Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:16

Wom

Virtua Tennis Challenge is ook beschikbaar voor andere smartphones nu. Vind hem zelf wel lekker spelen eigenlijk :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Zeer vet spel inderdaad! Wel erg groot, maar denk dat ik nog maar een spel of 6 overhoud die ik echt speel, naast de afleiding op gebruikelijke angry birds levels.
Heeft echt TE lang geduurd, maar is super. Ouderwets verslaafd in ieder geval weer. Speelt zeer goed.
Wom schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:52:
Virtua Tennis Challenge is ook beschikbaar voor andere smartphones nu. Vind hem zelf wel lekker spelen eigenlijk :)
Dit speelt zo lekker inderdaad. T was echt wennen maar eenmaal onder de knie, geweldig. Ben op de consoles in ieder geval grote van van de VT reeks, deze komt er nu mooi bij. Enig is, what's up met die player licenties, vervallen die voor SEGA op mobile ? Das wel echt jammer.

Verder nog afwachten of SlamDunkKing ooit een port naar Android krijgt, superleuk spel op iOS. Gezien de site van de developer zal dat niet vrees ik.
Momenteel blijft als enige staan Virtua Tennis, FM12, Angry Birds series, Stardunk, Death Race, SoWWII en Temple Run op de android naast de interactieve Wordfeud/Draw Free/Unibet Poker.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Lair Defense - Dungeon / Shrine is een tower defense met draken vs. ridders enzo.

Google Play: Lair Defense : Dungeon

Google Play: Lair Defense: Shrine

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 22:55

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zag het spelletje Shark Dash

Ziet erg leuk uit. Alleen jammer dat ie niet op mijn telefoon kan (niet compatible).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:35:
[...]

Dit speelt zo lekker inderdaad. T was echt wennen maar eenmaal onder de knie, geweldig. Ben op de consoles in ieder geval grote van van de VT reeks, deze komt er nu mooi bij. Enig is, what's up met die player licenties, vervallen die voor SEGA op mobile ? Das wel echt jammer.
Ik zie dat 'ie nu ook beschikbaar is voor m'n HTC Desire HD. Speelt het een beetje op een smartphone of is dit meer een tabletgame?

Ik vind het zo nu en dan lastig te achterhalen of iets nou voor een phone of tablet is bedoeld... Ik neem aan dat als ik 'm op mijn DHD kan downloaden, dat het dan ook speelbaar is, maar hoe ouder m'n telefoon wordt en hoe meer tablets hip worden, hoe vaker ik twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik neem aan dat ze dat wel enigszins hebben getest. Mijn Note is bijvoorbeeld wel ondersteund terwijl mijn Desire dat niet is (die zou 'm ook écht niet aan kunnen idd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Speelt prima op een smartphone. Heb op mn youtubekanaal een filmpje staan zodat je kunt zien hoe het gespeeld wordt:

YouTube: androidgamingnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede nieuws: Virtua Tennis loopt prachtig op m'n Desire HD! Echt een topper grafisch gezien!!!

Slechte nieuws: ik snap geen hol van de controls. Nou ja, op zich snap ik het wel, het lijkt simpel, maar m'n speler gaat steeds lopen als ik dat niet wil, ik kan niet achterhalen wanneer ik nou kan of moet beginnen met swipen om te slaan en ook niet wanneer ik nou moet stoppen met swipen om daadwerkelijk te slaan... Ik heb nu nog maar iets van 20 minuten gespeeld, maar kan er geen ruk van. Soms sla ik opeens wel een keer lekker hard maar soms weer niet... Ik heb begrepen dat hoe eerder je begint met slaan, hoe harder, maar soms wil ik beginnen met slaan en dan loopt 'ie alleen maar... Soms sla ik opeens hoge ballen omdat het spel schijnbaar een loop command als onderdeel van de slag ziet... en omgekeerd... Soms wil ik een korte bal maar slaat 'ie lang... Eigenlijk doet 'ie zelden wat ik wil. }:O

Enfin, ik ga er maar vanuit dat ik na een paar uur spelen wel achterhaald heb hoe het ongeveer moet... ;)

EDIT
Begin het al wat door te krijgen: het maakt niet uit hoe lang je over een swipe doet en of je die vasthoudt aan het eind of niet: het gaat om hoe snel je een swipe doet. Enige probleem dat ik nog heb is dat ik zo nu en dan ga lopen i.p.v. slaan. En dat ik nog steeds ingemaakt wordt, haha, maar ik maak nu wel al wat punten.

