[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.639 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Ok, level 25, al aardig wat uurtjes gespeeld dus. Toch zijn er een aantal dingen die mij mateloos irriteren. Ik ben normaal echt van het motto als het in de game mogelijk is moet je er niet over zeuren, zoals bij mw2 met noobtubes en akimbo shotguns enz.

Maar waarom wordt het mogelijk gemaakt dat mensen met een tank vanaf hun spawn de MCOMS kapot schieten. Serieus, ik vind dat zo irritant om tegen te spelen. Zelfde geldt voor de snipers met hun mortar strikes. Ze gooien gewoon continu mortar strikes op de MCOMS en hoppa huis stort in klaar. Ik bedoel, als 2 snipers hier continu mee bezig zijn dan is het echt MAKKELIJK te halen binnen 75 tickets.

Sja en gaan counter snipen heeft geen nut, moet je ze wel heeeeel snel spotten voordat ze een mortar op een van de huisjes hebben gegooid.

Serieus, dit verpest naar mijn mening echt de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dersan schreef op zondag 14 maart 2010 @ 01:20:
Ok, level 25, al aardig wat uurtjes gespeeld dus. Toch zijn er een aantal dingen die mij mateloos irriteren. Ik ben normaal echt van het motto als het in de game mogelijk is moet je er niet over zeuren, zoals bij mw2 met noobtubes en akimbo shotguns enz.

Maar waarom wordt het mogelijk gemaakt dat mensen met een tank vanaf hun spawn de MCOMS kapot schieten. Serieus, ik vind dat zo irritant om tegen te spelen. Zelfde geldt voor de snipers met hun mortar strikes. Ze gooien gewoon continu mortar strikes op de MCOMS en hoppa huis stort in klaar. Ik bedoel, als 2 snipers hier continu mee bezig zijn dan is het echt MAKKELIJK te halen binnen 75 tickets.

Sja en gaan counter snipen heeft geen nut, moet je ze wel heeeeel snel spotten voordat ze een mortar op een van de huisjes hebben gegooid.

Totally Agree! Kut Mortal Strikes vooral bij Port Valdez gvd

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden 'vehicle damage' en vooral 'vehicle kill assist' niet wat meer punten op moeten leveren? Vaak genoeg schiet ik al mijn raketten op een tank af en gaat iemand anders er met de kill vandoor, waardoor ik achter blijf zonder ammo en met een schamele 30 punten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34

Je kunt maar die berg oprennen en die snipers stabben :+

Je kunt ze makkelijk flanken en ze hebben meestal niets in de gaten.
Uiteraard moet je niet te opzichtig die berg oprennen, maar gewoon rustig naar boven kruipen en alles neutraliseren wat je onderweg tegenkomt. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Repost had eerst in problemen topic geplaatst.

Kun je nou iemand wel kniven als je crouched bent? Ik ben nu al 4x dood gegaan omdat ik eerst bukkend sta te schieten en dan komen ze dicht bij en dan knife ik, ka-chink en bloedje, maar dan ben ik plotseling dood en hij niet. Ik heb echt het idee dat het kniven echt neppig gaat. Soms loop je achter iemand aan en dan knive je hem maar omdat er zon vertraging in zit, loopt hij gewoon door en ik sta stil met het mesje te zwaaien. Of hij draait om en loopt achteruit en dan mis je ook... Bij MW2 ging het kniven veel lekkerder, en niet zo houterig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Loool !#$%^&* net met potje bezig van nou wat was het, inmiddels al 2 uur bijna. 7/8k combat punten zat ik op, weet niet wat voor bonus daarnaast nog allemaal, en allerlei dingen unlocked. En dan eindigt het met een CTD :( Dan maar pitten.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04
Murk schreef op zondag 14 maart 2010 @ 02:41:
Loool !#$%^&* net met potje bezig van nou wat was het, inmiddels al 2 uur bijna. 7/8k combat punten zat ik op, weet niet wat voor bonus daarnaast nog allemaal, en allerlei dingen unlocked. En dan eindigt het met een CTD :( Dan maar pitten.
We miste je al het potje is zojuist afgelopen en jouw team heeft verloren de aanvallers wonnen ;).
Had 30k xp :D

Meest geniaalste potje ooit was echt aan het juichen toen we wonnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
was inderdaad een mooi potje heren. stukje bij beetje veroverde ons team wat grond.
Ik stond zowat onderaan maar dat maakt niet uit ;). Hier door wel veel geleerd en kunnen oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
potje was een stuk sneller geweest als die stomme italianen niet zo zaten te base campen =\

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35
Verderf schreef op zondag 14 maart 2010 @ 02:51:
potje was een stuk sneller geweest als die stomme italianen niet zo zaten te base campen =\
Ach, met zo'n klein team heeft de zijde met de vehicles meestal binnen no time gewonne. Het feit dat ze er zolang over deden sprak boekdelen. Goede teamplay van onze zijde. En daarmee bedoel ik EXTREEM goed.
Goed gespeeld heren aan beide zijden. :)

Die italianen hadden in het begin nogal een grote smoel, maar dat was snel afgelopen.

(jammer dat ze weer stoer deden in het volgende potje toen het 5 tegen 1 was :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
dat is een beetje jammer :P

maar inderdaad, was een erg mooit potje, level up gegaan, complete rij badges en een zooi unlocks :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Murk schreef op zondag 14 maart 2010 @ 02:41:
Ja die CTD lijkt vaak te komen als de hoorn aan het eind in de conquest maps gaat luiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zostraks nog een leuke set kills:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/nzkhgm.jpg

Een volgeladen Vodnik reed op een paar mijnen die ik bij de ingang van de basis had gelegd, duurde even voor de scoremeter klaar was met z'n +50, +50, +50 en nog wat bonusjes. Leuk leuk leuk spel :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in potentie een leuk spel maar de hitrate verneukt de volledige spelervaring.
Sinds wanneer gaat iemand niet "liggen" na 4 keer in zijn borst te zijn geschoten met een AK47?
Kun je mij niet uitleggen.
Snipers one shot one kill, alleen als je hogere rang hebt: vette balance hoor.
Zelfs hardcore is niet hardcore hierin.
Ben redelijk bedreven in FPS, (vanaf wolfenstein), maar dit slaat nergens op.
Net nog even een potje COD gespeeld en dan weet je het weer: dit is de koning van FPS, niet bfbc2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Ik had een keer 3 kills gemaakt met 1 granaat :P
Was ook mooi

Zat volgens mij een volledige squad in het dak van een huis. Gooide een granaat naar binnen en had 3 kills terwijl ik van beneden met mijn pistool nog 1tje neerschoot. (had sniper kit)

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren doe mortier strike maar zover ik weet kun je die maar 1 keer toepassen. Misschien 2 keer als je bij een bepaalde rank extra munitie krijgt maar dat weet ik niet. Je kunt de mortietstrike hiervoor gebruiken maar er zijn snipers die het gebruiken om bijvoorbeeld een nest met snipers van de vijand uit te schakelen, net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ZenTex schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 23:30:
Net een leuke, duidelijke cheater. sniper en ik lopen hoekje om, komen elkaar precies bij de hoek tegen, en in een split seconde een kogel in mn kop. ik was op 100% health. NIEMAND kan zo snel reageren, richten en raak schieten. Temeer hij niet eens op me richtte, zijn rifle richtte op m'n schoenen, hij zat namelijk gehurkt terwijl ik stond.Ook geen lag trouwens.
Hij pakte me nog een keer, switchte in 0,1 seconde van rifle naar pistool.
Overduidelijk.

