Password protected kan aardig snel lege servers veroorzaken. Gisteravond waren er ook maar 6-10 spelers van GoT in de server. De rest waren andere figuranten. En daarnaast kun je aardig snel samenwerken met andere squads ookal heb je geen voip en ken je elkaar niet. (dat neemt niet weg dat het makkelijker gaat met voip en bekenden).Retonator schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:09:
Ik heb ook wel intresse in het meebetalen aan een server met password. Omdat ik denk dat dit het samenwerken en tactische van dit spel zeker ten goede komt en daar hou ik erg van.
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Niet
Weet iemand hoe het nou precies zit met die 'VIP' extra map packs, in de zin van wie krijgt ze tegen welke voorwaarden, is het gratis of niet, etc?
Zit er ook aan te denken om dit spel legaal te kopen, die multiplayer is goed te doen!:).
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Er staan veel meer servers in de SP dus je kan daar ook joinen hoor!Safaci schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:05:
Wel fijn als er een tweede GoT server bijkomt! Gisteravond was ie de hele tijd vol.. Kon pas laat in de avond joinen. Maar het was zeker lachen op de GoT server! Wat vonden jullie van mij smokenades parade in Valparaiso!Jagermeister vond het niet zo leuk kan ik me nog herinneren.
Tierelier
Snap ook niet helemaal waarom er niet gewoon een 'reserved' list heb voor servers die automatisch mensen eruit kicked ten gunste van de reserved mensen als het vol zit. In plaats van dat die plaatsen gelijk vast gezet worden en leeg blijven als ze er niet zijn? Of vergis ik me daar in?Xardas schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:15:
[...]
Password protected kan aardig snel lege servers veroorzaken. Gisteravond waren er ook maar 6-10 spelers van GoT in de server. De rest waren andere figuranten. En daarnaast kun je aardig snel samenwerken met andere squads ookal heb je geen voip en ken je elkaar niet. (dat neemt niet weg dat het makkelijker gaat met voip en bekenden).
Verwijderd
De formule weet ik uiteraard niet maar het heeft met de afstand te maken. Mijn grootste marksman score is 275 (zonder punten van de kill zelf). En bij zo'n score moet je meer denken aan een solder van een paar pixelsLewt schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:13:
Waar wordt de marksman score op gebasseerd?
ik vroeg me dit net af want ik vind het prachtig, maar hoe het wordt berekend is mij een raadsel.
Klinkt aannemelijk ... German Old Timers of zo ?Murk schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:06:
Wtf ik wil een server ingaan 'i3D German Oldies' ofzo en dan kom ik weer in de GoT server
Ik speel CoD:WaW ook geregeld op servers voor old timers en old farts ...
Met een wachtwoord is hij niet meer RankedMacros4 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:04:
[...]
Dan moeten we gewoon met wat mensen geld bij elkaar leggen en de server met een password protecten, makkelijk zat
Tierelier
Als iedereen dat zou doen ben je dus nooit verzekerd van een vast plekje op een server. Zeker als je gekicked wordt, dan ben je ook direct je score kwijt..Pheace schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:23:
[...]
Snap ook niet helemaal waarom er niet gewoon een 'reserved' list heb voor servers die automatisch mensen eruit kicked ten gunste van de reserved mensen als het vol zit. In plaats van dat die plaatsen gelijk vast gezet worden en leeg blijven als ze er niet zijn? Of vergis ik me daar in?
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Verwijderd
rotzakken die nu aan het spelen zijn grrrr

ps weet er iemand wat er precies staat op de in game scoreboard bovenaan ? Bij mij staat het door elkaar.
Is dat zo? Want dat is dan niet handig uiteraard.Xardas schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:24:
[...]
Als iedereen dat zou doen ben je dus nooit verzekerd van een vast plekje op een server. Zeker als je gekicked wordt, dan ben je ook direct je score kwijt..
Maar goed, dat je niet verzekerd zou zijn van een plaatsje op een server waar iemand anders voor betaalt dat kan je toch ook mensen niet kwalijk nemen?
