Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:19:
Misschien dat ik nog leukere dingen zal ontdekken als ik de demo verder speel. Ik zie wel. En verder verschillen smaken nu eenmaal. :)
Inderdaad. Ik vind World of Goo geen moer aan, bijvoorbeeld.

'k Heb ff alle games in de aanbieding bekeken: ik wordt denk ik game moe... Het enige lollige vind ik nog Denki Blocks...

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:16
Voor de geïnteresseerden is GTA ook nog in de aanbieding voor 0,94
Jammer dat ik hem al heb gekocht ;)

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:02
Google Play: Asphalt 6: Adrenaline

79 eurocent (geen flauw idee of dit een aanbieding is maar is redelijk goedkoop).

GTA ook maar even aanschaffen dan =D

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 22:25

Smarron

The bend

JustSomeone schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:36:
Voor de geïnteresseerden is GTA ook nog in de aanbieding voor 0,94
Jammer dat ik hem al heb gekocht ;)
Dank voor de tip. Maar eens kijken of ik mijzelf hiermee ga vermaken. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:07

MaDLiVe

.-Observer-.

Wat ik ontzettend irritant vind is dat ik veel van de games al via de hunble bundles heb aangeschaft, alleen is updaten daar veel omslachtiger....

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
MaDLiVe schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 02:07:
Wat ik ontzettend irritant vind is dat ik veel van de games al via de hunble bundles heb aangeschaft, alleen is updaten daar veel omslachtiger....
Ik ken het probleem ja, erg jammer dat je geen voucher codes hebt bij de Play Store.

• Aethertyd
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-11 07:55
Is er eigenlijk een fatsoenlijke Rollercoaster Tycoon port voor Android?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20

Zerora

Ik Henk 'm!

Aethertyd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:27:
Is er eigenlijk een fatsoenlijke Rollercoaster Tycoon port voor Android?
Funpark Friends al geprobeerd? Dat is net zoiets, volgens mij.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Heeft iemand hier nog iets gehoord van Max Payne? Zat echt te wachten op die game maar het is nu toch al een behoorlijke poos akelig stil. De laatste tweet van Rockstar zei dat hij 'snel' zou komen, maar dat is inmiddels ook alweer meer dan een week geleden :(

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zerora schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:37:
[...]

Funpark Friends al geprobeerd? Dat is net zoiets, volgens mij.
Ziet er leuk uit, maar is helaas niet compatibal met mijn SGS2 :/ :?

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-11 19:19
RekZ schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:03:
[...]

Ziet er leuk uit, maar is helaas niet compatibal met mijn SGS2 :/ :?
Weird, gisteren geprobeerd op mijn sgs2 en werkt prima

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Google Play: MASS EFFECT™ INFILTRATOR#?t=W251bGwsMSwyLDIwMSwiY29tLmVhLmdhbWVzLm1laW5maWx0cmF0b3Jfcm93Il0.

Mass Effect voor Android. Jammer dat het (nog) niet compatible is met de One X... Heb ik wel meer last van de laatste tijd. Zelfs een aantal games uit de Tegra Zone kan je niet op de One X installeren.

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Thomasthomas schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:37:
Google Play: MASS EFFECT™ INFILTRATOR#?t=W251bGwsMSwyLDIwMSwiY29tLmVhLmdhbWVzLm1laW5maWx0cmF0b3Jfcm93Il0.

Mass Effect voor Android. Jammer dat het (nog) niet compatible is met de One X... Heb ik wel meer last van de laatste tijd. Zelfs een aantal games uit de Tegra Zone kan je niet op de One X installeren.
Ik zie dat er twee versies uitgebracht zijn van die game. Bij mijn LG Optimus 2X is die link van jou wel te installeren en de andere niet, maar misschien is het bij jou net andersom?

De andere versie: Google Play: MASS EFFECT™ INFILTRATOR#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5lYS5nYW1lcy5tZWluZmlsdHJhdG9yX25hIl0.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Dit komt omdat de ene van Electronic Arts Nederland BV is en de andere Electronic Arts Inc :)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ze doen het helaas beide niet, gek genoeg.

