[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 35.633 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

ReQuiem83 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:55:
[...]

Je weet dat je niet zelf een bc2 server kan hosten? Je kan namelijk alleen huren van door EA/Dice geselecteerde providers. Of je bedoelt een mumble server ;)
En je kan de multiplayer maps dus niet alleen spelen? Zoals dat bij BF2(en BF42) wel kon!?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
ReQuiem83 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:55:
[...]

Je weet dat je niet zelf een bc2 server kan hosten? Je kan namelijk alleen huren van door EA/Dice geselecteerde providers. Of je bedoelt een mumble server ;)
Ik draai zelf TS3, maar mumble vind ik ook goed, m'n internet is niet zo goed als ReQuiem83 maar daar komt in April verandering in (ziggo alles-in-1).
En ik wou dus een SQDM server, meer Tweakers geïntereseerd?

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ReQuiem83

jij zat gistere ook op mumble maar vertikte het om bij ons in de party1 groep te kruipen.
we waren met 4 man een mooie squad geweest =]

was wel een mooi avondje! rond11 uur was het echt zware oorlog "wartapes aan" een bradley die niet stuk te krijgen was :( en wij maar raketten schieten :P haha

die bradley heeft me 7 levens gekost om dat ik maar in het open rakette moet schieten. en don is er volgens mij ook een beetje bradleymoe van geworden.

[ Voor 19% gewijzigd door Proxx op 12-03-2010 09:19 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Proxx schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:09:
ReQuiem83

jij zat gistere ook op mumble maar vertikte het om bij ons in de party1 groep te kruipen.
we waren met 4 man een mooie squad geweest =]

was wel een mooi avondje! rond11 uur was het echt zware oorlog "wartapes aan" een bradley die stuk te krijgen was :( en wij maar raketten schieten :P haha
Ja kon toch niet praten :) vanavond wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
oke vanavond nog een kans dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Verrrrrrassssing, EA down. |:(

[ Voor 24% gewijzigd door YoVla op 12-03-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Hmm, mijn kd daalt nu ik geen assault meer ben (M16 binnen, wat een ubergun zeg :> ), en me meer met medic/engineer bezig aan het houden ben (om die wapens en kits rond te krijgen)... Sniper moet ik ook nog verder mee, maar de M24 blijft daarin nog altijd de meest gebruikte...

Rush op hardcore is helemaal apart gamen, wel bijzonder vet..

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djidee schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:22:
Hmm, mijn kd daalt nu ik geen assault meer ben (M16 binnen, wat een ubergun zeg :> ), en me meer met medic/engineer bezig aan het houden ben (om die wapens en kits rond te krijgen)... Sniper moet ik ook nog verder mee, maar de M24 blijft daarin nog altijd de meest gebruikte...

Rush op hardcore is helemaal apart gamen, wel bijzonder vet..
XM8 compact! Ding is episch, kan er keihard mee pwnen! En anders de Gustav op iemands hoofd, gister op GoT server flink wat dubbel kills mee gehaald, paar man bij elkaar en *poef* alleen maar rook en paar lijkjes.

Stond ook een ronde bovenaan, maar het patsen werd niet gewaardeerd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
kom ik gisteren in een 4 tegen 4 map, staat het andere team met z'n vieren bij ons spawnpoint, na 10 deaths was ik er wel klaar mee :S

Zielige figuren

Ook niet handig natuurlijk van de squad dat ze zich zo ver hebben laten terug dringen,...maar toch.

[ Voor 25% gewijzigd door Mighty_Mike33 op 12-03-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

wow een nachtje niet aanwezig en gelijk alweer 5 pagina's text.

Dan te bedenken dat er een stroomstoring is hier op de Kop van Zuid in Rotterdam omdat iemand die de Rotterdam (grote toren hier naast KPN gebouw) met ze shovel tegen een kastje is aangereden.

Maar het netwerk en de pc's doen het wel, heel apart.

Goed gister avond, damn wat was het weer laggy, en holy sh*t wat is die barret een awesome gun. Moet nog wel beetje wennen aan de drop. En door de lag een paar sure kills gemist maar goed.

Wat me opviel is dat er een heleboel mensen zijn die niet recon spelen maar: 'I'm a sniper" en as such totaal niet letten op de game. Dat level in de herfst bv. Ik was de enige recon op mijn team na dat we het eerste eilandje te pakken hadden. En ik was gespawned daar. Niemand die weet dat ik daar gespawned ben en ook achter een heuvel en een gebouw, maar ik kom langs een gebouwtje en er vliegen 3 sniper bullets langs me heen. En dat gebeurt steeds vaker. echt heel bizar dat mensen weten waar ik ben, zonder dat er een kans is gespot te worden en ook precies dat hoekje waar ik langs kom. Maar goed, zelfde level zelfde moment ik kom van links voor bij een rots, spot 4 man bij spot B, schiet 1 sniper neer die mij ook neer schiet. Terwijl ik me afvraag waarom hij niet recht voor ze neus kijkt waar een team genoot van mij de bomb plant. Dan ben je in mijn ogen te druk bezig met kills en niet met de game.

Ook in dat sneeuw level in de nacht, ik was defender, last push. Ik zat in eerste instantie op het dak, En er schiet iemand op het moment dat ik 0.1 seconde zichtbaar ben een kogel in me hoofd, maja ik wist waar die zat en schoot em neer daarna. Vervolgens vraag ik me af hoe hij door de zandzakken heen me in me hoofd schiet. Maar goed ik spawn, niemand die me daar kan zien waar ik spawnde, loop achter set building langs kom om het hoekje gesneaked en p00f kogel in me. Als of ik standaard een ding op me hoofd heb hier is iemand, schiet mij. Toen ik ook zei dat hij mooie wallhack had reageerde hij meteen met een ik? En dat zegt meestal genoeg.

Verder paar keer echt nice dood gesniped. Soms ook echt van huh? (iemand die de hoek om komt en meteen raak schiet in me hoofd, best knap).

Maar goed, de Barret of M95.
DAMN! die gun is sweeeeeeeeet. Een UAV in 1 hit dood (wat paar keer gelukt is). 5 Hits voor een helicopter (wat ook gelukt is). Oh er staat een boom in de weg, BOOM op de stam en de boom is omgevallen. Ik wilde andere classes gaan levelen zodra ik deze had, maar wow, hijs goed.

Maar dus tipje aan de "snipers": speel de game, mensen schieten wint de game niet als er voor je neus een mcon ontploft. En spot meer, wij zijn beste spotters int spel, maar ik had het gevoel dat ik de enige was die aant spotten was. (is waarschijnlijk een vorm van jalozie: Als ik em niet spot heb ik lekker de kill en das goed voor me e-peen). Druk gewoon die Q in ffs!

