PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
Gebruik je ammo kit dan vaak met die spullen? Anders kan je beter recon krijgen, heb je motion detector die best handig kan zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:46:
Assault met Saiga/C4 is op 't moment toch wel m'n favoriet. Geen idee hoeveel tanks ik daarnet heb opgeblazen, maar ik denk niet dat ik er genoeg vingers voor heb. Dat het dan vaak ook een suicide is maakt me niet zoveel uit, want zo'n tank kan heel want damage doen.
Had net wel een server met iets van 3 vs 3 conquest. Als je tegenstanders dan een goede Havoc pilot hebben, ben je echt screwed. Toen is m'n K/D best wat omlaag gegaan
Nah niet mijn idee, 40% m60+scope, 40% 40mm nade, 20% overig. Hebben ze die 40mm nades stuk beter gemaakt dan in beta? Want daar had ik dat probleem helemaal niet.Begin mij steeds meer te ergeren aan de M60 met scope...elke death die ik heb is 80% van een M60...en 80% loopt inmiddels rond met een M60..
80% van de medics misschien. (zelfs dat niet eens).ReQuiem83 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:00:
Begin mij steeds meer te ergeren aan de M60 met scope...elke death die ik heb is 80% van een M60...en 80% loopt inmiddels rond met een M60..
Tsja. Voor medic gewoon de beste keuze. En toch maak ik ze met een AR makkelijk af. Leuk ook die 40mm nades.
En de nades zijn niet beter gemaakt, mensen hebben gewoon meer tijd gehad te leren mikken met die dingen.
[ Voor 9% gewijzigd door ZenTex op 12-03-2010 22:14 ]
Verwijderd
Voor mijn gevoel zijn die 40mm slechter dan in de béta, want daar kon je ze nog gebruiken op short range. Heb er zelf ook geen last van. Wordt soms vanuit het niets gebombardeerd, maar dat is me echt nog maar een paar keer gebeurt.furby-killer schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:08:
Nah niet mijn idee, 40% m60+scope, 40% 40mm nade, 20% overig. Hebben ze die 40mm nades stuk beter gemaakt dan in beta? Want daar had ik dat probleem helemaal niet.
Die m60-sniper vind ik wel irritant, want je wordt gewoon neergehaald door medics op een dikke range. Snipers waren er al genoeg!
En weer dat gezeur over die "M60 sniper". De M416 doet even veel damage en is even accuraat als de M60 en daarmee kan ik zelfs nog beter snipen. alleen moet je daarmee veel vaker herladen en doet bijna niemand dat, omdat je aaanvallend veel meer kills kunt maken.
Medics zitten van nature nu eenmaal wat verder weg.
[ Voor 74% gewijzigd door ZenTex op 12-03-2010 22:26 ]
Een scope op een M60 (waar je als medic leuk rond mee rent en in het rond mee springt) slaat uberhaubt nergens op. Het mag er van mij direct uit.ReQuiem83 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:00:
Begin mij steeds meer te ergeren aan de M60 met scope...elke death die ik heb is 80% van een M60...en 80% loopt inmiddels rond met een M60..
Kun je trouwens geen favo's toevoegen op IP?
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 12-03-2010 22:33 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
ikgebruik mijn m16 ook als ''sniper''' waar mogelijk dus dat klopt welZenTex schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:23:
@ duivetltje: Wanneer zet je de server weer op rush?
En weer dat gezeur over die "M60 sniper". De M416 doet even veel damage en is even accuraat als de M60 en daarmee kan ik zelfs nog beter snipen. alleen moet je daarmee veel vaker herladen en doet bijna niemand dat, omdat je aaanvallend veel meer kills kunt maken.
Medics zitten van nature nu eenmaal wat verder weg.
ps ik heb al aardig wat ''dogtags'' van [got] members te pakken kan niet wachter dat er nog meer bij komen
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Die config is vrij exotisch iddErA schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:02:
[...]
Ik speel al sinds het begin van mijn online FPS carriere (SiN October 31, 1998) met Invert mouse.
Kortom, naar beneden is naar boven kijken en andersom.
Maar goed, daarnaast hou ik er helemaal een idiote config op na. Sterker nog, ik daag iemand uit om een exotischere setup the hebben:
Forward = RMB
Backward = M
Strafe left = <
Strafe right = >
Zoom = /
Jump = MB3
Use = J
en dan nog diverse knoppen tussen: u en ] f en " en c en "rshift"
Mijn hele config is in mijn mening perfect, ware het niet dat ik mijn secondary fire niet kan aanhouden als ik loop.
Dit heeft in BC2 geen problemen maar wel in MW2 (akimbo)
Mijn eerste online FPS was Quake, echter m'n eerste clan ervaring was met SiN.
Zo vet met quad damage in CTF. Misschien ooit nog tegen elkaar gespeeld
Wat mijn config betreft, standaard WASD en zoveel mogelijk op m'n muis (MX518) en Q,E,F,C voor de rest.
Dat gebruikt ik al sinds Quake. Alleen had ik toen RMB en LMB omgedraaid, dus rechts schieten
Rocket jumps waren zo wat makkelijker. Sinds BF2 gebruik ik LMB weer voor schieten.
Ik had het over de M416 maar idd, de M16 is ook een goede sniper.beuker19 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:36:
[...]
ikgebruik mijn m16 ook als ''sniper''' waar mogelijk dus dat klopt wel
ps ik heb al aardig wat ''dogtags'' van [got] members te pakken kan niet wachter dat er nog meer bij komen![]()
Vorige potje op de 24/7 rush GoT server (zonder GoTers helaas) heb ik de meeste kills behaald door juist medics vanachter hun cover weg te snipen. Ik heb het gevoel dat de M416 zo mogelijk nog accurater is dan de M60, de M16 schiet helemaal loepzuiver.
Oh, en haal de scope maar van de M60 en alle andere LMG's af hoor. En van de AR ook, ik bedoel maar een assault rifle met scope.