Verwijderd

Paar dagen lol gehad met Denki Blocks, alleen zit ik nu compleet vast. Na zo'n 45 levels lukt er opeens geeneen puzzel meer. Jammer, want het is een leuk spelletje, maar goed, als het opeens niet lukt is de lol er snel af. Dan kom je er ook achter dat er geen cheats en walkthroughs bestaan voor (veel) Android games... ;)

Jammer, ik had het graag nog een hele tijd gespeeld, maar het is game over nu. Eigenlijk spijtig dat veel puzzelgames moeilijker en moeilijker worden en niet gewoon dezelfde moeilijkheidsgraad houden tot het eind zodat je 'gewoon' alles kan oplossen! Daarom heb ik eigenlijk ook een hekel aan puzzelgames omdat je van tevoren weet dat je het einde zelden haalt.

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:24:
En het is los...

Because We May

Hier lijken de meeste wel tussen te staan. Gewoon met zoekterm: becausewemay

[...]
Vandaag de laatste dag. Voor diegene die er sinds het begin niet meer naar gekeken hebben, ze hebben een flink aantal apps toegevoegd de afgelopen week.

• Wom
  • Laatst online: 11:35

Wom

SomerenV schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:54:
Heeft iemand hier nog iets gehoord van Max Payne? Zat echt te wachten op die game maar het is nu toch al een behoorlijke poos akelig stil. De laatste tweet van Rockstar zei dat hij 'snel' zou komen, maar dat is inmiddels ook alweer meer dan een week geleden :(
Er wordt op dit moment flink gebetatest, maar nog geen vaste datum helaas. Durven ze ook niet meer, want alle vorige data hebben ze niet gehaald. Overigens zijn er problemen net 1 of 2 verschillende handsets, welke willen ze niet kwijt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heb een aantal dagen geleden GYRO gedownload en ik moet zeggen dat het uiterst vermakelijk is.

Gewoon een simpel concept en een grappig spel.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb uiteindelijk tot nu toe gekocht in de aanbiedingsactie:
Osmos HD (0,79)
Cogs (0,79)
Ground Effect Pro HD (1,99)
X-Plane 9 (1,19)

Plus nog wat gratis spellen uit de lijst op de Because We May pagina.

Als de actie tot 1 juni loopt en niet tot en met dan zal men als het goed is minstens tot morgenmiddag 13:00 uur Nederlandse tijd doorgaan met de actieprijzen. Pas dan is het op Samoa ook 1 juni. :) En als het tot en met is dan nog een dagje langer.

• Wom

Wom

NOVA 3 is ook verschenen voor Android. Mocht je dus opzoek zijn naar Crysis/Halo voor je mobiel.. ;)

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Pikoe schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:17:
Heb een aantal dagen geleden GYRO gedownload en ik moet zeggen dat het uiterst vermakelijk is.

Wat grappige game. Idd lekker simpel idee, maar wel vermakelijk.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De Because We May actie is nu officieel voorbij. Sommige prijzen zijn nog niet terug naar het oude niveau dus daar kan men nog van profiteren als men niet te lang wacht.

Ik moet zeggen dat ik van de spellen die ik gekocht heb X-Plane 9 eigenlijk het meeste waarde voor het geld vind bieden. Als je van vliegsimulatoren houdt dan is deze zeker aan te raden. Voor (nog) €1,19 is het geen geld. Wel uitkijken dat je je niet arm koopt aan alle extra vliegtuigen en omgevingen natuurlijk. Ik heb er zelf 1 vliegtuig extra bij gekocht voor €0,68. Het is me niet duidelijk of de prijzen van die extra's ook gereduceerd waren of dat die op hetzelfde niveau zullen blijven.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 21:50
Ik wou jullie even op de hoogte brengen van de komst van Carmageddon naar Android.

bron

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Pikoe schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:17:

Inderdaad grappig alleen zit m'n vinger in de weg...? Ik zie de helft van de balletjes niet aankomen en moet steeds m'n vinger ergens anders neerzetten. Of doe ik dan iets verkeerd...? ;)

Verwijderd

Hoe kopen de meeste mensen hier apps?
Gewoon met Credit Card, of ook met die 'prepaid kaarten'?

• anandus
  • Niet online
Ik gebruik altijd 3V cash :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02:15

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Standaard met credit card. Kost me 30 euro per jaar en het is verrekte handig op vakantie (hotels, autohuur etc)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Credit Card.

Nova 3 moet je niet eens proberen op de HOX, ten eerste kan je hem alleen op minder legale manieren krijgen, en ten tweede is het slecht geoptimaliseerd. Waste of time. Mass Effect 3 is wel de moeite waard.

