[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 35.542 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876

Wat ik een nadeel vind aan Medic is het feit dat ik de LMG echt het grote nadeel aan de medic classe... dit doordat ik deze guns voor de sprayers vind zoals je ze treft in MW2 de grote noobs of liggen te campen ergens met zon ding of rondlopen want oei wij kunnen niet iemand efficient neerhalen.

Anderzijds snap ik goed dat medic juist de LMG heeft en engineer de SMG dit zorgt voor een betere balance in de game.

Iets heel anders wat ik wel een nadeel vind is dat je niet kan liggen of crouchen zonder dat je een knop ingedrukt moet houden. Het leunen missen ja dat kan je oplossen dus met die crouch knop indrukken kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:29
Inderdaad. ER word niet zozeer gezeurd op de recons, of zelfs hun speelstijl, maar over het feit dat ze meestal niets bijdragen aan de teamplay, terwijl BFBC2 zichzelf toch aanprijst als zijnde een teambased shooter. En dat klopt, want als je niet speelt als een team win je gewooon niet.
Logisch dat iedereen dan begint te zeuren over die solo gangers.
Dat heeft niets te maken met hoe anderen oordelen over hoe jij speelt, maar alles te maken over hoeveel diegene bijdraagt.

Stel je voor dat in een voetbalteam de keeper ineens besluit om mee aan te vallen. :p

En als tankje een paar shells op snipers neerplempen? Je weet hoe slecht het zicht soms is in die dingen, en hoe lastig recons te zien zijn.
Dus recons zien jou eerder dan jij hen, en dat betekent in de regel een regen van mortieraanvallen.
Anoniem: 349876 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:38:
Wat ik een nadeel vind aan Medic is het feit dat ik de LMG echt het grote nadeel aan de medic classe... dit doordat ik deze guns voor de sprayers vind zoals je ze treft in MW2 de grote noobs of liggen te campen ergens met zon ding of rondlopen want oei wij kunnen niet iemand efficient neerhalen.
Speel dan maar eens medic. Met sprayen kom je er echt niet hoor.
Sterker nog, veel mensen vinden dat een medic met bijv. de M60 overpowered is, juist omdat dat ding zo accuraat kan schieten.
In dit spel moet je gewoon headshots maken anders leg je het af tegen iedereen. Sprayen is er dus niet bij. Als ik zelf als M60 medic speel single shot ik het meest, of korte bursts.

[ Voor 32% gewijzigd door ZenTex op 15-03-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

ZenTex schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:39:
Stel je voor dat in een voetbalteam de keeper ineens besluit om mee aan te vallen.
Nou, daar zie ik de amusements-waarde nog wel van ... maar stel dat het hele team gaat keepen !! :+
pjenergy schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:32:
Nu snap ik dat ik als medic wel weer eens wakker werd als assault zijnde.
Aha, komt dat daardoor !! Ik snapte daar ook al niks van ... ging ook zo snel.
Wat ook verwarrend kan zijn is de USE-knop gebruiken als je bij een MCOM zit om te (dis)armen en dan opeens met een kit zit die daar toevallig lag.
Gisteren met medic begonnen wat gaat dat snel.
Gaat inderdaad waanzinnig snel. Heb het spel net een week en speel niet echt vaak/lang, maar zit al op de M60 ...

[ Voor 52% gewijzigd door Goner op 15-03-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-04 19:15
[...]
als ik merk dat er veel passieve snipers zijn dan doe ik gewoon aan teamkill 8)
8)7 Maakt niet uit wat de reden is; bewuste teamkillers zijn de lowest of the low, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Goner schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:42:
[...]

Nou, daar zie ik de amusements-waarde nog wel van ... maar stel dat het hele team gaat keepen !! :+
Daar zie ik nou helemaal de amusements-waarde van in. Dat hokje helemaal afgekegd met 11 spelers.
Wel effectief lijkt me. :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
empyreum schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:43:
[...]

8)7 Maakt niet uit wat de reden is; bewuste teamkillers zijn de lowest of the low, imho.
Mja. ik heb ook wel eens een recon z'n ogen uitgestoken met m'n mes. Het enige dat 'ie deed was bij de UAV campen, verder niets. Ik denk ook niet dat 'ie meer dan 1 kill heeft gemaakt met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen die voor het eerst aan het spel begint en assault classe kiest wordt door de ervaren spelers direct met de neus op de feiten gedrukt... namelijk de dood wat doet dat met die mensen denken van ja ik wil niet zo veel dood gaan ja dan gaan ze zoals gezegd voor een leuke K/D ratio hoog in de bergen liggen...

