.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

lordloeder schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:59:
Kent iemand the bard's tale? Lijkt een beetje op hack&slash in een 3d fantasy wereldje. Beetje genoeg verschillende loot in de game?
Is toevallig net in de aanbieding gekomen voor de helft van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
JoetjeF schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:43:
[...]

Is toevallig net in de aanbieding gekomen voor de helft van de prijs.
Weet iemand ook hoe de controls zijn van dat spel? Heb namelijk weinig behoefte aan weer een geemuleerde trackpad op mijn scherm, dat werkt voor mij niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Cyleo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:51:
[...]

Weet iemand ook hoe de controls zijn van dat spel? Heb namelijk weinig behoefte aan weer een geemuleerde trackpad op mijn scherm, dat werkt voor mij niet ;)
Android Police heeft een review met de werking van de controls. Ik heb het zelf niet gespeeld omdat ik niet zo'n hack 'n slash fan ben maar dacht dat de korting sommige misschien over de streep kon trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Andere mensen die al de Lone Wolf Saga hebben geprobeerd? Kende het al van de boeken en de Nintendo DS versie, maar dit is echt de beste versie die er is imo. Ook nog eens reclame vrij en gratis (met optie voor donaties).

Voor de mensen die Lone Wolf niet kennen: het is een 'boek' met keuzes. Soort van RPG dus, erg vermakelijk imo.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/8vzrxk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/vg5rg4.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Orian op 16-10-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik heb Google Play: Wizard's Choice Volume 1, ook erg good en gratis, de overige delen moet je wel voor betalen maar ben nooit verder dan deel 3 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
JoetjeF schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:12:
[...]

Android Police heeft een review met de werking van de controls. Ik heb het zelf niet gespeeld omdat ik niet zo'n hack 'n slash fan ben maar dacht dat de korting sommige misschien over de streep kon trekken.
Ah, bedankt, dat word'm dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Orian schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:11:
Voor de mensen die Lone Wolf niet kennen: het is een 'boek' met keuzes.
offtopic:
Zoiets heet een hypertext en de keuzes heten hyperlinks. Komt uit de jaren zestig.
Dezelfde term werd tientallen jaren later voor iets gebruikt dat 'het internet' heette B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Zo'n hypertext zat toen bij mijn Diablo 2, awesome :D

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:02:
[...]
offtopic:
Zoiets heet een hypertext en de keuzes heten hyperlinks. Komt uit de jaren zestig.
Dezelfde term werd tientallen jaren later voor iets gebruikt dat 'het internet' heette B)
Nooit geweten dat die dingen zo heten. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:59

Standeman

Prutser 1e klasse

Orian schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:07:
[...]

Nooit geweten dat die dingen zo heten. Thanks :)
Als dat je aanspreekt, zal je zork ook wel leuk vinden. Er zijn wel wat android games die er op lijken (zie android store en zoek op zork..)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Er is al een tijdje een update uit voor Granny Smith, met een nieuwe set levels. Ben ik de enige die deze levels echt onmogelijk vind? Ik vind ze echt verdomd moeilijk en om die dief in te halen moet je hem wel bekogelen met tennisballen, anders lukt het gewoon weg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke levels / vanaf welke levels bedoel je? Die 'space'-levels?

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 17-10-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Zojuist even een Titanium Backup restore gedaan en het spel geüpdatet. Het eerste level een paar keer geprobeerd, deze lijkt inderdaad iets moeilijker dan de voorgaande werelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ja de space levels. Vind een aantal gewoon niet te doen, dat ik het echt 10 keer opnieuw moet proberen en er dan nog steeds niet doorheen kom en m'n telefoon maar wegleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Niet persé een game, maar d.m.v. de app splashtop kan je vrij deftig over je netwerk een PC streamen. Het ondersteunt tevens een touchpad achtige functie (dus dat je sleept zoals de touchpad op je laptop i.p.v. iets direct aantikt), gisteren toch echt een hele goede sessie XCom bijvoorbeeld gehad. Gezien dit een game is die echt 99% met de muis gaat (enkel de escape toets nodig bij het saven/loaden/quiten, wat ook makkelijk toegankelijk is in Splashtop), is het echt heel goed te doen, aanradertje dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Splashtop is inderdaad geweldig, je hebt volgens mij ook Splashtop HD die, als je een HTC hebt, met je Media Link HD (een kastje dat je aan je PC of TV hangt waarmee je op je apparaten content van je telefoon kan laten zien, kost volgens mij 90 euro) kan linken. Heb zelf nog wel eens dat m'n wifi netwerk me in de steek laat met dit soort apps, zo'n Media Link zou ideaal zijn al is het wel duur. Hiermee werkt het nóg beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Kent iemand uit het dos tijdperk deze nog nog nog ....?

