[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.638 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:04:
[...]

Stat padding door bv als assault in een lege server te gaan met wat vrienden die niets anders doen dan hun wapens leegschieten. TK en revive. Kill en revive etc.
Die zullen ontmaskerd worden wanneer bfbcs.com online gaat. Daar zie je welk persoon het vaakst je nemesis was en wie je het vaakst heb omgelegd. Bij die padders zie je dan dat ie iemand 100 keer heeft omgelegd ofzo. Dan weten wij genoeg :w

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Ow dat was Relis... Teamkillde allerlei mensen om ze vervolgens te reviven. Per keer 35 punten of meer winst... Probeerde het bij hem terug te doen maar besloot vervolgens me toch maar niet tot dat niveau te verlagen.
Die zullen ontmaskerd worden wanneer bfbcs.com online gaat. Daar zie je welk persoon het vaakst je nemesis was en wie je het vaakst heb omgelegd. Bij die padders zie je dan dat ie iemand 100 keer heeft omgelegd ofzo. Dan weten wij genoeg
En wat wil je daar tegen doen dan?

[ Voor 29% gewijzigd door Lukosje op 13-03-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Lukosje schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:21:
En wat wil je daar tegen doen dan?
Het is juist de bedoeling dat die statpadders via die website ontmaskerd worden, omdat je daar precies kan zien wie statpadders zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
CptChaos schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:32:
[...]
Het is juist de bedoeling dat die statpadders via die website ontmaskerd worden, omdat je daar precies kan zien wie statpadders zijn? ;)
Ja, en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:42:
Ik word so wie so gek van de sniperts :-(
en als klap op de vuurpijl mogen ze ook nog mortar striken.

Voor echt teamplay is voice onontbeerlijk. Zal m'n headset met mike weer opsnorren.
Moet eigenlijk een losse mike hebben aangezien ik via m'n 4.1 setje speel.
Ik heb gewoon de headset om m'n nek hangen met de mic op m'n snuffert gericht, kan dan nog steeds genieten van 5.1 geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Dan weet je wie een statpadder is, en welke spelers je dus beter kan mijden? :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

volgen het boekje dat bij de pc zat activeer je met 5 de laser, maar bij mij gebeurt er niks.
Wanneer kan ik dit gebruiken, en wat gebeurt er dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Ga jij iedereen die je tegenkomt nakijken dan? Je schiet er toch zo weinig mee op? :X Ik snap het punt niet zo en het probleem ook niet... Zolang je er zelf het slachtoffer niet van wordt, who cares? Ik moedig het niet toe, maar ik heb meer problemen met mensen die zo lomp en dom zijn dat ze teamkills veroorzaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Beter dat er een autokick/ban komt voor mensen die herhaaldelijk teamkillen binnen een bepaalde tijd.
Statspadden haalt ook alle lol uit het spel. Nu werk je naar nieuwe wapens toe, waardoor je blijft spelen. Als je alle wapens al hebt is er geen drol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
FunFair schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:55:
Beter dat er een autokick/ban komt voor mensen die herhaaldelijk teamkillen binnen een bepaalde tijd.
Statspadden haalt ook alle lol uit het spel. Nu werk je naar nieuwe wapens toe, waardoor je blijft spelen. Als je alle wapens al hebt is er geen drol aan.
Ben het met die autokick eens maar om nou te zeggen dat statspadden alle lol uit het spel haalt? Ik heb op een handvol na alle wapens al (+- 30 uur spelen), maar ik verwacht dat er sowieso nog wel een tienvoud aan uren bij gaat komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Zijn er meer mensen die niet kunnen joinen op de 360? Volgens de twitter van BFBC2 waren er een dag geleden wat problemen, maar verder geen reactie. Zou graag willen spelen. Als ik iemand anders join lijkt het altijd een hardcore potje te worden, wat ik niet wil spelen...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat was weer erg gezellig.
Heb de XM8 unlocked en dat is een veel prettiger wapen dan de AEK.

