Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zeer vet spel inderdaad! Wel erg groot, maar denk dat ik nog maar een spel of 6 overhoud die ik echt speel, naast de afleiding op gebruikelijke angry birds levels.Wom schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:30:
Death Rally is nu wereldwijd beschikbaar.
http://droidgaming.net/?p=633
Heeft echt TE lang geduurd, maar is super. Ouderwets verslaafd in ieder geval weer. Speelt zeer goed.mregeling2005 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:05:
Football Manager 2012 is uit !!!
https://play.google.com/s...vbS5zaWdhbWVzLmZtaGkiXQ..
Dit speelt zo lekker inderdaad. T was echt wennen maar eenmaal onder de knie, geweldig. Ben op de consoles in ieder geval grote van van de VT reeks, deze komt er nu mooi bij. Enig is, what's up met die player licenties, vervallen die voor SEGA op mobile ? Das wel echt jammer.Wom schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:52:
Virtua Tennis Challenge is ook beschikbaar voor andere smartphones nu. Vind hem zelf wel lekker spelen eigenlijk
Verder nog afwachten of SlamDunkKing ooit een port naar Android krijgt, superleuk spel op iOS. Gezien de site van de developer zal dat niet vrees ik.
Momenteel blijft als enige staan Virtua Tennis, FM12, Angry Birds series, Stardunk, Death Race, SoWWII en Temple Run op de android naast de interactieve Wordfeud/Draw Free/Unibet Poker.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Google Play: Lair Defense : Dungeon
Google Play: Lair Defense: Shrine
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ziet erg leuk uit. Alleen jammer dat ie niet op mijn telefoon kan (niet compatible).
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ik zie dat 'ie nu ook beschikbaar is voor m'n HTC Desire HD. Speelt het een beetje op een smartphone of is dit meer een tabletgame?martincm schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:35:
[...]
Dit speelt zo lekker inderdaad. T was echt wennen maar eenmaal onder de knie, geweldig. Ben op de consoles in ieder geval grote van van de VT reeks, deze komt er nu mooi bij. Enig is, what's up met die player licenties, vervallen die voor SEGA op mobile ? Das wel echt jammer.
Ik vind het zo nu en dan lastig te achterhalen of iets nou voor een phone of tablet is bedoeld... Ik neem aan dat als ik 'm op mijn DHD kan downloaden, dat het dan ook speelbaar is, maar hoe ouder m'n telefoon wordt en hoe meer tablets hip worden, hoe vaker ik twijfel.
YouTube: androidgamingnl
Verwijderd
Slechte nieuws: ik snap geen hol van de controls. Nou ja, op zich snap ik het wel, het lijkt simpel, maar m'n speler gaat steeds lopen als ik dat niet wil, ik kan niet achterhalen wanneer ik nou kan of moet beginnen met swipen om te slaan en ook niet wanneer ik nou moet stoppen met swipen om daadwerkelijk te slaan... Ik heb nu nog maar iets van 20 minuten gespeeld, maar kan er geen ruk van. Soms sla ik opeens wel een keer lekker hard maar soms weer niet... Ik heb begrepen dat hoe eerder je begint met slaan, hoe harder, maar soms wil ik beginnen met slaan en dan loopt 'ie alleen maar... Soms sla ik opeens hoge ballen omdat het spel schijnbaar een loop command als onderdeel van de slag ziet... en omgekeerd... Soms wil ik een korte bal maar slaat 'ie lang... Eigenlijk doet 'ie zelden wat ik wil.
Enfin, ik ga er maar vanuit dat ik na een paar uur spelen wel achterhaald heb hoe het ongeveer moet...
EDIT
Begin het al wat door te krijgen: het maakt niet uit hoe lang je over een swipe doet en of je die vasthoudt aan het eind of niet: het gaat om hoe snel je een swipe doet. Enige probleem dat ik nog heb is dat ik zo nu en dan ga lopen i.p.v. slaan. En dat ik nog steeds ingemaakt wordt, haha, maar ik maak nu wel al wat punten.