Ik vind het trouwens echt een topper: ik had eigenlijk niet verwacht een spel op m'n DHD te krijgen dat er zo goed uitziet en zo lekker loopt...!!!

EDIT 2
Mwah... werkt nog steeds niet lekker. Ik zie geen verschil tussen korte en lange swipes... De bal gaat niet zoals ik wil en smashen kan al helemaal niet, lijkt het...? Ik sla vaak veel te hoog... }:O Jammer dat er geen tutorial in het spel zit.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max Payne zou vandaag uitkomen, maar helaas... De liefhebbers zullen nog iets meer geduld moeten hebben.

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/4w2y4zgzhyo2rp2/Delay.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizard schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:27:
Google Play: Another World is nu tijdelijk in de aanbieding voor € 1,99
Ga ik zeker even checken. Flashback was toendertijd ook zo'n top game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:58:
Ziet erg leuk uit. Alleen jammer dat ie niet op mijn telefoon kan (niet compatible).
Hier helaas ook nog niet One X compatible, alleen voor oudere toestellen... Ziet er leuk uit!

Om over Virtua Tennis Challenge nog maar niet te spreken:
ZTE Blade
Dit item is niet compatibel met uw apparaat.
HTC One X
KPN HTC HTC One X
HTC One X
Razr
Milestone
Archos
HTC Evo 3D

:')

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:58:
[...]

Hier helaas ook nog niet One X compatible, alleen voor oudere toestellen... Ziet er leuk uit!

Om over Virtua Tennis Challenge nog maar niet te spreken:
ZTE Blade
HTC One X
KPN HTC HTC One X
HTC One X
Razr
Milestone
Archos
HTC Evo 3D

:')
En hier zie ik ook het grootste nadeel van Android op allerlei toestelen. Mijn Galaxy S i9000 was tot een jaar geleden nog meer dan voldoende. Niet zo zeer een Apple fan, maar die games draaien meer wel dan niet naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gloeriende gloeiende gloeiende... wat een rukspel is dat Virtua Tennis. Ziet er top uit maar die controls werken gewoon niet op mijn DHD. Om de haverklap gaat de speler lopen in plaats van slaan en daardoor win ik geen enkel spel. Ook maakt het totaal compleet helemaal NIETS uit of ik nou kort swipe naar het net of helemaal naar de achterlijn: elke bal is gewoon diep. En vaak te hoog ook. Waardeloos. Dropshots wil 'ie ook zelden doen. Flutzooi. Dus het enige wat ik kan doen is zo ver mogelijk links en dan weer rechts slaan en dat achter elkaar in de hoop dat ik niet ga lopen of dat die ander zich vergist.

Ik was enthousiast toen ik zag hoe mooi het liep en zo maar je koopt een spelletje uiteindelijk toch om het te SPELEN... en dat wil maar niet lukken. Heb ik natuurlijk weer met een 'duur' spel... (nu ja, het blijft allemaal spotgoedkoop natuurlijk.)

Het zal wel aan mij of m'n DHD liggen want iedereen vind het verder een top spel. Meuh... :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik had alweer een hele tijd geleden Bejeweled 2 gekocht op&voor mijn Samsung Galaxy S (GT-I9000). Ik had eigenlijk nooit problemen opgemerkt met het spel, ook een paar updates gehad meen ik, maar nu meldt Google Play na een firmware update en factory reset dat het spel niet compatibel is met de telefoon... zucht...

Kan ik nu het beste bij EA naar een refund toewerken of gaat het nog werken? Heeft iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Voor dat soort zaken heb ik App Backup & Restore draaien die elke update van elke app (mits goed ingesteld) bewaart zodat je altijd zelf weer terug kunt gaan naar een oudere versie en niet afhankelijk bent van de Market/Play.

Ook gedeïnstalleerde apps kun je dan weer herinstalleren zonder dat je internetverbinding hebt. Dat kan soms ook handig zijn.

Overigens is EA heel erg verkeerd bezig. Op mijn HTC Flyer krijg ik niets van ze werkend omdat de download die je bij eerste gebruik moet ophalen niet binnenkomt. Niet bij Sim City Deluxe. The Sims 3 of Need for Speed.