Zielig.
Ach, als het te erg opvalt record iemand die persoon wel en dan wordt ie wel gebanned, shit happens, move on.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 08:09:
[...]

Ik heb sinds gisteren doe mortier strike maar zover ik weet kun je die maar 1 keer toepassen. Misschien 2 keer als je bij een bepaalde rank extra munitie krijgt maar dat weet ik niet. Je kunt de mortietstrike hiervoor gebruiken maar er zijn snipers die het gebruiken om bijvoorbeeld een nest met snipers van de vijand uit te schakelen, net wat je wilt.
Je kan het meerdere keren doen, mortar strike heeft een cooldown period.

Ik ben juist wel blij dat er alternatieve methodes zijn om de mcom op te blazen. Het is alleen bijna onmogelijk om alleen met mortar strikes de mcom te vernietigen. Daarvoor heb je toch echt wel destruction 2.0 voor nodig. Met een tank of engineer kun je er inderdaad ook op schieten, het duurt alleen wel een tijdje voor het effect heeft. En verder ben ik ook van mening dat de verdedigende partij best wel iets meer moeite mag doen om hun targets te defenden ipv zich in te graven (het wordt ze op sommige maps al erg eenvoudig gemaakt). Al geprobeerd om ze te repairen?

En klagen over vermeende cheaters valt imo een beetje in de categorie klagen bij de slager over het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, bedankt. Wist niet dat er een cooldown opzit, ik heb geen timer gezien. Wat dat betreft vind ik het jammer dat er tegenwoordig nauwelijks nog fatsoenlijke handleidingen bijgeleverd worden, zet ze dan desnoods in PDF op internet en dan kun je ook dieper op de game zelf ingaan met bv een ontwikkelaar.

Gisteren heb ik een sterk staaltje verdedigen gezien. Ik weet de naam van de map niet maar je begint op een klein stukje grond met een heli en wat bootjes. Daarna kun je het water oversteken en in dat gebied met die golfplaten schuttingen komen. De brug naar deze plaats is kapot.
Anyway, de verdediging was erg sterk en voor we in het water waren of aan land kwamen lagen we al op onze rug en zo hoort het dus.

Verder ben ik nog geen cheaters tegen gekomen, dat was in MW2 wel anders. En persoonlijk vind ik in BC2 meer balans zitten omdat in MW2 er soms wat al te makkelijk gescoord kon worden met die killperks, dat is hier een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 09:18:
Ah, bedankt. Wist niet dat er een cooldown opzit, ik heb geen timer gezien.
alle items/skills die een cooldown period hebben worden grijs als je ze gebruikt hebt. je ziet ze dan wit 'laden' ( van onder naar boven) als ze weer helemaal wit zijn kan je ze weer gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 14-03-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op zondag 14 maart 2010 @ 09:29:
[...]

alle items/skills die een cooldown period hebben worden grijs als je ze gebruikt hebt.je ziet ze dan wit 'laden' ( van onder naar boven)
Bedankt, tweede leermoment en de dag is nog jong! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Propane schreef op zondag 14 maart 2010 @ 03:51:
Zostraks nog een leuke set kills:

[afbeelding]

Een volgeladen Vodnik reed op een paar mijnen die ik bij de ingang van de basis had gelegd, duurde even voor de scoremeter klaar was met z'n +50, +50, +50 en nog wat bonusjes. Leuk leuk leuk spel :D.
Daarom wil ik in begin ook veel mijnen leggen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
BF BC2 afgelopen week binnen gekregen, eerst de SP uitgespeeld en sinds gisteren bezig met de MP. Vond het in het begin erg tegenvallen, had heet idee dat je meer op de map moest letten dan op de omgeving om mensen te spotten en had nooit door wie er op mij schoot.

Na een uurtje of 2 eens overgegaan op de hardcore mode en dat bevalt meteen veel, veel beter. Stond ook opeens bovenaan de server met m'n score, en dat terwijl ik bijna nooit shooters speel... Mensen nemen (net als ik altijd doe) eens de tijd om te richten in plaats van zo'n crosshair te gebruiken en het spel speelt zicht af in de 3D wereld in plaats van op het kaartje met alle aanwijzers van wat waar is.

Paar probleempjes nog:
- Wat heb ik aan m'n VIP-code als ik alleen maar de melding krijg dat de PS-store offline is?
- Waarom kan ik geen lijst met servers en een filter gebruiken, maar alleen een "Join Now" knop met een zeer beperkt aantal opties als filter?

Verder bevalt het spel erg goed. Na Vietcong (PC) en Killzone 2 (PS3) de 3e shooter ooit die ik leuk vind om online te spelen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 04:52:
in potentie een leuk spel maar de hitrate verneukt de volledige spelervaring.
Sinds wanneer gaat iemand niet "liggen" na 4 keer in zijn borst te zijn geschoten met een AK47?
Kun je mij niet uitleggen.
Snipers one shot one kill, alleen als je hogere rang hebt: vette balance hoor.
Zelfs hardcore is niet hardcore hierin.
Ben redelijk bedreven in FPS, (vanaf wolfenstein), maar dit slaat nergens op.
Net nog even een potje COD gespeeld en dan weet je het weer: dit is de koning van FPS, niet bfbc2!
Op het kopje mikken :)

Zelfde geldt voor de snipers, 1 shot op het hoofd is directe kill, en nee, dit geldt niet voor hoge rangen maar al vanaf de eerste sniperrifle die je krijgt (M25 zo uit m'n hoofd). Kortom, beter mikken!

Ik vind het juist gaaf dat ik een vuurgevecht ook kan overleven door snel dekking te zoeken, te flanken en mijn belager alsnog terug te pakken. Ik bemerk enige frustratie, en dat is jammer, het moet vooral fun zijn. Als je meer fun hebt in COD, speel je dat toch? Ik bedoel, niemand verplicht je een ander spel met andere principes en uitgangspunten te spelen.