Ik vind het trouwens echt een topper: ik had eigenlijk niet verwacht een spel op m'n DHD te krijgen dat er zo goed uitziet en zo lekker loopt...!!!
EDIT 2
Mwah... werkt nog steeds niet lekker. Ik zie geen verschil tussen korte en lange swipes... De bal gaat niet zoals ik wil en smashen kan al helemaal niet, lijkt het...? Ik sla vaak veel te hoog...
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 16:15 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ga ik zeker even checken. Flashback was toendertijd ook zo'n top game!Lizard schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:27:
Google Play: Another World is nu tijdelijk in de aanbieding voor € 1,99
Hier helaas ook nog niet One X compatible, alleen voor oudere toestellen... Ziet er leuk uit!Zeror schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:58:
Ziet erg leuk uit. Alleen jammer dat ie niet op mijn telefoon kan (niet compatible).
Om over Virtua Tennis Challenge nog maar niet te spreken:
ZTE Blade
Dit item is niet compatibel met uw apparaat.
HTC One X
KPN HTC HTC One X
HTC One X
Razr
Milestone
Archos
HTC Evo 3D
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
En hier zie ik ook het grootste nadeel van Android op allerlei toestelen. Mijn Galaxy S i9000 was tot een jaar geleden nog meer dan voldoende. Niet zo zeer een Apple fan, maar die games draaien meer wel dan niet naar mijn idee.CLB schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:58:
[...]
Hier helaas ook nog niet One X compatible, alleen voor oudere toestellen... Ziet er leuk uit!
Om over Virtua Tennis Challenge nog maar niet te spreken:
ZTE Blade
HTC One X
KPN HTC HTC One X
HTC One X
Razr
Milestone
Archos
HTC Evo 3D
Verwijderd
Ik was enthousiast toen ik zag hoe mooi het liep en zo maar je koopt een spelletje uiteindelijk toch om het te SPELEN... en dat wil maar niet lukken. Heb ik natuurlijk weer met een 'duur' spel... (nu ja, het blijft allemaal spotgoedkoop natuurlijk.)
Het zal wel aan mij of m'n DHD liggen want iedereen vind het verder een top spel. Meuh...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 21:00 ]
Kan ik nu het beste bij EA naar een refund toewerken of gaat het nog werken? Heeft iemand ervaring hiermee?
Ook gedeïnstalleerde apps kun je dan weer herinstalleren zonder dat je internetverbinding hebt. Dat kan soms ook handig zijn.
Overigens is EA heel erg verkeerd bezig. Op mijn HTC Flyer krijg ik niets van ze werkend omdat de download die je bij eerste gebruik moet ophalen niet binnenkomt. Niet bij Sim City Deluxe. The Sims 3 of Need for Speed.
Waardeloos.
[ Voor 21% gewijzigd door CaptJackSparrow op 27-04-2012 21:24 ]
http://droidgaming.net/?p=966
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Edit: Overigens, maar die heb ik nooit gespeeld, zijn sommige adventures die te spelen zijn met ScummVM gratis te downloaden vanaf ScummVM, deze zijn ooit vrijgegeven.
[ Voor 20% gewijzigd door Arie- op 04-05-2012 02:41 ]
Verwijderd
In dit geval moet ik jullie "Day of the Tentacle" zeker aanbevelen. http://www.scummvm.org/screenshots/lec/tentacle/Arie- schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 02:40:
Ik weet niet of je oude Lucas Arts spellen hebt liggen. Anders is het installeren van de ScummVM misschien een idee. Ik heb me overigens goed vermaakt met The Lost City, wel binnen een avond uitgespeeld, maar nog altijd goedkoper dan een avondje bios. The Lost City is overigens wel twee keer zo groot als Grisly Manor denk ik.
Edit: Overigens, maar die heb ik nooit gespeeld, zijn sommige adventures die te spelen zijn met ScummVM gratis te downloaden vanaf ScummVM, deze zijn ooit vrijgegeven.
Heb me hier prima mee vermaakt!