Waardeloos. :(

[ Voor 21% gewijzigd door CaptJackSparrow op 27-04-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Swords & Soldiers (van het Nederlandse Romino Games) is nu ook in de Play Store te vinden!

http://droidgaming.net/?p=966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Weet iemand nog een leuke point and click game die wat langer duurt. The Lost City schijnt erg leuk te zijn, maar ook weer erg kort.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik weet niet of je oude Lucas Arts spellen hebt liggen. Anders is het installeren van de ScummVM misschien een idee. Ik heb me overigens goed vermaakt met The Lost City, wel binnen een avond uitgespeeld, maar nog altijd goedkoper dan een avondje bios ;). The Lost City is overigens wel twee keer zo groot als Grisly Manor denk ik.

Edit: Overigens, maar die heb ik nooit gespeeld, zijn sommige adventures die te spelen zijn met ScummVM gratis te downloaden vanaf ScummVM, deze zijn ooit vrijgegeven.

[ Voor 20% gewijzigd door Arie- op 04-05-2012 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arie- schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 02:40:
Ik weet niet of je oude Lucas Arts spellen hebt liggen. Anders is het installeren van de ScummVM misschien een idee. Ik heb me overigens goed vermaakt met The Lost City, wel binnen een avond uitgespeeld, maar nog altijd goedkoper dan een avondje bios ;). The Lost City is overigens wel twee keer zo groot als Grisly Manor denk ik.

Edit: Overigens, maar die heb ik nooit gespeeld, zijn sommige adventures die te spelen zijn met ScummVM gratis te downloaden vanaf ScummVM, deze zijn ooit vrijgegeven.
In dit geval moet ik jullie "Day of the Tentacle" zeker aanbevelen. http://www.scummvm.org/screenshots/lec/tentacle/
Heb me hier prima mee vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:59:
[...]

In dit geval moet ik jullie "Day of the Tentacle" zeker aanbevelen. http://www.scummvm.org/screenshots/lec/tentacle/
Heb me hier prima mee vermaakt!
Hm, grappig dat ScummVM..! Alleen heb ik natuurliijk die oude games niet meer liggen... Maar goed, ik zie inderdaad dat je er een paar kan downloaden daar: misschien maar een keer proberen...

Ik heb trouwens nog wel de originele versie van Sam and Max hit the road, inclusief kleurenboek dat erbij zat! Vraag me af of die set onderhand geen geld waard is... ;) Het enige wat ik er nog van weet (behalva de halfgare humor) is dat ik het spel zonder walkthrough totaal niet kon uitspelen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wom schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:10:
Swords & Soldiers (van het Nederlandse Romino Games) is nu ook in de Play Store te vinden!

http://droidgaming.net/?p=966
Heerlijk spel! _/-\o_
Sidescrolling RTS is het bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 09:48
Andere geniale lucasarts spellen zijn Secret of Monkey Island and Monkey Island 2. Simon the Sorcerer van Adventuresoft is ook erg leuk. Allemaal via ScummVM te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja en Leisure Suit Larry, Maniac Mansion, Police Quest, Kings Quest, Loom en Full Throttle. Maar dat is toch wel een beetje verplichte kost / algemene kennis niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:20:
Voor dat soort zaken heb ik App Backup & Restore draaien die elke update van elke app (mits goed ingesteld) bewaart zodat je altijd zelf weer terug kunt gaan naar een oudere versie en niet afhankelijk bent van de Market/Play.

Ook gedeïnstalleerde apps kun je dan weer herinstalleren zonder dat je internetverbinding hebt. Dat kan soms ook handig zijn.

Overigens is EA heel erg verkeerd bezig. Op mijn HTC Flyer krijg ik niets van ze werkend omdat de download die je bij eerste gebruik moet ophalen niet binnenkomt. Niet bij Sim City Deluxe. The Sims 3 of Need for Speed.

Waardeloos. :(
Ja, ze zijn sowieso niet zo geweldig daar, ook met de compabiliteit van apps. Als ik de apk download werkt die bijna altijd, maar vanuit de market wil die dan natuurlijk niet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:58
Mensen al bezig met Jelly Defense?
http://www.idreams.pl/JellyDefense/

Heb het nog niet veel gespeeld maar het ziet er schitterend uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:59
Het speelt ook wel fijn, en het ziet er schitterend uit ja.
Soms is het even moeilijk omdat niet elke tower tegen elk ventje werkt.