Kunnen snipers helemaal hun gang gaan.
Buiten dat, daar ga ik vaker op spelen, die server. Leuk leuk leuk!
Beat that!
Ghehe, nooit gedacht nog zo'n dwaas tegen te komen. Ik heb N B V en C op pinkie control. Respectievelijk: Reload, Rennen, niets en map openennFiRePaTH schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:24:
[...]
Jump = Spacebar (pink controlled)
[afbeelding]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Hoe schiet die M16 eigenlijk? per 3 schoten of gewoon automatisch? Ik speel nu nog altijd met de XM8. Heb nog even de M146 geprobeerd, maar die vind ik toch net iets minder dan de XM8.
GoT server nog steeds vol. En die andere server zuigt, ons team is 100%fail terwijl het andere team volzit met Clangasten.
Speelde als engineer. maar ik heb die bradley niet eens in zicht (letterlijk) of hij heeft me al te pakken. Elke keer, zonder uitzondering.
[ Voor 77% gewijzigd door ZenTex op 12-03-2010 23:41 ]
Heb er al meer dan 150 maar nog steeds geen idee

Nu ook met meer informatie http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.php
Verwijderd
Wat is je nick??BlizzarD schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:34:
Zo dat waren een aantal goede rondes achter elkaar zegOok nog een tijdje samen met een andere GoT-er in een tank gezeten (ben je nick ff kwijt) en dat leverde toch aardig wat kills en flag captures op
Zat op een GoT server met iemand in tank dat was lachen, geloof Africa Harbour
BlizzarD87.. volgens mij was ik bezig in Panama CanalVerwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 00:15:
[...]
Wat is je nick??
Zat op een GoT server met iemand in tank dat was lachen, geloof Africa Harbour

[ Voor 11% gewijzigd door BlizzarD op 13-03-2010 00:31 ]
Verder vind ik Conquest eigenlijk niet zo leuk meer. Dat van hot naar her rennen heb ik wel gezien eigenlijk. Dat Rush bevalt me eigenlijk wel.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Hier nog iemand die last heeft van de lags, verschilt van tijd tot tijd touwens.jagermeister schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 00:57:
Leuk @ GoT server, maar alleen veel last van lag. Af en toe zie ik mijn enemy gewoon voorbij laggen en meestal leg ik het dan af tegen hem. Lijkt dus alsof ik 1 van de weinigen ben die lagt op die server.
Verder vind ik Conquest eigenlijk niet zo leuk meer. Dat van hot naar her rennen heb ik wel gezien eigenlijk. Dat Rush bevalt me eigenlijk wel.
Kijk meestal even hoe het gaat en als het te laggy is wissel ik naar een andere.
Jammer want de GoT server is het leukste
Ja, absurd dat zo'n serverboer daar niks aan doet. Mensen betalen voor hun dienst, maar dan moet het ook gewoon goed zijn. Op andere servers heb ik meestal nergens last van. Jammer.Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 01:00:
[...]
Hier nog iemand die last heeft van de lags, verschilt van tijd tot tijd touwens.
Kijk meestal even hoe het gaat en als het te laggy is wissel ik naar een andere.
Jammer want de GoT server is het leukste
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
D'r zat ook een gast in jullie team die de hele tijd mijnen voor onze base aan het leggen was. 1 keer ingetrapt. Toen ging ik op hem hunten, want hij bleef rond de base hangen. Helaas spotte hij mij eerst en leegde hij zijn magazijn in mijn rug. Ik kan het dan niet laten rusten he.. en ga net zo lang zoeken tot ik hem vindt. Al kost het me 200 levens..haha. Maar goed.. uiteindelijk zat ie heel geniepig in de bosjes, dus ik hem besluipen en heb toen ff lekker een mes in zijn rug geplant.Murk schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 01:01:
Zo, lekker geklooid op GoT. Lastig te zeggen wat mijn favo kit is, voor close combat zeer zeker wel de engineer met XM8c en magnum bullets. Lekkere damage, stil en hoef niet eens in te zoomen om fatsoenlijk te schietenEn natuurlijk zijn de raketten die je dan hebt ideaal in een map als panama canal. Leuke map wel trouwens, hij is niet supergroot maar je kan op heel veel manieren de andere kant van de map bereiken. Ook leuk een paar keer de vijandelijke tank gejat

Damn.. eigenlijk veel te veel tijd in deze game gestoken afgelopen week.