Onthoud; gewoon lol hebben man, niet jezelf zo opfokken.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Eens, je zou het in levels zo moeten verdelen dat er altijd 1 krat is wat niet door het instorten van een gebouw vernietigd kan worden. Of iets als mortar jammers introduceren. ;)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Je ziet wel steeds meer sniper-hunters: attackers die de heuvels af gaan op zoek naar snipers. Daarnaast zijn niet alle mcoms te pakken met tanks of mortar strikes.

Begrijp me niet verkeerd; hier ging er gister een controller door het huis heen na voor de 1000e keer gesniped te worden door iemand aan de andere kant van de map, maar overal is wel iets tegen te doen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer de kill-cam aanstaat moet je als sniper verplaatsen om niet het risico te lopen dat je teruggepakt wordt. En ik merk nu ook dat er steeds meer naar snipers gezocht wordt en zeker na een paar weken zullen de meeste mensen de plaatsen wel weten waar snipers zich ophouden en dan is gerichte actie tegen snipers goed mogelijk. Zoals een aantal pagina's terug al gezegd is, ik verwacht ook dat het aantal snipers dan terugloopt.

Zijn er trouwens nog mensen die de verschillende classes allemaal spelen of richt iedereen zich op dezelfde class? Ik wissel zelf af tussen assault en sniper maar wil medic ook nog gaan proberen. En wellicht mijn engineer toch wat verder brengen in maps met veel voertuigen om die Carl Gustav eens te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Laatst online: 15:10
Beste mensen, ik heb een probleempje. De schaduw in BC2 is bij mij op de PS3 echt pikzwart, je ziet bijna niks. Ik heb al lopen kloten met de options in het menu en op mn tv maar het blijft donker. Iemand die weet waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zo net weer een paar leuke potjes gedaan. Ik merk dat ik de tank heavy maps in de woestijn eigenlijk nu al niet meer leuk vind. Het stikt daar van de tanks (mede door de korte respawns van deze voertuigen) en snipers. Hierbij grote open vlaktes en makkelijk door tanks te slopen gebouwen als beschutting.

Ik ben wel blij dat er geen prone in de game zit nu ik wat meer matches gespeeld heb. Het zou de snelheid echt compleet uit het spel halen en het aantal snipers enorm doen toenemen.
DBreda schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:26:
Beste mensen, ik heb een probleempje. De schaduw in BC2 is bij mij op de PS3 echt pikzwart, je ziet bijna niks. Ik heb al lopen kloten met de options in het menu en op mn tv maar het blijft donker. Iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Zie de waarschuwing boven het topic ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Laatst online: 15:10
Oh shit. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verderf schreef op zondag 14 maart 2010 @ 02:51:
Inderdaad ... de aanval kwam maar niet op gang.
Ging wel lekker lopen toen bFunk opdook (herinner me nog dat hij bovenaan de ET:QW lijsten stond, speelde zowat 20 uur per dag volgens mij).
Ik kwam wat later binnen in die pot, had zo'n 4k punten. Was heel erg gaaf, vooral om dan ook nog te winnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:15
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:26:
Zijn er trouwens nog mensen die de verschillende classes allemaal spelen of richt iedereen zich op dezelfde class? Ik wissel zelf af tussen assault en sniper maar wil medic ook nog gaan proberen. En wellicht mijn engineer toch wat verder brengen in maps met veel voertuigen om die Carl Gustav eens te kunnen spelen.
Ik ben atm bezig om alles te unlocken, hoef alleen laatste 2 snipers nog en m16, daarna wil ik me gaan richten op medic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:20
Dat is ook wel zo; het binnen komen van 1 of 2 goede spelers kan een game echt kantelen.

Oh, en QW: ET _/-\o_

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een slecht spel weer. Wordt geroemd om zijn multiplay. Nou t zal wel, maar ik mis zelfs de menus die er in BF2 wel in zaten, die konden leiden tot enig teamwerk. VOIP wordt ook niet gebruikt. Alleen vrijspelen van zoveel mogelijk wapens is het credo hier, leuk voor de kinders, maar voor een wat serieuzere shooterliefhebber niets, nada. Verder is het weer vanouds dat je er met 2 headshots niet komt en er op mag rekeningen dat je slachtoffer zich nog leuk om kan draaien om jou wel om te leggen met zijn 4e generatie wapen waar ie 3 weken voor heeft zitten spelen. Leuk? Mwah Ze moeten eens een echt battlefield opzetten in plaats van zon kipper zonder kop spel. Zelfs liggen kan niet meer, wat meer weer eens aangeeft dat dit spel is verstoken van ieder serieus gevechtsaspect. Grafisch mooi, maar verder helaas. Ga wel weer verder met de Project Reality mod voor de echte liefhebber van het genre.

Ik zeg lekker laten liggen als je van wat meer tact houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:07:
waarom komt er niemand in die andere server? Er is een nieuwe 32 man GoT server, Rush mode...
Naam server? Heb je em al opgegeven voor de TS?
Ik heb gisteren gewoon eens op GoT gezocht en alle servers (3) toegevoegd met GoT in de naam, kans dat jouw server er ook bijstaat.
Wel apart: duiveltje666's server zat met 30/32 vol, de 16 slots server was helemaal leeg en de andere 32 slots server (de jouwe?) zaten maar 2 man in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:26:
Wanneer de kill-cam aanstaat moet je als sniper verplaatsen om niet het risico te lopen dat je teruggepakt wordt. En ik merk nu ook dat er steeds meer naar snipers gezocht wordt en zeker na een paar weken zullen de meeste mensen de plaatsen wel weten waar snipers zich ophouden en dan is gerichte actie tegen snipers goed mogelijk. Zoals een aantal pagina's terug al gezegd is, ik verwacht ook dat het aantal snipers dan terugloopt.

Ik speel hoofdzakelijk met engineer. Op de 2e plaats staat recon. Meestal loop ik dan rond met een semi-auto sniper met x4 scope, zoals die silenced sniper of de type 88. Erg leuke wapens. max 2 headshots of max 4 schoten en ze zijn dood. Wel jammer dat er zo'n lage headshot damage multiplier is. (x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:17

flessuh

Set sail for fail!

Zo, heb sinds gister alle wapens ge-unlockt. en ik moet zeggen dat assault verreweg het langzaamste gaat, hoewel de m416 wel een boost is, dat ding schiet gewoon heerlijk.

Nu ga ik maar voor wat het team nodig heeft.

