Ik zie het ook wel zitten. Maar hoe kun je dit overzichtelijk regelen?jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:57:
[...]
Ook prima. Moet er wel genoeg animo zijn.
Mja.. dat is dan weer een ander punt. Ik zal mijn gedachten daar eens over laten gaan.pjenergy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:00:
[...]
Ik zie het ook wel zitten. Maar hoe kun je dit overzichtelijk regelen?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Je kan het spel ook op headset instellen, dan is die toeter al minder irritant.ZenTex schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:50:
[...]
Van mij ook. Al speel ik eingenlijk geen conquest meer.
Maar ik speel met een koptelefoon op, en daar komt die hoorn er extreem luid en schel uit. Die koptelefoon slinger ik dan ook gelijk van m'n hoofd af als dat ding begint te bleren. Het doet gewoon pijn aan m'n oren.
Google Wave? Iedereen zet neer wanneer hij of zij kan en je vind elkaar wel. Of anders een apart topic hiervoor? Zou ook wel nice zijn. GoT Clan topic
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
In BF2 kon je het laden gewoon stoppen als ik het mij nog goed herinner, is ook wel handig als je per ongeluk weer te snel een server koos en dat deze dan hardcore is, wat je nog net in de naam ziet staan...
[ Voor 29% gewijzigd door bello2185 op 12-03-2010 12:06 ]
Ja dat kon, duurde langer dan ctrl alt del, spel afsluiten en weer opnieuw startenbello2185 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:04:
In BF2 kon je het laden gewoon stoppen als ik het mij nog goed herinner, is ook wel handig als je per ongeluk weer te snel een server koos en dat deze dan hardcore is, wat je nog net in de naam ziet staan...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb een PM naar Fuelke gestuurd of een apart topic puur voor het samenspelen een goed idee is, hebben we in ieder geval een aparte discussie plek.
Verwijderd
Ik ben zeker van de partij als ik het ff op voorhand weet maar zeker goed plan. Zal kijken of ik mijn Trash teammaten kan meepakkenjagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:02:
[...]
Mja.. dat is dan weer een ander punt. Ik zal mijn gedachten daar eens over laten gaan.
Verwijderd
dat is wel irritant ja, klick klick server laden ... shit PB off ...wachten wachten ... exit game ..... server browser .... instellen ... zoeken ....
klick klick server laden ... shit PB off ...wachten wachten ... exit game ..... server browser .... instellen ... zoeken ....
klick klick server laden ... shit harcore server ...wachten wachten ... exit game ..... server browser .... instellen ... zoeken ....
hardcore prima, ik hou er niet van. ben een simpele (rooie)ziel en wil gewoon lekker potje knallen.
als ik realisme wil had ik wel zelf naar uruzgan gegaan ...
tja er zijn zat topics op http://forum.ea.com/eaforum/categories/show/31.page waar mensen al roepen dat de zoek filter shit is.
wat dat betreft is de favoriete server lijst ideaal. ik kijk meestal eerst onder mijn favoriete servers of er een leuk map draait.
klick klick server laden ... shit PB off ...wachten wachten ... exit game ..... server browser .... instellen ... zoeken ....
klick klick server laden ... shit harcore server ...wachten wachten ... exit game ..... server browser .... instellen ... zoeken ....
hardcore prima, ik hou er niet van. ben een simpele (rooie)ziel en wil gewoon lekker potje knallen.
tja er zijn zat topics op http://forum.ea.com/eaforum/categories/show/31.page waar mensen al roepen dat de zoek filter shit is.
wat dat betreft is de favoriete server lijst ideaal. ik kijk meestal eerst onder mijn favoriete servers of er een leuk map draait.
Wat heeft dat nou met uruzgan te maken?Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:12:
Hardcore is alles hetzelfde, alleen realistisch'er' qua damage.
En een meer realistische view (geen hud, etc..)
Eerste keer dat ik 'm hoorde dacht ik echt dat het buiten was ... m'n dochter stond net over m'n schouder mee te kijken, dus ik vroeg wat er voor alarm afging buiten. Ik speel met headset, dus ze keek me vreemd aan, zette de speaker aan en zei "dat is die game die je zit te spelen"Pheace schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:59:
Wat ik wel leuk vindt eraan is dat ie *echt* klinkt alsof het buiten is.
Die server browser is echt janken ... ik snap echt niet dat zoiets door de quality-control is heengekomen. helft van de functies doet het niet ; add to favorites werkt 3/4 van de tijd niet, join doet soms helemaal niks, je filter settings worden niet bewaard (filter werkt ook niet 100%, ik krijg gewoon non-ranked servers als ik ranked heb aangeklikt) enz enz (en dan heb ik het nog niet eens over de response tijden). Hopelijk heb ik gauw wat meer in de favorites staan ...Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:12:
dat is wel irritant ja, klick klick server laden ... shit PB off ...wachten wachten ... exit game ..... server browser .... instellen ... zoeken ....
[ Voor 44% gewijzigd door Goner op 12-03-2010 12:23 ]
Verwijderd
Wij hebben militairen in Uruzgan momenteel? met andere woorden als ik realisme zou willen had ik zef wel in het leger gegaan? maar ik speel een computer game voor mijn ontspanning.Herr Flicker schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:16:
[...]
Wat heeft dat nou met uruzgan te maken?
Hardcore is alles hetzelfde, alleen realistisch'er' qua damage.
En een meer realistische view (geen hud, etc..)
dat bedoel ik ermee.
zal mijn server vanavond ook voor zien van de tag [got] want hij is nu nogal vaak leeg en zo doen we elkaar er plezier mee.