Verwijderd
Hm, grappig dat ScummVM..! Alleen heb ik natuurliijk die oude games niet meer liggen... Maar goed, ik zie inderdaad dat je er een paar kan downloaden daar: misschien maar een keer proberen...Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:59:
[...]
In dit geval moet ik jullie "Day of the Tentacle" zeker aanbevelen. http://www.scummvm.org/screenshots/lec/tentacle/
Heb me hier prima mee vermaakt!
Ik heb trouwens nog wel de originele versie van Sam and Max hit the road, inclusief kleurenboek dat erbij zat! Vraag me af of die set onderhand geen geld waard is...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 13:34 ]
Heerlijk spel!Wom schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:10:
Swords & Soldiers (van het Nederlandse Romino Games) is nu ook in de Play Store te vinden!
http://droidgaming.net/?p=966
Sidescrolling RTS is het bijna.
Ja, ze zijn sowieso niet zo geweldig daar, ook met de compabiliteit van apps. Als ik de apk download werkt die bijna altijd, maar vanuit de market wil die dan natuurlijk niet installeren.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:20:
Voor dat soort zaken heb ik App Backup & Restore draaien die elke update van elke app (mits goed ingesteld) bewaart zodat je altijd zelf weer terug kunt gaan naar een oudere versie en niet afhankelijk bent van de Market/Play.
Ook gedeïnstalleerde apps kun je dan weer herinstalleren zonder dat je internetverbinding hebt. Dat kan soms ook handig zijn.
Overigens is EA heel erg verkeerd bezig. Op mijn HTC Flyer krijg ik niets van ze werkend omdat de download die je bij eerste gebruik moet ophalen niet binnenkomt. Niet bij Sim City Deluxe. The Sims 3 of Need for Speed.
Waardeloos.
http://www.idreams.pl/JellyDefense/
Heb het nog niet veel gespeeld maar het ziet er schitterend uit
Soms is het even moeilijk omdat niet elke tower tegen elk ventje werkt.
Ben dan ook wel blij dat ik het spel heb gehaald. Maar je moet dus wel van een leuke tower defence houden
Al? Dit was één van de spellen die destijds een dag voor tien cent werd aangeboden in de (destijds nog) Market. Tijdje geleden alweer dusMutatie schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:45:
Mensen al bezig met Jelly Defense?
Wat mij betreft deugt dat gewoon niet.
Ik weiger er nu dan ook €2,39 voor te betalen als ik het toen ook voor €0,10 had kunnen kopen.
Bij de 20 miljard actie dan maar.
Nja ik bracht het wat krom mischien, bedoelde niet dat het iets nieuws was. Vervang al voor ookKen. schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:12:
[...]
Al? Dit was één van de spellen die destijds een dag voor tien cent werd aangeboden in de (destijds nog) Market. Tijdje geleden alweer dus
[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 06-05-2012 00:18 ]
Yep. Heb me er erg mee vermaakt. Het spel ziet er erg mooi uit en speelt lekker soepel. Wat mij betreft mogen er meer spellen zoals deze komen (en dan bedoel ik niet tower defense, want daar zijn er al meer dan genoeg van
Verwijderd
Crysis in ontwikkeling door "EA" voor Android?
Gaaf om dit soort ontwikkelingen te zien. Persoonlijk hoop ik nog eens "Age of Empires" terug te zien op Android, en dan het liefst in multiplayer. Wat jullie?
Heb ik nog gehad op Windows Mobile 2003, wat een spel!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Haha, ik ook! Windows Mobile (6.1 ofzo) Complete kopie van de pc-game, laat maar komen!CLB schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 00:01:
The good and old Age of Empires, dat zou tof zijn...
Heb ik nog gehad op Windows Mobile 2003, wat een spel!
Denk overigens nog steeds dat multiplayer games de toekomst gaan hebben met de huidige generatie telefoons.
Waar heb je die screenshots vandaan?Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:56:
Gewoon weer even een geruchtje;-)
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaaf om dit soort ontwikkelingen te zien. Persoonlijk hoop ik nog eens "Age of Empires" terug te zien op Android, en dan het liefst in multiplayer. Wat jullie?