Gebruiken mensen de secondary van een apache wel (de hellfire) die moet namelijk gelockt worden op een tracer dart, maar als ik vlieg zie ik nooit targets:(

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:08:
Wat een slecht spel weer. Wordt geroemd om zijn multiplay. Nou t zal wel, maar ik mis zelfs de menus die er in BF2 wel in zaten, die konden leiden tot enig teamwerk. VOIP wordt ook niet gebruikt. Alleen vrijspelen van zoveel mogelijk wapens is het credo hier, leuk voor de kinders, maar voor een wat serieuzere shooterliefhebber niets, nada. Verder is het weer vanouds dat je er met 2 headshots niet komt en er op mag rekeningen dat je slachtoffer zich nog leuk om kan draaien om jou wel om te leggen met zijn 4e generatie wapen waar ie 3 weken voor heeft zitten spelen. Leuk? Mwah Ze moeten eens een echt battlefield opzetten in plaats van zon kipper zonder kop spel. Zelfs liggen kan niet meer, wat meer weer eens aangeeft dat dit spel is verstoken van ieder serieus gevechtsaspect. Grafisch mooi, maar verder helaas. Ga wel weer verder met de Project Reality mod voor de echte liefhebber van het genre.

je moet het een paar weken de tijd geven, als iedereen z'n wapens heeft unlocked.
Als de eerste patch is geweest verwacht ik wel dat het er goed op vooruit gaat.
en als je moe wordt om tegenstanders 5 x te moeten raken, en je vind het niets om na iederschot gespot te worden om vervolgens na ieder schot van jouw door het halve andere team beschoten te worden.

probeer dan is hardcore, het bevalt mij goed, die klote killcam is weg en tegenstanders gaan een stuk sneller neer.
nu is het zo dat als jij gespot wordt je kan rennen voor je leven want je weet dat je 5 man achter je aan krijgt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Assault ging bij mij juist het snelst, maar dat komt denk ik ook gewoon omdat die klasse mijn voorkeur heeft. De m416 is imho een erg fijn wapen inderdaad. Toch ga ik nog af en toe naar de m16, die schiet dan wel in bursts maar is ook erg accuraat, zeker met de juiste unlock.

Wat ik soms een beetje mis is dat je niet kunt zien hoveel spelers per class in je team zich bevinden. Net zoals gisteren, zijn er aan het begin van de ronde opeens 7 mensen recon en op dezelfde heuvel. Enkele minuten later heeft de helft alweer van class veranderd, maar met een simpele teller in het spawn menu kun je dit makkelijk voorkomen. Ander voorbeeld: soms staat er minutenlang een tank, omdat er vrijwel geen engi's zijn. Simpele teller toevoegen en ik denk dat mensen vanzelf wel het gat sneller opvullen.

[ Voor 3% gewijzigd door Brainstorm op 14-03-2010 12:23 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05

Waarom zo bitter vraag ik me af? Je kon toch uit het forum hier al afleiden dat je redelijk wat hits moet doen om iemand te killen? En dan nog, ik heb al heel wat wapens geunlocked maar ik ga het beste met mijn XM-8 of de beginsniper. Dd xm-8 is het eerste wapen dat je unlockt als assault. Het kan zijn dat het spel je niet ligt, maar dan moet je toch echt wel stoppen met spelen voordat je er zo bitter van wordt. Als het geen gun meer is stop ik gewoon en speel ik een ander spel voor een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57

Hardcore is het samen met recon met een M95 second ragen bull achtig ding zoooooo gruwelijk gisteravond 49 kills 8 death hardcore mode. Zelf nog een apache uit de lucht geschoten met me m95 :9~ . Ik had het moeten filmen. Ik mis phrone ook ach ja je leert er mee spelen.

Ik speel meestal recon class maar als ik merk dat het niet goed gaat switch naar assault of medic samen met me m60. met die enginer kan ik niks mee. Ik kan totaal niet mikken met die raket toestand.

ik ben achter gekomen dat COD 6 echt een matige game is. Als jij dat speelt word jij gek. Ook nog veel cheaters. maar je kan wel lekker lame wilt spelen. Als je lekker wil rushen moet je COD 6 spelen. Af en toe mis ik de snelheid van COD 6 maar ja. En die mod die jij speelt ik heb een filmpje ezien op youtube is niet mijn ding maar ieder zijn eigen ding.

en 1 ding je kan geen realistisch spel maken want dan kan je gewoon niet spelen. 1 kogel in je lijf van een ak je kan niet meer lopen of wat dan ook. :P

[ Voor 4% gewijzigd door goosche op 14-03-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Voxyn schreef op zondag 14 maart 2010 @ 02:46:
[...]

We miste je al het potje is zojuist afgelopen en jouw team heeft verloren de aanvallers wonnen ;).
Had 30k xp :D

Meest geniaalste potje ooit was echt aan het juichen toen we wonnen _/-\o_
Jullie hadden nooit voorbij die 2e mcoms moeten komen lol.. dat was echt epic fail van onze zijde. Houden we jullie 70+ tickets bij die mcom vandaan en met nog 4 tickets te gaan weten jullie em nog op te blazen. Maar die italianen ook lolol.

Begin dat potje zat ik halverwege lvl15-16, na dat potje (dat wil zeggen nadat ik na 2 uur tijdens dat potje een CTD kreeg) logde ik nog even in en zat ik bijna op 17. Best wel wat punten gescoord en spul unlocked. Was ook wel leuk ;)

@M416, ik vind em niet zo heel veel beter dan de XM8 eigenlijk. Maar misschien is ie wat beter voor op afstand.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
1. Assault
2. Recon
3. Engineer

Medic speel ik eig nooit mee en zal ik als laatste unlocken

Maargoed ik kan nu niet meer online klote provider... ga maar proberen een andere modem te kopen zodat ik poorten open kan zetten ... aangezien dat met de gekregen modem verboden is aldus de medewerker ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

wat was er eigenlijk met die Italianen gisteren ? Ik kwam wat later binnen en toen was het al hommeles ..
Werd wat over Mussolini geroepen enzo.
Had het te druk om in leven te blijven (dankzij Murk, Verderf en Zentex) om dat gebabbel ook nog in de gaten te houden.
JT888 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:48:
aangezien dat met de gekregen modem verboden is aldus de medewerker ...
Laat mee eens raden : Speedtouch 780WL (of zo) van de KPN ?? Heb 'm ingepakt gelaten en voor 4 tientjes Linksys gekocht ...
cheiron schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:07:
Dat is ook wel zo; het binnen komen van 1 of 2 goede spelers kan een game echt kantelen.
Yep, was gisteren duidelijk het geval. Die Italianen bleven alleen maar achter plakken om te snipen en de UAV of heli te kunnen pakken. Spawnen op die lui schoot echt niet op .. ben toen in een squad met Voxyn (?) en bFunk gaan zitten en toen begon het te lopen. Als er squad mates sneuvelden, even dekking zoeken en wachten tot ze konden spawnen op je.
Oh, en QW: ET _/-\o_
Waanzinnig he .. alleen al een tijd niet meer gespeeld.