Morgen eens proberen die Time per Life te verbeteren
[ Voor 3% gewijzigd door Propane op 13-03-2010 02:07 ]
Haha, wat een setup. Ik ben van het begin aangewend om via de pijltjes toesten te spelen, alleen ik kwam knoppen tekort die normaal binnen handbereik waren. Heb eerst een Zboard gekocht, maar dat gewone toetsen gedeelte viel slecht. Dus typen was een hel. Toen ik er een 2e toetsenbord boven had liggen kwam ik ruimte tekort op mn bureau.FiRePaTH schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:24:
[...]
Haha, bijna dezelfde config als ik altijd gebruik voor PC shooters (haha niemand die ik ken gebruikt die nog, jij bent de eerste die ik tegenkom die het ook heeft), die config heet volgens mij de "Doom config", omdat toen (in de tijd van Doom 1 en 2) iedereen zo speelde (WASD config was nog onbekend destijds).
Alleen heb ik geen inverted mouse, maar het komt aardig overeen:
Forward = RMB
Backward = M
Strafe left = <
Strafe right = >
Zoom = L
Jump = Spacebar (pink controlled)
Crouch = N
Use = K
Reload = /
Maarja, ik speel BC2 op de x360 (geweldig nooit last van aimbots / wallhackers / etc!).
Nu moet ik het dus doen met een gamepad... Maar ik was Battlefield 1943 al gewend op de x360.
Anyway voor de xbox360 players, wie me wil adden: m'n gamertag is: TheXS
[afbeelding]
Wanneer ik ontdekte dat er een Zboard Fang bestond/released was heb ik die gekocht.
En ik kan zeggen dat het me aardig bevalt. Eerst wel wennen uiteraard maar werkt prima.
Ik gebruik wel een andere key setup dan dat er op gepaint is.
Normaal is spatie springen, maar van mn pijltjes toetsen setup had ik springen altijd onder RMB.
Op de Zboard is bij mij Spatie Crouch.
Verder gewoon R voor Reload.
F use.
Zoom is Duimknop (remapped naar middleste knop)
En WSAD uiteraard
heb een MS Sidewinder FF 2 en dat ding is all-over-the-place, maar vliegen ho maar
Fire RDOWN
Ascend ??
Descend ??
Pitch Up AXIS0 Y
Pitch Down AXIS0 Y
Yaw Left AXIS1 X
Yaw Right AXIS1 X
Roll Left AXIS0 X
Roll Right AXIS0 X
en dit werkt dus van geen meter
??
thx
M24 ook vaak en M95 ook. Wordt ook regelmatig met een handgrenade, geknifed of gepistolt dus dat valt allemaal wel wat mee naar mijn mening. Overigens gebruik ik de L88 ipv de M60, vind de L88 veel fijner, sowieso win ik het nagenoeg altijd tegen een M60.furby-killer schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:08:
[...]
Gebruik je ammo kit dan vaak met die spullen? Anders kan je beter recon krijgen, heb je motion detector die best handig kan zijn.
[...]
Nah niet mijn idee, 40% m60+scope, 40% 40mm nade, 20% overig. Hebben ze die 40mm nades stuk beter gemaakt dan in beta? Want daar had ik dat probleem helemaal niet.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Stats zijn overigens leuk maar zeggen vrijwel niets meer met al die stat padders die ik op pubs zie.
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 13-03-2010 08:27 ]
De mijne is veel erger hehe speel dan ook 9/10 assault laten we het daar maar ophouden
Moet ook even aan mijn K/D gaan werken maargoed de servers zijn weer offline dus even wachten maar.

[ Voor 12% gewijzigd door JT888 op 13-03-2010 09:05 ]
Ook heb ik geen enkele gadget of wapen van mn LE in mn stats staan ondanks dat ik redeem code heb gedaan...Lees net dat ik daarvoor eerst een game moet spelen
[ Voor 24% gewijzigd door Gammro op 13-03-2010 10:28 ]
Verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2010 10:17 ]
Een troost, je bent niet de enige:Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:15:
Auw, ik denk niet dat ik mijn K/D ooit goed krjjg
[afbeelding]

Tja, in welke game zie je ze niet als je er stats in toevoegd?Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:26:
Stats zijn overigens leuk maar zeggen vrijwel niets meer met al die stat padders die ik op pubs zie.
Denk dat die ook weggaan als je eenmaal een game joined.Gammro schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:15:
Ik heb het net geinstalleerd en een account gemaakt, maar nu ik bij stats kijk zie ik dat de dogtags uit de beta er nog instaan. Hebben sommigen van jullie dit ook? Hoewel het verder niet veel uitmaakt is het toch wel wat vreemd gezien de stats zouden worden gereset.
Vergeet niet dat je die redeem code zonder de dashes (-) moet doen, dan krijg je ze gelijk, hoef je niet voor in een game te zijn geweest, althans, ik hoefde dat niet?Ook heb ik geen enkele gadget of wapen van mn LE in mn stats staan ondanks dat ik redeem code heb gedaan...Lees net dat ik daarvoor eerst een game moet spelen
[ Voor 60% gewijzigd door CH4OS op 13-03-2010 10:38 ]