Lair Defense, is ook een toppertje..heb ze allebei uitgespeeld en alle sterren behaald..
Ik wacht nog altijd op een vette 'red alert'.
[ Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 08-05-2012 11:26 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Google Play: Lunar Racer
Hmm, ik vind de textures van de rotsen en de modellen van de bomen teveel op de standaard Unity3D assets lijken. Wat is je bron eigenlijk als ik vragen mag ?Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:56:
Gewoon weer even een geruchtje;-)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem ook niet veel gespeeld, met name omdat ik het na twee levels meer dan beu was. Het is steeds meer van hetzelfde. Ik heb Google Play: Robo Defense uitgespeeld, dat was voor mij blijkbaar even voldoende mbt dit soort games.Mutatie schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:45:
Mensen al bezig met Jelly Defense?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Any ideas...
Dit is wel tof: Google Play: Machinarium
[ Voor 79% gewijzigd door CLB op 14-05-2012 10:41 ]
Niet compatible met mijn devices helaasCLB schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:41:
En ik ben nog steeds op zoek naar een goede Red Alert game in de trend van Warfare Incorporated voor iOS..
Any ideas...
Dit is wel tof: http://www.google.nl/url?...tVRkwtAXFNtFWKJuaO5K2xvYg
Moet trouwens zeggen dat Pyramid Rising me best kan bezig houden. Normaal gezien ben ik niet zo van deze games, maar het is niet zo gericht op IAP als The Smurfs bijvoorbeeld. En de setting vind ik wel tof gedaan.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Jammer dat je al die games dan niet kan syncen, zodat je overal even ver bent enzo
€2,99 naja best, dan doen we dat toch...

Is toch wel heel erg weinig beeldoppervlakte gebruikt zeg... Nog minder dan op de PC / PlayBook... Ach
[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 15-05-2012 17:37 ]
Dat Jelly Defence lijkt me echt top. Jammer dat dat soort spellen soms zo moeilijk te vinden zijn. Je hoort vaak verhalen over dat de App Store kwalitatief zoveel betere apps heeft, maar met titels als Jelly Defence bijvoorbeeld valt dat wel mee.Ken. schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:12:
[...]
Al? Dit was één van de spellen die destijds een dag voor tien cent werd aangeboden in de (destijds nog) Market. Tijdje geleden alweer dus
Als je echter bij de populairste (gratis) apps&games kijkt staan daar alleen kwalitatief teleurstellende titels bij zoals 'prachtige gebroken scherm', 'mierenpletter' et cetera.. Dat soort titels vertekent de inhoud van de Play Store helemaal man.
https://www.google.nl/url...SIPjtGf6tiBAY_luKMcgUzT1A
Burp
En daarbij werkt het ook nog niet echt lekker, je raakt veel te snel verkeerde letters aan...Wii4all schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:59:
Rumble is trouwens beschikbaar voor android, helaas alleen wel betaald:
https://www.google.nl/url...SIPjtGf6tiBAY_luKMcgUzT1A
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Google Play: Radiant Defense#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5ldC5oZXhhZ2UuZGVmZW5zZSJd
Merk alleen wel dat ik het een erg moeilijke tower defense vind. Moet er nog een beetje draai in vinden, want op het einde van een mission gaat het toch verkeerd met zeer sterke waves. Maar goed, het een best een mooie versie van tower defense.
Nu ga ik ook nog even deze proberen:
Google Play: Tower Defense#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5jb20ydXMudG93ZXJkZWZlbnNlLm5vcm1hbC5mcmVlZnVsbC5nb29nbGUuZ2xvYmFsLmFuZHJvaWQuY29tbW9uIl0.