Echter is het spel een teambased spel en zal dan ook naar mijn mening op de rush servers goed samengewerkt moeten worden. op conquest kan ik nog inkomen met een aantal lonewolf's.

ik denk dat het deels een questie van tijd is voordat het alles geheel uitgeballanceerd word door de ervaring van spelers... ik kan me niet inbeelden dat iedereen nog sniper speelt over een half jaar.. denk dat dan tegen die tijd 30-40% als medic / engineer rond loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Wat heeft iedereen toch tegen recon gasten :(

Ik speel regelmatig als recon en probeer juist veel aan teamwork te doen door:
-Tanks op te blazen met C4. Erg effectief, alleen soms suicidaal.
-Achterom sluipen naar vijandelijke basis zodat squadmates kunnen spawnen bij me terwijl ik vijanden spot en eventueel neerknal met een enkele headshot.
-Als squadmates niet komen en er zijn weinig tot geen vijanden, probeer ik het zelf in te nemen.
-Sniperlens op de m-com houden wanneer deze geplant is door ons team om te voorkomen dat-ie defused wordt. Zodra er 1tje stilzit om te defusen: PENG, headshot.
-semi-auto sniper nemen met RDS of x4 scope en als assault wapen gebruiken.

Volgens mij zeuren jullie gewoon om snipers omdat jullie een hekel eraan hebben om neergeknalt te worden door een sniper :P

[ Voor 8% gewijzigd door Gamebuster op 15-03-2010 15:48 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Gamebuster schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:47:
Dat minimaal 90% van de recons datgene wat jij beschrijft dus helemaal niet doen en alleen aan kills en K/D ratio denken en niets aan het team toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij zeuren jullie gewoon om snipers omdat jullie een hekel eraan hebben om neergeknalt te worden door een sniper :P
klinkt geloofwaardig dat wanneer je spawmt en dan gaat lopen gelijk geheadshot te worden door een sniper die meer dan 100 meter verder op in de bergen ligt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjenergy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-10-2023
ZenTex schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:44:
[...]

Daar zie ik nou helemaal de amusements-waarde van in. Dat hokje helemaal afgekegd met 11 spelers.
Wel effectief lijkt me. :p :+
Dat zie je ook wel eens gebeuren bij een com. Dan is een teamkill snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Volgens mij zeuren jullie gewoon om snipers omdat jullie een hekel eraan hebben om neergeknalt te worden door een sniper
Alleen door campende snipers, met meespelende recons heb ik totaal geen probleem (als killer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Das grappig want ik speel bijna altijd medic en ik kan toch behoorlijk accuraat schieten met de "SAW".
Ik schiet per kogel. Dan tap ik op de muis voor enkele schoten achter elkaar.
Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Anoniem: 349876 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:49:
[...]

klinkt geloofwaardig dat wanneer je spawmt en dan gaat lopen gelijk geheadshot te worden door een sniper die meer dan 100 meter verder op in de bergen ligt. :+
Irritant, meer niet.
ik denk dat de helft van mijn dogtags van zulke snipers zijn die er niet eens aan durven denken dat iemand ze van achter kan benaderen met een mes in z'n hand?

Dat is iets dat iedereen wel eens gedaan moet hebben, en dan op een favoriete snipeplek 4 snipers op een rijtje een mes in de rug planten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZenTex schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:49:
[...]

Dat minimaal 90% van de recons datgene wat jij beschrijft dus helemaal niet doen en alleen aan kills en K/D ratio denken en niets aan het team toevoegen?
oftewel beter dan er binnen de korste keren een[GoT] squadrush server komt dan kunnen een paar recon gasten zich bewijzen tegenover de rest... daarmee bedoel ik ook mezelf want ik ben een fan van de recon kit! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZenTex schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:52:
[...]
Dat is iets dat iedereen wel eens gedaan moet hebben, en dan op een favoriete snipeplek 4 snipers op een rijtje een mes in de rug planten.
klinkt als muziek in de oren! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
Anoniem: 349876 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:46:
... ik kan me niet herinneren dat iedereen nog sniper speelt over een half jaar..
Sowieso knap dat je iets kan herinneren wat nog plaats moet vinden ;)

Alle flauwheid terzijde, zoals ik al eerder schreef ben ik het deels met de klagers eens, maar het stoort mij dat zoveel mensen weten hoe het spel 'bedoeld' is en hoe mensen 'moeten' spelen.
Ik verbaasde me er zaterdag over dat we geowned werden in die ene map met dat schip in het midden - ben even de naam kwijt -. Bleek dat er niemand even een tank instapte. Dat is stom denk je dan, maar ja, verder lekker boeiend. Ik vind de individuele gevechten binnen een ronde belangrijker en daar zijn momenten tussen die je bijblijven (zoals zaterdag met een tank op bovengenoemde map een heli met 1 schot de lucht uit geschoten), niet of we de ronde winnen of niet.

@zentex: Shells kan je vanaf een flinke afstand op die berg neer leggen hoor, daar kunnen zij niet bij met hun mortars. Dit kan je op heel veel maps doen, waar je weet dat er veel snipers liggen. Als een sniper 2-3 keer zo is neergelegd, verandert hij wel van positie of class (ja, eigen ervaring O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-06 23:28
Triest zooitje op de GoT server 32 rush. 10 vs 16 en niemand die ook maar enige aanstalte maakt om even eerlijke teams te maken. Gewoon de base blijven rapen aan een stuk. Het was ook al 4 maps lang duidelijk dat het andere team sowieso een stuk sterker was en dan nog niet even switchen. Bedroevig niveau.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Anoniem: 349876 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:53:
[...]