[ Voor 64% gewijzigd door Goner op 14-03-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Laatst online: 09-09 18:04
Goner schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:51:
wat was er eigenlijk met die Italianen gisteren ? Ik kwam wat later binnen en toen was het al hommeles ..
Werd wat over Mussolini geroepen enzo.
Had het te druk om in leven te blijven (dankzij Murk, Verderf en Zentex) om dat gebabbel ook nog in de gaten te houden.

[...]

Laat mee eens raden : Speedtouch 780WL (of zo) van de KPN ?? Heb 'm ingepakt gelaten en voor 4 tientjes Linksys gekocht ...

[...]

Yep, was gisteren duidelijk het geval. Die Italianen bleven alleen maar achter plakken om te snipen en de UAV of heli te kunnen pakken. Spawnen op die lui schoot echt niet op .. ben toen in een squad met Voxyn (?) en bFunk gaan zitten en toen begon het te lopen. Als er squad mates sneuvelden, even dekking zoeken en wachten tot ze konden spawnen op je.

[quoteOh, en QW: ET _/-\o_[/quote]
Waanzinnig he .. alleen al een tijd niet meer gespeeld.
Inderdaad zat bij jou in dat squad ;) liep een heel stuk soepeler toen jij en later nog iemand anders erbij kwam, die italianen bleven maar base campen voordat jij kwam begon de verdediging zelfs aan te vallen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Voxyn schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:01:
Inderdaad zat bij jou in dat squad ;) liep een heel stuk soepeler toen jij en later nog iemand anders erbij kwam,
Dat was bFunk (tot m'n stomme verbazing, hing hier vroeger ook rond, akelig goed in ET:QW).

Alleen heli vliegen ging die Italianen wel aardig af, ben 2 keer meegegaan en konden de verdediging aardig bezig houden zodat de rest naar voren kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 21:14

ErA

Dus zonder dat ik het wist heb ik vorige week ergens een Platinum ster gehaald voor mijn nade launcher.. Zijn dat 10 gouden sterren? En wat is de volgende stap? 2 Platinum sterren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Laatst online: 09-03-2022
Snipers zijn op dit moment echt geen bedreiging meer. De ervaren spelers weten al inmiddels wat de pre camping spots zijn dus als 2 man van de defending team de heuvels intrekken kun je heel wat snipers te grazen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator

Voor samenspel denk ik dat je het inderdaad echt nog wat tijd moet geven. Volgens mij heb je in dit spel 4 niveau's van samenwerken.

1: Free for All, iedereen doet waar hij zin in heeft en er is geen spraken van team work of een doel
2: Squad members blijven een beetje bij elkaar maar er is geen spraken van een duidelijk doel of plan van aanval. Wel wordt er al een klein beetje in een groepje gewerkt(spotten etc...)
3:Een squad werkt samen en heeft een duidelijk doel, de aanvallen worden afgesproken en iedereen in het squad heeft een duidelijk doel, echter de grote samen hang van het team ontbreekt.
4:Zelfde als 3 alleen dan is er ook afstemmen tussen squads om te komen tot een gezamelijk doel.

In de meeste public games zie je op dit moment toch echt niveau 1 of soms niveau 2. Gister op de GOT server zag je eigenlijk voornamelijk niveau 2. Voor het bereiken van niveau 3 heb je echt voice chat nodig.

Wel lijkt het me leuk om hier samen met de mensen die ook op de got servers spelen te streven naar iig niveau 3 en ik denk dat het spel dan ook een stuk leuker en intressanter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Afbeeldingslocatie: http://i138.photobucket.com/albums/q256/Donster112/therebewookieafoot1.png
Afbeeldingslocatie: http://i138.photobucket.com/albums/q256/Donster112/therebewookiesafoot.png
Afbeeldingslocatie: http://img714.imageshack.us/img714/765/sanstitreyw.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Omnyakom1 op 14-03-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 09-09 15:05
Is er een publieke Teamspeak server van GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Goner schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:04:
[...]

Dat was bFunk (tot m'n stomme verbazing, hing hier vroeger ook rond, akelig goed in ET:QW).

Alleen heli vliegen ging die Italianen wel aardig af, ben 2 keer meegegaan en konden de verdediging aardig bezig houden zodat de rest naar voren kon.
die bFunk bakte er gisteravond anders weinig van, heb hem zo vaak neergemaaid en hij mij maar een paar keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:27
dunn0w schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:32:
Is er een publieke Teamspeak server van GoT?
nee,wel een mumble server.(zelfde als ts en ventrillo,alleen een ander progje ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal vanavond eens Mumble installeren, beetje gezelligheid en zo tijdens het spelen.
Murk, moet je nog steeds eens vol in je gezicht schieten :P Ben te vergevingsgezind :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:03

Mnstrspeed

Aw, Snap!

ozziestroker1 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:36:
[...]

nee,wel een mumble server.(zelfde als ts en ventrillo,alleen een ander progje ;) )
Care to share? Wat meer teamplay is altijd welkom :)

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat in de fipo, effe naar pagina 1 en dan een ctrl f naar mumble.

Vinden jullie het ook lastig soms te horen welk gebouw in stort? Dan hoor ik wel dat geluid en spring ik er uit maar blijkt dat het t gebouw van de buren was die in aan het storten was.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Murk schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:35:
die bFunk bakte er gisteravond anders weinig van, heb hem zo vaak neergemaaid en hij mij maar een paar keer.
Toch hebben we gewonnen >:)
Niet iedereen is bezig met z'n k/d ratio en dat Nemesis gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt er een nieuwe patch voor BC2 pc versie? en de dlc voor pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Heeft iemand de MGNM AM al gekregen? Er staat bij requirement level 13, maar toen ik 13 kreeg werd er niks geunlocked. Op level 14 stond er ipv requirement 13 dat het een veteran unlock is, ik heb een veteran rank van 1. Dus hoe unlock je dit nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is iets hoger ja, maar als je level 16 bent dan heb je hem. Heb hem zelf namelijk al en ik ben bijna level 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 09-09 15:05
Tsurany schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:43:
Even gedownload, maar ik kan niet connecten.. ligt de server eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Tsurany schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:39:
Zal vanavond eens Mumble installeren, beetje gezelligheid en zo tijdens het spelen.
Murk, moet je nog steeds eens vol in je gezicht schieten :P Ben te vergevingsgezind :(
Lol de haat.. ik voel het aan de andere kant van de lijn zelfs nog :/

Als ik nou zeg dat het per ongeluk ging die 40mm in je bakkes? O-) je zag er nogal vijandig uit enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
dunn0w schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:04:
[...]