• Inrage
  • Laatst online: 17-10 17:25
Wie graag TD games speelt moet zeker Radiant Defence eens uit de store halen. Tis gratis maar je kan wel bonus packs kopen met extra towers & specials. De graphics zijn zeer mooi (op mijn Desire S toch) en de game is perfect afgewerkt.

Opegelet deze game kan frustrerend moeilijk zijn!!! Maar dat is net het leuke er aan. Blijven proberen tot het lukt ;)

Zelf heb ik geen bonus packs gekocht tot lvl 7, vanaf wave 20 wordt het echt te lastig. In totaal zijn er 9 missies, hopelijk komen er in de toekomst nog bij. Misschien als er meer mensen deze game proberen? :)

Go get it!

Verwijderd

Hoop dat er eens wat mooie racegames komen voor de Galaxy S3./
Wanneer zouden we de formule1 eens naar android krijgen?

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:27:
Hoop dat er eens wat mooie racegames komen voor de Galaxy S3./
Wanneer zouden we de formule1 eens naar android krijgen?
Real Racing 2 ziet er toch wel redelijk gelikt uit? Formule1 games kan je eerst wel vergeten. Gaat om licenties e.d.

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:24
Bij formule 1 games denk ik toch direct aan simulatie. Android gaming blijft wat dit betreft toch een beetje " houtje touwtje ".
Ik vraag me af hoe men dit een beetje realistisch zou kunnen neerzetten eigenlijk.

Daily driver; MB R171 SLK280

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:04:
[...]

Real Racing 2 ziet er toch wel redelijk gelikt uit? Formule1 games kan je eerst wel vergeten. Gaat om licenties e.d.
Ja lijkt me leuk maar is niet geschikt voor de samsung galaxy S3 :(

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:59:
[...]

Ja lijkt me leuk maar is niet geschikt voor de samsung galaxy S3 :(
Vraag me af waarom die niet voor de S3 geschikt zou zijn. Op de S2 draait die prima en de GPU's zijn in beide toestellen hetzelfde op de kloksnelheid na.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:51

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

AtlAntA schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 00:18:
[...]

Vraag me af waarom die niet voor de S3 geschikt zou zijn. Op de S2 draait die prima en de GPU's zijn in beide toestellen hetzelfde op de kloksnelheid na.
Komt vanzelf. Ze moeten meestal eerst het testen en daarna de S3 aan de lijst toevoegen en voila het is beschikbaar voor de S3.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• AtlAntA
Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 00:20:
[...]

Komt vanzelf. Ze moeten meestal eerst het testen en daarna de S3 aan de lijst toevoegen en voila het is beschikbaar voor de S3.
Ah vandaar dus. Zal vanzelf beschikbaar worden waarschijnlijk.

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Het beste Bejeweled-achtig spel is naar mijn mening Jewels Deluxe 1.2. Naast de normale modus ook timed en endless mode, en 2 leuke bonus modes. Grafisch ziet het er goed uit, en het werkt vlot. Kortom, alles wat de 'officiële' Bejeweled 2 android app niet is. (die is echt :'))

Helaas is deze uit de Market Play Store gehaald. Als er iemand daar toevallig de reden weet, do tell.
Voor de liefhebbers heb ik wel de apk. Gezien de app gratis is / was, lijkt me dat niet verboden om deze alsnog te delen. :)

Apk: http://www.multiupload.be/VFJEFCWL26

Jewels Deluxe 1.2
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gYnX3vSIadm2HBIq6wVgvgEV/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fp69Jc2j85vq19RA0GwO9NZX/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ucUTpBorQyqEvsQCgIVLxT7i/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Gdtq7hNo8zlp0WkNTwE53R1m/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BSHLAB3WxZBNJKLkzoul8n5V/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sR0IyVDL4RnPxXrkGZeHE7vP/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Lx54jB0JrXIWUSspqZom83BG/thumb.jpg

Verwijderd

@hierboven kan toch problemen opleveren, is vast met een reden van play afgehaald

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

mir4dor schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:29:
Bij formule 1 games denk ik toch direct aan simulatie. Android gaming blijft wat dit betreft toch een beetje " houtje touwtje ".
Ik vraag me af hoe men dit een beetje realistisch zou kunnen neerzetten eigenlijk.
Android moet het eigenlijk helemaal niet hebben van de complexe 3d games, maar van de simpele spelletjes die in een paar klikken tikken gedaan kan worden. Spelletjes zoals DrawSomething, Wordfeud enzo zijn daar goeie voorbeelden van.