Heb nog Voice geprobeerd (in game), maar kreeg geen response.
Zal vanavond niet online zijn (geveld door de griep), maar bij de eerste de beste gelegenheid wil ik toch eens proberen of we mbv voice beter kunnen samenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
FunFair schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:55:
Nou niet eens binnen een bepaalde tijd. Gewoon max. zoveel TK's. Was vandaag ook paar keer hier slachtoffer van :(

@Hierboven: Ik hoorde vanmiddag wel iemand op de voicechat, klonk loepzuiver, echt véél beter dan dat MW2 dat heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 13-03-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
CptChaos schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:08:
[...]
Nou niet eens binnen een bepaalde tijd. Gewoon max. zoveel TK's. Was vandaag ook paar keer hier slachtoffer van :(

@Hierboven: Ik hoorde vanmiddag wel iemand op de voicechat, klonk loepzuiver, echt véél beter dan dat MW2 dat heeft.
dat was ik denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Intel Core i7 860
Intel X25-M Postville 160 GB
Asus HD5870
4 GB Kingston hyperx ddr3

laatste in de server met laden van map 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:59
SuX DeLuXe schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:20:
Intel Core i7 860
Asus HD5870

Internet verbinding 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
ey gasten ik kan nog steeds niet GOT server vinden. is er niet een mogelijkheid op een ip ingeven in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

asskicker2 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:06:
Wooooooo, daarnet even mijn beste rondjes ooit gespeelt d:)b
Nice, dan gaat dat lvle wel erg snel. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/detail6/pc/DirtyNoise.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duo 3,3 ghz, 4gb ram, gtx 260, vsita 32 bit, en altijd als eerste:) bij het testen was mijn systeem net minimaal genoeg 8)7 belachelijk.

wat is beter Duo 3,3 ghz of quad 2,2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

SuX DeLuXe schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:20:
Intel Core i7 860
Asus HD5870

Belachelijk oude troep waar je mee gamet 8)7

Heb bijna hetzelfde, alleen een Samsung Spinpoint F3 1TB, laadt eigenlijk ook niet zo bar snel maar niet als laatste.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Keertje zat ik bij iemand in een squad en opeens hoor ik:
"Johan! wat doe jij nog op!"
"Maaam, ik ben bezig."
"Johan, je had allang op bed moeten liggen!"
"Ja maar het is vakantie"
"Maakt me niet uit; het is al veel te laat."
[ging nog even door]
"Mag ik nog even dit potje afmaken"
"Vooruit dan maar, maar daarna direct slapen"

Ik lag echt helemaal dubbel :P
Daarna stuurde ik 'm via de chat "Hee, johan, je moet zo wel slapen he. Vakantie of geen vakantie" :P

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/detail4/pc/Gamebuster.png

[ Voor 7% gewijzigd door Gamebuster op 13-03-2010 16:28 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Murk schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:12:
[...]

Die zullen ontmaskerd worden wanneer bfbcs.com online gaat. Daar zie je welk persoon het vaakst je nemesis was en wie je het vaakst heb omgelegd. Bij die padders zie je dan dat ie iemand 100 keer heeft omgelegd ofzo. Dan weten wij genoeg :w
Ze zal niet zien wie je het meest ammo hebt gegeven of health verwacht ik dus opties te over.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Waarom zijn mensen so snel geneigd om players uit te maken voor cheaters on dit spel? Nog de nasmaak van MW2?

Voor de duidelijkheid. Punkbuster>VAC. Hoevaak je ook gekicked bent door PB, het is de enige echte active anticheat software die gewoon goed zijn werk doet.

[ Voor 45% gewijzigd door Omnyakom1 op 13-03-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:08:
[...]

Ik zei ook wat op voice. Hoorde enige tijd later wel iemand anders. Volgende keer nog eens proberen dus :-)

Ik zal m'n nick zeggen, dan is dat ook duidelijk :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:23:
duo 3,3 ghz, 4gb ram, gtx 260, vsita 32 bit, en altijd als eerste:) bij het testen was mijn systeem net minimaal genoeg 8)7 belachelijk.
i7 920 @ 3,11GHz, 12Gb RAM, GTX285, X-25M 160 Gb als opstartschijf en 2xVelocraptor 150Gb in Raid-0 als data (toch maar Windows) en Win 7 Ultimate.
Ben er meestal als eerste 8-)

Denk er nog over om te upgraden naar een 5870 en dan over 3 monitoren spelen, lijkt me wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
BM schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:05:
Zijn er meer mensen die niet kunnen joinen op de 360? Volgens de twitter van BFBC2 waren er een dag geleden wat problemen, maar verder geen reactie. Zou graag willen spelen. Als ik iemand anders join lijkt het altijd een hardcore potje te worden, wat ik niet wil spelen...
Is inderdaad nog niet gelukt. Kan vaak wel games van anderen joinen, maar zelf lukt het niet. Zal nog ff proberen met andere gametypes, maar ik heb zo'n idee dat het aan de servers van EA ligt.
Op de officiële forums kom je er ook niet echt achter wat het probleem is en of ze er mee bezig zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even op de GoT-server gespeeld en wat zijn ze goed daar :9
Zat in het verliezende team, we werden gewoon hard ingemaakt. Balancede uiteindelijk wel wat meer, maar niks gewonnen.