Bij TF2 kan je dan bijvoorbeeld doneren om ook preference te krijgen en zo. Vindt dat geen slechte oplossing. (mensen verdienen zelfs geld zo volgens mij >.<
Niet.. denk ik. Maps zijn daar te klein voor. Sowieso zijn er geen mod-tools beschikbaar en volgens eerdere berichten gaan die ook niet komen.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Gewoon doen, is denk wel de moeite waard. Tis weer een goede battlefield gameNLuna schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:21:
Wat een heerlijk spel dit, draait echt als een tierelier hier alles op High. Erg lekkere engine, en ook alle voorgevels/gebouwen die je kunt destroyen zijn een pluim waard. Wel heeft hij zichtbaar moeite met de mappen in de sneeuw, deze zijn ineens een stuk zwaarder zo te merken. Speel op E8400 3.8, GTX260 216, 4GB, Win 7.
Zit er ook aan te denken om dit spel legaal te kopen, die multiplayer is goed te doen!:).
Mja het echte oude battlefield gevoel hebben ze wel beetje veranderd. Mja das een kwestie van gewenning
Op Conquest zou het eventueel nog kunnen ook al wordt het dan ook wel een tikkeltje drukjagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:26:
[...]
Niet.. denk ik. Maps zijn daar te klein voor. Sowieso zijn er geen mod-tools beschikbaar en volgens eerdere berichten gaan die ook niet komen.
Merk wel dat ik zelf conquest fijner vindt. Wat meer vrijheid in wat je kan doen. Er zitten een paar maps bij Rush die me niet zo bevallen. Zoals die Paraiso? of wat. Niks dan snipers en mortars de hele tijd en als ze nou zometeen ook nog eens slim genoeg worden om eens fatsoenlijk te smoken is er echt geen houden aan.
Opzich ook geen slechte gedachten (dat van het doneren dan).Pheace schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:26:
[...]
Is dat zo? Want dat is dan niet handig uiteraard.
Maar goed, dat je niet verzekerd zou zijn van een plaatsje op een server waar iemand anders voor betaalt dat kan je toch ook mensen niet kwalijk nemen?
Bij TF2 kan je dan bijvoorbeeld doneren om ook preference te krijgen en zo. Vindt dat geen slechte oplossing. (mensen verdienen zelfs geld zo volgens mij >.<
Even op enter drukken, class wisselen, class weer terug wisselen, en voilaJasperklaren schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:31:
Zo gisteren voor het eerst even goed de game kunnen spelen op de GoT server.
Het ziet er allemaal erg goed uit. Had alleen wat last van lag maar daar komen we wel weer over heen.
Ik snap alleen 1 ding niet helemaal, gisteren heb ik met recon dat eerste item unlocked (motion sensor) tijdens een game. Dus ik dacht na het dood gaan dat ik dat nieuwe item wel kon selecteren in me class/wapen selectie maar ik kon alleen nog maar de C4 selecteren.
Is dit een bug of doe ik gewoon wat verkeerd?
btw ik speel onder de naam Re-Kill met de [GoT] tag uiterraard
Verwijderd
Mag je beginnen mij in de gaten te houden, dan krijg je heel wat punten XDScavy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:33:
Na een nacht gamen heb ik eindelijk de pads voor de medic unlocked, ik heb begrepen dat het reviven van mensen veel punten opleverd dus dat kan ik nu eens mooi gaan proberen
Verwijderd
Is namelijk heel erg belangrijk voor een lan party later dit jaar!
In iedergeval het klinkt erg verleidelijk en aantrekkelijk om deze game toch echt te gaan halen
Verwijderd
bots zijn afaik niet mogelijkVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:40:
Ervaren BF2 speler zit te denken om ook maar eens BFBC2 aan te schaffen kan een van jullie mij vertellen of het mogelijk is om netzoals in BF2 conquest Co-Op server te starten... dit houdt in dat je tegen bots vecht.
In iedergeval het klinkt erg verleidelijk en aantrekkelijk om deze game toch echt te gaan halen
//edit// maar de game is zijn geld ZEKER waard, durf te zeggen dat dit een van de beste online FPS is die ik ooit gespeeld heb
[ Voor 10% gewijzigd door roodbwoy op 12-03-2010 15:47 ]
Verwijderd
In ieder geval het lijkt mij squad rush enorm dope aangezien ik vehicles toch soms erg vervelend vind vooral als je lekker rond loopt en ineens een grote tank de hoek om komt zetten... en zo van de kaart geveegd word haha
aan de anderekant is het natuurlijk ook rete stoer om in een tank rond te crossen en zo het halve team van de tegenstander weg te vagen
Laat het me weten als Co-Op kan... de manier om hier achter te komen is via een eigen server starten dan moet dat daar wel te vinden zijn iig dat was met BF2 (A)
BC2 heeft geen lan support.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:40:
Ervaren BF2 speler zit te denken om ook maar eens BFBC2 aan te schaffen kan een van jullie mij vertellen of het mogelijk is om netzoals in BF2 conquest Co-Op server te starten... dit houdt in dat je tegen bots vecht.