• Wom

Wom

Max Payne is nu ook te downloaden

[ Voor 26% gewijzigd door Wom op 14-06-2012 10:17 ]

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Thomasthomas schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:09:
Credit Card.

Nova 3 moet je niet eens proberen op de HOX, ten eerste kan je hem alleen op minder legale manieren krijgen, en ten tweede is het slecht geoptimaliseerd. Waste of time. Mass Effect 3 is wel de moeite waard.
Shadowgun THD _/-\o_

Meer mensen die serieus gamen op hun One X, en dan bedoel ik dus de kwalitatief mooiiiere games. Liefst THD natuurlijk Hieronder wat ik speel of heb gespeeld en zo nog voor de geest kan halen. Game voortaan heel wat af op mijn mobiel, op de laptop game ik niks meer en online via de xbox. Kijk er zelfs serie afleveringen op en short-movies, uiteraard alles in HD. Meer Tegra games zijn hier te vinden: http://www.tegrazone.com/games

Shadowgun THD _/-\o_
GTA THD
Modern Combat 1
Modern Combat 2
Modern Combat 3 ( aangepaste .apk zodat die op Tegra draait )
Jelly Defense _/-\o_
Blood and Glory
LD Dungeon ;)
LD Shrine ;)
Guerilla Bob THD :)
AirAttack HD :)
Frontliner Commando _/-\o_
9mm HD
Angry Birds
Bug Village
Coin Dozer ( meerdere varianten )
Ceramic Destroyer
The Sims
Guns & Glory 1 en 2 :)
Tank Hero
Where is my Water
Worms

[ Voor 55% gewijzigd door NeoMe op 14-06-2012 10:23 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Max Payne is vandaag uit, aanrader. Speelt veel beter dan GTA. Ziet er fantastisch uit.

E: games die leuk zijn voor Tegra 3 owners;

Shadowgun THD
Max Payne
Anomaly: Warzone Earth HD
Siegecraft THD
Sonic 4 ep. 2 THD
Mass Effect: Infiltrator
Minecraft PE
Riptide GP

[ Voor 52% gewijzigd door Thomas op 14-06-2012 16:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:05:
[...]

Inderdaad grappig alleen zit m'n vinger in de weg...? Ik zie de helft van de balletjes niet aankomen en moet steeds m'n vinger ergens anders neerzetten. Of doe ik dan iets verkeerd...? ;)
Je kan aan de onderkant van het scherm ook de cirkel draaien. Ik dacht boven ook maar dan met een setting.

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-07 23:11
Temple run: Brave is nu ook uit! Ziet er goed uit!
(zelf niet gedownload, maar vanuit de fotos van de play store)
Google Play: Temple Run: Brave

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:30:
[...]

Je kan aan de onderkant van het scherm ook de cirkel draaien. Ik dacht boven ook maar dan met een setting.
Inmiddels kan dit wel in GYRO idd. Ten tijde van de post die je quote nog niet. De feature die je noemt is onlangs in de game toegevoegd.

Verwijderd

Zerora schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:19:
[...]

Inmiddels kan dit wel in GYRO idd. Ten tijde van de post die je quote nog niet. De feature die je noemt is onlangs in de game toegevoegd.
Ah, handig! Dan ga ik het spelletje nog eens proberen. ;)

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:24
anoniem1 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 22:45:
Temple run: Brave is nu ook uit! Ziet er goed uit!
(zelf niet gedownload, maar vanuit de fotos van de play store)
Google Play: Temple Run: Brave
Toppie, bedankt voor de tip!

Hier zat ik echt op te wachten, plain TR alles al gehaald en geunlocked. Dit ziet er goed uit, leuke setting en je kunt nu ook schieten met pijl en boog 8) Draait goed op SXS.

Daily driver; MB R171 SLK280

Verwijderd

Ben sinds kort weer een gelukkig Modern Combat 3 speler. :)

Enige nadeel is dat je je toestel op Engels moet zetten, anders raakt hij in een bootloop.
Maar het o zo irritante verloren gaan van je verdiende geld en exp is eindelijk opgelost.

Andere die dit spel spelen toevallig?

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Sinds gisteren Max Payne op de telefoon staan :) Heerlijke oldskool game en speelt verrassend goed ^^

Filmpje
Play Store
Een hands on/review/impressie achtig iets in het Nederlands

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:57

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

GTA 3 vond ik de eerste missies goed spelen, maar verderop wordt het probleem van mikken en rijden met onscreen controls erg moeilijk.