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
Verwijderd
[...]
Die server browser is echt janken ... ik snap echt niet dat zoiets door de quality-control is heengekomen. helft van de functies doet het niet ; add to favorites werkt 3/4 van de tijd niet, join doet soms helemaal niks, je filter settings worden niet bewaard (filter werkt ook niet 100%, ik krijg gewoon non-ranked servers als ik ranked heb aangeklikt) enz enz (en dan heb ik het nog niet eens over de response tijden). Hopelijk heb ik gauw wat meer in de favorites staan ...
[/quote]
Hoe frustrerend het ook is , ik vind het tegelijkertijd ook super grappig dat ze er weer in geslaagd zijn van zoiets te doen , vette serie (Battlefield) maar enkel als je in het spel zelf terecht komt
Wat er rond wordt gebouwd is verbazingwekkend slecht en ik vind dat super grappig. Ale althans nu wel , nu ik zonder problemen kan spelen en geen pb of whatever issues meer heb ... de eerste dagen kreeg ik er een maagzweer van
Die server browser is echt janken ... ik snap echt niet dat zoiets door de quality-control is heengekomen. helft van de functies doet het niet ; add to favorites werkt 3/4 van de tijd niet, join doet soms helemaal niks, je filter settings worden niet bewaard (filter werkt ook niet 100%, ik krijg gewoon non-ranked servers als ik ranked heb aangeklikt) enz enz (en dan heb ik het nog niet eens over de response tijden). Hopelijk heb ik gauw wat meer in de favorites staan ...
[/quote]
Hoe frustrerend het ook is , ik vind het tegelijkertijd ook super grappig dat ze er weer in geslaagd zijn van zoiets te doen , vette serie (Battlefield) maar enkel als je in het spel zelf terecht komt
Wat er rond wordt gebouwd is verbazingwekkend slecht en ik vind dat super grappig. Ale althans nu wel , nu ik zonder problemen kan spelen en geen pb of whatever issues meer heb ... de eerste dagen kreeg ik er een maagzweer van
Wat een top argument! Ik speel graag met aardig wat realisme dus ik zal maar naar Uruzgan gaan om me daar kapot te laten schieten door de Taliban.
Zo gisteren voor het eerst even goed de game kunnen spelen op de GoT server.
Het ziet er allemaal erg goed uit. Had alleen wat last van lag maar daar komen we wel weer over heen.
Ik snap alleen 1 ding niet helemaal, gisteren heb ik met recon dat eerste item unlocked (motion sensor) tijdens een game. Dus ik dacht na het dood gaan dat ik dat nieuwe item wel kon selecteren in me class/wapen selectie maar ik kon alleen nog maar de C4 selecteren.
Is dit een bug of doe ik gewoon wat verkeerd?
btw ik speel onder de naam Re-Kill met de [GoT] tag uiterraard
Het ziet er allemaal erg goed uit. Had alleen wat last van lag maar daar komen we wel weer over heen.
Ik snap alleen 1 ding niet helemaal, gisteren heb ik met recon dat eerste item unlocked (motion sensor) tijdens een game. Dus ik dacht na het dood gaan dat ik dat nieuwe item wel kon selecteren in me class/wapen selectie maar ik kon alleen nog maar de C4 selecteren.
Dankjewel voor deze link, ik ga deze verwerken in het problemen topic.ReQuiem83 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:47:
http://www.fragcast.org/?p=433 soort van tweakguide
Heb zin in een potje BC2 op de GoT server...
Mja misschien is een GoT2 server geen verkeerd idee, maar wie gaat dat betalen?
Geen password, slecht idee. Wil je met 6 man gamen moet je altijd 3vs3 doen, dan kan je nooit eens grootschalig spelen.
Maar een 2e server was al besteld, een 3e maybe ook al wel.
Maar een 2e server was al besteld, een 3e maybe ook al wel.
Ik wil even ranten, dat lucht misschien op.
Prima spel, maar alles er omheen is zo beroerd gedaan...
- unable to connect to EA online. Als je een spel verkoopt dat eigenlijk alleen online gespeeld kan worden, zorg dan dat dat goed geregeld is.
- Friends list weer leeg. Alsof het niet lastig genoeg is friends toe te voegen.
- Geen ping in de serverbrowser
- Geen region filter in de serverbrowser (kan mij niet schelen dat er in Sydney een plekje op een server is)
- You have been kicked bij het verbinden
- Verbinden en zonder verdere melding weer terugkomen in de serverbrowser
- geen chat als je dood bent. Terwijl squad voice wel gewoon doorgaat. Alsof je in die 10 seconden dat je dood bent iets nuttigs kunt typen.
En dat allemaal na een behoorlijke beta, en een week na de release nog niet gefixt...
Afijn, nog maar even knallen.
- unable to connect to EA online. Als je een spel verkoopt dat eigenlijk alleen online gespeeld kan worden, zorg dan dat dat goed geregeld is.
- Friends list weer leeg. Alsof het niet lastig genoeg is friends toe te voegen.
- Geen region filter in de serverbrowser (kan mij niet schelen dat er in Sydney een plekje op een server is)
- geen chat als je dood bent. Terwijl squad voice wel gewoon doorgaat. Alsof je in die 10 seconden dat je dood bent iets nuttigs kunt typen.
En dat allemaal na een behoorlijke beta, en een week na de release nog niet gefixt...
Dat ding heb je automatisch als het goed is, hoef je niet te selecteren. 4 of 5 of zo (key).Jasperklaren schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:31:
Zo gisteren voor het eerst even goed de game kunnen spelen op de GoT server.
