-Real power isn't given, it must be taken-

No animals were harmed in the making of this comment.
@^%#*&%^#^&%# K*T iBOOD!!!
*(&@#%^*#
VIEZE *&(@^#&*(@#!!!!!!!!!!
AAARGH!
Hoeveel hebben ze er wel niet liggen!

Kijk, ik bedoel maar... SANNNNDISK mp3 bagger, een tientje goedkoper en gegarandeerd al outdated bij aankoop.Cap schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:14:
Wtf je aan pannen hebt voor 80 euro? Nou dit is iets wat een half leven meegaat, itt een crappy mp3 speler voor hetzelfde bedrag die na 1 jaar outdated en na 2 jaar stuk is...

Uit pure wanhoop zou je em bijna kopen
Anoniem: 301023
Om 0.00 isie begonnen

Anoniem: 347024
Refurbished sheit... sorry hoor, maar na 5x langskomen, zouden ze toch moeten snappen dat niemand die bagger wil... of er nu 8, 16 of 32 in zit...Knul schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:16:
Verassing! 16GB Sandisk MP3 speler.

MP3 meuk nu wel gezien of bestaan er ook nog andere die we niet gehad hebben vandaag?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
'de doos' is zowiezo een beetje raar begrip, als in principe elke verkochte doos een andere inhoud kan hebben...

Juist wel, iets wat uitverkocht is kunnen ze niet weg geven he

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
NIEMAND koopt hem ook he?!

EDIT: Wiethoofd is me weer voor

[Voor 23% gewijzigd door TheMOD op 11-03-2010 19:21]
Dan heb je juist een goede deal gedaan tochCap schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:19:
[...]Juist wel! Ze proppen er gewoon alles in wat ze straks over hebben en echt NIEMAND wilde kopen.

het is een Te Koop-tellerWiethoofd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:19:
Verkochttellertje blijft ook op 100% staan \o/

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Wat iets kost maakt mij niet zoveel uit: het gaat er nog altijd om of ik het ervoor wil betalen. Ik heb nog geen euro over voor deze Sandisk bagger. 40 euro voor overbodige shit blijft veel geld. Just my opnion...BaszCore schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:20:
[...]
Dan heb je juist een goede deal gedaan tochNu kost ie 70 en dan heb jij er met een doos maar 40 betaald en dan krijg je nog andere spullen ook!
Bestekset, Maglite mini en een routertje lijkt me wel interessant.
Heb 2 dagen geleden nog een sandisk mp3 speler in de vuilniszak gegooid. Niemand wil dat ding 2e hands kopen. Ook niet nieuw
[Voor 41% gewijzigd door Adames op 11-03-2010 19:24]
Fictieve verkopen... in de trant van 'als er 1 schaap over de dam is...' Dit hebben we vaker gezien vandaag:) balkje verdwijnt zowiezo, ook als er geen een verkocht wordt:)Cave_Boy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:23:
Jippii een marsmannetje van een andere planeet heeft een Sandisk gekocht nu de rest nog het balke verdwijnt al...
Vannacht tussen 12:00 en 4:00 zijn er minstens 5 routers langsgekomenAdames schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:23:
Vandaag helaas gemist
Bestekset, Maglite mini en een routertje lijkt me wel interessant.

Tja... Mocht je die Sandisk speler willen hebben, ik bestel hm graag voor je en stuur hm op... Vreselijk ding, de helft van de keren dat ik refreshte zag ik de 8 en 16gb versie
Samsung R710 Q9000 geforce 130m
Toen lag ik op 1 oor.HyperioN schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:24:
[...]
Vannacht tussen 12:00 en 4:00 zijn er minstens 5 routers langsgekomen
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
€ 19,95
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
WAAR WOON JE?!?!?! IK VERM**RD JE!! *^&@#*^#

[Voor 19% gewijzigd door Comgenie op 11-03-2010 19:28]
No animals were harmed in the making of this comment.
'gewonnen in een loterij'
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
meukBood klinkt ook wel aardig.Cap schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:27:
Offeh... zooiBOOD

@Jeevanel: Nee, Nederlanders zijn gewoon te gieren om geld uit te geven, het moet nog goedkoper!
[Voor 34% gewijzigd door Compizfox op 11-03-2010 19:30]

Ik ben benieuwd hoe lang de hunt nog door gaat. Misschien een record dat het deze keer 24h duurt?
Het viel mij overigens op hoeveel portable mp3/videospelers ze hebben, die vervolgens ook lang blijven hangen

Nederlanders kopen die SanDisks niet, en dan gooien ze de meuk tussen de sandisks om ze alsnog te slijtenJeevanel schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:29:
(Nederlandse ibood heeft gewoon meer rommel ingekocht bij de 2e hands winkel)

Wiethoofds meuk en 'overige': Random avatar met nicknameTheMasterofDome schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:30:
P.s. @Wiethoofd: Wil je mij misschien verklappen hoe je dat hebt gedaan met die steeds wisselende avatar?(Nu we toch aan het slow-chatten zijn
)
EDIT: Te laat, maar had wel gelijk

[Voor 27% gewijzigd door Compizfox op 11-03-2010 19:31]
NEE! Het is niet wáár! Hoe kóm je aan die wijsheid?ASF86 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:29:Het viel mij overigens op hoeveel portable mp3/videospelers ze hebben, die vervolgens ook lang blijven hangen
Doe nu maar weer in-ear doppen, want de vorige 2x dat ze langs kwamen glipte ze door mijn vingers.