Dit heb ik ook vandaag. Niet heel veel gedaan...Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:26:
Net tot de conclusie gekomen dat op een vrijdag op het werk een topic volgen over een spel waar je verslaafd aan bent niet zo bevorderlijk is voor de concentratie
rotzakken die nu aan het spelen zijn grrrr![]()
ps weet er iemand wat er precies staat op de in game scoreboard bovenaan ? Bij mij staat het door elkaar.
En toen ik ging slapen en mijn mijn ogen dicht deed zag ik nog te veel voorbij komen.
Verwijderd
Dat is natuurlijk heeel erg jammer een van jullie enig idee of dit er nog komt want dan kan ik het zeker niet in de winkel laten liggen
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Heb ik ook gemerkt gisteren. En mensen zijn ook te lui om te wisselen en krijgen met een 12vs4 potje het idee dat ze HEEL goed zijnMurk schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:53:
Als er geen fatsoenlijk balanceer systeem wordt ingebouwd dan kap ik met dit spel, wat zijn er een hoop debielen die vrolijk door blijven spelen terwijl het 12 tegen 4 is

Maar goed, als de boel binnen is en ik het spulletje geassembleerd/geïnstalleerd heb zullen jullie mij wel wat vaker zien. (in de killcam
Op 1200*nogiets spelen op een 22" monitor.

Inderdaad. Aan de andere kant, hulde voor ons team gisteren dat we met 7 man vs 12 man toch de vijandelijke Mcoms wisten te cappen.Murk schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:53:
Als er geen fatsoenlijk balanceer systeem wordt ingebouwd dan kap ik met dit spel, wat zijn er een hoop debielen die vrolijk door blijven spelen terwijl het 12 tegen 4 is
[ Voor 33% gewijzigd door ZenTex op 12-03-2010 15:57 ]
Verwijderd
haha we zullen zien(in de killcam)

invergelijking tot BF2 hoe is het ranking systeem... in BF2 kon het maanden duren voordat je eens een officiers rank kreeg... soms erg jammer!
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 15:58 ]
Er zijn anders genoeg GoTers hier die regelmatig mijn M60 kogels hebben opgevangen. Leuk, die nemesis badges.
Verwijderd
in dat geval kom maar in mijn team dan heb ik tenminste wat cover.. het zou erg vet zijn dat wanneer de meeste hiervan dit forum ook in de servers opduiken en we eens kunnen zien wie in wiens killcam opduiktZenTex schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:59:
[...]
Er zijn anders genoeg GoTers hier die regelmatig mijn M60 kogels hebben opgevangen. Leuk, die nemesis badges.

Geen idee, maar het is wel echt een aparte keuze. Nu ben je op lanparties direct afhankelijke van internet. En zodra er 700 man op 1 lanparty zitten én ze hebben de maatregelen genomen de bandbreedte te leveren dan zal het me niets verbazen dat een of andere snotneus torrents gaat aanslingeren...Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:51:
[...]
Dat is natuurlijk heeel erg jammer een van jullie enig idee of dit er nog komt want dan kan ik het zeker niet in de winkel laten liggen
Verwijderd
wat ik bedoelde hiermee als in lanparty is meer met een selected vrienden groep, 4 man, deze game in het weekend bespelen tegen Bots zoals dat bij BF2 mogelijk is.Xardas schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:01:
[...]
Geen idee, maar het is wel echt een aparte keuze. Nu ben je op lanparties direct afhankelijke van internet. En zodra er 700 man op 1 lanparty zitten én ze hebben de maatregelen genomen de bandbreedte te leveren dan zal het me niets verbazen dat een of andere snotneus torrents gaat aanslingeren...
De VIP packs zijn gratis voor de PC, die komen in een upgrade bij de xbox360 en PS3 moet je betalen volgensmij. Ik zie je niet in de spelerslijst, dus wat je speelt weet ik niet.pica schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:20:
[...]
Niet
Weet iemand hoe het nou precies zit met die 'VIP' extra map packs, in de zin van wie krijgt ze tegen welke voorwaarden, is het gratis of niet, etc?