Kan zijn dat het nog een game duurt of zo voor het unlocked. Hij lijkt niet altijd gelijk te unlocken wanneer je die indruk wordt gegeven, vaak gebeurt het pas tijdens het volgende pots.
Verwijderd
Nou heb ik wel eens gehoord dat jullie hier een goede community vormen, en dit is echt perfect bewijs! Niks dan lof voor de lui die de servers regelen zodat een arme student als ik zn medetweakers af mag knallenVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:42:
[...]
Ik heb er net een besteld bij i3D.nl (Tweakers voor Tweakers, toch? :-) ).
Ik neem die kosten wel voor m'n rekening, hoef niet te delen.
Gunter Ludolf is dan ook zeker van de partij!jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:57:
[...iets over zondagavond TweakerWar...]
Ook prima. Moet er wel genoeg animo zijn.
Had op een beta forum gelezen dat je de game als admin moet draaien daarvoor.riffey#4 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:34:
Heb zelf altijd de ping kunnen zien (Windows 7 64 bit)
Verwijderd
Iemand trouwens tips voor die friends list , ik probeer al de hele tijd toe te voegen aber das gehts nicht ...
Verwijderd
inderdaad opstarten als admin, poorten in router opengooien (weet niet uit mijn hoofd welke)riffey#4 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:34:
en voor mij was het probleem daarmee verholpen.
Ah, ik heb jou gisteren avond gebruikt als squad spawn. Aan je begroeting mag gewerkt worden. Al dat lood in mijn gezicht is niet zo prettigJasperklaren schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:31:
Kreeg helaas ietsje later ineens disconnect en raakte toen niet meer terug op de [GoT] serv
Verwijderd
Ik zoek altijd 1 vriend en daarna klik ik tig keer op send request tot ik de pop up zie friend reqeust sent. Zo werkt het voor mijVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:38:
Iemand trouwens tips voor die friends list , ik probeer al de hele tijd toe te voegen aber das gehts nicht ...
hehe tegen de tijd dat de servers weer up zijn zit ik te lannen
ik denk dat volgende week mijn server in the air is maar dat laat ik hier wel ff weten.
en om de ping te zien was het voor mij voldoende om het spel als admin te runnen
en om de ping te zien was het voor mij voldoende om het spel als admin te runnen
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Als ik dit forum alleen al zo zie zou het me niet verbazen dat die servers zometeen gelijk weer crashen door de load van die horde mensen die gelijk in probeert te loggen xD
Verwijderd
dat probeer ik ook altijd maar ze komen niet door of zo , ach no worries het wordt allemaal wel opgelost bij patch 1 zekerVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:43:
[...]
Ik zoek altijd 1 vriend en daarna klik ik tig keer op send request tot ik de pop up zie friend reqeust sent. Zo werkt het voor mij
Ik had dit in problem topic moeten posten , mijn excuses.
Ze zullen toch wel load-balancing hebben..Pheace schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:45:
Als ik dit forum alleen al zo zie zou het me niet verbazen dat die servers zometeen gelijk weer crashen door de load van die horde mensen die gelijk in probeert te loggen xD
if isin nick == Morpheusk goto game
else .msg "Wait a few minutes"
[ Voor 9% gewijzigd door Morpheusk op 12-03-2010 12:48 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Hoewel ik het met je eens ben dat er nog wat foutjes in zitten, zijn de meeste dingen die je opnoemt eenvoudig te fixen of al gefixt, even je puntjes af:riffey#4 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:34:
Unable to connect to EA online - Is eigenlijk al gefixt, heb het sinds dinsdag of woensdag niet meer gehad.
Friendslist leeg - Tsja eenmalig kan ik er mee leven, als het om de haverklap gebeurd niet natuurlijk.
Geen ping in serverbrowser- Ik zie gewoon de ping in de serverbrowser, misschien helpt bovenstaande suggestie om het als administrator te runnen.
Geen regiofilter - Niet echt nodig met een ping in serverbrowser
You have been kicked bij het verbinden - Nooit gehad.
Verbinden en zonder verdere melding weer terugkomen in de serverbrowser - dit is inderdaad irritant, heb pas gister gehoord dat dit komt door reserved slots op de server.
geen chat als je dood ben - Dit is inderdaad irritant, maar heb er zelf niet zoveel last van aangezien de enigen waarmee ik wil communiceren toch op teamspeak zitten
Anyway als er wat goede mensen of mensen die ik ken van andere games of hier op het forum een keer een potje doen, add me maar even, nick is pica.
Trouwens, dit heb ik nog niet gezien hier op de pagina, een statsite die je stats in een sigplaatje zet (voor forums e.d., niet echt nuttig op GoT aangezien dat hier niet werkt):

Helaas zijn ze even down, maar dat kan volgens mij nooit lang duren.
Gisteren nog een vet moment gehad op Isla Inocentes in de game mode rush.
Het leek erop dat we bij het eerste eiland al af zouden gaan als aanvallers, totdat ik en nog een kerel in een heli stapte. Ik vloog met een beetje geluk, rechtstreeks naar punt A toe, parkeer de HELI recht ernaast, en die gast die achter de gun zat, bleef erin zitten. Om iedereen op de grond, met de heli machine gun af te knallen terwijl we al geland waren
Ik capte ondertussen A en hoppa, rambo mission completed en op naar de volgende mcom stations
Het leek erop dat we bij het eerste eiland al af zouden gaan als aanvallers, totdat ik en nog een kerel in een heli stapte. Ik vloog met een beetje geluk, rechtstreeks naar punt A toe, parkeer de HELI recht ernaast, en die gast die achter de gun zat, bleef erin zitten. Om iedereen op de grond, met de heli machine gun af te knallen terwijl we al geland waren
Ik capte ondertussen A en hoppa, rambo mission completed en op naar de volgende mcom stations
pica schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:51:
[...]