3x is scheepsrecht.
[Voor 6% gewijzigd door -elw00d op 11-03-2010 19:34]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Haha uiteraard sarcastisch bedoeld, net als je reactieCap schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:31:
[...]
NEE! Het is niet wáár! Hoe kóm je aan die wijsheid?

Ofwel ze hebben gewoon heel veel mp3zooitjes ingekocht

Sorry ik moest het kopieeeren!
e meeste mensen beginnen hun dag in vliegende vaart met een stevige kop koffie. Een karrevracht aan caffeïne jaagt door hun bloedbaan zodat ze iedere dag weer volledig opgeladen zijn voor een volle werkdag. Ze staan snel op, drinken hun koffie snel, haasten zich richting werk, drinken daar nog wat meer koffie en knallen zich vervolgens als een vliegdekschip op ramkoers door hun werkdag. Dat kan knap vermoeiend zijn. Mensen die wat meer ‘Zen’ ingesteld zijn, of die instelling goed kunnen gebruiken, kunnen de koffie misschien beter eens laten staan. En in plaats daarvan eens genieten van een kalmerend kopje thee. Geniet daarvan met de Teemeister van Teewerk. We kunnen je bijna horen giechelen en zeggen: “Doe niet zo mal iBOOD, ik kan toch gewoon een theezakje in heet water hangen?”. Nou, ja, dat kan zeker. Maar de Teemeister is niet alleen daarvoor. In plaats van theezakjes kun je er alle soorten thee ingooien. Mik er wat Earl Grey in, of wat van die superieure witte theebladeren, geplukt van enkel de beste theestruiken van de Indiase velden. Of probeer voor de afwisseling eens iets anders: neem wat gedroogd fruit, maak er een mooie melange van in de Teemeister en giet er heet water op. Of meng eens wat verschillende soorten kruiden en maak op die manier een brouwseltje dat je nare verkoudheid of zere keel wat verlicht. Je kan bijna overal thee van maken! Wanneer je je keuze hebt gemaakt en je thee staat te trekken op het aanrecht, hoeft er alleen nog maar gegoten te worden. En met de Teemeister giet je je persoonlijke mix niet zomaar in je kopje. In plaats daarvan zet je de Teemeister bovenop een theepot en hij begint met gieten. Klinkt misschien wat raar, maar het is waar: door een speciaal ventiel op de bodem van de Teemeister giet hij direct in je theepot zonder een druppeltje te morsen. Een perfecte oplossing! Dus als jij ook je leven wat meer over de Zen-boeg wilt gooien, of gewoon gek bent op een goeie kop thee, moet jij zeker de Teemeister van Teewerk gebruiken!
[Voor 98% gewijzigd door mouzetc op 11-03-2010 19:35]
Signature
Op de eén of andere rare manier is het toch verslavend, zo'n hunt.

Anoniem: 349788
Ben ook pas net klaar hoor en kon het opwarmen wanneer ik wouTheMasterofDome schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:34:
[...]
Thanks, dat gaan we zo eens proberen!Nu eerst eten. (Ja, veels te laat, ik weet het
)

Tip: http://1dk.nl/iboodhunt.htmlTheMasterofDome schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:36:
Oke, dit was nuttig... Twee verschillende F5 toetsen versleten om mooie MP3 spelers te kunnen bekijken!

Ik draai dualscreen en heb die site op m'n 2e monitor staan
★ Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen ★
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.
Hij werkt vast ook voor koffie of bier.Adames schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:36:
Kom in de verleiding om zo'n theeding te bestellen
Maar ik drink nooit thee, dus een beetje zonde

De meeste mensen beginnen hun dag in vliegende vaart met een stevige kop koffie. Een karrevracht aan caffeïne jaagt door hun bloedbaan zodat ze iedere dag weer volledig opgeladen zijn voor een volle werkdag. Ze staan snel op, drinken hun koffie snel, haasten zich richting werk, drinken daar nog wat meer koffie en knallen zich vervolgens als een vliegdekschip op ramkoers door hun werkdag. Dat kan knap vermoeiend zijn.
Woot, handig!ThinkPadd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:36:
[...]
Tip: http://1dk.nl/iboodhunt.html
Ik draai dualscreen en heb die site op m'n 2e monitor staan
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

sinds wanneer is google zo snel?
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Altijd, tweakers news staat er ook in no-time op hooraegis3d schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:39:
wtf, als ik op dat ding google zijn de eerste resultaten ibood, o.a. een van 4 minuten geleden..
sinds wanneer is google zo snel?

[Voor 11% gewijzigd door watercoolertje op 11-03-2010 19:40]
Dit topic is gesloten.
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!