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:32:
Toen ik ook zei dat hij mooie wallhack had reageerde hij meteen met een ik? En dat zegt meestal genoeg.
Mwah, als ik in de server zit dan reageer ik ook standaard zo :P Maar gewoon op punkbuster enabled servers spelen, zit je op eentje zonder punkbuster kan het aardig voorkomen.
Hoewel ik moet zeggen dat ik soms ook iemand voor een minuscuul stukje zie en hem wel vol in z'n hoofd schiet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis wel jammer dat die servers allemaal met licenties werken :( ik heb een dedicated server dus had graag een server opgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Mr_x007 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:01:
Gister op de GoT server een FUUUUU moment, ik speel nog niet zo lang en had nog geen dogtags, zie een groepje van 3 snipers spring er tussen en klik midden muisknop, op het moment dat het mes in beeld verschijnt knal ik de server uit met een server disconnect error
Waar kan ik wat informatie over dit soort dingen. Geloof niet dat dit in het boekje staat. Ik zag inderdaad ook dat ik 0 dogtags had maar wat een dogtag is :? Iets met tussen snipers springen en midden muisknop drukken? ;)

edit: OK, knifen dus. Hou ik op zich nooit zo van, maar zal ook es proberen. Jammer dat die Logitech G5 zo'n waardeloze middelste muisknop heeft, en de 4e knop heb ik al in gebruik voor granaten.

[ Voor 14% gewijzigd door anathema op 12-03-2010 09:46 ]

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
als er een ranklist voor spotten en assists zouden zijn was ik de koning!
ik spot alles wat voor bij komt. ik probeer soms zelfs teammates te spotten :X haha

EDIT:
Dog tags verzamel je als je iemand geknifed hebt (idd middelste muis)

EDIT:

owja en wie schoot mij op level uit de beta gisteren 3keer met een smokegranaat achter elkaar dood ?
toe had ik wel echt ff zon WTF moment :X

[ Voor 45% gewijzigd door Proxx op 12-03-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:52
Ik heb nu al een aantal keer reacties gezien als: "M1 Garand kan je nog niet gebruiken" of "Medkits, repairtool etc. moet je eerst unlocken" maar dat is dus gewoon bullshit he, als je gewoon veteran bent zijn al deze items gewoon unlockt en wel degelijk bruikbaar, op de PS3 in ieder geval.....

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 00:38:
[...]

dan nog kom ik op servers die PB uit hebben staan.
Same here, PB altijd aangevinkt maar als ik dan de server in kom en kijk bij de info, idd PB OFF.

Ben volgens mij nog in geen enkele server geweest waar het in de serverinfo ook daadwerkelijk ON stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Tsurany schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:35:
[...]

Mwah, als ik in de server zit dan reageer ik ook standaard zo :P Maar gewoon op punkbuster enabled servers spelen, zit je op eentje zonder punkbuster kan het aardig voorkomen.
Hoewel ik moet zeggen dat ik soms ook iemand voor een minuscuul stukje zie en hem wel vol in z'n hoofd schiet.
He leuke is hij post hier. Zat net op pagina 2 te lezen :)

Dus Niosus vertel het eens: Hoe wist je dat ik achter dat muurtje zat en me metteen raak schoot voor dat ik voor bij het muurtje was? Er was namelijk niemand om me te spotten.

Heb je toevallig je draw distance laag staan? Ik heb het wel eens in het herfst level waar bij de attackers meestal op de heuvel blijven staan, daar op het hoogste puntje bij het water staat een Rotsblok, en toen ik ongezoomed keek zag ik iemand daar recht op staan en toen ik inzoomde zag ik em achter die rots staan. Dat zou hier een verklaring zijn dat het "gebouw" niet in zicht was maar je mij daar gewoon zag lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-LA- schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:45:
Ik heb nu al een aantal keer reacties gezien als: "M1 Garand kan je nog niet gebruiken" of "Medkits, repairtool etc. moet je eerst unlocken" maar dat is dus gewoon bullshit he, als je gewoon veteran bent zijn al deze items gewoon unlockt en wel degelijk bruikbaar, op de PS3 in ieder geval.....
Of je gaat eens lezen? Op de pc (meeste spelers hier zijn pc spelers) kan je de M1 Garand wel unlocken met je veteran status maar alsnog niet gebruiken in het spel. Daarnaast moet je, op de pc in ieder geval, de medkits, defib en ammox unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
Maar goed, zelfde level zelfde moment ik kom van links voor bij een rots, spot 4 man bij spot B, schiet 1 sniper neer die mij ook neer schiet. Terwijl ik me afvraag waarom hij niet recht voor ze neus kijkt waar een team genoot van mij de bomb plant. Dan ben je in mijn ogen te druk bezig met kills en niet met de game.
Nouja als je ze allebei ziet dan kan je IMO beter eerst de sniper knallen en daarna de "planter" als de planter je niet heeft gezien.

Had gister ook een mooi acros-map shot in arica harbor (SQDM) dat geeft ook wel een lekkergevoel (wel een headshot uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:37:
tis wel jammer dat die servers allemaal met licenties werken :( ik heb een dedicated server dus had graag een server opgezet :)
Ene kant jammer, andere kant is het meer controleerbaar, dus zie het nut er wel in waarom ze deze keuze hebben gemaakt. Maar wie weet in de toekomst.

Spotten is HEEL belangrijk. Heb regelmatig gehad dat ik zonder dat ik de vijand zie hem dood schiet zonder hem überhaupt te zien puur door op het icon te mikken. Schiet regelmatig ook mensen dood dwars door muren heen die gespot zijn door anderen.

Mocht de tegenstander veel snipers hebben....gebruik een rook gordijn ^^. in Port Valdez odnerandere zeer handig tegen die halve sniper hill aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Tsurany schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:47:
[...]

Of je gaat eens lezen? Op de pc (meeste spelers hier zijn pc spelers) kan je de M1 Garand wel unlocken met je veteran status maar alsnog niet gebruiken in het spel. Daarnaast moet je, op de pc in ieder geval, de medkits, defib en ammox unlocken.
Niet iedereen verteld er bij op welk platform hij/zij speelt.... :+

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Maar dus tipje aan de "snipers": speel de game, mensen schieten wint de game niet als er voor je neus een mcon ontploft. En spot meer, wij zijn beste spotters int spel, maar ik had het gevoel dat ik de enige was die aant spotten was. (is waarschijnlijk een vorm van jalozie: Als ik em niet spot heb ik lekker de kill en das goed voor me e-peen). Druk gewoon die Q in ffs!
Dit...