Makkelijker dan je denkt. Gewoon via de flanken naarde prime plekjes sluipen.
Maakt niet uit als iemand je gezien heeft, want ze spotten toch niet en als je goed zigzagt raken ze je ook niet, dan zoomen ze gelijk in op een wat makkelijkere speler.
A child can do the laundry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
Anoniem: 349876 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:53:
[...]

Zo hoort het ook. Het is maar goed dat er geen claymores in het spel zitten zoals bij BF2, anders waren de rapen helemaal gaar geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tr!gger schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:54:
Het was ook al 4 maps lang duidelijk dat het andere team sowieso een stuk sterker was en dan nog niet even switchen. Bedroevig niveau.
Ben van het weekend ook kwaad opgestapt na zo'n ervaring ... 1 team was overduidelijk beter (stacking?) en toen stapten er bij ons nog 4 op ook, dus 16 vs 12. Er werd wel gereageerd op mijn gescheld dat het moeilijk/onmogelijk was om van team te switchen ??

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 15-03-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348516

Ik heb het gevoel alsof mijn boxen niet optimaal benut worden in de game.
Ik draai nu het spel met de Logitech z5500, maar het wil allemaal niet zuiver klinken.
En het geluid klopt ook niks van, is er gewoon geen optie om 5.1 in te kunnen stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 01:43
Triest zooitje op de GoT server 32 rush. 10 vs 16 en niemand die ook maar enige aanstalte maakt om even eerlijke teams te maken. Gewoon de base blijven rapen aan een stuk. Het was ook al 4 maps lang duidelijk dat het andere team sowieso een stuk sterker was en dan nog niet even switchen. Bedroevig niveau.
hm wierd, heb zelf al heel wat potjes gespeeld op de got servers, elke keer zijn er toch wel mensen die het geen probleem vinden om te switchen :)

hoewel, dat zijn meestal gotters :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZenTex schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Makkelijker dan je denkt. Gewoon via de flanken naarde prime plekjes sluipen.
Maakt niet uit als iemand je gezien heeft, want ze spotten toch niet en als je goed zigzagt raken ze je ook niet, dan zoomen ze gelijk in op een wat makkelijkere speler.
A child can do the laundry. :)
je hebt zojuist gezorgd dat ik weet wat mijn missie is vanavond :+

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 349876 op 15-03-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-04 10:10
Wat dat betreft zit er ook geen enkele incentive in het spel om de ronde te winnen zoals bijvoorbeeld MW2 wel heeft. Zelfs als verliezend team krijg je nog de best squad en best player badges, die 200 (of 100 bij m-com) punten van het winnen van een ronde kan je dan wel missen. Bij MW2 is je bonus bij een win gewoon dubbel zo groot. Dan bedoel ik ook weer niet te radicaal de bonussen terugschroeven en alleen bij winst grote voordeel wat het spel ook weer kan frusteren, maar gewoon op het niveau van nu met wat extra's als je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349677

[...]
Nu snap ik dat ik als medic wel weer eens wakker werd als assault zijnde.
Oh, is dát het. Werd opeens wakker met een super assault rifle met scope :-)
Tnx nog dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, had weinig zin om te switchen.

Zat bij jou in het squad ;-)

Vond overigens dat we een goede teamplay hadden. Zal de volgende keer ook voice proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 349677 op 15-03-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is dit iets voor de TS ? http://battlefieldbadass.com/equipment/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
Gisterenavond voor het eerst een piloot uit een chopper vol met players geschoten. Je zag ze ze allemaal neerstorten, wat een geweldige voldoening was dat!
Nu was er wel eentje die een parachute had? Is dat iets wat je moet unlocken?

Heerlijk spel in ieder geval. De 32 mans GoT server is ook prima, alleen was er een hoop minder lag toen het totale aantal players op 24 zat omdat een aantal disconnecte. Is 32 wellicht iets te veel? Just asking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Ze moeten gewoon de bonussen voor het opblazen en defusen van m-coms opschroeven en bovendien extra punten geven aan degene die op dat moment vlak in de buurt is. Misschien dat dat meer reden geeft om achter de objectives aan te gaan in plaats van nutteloos ergens met een sniper te gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
Zerosum schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:07:
Spatie opent je parachute en die hoef je niet te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
In al deze nieuwe pagina's misschien al gepost..
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/446641.page#4138331

Ik meende laatst ook al door iemand gekilled te zijn van mijn eigen team, terwijl hij bij de anderen in het rijtje stond.. Ik dacht echt..wtf, we zitten in dezelfde team gozert!Hij had immers hetzelfde kloffie aan :P
Triest..maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:08:
Ze moeten gewoon de bonussen voor het opblazen en defusen van m-coms opschroeven en bovendien extra punten geven aan degene die op dat moment vlak in de buurt is. Misschien dat dat meer reden geeft om achter de objectives aan te gaan in plaats van nutteloos ergens met een sniper te gaan liggen.
indd een goed voorstel! ik vond die bonus indd erg mager voor een belangrijke rol binnen de game
WoRReLbier schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:10:
In al deze nieuwe pagina's misschien al gepost..
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/446641.page#4138331