Unable to connect to EA online - Is eigenlijk al gefixt, heb het sinds dinsdag of woensdag niet meer gehad.
Ik heb deze error nog regelmatig(Ook als het voor andere mensen wel werk)
Geen ping in serverbrowser- Ik zie gewoon de ping in de serverbrowser, misschien helpt bovenstaande suggestie om het als administrator te runnen.
Als ik BF:BC2 als administrator run wil die überhaupt niet opstarten...misschien iets te maken met steam?
[ Voor 14% gewijzigd door DefLite op 12-03-2010 13:02 ]
Kom op zeg, een ping is UITGAAND verkeer. Als je vanaf de command-prompt een ping doet, hoef je daar normaal gesproken geen poorten voor open te zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:41:
[...]
inderdaad opstarten als admin, poorten in router opengooien (weet niet uit mijn hoofd welke)
en voor mij was het probleem daarmee verholpen.
En opstarten als admin: Admin is er juist om belangrijke, potentieel gevaarlijke zaken te doen.
Iedereen kan je vertellen dat je zo weinig mogelijk als admin moet draaien.
Het is gewoon beroerd in elkaar gezet.
Ik lees nu (na een tijdje googlen) dat ze de servers aan het upgraden zijn. Hoeveel moeite kan het zijn om dat even te melden in plaats van "Failed to connect". Zelfs als je servers down zijn kun je nog wel een status-melding laten zien.
Tsja, je kan liever blijven klagen of het gewoon even simpel proberen op te lossen natuurlijk.riffey#4 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:00:
[...]
Kom op zeg, een ping is UITGAAND verkeer. Als je vanaf de command-prompt een ping doet, hoef je daar normaal gesproken geen poorten voor open te zetten.
En opstarten als admin: Admin is er juist om belangrijke, potentieel gevaarlijke zaken te doen.
Ik lees nu (na een tijdje googlen) dat ze de servers aan het upgraden zijn. Hoeveel moeite kan het zijn om dat even te melden in plaats van "Failed to connect". Zelfs als je servers down zijn kun je nog wel een status-melding laten zien.
Als je liever blijft klagen hebben we een 'problemen' topic voor deze game. Succes.
Het scheelt wel als je een subsetje pingt.pica schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:51:
[...]
Geen regiofilter - Niet echt nodig met een ping in serverbrowser.
Een refresh op alleen Europa zal bijvoorbeeld maar 1/4 nemen ten opzichte van de hele wereld.
Zo te merken zitten hier voornamelijk PC gamers die de game spelen. Ik merk op de Xbox dat van teamwork weinig tot niets terecht komt.
PSN ID Binloading_nl
What's new ?
EDIT: komt op de PC ook wel voor hoor, gebrek aan teamwork ... gisteren een aantal potjes gewonnen, puur omdat de helft van het vijandelijke team maar bleef snipen, zo'n 3 kilometer achter de frontline (ik word wel doodziek van het 9 van de 10 keer door een sniper gekilled worden, maar als we de pot winnen heb ik dat er ook nog wel voor over
)
EDIT: komt op de PC ook wel voor hoor, gebrek aan teamwork ... gisteren een aantal potjes gewonnen, puur omdat de helft van het vijandelijke team maar bleef snipen, zo'n 3 kilometer achter de frontline (ik word wel doodziek van het 9 van de 10 keer door een sniper gekilled worden, maar als we de pot winnen heb ik dat er ook nog wel voor over
[ Voor 93% gewijzigd door Goner op 12-03-2010 13:08 ]
Verwijderd
ik probeer te helpen.riffey#4 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:00:
[...]
Kom op zeg, een ping is UITGAAND verkeer. Als je vanaf de command-prompt een ping doet, hoef je daar normaal gesproken geen poorten voor open te zetten.
het zijn dingen die ik elders lees en voor mij het probleem oploste.
je moet niet over mijn post klagen, maar lekker een brief schrijven aan de makers van de game.
Oke of mijn ps3 gaat dood of ik heb een bug.
Kan een mede ps3 speler eens proberen wat er gebeurd als je de gol pakt + 4x scope.
Ik heb een prachtige zwarte balk door het beeld.
Kan een mede ps3 speler eens proberen wat er gebeurd als je de gol pakt + 4x scope.
Ik heb een prachtige zwarte balk door het beeld.
Zitten hier ook wel degelijk flink wat PS3-ers die met elkaar knallen hoor. We sneeuwen alleen wat onder door alle specs/server discussies hier. (No pun intended btw!) Wordt zeker wel aardig samengewerkt, ook in de public partijtjes.steefje schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:05:
Zo te merken zitten hier voornamelijk PC gamers die de game spelen. Ik merk op de Xbox dat van teamwork weinig tot niets terecht komt.
PSN: Geengrenzuh
Verwijderd
Hehehe, ik ben dan ook al een paar jaar geen arme student meer :-)Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:37:
[...]
Nou heb ik wel eens gehoord dat jullie hier een goede community vormen, en dit is echt perfect bewijs! Niks dan lof voor de lui die de servers regelen zodat een arme student als ik zn medetweakers af mag knallen
Snap ik, waardeer ik ook. Ik begon mijn post ook met "even ranten, misschien lucht dat op"Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:06:
[...]
ik probeer te helpen.
het zijn dingen die ik elders lees en voor mij het probleem oploste.
je moet niet over mijn post klagen, maar lekker een brief schrijven aan de makers van de game.