Ben dan ook wel blij dat ik het spel heb gehaald. Maar je moet dus wel van een leuke tower defence houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mutatie schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:45:

Al? Dit was één van de spellen die destijds een dag voor tien cent werd aangeboden in de (destijds nog) Market. Tijdje geleden alweer dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En daarom vind ik het ook zo frustrerend dat je een app niet kon kopen als hij niet compatibel was met het device/de devices die je op dat moment had. Toen kon ik hem niet kopen maar ik had het graag gedaan vooruitlopend op het moment dat ik een device zou kopen die er wel compatible mee is... zoals nu ondertussen het geval is. Waarom mogen mensen die wel compatible devices hebben wel van een aanbieding gebruik maken en anderen niet?

Wat mij betreft deugt dat gewoon niet. :(

Ik weiger er nu dan ook €2,39 voor te betalen als ik het toen ook voor €0,10 had kunnen kopen.

Bij de 20 miljard actie dan maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 22:58
Wanneer de kip bij de AH niet meer in de bonus is koop ik het ook wel :P
Ken. schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:12:
[...]

Al? Dit was één van de spellen die destijds een dag voor tien cent werd aangeboden in de (destijds nog) Market. Tijdje geleden alweer dus :)
Nja ik bracht het wat krom mischien, bedoelde niet dat het iets nieuws was. Vervang al voor ook :+

[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 06-05-2012 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nou, in dat geval :P

Yep. Heb me er erg mee vermaakt. Het spel ziet er erg mooi uit en speelt lekker soepel. Wat mij betreft mogen er meer spellen zoals deze komen (en dan bedoel ik niet tower defense, want daar zijn er al meer dan genoeg van ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon weer even een geruchtje;-)

Crysis in ontwikkeling door "EA" voor Android?
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpnow.nl/img=112a8558ea
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpnow.nl/img=51e2142eb3

Gaaf om dit soort ontwikkelingen te zien. Persoonlijk hoop ik nog eens "Age of Empires" terug te zien op Android, en dan het liefst in multiplayer. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The good and old Age of Empires, dat zou tof zijn...
Heb ik nog gehad op Windows Mobile 2003, wat een spel!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 00:01:
The good and old Age of Empires, dat zou tof zijn...
Heb ik nog gehad op Windows Mobile 2003, wat een spel!
Haha, ik ook! Windows Mobile (6.1 ofzo) Complete kopie van de pc-game, laat maar komen!
Denk overigens nog steeds dat multiplayer games de toekomst gaan hebben met de huidige generatie telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:56:

[afbeelding]
[afbeelding]

Gaaf om dit soort ontwikkelingen te zien. Persoonlijk hoop ik nog eens "Age of Empires" terug te zien op Android, en dan het liefst in multiplayer. Wat jullie?
Waar heb je die screenshots vandaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Frontline Commando, erg vet. Shooter maar dan vanuit paar vaste posities. Je verdient geld en zo kun je betere wapens kopen. Verschillende missies, is wel van Glu dus er zit een verdien systeem in maar is niet noodzakelijk om te betalen want is gewoon gratis.

Lair Defense, is ook een toppertje..heb ze allebei uitgespeeld en alle sterren behaald..

Ik wacht nog altijd op een vette 'red alert'.

[ Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 08-05-2012 11:26 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Lunar Racer is verschenen voor Android, als een gratis download. Elke week zal Noodlecake een andere game naar Android porten, waarvan dit de eerste is :)

Google Play: Lunar Racer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 13:49
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:56:

[afbeelding]
[afbeelding]

Hmm, ik vind de textures van de rotsen en de modellen van de bomen teveel op de standaard Unity3D assets lijken. Wat is je bron eigenlijk als ik vragen mag ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Ik heb nu pas voor het eerst Let's Golf 3! ontdekt. Wat een leuk spel is dat eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind die Crysis shots er ook verschrikkelijk uitzien, ik denk dat niemand dat zou kopen. Er zijn veel mooiere games op de markt die het prima doen op Dual/Quad Core telefoons. Neem Modern Combat 3, Dark Meadow, Shadowgun natuurlijk... Daarnaast zijn er ook games in de maak voor Tegra 3 die adembenemend zijn, neem Rennaisance Blood; http://www.tegrazone.com/games/renbloodthd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mutatie schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 22:45:

Ik heb hem ook niet veel gespeeld, met name omdat ik het na twee levels meer dan beu was. Het is steeds meer van hetzelfde. Ik heb Google Play: Robo Defense uitgespeeld, dat was voor mij blijkbaar even voldoende mbt dit soort games. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik ben nog steeds op zoek naar een goede Red Alert game in de trend van Warfare Incorporated voor iOS..