Ik meende laatst ook al door iemand gekilled te zijn van mijn eigen team, terwijl hij bij de anderen in het rijtje stond.. Ik dacht echt..wtf, we zitten in dezelfde team gozert!Hij had immers hetzelfde kloffie aan :P
Triest..maja
bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
Anoniem: 225504 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:08:
Dat is wel een goeie ja. Zou waarschijnlijk al wel een hoop frustratie wegnemen bij de assaults & medics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zerosum schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:07:
Nee, dat was de enige die snel genoeg op de spatie-balk ramde ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Goner schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:18:
[...]

Nee, dat was de enige met de verstandelijke vermogens om, toen de heli razendsnel omlaag ging, te bedenken dat ze wel eens neer aan het storten konden zijn en snel op de E ramde en vervolgens opde spatie te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
Goner schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:18:
[...]

Geweldig, zal vanavond eens proberen te basejumpen LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
Zerosum schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:23:
[...]

Geweldig, zal vanavond eens proberen te basejumpen LOL
Het kan al als je vanaf de eerste verdieping naar beneden springt. Van het weekend was er iemand die was geland, maar waar je nog wel 5 seconden zijn parachute boven hem zag hangen en meebewegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zerosum schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:23:
[...]Geweldig, zal vanavond eens proberen te basejumpen LOL
en dan kills maken krijg je of een insignia of een pin voor dus extra punten + extra lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
empyreum schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:16:
[...]

Dat is wel een goeie ja. Zou waarschijnlijk al wel een hoop frustratie wegnemen bij de assaults & medics.
Dat roep ik al langer ja.
In sommige mappen staat het armen van een Mcom bijna gelijk aan zelfmoord, vooral in de maps met de Mcoms in houten gebouwen (die zijn na enkele schoten gewoon open).

Dat is dus meestal een gegarandeerde death, voor een schamele 30 punten. Ter vergelijking, een revive levert 50 punten op.
Hetzelfde met vehicle damage voor de engineer. Gote kans dat je het loodje legt voor die paar puntjes vehicle damage met een RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-06 23:28
Anoniem: 349677 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:04:
[...]

Tja, had weinig zin om te switchen.

Zat bij jou in het squad ;-)

Vond overigens dat we een goede teamplay hadden. Zal de volgende keer ook voice proberen.
Die Mcom A op die sneeuw map hadden we idd snel neer _/-\o_ . Ik moet alleen nog leren vliegen lol.. 3 teamkills geloof ik in Isla Innocenta toen ik niet meer kon stijgen.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is dus iets voor de nieuwe patch zentex... tevens gewoon map packs includen in patch maar geen geld moeten betalen voor map packs dat vind ik echt lame maar goed dat vind ik.

meeste games en software worden beter na de eerste update/servicepack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tr!gger schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:31:
[...]

Die Mcom A op die sneeuw map hadden we idd snel neer _/-\o_ . Ik moet alleen nog leren vliegen lol.. 3 teamkills geloof ik in Isla Innocenta toen ik niet meer kon stijgen.
Was jij dat? Volgens mij ben ik er op tijd uitgesprongen.

Behalve dat ze met meer waren was de tegenpartij ook echt goed. En de M60 is zwaar overpowered.
So wie so zijn de unlocks ongebalanceerd. Armor package huh? dat betekent dat je helemaal geen kans meer hebt tegen iemand met meer ervaring én een beter wapen.
Ik pak niet voor niets vaak de Saiga, heb ik nog iets van een kans op close range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Die is inderdaad nuttig! Veel overzichtelijker dan in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 23:29
Inderdaad; meer punten voor objectives! 100 punten voor een vehicle destroy < 100 punten voor een mcom destroy.

Overigens was ik vandeweek wel blij dat een destroy van mcom als defender maar -10 punten was. Er zaten 4 man te armen, en ik dacht slim te zijn doro een granaat tussen hen te mikken. Helaas bleek dat teveel voor het gebouw en de mcom was verleden tijd..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Ik speel regelmatig als recon en probeer juist veel aan teamwork te doen door:
-Tanks op te blazen met C4. Erg effectief, alleen soms suicidaal.
-Achterom sluipen naar vijandelijke basis zodat squadmates kunnen spawnen bij me terwijl ik vijanden spot en eventueel neerknal met een enkele headshot.
-Als squadmates niet komen en er zijn weinig tot geen vijanden, probeer ik het zelf in te nemen.
-Sniperlens op de m-com houden wanneer deze geplant is door ons team om te voorkomen dat-ie defused wordt. Zodra er 1tje stilzit om te defusen: PENG, headshot.
-semi-auto sniper nemen met RDS of x4 scope en als assault wapen gebruiken.