Ben erg benieuwd hoe deze zal spelen. 1,3GB is alleen wel erg veel, en mijn verbinding op mn werk traag :(

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

majoh schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:31:
GTA 3 vond ik de eerste missies goed spelen, maar verderop wordt het probleem van mikken en rijden met onscreen controls erg moeilijk.

Ben erg benieuwd hoe deze zal spelen. 1,3GB is alleen wel erg veel, en mijn verbinding op mn werk traag :(
Rockstar heeft het zo geregeld dat je wat hulp krijgt bij het richten én je hoeft een vijand niet vol te raken. Dat maakt het schieten een stuk makkelijker dan in bijvoorbeeld GTA III, want dat speelde echt voor geen meter :\

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Samen met Mass Effect: Infiltrator is Max Payne toch wel de lekkerst spelende shooter die er is (voor een telefoon, uiteraard), misschien wel nog iets beter Mass Effect. Het is echt een heerlijk spel zeg, heb het nooit op de PC gespeeld, vooral omdat het al meer dan tien jaar oud is, maar het is heel vermakelijk op m'n telefoon, en ziet er prima uit (zeker als je een Tegra 3 hebt, dat is nog nét iets gelikter).

Ik vind het ook best goedkoop, dus als je telefoon het ondersteund is het een must buy :P.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:57

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Kijk, dat hoor ik graag. Dalijk even lekker spelen in de 1,5 uur trein terug naar huis. Daarna zal ik mijn ervaringen wel even posten. Daarbij ken ik de PC variant heel goed, meerdere keren uitgespeeld, dus hopelijk speelt het een beetje goed :)

Speel het op de One S, dus ben benieuwd ook hoe die het gaat trekken...

[ Voor 20% gewijzigd door majoh op 15-06-2012 16:58 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Max payne is idd de eerste shooter (vind ik tenminste) die ik niet na 10 minuten gefrustreerd aan de kant leg. Het is nog steeds niet optimaal, maar iig goed speelbaar.

GTA heb ik na 10 minuten afgesloten en nooit meer opgestart. zelfde geldt voor een of andere "HD" shooter van de tegrazone waar ik de naam ff helemaal van kwijt ben. :)

Dat MP ook een hoge nostalgische waarde heeft zal ook wel meewerken. _/-\o_

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Cyleo
Thomasthomas schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:49:
Samen met Mass Effect: Infiltrator is Max Payne toch wel de lekkerst spelende shooter die er is (voor een telefoon, uiteraard), misschien wel nog iets beter Mass Effect. Het is echt een heerlijk spel zeg, heb het nooit op de PC gespeeld, vooral omdat het al meer dan tien jaar oud is, maar het is heel vermakelijk op m'n telefoon, en ziet er prima uit (zeker als je een Tegra 3 hebt, dat is nog nét iets gelikter).

Ik vind het ook best goedkoop, dus als je telefoon het ondersteund is het een must buy :P.
De auto-aim is gewoon erg goed en het verhaal is ijzersterk. Toch speel ik hem het liefst met mijn x360 controller ;P

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Je kunt de aim aanpassen bij opties, vier standen. Je kunt zelfs de positie van 'schieten' 'springen' 'etc' aanpassen. Spel heeft veel opties, alleen even wennen dat je handmatig moet saven. Ga hier denk ik wel wat tijd in stoppen, ben altijd wel fan geweest van het spel. Het was alleen vrij simpel op de pc omdat je de hoek om kunt kijken, idem dito voor je mobiel.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Prima game zeg. Heb 'm net uitgespeeld. Toch een aantal dagen mee zoet geweest. Het is erg goed afgewerkt naar mijn mening, één van de beste games die er nu te krijgen is in de Play Store. Als je nog een leuke shooter zoekt raadt ik ook ME:Infiltrator aan, prima game, zeker als je van Mass Effect houdt. Ziet er ook nog eens erg mooi uit, draait prima op de One X.

Vind het trouwens wel kut dat gameloft de One X praktisch niet ondersteunt. Ik wil NOVA3 wel eens spelen, en bijvoorbeeld Real Racing (al is dat niet van gameloft) werkt ook niet...

• Chrizzly
  • Laatst online: 26-10 18:13
Google Play heeft nu longest day deals. Zelf meteen GTA III en Mini Motor Racing gekocht.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:02
GTAIII had ik al, ook mini motor racing gekocht: wilde ook ME kopen, maar niet op mijn asus TF prime??