Any ideas...

Dit is wel tof: Google Play: Machinarium

[ Voor 79% gewijzigd door CLB op 14-05-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

CLB schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:41:
En ik ben nog steeds op zoek naar een goede Red Alert game in de trend van Warfare Incorporated voor iOS..

Any ideas...

Dit is wel tof: http://www.google.nl/url?...tVRkwtAXFNtFWKJuaO5K2xvYg
Niet compatible met mijn devices helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar daarom wel 'n berichtje waard op je mooie site :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Hm ja, loop gigantisch achter met nieuwspostings. Druk op werk en zelf een huis bouwen is lastig te combineren met het bijhouden van een aantal websites, zo blijkt ;)

Moet trouwens zeggen dat Pyramid Rising me best kan bezig houden. Normaal gezien ben ik niet zo van deze games, maar het is niet zo gericht op IAP als The Smurfs bijvoorbeeld. En de setting vind ik wel tof gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:31

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ja maar nu met review :>

Ik heb hem al op de PC :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahaa op die manier :) Ik ook en op m'n PlayBook :) En nu nog op m'n telefoon...
Jammer dat je al die games dan niet kan syncen, zodat je overal even ver bent enzo :(

€2,99 naja best, dan doen we dat toch...
Machinarium for Android

Machinarium for Android

Machinarium for Android

Is toch wel heel erg weinig beeldoppervlakte gebruikt zeg... Nog minder dan op de PC / PlayBook... Ach :9

[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 15-05-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ziet er mooi uit maar ik heb de indruk dat dit spel het best tot zijn recht komt op een 10" tablet. Zelfs op een 1024x600 7" tablet zou het allemaal nog wel eens wat priegelig kunnen zijn. Jammer dat er geen demo van te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 18:49
Ken. schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:12:
[...]

Dat Jelly Defence lijkt me echt top. Jammer dat dat soort spellen soms zo moeilijk te vinden zijn. Je hoort vaak verhalen over dat de App Store kwalitatief zoveel betere apps heeft, maar met titels als Jelly Defence bijvoorbeeld valt dat wel mee.

Als je echter bij de populairste (gratis) apps&games kijkt staan daar alleen kwalitatief teleurstellende titels bij zoals 'prachtige gebroken scherm', 'mierenpletter' et cetera.. Dat soort titels vertekent de inhoud van de Play Store helemaal man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Daarom hebben we een topic als dit he, om iedereen te wijzen op toffe games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osmos HD gekocht: verslavend spelletje! :) Zo simpel en zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Rumble is trouwens beschikbaar voor android, helaas alleen wel betaald:
https://www.google.nl/url...SIPjtGf6tiBAY_luKMcgUzT1A

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Wii4all schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 08:59:
Rumble is trouwens beschikbaar voor android, helaas alleen wel betaald:
https://www.google.nl/url...SIPjtGf6tiBAY_luKMcgUzT1A
En daarbij werkt het ook nog niet echt lekker, je raakt veel te snel verkeerde letters aan...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
Radiant defense speelt ook wel goed.

Google Play: Radiant Defense#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5ldC5oZXhhZ2UuZGVmZW5zZSJd

Merk alleen wel dat ik het een erg moeilijke tower defense vind. Moet er nog een beetje draai in vinden, want op het einde van een mission gaat het toch verkeerd met zeer sterke waves. Maar goed, het een best een mooie versie van tower defense.

Nu ga ik ook nog even deze proberen:

Google Play: Tower Defense#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5jb20ydXMudG93ZXJkZWZlbnNlLm5vcm1hbC5mcmVlZnVsbC5nb29nbGUuZ2xvYmFsLmFuZHJvaWQuY29tbW9uIl0.

Ja ik ben tower defense fan :9

[ Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 18-05-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand nog meer van die meer relaxte games als Osmos HD en Orbital? Niet speciaal met hetzelfde 'ruimte-achtige thema', maar wat betreft gameplay: origineel, net ff wat anders, relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow! Bedankt voor de vele links! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een leuk spelletje voor gevonden: Woordketting.