Ja ik ben tower defense fan
[ Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 18-05-2012 11:37 ]
Google Play: Spirit HD
Google Play: Quell Reflect
Google Play: Quell
Google Play: Space Physics
Google Play: Apparatus
Google Play: Chalk Ball
Google Play: Cross Fingers
[ Voor 7% gewijzigd door CaptJackSparrow op 18-05-2012 13:52 ]
Verwijderd
Zoals je al kan raden is het een spelletje waar je woorden moet maken.
https://play.google.com/s...untain.games.woordketting
Gevonden = gemaakt?Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:37:
Ik heb een leuk spelletje voor gevonden: Woordketting.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Hm, dat ziet er aardig origineel uit...! Zo van 'waarom heb ik dat niet eerder gezien?!?'Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:37:
Ik heb een leuk spelletje voor gevonden: Woordketting.
Zoals je al kan raden is het een spelletje waar je woorden moet maken.
https://play.google.com/s...untain.games.woordketting
Ik dus ook, extra pijnlijk omdat er wel al rtsen en build games op de ipad zijn.CLB schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:41:
En ik ben nog steeds op zoek naar een goede Red Alert game in de trend van Warfare Incorporated voor iOS..
Any ideas...
Dit is wel tof: Google Play: Machinarium
Even downloaden, ook via andere bronnen soms *kuch* en dan via dropbox installeren. Werkt echt super.
Ook de betaalde games vind ik geen probleem maar je moet nu binnen een kwartier beslissen of de game wilt "houden". Dat vind ik soms wel een probleem omdat ik dan niet echt binnen die tijd kan bepalen of ik de game wel echt leuk vind ...
Daily driver; MB R171 SLK280
Het is bedoeld om te checken of een app werkt. Niet of je het leuk vindt.mir4dor schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:37:
Dat vind ik soms wel een probleem omdat ik dan niet echt binnen die tijd kan bepalen of ik de game wel echt leuk vind ...
Dat zit wel Schnorr.
Ik meen dat het eerst een uur was wat men blijkbaar te lang vond maar een kwartier is weer doorgeschoten naar het andere uiterste. Wellicht dat 30 minuten een betere balans zou geven.
Persoonlijk ben ik het daar mee eens, maar het is hier off topic dus graag weer on topic.CaptJackSparrow schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:19:
Wellicht dat 30 minuten een betere balans zou geven.
[ Voor 19% gewijzigd door pven op 20-05-2012 21:28 ]
Die 15 minuten zijn er om te voorkomen dat je niet-werkende shit aanschaft. Dat je dan ook nog een snelle eerste indruk krijgt is mooi meegenomen, maar niet het doel.
Dat zit wel Schnorr.
Google Play: Word CollapseVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:31:
[...]
Hm, dat ziet er aardig origineel uit...! Zo van 'waarom heb ik dat niet eerder gezien?!?'
Google Play: Dropwords
Voor normale apps werkt dat zeker maar games met enige regelmaat niet. Mede doordat je de helft van de tijd nog extra files mag downloaden waardoor je makkelijk over je kwartier heen gaat.Stukfruit schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:27:
Je loopt ook niet de bioscoop in om daar eerst een half uur van een film te kijken en daarna weg te lopen zonder te betalen, want "je vindt het niets".
Die 15 minuten zijn er om te voorkomen dat je niet-werkende shit aanschaft. Dat je dan ook nog een snelle eerste indruk krijgt is mooi meegenomen, maar niet het doel.
Vooral met een verbinding zoals die ik hier heb
Vriend van mij heeft een aantal games (apk files) wat hij heeft gedownload.
Normaal moet je voor deze games betalen maar het werkt op zijn Sensation.
Zelf ben ik tegen om niet te betalen voor games. Maar nu vraag ik me af of er niet een risico zit dat Google of de uitgever je kan tracen.
Iemand een idee of dit mogelijk is en wat de risico's zijn?
Of zijn deze files gepatched?
Verwijderd
Ja, dit is te tracen, de inhoud van de telefoon wordt gewist en gesnapte gebruikers worden geblokkeerd 'for life'.ChiMan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:13:
Heb een vraag maar weet niet of het hier hoort.
Zelf ben ik tegen om niet te betalen voor games. Maar nu vraag ik me af of er niet een risico zit dat Google of de uitgever je kan tracen.
Geen idee of het zo is, maar van mij mag het.