Ook echt geen fan van de FF. Wordt eerst je kill afgepakt en dan wordt je nog door dezelfde persoon vermoord ook. Ook nog een paar keer "gewoon" vermoord door teammates.
Wel nog lekker een tank van iemand opgeblazen met C4, wat een stuk lastiger was dan op andere servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

BM schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:05:
Gisteren en vanmiddag kon ik ook niet joinen. Vanavond probeer ik het weer :P

Kon raar genoeg wel op een server komen, als er een xbox-friend aan spelen was. Dmv te joinen in z'n party. 8)7

Edit: Wat martinspire zegt dus :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 13-03-2010 17:00 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Omnyakom1 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:30:
Waarom zijn mensen so snel geneigd om players uit te maken voor cheaters on dit spel? Nog de nasmaak van MW2?
Bij sommige mensen is het echt overduidelijk. Ook in de beta kwam je ze al tegen. Ik rapporteer ze vrijwel altijd ook direct (na een capture etc gemaakt te hebben).
Voor de duidelijkheid. Punkbuster>VAC. Hoevaak je ook gekicked bent door PB, het is de enige echte active anticheat software die gewoon goed zijn werk doet.
Punkbuster > VAC inderdaad maar helaas is ook punkbuster niet waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:37:
Net even op de GoT-server gespeeld en wat zijn ze goed daar :9
Zat in het verliezende team, we werden gewoon hard ingemaakt. Balancede uiteindelijk wel wat meer, maar niks gewonnen.

Ook echt geen fan van de FF. Wordt eerst je kill afgepakt en dan wordt je nog door dezelfde persoon vermoord ook. Ook nog een paar keer "gewoon" vermoord door teammates.
Wel nog lekker een tank van iemand opgeblazen met C4, wat een stuk lastiger was dan op andere servers!
inderdaad, het niveau is best hoog, dat merk ik ook steeds.
maar goed zat net op een server waar iedereen in het zelfde team zat, en toen ik al snipend uitkeek naar de andere kant begreep ik ook waarom.
men zat daar gewoon te Teamkillen en reviven -10 + 50 -10 +50 ect.
pakte nog wel een paar hele mooie kills lol voordat ik weer vertrok

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben effe weg en gelijk al weer een paar honderd posts erbij :P
Damn wil zo graag gamen maar zit bij vriendin en kan helaas niet zomaar naar huis. Bleuh :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Zo ik ben wel uitzonderlijk slecht in dit spel zeg, sta regelmatig onderaan met 0 kills :(

Heb hiervoor alleen UT gespeeld, dus dit is wel even heel andere koek, maarja oefening baart kunst!

Zie jullie waarschijnlijk vanavond weer, was net gezellie in de GoT server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik ben er toe straks ook achter gekomen dat je gewoon door muren heen kunt knifen. Ik was in een close combat met een tegenstander en hij rende net om een muurtje heen terwijl ik hem wou knifen. Helaas heb ik er geen screenshots van genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapenootjes schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:57:
Ik ben er toe straks ook achter gekomen dat je gewoon door muren heen kunt knifen. Ik was in een close combat met een tegenstander en hij rende net om een muurtje heen terwijl ik hem wou knifen. Helaas heb ik er geen screenshots van genomen.
Was mij net ook overkomen ;) Best lullig als je wacht tot die gast het hoekje om komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:41:
Damn wil zo graag gamen maar zit bij vriendin en kan helaas niet zomaar naar huis. Bleuh :(
Men neme de 40mm...

jk jk jk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:00:
[...]

Men neme de 40mm...

jk jk jk :D
Ja ik zat wel even te denken... men neme een mes... maar nee toch maar niet :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Hetzelfde hier. Ik heb deze voormiddag nog wel een paar potjes gespeeld maar deze gingen uitermate slecht. Doodgaan als je net spawnt is echt niet fijn ;( .

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben aan het sniperen geslagen en dat wissel ik af met assault. Ik deed eerst engineer maar kwam vervolgens in een aantal maps terecht waar nauwelijks iets te repareren viel en als ik eens een tank wilde repareren reed die halverwege weer weg.
Mooiste vind ik wanneer je een andere sniper te pakken hebt :)

Heb nu ook de mortier strike vrijgespeeld maar hoe werkt dat? Ik kan via de verrekijker een punt aanklikkek met rechtermuisknop maar vervolgens gebeurt er niets. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werewolf_789 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:04:
[...]