Als je alleen maar wordt neergeknalt door een goede sniper, dan is het leuk om erop te hunten.
Maar als je verliest omdat je 5 snipers in je team hebt die geen zak uitvoeren (dus niet doen zoals jij), dan is het wel vervelend.

En tanks opblazen is zeker leuk ja ^^ Doe het zelf erg vaak met Assault. Die suicides zijn niet erg, je krijgt punten zat voor het opblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:45

ErA

Voor de stat whores onder ons:

http://battlefieldbadass.com/stats/player/232236735/

Biedt niet alleen goede informatie over alle weapons en vehicles maar ook uitgebreidere stats, onder andere je stat breakdown per class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Gammro schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:54:
Zelf ben ik helemaal gek van de engineer :9
Lekker tanks repareren, rockets schieten, ik kan er redelijk mee uit de voeten komen op medium range en mijn favoriet: een tracer dart op dingen schieten om ze vervolgens met mn RPG-7 naar de 72 maagden te schieten :)
Dan plak ik de tracer erop en schiet ik m recht omhoog de lucht in zodat ie à la Javelin bovenop de tank terecht komt :P
Nou dat doe ik dus ook.. maar als ik em dan omhoog schiet gaat ie niet ala javelin met een mooie boog weer naar beneden maar recht omhoog (TO THE STARS AND BEYOND) waarbij ie nog een onschuldige meeuw meeneemt ook.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59
Lewt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:09:
[...]

Dat komt omdat snipers in BFBC2 niet kunnen liggen ;)
+ daar wil je toch niet op schieten? 8)7

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Om 1 of andere reden moet ik steeds weer aan dit fragment denken als ik als medic in een heli stap :P
Is van de film full metal jacket (1987) van stanley kubrick. Geweldige film.

Medic + M60 + Scope = Get some!

Ride of the valkyrie en surfing bird mogen natuurlijk ook niet ontbreken :+
BF Vietnam was daar ook zo geweldig in.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Waar vind ik hier trouwens die .50 CAL waar eerder over gesproken werd?

Ikzelf kijk vooral uit naar die VSS, vond het in Americas Army een erg relaxed wapen. Maar moet ik echt eens wat meer recon gaan spelen maar vind dat zo saai..

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Murk schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:18:
Waar vind ik hier trouwens die .50 CAL waar eerder over gesproken werd?

Ikzelf kijk vooral uit naar die VSS, vond het in Americas Army een erg relaxed wapen. Maar moet ik echt eens wat meer recon gaan spelen maar vind dat zo saai..
Dat is de M95 sniper. Dus de laatste unlock voor de sniper.

Ik zit zelf nog te twijfelen welke nou beter is de gol magnum of de m95. Sowiso met 12 scope natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Descriptor op 15-03-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Descriptor schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:19:
[...]

Dat is de M95 sniper. Dus de laatste unlock voor de sniper.

Ik zit zelf nog te twijfelen welke nou beter is de gol magnum of de m95. Sowiso met 12 scope natuurlijk.
Oh k ja natuurlijk dat had ik moeten weten, verstand stond even uit :z

Nou als m95 toch geen 1-shot-1-kill doet kan je net zo goed de magnum (beter bekend als AWP? :p) nemen met de beste accuracy van alle snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 18:05

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/raz1ck.png

:D

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
Ik was em hier nog niet tegen gekomen. Ik vond em vooral grappig:
http://battlefieldbadass....attlefield-bad-company-2/

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Ik hoop dat ze snel de bug fixen die ervoor zorgt dat je geen punten krijgt als je dood gaat op het moment dat je iemand afmaakt. In mijn laatste potje maakte ik twee afgeladen tanks kapot met anti-tank mines, maar omdat ik allebei de keren net op dat moment dood ging kreeg ik niets, ondanks dat de punten wel op mijn scherm verschenen.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 225504 op 15-03-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Zo wat hele vage shit hier in de campaign Zero Dark Thirty,
spoiler:
als je door die rivier loopt en die 2 helicopters komen er aan waar die enemy's uit gedropt worden. Ga je door die tunnel, word je geflasht en loop je nog dat stukje uit tot dat hij saved. Daar ligt ook die ammo crate dinges waar die wapens in zitten. Maar als ik dan over dat heuveltje ga, komt die brandende truck er aan rijden. Nou goed, ik dacht ik loop wel terug over die heuvel, nee hoor. Daar zit ik vast je kan ook niet om die truck heen.
Snap er niks van, is dit een bug. Of hoe hebben jullie dit opgelost?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
New Patch v522174 *UPDATE*

Single Player -
Fixed: Graphical issues on some systems on SP_03 (at start and when displaying background mountains at “Up river”)
Fixed: Character voice issue during cut scenes in SP_03b (only affected Spanish)
Fixed: Hang when killed using TOW Launchers in SP_05
Fixed: Graphical issue on some systems on SP_05 (displaying background mountains)
Fixed: Voice volume in cut scenes on SP_06
Fixed: Unexpected dialog at start of SP_08 (only affected Italian)
Fixed: Random crash in SP_09 cut scenes