In de blackwhack iemand neergeschoten die onteigelijk snel aan de achterzijde van de vijandelijke basis verscheen, waar normaal de defenders achter een heuveltje zitten. En precies met z'n wapen naar mij staren.
Of die teammates die tegen de vijandelijke bradley liepen te hurken terwijl ik m'n C4 tot onploffing bracht...
Of dat ik achter een muurtje dook, daar 2 mensen zag en een een groene en rode tag doorelkaar zag. Allebei maar afgemaakt...
Maar helemaal geniaal was diegene die voor mijn RPG dook net nadat ik hem afgevuurd had. (wel een headshot, haha)
En nog een GoTer die voor m'n tankje langs wou rennen. Ik gestopt. Rij even later weer vooruit... Teamkill.
Nee, voor een tank gaan zitten is niet slim.
Ja, ik ben goed bezig geweest.
Verwijderd
hehe zeker dat hij niet aan het repairen was ?ZenTex schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:11:
Gisteren trouwens wel veel teamkills gemaakt.
In de blackwhack iemand neergeschoten die onteigelijk snel aan de achterzijde van de vijandelijke basis verscheen, waar normaal de defenders achter een heuveltje zitten. En precies met z'n wapen naar mij staren.
Of die teammates die tegen de vijandelijke bradley liepen te hurken terwijl ik m'n C4 tot onploffing bracht...
Of dat ik achter een muurtje dook, daar 2 mensen zag en een een groene en rode tag doorelkaar zag. Allebei maar afgemaakt...
Maar helemaal geniaal was diegene die voor mijn RPG dook net nadat ik hem afgevuurd had. (wel een headshot, haha)
En nog een GoTer die voor m'n tankje langs wou rennen. Ik gestopt. Rij even later weer vooruit... Teamkill.
PC, goed nieuws dusLewt schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:10:
[...]
De VIP packs zijn gratis voor de PC, die komen in een upgrade bij de xbox360 en PS3 moet je betalen volgensmij. Ik zie je niet in de spelerslijst, dus wat je speelt weet ik niet.
Nope. Tank was op 100%.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:20:
[...]
hehe zeker dat hij niet aan het repairen was ?
Buiten dat, de meeste engineers weten toch dat je een tank niet gehurkt voor een tank moet repairen, laat staan als dat nou net de enige kant is waar je geen dekking tegen vijandelijk voor hebt.
Ja! fuckerZenTex schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:11:
Gisteren trouwens wel veel teamkills gemaakt.
http://www.ultimateprestige.com/
Misschien iets voor in de TS?
Verwijderd
Die 2 situaties komen mij erg bekend voorZenTex schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:11:
[...]
Ik ben namelijk wel een keer gekilled door een RPG in mijn nek en een tank op mijn lijf.
http://campzone.nl/forum/...ead.php?s=&threadid=57172
Misschien een idee voor sponsoring bij campzone? Misschien is EA nederland ook wel te porren voor zoiets...
Zijn er überhaupt al wat concretere plannen met betrekking tot de mogelijk toekomstige LAN mogelijkheden?
Haha, wat een ruk game. Zelfs een knoppen configuratie scherm kunnen ze niet eens deftig maken... Dit is gewoon een EA game: niet afgewerkt.In future, when binding things to your mouse, pay close attention; if you move the mouse at all while binding, it will register & bind that horizontal or vertical movement axes, replacing your look ones.
Waar zou je nu in godsnaam de X en Y as van een muis ANDERS aan willen binden dan wat 100% van de wereldbevolking er mee doet..
En respect voor de mensen die een server beschikbaar stellen, vind 600 dollar voor een 32 slot server (jaar) beetje erg prijzig.
Wat ik dan wel heel jammer vond, is dat ik gekicked werd, zonder dood te gaan, zo ver ik weet kan ej alleen switchen als je dood gaat en om zelfmoord te plegen om niet van de server getieft te worden vind ik wat ver gaan.Jasperklaren schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:55:
[...]
Heb ik ook gemerkt gisteren. En mensen zijn ook te lui om te wisselen en krijgen met een 12vs4 potje het idee dat ze HEEL goed zijn
[ Voor 51% gewijzigd door MeNTaL_TO op 12-03-2010 16:46 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Er zijn games waarin dit standaard andersom staat. Als je dit eenmaal gewend bent dan is het wel aardig om iig die optie aan te bieden.Fastman schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:39:
[...]