Hetzelfde hier. Ik heb deze voormiddag nog wel een paar potjes gespeeld maar deze gingen uitermate slecht. Doodgaan als je net spawnt is echt niet fijn ;( .
Dat zuigt idd behoorlijk :(
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:05:
Heb nu ook de mortier strike vrijgespeeld maar hoe werkt dat? Ik kan via de verrekijker een punt aanklikkek met rechtermuisknop maar vervolgens gebeurt er niets. Doe ik iets fout?
Inzoomen, op fire klikken en wachten tot die kwart cirkels aan beide kanten omlaag gezakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:27:
Keertje zat ik bij iemand in een squad en opeens hoor ik:
"Johan! wat doe jij nog op!"
"Maaam, ik ben bezig."
"Johan, je had allang op bed moeten liggen!"
"Ja maar het is vakantie"
"Maakt me niet uit; het is al veel te laat."
[ging nog even door]
"Mag ik nog even dit potje afmaken"
"Vooruit dan maar, maar daarna direct slapen"

Ik lag echt helemaal dubbel :P
Daarna stuurde ik 'm via de chat "Hee, johan, je moet zo wel slapen he. Vakantie of geen vakantie" :P

[afbeelding]
Hahaha, priceless!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
Aapenootjes schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:57:
zag vanmiddag op de GoT server al iemand iets zeggen hierover, ze mogen dat wel fixen van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Nou eerste Test fimpje gemaakt:

Ben na langdurig testen erachter komen dat of ik me resolutie nou wel of niet lager zet, je altijd last van frame drops hebt. Dus ik capture nu op 1680x1050 (en dan de helft.)

Filmpje is waardeloos gecompressed met windows movie maker, dus sorry voor de kwaliteit :)

Wat heb ik allemaal nodig om mijn filmpjes in HD op youtube te zetten? Want dat wil ik graag.

http://members.home.nl/rutgertje/Film.wmv

Wat is er te zien in het filmpje: Initiele rush op Port valdez met Assault class. 2e kill demostreert goed waarom spottende teammates zo nice zijn (daar kill ik iemand zonder hem zelf gezien te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 20:09
Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:19:
Punkbuster > VAC inderdaad maar helaas is ook punkbuster niet waterdicht.
Punkbuster ism met streamen naar pbbans, en actieve admins is wel 100% waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Ik heb iedereen met een PS3 gisteraaf laat zitten toevoegen. Wellicht een keer wat potjes spelen. Zou lachen zijn :D

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/detail5/ps3/Alekz87.png

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Heb nu net vandaag mn HD5770, omdat mn 8800GTX kapot was gegaan,
Heb met de 8800GTX de beta gespeeld en net mn KD alweer met een tiende opgekrikt! :)

Zo maar even proberen op de GoT server.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Laatst online: 12-09 16:54
Haha, ik zit nu ook bij mijn vriendin. Ze zou eerst naar mij toe, maar de plannen zijn gewijzigd. Nu kan ik dus niet eens gamen, maar gelukkig is het heel gezellig samen met haar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Vet spel net ook even op de GoT server gespeeld, ik ben nog erg slecht en er zit nog weinig teamwork in maar goed dat zal wel beter gaan. Hebben jullie ook last van fps-drops als er heel veel explosies zijn etcc..?

Meestal haal ik een steady 60-70 fps maar met die explosies dropt het vaak naar de 35-40 of zelfs iets lager.
Ik heb ook sterk het idee dat er veel op de cpu gebeurt en dat dit de bottleneck is aangezien spelen op een lager resolutie enzo niets uitmaakt ook allerlei dingen aan en of op medium maken niks uit. (Ik heb een q9550 @ 3.4ghz en een 4870x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of is BC2 nog buggier dan MW2? Bij MW2 hadden we natuurlijk disconnects in alle soorten en maten maar dat heb ik hier nog meer (ondanks update van punkbuster en ander gezeik). En on top of that wil BC2 nog weleens gewoon exit gaan. Geen foutboodschap of wat dan ook. Gewoon weer terug in windows. Game over.

Ik krijg zo onder hand het gevoel dat BC2 een epic fail is. Laatste 10 spelletjes ALLEMAAL disconnect of gewoon BC2 client exit. Firewall uitgezet, punkbuster geupdate, als admin gestart. Niets helpt. Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/detail4/pc/GlorixJim.png
en ik speel op 5870, i7 860, 4gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, het is zo echt niet leuk meer, er loopt een sniper voor mijn voeten , ik schiet mijn hele m9 magazijn leeg , hij draait zicht om schiet 1x , dood :/

m9 is zwaar onderpowerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/Le+Snoet.png

Ik kom ook maar even patsen :)
Beste aankoop tot zover in 2010.
Geweldige multiplayer! Samenwerken in een squad maakt het onzettend intens. Veel rush gespeeld, ga de komende dagen weer eens wat conquest spelen voor de afwisseling.
Speel het meest met assault class en dan met de m16, heel fijn wapen. Ook maar eens proberen om met de assault+C4 kit te gaan spelen.