EA neemt z'n klanten nooit erg serieus. Poorten openzetten doe ik alleen op mijn Linux server.
Een spel dat je moet starten met admin-rechten, en poorten open moet zetten om te kunnen pingen is gewoon slecht doordacht.
Het is niet alleen dit punt, het zijn alle zaken samen.
Ik heb bijna alles uit de Battlefield serie, maar het lijkt alsof het per versie slechter wordt.
Excuses voor mijn boze reactie, ik had het gewoon even gehad.
Het gaat alweer een beetje
Na BF2 aardig veel gespeeld te hebben (iets van 27.000 punten na 230 uur ongeveer) en BFBC op de 360 gespeeld te hebben, heb ik gisteren BC2 toch ook maar gehaald voor de pc. Ik geloof dat ik ongeveer de enige ben die de beta vond tegenvallen, maar dat kwam vooral door de dramatische framerate.
Gisteravond dus begonnen en man man, wat is dit een gruwelijk spel! Ik vond het flink wennen, want het is een stuk chaotischer en sneller dan BFBC en al helemaal dan BF2.
Wat ik wel jammer vind is het mikken en herladen met de sniper-rifle. Aangezien er nu een lichte bulletdrop in zit, zou het fijn zijn als de rifle niet automatisch herlaadt, zodat je kan zien waar je schot geland is (te hoog/te laag). Net zoals het geval is met je TOW: deze herlaadt ook pas nadat je linker- of rechtermuisknop doet.
Gisteravond dus begonnen en man man, wat is dit een gruwelijk spel! Ik vond het flink wennen, want het is een stuk chaotischer en sneller dan BFBC en al helemaal dan BF2.
Wat ik wel jammer vind is het mikken en herladen met de sniper-rifle. Aangezien er nu een lichte bulletdrop in zit, zou het fijn zijn als de rifle niet automatisch herlaadt, zodat je kan zien waar je schot geland is (te hoog/te laag). Net zoals het geval is met je TOW: deze herlaadt ook pas nadat je linker- of rechtermuisknop doet.
Nou, nou...niet zo azijn zeiken. De meesten van ons (ik in iedergeval wel) weten wat hij daar mee bedoelt. Daarnaast heb ik het vermoeden dat het als grap was bedoelt. Die hoef je natuurlijk niet leuk te vinden, maar om daar nu allemaal over te vallen...Tsurany schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:31:
Wat een top argument! Ik speel graag met aardig wat realisme dus ik zal maar naar Uruzgan gaan om me daar kapot te laten schieten door de Taliban.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Je kan toch gewoon je LMB ingedrukt houden na het schot? Op de PS3 werkt dat wel iig.empyreum schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:17:
edit: naja de R1 knop dan...
Zo werkte het ook in BF2.Geengrenzuh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:21:
[...]
Je kan toch gewoon je LMB ingedrukt houden na het schot? Op de PS3 werkt dat wel iig.
EA al 27 minuten over downtime heen. Ga maar is wat anders doen dan wachten.
Ah! Ga ik dat vanavond maar even proberenGeengrenzuh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:21:
[...]
Je kan toch gewoon je LMB ingedrukt houden na het schot? Op de PS3 werkt dat wel iig.
edit: ik moet leren lezen.Remzz schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:27:
[...]
Zo werkte het ook in BF2.
EA al 27 minuten over downtime heen. Ga maar is wat anders doen dan wachten.
Heb ik zoveel uur gespendeerd in BF2 en dat nooit geweten

Al was ik wel vooral support en specops.

[ Voor 43% gewijzigd door empyreum op 12-03-2010 13:32 ]
Ik ben zelf maar in conquest ergens op een muurtje gaan schieten of naamborden. Want ik kon inderdaad hele magazijnen leegschieten zonder (schijnbaar) iets te rakenempyreum schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:17:
*bericht aan de server huurders*
ik wil graag meepotten, vond het gister namelijk zwaar irritant dat ik niet op de GoT server kon komen omdat deze vol zat
was verplicht met de gamerts te spelen en daar ligt het niveau wat lager en wordt er (vooral door de admin) nogal kinderachtig gedaan.
Gaarne een 32 slots all map rush server? Is het trouwens ook mogelijk om bepaalde mensen voorrang te geven? ik bedoel dat er duitschers op de server spelen ok, maar als een tweaker op die server wilt moet deze toch voorrang krijgen?
ik wil graag meepotten, vond het gister namelijk zwaar irritant dat ik niet op de GoT server kon komen omdat deze vol zat
Gaarne een 32 slots all map rush server? Is het trouwens ook mogelijk om bepaalde mensen voorrang te geven? ik bedoel dat er duitschers op de server spelen ok, maar als een tweaker op die server wilt moet deze toch voorrang krijgen?
Verwijderd
Hey, ik wil best samen een server huren via gameservers.com.. is 15 euro de man, wat zeg je ervan? PM me als je dat wilroodbwoy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:34:
ik wil graag meepotten, vond het gister namelijk zwaar irritant dat ik niet op de GoT server kon komen omdat deze vol zatwas verplicht met de gamerts te spelen en daar ligt het niveau wat lager en wordt er (vooral door de admin) nogal kinderachtig gedaan.
Overal, toch geen hond die er op letVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:34:
Vanmiddag wil ik eens ff een mijnentapijt neerleggen.. iemand goede plekjes?