Remember dat voor iedere spotkill je +20 krijgt en voor assist krijg je ook nog best wat.

Dus als recon: Zie -> Spot -> los een schot. Als je ziet dat er iemand van het team is om het af te maken, hup naar het volgende target.

Wilde ik gisteravond lekker gaan gamen, kreeg ik ruzie met me wijfie :X. Ik hoop niet dat het te goed hoorbaar was op Mumble :P (ik heb voice activation aanstaan).

We hebben het vanochtend weer goedgemaakt gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

ReQuiem83 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:50:
Mocht de tegenstander veel snipers hebben....gebruik een rook gordijn ^^. in Port Valdez odnerandere zeer handig tegen die halve sniper hill aan.
Ah dus jij ben die persoon die me zicht de hele tijd weg haalde.....
ErA schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:03:
Wilde ik gisteravond lekker gaan gamen, kreeg ik ruzie met me wijfie :X. Ik hoop niet dat het te goed hoorbaar was op Mumble :P (ik heb voice activation aanstaan).

Niks van gemerkt :) Misschien was dat toen we op de "andere" mumble zaten.

Maar gelukkig dat het weer goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-LA- schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:50:
[...]

Niet iedereen verteld er bij op welk platform hij/zij speelt.... :+
Zeg dan niet zo stompzinnig dat het meteen bullshit is aangezien het op de pc gewoon valide punten zijn.
En in de fipo staat een lijst met spelers per platform.
ErA schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:03:
[...]
Headset nemen met een switch voor de mic? Heb ik zelf ook, best handig als een lomp iemand in de buurt is zoals mijn vader die opeens raar doet.
O+

Zelf ook maar eens Mumble installeren, is toch where the magic happens. Zou tijd worden dat ik thuis 100/100 of 50/50 glasvezel krijg, kan ik ook een paar servertjes hosten voor dat soort shit. Mijn huidige server trekt geen 10 man over ADSL met 8/1 :P

[ Voor 54% gewijzigd door Tsurany op 12-03-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Mumble/ts komt de teamplay ten goede. Hoewel ik er bijna nooit gebruik van maak. Maar toch wat vaker tegen mij pc gaan lullen ^^

Mijn vriendin begint ook al beetje de neiging te vertonen van "ga je alweer een hele avond gamen...dat is al de 5 avond achter elkaar" waarop ik antwoord: "Ben gewoon verslaafd en moet toch mijn frustratie van het werk eruit gooien...of heb je liever dat dat op jou gebeurd "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:45:
[...]

Same here, PB altijd aangevinkt maar als ik dan de server in kom en kijk bij de info, idd PB OFF.

Ben volgens mij nog in geen enkele server geweest waar het in de serverinfo ook daadwerkelijk ON stond.
En het vreemde is (of het is mijn eigen gevoel) dat ik op een server zonder PB echt de meest vreemde deaths krijg. ik sluip langs de achter kant van de map tussen wat kratten door en ineens mes in mijn rug ?
ik zie iemand het water in springen en wacht boven aan het trapje om hem recht in z'n muil te schieten, maar als die gast tevoorschijn komt doet hij dat direct in mijn richting BOEM headshot dood. echt vaag.
zit je achter een muurtje BOEM 40mm nade op je hoofd ...
binnen no-time is mijn KD ratio daar 3-15 en verkas ik naar een server die wel PB aan heeft.
om daar vervolgens een ronde aftesluiten met 25-15.
het is mij soms iets te opvallend.

Vind BFBC2 echt een heerlijke game bijna alleen maar plussen en ik hoop at ze de minnetjes er ook uit werken.
verder zat ik even op de leaderboard te kijken, weet iemand wat de hoogste rank op dit moment is? zag al mensen richting rank 50 gaan? echt ziek, zou zo iemand een sociaal leven hebben lol? je moet je toch letterlijk 20 uur per dag bloed fanatiek voor meer dan een week hebben zitten gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReQuiem83 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:14:
Mumble/ts komt de teamplay ten goede. Hoewel ik er bijna nooit gebruik van maak. Maar toch wat vaker tegen mij pc gaan lullen ^^

Mijn vriendin begint ook al beetje de neiging te vertonen van "ga je alweer een hele avond gamen...dat is al de 5 avond achter elkaar" waarop ik antwoord: "Ben gewoon verslaafd en moet toch mijn frustratie van het werk eruit gooien...of heb je liever dat dat op jou gebeurd "
En als ze dan d'r kleren van d'r lijft scheurt, het bed op klimt en schreeuwt 'jaaa neem me hard en ruig!!', ga je dan ook gamen? :P

[ Voor 144% gewijzigd door Tsurany op 12-03-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Heel fout antwoord. Zeg dan gewoon: Ik heb gewoon ff last van frustraties van werk. Dus óf gamen óf jij moet iets weten om mij te laten relaxen O-)

Anyways,
Wat mij verbaasd is dat je in het begin een aantal unlocks hebt die je eigenlijk al kunt gebruiken. Bv medkit, noobtube, etc. Waarom is dat?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sex hoeft toch maar 10 minuutjes te duren? even tussen de peuk en de koffie door even je vriendin blij maken :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wel tof op de GOT server , erg busy en tijdje nodig gehad om er in te raken maar goeie teamplay , toffe commentaren op de chat (er mag al eens gelachen worden in plaats van op al die andere servers waar ze u kicken als je maar durft commentaar te geven)

Alleen soms die lag he , van 75 fps naar 18 en dan terug omhoog :-)
Heb gisteren ook het leaderboard bekeken en die mannen zaten al rond de 100 uren en level 48 als ik me niet vergis met 2 miljoen punten

Mijn vriendin, mijn sport en mijn baas weerhouden me ervan om dat te proberen halen :+

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:17:
Anyways,
Wat mij verbaasd is dat je in het begin een aantal unlocks hebt die je eigenlijk al kunt gebruiken. Bv medkit, noobtube, etc. Waarom is dat?
Pc versie? Want daar heb je de 40mm wel in het begin maar de medkit pas vanaf level 1 voor medic.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:16:
Vind BFBC2 echt een heerlijke game bijna alleen maar plussen en ik hoop at ze de minnetjes er ook uit werken.
verder zat ik even op de leaderboard te kijken, weet iemand wat de hoogste rank op dit moment is? zag al mensen richting rank 50 gaan? echt ziek, zou zo iemand een sociaal leven hebben lol? je moet je toch letterlijk 20 uur per dag bloed fanatiek voor meer dan een week hebben zitten gamen?
Mwah als ik deze week toevallig vrij was zou mij dat ook wel lukken denk ik. Heel fanatiek gamen en na een tijdje stromen de medailles en badges binnen. Al die 500 kills met dit en dat, dat helpt flink. De latere levels (10-16) gaan net zo snel als als de eerdere (0-6) vanwege al die medailles en pins. Gold medals helpen ook flink.