MW2 kijk ik niet meer naar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25

Vrijdag

De Zwarte

En dan speel je defending en wat doet de rest van het team? Juist. Aanvallen en sniperen. Zoals het hoort.
En wat doe je als er een bom is geplaatst? Juist, aanvallen en sniperen. Zoals het hoort.

Maar natuurlijk :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:19:
En dan speel je defending en wat doet de rest van het team? Juist. Aanvallen en sniperen. Zoals het hoort.
En wat doe je als er een bom is geplaatst? Juist, aanvallen en sniperen. Zoals het hoort.

De beste verdediging is aanvallen O-)

Hoewel sniperen nauwelijks uit een aanvallend perspectief gedaan wordt, en bij een plant natuurlijk een terugval zou moeten plaatsvinden, om vervolgens weer terug aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:19:

En wat doe je bij Conquest? Met al je sniper-maatjes bij 1 vlag zitten, zodat de anderen die niet te pakken krijgen. In your face, tegenstanders! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35
Dat vindt ik het mooie van maps als die sneeuwmap met al die leuke huisjes met leuke zoldertjes met van die leuke kleine raampjes, waarachter je dan een glimp opvangt van zo'n leuk snipertje.
Vaak double kill met een 40mm nade. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hogader schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:49:
[...]

Punkbuster ism met streamen naar pbbans, en actieve admins is wel 100% waterdicht.
Ook in dat geval is het niet compleet waterdicht gezien een cheater eerst moet opvallen. Overigens zijn de meeste admins niet echt super actief omdat ze zelf ook meespelen en dus niet de hele tijd letten op wie cheat en wie niet (de berg lame admins daar gelaten). Niets is 100% water dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
damnn! een dag niet de post gelezen gelijk 8 pagina's erbij :o haha!

Zal zo ook maar weer is ff gaan spelen :) tot zo in de GoT server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
vette site, worden je stats automatisch verzonden naar die site? PC toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Nog maar een ''magere'' k:d

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/detail5/pc/Descriptor.png

Maar me k:d wisselt steeds tussen de 1.37 en 1.44 dus dat kan beter! :+

Gisteren eindelijk ook de M95 vrijgespeeld voor de sniper. Nog de laatste 3 wapens voor de engineer en ik heb alles al vrijgespeeld (toch jammer want het gaat eigenlijk veel te snel).

[ Voor 28% gewijzigd door Descriptor op 13-03-2010 20:29 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Omnyakom1 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:17:
vette site, worden je stats automatisch verzonden naar die site? PC toch?
Is niet alleen voor de PC hoor, PS3-versies en X360-versies worden ook gedaan... ;)

Zojuist weer even op de GoT server gezeten... Moet zeggen, zou fijn zijn als hij weer rush ging draaien, ben conquest een beetje zat. Net als friendly fire, mag van mij ook weer uit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
'K heb het een beetje gehad met de GoT server.
De hele tijd conquest met een paar rotmaps erbij. En het volk begint zich aardig puberaal te gedragen. De hele sfeer is weg. En de balans is ook helemaal weg. Als het duidelijk word dat het ene even team beter is dan het andere is in no-time een zooi overgestapt naar het winnende team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Blijft wel apart dat als je het spel wilt afsluiten (pc versie) dat het dan nog 1 minuut duurt om je stats te bewaren. Verder moeten ze idd iets doen met dat teamswitchen want ik heb nu met regelmaat meegemaakt dat ik 9 vs 15 oid speel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 20:41

Audione0

Strijdt der titanen

een leuk schopje...

Net een triple kill te pakken.. Met sniper... _/-\o_

Once of a lifetime kill denk ik zo O-)

ff een vraag? Hoe krijgen sommige spelers het voor elkaar om al meer dan 700000 aan score te hebben? Het spel is net uit..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Audione0 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:50:

ff een vraag? Hoe krijgen sommige spelers het voor elkaar om al meer dan 700000 aan score te hebben? Het spel is net uit..
Het spel is ruim een week uit.