Skyroads!!

Ik heb een gelijke game gevonden op Android, genaamd Skyriders. Skyroads in een modern jasje dus.
Hierzo een filmpje:

PLAY store link

Ik heb het spel nu een tijdje gespeeld en de besturing is verrassend goed. Lekker spelletje. De eerste levels zijn wat makkelijk, maar dat maak niet uit. Je moet immers toch even kennismaken met het spel. Verdere levels worden wel weer bijna onmogelijk moeilijk net zoals in het oude skyroads.

[ Voor 6% gewijzigd door Kees op 26-10-2012 10:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Zeror schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:31:
Kent iemand uit het dos tijdperk deze nog nog nog ....?

[afbeelding]

Skyroads!!

Ik heb een gelijke game gevonden op Android, genaamd Skyriders. Skyroads in een modern jasje dus.
Hierzo een filmpje:

[video]

PLAY store link

Ik heb het spel nu een tijdje gespeeld en de besturing is verrassend goed. Lekker spelletje. De eerste levels zijn wat makkelijk, maar dat maak niet uit. Je moet immers toch even kennismaken met het spel. Verdere levels worden wel weer bijna onmogelijk moeilijk net zoals in het oude skyroads.
OMG Skyroads _O_ many, many thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de laatste tijd veel Swing Shot, Subway Surfers, Skyriders, Tiny Tower en Zenonia 4.

Swing Shot is een turnbased strategiespel waarbij je de diertjes van je tegenstander (cpu of pvp) van hun takken af moet schieten. Er zijn verschillende soorten dieren met ieder zijn eigen ammunitie. Subway Surfers is een temple run/agent dash achtig spel maar dan héél kleurrijk.Skyriders is gebaseerd op skyroad. (Zie een paar posts hierboven) Tiny Tower kent denk ik iedereen wel en Zenonia is een (erg uitgebreide) RPG.

En helemaal vergeten: Jetpack Joyride en Dead Trigger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dead trigger, heel wat frustrerende uurtjes in zitten. Maar ik blijf m'n tablet erbij pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Voor de liefhebbers: Grand Theft Auto 3 is nu in de aktie voor 92cent!!!

Google Play: Grand Theft Auto III#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5yb2Nrc3Rhci5ndGEzIl0.

[ Voor 4% gewijzigd door Xanion op 26-10-2012 16:04 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Cyleo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:55:
[...]

Ah, bedankt, dat word'm dus niet ;)
Jammer hoor want spel is echt lachen, heerlijke sarcastische humor, het staat In mijn top 10 android favorites.

En ik heb niets gemerkt van een brakke besturing.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik weet niet of jullie de ontwikkeling hebben gevolgd, maar heeft iemand enig idee wanneer Curiosity: What's inside the Cube van Peter Molyneux (22Cans) uitkomt? Zo'n 2 weken geleden heeft Peter getweet dat ze dichterbij dan ooit waren, hij was al ingediend bij Apple voor de App Store, maar meer nieuws is nergens te vinden... Heel jammer, ik ben heel benieuwd naar wat dit nou is, en wat er "in the cube" zit :)

E: En nieuws dat denk ik iedereen kan verheugen; http://www.eurogamer.net/...unced-for-ios-and-android

Vice City komt naar Android en iOS. Hopen dat Rockstar de sublieme controls die Max Payne tot een volwaardige, geweldige game maken combineert met de genialiteit van GTA. GTA3 vond ik tegenvallen (performance is verschrikkelijk op de One X, zelfs als je alle graphics terugschroeft, terwijl Max Payne als een zonnetje draait én véél betere controls heeft), Vice City geeft me nieuwe hoop :).