Zoals je al kan raden is het een spelletje waar je woorden moet maken.

https://play.google.com/s...untain.games.woordketting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:36
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:37:
Gevonden = gemaakt? :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:37:

Zoals je al kan raden is het een spelletje waar je woorden moet maken.

https://play.google.com/s...untain.games.woordketting
Hm, dat ziet er aardig origineel uit...! Zo van 'waarom heb ik dat niet eerder gezien?!?' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CLB schreef op zondag 13 mei 2012 @ 23:41:

Any ideas...

Dit is wel tof: Google Play: Machinarium
Ik dus ook, extra pijnlijk omdat er wel al rtsen en build games op de ipad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 22:47
Geweldig topic dit, bedankt !

Even downloaden, ook via andere bronnen soms *kuch* en dan via dropbox installeren. Werkt echt super.
Ook de betaalde games vind ik geen probleem maar je moet nu binnen een kwartier beslissen of de game wilt "houden". Dat vind ik soms wel een probleem omdat ik dan niet echt binnen die tijd kan bepalen of ik de game wel echt leuk vind ...

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
mir4dor schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:37:
Dat vind ik soms wel een probleem omdat ik dan niet echt binnen die tijd kan bepalen of ik de game wel echt leuk vind ...
Het is bedoeld om te checken of een app werkt. Niet of je het leuk vindt.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kom kom... Als er OOK een demo of free version is die je eerst uit kunt proberen gaat dat evt. op maar als die opties niet voorhanden zijn vind ik 15 min. eerlijk gezegd ook veel te kort.

Ik meen dat het eerst een uur was wat men blijkbaar te lang vond maar een kwartier is weer doorgeschoten naar het andere uiterste. Wellicht dat 30 minuten een betere balans zou geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:19:
Wellicht dat 30 minuten een betere balans zou geven.
Persoonlijk ben ik het daar mee eens, maar het is hier off topic dus graag weer on topic. :)

[ Voor 19% gewijzigd door pven op 20-05-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Je loopt ook niet de bioscoop in om daar eerst een half uur van een film te kijken en daarna weg te lopen zonder te betalen, want "je vindt het niets".

Die 15 minuten zijn er om te voorkomen dat je niet-werkende shit aanschaft. Dat je dan ook nog een snelle eerste indruk krijgt is mooi meegenomen, maar niet het doel.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:31:
[...]

Hm, dat ziet er aardig origineel uit...! Zo van 'waarom heb ik dat niet eerder gezien?!?' ;)
Google Play: Word Collapse

Google Play: Dropwords

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Stukfruit schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:27:
Je loopt ook niet de bioscoop in om daar eerst een half uur van een film te kijken en daarna weg te lopen zonder te betalen, want "je vindt het niets".

Die 15 minuten zijn er om te voorkomen dat je niet-werkende shit aanschaft. Dat je dan ook nog een snelle eerste indruk krijgt is mooi meegenomen, maar niet het doel.
Voor normale apps werkt dat zeker maar games met enige regelmaat niet. Mede doordat je de helft van de tijd nog extra files mag downloaden waardoor je makkelijk over je kwartier heen gaat.

Vooral met een verbinding zoals die ik hier heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:10
Heb een vraag maar weet niet of het hier hoort.

Vriend van mij heeft een aantal games (apk files) wat hij heeft gedownload.
Normaal moet je voor deze games betalen maar het werkt op zijn Sensation.

Zelf ben ik tegen om niet te betalen voor games. Maar nu vraag ik me af of er niet een risico zit dat Google of de uitgever je kan tracen.

Iemand een idee of dit mogelijk is en wat de risico's zijn?
Of zijn deze files gepatched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wat maakt dat uit als je je apps en games toch via de Play Store aanschaft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiMan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:13:

Zelf ben ik tegen om niet te betalen voor games. Maar nu vraag ik me af of er niet een risico zit dat Google of de uitgever je kan tracen.

Ja, dit is te tracen, de inhoud van de telefoon wordt gewist en gesnapte gebruikers worden geblokkeerd 'for life'.

Geen idee of het zo is, maar van mij mag het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Ken. schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:33:
Wat maakt dat uit als je je apps en games toch via de Play Store aanschaft? ;)
Klopt!

Maar ben gewoon benieuwd hoe er om wordt gegaan door Google en/of de uitgever.
Aangezien je toestel bijna continue online is en vele informatie van jouw beschikbaar is, kan men uds ook maatregelen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:31:
[...]

Voor normale apps werkt dat zeker maar games met enige regelmaat niet. Mede doordat je de helft van de tijd nog extra files mag downloaden waardoor je makkelijk over je kwartier heen gaat.