probeer steeds meer objectives en vlaggen te capturen. Vind ik leuker dan de hele tijd in een bosje liggen.
Ook probeer ik snipers te killen, maar dan raken ze mij vaak

iedereen van de beta(en die heeft geknife killed) heeft die stats nog staan.Gammro schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:15:
Ik heb het net geinstalleerd en een account gemaakt, maar nu ik bij stats kijk zie ik dat de dogtags uit de beta er nog instaan. Hebben sommigen van jullie dit ook? Hoewel het verder niet veel uitmaakt is het toch wel wat vreemd gezien de stats zouden worden gereset.
Ook heb ik geen enkele gadget of wapen van mn LE in mn stats staan ondanks dat ik redeem code heb gedaan...Lees net dat ik daarvoor eerst een game moet spelen
verder wel een leuke andere fout gevonden. heb hem nog niet voorbij zien komen dus bijdeze:
bij het behalen van je insignes staat de datum en tjd van behalen.
daar staat bij mij en een paar mensen waarmee ik online speel :
2008-01-01 01.00
leuke datum van behalen,als het spel nog niet eens is

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb nog nooit gehoord van 'VIP-codes'. Ik denk dus dat dat codes zijn van de limited edition.Jumpman schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:36:
Ik wil de PS3 versie bestellen, maar nu lees ik dat er games zijn met VIP code en zonder VIP code. Hoeveel kans is er dat ik een game krijg zonder VIP code? Geldt dit alleen voor de 'eerste batch' of voor alle nieuwe exemplaren (1e hands)?
Heb even in het topic gezocht voor je: Morpheusk in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 7"
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 13-03-2010 10:40 ]
Stats zeggen sowieso geen ruk over hoe iemand speelt of hoeveel je aan hem hebt. Je kan aan iemands kdr niet zien of hij een lonewolf is of een teamspeler. En een teamspeler die niet zo'n hoge kdr heeft maar wel bij zijn squad blijft en ze continu helpt vind ik veel nuttiger dan een lonewolf die in zijn eentje het potje wil winnen. In BC2 is in een groepje door de map bewegen echt een must.Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:26:
Over kdr gesproken, die van mij zakte de afgelopen dagen door korte (en vooral slechte) potjes flink naar beneden, maar gister zat ik beter in me ritme en heb een aantal uren doorgeragd.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Erg grappig om hier steeds opnieuw te lezen dat iedereen teamplayers wil, terwijl bij vrijwel elk Port Valdez potje, je helemaal gek wordt van de snipers; een goede squad uitgezonderd.Murk schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:57:
[...]
Stats zeggen sowieso geen ruk over hoe iemand speelt of hoeveel je aan hem hebt. Je kan aan iemands kdr niet zien of hij een lonewolf is of een teamspeler. En een teamspeler die niet zo'n hoge kdr heeft maar wel bij zijn squad blijft en ze continu helpt vind ik veel nuttiger dan een lonewolf die in zijn eentje het potje wil winnen. In BC2 is in een groepje door de map bewegen echt een must.
[afbeelding]
Ow en toch even mijn stats showen.

Verwijderd
en als klap op de vuurpijl mogen ze ook nog mortar striken.
Voor echt teamplay is voice onontbeerlijk. Zal m'n headset met mike weer opsnorren.
Moet eigenlijk een losse mike hebben aangezien ik via m'n 4.1 setje speel.
snipers zijn pas vervelend zodra je zelf onvoldoende of alleen in een rechte lijn beweegt. Daarnaast heb je voor de trefzekere sniper vast wel een medic in je squad. Jij weer levend en de sniper maak je direct daarna af. Simpel toch?Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:42:
Ik word so wie so gek van de sniperts
en als klap op de vuurpijl mogen ze ook nog mortar striken.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
dat zie je toch vaak hoor, ik ben niet anders gewend.M2M schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:19:
[...]
Ik ben trouwens een persoon tegengekomen ook zijn voorwaards op de rechtermuisknop had. Dan konnie "met een hand gamen". Maar dit is wel heel erg, raar. Zit je dan trouwens niet half scheef voor je scherm? Of schuif je je ramplank naar links?
ik ben rechtshandig, dus alle belangrijke taken doe ik met rechts: vooruit lopen (RMB), kijken, en schieten (LMB)
Verwijderd
Klinkt bekend ;-)AllSeeyinEye schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:47:
[...]
snipers zijn pas vervelend zodra je zelf onvoldoende of alleen in een rechte lijn beweegt. Daarnaast heb je voor de trefzekere sniper vast wel een medic in je squad. Jij weer levend en de sniper maak je direct daarna af. Simpel toch?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
Mjah, vergeet niet dat er vaak meerdere snipers actief zijn, sommigen best goed zijn, en dat je je af en toe op plekken begeeft waar ze allemaal een sappige kill verwachten (chokepoint), dan vliegen de kogels je om de oren en kun je af en toe geen stap zetten, hoe spastisch je ook heen-en-weer beweegt. Als klap op de vuurpijl (pun intended) mooi afgemaakt met een serie mortarstrikes.AllSeeyinEye schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:47:
[...]
snipers zijn pas vervelend zodra je zelf onvoldoende of alleen in een rechte lijn beweegt. Daarnaast heb je voor de trefzekere sniper vast wel een medic in je squad. Jij weer levend en de sniper maak je direct daarna af. Simpel toch?
En wat is er nu leuker als dat je geen revive kunt verwachten omdat je zelf de medic bent?
Gelukkig blijft op de GoT server het aantal snipers beperkt (goed voor de teamplay), maar op veel andere servers ben ik het na 1 potje al vrij snel zat. Vooral op die sniper-heaven maps.
Al moet ik zeggen dat een M419 zelfs op redelijk grote afstand soelaas kan bieden. (Schiet loepzuiver dat ding, en zonder de marksman spec
Editje:

Gisteren m'n stats aardig verneukt met de engineer kit.
Over engineer gesproken, een goede score is zo verrekte moeilijk. Vehicles leveren weinig op. +30 punten voor vehicle damage, weinig kills want de meesten springen toch uit het voortuig als ie ontploft, en tsja, als je een voertuig op de korrel neemt is de kans groot dat ie jou ook op de korrel neemt.
Ook geen pakketjes om rond te strooien, dus mijn score als engineer zuigt behoorlijk terwijl mijn K/D ratio naar beneden knalt.
Edit2: @brainstorm: Die W/L ratio.
[ Voor 21% gewijzigd door ZenTex op 13-03-2010 12:10 ]
Als ik eens een keer win @ close combat, dan komt er meestal een 2de enemy het hoekje om zeilen om mij de genade stoot te geven.... grrrrr. Maar goed... je hebt skills, of je hebt ze niet.
Over skills gesproken. Ik zat net op de PAB server en daar was een gast met 'Achtung!' in zijn naam. Die speelde voor zover ik kon zien continu als engineer, maar zijn k/d was absurd hoog. Op een gegeven moment stond ie 45/18 en dat in een potje dat nog niet eens zo lang aan de gang was. Die gast zag mij ALTIJD eerder. Ik wil hem niet meteen beschuldigen van cheaten, maar het leek er verdacht veel op. Misschien heeft ie gewoon uber skills, kan natuurlijk ook. Dubieus was het iig wel.
Nu zegt die dat die code altijd verkeerd is.
Ik typ hem in onder multiplayer-->redeem code en geef hem in als XXXX-XXXX-XXXX-XXXX.
Doe ik iets mis of is de key al door iemand anders in gebruik?
Of is het een kwestie van volharden in de boosheid.
Daar hebben ze de smoke nades voor bedachtZenTex schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:03:
[...]
Mjah, vergeet niet dat er vaak meerdere snipers actief zijn, sommigen best goed zijn, en dat je je af en toe op plekken begeeft waar ze allemaal een sappige kill verwachten (chokepoint), dan vliegen de kogels je om de oren en kun je af en toe geen stap zetten, hoe spastisch je ook heen-en-weer beweegt. Als klap op de vuurpijl (pun intended) mooi afgemaakt met een serie mortarstrikes.
En wat is er nu leuker als dat je geen revive kunt verwachten omdat je zelf de medic bent?
Gelukkig blijft op de GoT server het aantal snipers beperkt (goed voor de teamplay), maar op veel andere servers ben ik het na 1 potje al vrij snel zat. Vooral op die sniper-heaven maps.
Al moet ik zeggen dat een M419 zelfs op redelijk grote afstand soelaas kan bieden. (Schiet loepzuiver dat ding, en zonder de marksman spec)
Toegeven soms moet je je squad/team even wakker roepen door use smoke te typen
Maar het is altijd leuk als ze dat advies ter harte nemen en we met ze allen door kunnen stoten daardoor
Gister hele avond clanmatches gespeeld... Niet goed voor je KDr haha
Zo achterlijk dat er nog steeds geen unranked servers zijn en dat je de scores niet kan zien als ronde is afgelopen...