[ Voor 39% gewijzigd door Thomas op 26-10-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anders ik wel..
Ik vrees alleen niet dat de controls zo goed werken. Op de XBOX360 luistert het vaak al vrij nauw namelijk.
Hoop dat iemand daar ervaring mee heeft, want het lijkt me wel een vet spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaringen met Google Play: The Curse
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/W7XegeEr94cKBP7EiFsoVNRhtNhMo32cMZqJ1MfW0cssMJU7f79-s5gJ66msJGLw_kw=w705

Is maar 77 cent en ziet er mooi uit, maar ach als het niks is, is 77 cent alsnog te veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Och... het is zo te zien een collectie van bestaande vrij simpele spelletjes (0:26) waar ze dan proberen met dat karakter een soort samenhang aan te geven.

Mwa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij wel leuk ansich, m'n meisje heeft 'm voor iOS kom ik net achter, eerst is bekijken :)

En is er 'n goedwerkende NDS-emulator? Professor Layton op een Android-device, would be lovely!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik vind The Curse wel geinig. Inderdaad een collectie puzzeltjes, maar wel leuk uitgevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Curse hier ook aangeschaft, nog weinig gespeeld, ziet er wel leuk uit...

Zometeen ook Google Play: Downhill Xtreme even bekijken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Pinball Arcade is ook een aanrader, alleen is er geen enkele kast volledig beschikbaar (in-game purchase). Je hebt de keuze uit veel populaire kasten uit de speelhal, waaronder Medieval Madness, FunHouse, Cirqus Voltaire, Gorgar, Monster Bash, Black Knight, Creature from the Black Lagoon, Taxi, Harley Davidson, Elvira and the Party Monsters, No Good Golfers, Tales of the Arabian Nights, Ripley's Believe It or Not, Black Hole, Theatre of Magic en Bride of Pinbot:

De graphics zien er fantastisch uit en game loopt vloeiend. Een scherm van een redelijk formaat is wel een must, op m'n Nexus met 4,65" gaat het net, maar een tablet is nog beter.

[ Voor 16% gewijzigd door Laguna op 29-10-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Downhill Xtrme vind ik een rotgame. Ben wel dit aan het downloaden Google Play: Theme Park, ziet er leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theme Park was er binnen 1 minuut af, ingame purchases, blegh. Downhill Extreme ook, niet interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik vroeg me dit weekeinde plotseling af of er misschien iets leuks was op het gebied van eenarmige bandieten. Na enig rondkijken heb ik deze geïnstalleerd: Google Play: Slots Royale - Slot Machines .

Bij het (mini) Poker game dat je tussendoor kunt spelen kun je (heel) veel punten scoren als je bij de eerste deal al weet dat je een winnende combinatie hebt door dan hoog in te zetten (bijv. bij Three of a kind, met kans op Four of a kind :P). Je zit je dan wel het schompes te tikken omdat je je inzet slechts met 100 per tikje kunt verhogen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:21:
Ik vroeg me dit weekeinde plotseling af of er misschien iets leuks was op het gebied van eenarmige bandieten. Na enig rondkijken heb ik deze geïnstalleerd: Google Play: Slots Royale - Slot Machines .

Bij het (mini) Poker game dat je tussendoor kunt spelen kun je (heel) veel punten scoren als je bij de eerste deal al weet dat je een winnende combinatie hebt door dan hoog in te zetten (bijv. bij Three of a kind, met kans op Four of a kind :P). Je zit je dan wel het schompes te tikken omdat je je inzet slechts met 100 per tikje kunt verhogen. :+
Hm, ziet er wel aardig uit... Ik ben eigenlijk al jaren aan het zoeken naar een leuke slotmachine (op de pc) maar misschien is dit ook wel wat: lekker makkelijk op m'n mobiel. Je kan alleen geen 'rollen' vastzetten, als ik het goed zie... Dat was mijn grootste 'probleem' met de meeste machines, want zonder vastzetten zit je eigenlijk alleen maar constant 'spin' te klikken en te wachten tot er wat gebeurt. Maar ik zie dat je hier met meer paylines gaan wedden of zo...? Ik weet er eigenlijk geen moer vanaf, haha! Zal 'm eens proberen.