Enemy base, onder de tanksVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:34:
Vanmiddag wil ik eens ff een mijnentapijt neerleggen.. iemand goede plekjes?
Ga aub geen voorrangshit doen... of reserved slots.. daar word ik zo moe van.. staat er 30/32 in de serverlist maar kan je niet joinen omdat er 2 reserved zijn, of word je uit de server gekicked omdat de admin zo nodig met z'n vriendjes wil spelen...roodbwoy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:34:
ik wil graag meepotten, vond het gister namelijk zwaar irritant dat ik niet op de GoT server kon komen omdat deze vol zatwas verplicht met de gamerts te spelen en daar ligt het niveau wat lager en wordt er (vooral door de admin) nogal kinderachtig gedaan.
blup
Kan je trouwens je nickname veranderen (voor MP gedeelte). Of is die echt gekoppelt aan dat EA account?
gekoppeld aan je account, change je name en je moet opnieuw beginnen.Kurvers schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:40:
Kan je trouwens je nickname veranderen (voor MP gedeelte). Of is die echt gekoppelt aan dat EA account?
blup
Verwijderd
Gekoppeld denk ik, mss dat je ergens bij EA online kan inloggen en daar je naam kan veranderen?
Mijn excusesRebz schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:42:
[...]
Ah, ik heb jou gisteren avond gebruikt als squad spawn. Aan je begroeting mag gewerkt worden. Al dat lood in mijn gezicht is niet zo prettig
Kreeg helaas ietsje later ineens disconnect en raakte toen niet meer terug op de [GoT] serv
Hi! ik heb ff gekeken op die site maar een server in Europa is nog niet mogelijk via die site, alleen Australie of USA, lijkt mij qua ping niet echt handigVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:36:
[...]
Hey, ik wil best samen een server huren via gameservers.com.. is 15 euro de man, wat zeg je ervan? PM me als je dat wil
Verwijderd
32 slots server is besteld, als ik meer weet dan zet ik het hier neer. Enig idee hoe lang dat duurt bij i3d?
mjuah snap dat dat irritant kan zijn, maar als iemand een server huurt om voornamelijk met een vaste club te spelen lijkt het mij handig dat zoiets mogelijk is.. anders betaal je per maand voor iets waardoor je nog niet 100% met elkaar kan gameneendje schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:40:
[...]
Ga aub geen voorrangshit doen... of reserved slots.. daar word ik zo moe van.. staat er 30/32 in de serverlist maar kan je niet joinen omdat er 2 reserved zijn, of word je uit de server gekicked omdat de admin zo nodig met z'n vriendjes wil spelen...
Hulde!Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:42:
32 slots server is besteld, als ik meer weet dan zet ik het hier neer. Enig idee hoe lang dat duurt bij i3d?
Volgens mij als de betaling binnen is moet die binnen een paar uur op zijn. Dit was vroeger wel zo in ieder geval
Weet iemand of de NL versie dezelfde BLES code heeft als de UK versie van Battlefield: Bad Company 2 voor de PS3?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hahah precies. Die dingen zijn wel echt geniaal btw. Soms dan maak ik er kills mee terwijl ik al vergeten was dat ik ze ergens gedropt had.
Er was een tijdelijke stop met het verhuren van servers.. heb ook niets gehoord over dat dit weer mag van EA..Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:42:
HOI.
Verwijderd
Geniaal! Vanavond maar jullie eens de lucht in knallen dan maar met de mijntjesGeengrenzuh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:49:
[...]
Hahah precies. Die dingen zijn wel echt geniaal btw. Soms dan maak ik er kills mee terwijl ik al vergeten was dat ik ze ergens gedropt had.Net als c4 op een gecapte vlag. Ben je inmiddels aan de andere kant van de map en zie je dat de vlag naar neutraal veranderd. Klik-boom! Vliegende corpses boven de bomen uit. Zijn van de battlefield momentjes waar je lachend achter je scherm van zit.
Aangezien mijn vrouwlief voor het weekend lekker op vakantie is heb ik wel zin om vanavond/vannacht eens ff flink wat punten te scoren :-) Iemand zin om een squad met mij te vormen? Uiteraard met Teamspeak/Mumble/Oid
Ehm, was net aan 't klooien om m'n nickname eventueel te veranderen bij EA. Nu heb ik mijn account 2/3 keer geregistreerd voor B:BC2. Heeft dit gevolgen voor de toekomst? (Ik las ergens dat je maar 10x B:BC2 kon installeren ofzoiets?)
Ik (en waarschijnlijk nog een boel) zal vanavond weer heel wat uurtjes gaan spenderen aan de game, en we zitten ook op Mumble, stuurt me maar een DM voor de inforoodbwoy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:52:
Aangezien mijn vrouwlief voor het weekend lekker op vakantie is heb ik wel zin om vanavond/vannacht eens ff flink wat punten te scoren :-) Iemand zin om een squad met mij te vormen? Uiteraard met Teamspeak/Mumble/Oid
HOI.
Zijn er meer mensen die nu last hebben van "failed to login soldier" foutmeldingen?
Google geeft aan dat ik niet de enige ben...
[ Voor 21% gewijzigd door Leader98 op 12-03-2010 14:00 ]
heb je giser al gestuurd, alleen helaas toen ik op de GoT server kwam zat niemand actief te spelen met mumbleBananenspin schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:58:
[...]
Ik (en waarschijnlijk nog een boel) zal vanavond weer heel wat uurtjes gaan spenderen aan de game, en we zitten ook op Mumble, stuurt me maar een DM voor de info
We speelden ook niet op de GoT server omdat die lagde en steeds vol zat..roodbwoy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:01:
[...]
heb je giser al gestuurd, alleen helaas toen ik op de GoT server kwam zat niemand actief te spelen met mumble
HOI.