Haha, wat een ruk game. Zelfs een knoppen configuratie scherm kunnen ze niet eens deftig maken... Dit is gewoon een EA game: niet afgewerkt.
Waar zou je nu in godsnaam de X en Y as van een muis ANDERS aan willen binden dan wat 100% van de wereldbevolking er mee doet..
Wat ik overigens wel merkte op m'n laptop is dat als ik 1440x900 of 1280x800 gebruik ipv 1680x1050 dan kloppen de locaties van de knoppen niet. Als voorbeeld: ik klik op servernaam om hem alfabetisch te rangschikken maar ipv daarvan klik ik op de eerste server die eronder staat, terwijl ik écht op de knop drukte.
Verwijderd
Heb de SP trouwens uitgespeeld.
Erg spannend. Uberwreed om met een Mg3 en een SPAS-12 door een vliegtuigcabine te gaan :-)
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 16:46 ]
Neen, dan maak je een checkbox invert of switch axis. Uit frustratie wou ik het spel al deinstalleren. Dit kan je toch niet serieus nemen, tijdens het toewijzen van keys mag je je muis niet bewegenXardas schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:44:
[...]
Er zijn games waarin dit standaard andersom staat. Als je dit eenmaal gewend bent dan is het wel aardig om iig die optie aan te bieden.

[ Voor 12% gewijzigd door ? ? op 12-03-2010 16:46 ]
Bij die sabot rounds staat nu dat het een veteran item is geworden, welnu denk ik dat binnen een paar dagen hetzelfde gaat gebeuren met dat level 12 armor pack.... pffffffff
Tsja, er lopen nogal wat mensen rond met het "Pleinvandehemelsevredesyndroom" ja.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:42:
Sorry voor de gotter die ik gisteren overreed met mijn tank op de GoT server
Die is er ook, en sommige mensen stellen de muis controls voor vliegen anders in.Fastman schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:46:
[...]
Neen, dan maak je een checkbox invert of switch axis. Uit frustratie wou ik het spel al deinstalleren. Dit kan je toch niet serieus nemen, tijdens het toewijzen van keys mag je je muis niet bewegen
Dat was grappig gisteren avond op een server waar de balans van was verstoord. Dus ik switch van team zodat ik meer tegenstanders heb om te killen, krijg ik een -15 suicide penalty aan me broek! Als je switched naar het team met de minste spelers lijkt mij dat die penalty wel vergeven kan worden of niet?MeNTaL_TO schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:42:
Sorry voor de gotter die ik gisteren overreed met mijn tank op de GoT server (eerste TK volgens mij).
En respect voor de mensen die een server beschikbaar stellen, vind 600 dollar voor een 32 slot server (jaar) beetje erg prijzig.
[...]
Wat ik dan wel heel jammer vond, is dat ik gekicked werd, zonder dood te gaan, zo ver ik weet kan ej alleen switchen als je dood gaat en om zelfmoord te plegen om niet van de server getieft te worden vind ik wat ver gaan.
Ik kan me wel eerst "normaal" dood laten gaan, maar als je 14 vs 6 speelt is de kans dat je tegenstanders je snel doodmaken voordat ze zelf overrompeld worden wel erg klein.
Ik draai zelf Vista 64 Ultimate, met een Core i7 920, 3x2gb 1333mhz OCZ ddr3 en een HD4850.
Draait op zich goed, met alles op high en 1xAF en 1xAS op 1680x1024 zo rond de 40fps in Fraps. Alleen jammer van die tearing met v-sync aan, maarja..
Maar ga alles binnenkort wel naar medium gooien om hoge scores te halen, eerst even van alle maps genieten en het spel leren(kom van UT3).
Verwijderd
Nu draait ie gewoon zeer lekker op XP met alles @ high/2560x1600/AF16/AA1.
Ik speel al sinds het begin van mijn online FPS carriere (SiN October 31, 1998) met Invert mouse.Fastman schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:39:
[...]
Haha, wat een ruk game. Zelfs een knoppen configuratie scherm kunnen ze niet eens deftig maken... Dit is gewoon een EA game: niet afgewerkt.
Kortom, naar beneden is naar boven kijken en andersom.
Maar goed, daarnaast hou ik er helemaal een idiote config op na. Sterker nog, ik daag iemand uit om een exotischere setup the hebben:
Forward = RMB
Backward = M
Strafe left = <
Strafe right = >
Zoom = /
Jump = MB3
Use = J
en dan nog diverse knoppen tussen: u en ] f en " en c en "rshift"
Mijn hele config is in mijn mening perfect, ware het niet dat ik mijn secondary fire niet kan aanhouden als ik loop.