Even gedownload, maar ik kan niet connecten.. ligt de server eruit?
Ik kan wel connecten alleen er zit nooit iemand in ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023

Nou nou, het is idd een stuk meer arcade ja maar dat had je vantevoren kunnen weten! Dus niet zeuren achteraf als 't je niet bevalt. Ik vind het spel wel vet, het is wat sommige dingen betreft toch echt realistischer dan BF2 waar je gewoon de one man army kon uithangen met je scores van 20-1 met een AK101, zo'n dikke bullshit eigelijk...
Bij BC 2 word je vroeg of laat gewoon weggeblazen, scores van 20-1 enzo dat is niet mogelijk al kun je soms met wat geluk in de buurt komen. Ik vind verder de teamplay enzo wel goed, het is anders dan BF2 maar het is dan ook geen opvolger van BF2 dus dat gejank ;(
Ik ben die graphics van BF2 en de 4352e keer Strike at Karkand nou ook wel eens zat, en die vernietigbare gebouwen etc. zijn natuurlijk gewoon de bom, HET gemis in de Battlefield 2 en z'n mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
De nieuwe patch is al uit in US? EA updater werkt iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 21:36
johanschr schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:02:
Ik heb een probleempje. Wanneer ik spawn zeg maar, en ik mijn muis beweeg vliegt mijn beeld omhoog en kijk ik als het ware naar de lucht. Maar ik kan het met geen mogelijkheid meer goed krijgen :S Er stonden verschillende dingen in de settings wat met invert mouse te maken heeft.. maar geen enkele van deze opties veranderd iets in deze zaak.. iemand een oplossing? :(
zelfde probleem bij mij met single & multiplayer.... hoop dat er een oplossing is...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
[...]

Naam server? Heb je em al opgegeven voor de TS?
Ik heb gisteren gewoon eens op GoT gezocht en alle servers (3) toegevoegd met GoT in de naam, kans dat jouw server er ook bijstaat.
Wel apart: duiveltje666's server zat met 30/32 vol, de 16 slots server was helemaal leeg en de andere 32 slots server (de jouwe?) zaten maar 2 man in.
'T is mijn server niet. ;)

Het heeft even gelopen toen ik dat gepost had, maar verder dan 4/4 kwam het niet.
Misschien als het bekend word onder de GoTers dat er een alternatief is en ze hem onder favourites zetten?

@Zeek79: Als je nou eens eerst goed leert mikken (op het hoofd) zul je zien hoe snel iedereen neergaat.

[ Voor 7% gewijzigd door ZenTex op 14-03-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seapip schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:41:
[...]

zelfde probleem bij mij met single & multiplayer.... hoop dat er een oplossing is...:(
Die is er, en relatief eenvoudig, gebruik de legale versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

`3 stadpadders op 1 vand e got servers.. kansloze russen

kheb ze wel 20x overhoop geschoten voordat ik het zat werd :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:17
Wat ik nu toch weer heb gaat in het squad menu ineens me rank van 1 t/m 50 :s

Ik dacht dat statpadding was, maar blijkbaar krijg je dat vanzelf? 8)7

Ben maar gequit :/

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Nergens voor nodig Morpheusk. Gewoon een grafisch bugje, verder niets. Je ziet het soms ook bij anderen.
Statspadden is iets heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 21:14

ErA

Stats Padding

Also known as "point farming", stat padding is most frequently used in reference to the online game Battlefield 2. Stat padding is the act of recieving undeserved points due to abnormal and unhelpful gameplay.
One of the most common occurrences is when 2 support players go out to the middle of nowhere and alternate tossing a grenade, then resupplying the other, each time getting 1 resupply point.
The extreme of stat padding is when a player coordinates with one or more players on the opposite team to get an enormous amount of kills. For example, a USMC player hides away with 2 MEC medics. The US player will kill one of the medics, then the other will revive him, earning the US player 2 points for a kill, and the MEC player 1 point for a revive, all undeserved. This process can be repeated indefinitely, as the kill does not reduce the ticket count of the other team. This is how some players have best round scores of 800+.
Some players consider skill concentration to be stat padding, but this is simply not true. Running around wielding only a pistol in order to get a pistol badge is NOT stat padding.
On a side note, stat padding violates the EA Ranked EULA. Thousands of players have already had their accounts reset due to excessive stat padding.

mikerotch: dude just keep tossing nades so i can get more resupply points. i need 6 more for veteran resupply.
ipfreely: ok! then u can help me get my expert heal badge!

>>BANNING!!! mikerotch REASON: STAT PADDING!!!
>>BANNING!!! ipfreely REASON: STAT PADDING!!!

dit ter info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Dat je rank de hele tijd van 1 naar 50 gaat, is een bug als je level 10 bent. Dat was ook in de beta.

Snap eigenlijk niet echt waarom je uberhaupt zou willen statspadden. De unlocks kun je al redelijk snel krijgen binnen een paar weken of zelfs dagen.

[ Voor 43% gewijzigd door AquaSheep op 14-03-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 20:09
SuX DeLuXe schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:30:
[...]
Ik vind het spel wel vet, het is wat sommige dingen betreft toch echt realistischer dan BF2 waar je gewoon de one man army kon uithangen met je scores van 20-1 met een AK101, zo'n dikke bullshit eigelijk...
Bij BC 2 word je vroeg of laat gewoon weggeblazen, scores van 20-1 enzo dat is niet mogelijk al kun je soms met wat geluk in de buurt komen.
Nja dat het niet mogelijk is en alleen met geluk in de buurt kan komen, dan heb je mij nog neit zien spelen.

Deze screen laat iig duidelijk zien dat het mogelijk is. Tja goede squad play samen met 3 vrienden

http://s3-llnw-screenshot...3041/6029381774203041.jpg

En het grappig was nog wel dat ik en (Afwasmiddel) pas in de ronde kwamen toen de eerste 2 mcom's gebieden waren opgeblazen

btw, zat even e schuilen in de bradley, verder (vrijwel alles) gedaan met de M16A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Laatst online: 05-09 13:05
Hogader schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:07:
[...]

Nja dat het niet mogelijk is en alleen met geluk in de buurt kan komen, dan heb je mij nog neit zien spelen.