EDIT
Hij is lollig, ik heb alleen geen idee wat ik eigenlijk moet doen... behalve op SPIN drukken, hehehehe...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er is een 'Hold' en 'Nudge' optie maar die wordt meen ik alleen maar aangeboden in situaties waar er geen 'Win' is. Hoe meer win lines je gebruikt des te minder vaak je niet wint en des te minder vaak je die hold en nudge opties krijgt. De nudge optie is ook eigenlijk alleen zinvol als je meerdere win lines gebruikt. Ik begon heel klassiek met één win line maar ben later overgestapt naar drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Thomasthomas schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:55:
[...] Ben wel dit aan het downloaden Google Play: Theme Park, ziet er leuk uit!
Het was niet wat ik had verwacht, maar dit werkt ook prima.
Vermaak me er al een paar dagen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:32:
Theme Park was er binnen 1 minuut af, ingame purchases, blegh. Downhill Extreme ook, niet interessant :)
Theme Park had ik er inderdaad ook zo af. Troep. Enige spel wat er echt vanaf zo goed als het begin op staat is Airport City..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Waarom moeten ze de leukere sims verknallen met die klote transacties :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk toch meer geld mee te behalen, dan met spellen met een vaste prijs en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

https://play.google.com/s...erland+BV&start=24&num=12 dit maakt me blij! Nu aan het downloaden voor m'n One X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm wat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 16:05
Hij zal waarschijnlijk theme park bedoelen, dit is echter al gemeld en daardoor niet echt een toevoeging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Sorry verkeerde link, ik bedoelde NFS: Most Wanted. Fantastische game alleen draait niet heel goed op mn One X... Ik ga mn telefoon maar een rooten en wat van die optimaliseer scripts draaien, word er langzamerhand gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er wel heel tof uit inderdaad zeg, maar wel een hele hoge prijs... Asphalt 7 kostte 90 cent ofzo :s

EDIT: Weet je wat, het is bijna kerst, downloaden die handel... 580MB aan 'data' valt mee mee trouwens...

EDIT II: Holy moly, dat ziet er goed uit zeg oOo Besturing is nog even wennen ivm Asphalt 7 wat ik kapot
heb gespeeld en het switchen van de camera (auto vanaf achter of vanuit auto) is omslachtig via het menu

EDIT III: Moeilijksheidsgraad ligt redelijk hoog en dat is best wel lekker spelen zeg!

[ Voor 94% gewijzigd door CLB op 31-10-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

CLB? Jij hebt toch ook een HOX toch? Heb jij de standaard firmware of een mod? Bij mij draait het namelijk echt niet lekker. Enig idee of daar iets aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

CLB schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:52:

EDIT: Weet je wat, het is bijna kerst, downloaden die handel... 580MB aan 'data' valt mee mee trouwens...
Hahaha even een reden opzoeken om m toch te doen, gelukkig heb je de <+:) troef nog :)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomasthomas schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:40:
CLB? Jij hebt toch ook een HOX toch? Heb jij de standaard firmware of een mod?
Bij mij draait het namelijk echt niet lekker. Enig idee of daar iets aan te doen is?
Yepz, een One X, standaard FW 2.17.401.2, Androidversie 4.0.4...
Hier draait het ansich wel lekker, soms een klein beetje lag, maar ik vind het niet erg negatief...

Welk level draait bij jou niet lekker? Hier een filmpje van twee races van mijzelf:

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 01-11-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:24:
[...]

Yepz, een One X, standaard FW 2.17.401.2, Androidversie 4.0.4...
Hier draait het ansich wel lekker, soms een klein beetje lag, maar ik vind het niet erg negatief...

Welk level draait bij jou niet lekker? Hier een filmpje van twee races van mijzelf:
[video]
Ziet er wel mooi uit! Tsja, dan wordt m'n Desire HD toch echt wel oud, hè... ;)

BTW Lijkt het nou zo of zitten er wel erg veel tunnels in dat spel...?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt tig levels, misschien heb ik er net twee met 'veel' tunnels laten zien :)
CLB schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:46:
En is er 'n goedwerkende NDS-emulator? Professor Layton op een Android-device, would be lovely!
Ook even binnengehaald: nieuws: Amazon brengt eerste Android-game uit: Air Patriots
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=o6Dxy-gOQUE&feature=plcp]

[ Voor 87% gewijzigd door CLB op 01-11-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het draait bij mij gewoonweg niet zo smooth. Bij jou lijkt het ook redelijk te haperen, maar bij mij is het een tikje erger (vooral in het eerste level, daarna viel het mee). Op iOS (zelfs op de iPad 2) draait het véél soepeler, als je op filmpjes kijkt op youtube is het duidelijk te merken.