Trouwens, komt er nog een GoT server naast die van Multiplay? Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had? Ik mijd die eerste nu door de lag...
als je spawnd met een enigeerkit,en dan in de map direct een andere kit oppakt(zojuist gedode tegenstander/teammate) en verder speelt,dan tellen je kills en score voor je orginele kit.jagermeister schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:08:
-knip-
Over skills gesproken. Ik zat net op de PAB server en daar was een gast met 'Achtung!' in zijn naam. Die speelde voor zover ik kon zien continu als engineer, maar zijn k/d was absurd hoog. Op een gegeven moment stond ie 45/18 en dat in een potje dat nog niet eens zo lang aan de gang was. Die gast zag mij ALTIJD eerder. Ik wil hem niet meteen beschuldigen van cheaten, maar het leek er verdacht veel op. Misschien heeft ie gewoon uber skills, kan natuurlijk ook. Dubieus was het iig wel.
Ik word alleen pissed als ik een hele clip in iemand boor @close range en hij blijft leven en ik niet...jagermeister schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:08:
Ik zuig echt @ close combat. Op de een of andere manier leg ik het meestal af tegen mijn tegenstander. Vrij frustrerend is dat, kan ik je zeggen. Mijn bloed gaat soms koken![]()
Als ik eens een keer win @ close combat, dan komt er meestal een 2de enemy het hoekje om zeilen om mij de genade stoot te geven.... grrrrr. Maar goed... je hebt skills, of je hebt ze niet.
Soms ontploffen mijn launcher nades ook niet @Close range wellicht lagg of toch een bug?
Probeer een game te starten en check of je unlocks erin zittenEngineer Stewie schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:20:
Ik heb het spel via steam gepreorderd en wou nu de redeemcode gebruiken om mijn extra wapens te unlocken.
Nu zegt die dat die code altijd verkeerd is.
Ik typ hem in onder multiplayer-->redeem code en geef hem in als XXXX-XXXX-XXXX-XXXX.
Doe ik iets mis of is de key al door iemand anders in gebruik?
Of is het een kwestie van volharden in de boosheid.
Anders probeer je de code later nogmaals maar ik denk dat hij hem al geactiveerd heeft hoor.
Aim for the HEAD buddyBintzak schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:31:
Sommige engineers zijn zeer goed met de rocket louncher, daar snipen ze haast mee. maar in potjes met open velden wordt je hellemaal gek van de snipers ik speel altijd als assault en bij gebieden waar veel huizen staan is dat wel fijn, zelf ben ik zeer slecht met snipen ik moet zeker een aantal keer schieten voordat ik iemand een keer raak en dan is het ook vaak te laat omdat een andere sniper je al gespot heeft voordat je op een goede plek staat en bent ingezoomd. Bij het goede oude BF2 waren er meestal maar een stuk of 6 snipers in een server met 64 man en als meddic of assault kon je nog redelijk een sniper neer schieten met een normaal wapen.
[ Voor 38% gewijzigd door JT888 op 13-03-2010 12:34 ]
Fixddan komt er meestal een 2de enemy het hoekje om zeilen om mij de 40mm grenade stoot te geven.... grrrrr. Maar goed... je hebt skills, of je hebt ze niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Relis op 13-03-2010 12:34 ]
Hoort zo, die dingen moeten net als in bf2 een bepaalde afstand afleggen eer ze ontploffenJT888 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:30:
[...]
Ik word alleen pissed als ik een hele clip in iemand boor @close range en hij blijft leven en ik niet...
Soms ontploffen mijn launcher nades ook niet @Close range wellicht lagg of toch een bug?
momenteel heb ik een slechte dag met knallen. Gister was het ook al niet te best.
[ Voor 4% gewijzigd door ReQuiem83 op 13-03-2010 12:36 ]
Ja, dat heb ik dus inderdaad ook heel vaak. Ik pomp zowat een heel magazijn in iemand en zie aan de crosshair dat ik hem volop raak. Toch ben ik meestal de gene die aan het kortste eind trekt. Overigens heb ik ook wel regelmatig dat het lijkt of 40mm nades niet exploderen of dat je hem dwars door iemand heen schiet @ close range.JT888 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:30:
[...]
Ik word alleen pissed als ik een hele clip in iemand boor @close range en hij blijft leven en ik niet...
Ik heb van een aantal mensen gehoord dat er een code bij zit waarmee je gratis DLC kan krijgen. Nou heb Ik enkel een cd-key bij mijn hoesje gekregen.. klopt dat?
Die heb ik zelf ook niet gehad. Het schijnt dat die VIP code alleen bij de PS en XBOX versie van het spel zit. Voor de pc zullen, zover ik vernomen heb, veel updates gratis zijn.SniperFox schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:39:
Heb net mijn BC2 binnen gekregen.
Ik heb van een aantal mensen gehoord dat er een code bij zit waarmee je gratis DLC kan krijgen. Nou heb Ik enkel een cd-key bij mijn hoesje gekregen.. klopt dat?
Verwijderd
klopt dus, 40mm heeft minimum range. In werkelijkheid en ook in BC2.jagermeister schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:39:
[...]
Ja, dat heb ik dus inderdaad ook heel vaak. Ik pomp zowat een heel magazijn in iemand en zie aan de crosshair dat ik hem volop raak. Toch ben ik meestal de gene die aan het kortste eind trekt. Overigens heb ik ook wel regelmatig dat het lijkt of 40mm nades niet exploderen of dat je hem dwars door iemand heen schiet @ close range.
Bedenk wel dat je bij vol auto een enorme spread krijgt. En mss is die ander koeler en mikt vol op jouw gezicht.
Aan de andere kant, gisteren een gedropte kit opgepakt met XM8 erin. Stond verbaasd hoeveel meer firepower dat ding had boven het std wapen....
Ja, die gast ken ik wel... Hij schoot me binnen 2 seconde neer met zijn Ump. En ik maar schieten met mijn Saiga.jagermeister schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:08:
Wat bedoel je nou precies?zAo schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:23:
[...]
Erg grappig om hier steeds opnieuw te lezen dat iedereen teamplayers wil, terwijl bij vrijwel elk Port Valdez potje, je helemaal gek wordt van de snipers; een goede squad uitgezonderd.
Ik vind Rush echt niks aan. Vaak is het aanvallende team alleen maar aan het snipen, en dan krijg je echt zo'n statisch front. Als ik dan probeer aan te vallen heb je echt geen schijn van kans. En als je dan verdediger bent zit je alleen maar te campen totdat je iemand ziet komen, omdat je ook niet wilt gaan baserapen. Ik moet wel zeggen dat het leuker wordt als er minder snipers zijn natuurlijk.ReQuiem83 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:35:
Ik ben conquest meer dan zat, steeds weer heen en weer rennen...en elke keer in de verliezende team zitten is ook niet alles(heeft denk ik met mijn hoge rank te maken). en dan bedoel ik massaal verliezen en niet close verliezen. Zit een stuk minder teamplay in...temiste in de team waar ik meestal beland in conquest. Met rust is er meer teamplay omdat ze maar achter 2 objectives aanmoeten.
momenteel heb ik een slechte dag met knallen. Gister was het ook al niet te best.