Deze screen laat iig duidelijk zien dat het mogelijk is. Tja goede squad play samen met 3 vrienden

En het grappig was nog wel dat ik en (Afwasmiddel) pas in de ronde kwamen toen de eerste 2 mcom's gebieden waren opgeblazen

btw, zat even e schuilen in de bradley, verder (vrijwel alles) gedaan met de M16A2
20-1 halen valt wel mee hoor. Met een sniper aan de rand van de map doe ik regelmatig 10-15 kills zonder dood te gaan. Alleen zijn mijn kogels dan op en is het saai. Levert trouwens ook niet eens zo veel punten op. Ik krijg een pak meer punten als ik wat meer naar voor ga en sensor balls rond smijt en punten help capturen.

Is net zoals in CoD. Een nuke halen is niet zo moeilijk, je moet alleen genoeg campen. Ik heb op mw2 een k/d van 3 maar nog geen enkele nuke: ik vind het gewoon te saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Het is inderdaad grappig te zien hoe extreem de scores kunnen zijn inderdaad.
Heb af en toe ook rondjes gespeeld waarbij ik gewoon een beetje aan het freewheelen ben en de ronde met bijv 24/8 afsluit(of 20-2 gisteren), al heb ik dan niet eens het idee goed bezig te zijn.
Ik kan me dus wel voorstellen dat er spelers zijn die regelmatig zulke scores neerzetten. Al lijkt me dit in rush veel moeilijker dan bijvoorbeeld conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Maar ik ben meer van het snel aanvallen en niks afwachten, ik heb daar meestal geen geduld voor om kwartier in de struiken te gaan zitten met sniper tot er eens een enemy soldaat voorbij huppelt :/
Maar ik moet zeggen ik vind de game mode RUSH ook erg vet hoor, de teamplay is daar belangrijker dan bij Conquest en ligt het aan mij of haal je bij Rush fors meer punten dan bij Conquest? En dat over die ratio's, ja ik haal ook wel eens 20 kills met 3 deaths op een ronde maar ben bij lange na niet zo goed als bij BF2. Misschien dat het nog moet komen..
Het komt bij BC 2 veel vaker voor dat zowat iedereen in de server een score heeft als 4/3, 7/6, 4/6, etc. je gaat gewoon snel dood op bepaalde mappen. Je hoeft maar een klein beetje pech te hebben en je word al gesloopt door al die 40 mm's en dan nog mortar strike, UAV, tanks noem het op

[ Voor 20% gewijzigd door SuX DeLuXe op 14-03-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
SuX DeLuXe schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:22:
...en ligt het aan mij of haal je bij Rush fors meer punten dan bij Conquest? En dat over die ratio's, ja ik haal ook wel eens 20 kills met 3 deaths op een ronde maar ben bij lange na niet zo goed als bij BF2. Misschien dat het nog moet komen..
...

Je hoeft maar een klein beetje pech te hebben en je word al gesloopt door al die 40 mm's en dan nog mortar strike, UAV, tanks noem het op
Rush haal je inderdaad veel sneller punten mee. Omdat alle aanvallers/verdedigers wat meer geconcentreerd zitten, dus sneller kills en sneller punten voor support omdat er altijd wel een teammember in de buurt zit die een heal kan gebruiken of wat ammo nodig heeft.

En dat laatste klopt inderdaad en dan vooral bij rush. Je weet waar de defenders/attackers zo'n beetje rondhangen, dus vaak krijg je een blind gegooide nade/strike op je dak die je nooit had kunnen aan zien komen. Pure pech dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

SuX DeLuXe schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:22:
Het komt bij BC 2 veel vaker voor dat zowat iedereen in de server een score heeft als 4/3, 7/6, 4/6, etc. je gaat gewoon snel dood op bepaalde mappen. Je hoeft maar een klein beetje pech te hebben en je word al gesloopt door al die 40 mm's en dan nog mortar strike, UAV, tanks noem het op
Idd er zijn gewoon veel meer manieren om dood te gaan, je bent nergens veilig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik had een keer 18/0 als engineer op die sneeuw conquest map. :)
Zat de hele tijd te campen in het gebouw bij A. (ik geloof dat het A is althans; dat gebouw met het platte dak met de vlag IN het gebouw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Ter grote verduidelijking. Ik heb toen niet zitten campen en welgeteld 1 MCOM opgeblazen (op dat moment van de 2 die ik heb gezien). Gewoon tactisch spelen met M16A2 en cover zoeken als het te heet onder de voeten wordt. ALTIJD blijven spotten, daardoor kon ik mensen makkelijk neerschieten en hun achterlaten met de gedachte (waar zit hij nu toch).

Na iedere kill wisselde ik ook van positie, doe je dit niet dan krijg je geen scores, behalve tegen een slecht samenspelend team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Tsurany schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:43:
Dat is echter een mumble waar zo weinig man in zitten.. een andere mumble die niet in de TS staat zit altijd voller 8)7
Mnstrspeed schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:39:
[...]

Care to share? Wat meer teamplay is altijd welkom :)
DM mij maar als je de gegevens wilt, DM's van andere zijn ook welkom :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Ik zie trouwens 3 [GoT] servers. Die worden alle drie gebruikt hier?
En wordt daar wel es conquest gespeeld? Rush zit ik nog niet zo in en lijkt me op het eerste gezicht ook wat minder (verandert misschien nog, maar ik heb het idee dat alles zich op een kluitje afspeelt).

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die code van [Got] servers hier eens neer plakken?
Met die code bedoel ik de code die in je settings.ini krijgt wanneer je een server in je favorieten plaatst.

Mijn server browser doet telkens vreemd als ik wil zoeken op servers.
Het is dan makkelijker om deze rechtstreeks in je favo te plakken.
Of misschien op pag. 1?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

dit ?
code:
1
FavoriteGames=1913871039,1e55e154-62af-4763-841a-d455480fd79b,[GoT] Where Tweakers are being born ... and killed;643492024,8a166da4-810e-4c6b-97f7-00e9e5853f6f,i3D.net Bad Company 2 Server;646874792,2233c198-00ac-43cb-b738-602bd1d6ba7a,Multiplay.co.uk :: [GoT] RUSH Mode 24/7;1257437266,141b3430-96fb-47ee-b280-ae24d2079ec9,Multiplay.co.uk :: [GoT] Rush | No FF;

Zojuist een typisch geval van 'rage quit' .. teams waren al zo unbalanced als ik weet niet wat met 16 vs 16, lopen er nog eens 4 man weg ook. Dan is de lol er echt van af voor mij hoor ...als dit zo blijft was het jammer van de 30 euro.
Gelukkig komt de nieuwe S.T.A.L.K.E.R uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 14-03-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07-2021
Zo zo gaat hard hier. Bent er even 2 dagen niet en meteen 3 [GoT] servers. Klasse!
Genoeg keuze voor wat knalwerk dus.