• Cyleo
Bartske schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:28:
GTAIII had ik al, ook mini motor racing gekocht: wilde ook ME kopen, maar niet op mijn asus TF prime??
Viel mij ook al op, erg jammer.

Verwijderd

Hm, allemaal niks. Jammer. Volgend jaar beter. ;)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 22:25

Smarron

The bend

Ik heb meerdere Android apparaten en waarop ze het wel doen, installeer ik ze op, maak ik van de apk een backup en die gaat naar het andere apparaat. Werkt eigenlijk altijd wel goed.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 17:39
Dat Mass Effect lijkt me wel leuk, maar ik heb zo'n hekel aan alle rechten die EA vindt dat ze nodig hebben. WAAAROM moet Mass Effect mijn contacts lezen?

READ CONTACT DATA
Allows the app to read all of the contact (address) data stored on your tablet. Malicious apps may use this to send your data to other people. Allows the app to read all of the contact (address) data stored on your phone. Malicious apps may use this to send your data to other people.

Zo jammer. Nouja.

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
waarom zegt ie bij mijn samsung galaxy s3 bij het downloaden van max payne op google play : "Deze app is niet compatibel met uw Vodafone Samsung GT-I9300." ?? iemand? zou toch moeten werken!? :S

• anandus
  • Niet online
Blaurens schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:04:
Dat Mass Effect lijkt me wel leuk, maar ik heb zo'n hekel aan alle rechten die EA vindt dat ze nodig hebben. WAAAROM moet Mass Effect mijn contacts lezen?

READ CONTACT DATA
Allows the app to read all of the contact (address) data stored on your tablet. Malicious apps may use this to send your data to other people. Allows the app to read all of the contact (address) data stored on your phone. Malicious apps may use this to send your data to other people.

Zo jammer. Nouja.
offtopic:
Als je een geroote telefoon hebt is LBE heel erg fijn om apps bepaalde permissies te onthouden :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Chrizzly schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:50:
Google Play heeft nu longest day deals. Zelf meteen GTA III en Mini Motor Racing gekocht.
Dat maakt voor mij GTA III een instant buy! Speelt trouwens erg lekker op mijn HANNspad en HTC One X. Jammer dat het maar 1 dag is. Jammer ook dat GTA III het enige is wat me interesseert in het lijstje!

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

schubbie schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:44:
waarom zegt ie bij mijn samsung galaxy s3 bij het downloaden van max payne op google play : "Deze app is niet compatibel met uw Vodafone Samsung GT-I9300." ?? iemand? zou toch moeten werken!? :S
Dan is je telefoon waarschijnlijk nog niet toegevoegd aan de lijst van telefoons die compatibel voor de app zijn. Zal over een tijdje wel zijn waarschijnlijk.

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:54
Shoot The Birds
Leuk spelletje waar je met pijl en boog zoveel mogelijk vogels uit de lucht moet knallen.

Van dezelfde makers ook nog een gratis parodie:

Shoot The Zombirds
Praktisch hetzelfde als Shoot The Birds maar dan met zombirds en gratis!
Grappig, ff testen :) Gisteren ook GTA gekocht, was opeens wel compatible met m'n HTC One X :)
En Mini Motor Racing ook gekocht, ziet er wel echt fraai uit zeg... Tevens Mass Effect gekocht, kon niet op m'n One X (kom op zeg high-end ftw... *not*) maar was wel compatible met 'n ouder toestel onder mijn account :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

CLB schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:35:
Grappig, ff testen :) Gisteren ook GTA gekocht, was opeens wel compatible met m'n HTC One X :)
En Mini Motor Racing ook gekocht, ziet er wel echt fraai uit zeg... Tevens Mass Effect gekocht, kon niet op m'n One X (kom op zeg high-end ftw... *not*) maar was wel compatible met 'n ouder toestel onder mijn account :)
Erg vervelend dat Mass Effect het niet doet op de One X, maar ik heb het toen gewoon op een iets minder legale manier geinstalleerd, want het draait gewoon prima. Mini Motor Racing heb ik ook gekocht, beetje een rare game, je wordt bijna gedwongen om nog in-game geld te kopen (met echte euro's dus) om enigzins snel door het spel heen te gaan...

• Cyleo
CLB schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:35:
Ook niet op de TF prime (ME dan) erg jammer, omdat je juist bij dat soort games echt wat hebt aan de extra ruimte.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Oscura. Google Play: Oscura leuke game zeg. Speelt lekker, ziet er goed uit... Aanrader.