[ Voor 54% gewijzigd door Tsurany op 12-03-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
Misschien moet je een blog beginnen.

Ja, alleen balen is dat als er geen channels worden aangemaakt voor verschillende squads. En je dat zelf niet mag :S

[ Voor 12% gewijzigd door Lewt op 12-03-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Gister avond echt te vette kill gemaakt >:) In het begin van de map met de sneeuw en dan niet de nachtmap. Komen de aanvallers uit het vliegtuig. Sniper gekozen en zo 1 uit de lucht. Kan misschien niet ieders waardering ontvangen maar was meer luckyshot. Marksman score van 203 :o . Best leuk

owjah: de sigg o matic site ligt er ook uit btw

[ Voor 8% gewijzigd door Twammo op 12-03-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ben een niet-roker :P maar in 10 min heb ik de frustratie niet uit mijn lijf :P. Vrouwen moeten gewoon niet zo zeuren(sorry dames). Maar goed het wordt een trade off...Ik veel gamen...en voor haar dit jaar samen 15 dagen naar Egypte op vakantie :P kan niet anders dan Johan Cruijff citeren: Win Win situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens wat Yeroon beweerde op de vorige pagina klopt wel echt , zat de hele tijd in zijn team en hij was ongeveer de enige reckon die het speelde zoals een teamplayer, en dankzij hem kon ik steeds op een deftig punt spawnen

Ik geef namelijk niks om K/D ratio en speel Rambo all the way dus een deftig spawn point is onmisbaar.

Bedankt voor de massa ammo points btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Ik zag gisteren op een forum dit filmpje:

Dat stemt niet echt hoopvol... Hebben jullie al vaak gedacht dat je met een cheater te maken had? Ik zelf nog niet echt, maar heb dan ook nog maar 2 uur gespeeld ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twammo schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:22:
Gister avond echt te vette kill gemaakt >:) In het begin van de map met de sneeuw en dan niet de nachtmap. Komen de aanvallers uit het vliegtuig. Sniper gekozen en zo 1 uit de lucht. Kan misschien niet ieders waardering ontvangen maar was meer luckyshot. Marksman score van 203 :o . Best leuk
jaja ! lol ! gister (niet op de GOT server heur)
Ik zie na mijn dood (killcam) dat er aardig wat enemy's op het heuveltje zitten (valparadiso)
ik besluit in plaats van links om, rechts om het heuveltje op te gaan en steek de eerste neer. de rest heeft mij nog niet gezien en ik steek nr2 neer en nr 3 en zie ook nog kans een 4e te kniffen ... epic !! :D 4 knife kills ! daarna werd ik keihard in mijn rug geknald ! maar mijn pret kon niet meer op :D had ik fraps maar lopen ... dan had het nu op youtube gestaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach punkbuster moet gewoon op elke server aan staan, dan zijn zulke cheats er snel genoeg uitgehaald. Van alle spelers is maar zo'n klein percentage een cheater. In BF2 ook amper meegemaakt terwijl er genoeg cheats waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 21:47
Ik heb het spel nu een week en heb in singleplayer toch wat issues gevonden.

Allereerst heb ik tijdens de cutscenes redelijk veel last van tearing. Het lijkt net alsof vsync uitstaat, terwijl dat in de options toch echt aanstaat. Meer mensen die daar last van hebben ??

Daarnaast heb ik al wat problemen met het script gehad. In de missie met die achtervolging in de truck komt aan het einde die helicopter dichtbij. Als ik die gewoon opblaas met een granaat, dan zie je het eindfilmpje beginnen maar dan wordt gelijk de missie herstart. Doe ik niets dan krijg je dezelfde explosie maar dan gaat het filmpje wel gewoon door. Heel irritant. Gelukkig is die missie erg makkelijk. Gewoon wat riflegranades gooien op de achtervolgers is al genoeg.

En in de missie in bolivia heb je een moment dat je een counterattack moet afslaan. Ging ook weer erg eenvoudig, maar toen iederen (dacht ik) dood was bleven mijn ventjes stil staan en ging het verhaal niet verder. Na 10 minuten nutteloos dingen opblazen kwam er ineens een vijand op het balkon tevoorschijn met een rocketlauncher waarna het verhaal weer verder ging :?. Ik had al bijna de missie herstart .

Maar, verder ben ik wel heel blij met het spel. Audiovisueel is het indrukwekkend en multiplayer is geweldig! _/-\o_

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
lredev schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:26:

Dat stemt niet echt hoopvol... Hebben jullie al vaak gedacht dat je met een cheater te maken had? Ik zelf nog niet echt, maar heb dan ook nog maar 2 uur gespeeld ofzo...
Het is ook lastig te beoordelen omdat iemand je kan spottenen als uit het zicht verdwijnt toch nog onder het driehoekje kan richten (in non-hardcore servers) . Zelf spot ik altijd tegelijk met het aimen, dat scheelt echt enorm in het op target houden. Ligt het aan mij of zijn er niet veel anderen die ook spotten of werkt het spotten alleen binnen je squad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:26:
Trouwens wat Yeroon beweerde op de vorige pagina klopt wel echt , zat de hele tijd in zijn team en hij was ongeveer de enige reckon die het speelde zoals een teamplayer, en dankzij hem kon ik steeds op een deftig punt spawnen

Ik geef namelijk niks om K/D ratio en speel Rambo all the way dus een deftig spawn point is onmisbaar.

Bedankt voor de massa ammo points btw

Maar ik heb idd wel eens mensen gezien die zo speelde en ook zo vanuit onmogelijke situaties mensen neer schieten. Om deze rede wil een kill cam ingame zodat ik kan zien hoe ik dood gegaan ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Tsurany schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:21:
[...]

Pc versie? Want daar heb je de 40mm wel in het begin maar de medkit pas vanaf level 1 voor medic.

[...]
Inkoppertje hoor, maar als je nou zelf die lijst erbij had gepakt had je kunnen zien dat het een x360 speler is..... :X

Wie de bal kaatst......

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:21:
[...]

[...]

Mwah als ik deze week toevallig vrij was zou mij dat ook wel lukken denk ik. Heel fanatiek gamen en na een tijdje stromen de medailles en badges binnen. Al die 500 kills met dit en dat, dat helpt flink. De latere levels (10-16) gaan net zo snel als als de eerdere (0-6) vanwege al die medailles en pins. Gold medals helpen ook flink.
maar wat is nu de hoogste rank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste knappe koppen van Tweakers, ik heb een vraag..