Dit heeft in BC2 geen problemen maar wel in MW2 (akimbo)
Ooh dan is het geen probleemduiveltje666 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:40:
[...]
sorry gozer , maar ik wou zelf ook wel es eigenlijk ff joinen
[ Voor 3% gewijzigd door Eikeltje op 12-03-2010 17:06 ]
Met Vsync uit bedoel je hoop ik?Macros4 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:58:
Alleen jammer van die tearing met v-sync aan, maarja..
[ Voor 20% gewijzigd door ZenTex op 12-03-2010 17:07 ]
Verwijderd
Het behalen van unlocks en pins etc is hier veel beter gepresenteerd dan in BF2, maar brengt dat soort nadelen wel naar voren. Stoor me er helemaal niet aan verder, maar het is wel iets dat me opvalt t.o.v. BF2.
wtf? kun je dan nog lopen? Lijkt mij verschrikkelijk. Overstappen op de pijltjestoetsen was al eng.ErA schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:02:
[...]
Ik speel al sinds het begin van mijn online FPS carriere (SiN October 31, 1998) met Invert mouse.
Maar goed, daarnaast hou ik er helemaal een idiote config op na. Sterker nog, ik daag iemand uit om een exotischere setup the hebben:
Forward = RMB
Backward = M
Strafe left = <
Strafe right = >
Zoom = /
Jump = MB3
Use = J
Mijn hele config is in mijn mening perfect, ware het niet dat ik mijn secondary fire niet kan aanhouden als ik loop.
Ik ben trouwens een persoon tegengekomen ook zijn voorwaards op de rechtermuisknop had. Dan konnie "met een hand gamen". Maar dit is wel heel erg, raar. Zit je dan trouwens niet half scheef voor je scherm? Of schuif je je ramplank naar links?
Omg dat is toch niet te doen! Het enige was ik vroeger anders had was RDFG ipv WASD omdat ik zo meer knoppen er omheen had. Dit veel gebruikt tijdens Tactical Ops en Unreal Tournament (99).ErA schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:02:
[...]
Ik speel al sinds het begin van mijn online FPS carriere (SiN October 31, 1998) met Invert mouse.
Forward = RMB
Backward = M
Strafe left = <
Strafe right = >
Zoom = /
Jump = MB3
Use = J
Nee, aan haha. Ik heb tearing met v-sync aan.
Mja, je mag toch gewoon trots zijn op iets en dat lekker mededelen?Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:17:
Wat mij wel opvalt is dat er ook hier nogal wat pubertjes rondhangen, vooral de Duitse servers. Het gaat dan om dingen zoals 'cheater', 'hacker', of gezanik zoals 'oooh man i had 30 pins', 'got 15 knife kills' etc.
Het behalen van unlocks en pins etc is hier veel beter gepresenteerd dan in BF2, maar brengt dat soort nadelen wel naar voren. Stoor me er helemaal niet aan verder, maar het is wel iets dat me opvalt t.o.v. BF2.
Gebeurt op de GoT server ook regelmatig en ik stoor me er niet aan. Of is het "kop dicht en gamen?" Het gaat ook om de gezelligheid.
Tis ook niet echt opscheppen ofzo.
Het is maar een 16 slots server maar dan kunnen er in ieder geval weer meer gamen op een [GoT] Server
Mochten er mensen zijn die een bijdrage willen leveren dan mogen ze mij een DM sturen
[ Voor 55% gewijzigd door Fighting Power op 12-03-2010 17:33 ]
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
Je schijnt het op te kunnen lossen door force v-sync aan te zetten in D3Doverrider plugin van RivaTunerMacros4 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:24:
[...]
Nee, aan haha. Ik heb tearing met v-sync aan.
Jongens, alsjeblieft LEES die topic warning en de regels in de TS nou eens!!Macros4 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:58:
Is er trouwens merkbaar performance winst in Win 7 t.o.v Vista?
Ik draai zelf Vista 64 Ultimate, met een Core i7 920, 3x2gb 1333mhz OCZ ddr3 en een HD4850.
Draait op zich goed, met alles op high en 1xAF en 1xAS op 1680x1024 zo rond de 40fps in Fraps. Alleen jammer van die tearing met v-sync aan, maarja..