En in 24 uur speeltijd kan je makkelijk 500K punten halen. Als je ECHT gewild had, was je inmiddels level 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik ben meer dan tevreden met mijn k/d, alleen vind ik mijn w/l ratio echt belabberd,

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/detail6/pc/NTXlaser.png

Ben in het begin vooral met sniper gegaan maar ik merk dat het je team bijna niet helpt :( , ik verlies vaak dan ook omdat de helft van ons team sniper is en niet op de objectives let.
Owja en wees gerust om mij toe te voegen op steam (vlaflipLZ) of op EA (NTXlaser) altijd leuk om met nieuwe mensen te spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Audione0 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:50:
- Heel veel spelen
- Stat padden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

ErA schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:52:
[...]

Het spel is ruim een week uit.

En in 24 uur speeltijd kan je makkelijk 500K punten halen. Als je ECHT gewild had, was je inmiddels level 50
Ah zo.. Ik speel per dag gemiddeld 3 uurtjes.. Dusja..
Level 50 duurt dus nog wel even voor mij..

Ben niet meer zo'n diehard.. toen BF2 uitkwam, had ik nog wel tijd voor gemiddeld 8 uur per dag, met een uitschieter van 2 dagen nonstop, 8)7.. tijden veranderen eh..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
waarom komt er niemand in die andere server? Er is een nieuwe 32 man GoT server, Rush mode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:00:
[...]

- Heel veel spelen
- Stat padden
stat padden, niet aan mij besteedt.. Is echt iets waar ik een hekel aan heb als ik door zon gast die dat doet gekilled word (geen discussie van maken mensen)

Veel spelen.. Tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
ZenTex schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:47:
'K heb het een beetje gehad met de GoT server.
De hele tijd conquest met een paar rotmaps erbij. En het volk begint zich aardig puberaal te gedragen. De hele sfeer is weg. En de balans is ook helemaal weg. Als het duidelijk word dat het ene even team beter is dan het andere is in no-time een zooi overgestapt naar het winnende team.
Komop, wees een vent en leer ze allemaal een lesje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ik heb hem vandaag gekocht voor de ps3.
Wat een geweldig oorlog spel heb nu alleen nog de singleplayer modus gespeeld.
2 dingen vallen gelijk op dat zijn de graphic en de geluid zeker met de z5500 die zijn geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Gister in de GoT servers trouwens tijdje in heli gezeten met het beescht Silex, die kerel kan goed vliegen :D 1e plaats aan het eind van de ronde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
vage zooi dit, log in vandaag - friends lijst leeg, en de search doet zeg maar niks.. zoek op tweakers en hij vind noppes, nikkes nada :S

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Verderf schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:29:
vage zooi dit, log in vandaag - friends lijst leeg, en de search doet zeg maar niks.. zoek op tweakers en hij vind noppes, nikkes nada :S
Filters uitzetten en zoeken op [GoT]... ;) Dan krijg je er drie als het goed is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
heb gewoon Ziggo Z2 hoor :/ Wat redelijk stabiel moet zijn, bij BF2 was ik altijd 1e in de server (64 man)
Dit is een beetje belachelijk...Maargoed de game maakt het verder wel goed, laadtijden zijn niet lang maar wel steeds als laatste in de server tja...Zal toch echt iets met de game te maken hebben, SSD moet toch normaal razendsnel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/detail1/360/TroonStaal.png
Het gaat, het gaat :P

Wat ik trouwens wel een beetje lastig is, is dat je niet ingame kan zien hoeveel punten je nog nodig hebt om een wapen upgrade oid (zoals de scope) te unlocken. Dan moet ik eerst naar het hoofdmenu en dan de stats refreshen.
Een eenvoudigere optie zou ik wel graag zien.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tankiej schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:59:
[...]

Haha, ik zit nu ook bij mijn vriendin. Ze zou eerst naar mij toe, maar de plannen zijn gewijzigd. Nu kan ik dus niet eens gamen, maar gelukkig is het heel gezellig samen met haar O-)
Ja ik zit me zaterdag avond dus te verneuken met dom gedoe. Had beter gewoon thuis kunnen zitten nu. Kan op me laptop ook niet goed gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:51:
[...]

