[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 35.575 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 223141 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:58:
is op het moment een gruwelijke cheater in de Rush 32 slot server
Schnalli

einde van de map had ie 52 -2 en gaf ook toe te cheaten :(

Dit is m: http://battlefieldbadass.com/stats/player/227364670/
Boeiend? Speel gewoon voor jezelf en probeer zelf beter te worden ipv iedereen na te kijken, als iemand zich beter voelt door te cheaten moet ie dat vooral doen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183610

Heb net geprobeerd om een beetje spelen met de medic-class, maar dat is niks voor mij hoor.
Vooral omdat je in het begin niemand kunt healen en/of reviven.
Schiet dus totaal niet op met die xp om over die lmg nog maar te zwijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Laatst online: 05-07 10:32
Phyxion schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:03:
[...]

Boeiend? Speel gewoon voor jezelf en probeer zelf beter te worden ipv iedereen na te kijken, als iemand zich beter voelt door te cheaten moet ie dat vooral doen.
Dat is wel heel erg kort door de bocht, zou jij het leuk vinden om in een server te zitten met een hoog percentage cheaters?
Punkbuster bestaat natuurlijk niet voor niets, en ik vind het goed dat die kansloze fuckers gebanned worden.
Of wil je van die MW2 taferelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 10:59
ik heb iets heel raars?
ik werd net de server uit gegooid door een lost connection met met de server, naja dat kan dus een andere server gejoind.
tot mijn verbazing waren al mijn classes gereset naar standaard en al mijn unlocked items waren verdwenen :S

nu is bij 'my stats' in het hoofdmenu niks veranderd, daar staat alles gewoon zoals ik het had.
maar als ik een game join dan ben ik weer helemaal aan het begin.

is dit een bekend probleem en wat kan ik er aan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Jerronimo schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:14:
[...]

Dat is wel heel erg kort door de bocht, zou jij het leuk vinden om in een server te zitten met een hoog percentage cheaters?
Punkbuster bestaat natuurlijk niet voor niets, en ik vind het goed dat die kansloze fuckers gebanned worden.
Of wil je van die MW2 taferelen?
je kunt een server altijd leaven....en een admin kan altijd z'n hersens gebruiken en een cheater bannen...
Dus ik snap de commotie niet, dat een cheater gewoon urenlang z'n gang kan gaan zegt meer over de server dan over de cheater (alhoewel, cheaten vind ik ook echt voor 16-jarige kindjes met aandachttekort maargoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Laatst online: 05-07 10:32
Anoniem: 183610 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:12:
Heb net geprobeerd om een beetje spelen met de medic-class, maar dat is niks voor mij hoor.
Vooral omdat je in het begin niemand kunt healen en/of reviven.
Schiet dus totaal niet op met die xp om over die lmg nog maar te zwijgen...
Als je een beetje rap wil levelen moet je toch de medic klasse hebben hoor.
Die healing box en shockpads krijg je toch wel vrij snel, dus effe doorbijten.
En je verdiend gigantisch veel punten, gewoon een beetje op de achtergrond blijven en reviven, squadmember is 80 punten en een teammate is 50 punten dus dat tikt lekker aan.

De medic klasse is eigenlijk zwaar overpowered zeker als je de reddot 4xzoom en m-60 unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah klasses zijn niet overpowerd, sommige wapens zijn dat wel. Assault heeft net zo goed enorm sterke kanten, evenals AT en Recon.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Jerronimo schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:19:
[...]

Als je een beetje rap wil levelen moet je toch de medic klasse hebben hoor.
Die healing box en shockpads krijg je toch wel vrij snel, dus effe doorbijten.
En je verdiend gigantisch veel punten, gewoon een beetje op de achtergrond blijven en reviven, squadmember is 80 punten en een teammate is 50 punten dus dat tikt lekker aan.

De medic klasse is eigenlijk zwaar overpowered zeker als je de reddot 4xzoom en m-60 unlocked.
Of, wat vaak gebeurt in Rush mode, met z'n allen (15 man) achter een heuveltje zitten, al schietend richting de 16 tegenstanders die achter het volgende heuveltje staan. Grappig is dat dan ook iedereen medic class heeft. En maar reviven, reviven, reviven, reviven :9 Wat dan vaak nog grappiger is, is dat dan een van je teamleden (nummer 16) er gewoon even met een boogje omheen loopt en vervolgens de bommen loopt te detoneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
En we kunnen verder in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 8

Net 9 nummertjes teveel voor een mooi topicnummer

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 15-03-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 17:11
detonated schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:14:
ik werd net de server uit gegooid door een lost connection met met de server, naja dat kan dus een andere server gejoind.
.... tot mijn verbazing waren al mijn classes gereset naar standaard en al mijn unlocked items waren verdwenen :S
is dit een bekend probleem en wat kan ik er aan doen ?
Zie 10 posts hierboven, had ik ook. Inmiddels alle items weer terug (na een uurtje ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Van mij mogen ze de grenade launcher ook nog wel verder inperken. In de games die ik vanavond heb gespeeld loopt ongeveer 60% van alle spelers ermee. Ik kwam zelfs iemand tegen met 10 sterren alleen op de grenade launcher.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.