Maar ik conquest kun je gewoon doen wat je wilt, met je squad een andere vlag pakken en dan de vijand in de rug aanvallen, of gewoon flag by flag.
De XM8 is mijn favoriete wapen voor de assault tot nu toe.Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:51:
[...]
klopt dus, 40mm heeft minimum range. In werkelijkheid en ook in BC2.
Bedenk wel dat je bij vol auto een enorme spread krijgt. En mss is die ander koeler en mikt vol op jouw gezicht.
Aan de andere kant, gisteren een gedropte kit opgepakt met XM8 erin. Stond verbaasd hoeveel meer firepower dat ding had boven het std wapen....
De AUG heb ik ook unlocked en die ben ik momenteel aan het testen. Maar ik grijp toch nog vaak terug naar de XM8 merk ik dit samen met de 4x scope + Marksman Assault Rifle Training.
RUSH mode is toch wel een favoriet van mij @hierboven
Squad Death Match is ook heel erg intensief moet ik zeggen paar rondes gespeeld. In een van de rondes zat ik steeds in de bradley de enemy af te knallen dus ik d8 mijn team owned de rest hard maar toch verloren wij raar maar waar
[ Voor 64% gewijzigd door JT888 op 13-03-2010 13:19 ]
Ik ben het niet met je eens, ik speel al rush sinds BF:BC 1 (of hoe heette dat daar). En vindt conquest beetje saai, het is er in deze versie al wel op vooruit gegaan maar ik vindt rush echt ownen.Robbert1 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:04:
[...]
Ik vind Rush echt niks aan. Vaak is het aanvallende team alleen maar aan het snipen, en dan krijg je echt zo'n statisch front. Als ik dan probeer aan te vallen heb je echt geen schijn van kans. En als je dan verdediger bent zit je alleen maar te campen totdat je iemand ziet komen, omdat je ook niet wilt gaan baserapen. Ik moet wel zeggen dat het leuker wordt als er minder snipers zijn natuurlijk.
Maar ik conquest kun je gewoon doen wat je wilt, met je squad een andere vlag pakken en dan de vijand in de rug aanvallen, of gewoon flag by flag.
Wat je hier ziet is wat je bij deel 1 ook zag: in het begin veel "kindertjes" met snipers enzo, maar na een maand of twee komt het spel pas echt uit de verf, ik heb toen echt veel vette potjes beleefd.
Nu met BF:BC2 vindt ik het met de snipers in het begin wel erger als in deel 1. Ik heb daar wel verschillende methoden voor: m60 met scope, gewoon flanken met shotgun en zo nog wat.
En met de wetenschap dat het over een aantal weken beter wordt hou ik het wel vol!!!
Verwijderd
Dan snipe je dus gewoon terugPeentje schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:15:
Nu met BF:BC2 vindt ik het met de snipers in het begin wel erger als in deel 1. Ik heb daar wel verschillende methoden voor: m60 met scope, gewoon flanken met shotgun en zo nog wat.
Ik vind Conquest op 't moment leuker dan Rush. Voornamelijk om al die snipers, die erg irritant zijn in Rush, maar niet in Conquest. Hopen dat ze binnenkort weg zijn.
Dat sommige mensen erg weinen over snipers maar tegelijkertijd wel erg bezig zijn met hun K/D ratio. Van snipen krijg je -over het algemeen- nu eenmaal de beste K/D ratio.
Zet die K/D ratio stats aan de kant en probeer er met teamplay een gave pot van te maken.
Ik 'wein' niet over snipers, zonder snipers heb je geen battlefield.zAo schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:25:
[...]
Dat sommige mensen erg weinen over snipers maar tegelijkertijd wel erg bezig zijn met hun K/D ratio. Van snipen krijg je -over het algemeen- nu eenmaal de beste K/D ratio.
Geloof dat ik dat toch echt wel in me post naar voren bracht..Zet die K/D ratio stats aan de kant en probeer er met teamplay een gave pot van te maken.
Ach, wat is 'goed' ?? Ik heb net zoiets als jij ... kan me ook niet boeien (gelukkig maar ookVerwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:15:
Auw, ik denk niet dat ik mijn K/D ooit goed krjjg
Als ik maar lol heb en m'n team wint. Probeer me nu een beetje als medic te upgraden, kan ik m'n squad helpen.
Het ging ook niet om jou(w post), maar over de veelbesproken onderwerpen hier. Snipers en K/D ratio's.Murk schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:34:
[...]
Ik 'wein' niet over snipers, zonder snipers heb je geen battlefield.
[...]
Geloof dat ik dat toch echt wel in me post naar voren bracht..
There was no flame intended, sorry if some was taken
Verwijderd
Score per life en score per minute zijn veel interessanter. Ik heb de meeste punten denk ik te danken aan spotten, team assists, healen en crew assists.
Het potje was voor de rest erg spannend doordat de teams erg goed aan elkaar gewaagd waren en er gewoon een leuke sfeer hing ingame (minstens zo belangrijk natuurlijk).
Score per life en score per minute zijn beide niet interessant omdat ze kunstmatig omhoog gepushed worden door velen dmv stat padding. Eigenlijk zijn alle stats niet echt interessant behalve wellicht voor jezelf. Een ander kan er eigenlijk niets aan aflezen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:44:
Score per life en score per minute zijn veel interessanter. Ik heb de meeste punten denk ik te danken aan spotten, team assists, healen en crew assists.
[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 13-03-2010 13:46 ]
Verwijderd
True. Helemaal waar.Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:45:
Score per life en score per minute zijn beide niet interessant omdat ze kunstmatig omhoog gepushed worden door velen dmv stat padding. Eigenlijk zijn alle stats niet echt interessant behalve wellicht voor jezelf. Een ander kan er eigenlijk niets aan aflezen.
Het lijkt wel alsof het allemaal dingen zijn die er in de Beta al uit hadden kunnen zijn.JT888 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:36:
Er is onderhoud ja
Die punkbuster-ellende, server-browser/backends ...
Die beta was wel leuk, maar ik twijfel aan het nut. Hoe kan het nou toch zijn dat je met Directx9 die guns met shields niet kan gebruiken ?! Of hebben we gewoon een andere versie getest dan die in productie is genomen ?
Wat bedoel je met stat padding? En hoe worden ze dan kunstmatig omhoog gepushed? Ik dacht namelijk dat score per minute juist een goed gegeven was om te kunnen zien hoe goed je bent.Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:45:
Score per life en score per minute zijn beide niet interessant omdat ze kunstmatig omhoog gepushed worden door velen dmv stat padding. Eigenlijk zijn alle stats niet echt interessant behalve wellicht voor jezelf. Een ander kan er eigenlijk niets aan aflezen.
Stat padding door bv als assault in een lege server te gaan met wat vrienden die niets anders doen dan hun wapens leegschieten. TK en revive. Kill en revive etc.walletje-w schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:02:
[...]
Wat bedoel je met stat padding? En hoe worden ze dan kunstmatig omhoog gepushed? Ik dacht namelijk dat score per minute juist een goed gegeven was om te kunnen zien hoe goed je bent.