Ik wordt er een beetje gek van dat de Tegra 3 zo slecht wordt ondersteund. Er zijn wel tweaks voor maar ik root m'n telefoon liever niet. Enkel THD games lijken echt perfect te draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

LiquidT_NL schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:35:
Waarom moeten ze de leukere sims verknallen met die klote transacties :(
Wat dacht je van een andere weg inslaan omdat er zoveel pannenkoeken zijn die het vertikken te betalen voor apps en games en iedere mogelijk reden verzinnen om dit recht te praten.. Als het niet werkt met een vaste prijs, dan probeer je uiteraard wat anders.. En aangezien de top grossing spellen voornamelijk "free-to-play" formules zijn is het geen onlogische stap.

Los daarvan is het op deze manier veel meer geschikt voor een mobiel platform. Dit speel ik twee keer per dag even snel en that's it. Als het precies zoals op de PC was had ik waarschijnlijk niet de tijd gehad om het goed te spelen. Dus gewoon leuk voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik vind het eigenlijk wel een beetje 'eng' dat mensen je tegenwoordig eerder vreemd zullen aankijken als je wel betaalt dan niet...

Alsof het normaal is dat je zomaar even een auto jat.
Let op: onder deze post gaan reacties volgen van mensen die niet begrijpen dat het om de tijd gaat die in een product wordt gestoken en niet de vorm waarin het resultaat is gegoten (bits en bytes of metalen).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa er is en blijft altijd piraterij, maar alleen creditcard betaalmogelijkheid is ook niet echt de beste keuze :)
Erg leuke game vind ik en ondanks de vele in-app purchase-mogelijkheden (tot nu toe) goed te spelen zonder!
Je kan tijdens het spelen muntjes verzamelen (als je tanks verslaat) en tandwielen verzamelen (als je tanks verslaat, als je vliegtuigen upgrade enzovoort) en met muntjes of tandwielen of echt geld of 'n combi daarvan kun je dingen kopen zoals extra vliegtuigen, maps, bommen, combi-pakketten, tandwielen enzovoort enzovoort

In-app purchases:
Kaarten:
Nuke: 75 tandwielen
Ice: 300 tandwielen
Desert: €0,99 (inc. 50 tandwielen gratis)
Fire: €0,99 (inc. 50 tandwielen gratis)
Magic: €0,99 (inc. 50 tandwielen gratis)
Swamp: €0,99 (inc. 50 tandwielen gratis)
Map pack1: €2,99
Super pack2: €6,49

Vliegtuigen:
Tiger Ace: 25 tandwielen
Lightning Flash: 80 tandwielen
Tornado Bomber: 100 tandwielen
Target Ace: 175 tandwielen
Inferno Bomber: 250 tandwielen
Atomic Bomber: 350 tandwielen
Frostbite: 500 tandwielen
Soaring Eagle: 700 tandwielen
Laserpointe: 900 tandwielen
Howling Wolf: €0,99

Specials:
Tandwielverdubbelaar: €2,99 (inc. 100 tandwielen gratis)
3e vliegtuig slot: gratis
4e vliegtuig-slot: 100 tandwielen
5e vliegtuig-slot: 500 tandwielen
5 Big Bombs: €0,99 (inc. 50 tandwielen gratis)
10 Big Bombs €1,99 (inc. 150 tandwielen gratis)
Onbeperkt Big Bombs: €17,99
Specials pack3: €3,99

Tandwielen:
100 tandwielen: €0,99
250 tandwielen: €1,99
1000 tandwielen: €3,99
3000 tandwielen: €7,49

1 (Alle kaarten + 100 tandwielen) (twv. 375 tandwielen en €4,95)
2 (Alle kaarten + Howling Wolf + 5 'Big Bombs' + Tandwielverdubbelaar & 1000 tandwielen) (twv. 375 tandwielen en €12,92)
3 (Howling Wolf, 5 Big Bombs, tandwielverdubbelaar & 100 tandwielen) (twv. €5,96)

Wel allemaal erg goed uitgedacht bij Amazon imho...
Je hebt dus echt geld nodig om sommige maps / vliegtuigen te kunnen unlocken, maar hebt ook
duizenden tandwielen nodig om alle vliegtuigen vrij te spelen die je weer gratis kunt halen in de levels...

[ Voor 92% gewijzigd door CLB op 02-11-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ken. schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:17:
[...]