Klopt!Ken. schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:33:
Wat maakt dat uit als je je apps en games toch via de Play Store aanschaft?
Maar ben gewoon benieuwd hoe er om wordt gegaan door Google en/of de uitgever.
Aangezien je toestel bijna continue online is en vele informatie van jouw beschikbaar is, kan men uds ook maatregelen nemen.
De tijd zou nu pas moeten ingaan nadat je klaar bent met downloadenTouchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:31:
[...]
Voor normale apps werkt dat zeker maar games met enige regelmaat niet. Mede doordat je de helft van de tijd nog extra files mag downloaden waardoor je makkelijk over je kwartier heen gaat.
Vooral met een verbinding zoals die ik hier heb
Ik weet alleen even niet meer zeker of dat alleen vanaf een bepaalde versie was of voor allemaal.
Dan ga ik er natuurlijk wel vanuit dat het om extra bestanden uit de Market gaat en niet zoals op de Gameloft-manier.
Dat zit wel Schnorr.
De gameloft manierStukfruit schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:10:
[...]
De tijd zou nu pas moeten ingaan nadat je klaar bent met downloaden
Ik weet alleen even niet meer zeker of dat alleen vanaf een bepaalde versie was of voor allemaal.
Dan ga ik er natuurlijk wel vanuit dat het om extra bestanden uit de Market gaat en niet zoals op de Gameloft-manier.
In ergste geval zullen ze de werking van het spel blokkeren, in praktijk vermoed ik dat ze niet eens moeite ondernemen, mensen die dit doen gaan in de toekomst echt niet in 1 keer wel spellen in de store kopen.ChiMan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:13:
Verwijderd
"Vriend" sure..ChiMan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:13:
*kwijl*
Eens alles downloaden en testen!
Thanks!raptorix schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:16:
[...]
In ergste geval zullen ze de werking van het spel blokkeren, in praktijk vermoed ik dat ze niet eens moeite ondernemen, mensen die dit doen gaan in de toekomst echt niet in 1 keer wel spellen in de store kopen.
Had al zo'n vermoeden.
Neem het risico niet om in problemen te komen voor een paar euro!
Speelt goed, ziet er leuk uit en is gratis te downloaden.
FAP FAP, maar is het ook goed te bedienen met touchscreen?Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:10:
http://www.androidpolice....ersion-in-the-play-store/
*kwijl*
Eens alles downloaden en testen!Ben benieuwd of het op mijn Hummingbird of Snapdragon wil draaien
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Bij deze beëindig ik de discussie. Zoals gemeld: als je je apps netjes koopt,dan boeit deze vraag niet.ChiMan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:13:
Because We May
Hier lijken de meeste wel tussen te staan. Gewoon met zoekterm: becausewemay
Ik zie kortingspercentages variërend van 50-70 procent. Een grapjas die 50% geeft noemt het 100% maar die rekent dan toch echt de verkeerde kant op.
Misschien als iemand er zin in heeft kan er wellicht een apart topic aangemaakt worden voor deze actie waarin in de topicstart uiteindelijk een complete lijst komt te staan van alle aanbiedingen met link en van>voor prijzen.
Ik heb daar zelf niet echt zin in maar een enthousiasteling evt. geholpen door de rest die linkjes verzamelen die dan naar de topicstart gekopieerd kunnen worden komt er wel uit.
Een paar om te beginnen.
Google Play: World of Goo
Van €4,99 voor €1,99
Google Play: Osmos HD
Van €2,99 voor €0,79
Google Play: Cogs
Van €2,99 voor €0,79
Wie begint het topic: Android Games Kortingsactie: Because We May - tot 1 Juni
(Eerst maar eens wat demo's downloaden.
Google Play: SHADOWGUN THD
1,88 euro, ook de THD versie! Koopje!
[ Voor 35% gewijzigd door Bartske op 24-05-2012 10:48 ]
Edge is ook erg leukCaptJackSparrow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:24:
En het is los...
Because We May
Hier lijken de meeste wel tussen te staan. Gewoon met zoekterm: becausewemay
Ik zie kortingspercentages variërend van 50-70 procent. Een grapjas die 50% geeft noemt het 100% maar die rekent dan toch echt de verkeerde kant op.