Multi Player -
Fixed: Server Browser - Joining a password protected server results in a connection timeout
Fixed: Server Browser auto updating server list when reopened causing a timeout issue
Fixed: Server Browser showing “all servers” when re-entering browser on the History or Favorites tab.
Fixed: Password issue during Friend invites
Fixed: Password text field issue on joining a password protected server
Fixed: “Flickering” ship on Arica Harbor
Fixed: Clan tags that use numbers in them displaying a “0” on the Select Spawn Point screen
Fixed: Display issue on long server names
Fixed: Mortar Strike icon not updating (Beta issue)
Fixed: No “Exit Game” menu option appearing at the end of some rounds.
Fixed: Flickering user rank icon (appeared as an animated gif) when user reaches rank 10.
Fixed: Flickering trees and “Red Box” on Laguna Presa
Fixed: User is logged out when failing to create a new soldier
Fixed: Zeus stationary weapon not appearing in stats
Fixed: Zu23 not appearing in stats
Fixed: BMD3 AA not appearing in stats
Fixed: Friend request displaying incorrect Veteran stats
Fixed: End of Round screen displayed incorrect “UAV_Station” – now displays correct localized text.
Fixed: K/D ratio displays in the Front End
Fixed: K/D ratio displays correctly when “comparing”
Change: Server browser now defaults to list via Ping first
Change: News Ticker font support for Spanish, Polish, Russian and Japanese
Change: New message for server full (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”)
Change: New message displayed for attempting to join a password protected server without providing a password (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”)
Change: Displays version number on Front End Legal Screen
Change: Display of weapon icon during loading screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06 11:17
ChojinZ schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:29:
Die zie je meteen als je het topic opent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
@ Omnyakom1; heb je dit tegen mij? Zoja, heb ik er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
fr3z schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:47:
@ Omnyakom1; heb je dit tegen mij? Zoja, heb ik er weinig aan.
nope :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
Aha, ik heb hem.. Voor de andere die het willen weten;
spoiler:
Als je over dat heuveltje bent en je in die schacht/gang loopt. Is er in het midden en strook met gaas, die kan je kapot schieten en dan kan je er in gaan staan. Dat water is ondiep dus je moet wel gaan zitten. Die brandende truck rijdt dan gewoon over je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 15:19
ChojinZ schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:29:
Staat potverdikkie in de TS! Maar hij is wel grappig inderdaad

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06 11:17
fr3z schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:53:
Aha, ik heb hem.. Voor de andere die het willen weten;
spoiler:
Als je over dat heuveltje bent en je in die schacht/gang loopt. Is er in het midden en strook met gaas, die kan je kapot schieten en dan kan je er in gaan staan. Dat water is ondiep dus je moet wel gaan zitten. Die brandende truck rijdt dan gewoon over je heen.
spoiler:
ik kwam daar voorbij door die truck te naden en flink op te schieten, hij kan kapot en stopt dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Subslider schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:57:
[...]

spoiler:
ik kwam daar voorbij door die truck te naden en flink op te schieten, hij kan kapot en stopt dan ook.
Precies.. een rpg doet wonderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal fixes die erg onbelangrijk zijn helaas.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-06 13:24
Pff, niet eens een fix voor het lijpe MP_KILLS_DEATHS die dwars door je score heen gaat op de scoreboard :P vind het toch wel een opvallende bug. Of heb ik die alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

jagermeister schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:10:
[...]

+ daar wil je toch niet op schieten? 8)7
Met de puddingbuks :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
flauw:

Schiet jij maar met je puddingbuks. Kom ik wel met grof geschut aan.

/flauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saiga shotgun met de slugs en de extra ammo pack is wel een erg geile combinatie, doet op medium range flink wat damage, flink mee huisgehouden op Nelson Bay. Erg handig voor recon unlocks als je geen zin hebt in sniperen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frank1973 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:13:
[...]
Precies.. een rpg doet wonderen..
Een enkel schot met een shotgun ook typisch genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
.lunatic schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:27:
Pff, niet eens een fix voor het lijpe MP_KILLS_DEATHS die dwars door je score heen gaat op de scoreboard :P vind het toch wel een opvallende bug. Of heb ik die alleen?
Die bug is zo obvious dat ze het niet eens melden neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

ZenTex schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:40:
[...]

flauw:

Schiet jij maar met je puddingbuks. Kom ik wel met grof geschut aan.

/flauw
Wacht maar totdat ik met mijn M60 met 4x scope aankom, ha :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Vrijdag schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:52:
[...]

Wacht maar totdat ik met mijn M60 met 4x scope aankom, ha :P
Way offtopic:

Ik dacht aan meer zoiets als dit.

http://upload.wikimedia.o...s/0/00/240mm_howitzer.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Wat lame :/

Die cheater van een BU.Rogers staat nu eerste van de wereld met rang 41... en nog niet eens 300 deaths maar wel 11.000 kills. teamwork score van 3050 dus dat zegt ook genoeg.
Tsurany schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:40:
Saiga shotgun met de slugs en de extra ammo pack is wel een erg geile combinatie, doet op medium range flink wat damage, flink mee huisgehouden op Nelson Bay. Erg handig voor recon unlocks als je geen zin hebt in sniperen.
True to that, Een G3 is ook heel erg fijn als sniper. Doet lekker veel damage (70) echter heb je maar 20 kogels per magazine. Je moet alleen wel eerst even level 22 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Redje schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:43:
[...]