Wat dacht je van een andere weg inslaan omdat er zoveel pannenkoeken zijn die het vertikken te betalen voor apps en games en iedere mogelijk reden verzinnen om dit recht te praten.. Als het niet werkt met een vaste prijs, dan probeer je uiteraard wat anders.. En aangezien de top grossing spellen voornamelijk "free-to-play" formules zijn is het geen onlogische stap.
Het was ook meer een retorische vraag. Het is gewoon erg problematisch enkel, omdat ik als eerlijke koper van AL mijn mobiele software nu dus van die zotte halve games moet gaan spelen. Kopen van levels e.d. vind ik geen probleem, maar die city builders e.d. waarbij je moet wachten om verder te kunnen gaat het mij te ver: hoe meer je de game speelt, hoe meer je betaalt.
Stukfruit schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:34:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje 'eng' dat mensen je tegenwoordig eerder vreemd zullen aankijken als je wel betaalt dan niet...
Dat vind ik ook vooral storend. Sommige mensen lachen me bijna uit als ik zeg dingen op de Play Store te kopen, dan zitten ze helemaal triomfantelijk "haha echt waar? Je kan die dingen gewoon downloaden man! Dat kan op de website blablabla". Als ik dan zeg dat ik mijn software liever koop, word je gewoon een beetje lacherig afgedaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

[b]LiquidT_NL schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:00:

Dat vind ik ook vooral storend. Sommige mensen lachen me bijna uit als ik zeg dingen op de Play Store te kopen, dan zitten ze helemaal triomfantelijk "haha echt waar? Je kan die dingen gewoon downloaden man! Dat kan op de website blablabla". Als ik dan zeg dat ik mijn software liever koop, word je gewoon een beetje lacherig afgedaan :')
Toch vind ik wel dat in zn algemeenheid dit misschien op een andere manier op te lossen was/is. Een online license check in-game of iets dergelijks, en bij geen succesvolle verificatie een (groot) deel van het spel disabled. SPB launcher heeft dit volgens mij wel lekker uitgewerkt, Reckless Racing series had dit ook wel goed op orde dacht ik. Juist omdat je (ik in ieder geval) het spel in korte fases speelt, vind ik een kwartier wel echt heel kort om te oordelen of ik een aankoop wil behouden of niet. Ook kan iets op leuk uitdraaien waarbij het in het begin geen kloot aan is. Zo heb ik toch wel redelijk wat aankopen die ik nu in mn overzicht zie, waar ik het eigenlijk wel jammer vind dat ze ooit gedaan zijn (en nooit meer gebruikt gaan worden). Nou kan je aan aankopen van 1 euro of minder geen buil aan vallen natuurlijk, maar zoals bovengesteld NFS voor 5eur of meer, is het toch wel pittig om er dan achter te gaan komen of je iets houd/niet houd op basis van de prestatie van je device, in een kwartier dan.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
martincm schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:38:
[...]

Toch vind ik wel dat in zn algemeenheid dit misschien op een andere manier op te lossen was/is. Een online license check in-game of iets dergelijks, en bij geen succesvolle verificatie een (groot) deel van het spel disabled. SPB launcher heeft dit volgens mij wel lekker uitgewerkt, Reckless Racing series had dit ook wel goed op orde dacht ik. Juist omdat je (ik in ieder geval) het spel in korte fases speelt, vind ik een kwartier wel echt heel kort om te oordelen of ik een aankoop wil behouden of niet. Ook kan iets op leuk uitdraaien waarbij het in het begin geen kloot aan is. Zo heb ik toch wel redelijk wat aankopen die ik nu in mn overzicht zie, waar ik het eigenlijk wel jammer vind dat ze ooit gedaan zijn (en nooit meer gebruikt gaan worden). Nou kan je aan aankopen van 1 euro of minder geen buil aan vallen natuurlijk, maar zoals bovengesteld NFS voor 5eur of meer, is het toch wel pittig om er dan achter te gaan komen of je iets houd/niet houd op basis van de prestatie van je device, in een kwartier dan.
True, 15 minuten merk ik ook dat ik kort vind. Die tussentijdse online checks zijn kut, gezien ik veel game op mijn tablet zonder 3G. Dat zou echt een beroerde oplossing zijn imho. Zeker als de crack scene dat oplost: dan krijg je weer het buma/stemra filmpjes verhaal: als je het koopt ondervind je er last van, en de pirates hebben een fijner product dan de koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

LiquidT_NL schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:41:
[...]