Vooral met een verbinding zoals die ik hier heb :'(
De tijd zou nu pas moeten ingaan nadat je klaar bent met downloaden :)
Ik weet alleen even niet meer zeker of dat alleen vanaf een bepaalde versie was of voor allemaal.

Dan ga ik er natuurlijk wel vanuit dat het om extra bestanden uit de Market gaat en niet zoals op de Gameloft-manier.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Stukfruit schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:10:
[...]

De tijd zou nu pas moeten ingaan nadat je klaar bent met downloaden :)
Ik weet alleen even niet meer zeker of dat alleen vanaf een bepaalde versie was of voor allemaal.

Dan ga ik er natuurlijk wel vanuit dat het om extra bestanden uit de Market gaat en niet zoals op de Gameloft-manier.
De gameloft manier ;) Voor de rest gaat het inderdaad pas in als je bestand echt op je telefoon is geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022

In ergste geval zullen ze de werking van het spel blokkeren, in praktijk vermoed ik dat ze niet eens moeite ondernemen, mensen die dit doen gaan in de toekomst echt niet in 1 keer wel spellen in de store kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Vriend" sure..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

http://www.androidpolice....ersion-in-the-play-store/

*kwijl*

Eens alles downloaden en testen! :D Ben benieuwd of het op mijn Hummingbird of Snapdragon wil draaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
raptorix schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:16:
[...]

In ergste geval zullen ze de werking van het spel blokkeren, in praktijk vermoed ik dat ze niet eens moeite ondernemen, mensen die dit doen gaan in de toekomst echt niet in 1 keer wel spellen in de store kopen.
Thanks!
Had al zo'n vermoeden.

Neem het risico niet om in problemen te komen voor een paar euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ben een leuke game tegengekomen: Flip Riders ( Google Play: Flip Riders)

Speelt goed, ziet er leuk uit en is gratis te downloaden.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/Q-Le4GtN9CpQqKzz_UuQUMnYg64N0IkDJA_y6IUq8iCtqpVE-SF40KY2c-JyPlA9yg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:10:

*kwijl*

Eens alles downloaden en testen! :D Ben benieuwd of het op mijn Hummingbird of Snapdragon wil draaien :+
FAP FAP, maar is het ook goed te bedienen met touchscreen?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:21

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online

Bij deze beëindig ik de discussie. Zoals gemeld: als je je apps netjes koopt,dan boeit deze vraag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En het is los...

Because We May

Hier lijken de meeste wel tussen te staan. Gewoon met zoekterm: becausewemay

Ik zie kortingspercentages variërend van 50-70 procent. Een grapjas die 50% geeft noemt het 100% maar die rekent dan toch echt de verkeerde kant op. :p

Misschien als iemand er zin in heeft kan er wellicht een apart topic aangemaakt worden voor deze actie waarin in de topicstart uiteindelijk een complete lijst komt te staan van alle aanbiedingen met link en van>voor prijzen.

Ik heb daar zelf niet echt zin in maar een enthousiasteling evt. geholpen door de rest die linkjes verzamelen die dan naar de topicstart gekopieerd kunnen worden komt er wel uit.

Een paar om te beginnen.

Google Play: World of Goo
Van €4,99 voor €1,99

Google Play: Osmos HD
Van €2,99 voor €0,79

Google Play: Cogs
Van €2,99 voor €0,79

Wie begint het topic: Android Games Kortingsactie: Because We May - tot 1 Juni

(Eerst maar eens wat demo's downloaden. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:35
Google Play: SHADOWGUN

Google Play: SHADOWGUN THD
1,88 euro, ook de THD versie! Koopje!

[ Voor 35% gewijzigd door Bartske op 24-05-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:24:
En het is los...

Because We May

Hier lijken de meeste wel tussen te staan. Gewoon met zoekterm: becausewemay

Ik zie kortingspercentages variërend van 50-70 procent. Een grapjas die 50% geeft noemt het 100% maar die rekent dan toch echt de verkeerde kant op. :p

Misschien als iemand er zin in heeft kan er wellicht een apart topic aangemaakt worden voor deze actie waarin in de topicstart uiteindelijk een complete lijst komt te staan van alle aanbiedingen met link en van>voor prijzen.

Ik heb daar zelf niet echt zin in maar een enthousiasteling evt. geholpen door de rest die linkjes verzamelen die dan naar de topicstart gekopieerd kunnen worden komt er wel uit.