Servers zijn weer up, eindelijk eens serieus online gamen 
Ik ga nu richting de GoT server... nickname = liekk
Wel fijn als er een tweede GoT server bijkomt! Gisteravond was ie de hele tijd vol.. Kon pas laat in de avond joinen. Maar het was zeker lachen op de GoT server! Wat vonden jullie van mij smokenades parade in Valparaiso!
Jagermeister vond het niet zo leuk kan ik me nog herinneren.
Verwijderd
Leuk dat jij het 'azijn zeiken' noemt, maar de opmerking over Uruzgan getuigd nou niet echt van respect voor de mannen en vrouwen die daar hun leven wagen.ChojinZ schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:17:
[...]
Nou, nou...niet zo azijn zeiken. De meesten van ons (ik in iedergeval wel) weten wat hij daar mee bedoelt. Daarnaast heb ik het vermoeden dat het als grap was bedoelt. Die hoef je natuurlijk niet leuk te vinden, maar om daar nu allemaal over te vallen...
Denken jullie dat zij het als een spelletje zien? Tuurlijk, nu kan je meteen gaan roepen dat ze zelf hebben gekozen voor die job en wat niet al, dat klopt, ze hebben er zelf voor gekozen, geen twijfel mogelijk. Niemand dwingt je om in het leger te gaan, maar dat verandert niets aan het feit dat deze mensen elke dag hun leven op het 'spel' zetten.
Ik vond de opmerking ook nogal smakeloos eerlijk gezegd, en deed overkomen als een opmerking van een 13 jarige die regelmatig nog oorlogje speelt buiten (dat hebben we allemaal gedaan nietwaar?
Het sloeg bovendien ook eens nergens op want het heeft helemaal nix met het spel te maken.
Ik kan wel verbinden, maar in plaats van Failed to connect krijg ik nu Unable to login.Kurvers schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:03:
Servers zijn weer up, eindelijk eens serieus online gamen
Is het bij jullie wel weer up?
Kan gebeuren he. Ik heb ook zo mijn acties gehad.Jasperklaren schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:42:
[...]
Mijn excusesik had gister inderdaad een schrikmomentje toen ik in me "ooghoek" en mannetje zag staan. Dat was een instant 180 graden draai met me linkermuisknop ingedrukt
Is wel wat wennen in het begin wie ik nu wel en niet kan schieten..

Moet wel zeggen dat je elke keer op erg goeie locaties stond om te spawnen.
Meer GoT servers zou inderdaad wel erg fijn zijn. Word steeds lastiger om op de huidige GoT server te komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Rebz op 12-03-2010 14:14 ]
Tweede ? Ik heb intussen al 4 aankondigingen gezien ... als ze nou allemaal [GoT] in de naam opnemen, zoekt makkelijk!Safaci schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:05:
Wel fijn als er een tweede GoT server bijkomt!
Overigens, als er sponsors gezocht worden, ik wil wel bijdragen ...
OK, alles weer OK!Leader98 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:00:
Zijn er meer mensen die nu last hebben van "failed to login soldier" foutmeldingen?
Haha... nee, ik zag geen klote meer, maar had wel de indruk dat mensen met lagere setting nog wel zagen wat ze deden. Kant trouwens wel handig zijn die smoke.Safaci schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:05:
Wel fijn als er een tweede GoT server bijkomt! Gisteravond was ie de hele tijd vol.. Kon pas laat in de avond joinen. Maar het was zeker lachen op de GoT server! Wat vonden jullie van mij smokenades parade in Valparaiso!Jagermeister vond het niet zo leuk kan ik me nog herinneren.
Gebruikt iemand die shotgun nades oid weleens? Zo ja, is het wat?
[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 12-03-2010 14:18 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
In battlefield 2 was dat een regeltje op de meeste servers, geen C4 / Clays op een vlagGeengrenzuh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:49:
[...]
Hahah precies. Die dingen zijn wel echt geniaal btw. Soms dan maak ik er kills mee terwijl ik al vergeten was dat ik ze ergens gedropt had.Net als c4 op een gecapte vlag. Ben je inmiddels aan de andere kant van de map en zie je dat de vlag naar neutraal veranderd. Klik-boom! Vliegende corpses boven de bomen uit. Zijn van de battlefield momentjes waar je lachend achter je scherm van zit.
(Ik vind het persoonlijk een stomme regel, als het spel het toelaat moet het mogen)
PSN: Beretta1979
Verwijderd
haha ik vind het cool dat ze daar niet over zagen , in BF2 vonden al die servers zodanig veel regels uit dat je op de duur niks meer mocht doenGeengrenzuh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:49:
[...]
Geen mines , clays, c4, geen ammokit, geen GL als primary weapon en ga zo maar door pfff
En bovendien zijn al die kleine duitsers zo humorloos dat je een kick had van zodra je eventjes een beetje kritiek durfde spuien
Haha ik zie net dat mijn clanvriend net hetzelfde heeft gepost , great minds think alike berre
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 14:28 ]
Uhhhhmmm... ik heb er zelf een 1/2 jaar gezeten maar ik voel me dus absoluut niet gekwetst. Sterker nog, ik vond em wel grappig.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:08:
[...]
Leuk dat jij het 'azijn zeiken' noemt, maar de opmerking over Uruzgan getuigd nou niet echt van respect voor de mannen en vrouwen die daar hun leven wagen.