True, 15 minuten merk ik ook dat ik kort vind. Die tussentijdse online checks zijn kut, gezien ik veel game op mijn tablet zonder 3G. Dat zou echt een beroerde oplossing zijn imho. Zeker als de crack scene dat oplost: dan krijg je weer het buma/stemra filmpjes verhaal: als je het koopt ondervind je er last van, en de pirates hebben een fijner product dan de koper.
Hmm ja wellicht inderdaad. zonder 3g/wifi ben je gedoemd in dat geval. Hmm ja, ik opper ook maar zo uit mn hoofd. Zou het in-game aankopen systeem graag ook veranderd willen zien, misschien om je iets echt extra's te geven in het spel, ipv een verplicht iets waardoor je anders niet (of nauwelijks) in het spel verder kan (Blood & Glory 2 bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 07:45:
Erg leuke game vind ik, ondanks de vele in-app purchase-mogelijkheden.
Je kan tijdens het spelen muntjes verzamelen (als je tanks verslaat) en tandwielen verzamelen (als je tanks verslaat, als je vliegtuigen upgrade enzovoort) en met muntjes of tandwielen of echt geld of 'n combi daarvan kun je dingen kopen zoals extra vliegtuigen, maps, bommen, combi-pakketten, tandwielen enzovoort enzovoort

In-app purchases:
Kaarten:
Nuke: 75 tandwielen
Ice: 300 tandwielen
Desert: €0,99 (inc. 50 tandwielen gratis)
Fire: €0,99 (inc. 50 tandwielen gratis)
Magic: €0,99 (inc. 50 tandwielen gratis)
Swamp: €0,99 (inc. 50 tandwielen gratis)
Map pack1: €2,99

Vliegtuigen:
Tiger Ace: 25 tandwielen
Lightning Flash: 80 tandwielen
Tornado Bomber: 100 tandwielen
Target Ace: 175 tandwielen
Inferno Bomber: 250 tandwielen
Atomic Bomber: 350 tandwielen
Frostbite: 500 tandwielen
Soaring Eagle: 700 tandwielen
Laserpointe: 900 tandwielen
Howling Wolf: €0,99

Specials:
3e vliegtuig slot: gratis
4e vliegtuig-slot: 100 tandwielen
5e vliegtuig-slot: 500 tandwielen
5 Big Bombs: €0,99 (inc. 50 tandwielen gratis)
10 Big Bombs €1,99 (inc. 150 tandwielen gratis)
Onbeperkt Big Bombs: €17,99
Specials pack3: €3,99

Tandwielen:
100 tandwielen: €0,99
250 tandwielen: €1,99
1000 tandwielen: €3,99
3000 tandwielen: €7,49

1 (Alle kaarten + 100 tandwielen) (twv. 375 tandwielen en €4,95)
2 (Alle kaarten + Howling Wolf + 5 'Big Bombs' + Tandwielverdubbelaar & 1000 tandwielen) (twv. 375 tandwielen en €12,92)
3 (Howling Wolf, 5 Big Bombs, tandwielverdubbelaar & 100 tandwielen) (twv. €5,96)

Wel allemaal erg goed uitgedacht bij Amazon imho...
Je hebt dus echt geld nodig om sommige maps / vliegtuigen te kunnen unlocken, maar hebt ook
duizenden tandwielen nodig om alle vliegtuigen vrij te spelen die je weer gratis kunt halen in de levels...
Kijk ik net op m'n meisjes iPad, hele andere prijzen... Nou best, is de Superpack €2,69 :s ipv €6,49
Dus even verifiëren op m'n One X, is die daar nu opeens €2,99... Scheelt nogal met vandeweek zeg...

Whatabout NFS - Most Wanted... Op iOS, iPad 2 / iPhone 5 is het echt veeeeeeeeel smoother...
Weet niet hoe het zit met andere Androidphones dan de HTC One X? Of is het een Androidissue dan?

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 03-11-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CLB schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 19:41:
[...]

Kijk ik net op m'n meisjes iPad, hele andere prijzen... Nou best, is de Superpack €2,69 :s ipv €6,49
Dus even verifiëren op m'n One X, is die daar nu opeens €2,99... Scheelt nogal met vandeweek zeg...