Een paar om te beginnen.

Google Play: World of Goo
Van €4,99 voor €1,99

Google Play: Osmos HD
Van €2,99 voor €0,79

Google Play: Cogs
Van €2,99 voor €0,79

Wie begint het topic: Android Games Kortingsactie: Because We May - tot 1 Juni

(Eerst maar eens wat demo's downloaden. ;))
Edge is ook erg leuk ;) Maar op de site staan ze eigenlijk allemaal al met linkjes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Waar dan? Ik had juist ook een actiepagina verwacht maar ik zag hem niet (op een makkelijk vindbare plaats).

Oh je bedoelt de klikbare namen op de Because We May pagina neem ik aan.

[ Voor 26% gewijzigd door CaptJackSparrow op 24-05-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Touchdomex schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:10:

*kwijl*

Hierzo de downloadlink:
http://www.armedpineapple...on-android-with-corsixth/

Die in de market staat is niet van hem (Armed Pineapple), maar een duplicate van zijn gebruikte code. Armed Pineapple bied de gratis aan in tegenstelling tot de andere versie in de market.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zeror schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:31:
[...]

Hierzo de downloadlink:
http://www.armedpineapple...on-android-with-corsixth/

Die in de market staat is niet van hem (Armed Pineapple), maar een duplicate van zijn gebruikte code. Armed Pineapple bied de gratis aan in tegenstelling tot de andere versie in de market.
Artikel gelezen. Daar staat alles in :+ Ook de link naar alle bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Touchdomex schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Artikel gelezen. Daar staat alles in :+ Ook de link naar alle bestanden.
Ik zie wel dat op die site alleen de demo van ThemeHospital staat. Niet de full version. Dus daar moet je dan nog wel even ergens vandaan toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zeror schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:52:
[...]

Ik zie wel dat op die site alleen de demo van ThemeHospital staat. Niet de full version. Dus daar moet je dan nog wel even ergens vandaan toveren.
Ik heb hem hier op CD moet alleen nog alles eraf plukken.

Ik wil steeds meer een tabletje voor dit soort dingen. ScummVM, OpenTTD en nu dit erop :D Gewoon lekker op de bank dit doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mijn CD-ROM van Theme Hospital ligt nog bij mn ouders in een doos ofzo. Geen idee waar die gebleven is. Ben hem maar aan het downloaden nu.

Hmmm. Crap. Heb de ISO gedownload van Theme Hospital. Uitgepakt op mijn telefoon, maar CorsixTH app keurt het niet goed als install folder. :(

[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 24-05-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool! Ga ff kijken wat er allemaal te koop is! (Waarom is die actie eigenlijk...? Antwoord: http://www.becausewemay.com/) Jammer dat ik nét Osmos heb gekocht, maar goed, die paar euro... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De demo van World of Goo heeft me nog niet kunnen overtuigen dat ik het onderhoudend genoeg vind om het evt. aan te schaffen. De demo van Cogs lijkt de goede kant op te gaan om dat besluit wel bij me teweeg te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:08:
De demo van World of Goo heeft me nog niet kunnen overtuigen dat ik het onderhoudend genoeg vind om het evt. aan te schaffen. De demo van Cogs lijkt de goede kant op te gaan om dat besluit wel bij me teweeg te brengen.
Sjonge jonge, klinkt alsof je een nieuwe auto koopt.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:08:
World of Goo moet je gewoon aanschaffen. Net als Osmos is het een musthave!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als ik het nauwelijks zal spelen is het onzin om op je tablet te zetten zelfs als het gratis is. Ik geef vooral aan dat Cogs wat mij betreft het bekijken waard is. Moet ik dat nou echt expliciet uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CaptJackSparrow schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:12:
Als ik het nauwelijks zal spelen is het onzin om op je tablet te zetten zelfs als het gratis is. Ik geef vooral aan dat Cogs wat mij betreft het bekijken waard is. Moet ik dat nou echt expliciet uitleggen?
World of Goo is briljant! :D Vandaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Misschien dat ik nog leukere dingen zal ontdekken als ik de demo verder speel. Ik zie wel. En verder verschillen smaken nu eenmaal. :)
Pagina: 1 ... 25 ... 42 Laatste

Let op:
Android Apps horen in: Google Play & Androidapps - Deel 18

Aanbiedingen van Games kunnen bekeken worden via: Google Play: AppSales. Best Apps on Sale.