Maar ga alles binnenkort wel naar medium gooien om hoge scores te halen, eerst even van alle maps genieten en het spel leren(kom van UT3).
Dit topic is bedoeld om INHOUDELIJK over deze game te praten. Niet over jouw performance problemen. Daar is [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic voor bedoeld!!
Ook vragen zoals hierboven geciteerd kunnen imo beter daar geplaatst worden dan hier. Performance vragen hebben immers niet te maken met het spel an sich.
Sorry dat ik zo uitspat, maar het word inmiddels heel erg vervelend om dit soort berichten te lezen. Ik kan elke keer wel een TR gaan invullen, maar de mods zijn al druk genoeg,...
Lees alsjeblieft de topic warning even vóórdat je post, met name de eerste regel ervan...
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2010 18:10 ]
Verwijderd
Maar met alleen een 'Kak, CTD :(' is dat niet duidelijk, waardoor het als offtopic gezien kan worden, zoals ik dus deed.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:10:
Was niet bedoeld als vraag of mijn probleem opgelost kon worden, maar een boodschap aan de Tweakets waarmee ik zat te spelen.
Zijn er trouwens mensen die het zien zitten om op irc.tweakers.net een IRC kanaal voor BC2 te registreren?
Lijkt mij op zich namelijk misschien wel een goed idee.
[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2010 18:12 ]
Verwijderd
Van het weekend zal ik voice ook aanzetten. Hebben anderen die ook aanstaan?

[ Voor 5% gewijzigd door Murk op 12-03-2010 18:32 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Same here. Ik heb ook regelmatig last van lag op de GoT server. Erg jammer want spelen met mede GoTters is leuk maar door de lag verhuis ik steeds vaker naar andere servers.Bananenspin schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:02:
[...]
We speelden ook niet op de GoT server omdat die lagde en steeds vol zat..
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Heb zojuist een server besteld, staat nu op pending: 32 Players Battlefield Bad Company 2 Ranked
Mocht deze actief zijn dan zal ik enkel instellingen en de naam veranderen zodat je deze kan vinden op de [GoT] tag.
Meer info volgt.
Verwijderd
Heb in de clan van L4D2 gezeten onder de naam Mortalboy
Uit mijn ervaring weet ik dat het de gezelligste clan van Nederland is!
Verwijderd
Ik lees al zo lang mee, nu een goede reden om een account aan te maken.Murk schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:48:
Waar komen al die nieuwe members die servers bestellen voor GoT opeens vandaan?
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:39:
Hey soldaten,
Heb zojuist een server besteld, staat nu op pending: 32 Players Battlefield Bad Company 2 Ranked
Mocht deze actief zijn dan zal ik enkel instellingen en de naam veranderen zodat je deze kan vinden op de [GoT] tag.
Meer info volgt.
Heb nu de keus, alvast wat huiswerk doen of BC2.. lastig
Het leukste is, deze knoppen combo die ik dus gebruik. was de default settings in volgens mij Duke Nukem.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:20:
@Era: Holy shit, dat je daar mee kan spelen ;-)
[Edit] Het was van een spel waar de muis nog niet gebruikt werd. De pijltjes toetsen waren om links en rechts te kijken. < en > om te strafen. Zou wolf3d wel eens geweest kunnen zijn.
(Duke gebruikte ook nog geen muis of wel?)
Invert mouse is er door een ander spel ingekomen (vlieg spel)
M als achteruit, was omdat ik dus eerst geen achteruit had, en ik moest iets.
Ja en uiteindelijk groeit het vast. Ik ben van mening dat mijn config een aantal voordelen heeft tov wasd ( als ik vooruit ren in BC2, heb ik al mijn vingers vrij om acties uit te voeren, met wasd is dat dus beperkt.) en in sommige games doe ik het dan ook, naar mijn mening, boven gemiddeld goed. Echter een aantal games beperkte mijn config me echt in het spelen van bepaalde wapens bijvoorbeeld.
Grappig genoeg speelde ik WoW wèl met WASD
[ Voor 18% gewijzigd door ErA op 12-03-2010 19:55 ]
Duke gebruikte geen muis volgens mij.. zover ik weet was sin of quake de eersten die een muis gebruiken.ErA schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:53:
[...]
Het leukste is, deze knoppen combo die ik dus gebruik. was de default settings in volgens mij Duke Nukem.