Denken jullie dat zij het als een spelletje zien? Tuurlijk, nu kan je meteen gaan roepen dat ze zelf hebben gekozen voor die job en wat niet al, dat klopt, ze hebben er zelf voor gekozen, geen twijfel mogelijk. Niemand dwingt je om in het leger te gaan, maar dat verandert niets aan het feit dat deze mensen elke dag hun leven op het 'spel' zetten.
Ik vond de opmerking ook nogal smakeloos eerlijk gezegd, en deed overkomen als een opmerking van een 13 jarige die regelmatig nog oorlogje speelt buiten (dat hebben we allemaal gedaan nietwaar?).
Het sloeg bovendien ook eens nergens op want het heeft helemaal nix met het spel te maken.
Het is aardig van je dat je het wil opnemen voor de militairen daar maar geloof me, dat hebben ze echt niet nodig.
En oja, sommige zien de uitzending wel degelijk als een spelletje.....

Maargoed, dit is teveel offtopic. Als je er verder over wilt ouwehoren, stuur maar een berichtje!
[ Voor 4% gewijzigd door ChojinZ op 12-03-2010 14:28 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
haha ah dat was jij die de hele tijd het zicht zat te verpestenSafaci schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:05:
Wel fijn als er een tweede GoT server bijkomt! Gisteravond was ie de hele tijd vol.. Kon pas laat in de avond joinen. Maar het was zeker lachen op de GoT server! Wat vonden jullie van mij smokenades parade in Valparaiso!Jagermeister vond het niet zo leuk kan ik me nog herinneren.
Hmmm werd zonet van de GoT server gekicked, geen idee waarom ben met de uav bezig atm 
Ingame name: Moonglow87
[ Voor 13% gewijzigd door Eikeltje op 12-03-2010 14:34 ]
In de beta 1 keer gebruikt en vond het verspilling van mijn 40mm nades die ik normaliter had, tis gewoon een shotgun met 2 schoten, niet echt veel soeps dus.jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:17:
[...]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Wel eens geprobeerd, niet zo heel effectief...Gewone 40mm nades zijn bruikbaarder... Al is het om te sweepen bij een mcom bijzonder handig, 1 shot, 3 kills, zeker met die magnum 'perk'. Maar met goed mikken lukt dat met de 40mm nades ook, en die zijn ook effectief op grotere afstand.jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:17:
[...]
Haha... nee, ik zag geen klote meer, maar had wel de indruk dat mensen met lagere setting nog wel zagen wat ze deden. Kant trouwens wel handig zijn die smoke.
"Mekker, blaat"
sorry gozer , maar ik wou zelf ook wel es eigenlijk ff joinenEikeltje schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:33:
Hmmm werd zonet van de GoT server gekicked, geen idee waarom ben met de uav bezig atm
Evilduiveltje666 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:40:
[...]
sorry gozer , maar ik wou zelf ook wel es eigenlijk ff joinen
eindelijk een plaatsje na 10 minuten refreshen
nja laat ook maar eig, laggt er teveel

[ Voor 19% gewijzigd door Murk op 12-03-2010 15:02 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Doe toch niet zo moeilijk man. Hij zei dat als ie het realistischer wilde dat ie dan wel naar Uruzgan zou gaan. Dat doet toch niks af aan die mensen die daar hun werk leveren? God wat een gezeur zeg.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:08:
[...]
Leuk dat jij het 'azijn zeiken' noemt, maar de opmerking over Uruzgan getuigd nou niet echt van respect voor de mannen en vrouwen die daar hun leven wagen.
Ik vond de opmerking ook nogal smakeloos eerlijk gezegd, en deed overkomen als een opmerking van een 13 jarige die regelmatig nog oorlogje speelt buiten (dat hebben we allemaal gedaan nietwaar?).
Dan moeten we gewoon met wat mensen geld bij elkaar leggen en de server met een password protecten, makkelijk zatroodbwoy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:34:
Verwijderd
Gewoon even oefenen. Gisteren had is 3 kills achter elkaar met per kill een marksman score van 200. In totaal ong. 7 kills met bulletdrops. Dat geef je toch wel een goed gevoelempyreum schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:17:
Wtf ik wil een server ingaan 'i3D German Oldies' ofzo en dan kom ik weer in de GoT server 
Lol nee toch niet, alleen de naam van de server in het laadscherm was GoT maar het is toch een andere... weird

Lol nee toch niet, alleen de naam van de server in het laadscherm was GoT maar het is toch een andere... weird
[ Voor 38% gewijzigd door Murk op 12-03-2010 15:07 ]
Wilde vanochtend ook nog even een potje doen, maar ja, de boel lag er weer uit. Vanavond weer een poging. Ik ben echt een fan van de XM8 P met 4X scope en Smoke. Echt geniaal! Als er vijanden aanstormen of ik moet ergens weg komen dan smoke ik de boel en foetsie! weg ben ik
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Ik denk dat ik ook maar eens bfbc2 aan ga schaffen. Heb eerst even zitten twijfelen tussen xbox en pc maar denk dat ik met het oog op dedi's en got servers toch maar voor de PC ga.
Ik heb ook wel intresse in het meebetalen aan een server met password. Omdat ik denk dat dit het samenwerken en tactische van dit spel zeker ten goede komt en daar hou ik erg van.
Dus het lijkt me zeer leuk en nuttig om dit te doen.
Ik heb ook wel intresse in het meebetalen aan een server met password. Omdat ik denk dat dit het samenwerken en tactische van dit spel zeker ten goede komt en daar hou ik erg van.
Dus het lijkt me zeer leuk en nuttig om dit te doen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.