Ja ik zit me zaterdag avond dus te verneuken met dom gedoe. Had beter gewoon thuis kunnen zitten nu. Kan op me laptop ook niet goed gamen.
je kunt nog wat extra diepte geven aan dat woordgebruik .. })

anders ben je wel erg addicted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:02:
[...]

je kunt nog wat extra diepte geven aan dat woordgebruik .. })
Ja dat zal toch pas laat worden.
anders ben je wel erg addicted.
Of mijn zaterdag avond is tot nu toe gewoon echt saai en bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Misschien is het voor sommigen niet helemaal duidelijk maar dit is het BFBC2 topic.
Alle offtopic en/of slow-chat mag dus gewoon weg blijven want dit staat niet voor niets in de topicwaarschuwing.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
ik vind die M1A1 Abrahms zo vet om mee te knallen, de geluid effecten zijn ook erg mooi uitgevoerd.
ik krijg echt het idee dat ik doof ben als ik een schot heb gelost.

speel het spel nu een paar dagen en ik heb MW 2 niet meer aangeraakt, dit is op het moment het spel wat ik liever speel.
ik wil niet zeggen dat MW 2 minder goed is, maar de diversiteit van BF is gewoon leuker om te spelen.
het enige minpuntje vind ik de hitboxes, die kunnen veel beter zodat als je iemand in zijn buik schiet met een sniper deze ook gewoon gaat dekken.

de magnum ammo specialisation, zorgt die ervoor dat je bijvoorbeeld een 1 shot kill kan maken met een sniper geweer ?
die 'perk' krijg je bij een bepaald level, ik meen ergens bij de 27

Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/detail4/ps3/Detonated.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Heb hem sinds kort ook maar gehaald voor de PC. Had hem al op de 360, maar merkte dat het op de PC ook best leuk is met al die tweakers.
Heb alleen wel 1 handycap: ik speel teveel op de 360 dat ik mijn tobo+muis skills echt helemaal kwijt ben.
Ik raak echt geen reet zo, maar dat komt wel goed.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:55

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Ben zeer te spreken over het spel ;) Alleen net weer een disconnect (weg 2000 XP)

De explosies vind ik nog het vetst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Vandaag lekker lopen schieten met wat buitenlandse vrienden van mij op de GoT server :) ging lekker!

[ Voor 9% gewijzigd door pica op 13-03-2010 22:48 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Laatst online: 03-08 22:00
Oke team kills kan wel eens gebeuren ( mis plaatste 40mm) ... maar 2x door een teammate uit de lucht gehaald met een heli slaat echt alles en dan nog door je eigen AA guns. en dat op de GoT server. ik denk dat meneer graag zelf wilde vliegen. maar vraag het dan ofso . gelukkig werd samen spel steeds beter en werd het toch nog leuk ,

oja Tweakers mogen niet Huilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Damn hoe join ik de GoT server? Kan nergens een plek vinden om direct het ip in te kloppen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
ManiacsHouse schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:52:
Damn hoe join ik de GoT server? Kan nergens een plek vinden om direct het ip in te kloppen. :S
Zoek op "[GoT]" en je vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Doe ik ook... Waiting for data blijft maar staan... Of is de boel zo traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
ManiacsHouse schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:53:
[...]

Doe ik ook... Waiting for data blijft maar staan... Of is de boel zo traag?
Je moet wel geduld hebben want de EA servers zijn traag met vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Bij de server filter [GoT] intypen ;)

Was wel leuk daarnet, 10 rondes mee gedaan oid. Teamkill kan best irri zijn soms :P
Soms word ik echt gek van rpg's etc 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
SuX DeLuXe schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:38:
[...]

heb gewoon Ziggo Z2 hoor :/ Wat redelijk stabiel moet zijn, bij BF2 was ik altijd 1e in de server (64 man)
Dit is een beetje belachelijk...Maargoed de game maakt het verder wel goed, laadtijden zijn niet lang maar wel steeds als laatste in de server tja...Zal toch echt iets met de game te maken hebben, SSD moet toch normaal razendsnel zijn.
ATI video kaart? Ik heb hetzelfde probleem, schijnt een probleem te zijn waardoor het laden lang duurt en heb ook SSD. Ik weet niet of Dice of ATI dit moet oplossen maar ik hoop dat het in Catalyst 10.3 is afgelopen. DX9 forceren en dan is het probleem weg, waarschijnlijk duurt het laden van de shaders in DX10 mode lang en kunnen de drivers van ATI die optimalisaties niet onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Na drie uur Singlplayer en een halfuurtje Multiplayer op de PS3 kan ik wel zeggen dat ik dit echt een topgame vindt. Het ziet er uit als COD:WAW meets Uncharted 2: Among Thieves.

Ik weet dat ik het eigenlijk niet mag vergelijken maar bij COD:MW2 heb ik eigenlijk alleen de Singleplayer doorgespeeld en enkel even wat Spec Ops en Multiplayer, maar BF:CD2 voelt als thuis komen. Het loopt gewoon lekker, en voelt goed.

Edit: Het (DTS) geluid is natuurlijk gruwelijk!