Ik speel Bad Company 2 nu al een aantal avonden in mn studentenkamertje in Groningen. Nu ga ik van het weekend weer naar huis, waar ik uiteraard het liefst verder wil knallen. Kan ik mijn spel dan thuis installeren met dezelfde code zonder geband oid te worden? In Grunn heb ik de cd verificatie gebruikt. (omdat ik nogal eens met mn pc pruts en geen zin heb telkens te deïnstalleren)

Stel dat ik de online verificatie zou gebruiken, dan kan ik hem tot op 10 computers installeren, waar bij het verwijderen van het spel een installticket weer teruggestort wordt. Stel nou dat ik mn PC formatteer zonder het eerst verwijderd te hebben, kan ik dan een backupimage (van de hele PC) herstellen en dan verwijderen, om alsnog mijn installticket terug te krijgen?

Gestel dat bovenstaande met de backupimage werkt, (ik zie niet in waarom niet) wat zou er dan gebeuren als ik hetzelfde truucje nogmaals uit haal, krijg ik dan 2 installtickets..? O-)

Vragen, vragen, vragen..

Getekend, jullie idool,
[GoT] Gunter Ludolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19
Klein bumpje: kunnen mensen met quadjes dit verifiëren?

Kwam op internet een stuk tegen over het feit dat de game niet altijd alle cores van een quad benut en dat het toevoegen van +Fullproc dat oplost.. Net eens geprobeerd en het maakte inderdaad een behoorlijk verschil! Ik denk dat het verschilt per setup maar misschien iets om voor andere mensen eens te testen?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-LA- schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:35:
[...]

Inkoppertje hoor, maar als je nou zelf die lijst erbij had gepakt had je kunnen zien dat het een x360 speler is..... :X

Wie de bal kaatst......
Enig verschil is dat ik vraag welke versie het is en jij het meteen bullshit noemt.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:37:

Ik speel Bad Company 2 nu al een aantal avonden in mn studentenkamertje in Groningen. Nu ga ik van het weekend weer naar huis, waar ik uiteraard het liefst verder wil knallen. Kan ik mijn spel dan thuis installeren met dezelfde code zonder geband oid te worden?
Ja, dat kan prima. Echter je kan maar met een versie tegelijk online.
Stel dat ik de online verificatie zou gebruiken, dan kan ik hem tot op 10 computers installeren, waar bij het verwijderen van het spel een installticket weer teruggestort wordt. Stel nou dat ik mn PC formatteer zonder het eerst verwijderd te hebben, kan ik dan een backupimage (van de hele PC) herstellen en dan verwijderen, om alsnog mijn installticket terug te krijgen?
Ja dat zou prima moeten werken.
Gestel dat bovenstaande met de backupimage werkt, (ik zie niet in waarom niet) wat zou er dan gebeuren als ik hetzelfde truucje nogmaals uit haal, krijg ik dan 2 installtickets..? O-)
Ik denk dat ze kijken naar een aantal eigenschappen van je pc om fraude te voorkomen.
Getekend, jullie idool favo slachtoffer,
[GoT] Gunter Ludolf
Fixed >:)

[ Voor 65% gewijzigd door Tsurany op 12-03-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Jaapoes schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:39:

Kwam op internet een stuk tegen over het feit dat de game niet altijd alle cores van een quad benut en dat het toevoegen van +Fullproc dat oplost.. Net eens geprobeerd en het maakte inderdaad een behoorlijk verschil! Ik denk dat het verschilt per setup maar misschien iets om voor andere mensen eens te testen?
Heb een i7-965 EE dus zal dit vanavond/vanmiddag eens proberen of het verschil uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beretta1979
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 00:04

Heb het ook al eenmaal gehad dat er 1 speler was die mij altijd direkt wist zitten achter muurtjes en dergelijke maar ik dacht van: er zullen nu toch nog geen cheats zijn :( Blijkbaar kan het wel al dus. Ik zal nooit verstaan waarom je dit zou doen |:( Er is daar toch helemaal geen plezier of eer mee te behalen :)

PSN: Beretta1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
Tsurany schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:40:
[...]

Enig verschil is dat ik vraag welke versie het is en jij het meteen bullshit noemt.
Ik was nog niet op de hoogte van de daadwerkelijke verschillen tussen de console versies en die van de pc, vandaar dat ik het bullshit noemde omdat er nogal meningsverschillen waren in voorgaande topics..... Ik zal er verder over ophouden. ;)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan Tsurany ( ik weet nog niet hoe je zo'n bericht rechtsonder het bericht waar ik op reageer krijg)

Bedankt voor het snelle antwoord, en dan hoop ik jouw Dogtag dit weekend nog in ontvangst te mogen nemen 8)

Tot op het slachtveld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReQuiem83 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:43:
[...]

Heb een i7-965 EE dus zal dit vanavond/vanmiddag eens proberen of het verschil uitmaakt.
Dev zegt dat +fullproc alleen maar placebo waarde heeft.
bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjenergy
  • Laatst online: 27-10-2023

Ik ga dit aan het begin van de avond even testen. Want tot nu toe wordt er 50% gebruikt bij mij. Dit zie ik door de windows animatie op mijn andere scherm. Maar verder niet goed naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:38
Zoo nog ff kijken of er wat te doen is op de GoT servert, zodat die snipers me k/d ration nog verder kunnen verpesten :X

*shit er was maintenance he, hopen dat dat niet te lang duurt :P

Vliegen met een JETSKI http://www.youtube.com/watch?v=AKKLewxIBgA wel geinig

[ Voor 39% gewijzigd door Morpheusk op 12-03-2010 11:03 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Ik kan niet connecten naar de EA server... anders kwam ik met je mee doen morpheus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niet wachten tot de ea server me er weer op laat ik wil spelen ^^

reden voor huidige downtime staat: Hier

2 uur wachten dus nog -.-'

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:52:
Aan Tsurany ( ik weet nog niet hoe je zo'n bericht rechtsonder het bericht waar ik op reageer krijg)
Rechts boven in de balk van de post staat de knop quote, daar moet je op klikken.
Bedankt voor het snelle antwoord, en dan hoop ik jouw Dogtag dit weekend nog in ontvangst te mogen nemen 8)

Tot op het slachtveld!
Zal wel niet gebeuren, pas eind zondag ben ik weer online :(
Maar ik gun hem je wel hoor, gun hem iedereen die het lukt hem te grijpen :P Maar een M60 magnum kogel tussen je ogen doet wel zeer ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:57:
[...]
Dev zegt dat +fullproc alleen maar placebo waarde heeft.
bron.
Placebo waarde zou niet met fraps te meten zijn, dus iedereen die het probeert test effe met fraps of het verschil maakt.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 12-03-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt

Ik speel zelf op een Q6600 en krijg geen extra frames of andere laadtijden met +Fullproc, hij pakt ook standaard gewoon alle cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51
Gisterenavond trouwens ook een volledige squad uitgemoord met mijn knife. Gebeurde @ Arica Harbor. Zag een squad een huisje in lopen vlakbij de spoorbrug. Ze zagen mij nooit aankomen >:)

Dat cheat filmpje is wel ziek zeg. Hoop dat Punkbuster dit er uit weet te filteren. Hoe werkt Punkbuster eigenlijk? Kunnen Admins bijvoorbeeld ook screenshots van spelers op hun server bekijken? Zou mooi zijn als een admin dat kan. Kan hij de eventuele rotte appels een ban geven. Ik begrijp niet waarom mensen op zo'n manier willen spelen.

BTW: lul met poep... :')

[ Voor 49% gewijzigd door jagermeister op 12-03-2010 11:12 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:10:
Gisterenavond trouwens ook een volledige squad uitgemoord met mijn knife. Gebeurde @ Arica Harbor. Zag een squad een huisje in lopen vlakbij de spoorbrug. Ze zagen mij nooit aankomen >:)
Evil >:) Vind het zelf leuk met de rocketlauncher, als ze zo lekker naabisch bij elkaar staan. Of met assault rifle en granade launcher en dan hun M60 jatten ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Tsurany op 12-03-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:06:
[...]

Placebo waarde zou niet met fraps te meten zijn, dus iedereen die het probeert test effe met fraps of het verschil maakt.
Bij de beta had ik ongeveer 70% FPS winst, dit heb ik meerdere keren op verschillende manieren getest. Of het bij de retail zo is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Tsurany schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:12:
[...]

Evil >:) Vind het zelf leuk met de rocketlauncher, als ze zo lekker naabisch bij elkaar staan. Of met assault rifle en granade launcher en dan hun M60 jatten ;)
Ik speel zelf weinig met de rocketlauncher en gebruik hem, als ik hem al gebruik, zelden tegen infanterie. Jij was gisteren trouwens lekker bezig met die Karl Gustav :P

Flanken en een omtrekkende beweging maken, staat trouwens garant voor aardig wat kills. Gisteren @ Arica me daar eens wat meer mee bezig gehouden. Heerlijk om de enemy in de rug te schieten :P

[ Voor 56% gewijzigd door jagermeister op 12-03-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:15:
[...]
Ik speel zelf weinig met de rocketlauncher en gebruik hem, als ik hem al gebruik, zelden tegen infanterie. Jij was gisteren trouwens lekker bezig met die Karl Gustav :P
Maar hij is ook zo enorm fijn :D Zo simpel kills mee te maken. Volgens mij is hij er ook voor bedoeld en is hij tegen voertuigen veel zwakker.
Flanken en een omtrekkende beweging maken, staat trouwens garant voor aardig wat kills. Gisteren @ Arica me daar eens wat meer mee bezig gehouden. Heerlijk om de enemy in de rug te schieten :P
Jup dat werkt soms ook echt epica, alleen het is zoveel werk qua lopen, zeker op die map :P
jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:10:
Dat cheat filmpje is wel ziek zeg. Hoop dat Punkbuster dit er uit weet te filteren. Hoe werkt Punkbuster eigenlijk? Kunnen Admins bijvoorbeeld ook screenshots van spelers op hun server bekijken? Zou mooi zijn als een admin dat kan. Kan hij de eventuele rotte appels een ban geven. Ik begrijp niet waarom mensen op zo'n manier willen spelen.
Admins kunnen idd punkbuster screenshots opvragen, weet niet hoe dat technisch gaat maar het is wel mogelijk. In het beste geval zou dat niet hoeven, dan zou punkbuster al die hacks automatisch al herkennen en bannen. Maar idd zo kan je wel de cheaters controleren.
http://www.punksbusted.co...x.php/PB_Screenshot_Setup
Daar staat wel meer info.
BTW: lul met poep... :')
Wtf lul jij opeens :?

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 12-03-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Admins kunnen idd punkbuster screenshots opvragen, weet niet hoe dat technisch gaat maar het is wel mogelijk. In het beste geval zou dat niet hoeven, dan zou punkbuster al die hacks automatisch al herkennen en bannen. Maar idd zo kan je wel de cheaters controleren.
http://www.punksbusted.co...x.php/PB_Screenshot_Setup

Daar staat wel meer info.

[...]

Wtf lul jij opeens :?
Een gast hier een paar posts boven zijn nick :')

Ah.. ok. Zal daar eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:17:
[...]
Een gast hier een paar posts boven zijn nick :')
Was me niet opgevallen, wtf :'(
Ah.. ok. Zal daar eens kijken :)
Het is in ieder geval mogelijk handmatig van alle spelers een screenshot op te vragen, dan kan je het dus on the fly controleren of je cheaters hebt in je spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waren er nou nog mensen die een extra GoT server wilden opzetten?
Want als de huidige 3 te druk zijn, dan bestel ik wel een nieuwe.

Goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:00:
kan niet wachten tot de ea server me er weer op laat ik wil spelen ^^

reden voor huidige downtime staat: Hier

2 uur wachten dus nog -.-'
Bahhh... Ik wil nog spelen voor ik mijn ouders ge bezoeken dit weekend.. dit . HELE weekend! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik was dit ok van plan, wellicht delen we de kosten?? Ik wou het bij gameservers doen, dus allebei €15,00-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Altijd een prima idee... toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:37:

Ik speel Bad Company 2 nu al een aantal avonden in mn studentenkamertje in Groningen. Nu ga ik van het weekend weer naar huis, waar ik uiteraard het liefst verder wil knallen. Kan ik mijn spel dan thuis installeren met dezelfde code zonder geband oid te worden? In Grunn heb ik de cd verificatie gebruikt. (omdat ik nogal eens met mn pc pruts en geen zin heb telkens te deïnstalleren)

Vragen, vragen, vragen..

Getekend, jullie idool,
[GoT] Gunter Ludolf
Je key is na invullen gebonden aan je login. Je hoeft hem dus niet opnieuw in te voeren als je BC2 installeer kan je gewoon weer inloggen met je EA login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

siknu schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:23:
[...]