• Domokoen
  • Laatst online: 03-11 22:45
Ik vermaak me momenteel met Ichi _/-\o_

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:08
Zijn er mensen met een HTC One S die ook problemen hebben met Deadspace? Ik had de game gekocht en uiteindelijk na 8uur downloaden alle files binnen en nu blijft ie crashen bij het EA logo.

Verwijderd

Nieuwe game; Project 83113 (ofwel "Project Belle").
Ontzettend stoer spel, veel actie, hoop schieten en vooral veel actie.

Tijdelijk gratis ook nog, dus wees snel, een aanrader!

• Ryan_
  • Laatst online: 13:46
Google Play: Song Pop
quote: Google Play
The best music trivia game.

Are you ready to rock? Listen to song clips to test your music recognition - then send challenges to your friends! Prove that you're a true music master with Song Pop, the best FREE music app!
Play with songs by your favorite artists, explore new genres, and rediscover nostalgic classics with our fun quizzes!

Connect with Facebook to find and play with your friends, or create random matches with music-loving strangers!
Wat een verslavende game is dit zeg! :D Ik speel eigenlijk nooit games op mn toestel maar dit spel houdt me wel lekker bezig.
Werd vandeweek bij Editie NL besproken :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Zulke spellen vind ik dus weer niet leuk. Heeft vrijwel niets met kennis te maken, voornamelijk met zo snel mogelijk drukken, net zoals buzz op de PS3. Ga dan gewoon lekker ouderwets triviant spelen, veel mooier.

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Van dezelfde makers ook nog een gratis parodie:

Shoot The Zombirds
Praktisch hetzelfde als Shoot The Birds maar dan met zombirds en gratis!
[video]
Heb hem geïnstalleerd, zeer vermakelijke game! Leuk om een tijdje te spelen. Geluid en muziek zijn trouwens ook best goed. :)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Puddle, winnaar van het Independant Games Festival van 2010, is nu verkrijgbaar voor Android! Google Play: Puddle THD. Helaas alleen voor Tegra 3.

Ook Heroes Call is gereleased, Google Play: Heroes Call THD. Freemium game, helaas. Geen heel leuk spel.

[ Voor 13% gewijzigd door Thomas op 29-06-2012 13:35 ]

• schubbie
Thomasthomas schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:34:
Puddle, winnaar van het Independant Games Festival van 2010, is nu verkrijgbaar voor Android! Google Play: Puddle THD. Helaas alleen voor Tegra 3.

Ook Heroes Call is gereleased, Google Play: Heroes Call THD. Freemium game, helaas. Geen heel leuk spel.
jammer. ik zoek nog een leuke RPG ;(

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is Google Play: Pocket Legends misschien wat?

• Cyleo
Ryan_ schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:42:
Google Play: Song Pop

[...]

Wat een verslavende game is dit zeg! :D Ik speel eigenlijk nooit games op mn toestel maar dit spel houdt me wel lekker bezig.
Ik vind deze op dit moment echt heel leuk, weet niet hoe lang het leuk blijft. Draw something en wordfeud leren mij dat het ongeveer 2 weken duurt, maar zeker het proberen waard.

• schubbie
Gisteren kwam m'n meisje met der iPad en Asphalt 7, wat 'n game zeg!!! Maarja ik heb geen iPad...
Maar ik las op 25 juni Asphalt 7: Heat, morgen van start in Google Play Store , maar ik vind niks?

Niet op m'n HTC One X (vraag met trouwens af of hij compatible is met m'n One X, Asphalt 5/6 was / is dat niet) maar ook niet in de online Google Play Store dus het zal aan mij liggen, maar weet iemand hoe of wat qua release van Asphalt 7, I wanna play!!! Als die ook nog €0,79 euro wordt net zoals op iOS word ik echt gek :9

Verwijderd

CLB schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:21:
Gisteren kwam m'n meisje met der iPad en Asphalt 7, wat 'n game zeg!!! Maarja ik heb geen iPad...
Maar ik las op 25 juni Asphalt 7: Heat, morgen van start in Google Play Store , maar ik vind niks?