Wooooooo, daarnet even mijn beste rondjes ooit gespeelt
[ Voor 10% gewijzigd door Lukosje op 13-03-2010 14:12 ]
Name and shame!Lukosje schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:12:
wel maar één statpadder en dat was een medetweaker die op de GoT server speelde
Verwijderd
Feli!asskicker2 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:06:
Wooooooo, daarnet even mijn beste rondjes ooit gespeelt
Het punt is dat je vaak maar 1x kunt switchen waardoor je vast zit aan een zijde wanneer de teams weer ongebalanceerd zijn.Lrod schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:12:
Wat bezielde Dice om geen autobalance in dit spel te stoppen?? Mag toch echt hopen dat ze dit nog gaan toevoegen want dit is best wel flink kut zo. Elke keer weer oneven teams.. en dan is er niemand die zelf het initiatief neemt en switched.. wordt er echt niet goed van.
[afbeelding]
Eerst maar eens met de Singleplayer begonnen heb tijden geen shooter meer gespeeld.
Edit: Vastloper nummer één al gehad. In het tweede sneeuw level, zet ik de game op pauze, even SMS versturen, opeens stopt de muziek, ik porbeerde game van pauze af te halen, maar de hele PS3 werkte niet meer.
[ Voor 30% gewijzigd door Jumpman op 13-03-2010 14:44 ]
Verwijderd
zag ineens 3 GoT servers, netjes !
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2010 14:47 ]
Dat is inderdaad zo maar de meeste mensen hebben er gewoon lak aan en blijven gewoon zitten waar ze zitten. Er hoort ook gewoon een fatsoonlijk autobalance systeem in te zitten, men vraagt hier al sinds de beta om. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn voor een bedrijf met zoveel geld?Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:16:
[...]
Het punt is dat je vaak maar 1x kunt switchen waardoor je vast zit aan een zijde wanneer de teams weer ongebalanceerd zijn.

Verwijderd
Kijk naar BF2, een filter op ping, aantal mensen in server, autobalance, pb verplicht aan ect.
ranked game start bij 6.
waarom mist dat allemaal in deze game? echt raar.
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.