Je key is na invullen gebonden aan je login. Je hoeft hem dus niet opnieuw in te voeren als je BC2 installeer kan je gewoon weer inloggen met je EA login.
Waarvan ik toch wel hoop dat ze dat snel gaan autmatiseren in plaats van dat je dat elke keer manueel moet doen :)

Dat en vaste wapen loadouts voor je classes zou toch wel fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
Acid__Burn schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:10:
Was echt een vreemde situatie... Hoe kun je zoveel unlocken in 1 potje? Was ook een ronde die eindigde in 10.000+ score in totaal... Vind het toch wel jammer dat je zo makkelijk scoort als medic.

En dan nog niet gesproken over de assault spelers die met een 40MM GL een MCOM staan te verdedigen. Die hebben zelf een ammobox neergegooid, dus je kunt onmogelijk die basis rushen :(
Mijn hoogste score als medic zat boven de 24000 (zaten wel een aantal 5000 point pins tussen). Medic is erg hard, ik ben er alleen nog niet over uit wat de beste LMG is, de type 88 heeft 400 kogels in totaal en damage maar net iets minder dan de MG3 (met magun ammo) maar de MG3 (200 kogels) legt enemy's toch wel weer wat sneller neer al ben je dan snel door je ammo heen.

Mijn medic en engi zijn nu op z'n max alleen dus ik concentreer me op dit moment op mijn minst favoriete classes, de assault en recon.

[ Voor 34% gewijzigd door siknu op 12-03-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Gister ook maar eens BC2 gekocht, meteen maar een GTX260 erbij want het oude 7600GT kaartje ging het niet trekken natuurlijk. Kabeltje vergeten tijdens installeren, pc ff hard uitgezet, krijg ik daarna een checkdisk voor m'n kiezen, terwijl de raid array aan het rebuilden is... :X Uiteindelijk 's avonds nog snel de singleplayer kunnen starten, zag er mooi uit en vanavond maar eens serieus verder knallen >:)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister en Tsurany ... met jullie heb ik gisteren wel een peer afgezien zeg , op een andere server had ik jullie direct accused als cheaters hehe , no just kidding jullie zijn goed. >:)

Tsurany heb ik gelukkig paar keer kunnen pakken als je aan uw omtrekkende bewegingen bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
siknu schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:26:
[...]

Mijn hoogste score als medic zat boven de 24000 (zaten wel een aantal 5000 point pins tussen). Medic is erg hard, ik ben er alleen nog niet over uit wat de beste LMG is, de type 88 heeft 400 kogels in totaal en damage maar net iets minder dan de MG3 (met magun ammo) maar de MG3 legt enemy's toch wel weer wat sneller neer al ben je dan snel door je ammo heen.
Antwoord is de M60 als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:27:
jagermeister en Tsurany ... met jullie heb ik gisteren wel een peer afgezien zeg , op een andere server had ik jullie direct accused als cheaters hehe , no just kidding jullie zijn goed. >:)

Tsurany heb ik gelukkig paar keer kunnen pakken als je aan uw omtrekkende bewegingen bezig was.
Vergis je je niet? Zo goed ben ik namelijk niet. k/d ratio zit nog onder de 1. Ben wel beter aan het worden, maar ben lang nog niet zo goed als sommigen. Ben ook al wat ouder he.. reflexen beginnen af te takelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:18:
[Een gast hier een paar posts boven zijn nick ]

Was me niet opgevallen, wtf :'(
haha sorry heren, ik had de dag dat ik mn nick (en spam hotmail trouwens) moest maken iets te veel new kids on the block gekeken.. vandaar. :P Ingame ben ik gewoon Gunter Ludolf (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Ik heb een Amd Phenom 2 x4 940 in combinatie met een 2x een gtx 275 en zit rond de 90fps op 1920x1080 en alles op high.

En zal volgende week eens op de got server komen :) =DP2=IlIlIlIlIl is de naam

*** deze post was voor iets eerder bedoeld ***

[ Voor 11% gewijzigd door Streepje op 12-03-2010 11:32 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:21:

Goed idee?
Ik weet niet hoe het met de huidige server zit, maar iemand die een dedicated voip (geen teamspeak bitte) server voor bc2 voor GoT kan regelen? Dat iedereen een paar centen per maand betaald?
Of is de mumble server genoeg voor iedereen?
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:27:

600+ uur BF2 :P Dan gaat dat wel aardig. Maar ik krijg ze helaas ook vaakgenoeg terug :( Zeker als ik eens wat wil proberen en niet op let op de rest van de spelers.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:29:
[...]

haha sorry heren, ik had de dag dat ik mn nick (en spam hotmail trouwens) moest maken iets te veel new kids on the block gekeken.. vandaar. :P Ingame ben ik gewoon Gunter Ludolf (8>
Doe is nick change aanvragen :P
jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:29:
[...]
Vergis je je niet? Zo goed ben ik namelijk niet. k/d ratio zit nog onder de 1. Ben wel beter aan het worden, maar ben lang nog niet zo goed als sommigen. Ben ook al wat ouder he.. reflexen beginnen af te takelen. :+
Mijne is 1.66 and stijgende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:29:
[...]
tja ik ben zelf ook niet zo goed , zit steeds bij de bovenste helft van een server maar nooit echt bovenaan. K/D ration kan me gestolen worden , ik ben een rusher pur sang. Ideaal kanonnenvlees voor snipers dus ...

Tsurany , tja ik zit aan +700 op BF2 , nog nooit zo verslaafd geweest aan een spelleke als BF2 en zeker SF :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
BF games zijn gewoon verslavend. Eigenlijk is het nooit saai omdat je gewoon zoveel mogelijkheden hebt. Supervette reeks! Hoop dat ze hem goed houden en niet verzieken.

EDIT: In de [GoT] server sta ik zelden bovenaan. Op andere publics wel, maar daar ligt het niveau vaak gewoon stukken lager. Daar kun je met een M60 bijvoorbeeld zo ontzettend veel kills scoren.

[ Voor 37% gewijzigd door jagermeister op 12-03-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
Wat is er eigenlijk tegen TS(3), ik vind het zelf prachtig vooral de kwaliteit van 3.
Mumble is ook niks mis mee hoor!
Jammer dat mijn server niet 24/7 aanstaat. Maar dat zou zonde zijn van de stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:21:
Goed idee?
Ik heb er net een besteld bij i3D.nl (Tweakers voor Tweakers, toch? :-) ).
Ik neem die kosten wel voor m'n rekening, hoef niet te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Hogader schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:48:
[...]
Het "luchtalarm" zit alleen maar in conquest en dat gebeurt als je team minder dan (volgens mij) 15 tickets ofzo heeft.
In ieder geval enorm irritant! Dat mag er wat mij betreft wel uit... :/

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:42:
[...]