[video]
Niet op m'n HTC One X (vraag met trouwens af of hij compatible is met m'n One X, Asphalt 5/6 was / is dat niet) maar ook niet in de online Google Play Store dus het zal aan mij liggen, maar weet iemand hoe of wat qua release van Asphalt 7, I wanna play!!! Als die ook nog €0,79 euro wordt net zoals op iOS word ik echt gek :9
http://www.phonesreview.c...halt-7-heat-android-game/

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 15:39
CLB schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:21:

[video]
아스팔트7 공식공략집 헝그리앱

Google translate Koreans <> Engels vertaling:
Asfalt 7 heonggeuriaep officiële gongryakjip Heonggeuriaep
Ja die heb ik ook wel gevonden, staat ook in m'n Market-link, maar dat is de game niet as far as I know...
Maar hij is al te vinden bij de minder legale kanalen... Later hoor Gameloft, distribueer je games maar is goed.

EDIT: Zijn groot tegenwoordig die ubergames zeg, Max Payne was 1,5GB, Asphalt 7 is 1GB :+
Asphalt 7

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 02-07-2012 15:04 ]

• Wom

Wom

Draw Race 2 is nu ook te downloaden. Best een toffe game, die ik al kende van iOS (zoals wel vaker...).

Google Play: Draw Race 2

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eindelijk!!

Fake EDIT: ;(
Deze app is compatibel met geen van uw apparaten.

Galaxy Note
Dit item kan niet worden geïnstalleerd in het land dat voor uw apparaat is geselecteerd.

• Cyleo
Ken. schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:29:
Eindelijk!!

Fake EDIT: ;(

[...]
Probeer deze eens: Google Play: Draw Race 2Die andere is de nationale versie ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Cyleo op 03-07-2012 17:57 ]

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Is er al Dead Trigger voor Android, dit is van de makers van Shadowgun. Ik heb een HTC One X dus Tegra 3 en wil hem graag THD. Weet iemand een release datum want kan zelf geen vaste datums vinden allemaal beetje hocus pocus 'het komt eraan' bla bla bla.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:40
NeoMe schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:09:
Is er al Dead Trigger voor Android, dit is van de makers van Shadowgun. Ik heb een HTC One X dus Tegra 3 en wil hem graag THD. Weet iemand een release datum want kan zelf geen vaste datums vinden allemaal beetje hocus pocus 'het komt eraan' bla bla bla.
je kan zelf ook eerst eens zoeken, eerste pagina die ik tegenkom: klik= over enkele uren

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Dankjewel, ja meeste sites waren allemaal vaag en gaven geen concrete datum.

Verwijderd

Wom schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:18:
Draw Race 2 is nu ook te downloaden. Best een toffe game, die ik al kende van iOS (zoals wel vaker...).

Google Play: Draw Race 2
Kende ik niet... Apart spel?!? Is dat daadwerkelijk leuk? Lijkt zo simpel... En saai...? Nog nooit gezien. Ziet er wel leuk uit maar ik kan me er weinig bij voorstellen. Heb ff op Youtube gekeken: vraag me nog steeds af wat er nou precies leuk aan is.
Dead Trigger heeft maar 90MB aan data, das weinig zeg... ShadowGun had 800MB ofzo, staat me bij...
Er was toch nog een game in aankomst, western, shooter... Is hier genoemd, vind hem niet meer..? -O- :7

Asphalt 7 is trouwens echt een dikke aanrader als je 'n beetje van dag genre houd, veel opties, grafisch top!

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 03-07-2012 23:43 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Cyleo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:57:
[...]

Probeer deze eens: Google Play: Draw Race 2Die andere is de nationale versie ;)
Ja, die is idd gewoon compatible met al mijn devices :)
Alleen wel 2,50 helaas.. Eerst Mini Motor Racer maar eens uitspelen.

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:50:
Asphalt 7 is trouwens echt een dikke aanrader als je 'n beetje van dag genre houd, veel opties, grafisch top!
Ik heb diverse racers op m'n Desire HD (gehad) en als ik Asphalt 7 zo bekijk, lijkt het niet veel nieuws. Meer van hetzelfde... Versie 7 binnen een paar jaar is misschien wat teveel van het goede? Ik denk dat ik dat soort games nu wel gezien heb: het is lollig de eerste rondjes maar eigenlijk niet echt iets voor een m'n mobiel. Misschien is het op een tablet anders.

Ik denk dat ik toch maar Draw Race 2 ga kopen: ik lees wel HEEL erg positieve reviews erover! ;)
Ieder z'n ding :) Heb Asphalt 5 en 6 bijna niet gespeeld dus I love this...
Draw Race daarentegen vind ik echt niks aan, lijntje tekenen en klaar, uhm ja...

Pagina: 1 ... 26 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.