[Edit] Het was van een spel waar de muis nog niet gebruikt werd. De pijltjes toetsen waren om links en rechts te kijken. < en > om te strafen. Zou wolf3d wel eens geweest kunnen zijn.
(Duke gebruikte ook nog geen muis of wel?)
Invert mouse is er door een ander spel ingekomen (vlieg spel)
M als achteruit, was omdat ik dus eerst geen achteruit had, en ik moest iets.
Ja en uiteindelijk groeit het vast. Ik ben van mening dat mijn config een aantal voordelen heeft tov wasd ( als ik vooruit ren in BC2, heb ik al mijn vingers vrij om acties uit te voeren, met wasd is dat dus beperkt.) en in sommige games doe ik het dan ook, naar mijn mening, boven gemiddeld goed. Echter een aantal games beperkte mijn config me echt in het spelen van bepaalde wapens bijvoorbeeld.
Grappig genoeg speelde ik WoW wèl met WASD
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Had net wel een server met iets van 3 vs 3 conquest. Als je tegenstanders dan een goede Havoc pilot hebben, ben je echt screwed. Toen is m'n K/D best wat omlaag gegaan
Verwijderd
Hehe jazeker, toen ik me M14 kreeg liet ik dat ook even weten;) Viel me gewoon op dat het in BF2 bijne niet voorkwam, omdat je daar je badges enzo niet zo mooi gepresenteerd kreeg. Hier krijg je de 'kick' er meer van zegmaar. En opscheppen is het niet echt nee, het gaat nl gewoon om wat virtuele items die mij (en waarschijnlijk de meeste 'adults' niet zo kunnen boeien. Het gaat mij om de fun, en de kick om 4/5 mense van achteren te knifen/saiga'enZenTex schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:28:
[...]
Mja, je mag toch gewoon trots zijn op iets en dat lekker mededelen?
Gebeurt op de GoT server ook regelmatig en ik stoor me er niet aan. Of is het "kop dicht en gamen?" Het gaat ook om de gezelligheid.
Tis ook niet echt opscheppen ofzo.
Verwijderd
Nothing beats the Saiga + 12 rounds. Heb daarmee zowat alles geunlocked en bekant al me score is gedaan met dat wapen:DVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:46:
Assault met Saiga/C4 is op 't moment toch wel m'n favoriet. Geen idee hoeveel tanks ik daarnet heb opgeblazen, maar ik denk niet dat ik er genoeg vingers voor heb. Dat het dan vaak ook een suicide is maakt me niet zoveel uit, want zo'n tank kan heel want damage doen.
Had net wel een server met iets van 3 vs 3 conquest. Als je tegenstanders dan een goede Havoc pilot hebben, ben je echt screwed. Toen is m'n K/D best wat omlaag gegaan
Haha, bijna dezelfde config als ik altijd gebruik voor PC shooters (haha niemand die ik ken gebruikt die nog, jij bent de eerste die ik tegenkom die het ook heeftErA schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:02:
[...]
Forward = RMB
Backward = M
Strafe left = <
Strafe right = >
Zoom = /
Jump = MB3
Use = J
Alleen heb ik geen inverted mouse, maar het komt aardig overeen:
Forward = RMB
Backward = M
Strafe left = <
Strafe right = >
Zoom = L
Jump = Spacebar (pink controlled
Crouch = N
Use = K
Reload = /
Maarja, ik speel BC2 op de x360 (geweldig nooit last van aimbots / wallhackers / etc!
Nu moet ik het dus doen met een gamepad... Maar ik was Battlefield 1943 al gewend op de x360.
Anyway voor de xbox360 players, wie me wil adden: m'n gamertag is: TheXS

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
Nog even wachten tot ik die ook heb dan maarVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:22:
Nothing beats the Saiga + 12 rounds. Heb daarmee zowat alles geunlocked en bekant al me score is gedaan met dat wapen:D
Verwijderd
Serieus? Hoogste op het leaderbord is 38 voor zover ik kan zien, tenzij ze gebanned zijn wegens het tanken van punten of aimbotten.matthew_o schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:49:
Heuuuuule dag gespeeld vandaag![]()
Al een paar level 50'jes gezien![]()
Net op gespeeld .. er zaten al aardig wat GoT-ters. Leuke potjes ...Fighting Power schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:30:
Ik heb mijn Servernaam nu aangepast het is de Multiplay.co.uk :: [GoT] RUSH Mode 24/7.
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.