Die bug is zo obvious dat ze het niet eens melden neem ik aan.
Inderdaad, en welke ontwikkelaar gaat nu nog zijn eigen software uittesten? Dat is zó 20e-eeuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Jemig wat een lag weer op de server als ik een enemy zie dan staat ie een seconde later al naast me om me doro mn kop te schieten

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-06 18:42
Zomaar een vraag hier;

Wanneer ik een server met een lage latency uitzoek dus nl, be, du of uk servers dan heb ik altijd een latency van rond de 100 in die servers, is dat bugged? of is die latency daadwerkelijk zo hoog, wat ik me eigenlijk niet voor kan voorstellen.

Wat me daarbij ook opvalt is dat eigenlijk bijna noot iemand een latency lager heeft dan 100 ms, hier en daar een uitzondering, maar dan alsnog is het altijd 80+

Weet iemand dat?

[ Voor 22% gewijzigd door Axelfoley007 op 15-03-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:09
@Axelfoley007

Zie overal ongeveer 100ms +, dus zal wel normaal zijn denk ik ?

Ik vind het wel erg jammer dat de GoT server zo lagged, maar is kijken of er nog tweakers op andere servers zitten..

*ik ga er al iets op vooruit :+
Afbeeldingslocatie: http://bfbc2.elxx.net/sig/detail4/pc/Morpheusk.png

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Oooh, maar als jij als recon arty gaat inroepen ga ik er meteen vandoor op de quad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Descriptor schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:15:
True to that, Een G3 is ook heel erg fijn als sniper. Doet lekker veel damage (70) echter heb je maar 20 kogels per magazine. Je moet alleen wel eerst even level 22 worden.
Hard aan het werk die te unlocken :D Op een kwart van level 21 worden dus daarna level 22.

@ Discussie:
Afbeeldingslocatie: http://www.trigit.net/ion_cannon.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 15-03-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
Ik heb iets raars.... Ik speel op de PS3, inmiddels leveltje 17. Als ik nu een pot join dan heb ik ineens geen enkele van mijn vrijgespeelde guns/gadgets/etc beschikbaar. In het menu onder 'weapons' zie ik wel dat alles is vrijgespeeld. Meer mensen dit? :?

Edit: en op miraculeuze wijze verschijnen ze weer. Wel zijn mijn standaard setups gereset. Raarrrrr

Edit: en weer verdwenen.... 8)7

Laatste edit: alle items zijn weer terug gelukkig. Kan toch niet zonder m'n AUG met reddot. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Unomomentodado op 15-03-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337977

Ik zie net in een ander forum (steam battlefield) een link naar de stat page van een overduidelijke cheater ;
http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers oO
Dat lijkt bijna op hacken van de stat page ipv hacken ingame zelf.
Tot nu toe 63 mensen gebanned door punkbuster (ben de link ff kwijt), ik hoop wel dat ze hier bovenop blijven zitten want i'd hate to see MW2 taferelen in BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Anoniem: 337977 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:32:
Ik zie net in een ander forum (steam battlefield) een link naar de stat page van een overduidelijke cheater ;
http://bfbcs.com/stats_pc/Bu.Rogers oO
Dat lijkt bijna op hacken van de stat page ipv hacken ingame zelf.
Tot nu toe 63 mensen gebanned door punkbuster (ben de link ff kwijt), ik hoop wel dat ze hier bovenop blijven zitten want i'd hate to see MW2 taferelen in BFBC2.
Kijk eens 7 posts boven je eigen?

En voor die tijd is ie ook al een paar keer voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Ja, bouw maar in! Ik moet alleen nog zien dat je 8 man krijgt om samen te werken om 'm te bedienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik vind het trouwens zo'n bullshit dat er geen auto-teambalance in BC 2 zit, zal misschien nog komen (de servers moeten die functie toch ook hebben?!)
Want bij Rush mode word je dus echt geraped als verdedigend team af en toe, dan komt er een nieuw potje en is het opeens 18vs12 ofzo, gevolg is dat je compleet geraped word en helemaal NIKS kunt. Mortars om je oren, helikopters etc. etc. Zelfs SK Heat0n zou zich er niet uit redden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223141

is op het moment een gruwelijke cheater in de Rush 32 slot server
Schnalli

einde van de map had ie 52 -2 en gaf ook toe te cheaten :(

Dit is m: http://battlefieldbadass.com/stats/player/227364670/

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 223141 op 15-03-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niks beters te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 223141 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:58:
is op het moment een gruwelijke cheater in de Rush 32 slot server
Schnalli

einde van de map had ie 52 -2 en gaf ook toe te cheaten :(

Dit is m: http://battlefieldbadass.com/stats/player/227364670/
Boeiend? Speel gewoon voor jezelf en probeer zelf beter te worden ipv iedereen na te kijken, als iemand zich beter voelt door te cheaten moet ie dat vooral doen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183610

Heb net geprobeerd om een beetje spelen met de medic-class, maar dat is niks voor mij hoor.
Vooral omdat je in het begin niemand kunt healen en/of reviven.
Schiet dus totaal niet op met die xp om over die lmg nog maar te zwijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Laatst online: 26-12-2024
Phyxion schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:03:
[...]