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 13-03-2010 23:44 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Net een leuke, duidelijke cheater. sniper en ik lopen hoekje om, komen elkaar precies bij de hoek tegen, en in een split seconde een kogel in mn kop. ik was op 100% health. NIEMAND kan zo snel reageren, richten en raak schieten. Temeer hij niet eens op me richtte, zijn rifle richtte op m'n schoenen, hij zat namelijk gehurkt terwijl ik stond.Ook geen lag trouwens.
Hij pakte me nog een keer, switchte in 0,1 seconde van rifle naar pistool.
Overduidelijk.

Zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03

aex351

I am the one

Ben net weer de instellingen aan het testen. HSAO aanzetten levert zo'n +5 fps op. Echt vreemd. Daarnaast lijkt het dan BFBC2 de geforceerde instelingen van de ATI Catalyst Control Panel niet gebruikt of er gaat iets mis. Ik heb in de control panel alles op max gegooid AA/AF etc, maar zodra ik in-game de AA/AF verander dan zie ik verschil in FPS.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
ZenTex schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 23:30:
Net een leuke, duidelijke cheater. sniper en ik lopen hoekje om, komen elkaar precies bij de hoek tegen, en in een split seconde een kogel in mn kop. ik was op 100% health. NIEMAND kan zo snel reageren, richten en raak schieten. Temeer hij niet eens op me richtte, zijn rifle richtte op m'n schoenen, hij zat namelijk gehurkt terwijl ik stond.Ook geen lag trouwens.
Overduidelijk.

Zielig.
Dat is de reden dat ik vandaag toch de PS3 versie heb gekocht. Heb lang getwijfeld tussen PC en PS3, maar heb gewoon geen zin in cheaters. Iedereen met dezelfde machine en klaar, en natuurlijk zijn er nog wel mogelijkheden, maar ze zijn wat moeilijker.

[ Voor 53% gewijzigd door Jumpman op 13-03-2010 23:47 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Overduidelijk.

Zielig.
Misschien had zijn teammate jou gespot en zag ie jou op de radar. Zou niet zo snel conclusies trekken. Er zijn echt 10 tallen factoren meespelen en sommige spelers hebben gewoon snelle reflexes. Get over it.

http://forums.electronica...ame-turning-into-mw2.html

Hier staat dat als je op de voeten aimed het altijd een insta kill is. Zal door Dice vast wel gepatched worden. Volgens mij ben jij gewoon een exploiter tegengekomen en geen cheater of hacker. En met 100 health 1 kogel in je hoofd is sowiezo altijd insta death. Heb zat legit spelers dat zien doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Omnyakom1 op 14-03-2010 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
aex351 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 23:44:
Ben net weer de instellingen aan het testen. HSAO aanzetten levert zo'n +5 fps op. Echt vreemd. Daarnaast lijkt het dan BFBC2 de geforceerde instelingen van de ATI Catalyst Control Panel niet gebruikt of er gaat iets mis. Ik heb in de control panel alles op max gegooid AA/AF etc, maar zodra ik in-game de AA/AF verander dan zie ik verschil in FPS.
AA en AF via de game op max zetten

in CCC kun je nog SSAA aanzetten dat ga je echt wel merken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Zo net ook ff op de [GoT] server geweest ( [GoT][AFF]Therion ). Was mn eerste potje rush ooit na uitsluitend conquest gespeeld te hebben, mn eerste indruk is wel dat t wat minder op en neer gaat dan conquest, veel gevecht op hetzelfde stukje en dan helpt de teamkill niet ;) (excuus..).

Neem aan dat er ook wel conquest gedaan wordt op GoT server? Vind ik volgens mij wat leuker.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10-2022
heeft er iemand eigenlijk een idee hoe ver je kan gaan in de stars voor je wapens? heb zojuist de gold star voor de eerste assult rifle gehaald. wanneer ik nu in de details van die gun kijk zie ik dat er 99 kills staat voor de next. ik dacht dat gold de hoogste was :| . en als ik nu die 99 maak krijg ik dan weer points of waren die 5000 van de gold de laatste die ik voor deze gun kreeg :?

edit: is die [GoT] tag voor iedereen op de spelers lijst?

[ Voor 7% gewijzigd door Levizuus op 14-03-2010 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Overduidelijk.

Zielig.
Agh, zulke mensen moet je gewoon negeren joh... Jij weet dat je die kills eerlijk hebt geschoten, en dat telt.. Die gasten hebben verder geen eergevoel die jij wel hebt voor je kill...

In BF2 heb ik dit al zoveel meegemaakt dat een maat van me en ik soms puur alleen op cheaters gingen hunten in een server.. En hup die gast van de server af.. ZO LEUK!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.