Misschien als iemand er zin in heeft kan er wellicht een apart topic aangemaakt worden voor deze actie waarin in de topicstart uiteindelijk een complete lijst komt te staan van alle aanbiedingen met link en van>voor prijzen.
Ik heb daar zelf niet echt zin in maar een enthousiasteling evt. geholpen door de rest die linkjes verzamelen die dan naar de topicstart gekopieerd kunnen worden komt er wel uit.
Een paar om te beginnen.
Google Play: World of Goo
Van €4,99 voor €1,99
Google Play: Osmos HD
Van €2,99 voor €0,79
Google Play: Cogs
Van €2,99 voor €0,79
Wie begint het topic: Android Games Kortingsactie: Because We May - tot 1 Juni
(Eerst maar eens wat demo's downloaden.)
Oh je bedoelt de klikbare namen op de Because We May pagina neem ik aan.
[ Voor 26% gewijzigd door CaptJackSparrow op 24-05-2012 11:27 ]
Hierzo de downloadlink:Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:10:
http://www.androidpolice....ersion-in-the-play-store/
*kwijl*
Eens alles downloaden en testen!Ben benieuwd of het op mijn Hummingbird of Snapdragon wil draaien
http://www.armedpineapple...on-android-with-corsixth/
Die in de market staat is niet van hem (Armed Pineapple), maar een duplicate van zijn gebruikte code. Armed Pineapple bied de gratis aan in tegenstelling tot de andere versie in de market.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Artikel gelezen. Daar staat alles inZeror schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:31:
[...]
Hierzo de downloadlink:
http://www.armedpineapple...on-android-with-corsixth/
Die in de market staat is niet van hem (Armed Pineapple), maar een duplicate van zijn gebruikte code. Armed Pineapple bied de gratis aan in tegenstelling tot de andere versie in de market.
Ik zie wel dat op die site alleen de demo van ThemeHospital staat. Niet de full version. Dus daar moet je dan nog wel even ergens vandaan toveren.Touchdomex schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:34:
[...]
Artikel gelezen. Daar staat alles inOok de link naar alle bestanden.
Ik heb hem hier op CD moet alleen nog alles eraf plukken.Zeror schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:52:
[...]
Ik zie wel dat op die site alleen de demo van ThemeHospital staat. Niet de full version. Dus daar moet je dan nog wel even ergens vandaan toveren.
Ik wil steeds meer een tabletje voor dit soort dingen. ScummVM, OpenTTD en nu dit erop
Hmmm. Crap. Heb de ISO gedownload van Theme Hospital. Uitgepakt op mijn telefoon, maar CorsixTH app keurt het niet goed als install folder.
[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 24-05-2012 13:01 ]
Verwijderd
Cool! Ga ff kijken wat er allemaal te koop is! (Waarom is die actie eigenlijk...? Antwoord: http://www.becausewemay.com/) Jammer dat ik nét Osmos heb gekocht, maar goed, die paar euro...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 12:52 ]
Sjonge jonge, klinkt alsof je een nieuwe auto koopt.CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:08:
De demo van World of Goo heeft me nog niet kunnen overtuigen dat ik het onderhoudend genoeg vind om het evt. aan te schaffen. De demo van Cogs lijkt de goede kant op te gaan om dat besluit wel bij me teweeg te brengen.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
World of Goo moet je gewoon aanschaffen. Net als Osmos is het een musthave!CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:08:
De demo van World of Goo heeft me nog niet kunnen overtuigen dat ik het onderhoudend genoeg vind om het evt. aan te schaffen. De demo van Cogs lijkt de goede kant op te gaan om dat besluit wel bij me teweeg te brengen.
World of Goo is briljant!CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:12:
Als ik het nauwelijks zal spelen is het onzin om op je tablet te zetten zelfs als het gratis is. Ik geef vooral aan dat Cogs wat mij betreft het bekijken waard is. Moet ik dat nou echt expliciet uitleggen?
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18
Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.