Boeiend? Speel gewoon voor jezelf en probeer zelf beter te worden ipv iedereen na te kijken, als iemand zich beter voelt door te cheaten moet ie dat vooral doen.
Dat is wel heel erg kort door de bocht, zou jij het leuk vinden om in een server te zitten met een hoog percentage cheaters?
Punkbuster bestaat natuurlijk niet voor niets, en ik vind het goed dat die kansloze fuckers gebanned worden.
Of wil je van die MW2 taferelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 16:03
ik heb iets heel raars?
ik werd net de server uit gegooid door een lost connection met met de server, naja dat kan dus een andere server gejoind.
tot mijn verbazing waren al mijn classes gereset naar standaard en al mijn unlocked items waren verdwenen :S

nu is bij 'my stats' in het hoofdmenu niks veranderd, daar staat alles gewoon zoals ik het had.
maar als ik een game join dan ben ik weer helemaal aan het begin.

is dit een bekend probleem en wat kan ik er aan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Jerronimo schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:14:
[...]

Dat is wel heel erg kort door de bocht, zou jij het leuk vinden om in een server te zitten met een hoog percentage cheaters?
Punkbuster bestaat natuurlijk niet voor niets, en ik vind het goed dat die kansloze fuckers gebanned worden.
Of wil je van die MW2 taferelen?
je kunt een server altijd leaven....en een admin kan altijd z'n hersens gebruiken en een cheater bannen...
Dus ik snap de commotie niet, dat een cheater gewoon urenlang z'n gang kan gaan zegt meer over de server dan over de cheater (alhoewel, cheaten vind ik ook echt voor 16-jarige kindjes met aandachttekort maargoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerronimo
  • Laatst online: 26-12-2024
Anoniem: 183610 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:12:
Heb net geprobeerd om een beetje spelen met de medic-class, maar dat is niks voor mij hoor.
Vooral omdat je in het begin niemand kunt healen en/of reviven.
Schiet dus totaal niet op met die xp om over die lmg nog maar te zwijgen...
Als je een beetje rap wil levelen moet je toch de medic klasse hebben hoor.
Die healing box en shockpads krijg je toch wel vrij snel, dus effe doorbijten.
En je verdiend gigantisch veel punten, gewoon een beetje op de achtergrond blijven en reviven, squadmember is 80 punten en een teammate is 50 punten dus dat tikt lekker aan.

De medic klasse is eigenlijk zwaar overpowered zeker als je de reddot 4xzoom en m-60 unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah klasses zijn niet overpowerd, sommige wapens zijn dat wel. Assault heeft net zo goed enorm sterke kanten, evenals AT en Recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Jerronimo schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:19:
[...]

Als je een beetje rap wil levelen moet je toch de medic klasse hebben hoor.
Die healing box en shockpads krijg je toch wel vrij snel, dus effe doorbijten.
En je verdiend gigantisch veel punten, gewoon een beetje op de achtergrond blijven en reviven, squadmember is 80 punten en een teammate is 50 punten dus dat tikt lekker aan.

De medic klasse is eigenlijk zwaar overpowered zeker als je de reddot 4xzoom en m-60 unlocked.
Of, wat vaak gebeurt in Rush mode, met z'n allen (15 man) achter een heuveltje zitten, al schietend richting de 16 tegenstanders die achter het volgende heuveltje staan. Grappig is dat dan ook iedereen medic class heeft. En maar reviven, reviven, reviven, reviven :9 Wat dan vaak nog grappiger is, is dat dan een van je teamleden (nummer 16) er gewoon even met een boogje omheen loopt en vervolgens de bommen loopt te detoneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
En we kunnen verder in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 8

Net 9 nummertjes teveel voor een mooi topicnummer

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 15-03-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
detonated schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:14:
ik werd net de server uit gegooid door een lost connection met met de server, naja dat kan dus een andere server gejoind.
.... tot mijn verbazing waren al mijn classes gereset naar standaard en al mijn unlocked items waren verdwenen :S
is dit een bekend probleem en wat kan ik er aan doen ?
Zie 10 posts hierboven, had ik ook. Inmiddels alle items weer terug (na een uurtje ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:44

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Van mij mogen ze de grenade launcher ook nog wel verder inperken. In de games die ik vanavond heb gespeeld loopt ongeveer 60% van alle spelers ermee. Ik kwam zelfs iemand tegen met 10 sterren alleen op de grenade launcher.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.