Moet gauw maar weer eens verder gaan spelen. Die nieuwe wapens komen niet vanzelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:46:
dit ?
code:
1
FavoriteGames=1913871039,1e55e154-62af-4763-841a-d455480fd79b,[GoT] Where Tweakers are being born ... and killed;643492024,8a166da4-810e-4c6b-97f7-00e9e5853f6f,i3D.net Bad Company 2 Server;646874792,2233c198-00ac-43cb-b738-602bd1d6ba7a,Multiplay.co.uk :: [GoT] RUSH Mode 24/7;1257437266,141b3430-96fb-47ee-b280-ae24d2079ec9,Multiplay.co.uk :: [GoT] Rush | No FF;
Ja, dat bedoelde ik. :)
In ieder geval 1 server :)
Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Wat me wel opvalt is dat ik het spel inmiddels begin te kennen. Je weet de plekjes waar de ander uithangt, je weet de plekjes waar je het beste even pas op de plaats kunt maken, hoe effectief te schieten etc.
Er zijn zat mensen die nog maar amper gespeeld hebben, het spel is nog maar net uit en veel mensen spelen ook maar 2 potjes per dag ofzo. Dan is er al snel sprake van een verschil in skill wat resulteerd in goede scores.
In het begin kon ik ook maar 1 kill maken alvorens zelf neergeknald te worden. Nu maak ik soms (nouja, zeer soms) hele squads af in m'n eentje.
Ook switchen gaan lekker, medpack droppen, iemand neerknallen, iemand reviven en in 1 moeite door de killers van de gerevivede speler neerschieten, allemaal onder vuur.
Dat zou me nooit lukken bij de goede/ervaren spelers.

Dat gezegd: Ik ben geen top-speler ofzo. Ik ben ook geen fanatiekeling die allews uit het spel wil halen. Ik speel voor de lol, eindig meestal wel ergens boven in het scoreboard en iig boven de middelste regionen. Gewoon een redelijke speler dus. Maar met de besten of zelfs maar de subtop zou ik me nooit kunnen meten.
Bananenspin schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:40:
[...]

Dat is echter een mumble waar zo weinig man in zitten.. een andere mumble die niet in de TS staat zit altijd voller 8)7

[...]

DM mij maar als je de gegevens wilt, DM's van andere zijn ook welkom :)
Is er een reden dat je dit niet kenbaar wilt maken inde de startpost ofzo?
Enfin, k'zal je ook even DMen.

Ik heb trouwens nooit eerder mumble gebruikt, maar ik vindt het wel prima werken. Handig dat je ingame ziet wie er ingelogd zijn en wie er spreekt.
Nu nog een mike. :p

[ Voor 21% gewijzigd door ZenTex op 14-03-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:47:
[...]

Ja, dat bedoelde ik. :)
In ieder geval 1 server :)
Thnx.
Dat zijn er 4 ;) Waaronder 3 got en 1 i3d server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
Hoe zit het met de verdeling van de verschillende classes bij de meeste matches?

In de bèta was ik 90% van de tijd Assault. Dit ligt mij gewoon perfect omdat je doel dan werkelijk continu attacken (en wat rushen) is. Bij Medic wordt je verondersteld van ook nog te reviven en bij Engineer moet je vehicles te repairen, dat werk laat ik liever aan anderen over. ;)

Hier op het forum heb ik de indruk dat de meesten niet al te veel Assault kiezen. Hoe is dit online dan? :)

Ik wacht met de full game te kopen tot met de paasvakantie, anders zou mn discipline om te leren ver zoek zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murk schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:49:
[...]

Dat zijn er 4 ;) Waaronder 3 got en 1 i3d server.
Ah... :)
Beter zelfs

Heel erg bedankt. Kan ik daar ook een keertje mee doen... als er plaats is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Asgaro schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:52:
Hoe zit het met de verdeling van de verschillende classes bij de meeste matches?
.....
Hier op het forum heb ik de indruk dat de meesten niet al te veel Assault kiezen. Hoe is dit online dan? :)
Ik denk dat de meesten hier toch echt assault spelen hoor. Ook nog een paar medics, engineers en recons toch veruit het minste, maar dat is afhankelijk van de map en het spelverloop.
Als een team erg lastheeft van een vehicle zie je ineens het aantal engineers verdrievoudigen.

Edit: Heb het over de GoTers hier. Niet over de verdeling qua klassen algemeen in BFBC2.

[ Voor 7% gewijzigd door ZenTex op 14-03-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
ZenTex schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:54:
[...]

Ik denk dat de meesten hier toch echt assault spelen hoor. Ook nog een paar medics, engineers en recons toch veruit het minste, maar dat is afhankelijk van de map en het spelverloop.
Als een team erg lastheeft van een vehicle zie je ineens het aantal engineers verdrievoudigen.
Ik zie online juist de meeste medics en snipers, daarna de assault class en als laatste de engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:52:
Heel erg bedankt. Kan ik daar ook een keertje mee doen... als er plaats is
Neem mijn plekje op de [Got] server maar ... ben net ge-quit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Medics met M60 + scope en snipers is wat je verreweg het meest tegenkomt, alhoewel de eerste eigenlijk een superieure versie is van de tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Ga je weer met je M60 crusade.
ik blijf erbij, assault met m16/m416 en scope is veruit superieur in alles tov scoped M60 op alle afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik vind het trouwens wel belachelijk dat je bijv met een mg of m60 zonder in te zoomen van dichtbij geen drol raakt, en als je inzoomed raak je opeens alles (zelfs sproeiend) :/
Echt he, je staat op 1 meter van een vijand begint te raggen met een m60 en niks is raak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Hogader schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:07:
[...]

Wat is dat witte vierkantje met een nummer erin ??? Zie ik wel vaker voorkomen maar ik heb geen idee wat het is.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
BF veteran rank.

Als je eerdere versies van BF gespeeld hebt kun je dat invoeren op de site http://veteran.battlefield.com/ Hoe meer andere BF games, hoe hoger de rank.
EA had beloofd dat er speciale unlocks voor veterans zou zijn, zoals de M1garand rifle, maar dat is er nooit van gekomen. Die site werkt ook niet goed trouwens.

'T is meer voor de show dus.

[ Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 14-03-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Laatst online: 03-09 16:07
ZenTex schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:06:
BF veteran rank.

Als je eerdere versies van BF gespeeld hebt kun je dat invoeren op de site http://veteran.battlefield.com/ Hoe meer andere BF games, hoe hoger de rank.
EA had beloofd dat er speciale unlocks voor veterans zou zijn, zoals de M1garand rifle, maar dat is er nooit van gekomen. Die site werkt ook niet goed trouwens.

'T is meer voor de show dus.
Heb toch echt 1 ronde met die M1 Garand kunnen spelen hoor :P Alleen was die gun na die ene ronde verdwenen :X
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.