Heb van de week ook een 20slots server besteld kan er wel een GoT server van maken alsdaar behoefte naar is

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:45:
[...]

Heb van de week ook een 20slots server besteld kan er wel een GoT server van maken alsdaar behoefte naar is
Gewoon doen :-)
Volgens mij is er nog altijd meer vraag dan aanbod qua GoT server, als ik lees hoe vaak mensen er niet op konden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Laatst online: 02:35
wimpie schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:43:
[...]

Van mij ook. Al speel ik eingenlijk geen conquest meer.

Maar ik speel met een koptelefoon op, en daar komt die hoorn er extreem luid en schel uit. Die koptelefoon slinger ik dan ook gelijk van m'n hoofd af als dat ding begint te bleren. Het doet gewoon pijn aan m'n oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
[...]

_/-\o_
IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:45:
[...]

_/-\o_

Zou het niet een keer leuk zijn om 2 teams met tweakers samen te stellen en op een zaterdag een scrimmage te organiseren?

[ Voor 10% gewijzigd door jagermeister op 12-03-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:28:
[...]
Antwoord is de M60 als je het mij vraagt.
Ik heb het idee dat de M60 snel door zijn munitie heen is. Hij is wel dodelijker, dat dan wel.
Als ik met de medic class speel icm, twijfel ik altijd of ik de healthpack radius extender (ofzoiets :P ) neem of de extra ammo/clips optie neem.
De MG36 is een stuk minder krachtig, maar heeft wel default een scope er op zitten. Zeker handig in dat infantry-only veld in de sneeuw, wat zich in het donker afspeelt.

Bij Rush mode heeft eigenlijk de medic een echte rol bij de aanvallende partij, vanwege het op de been houden van je squad en de tickets terugverdienen.
Verdedigende partij moet eigenlijk alleen slopers hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:49:
[...]

Gewoon doen :-)
Volgens mij is er nog altijd meer vraag dan aanbod qua GoT server, als ik lees hoe vaak mensen er niet op konden komen.
Kon er gisteravond de hele avond niet op komen. En vergeleken met andere servers is de [GoT] toch wel de vetste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

4 GoT servers _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

w00t meer servers :)

zat er zelf ook al aan te denken. maar dan wel hardcore, want ik heb nu teveel kogels nodig ^^ moet nog structureel worden though ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo

Twammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 22-08 11:53
ZenTex schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:50:
[...]

Maar ik speel met een koptelefoon op, en daar komt die hoorn er extreem luid en schel uit. Die koptelefoon slinger ik dan ook gelijk van m'n hoofd af als dat ding begint te bleren. Het doet gewoon pijn aan m'n oren.
Speel zelf ook met een headset, en de eerste keer dat ik die hoorn hoorde dacht ik: wat een drukte in de straat. Het klonk alsof er een vrachtauto in m'n achtertuin tekeer stond te gaan. Na een minuut of 2 ben je dat echt wel zat. En 10 tickets over kan alsnog laaaaang duren... :9
Het lijkt mij het makkelijkste om ze dan allemaal de "prefix" [GoT] te geven, kun je gelijk zien als je zoekt in de server browser welke er beschikbaar zijn, en welke nog lege plaatsen heeft.

Kan niet wachten om met een "echte" battle mee te doen. Public servers zijn zo wisselend in level, en hoor alleen maar goede verhalen van de [GoT]-servers. Can hardly wait... :+

[ Voor 29% gewijzigd door Acid__Burn op 12-03-2010 11:57 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:32:
[...]

tja ik ben zelf ook niet zo goed , zit steeds bij de bovenste helft van een server maar nooit echt bovenaan. K/D ration kan me gestolen worden , ik ben een rusher pur sang. Ideaal kanonnenvlees voor snipers dus ...

Tsurany , tja ik zit aan +700 op BF2 , nog nooit zo verslaafd geweest aan een spelleke als BF2 en zeker SF :?
Karkand was heerlijk :D SF was ook chill maar niet veel gedaan.
[...]

_/-\o_ _/-\o_
jagermeister schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:50:
[...]
Zou het niet een keer leuk zijn om 2 teams met tweakers samen te stellen en op een zaterdag een scrimmage te organiseren?
Als je het zondag avond doet dan doe ik mee!

[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 12-03-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
wimpie schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:43:
[...]

Volgens mij ben je niet de enige: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/423150.page ;)

Van mij mag dat ding er ook wel uit maar ik speel toch meer rush dus ik heb er nog weinig last van.....

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
Tsurany schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:55:
[...]
Als je het zondag avond doet dan doe ik mee!
Ook prima. Moet er wel genoeg animo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:03

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Sagaris schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:36:
[...]

Kan wel op de pc? Als de map geladen is en je kunt joinen, is rechtsboven ook het 'Exit game' beschikbaar geworden. Vanuit daar kun je gewoon in het hoofdmenu terechtkomen.
Maar als de game afgelopen is dan moet je eerst de nieuwe ronde laden voordat je kan stoppen, toch?

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik geloof dat de hoorn al begint bij 20 tickets.

Wat ik wel leuk vindt eraan is dat ie *echt* klinkt alsof het buiten is.

Ik heb wel een 'paar' rambo momenten gehad waar je dan plots zoiets heb van 'Ow noes!' en dan opeens ook echt agressief wordt en ook werkelijk een killing spree krijgt, maar overall gebeurt het bij te weinig mensen om een difference to maken denk ik.

Wel wil het voor de Mcom wel eens handig zijn. Laatst in een game (geweldige game!) hadden we in die desert map de vijand afgehouden onze Mcom te vangen op het *eerste* stukje tot aan de laatste tickets toe. Er stond werkelijk bijna geen enkel stukje bases *of* muur overeind meer, nog maar een paar kleine stukjes hier en daar, hoe verder de game kwam hoe verder we naar achter achter die stukjes verstopten.

Helaas pakten ze werkelijk met 2 tickets of zo nog de Mcom (ik had het alarm niet gehoord :( Omdat ik dood was op dat moment misschien? Of misschien gewoon te engaged). Gelukkig hadden we ze in het 2de gebied dan wel afgehouden :D

Maar goed, op zulke momenten zie je nog wel mensen een push maken voor de Mcom dus het doet wel 'iets'. Maar wel vooral in het begin kan het best storend zijn. Ik begin zelf denk ik wel op het punt te komen dat het meer gewoon 'normaal' begint aan te voelen.
bello2185 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:58:
[...]

Maar als de game afgelopen is dan moet je eerst de nieuwe ronde laden voordat je kan stoppen, toch?
Dat vindt ik ook enigzins vreemd inderdaad.

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 12-03-2010 12:01 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.