-- All science is either physics or stamp collecting
Mja dus je hebt er weinig aan.Dutchman140 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:52:
[...]
Dat hadden best veel mensen. Is ook op het ibood forum zelf te zien.
En dat ze in België voorlopen was tot nu toe bij iedere hunt zo. Was namelijk ook al bij de vorige drie hunts die ik gevolgd heb zo.
Maar is het zo dat de belgen dezelfde producten kopen als de Nederlanders? Dan is het natuurlijk niet eerlijk, de Belgen kunnen dan alles inpikken voordat wij mogen bestellen.
Verwijderd
Nvm, was zeker een late refresh van mij:p Zit nog steeds flinke lag tussen.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 00:56 ]
tot nu toe ja, hopelijk wordt dat anders
Nee, maar als ik zo door het ibood forum lees loont het zich die wel ze te kopen. Zitten vaak een paar leuke speeltjes in, en één artikel wat echt heel wat meer waard is dan de prijs die je betaald hebt. Kijk maar eens op het ibood forum voor indicaties wat er zoal in kan zittenvyndrox schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:51:
iemand hier es een surprise box besteld?
Die HDMI kabels kun je in de winkel voor net zoveel geld kopen; van dezelfde kwaliteit.anass_12 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:53:
echt slechte ibood vind ik. Ik wou de hdmi kabels kopen, maar spijtig genoeg kreeg ik de AJAx probleem!
Zeg dat duurt 3 seconden om te installeren en een restart van FF. Dalijk mis ik de Flatscreen tv.BiX schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:52:
Hehe, lang leven de Reload Every add-on voor Mozilla
Verschillende voorraden waarschijnlijkMegamind schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:53:
[...]
Mja dus je hebt er weinig aan.
Maar is het zo dat de belgen dezelfde producten kopen als de Nederlanders? Dan is het natuurlijk niet eerlijk, de Belgen kunnen dan alles inpikken voordat wij mogen bestellen.
Ja idd, maar zo te zien gaat deze ook al hard!Wiethoofd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:54:
[...]
tot nu toe ja, hopelijk wordt dat anders
edit: en uitverkocht!
[ Voor 5% gewijzigd door Bartaz op 11-03-2010 00:55 ]
Voor elk land is er een aantal gereserveerdMegamind schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:53:
[...]
Mja dus je hebt er weinig aan.
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 94,95
iBOOD PrijsNu! € 44,95 + (5,95)
Nee! niet ene van 2 en van 3 meterHyperioN schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:54:
[...]
Die HDMI kabels kun je in de winkel voor net zoveel geld kopen; van dezelfde kwaliteit.
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 94,95
Nu! € 44,95 + (5,95)
@hieronder: wij kijken bij België wat er als volgende komt. Kom zelf uit Nederland, maar ben gewoon nieuwsgierig
[ Voor 28% gewijzigd door Dutchman140 op 11-03-2010 00:56 ]
Ik vind het nog steeds veel schelen.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:53:
Belgen lopen nog steeds iets voor, maar het scheelt niet veel meer.
Maar goed, wij zijn in ieder geval op de hoogte
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dits echt leuk:P en echt een manier om snel geld erdoorheen te jassen.
Het is net...gokken...maar dan anders
If it ain't broken, don't fix it
No Shame, only Fame!
Winst maak je nooit..MsG schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:57:
Bij sommige iBoods kan je best winst maken ja, als je kijkt naar de huidige pricewatch prijzen.
vrouwenlogica
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 119,95
iBOOD PrijsNu! € 49,95 + (5,95)
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Signature
Of gewoon in het rood staanMsG schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:58:
Blech allemaal te duur om binnen een paar seconden irrationeel te beslissen.

Anderen hebben daar zo te zien geen moeite mee, manman, triggerfingers op die muizenMsG schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:58:
Blech allemaal te duur om binnen een paar seconden irrationeel te beslissen.
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 219,95
iBOOD PrijsNu! € 69,95 + (5,95)
Nee, is een wireless bridge
[ Voor 16% gewijzigd door BLN op 11-03-2010 01:00 ]
If it ain't broken, don't fix it
* Meer Informatie »
* Bespreek dit Product »
€ 219,95
iBOOD PrijsNu! € 69,95 + (5,95)
[ Voor 81% gewijzigd door HyperioN op 11-03-2010 00:59 ]
Ik hoop echter op een popcorn A-200. Zal wel niet
No Shame, only Fame!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Signature
-Real power isn't given, it must be taken-
Verwijderd
Ik ga lekker slapen!
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 79,95
iBOOD PrijsNu! € 24,95 + (5,95)
Ey!! Macarena \o/
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik zou maar gaan slapen als ik van jou wasHellStorm666 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:03:
nog een kans dat de Sony KDL-37W5710 TV komt? anders ga ik slapen...
ja dat is omdat de server overbelast ismidego schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:03:
Klopt het dat de sirene-balk weer niet goed werkt, ene keer vol en de volgende refresh half vol
Wat denk je? Die waren bij de normale ibood allang uitverkocht geweest. Maar ja een omruil voor 50% is natuurlijk niet verkeerd.HellStorm666 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:03:
Ja, dat is de volgende, en als dat hem niet is, is het degene erna, en als dat....HellStorm666 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:03:
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Inderdaad maar bij de pannen is het een volle balk. Niemand wilt die pannen.midego schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:03:
Klopt het dat de sirene-balk weer niet goed werkt, ene keer vol en de volgende refresh half vol
Edit: Nu een eienwarmer oid
[ Voor 23% gewijzigd door MsG op 11-03-2010 01:05 ]
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 69,95
iBOOD PrijsNu! € 19,95 + (5,95)
wij uit België hebben ook veel problemen en we hebben ook geen tijd om over de spullen na te denkenBartaz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:04:
Wel handig, kan je via de BE site er alvast rustig over denken...
Even in mijn glazen bol kijken.... De kans is zeer groot dat ie komt!HellStorm666 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:03:
Oftewel, ik denk dat je beter kan slapen
€ 19,95
Weer 1 minder, heb jij meer kans.anass_12 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:04:
[...]
Ik zou maar gaan slapen als ik van jou was
Dat is een heel gedoe natuurlijk. Als iedereen die op "kopen" drukt er eentje koopt, dan hebben ze na 10 kliks niks meer, en ze wachten pas met de volgende hunt totdat al die mensen hebben betaald, afaik. Mocht er dus iemand cancelen, gaat ie weer (even) open.midego schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:03:
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Team iBOOD
...Voorraad wordt gecheckt..
[ Voor 62% gewijzigd door mouzetc op 11-03-2010 01:07 ]
Signature
meestal tot 9uur smorgensBartaz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 01:06:
Tot hoelaat duurt een gemiddelde hunt? Ken deze site al heel wat jaar, maar dit is mn eerste hunt!
No Shame, only Fame!
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 44,95
iBOOD PrijsNu! € 14,95 + (5,95)
€ 14,95
Dit topic is gesloten.
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!