Whatabout NFS - Most Wanted... Op iOS, iPad 2 / iPhone 5 is het echt veeeeeeeeel smoother...
Weet niet hoe het zit met andere Androidphones dan de HTC One X? Of is het een Androidissue dan?
Niet geprobeerd, te duur, maar het is zeker mogelijk dat het een goedkope/makkelijke port is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
NFS Most wanted draait gewoon smooth op de S3, dus ik denk (of hoop, dan is mijn telefoon beter dan die van mn vriendin :+) dat het aan de OneX ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Deadtrigger is een leuke game alleen de besturing.
Is voor mij een beetje lastig iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Het is inderdaad best lastig, met twee duimen lopen en mikken. Daarom stond ik vaak stil als ik moest schieten, dan kan je veel beter mikken op het hoofd. Wanneer je dan toch moet/kan rennen (zoals bijvoorbeeld bij het laatste pakketje dat je terug moet brengen) dan wel simultaan, en dan maar wat vaker missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
Ja idd ik sta ook meestal stil. Maar vind het toch fijner om te rennen en schieten maar ik weet nu dat het tenminste niet aan mij ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Of we kunnen er allebei niks van :P. FPS/shooters op de xbox vind ik ook maar lastig, op de pc gaat het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Je kunt de positie van de controls bij dead trigger aanpassen he, al sta ik ook stil als ik schiet. Ik heb volgens mij de verhaallijn helemaal doorlopen. Ik krijg geen nieuwe "main quests" meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik speel Dead Trigger ook af en toe. Controls zijn best goed IMO, maar ik sta vaak ook stil. Als ik niet stil sta dan zoom ik ook niet :). Ik probeer dan ook vooral die alien gun of shotguns te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mat.hi.as schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:45:
NFS Most wanted draait gewoon smooth op de S3, dus ik denk
(of hoop, dan is mijn telefoon beter dan die van mn vriendin :+) dat het aan de OneX ligt.
Dat zal dan wel, too bad O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

CLB schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:33:
[...]

Dat zal dan wel, too bad O-)
De Tegra 3 heeft bij veel games die slecht draaien gewoon last dat het slecht wordt geoptimaliseerd. Ik las op XDA dat de SoC core's underclocked om batterijduur te verlengen, en dat daar totaal niet op wordt gelet door bijvoorbeeld gameloft, waardoor het gewoon ruk draait. THD games daarentegen zorgen er dus wel voor dat de SoC op volle toeren draait. Je kan je telefoon rooten en modden zodat de prestaties beter worden (á la Galaxy S3), dan moet je even op XDA kijken.

Vind het persoonlijk best jammer dat developers hier niet goed mee omgaan, want er zijn toch zat toestellen en tablets met de Tegra 3 (Nexus 7, One X(+), LG Optimus 4, Transformer Prime, etc.). Vooral omdat de Nexus 7 hem ook heeft vind ik het vaag, dit is toch juist één van de apparaten waar je de meeste ondersteuning voor wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Een goede multiplayer shooter is Google Play: SHADOWGUN: DeadZone
Het is nog beta, dus het kan zijn dat je account word gereset (al 1x gebeurd na een update :-( ), maar voor de rest speelt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het geweldig! Het is een sociaal experiment he, er zit "iets" in het midden, en maar één iemand kan dat zien, en het is helemaal gehyped als iets dat je leven zal veranderen. Ik vind het best lachen, mijn naam enorm neerzetten bijvoorbeeld, als ik helemaal uitzoom zie ik zelfs nog klein "Thomas" staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Het was leuker geweest als ze de upgrades iets toegankelijker hadden gemaakt, nu zijn alleen die rotjes een beetje betaalbaar maar een betere pikhouweel is al zowat onbetaalbaar? Of mis ik iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bartske schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:07:
Het was leuker geweest als ze de upgrades iets toegankelijker hadden gemaakt, nu zijn alleen die rotjes een beetje betaalbaar maar een betere pikhouweel is al zowat onbetaalbaar? Of mis ik iets
Als je je hele screen leegtikt krijg je een paar duizend munten bonus (ligt eraan hoe ver je bent ingezoomd, helemaal ingezoomd is +- 1000 bonus). Zo kom je er al een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT
Ik stel mijn vraag wel ergens anders... ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Vandaag de laatste Humble Bundle maar gekocht. Wel geestig dat alle games die je koopt zowel draaien op Android, Windows, Mac en Linux. Vooral Machinarium is erg space op 27 inch :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb 1 zo'n pack, maar losse .apk's is helemaal niks

Pagina: 1 ... 29 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.