https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Welkom in ons team! Moge uwJester-NL schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:18:
Mag ik dan hierbij roepen dat ik me wel wil laten indelen bij Zomaar Een Team?
Ach als een team al 18 mensen heeft en de rest wat minderSandStar schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:18:
ah er beginnen mensen nattigheid te voelen!
Ik roep bij deze al de overwinning uit!
Maar serieus: er komt nog een .plan posting op tweakers.net. Laten we die nu ff afwachten en als die stofwolken zijn verdwenen nog eens kijken hoe het er voor staat

Daarnaast kan D=PC² wel 18 mensen hebben, maar als er maar 5 mensen voor 80% van de output zorgen, dan winnen ze het niet van Z.E.T.
Gamertag for Xbox: R0SSI
Wil jij diegene zijn, join ons dan snel!
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Verwijderd
En we hebben een geheim wapen:
* SandStar slapped MABMAB The Frisian schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:28:
Puls R Us heeft 7 leden en D=PC² heeft er op dit moment 18, waaronder een parkopzichter DukeBox genaamd.
Het staat nu al, als PRU niet voor de Stampede-start veel meer leden krijgt, vast dat dit team straks opgaat in 1 van de 6 overgebleven teams.
Moet er tussendoor nog gehopt worden om enig evenwicht in de wedstrijd te krijgen straks of blijft het zo ?
Aangezien ik als eerste graas voor GP, daarna DPC en dan voor de onderlinge wedstrijd maakt het mij weinig uit maar voor de wedstrijd lijkt het me een beetje scheef toe.
PRU - 6
CREW - 7
FOK!SCHAAP - 7 (zullen nog wel wat schaapjes bijkomen)
EMCC - 12
VH - 12
ZET - 12
DPCC - 18
Het is D=PC² !
Verder wil ik nog even kwijt dat ik het erg jammer vind dat Z.E.T. de handoek al in de ring gooit m.b.t. de overwinning van deze stampede
oh en nog even zwaaien naar blikkie en Bastien

Wie zegt dat wij de handdoek in de ring gooien, ik wil alleen dat het wel eerlijk blijftSandStar schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:19:
[...]
* SandStar slapped MAB
Het is D=PC² !
Verder wil ik nog even kwijt dat ik het erg jammer vind dat Z.E.T. de handoek al in de ring gooit m.b.t. de overwinning van deze stampede![]()
oh en nog even zwaaien naar blikkie en Bastien
Maar ja, het .plan moet nog komen en dan komen er genoeg mensen kijken en joinen dan een team naar hun keuze. Moge de beste winnen

AU
Eerst maar even wat voedsel naar binnen happenR0SSI schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:41:
[...]
Wie zegt dat wij de handdoek in de ring gooien, ik wil alleen dat het wel eerlijk blijft

Dank enzoR0SSI schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:36:
[...]
Welkom in ons team! Moge uwvele punten inleveren.
Mijn koetjes zijn alvast maar een beetje aan het gras voor Einstein, gezien hun normale Leidse en Malaria-voer de laatste tijd dun gezaaid lijkt
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
bij mij doet 'ie dat toch echt als ik 'm op 60 minuten zetDigiK-oz schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 07:42:
[...]
Nope. Als je meerdere projecten draait, is het de minimale tijd tussen het schakelen naar een ander project. Schakelen tussen WU's binnen een project zou onder normale omstandigheden niet moeten voorkomen, tenzij er een WU klaar is natuurlijk.
En OT: Je linkje klopt niet, heb het in de quote hierboven al aangepast
Met die 18 leden worden we nog echt niet bang van deeispeeceekwadraat (maar we kunnen best nog wel wat leden gebruiken). Als onze kudde eenmaal op drift is, is ze niet te stoppen
nope
Wordt het dan zoiets?:ongekend41 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:55:
Met die 18 leden worden we nog echt niet bang van deeispeeceekwadraat (maar we kunnen best nog wel wat leden gebruiken). Als onze kudde eenmaal op drift is, is ze niet te stoppen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tv3Tm2mEL3o]
MMh, kan heb niet embedden. Zal wel iets fout doen. Dan zo:
http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#
Edit: Dankje witlof
[ Voor 68% gewijzigd door harydoo op 17-03-2010 10:03 ]
username: jemoeder
userid: 33386
Team: Crew Redt Einstein Weer
Om er 'n beetje pit in te gooien :]
Adios
Niet direct weer vertrekkenjemoeder schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:05:
Aanmelding:
username: jemoeder
userid: 33386
Team: Crew Redt Einstein Weer
Om er 'n beetje pit in te gooien :]
Adios
Niet ons zuurverdiende plaatsje inpikken he?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
username: dabean
userid: 496390
Team: Einstein Mad Cow Crunchers (E=MC²)
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
En ook deze graag toevoegen:
HenkM2 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:04:
Ik sluit me graag aan bij EMCC, dit vanwege het prachtige acroniem.
Bevestig je dit even Witlof?

Overigens, ik heb me net even geregd op Einstein@Home-site. Waarschijnlijk duikel ik dus binnenkort op in de stats als ik wat werk heb gedaan of moet ik zelf even m'n userspulletjes hier posten?
Edit: ik snap het al.
UserID = 496398
Edit: subteam D=PC2 heeft nu ook Twitter @ http://twitter.com/DisPCkwadraat . Die mag erbij in de TS hier
[ Voor 24% gewijzigd door Jejking op 17-03-2010 13:27 ]
Ik zal het voortaan melden als er een nieuw lid bijkomtXaverius schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:18:
Even aan alle stampedesubteams, ik lees de stampedeteamtopics vrijwel niet.
Dus als er aanmeldingen zijn in dit topic, verwijs het liefst al die nieuwe members even naar het aanmeldtopic, dan mis ik niks.
* Xaverius out.

Vetje92 (495313) en weebl (496251) zijn er bijgekomen.
Je staat erbijJejking schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:13:
Edit: subteam D=PC2
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik heb dabean bij EMCC toegevoegd, maar zou je hem en HenkM bij de EMCC kunnen indelen bij de stampedeteams?
B.t.w. FOK!Schaap begint ook een leuk subteam te worden..
[ Voor 21% gewijzigd door DukeBox op 17-03-2010 19:24 ]
KloptDukeBox schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:23:
^:? Ik snap het ff niet.. check http://einstein.qik.nl/stampedemembers.php ff en geef aan wat er niet klopt
Ik zag dat Valing zich ook had aangemeld met FOKschaap tagjes (ID 496301)
Natuurlijk kunnen daar nog wel wat schaapjes bij
Ik denk dat ie doelt op dat ik (dabean) hier onder het team D=PC2 sta terwijl ik onder Einstein Mad Cow Crunchers zou moeten staan.DukeBox schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:23:
^:? Ik snap het ff niet.. check http://einstein.qik.nl/stampedemembers.php ff en geef aan wat er niet klopt
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Ik heb nog geen post van hem gezien dat hij meedoet, ook op FOK niet...LightLuke schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:52:
[...]
Ik zag dat Valing zich ook had aangemeld met FOKschaap tagjes (ID 496301)dus dat zijn al 9 schaapjes in onze wei.
Natuurlijk kunnen daar nog wel wat schaapjes bij
[ Voor 78% gewijzigd door Xaverius op 17-03-2010 20:18 ]
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
Vandaag logde ik weer eens in op de chat van D=PC2 en iedereen in de chat was tenminste al voor een uur of meer inactief.
Zou het niet leuker zijn als er een gemeenschappelijk chat box is voor iedereen?
Persoonlijk hou ik niet zo van hokjes denken.
Ik laat mijn PC'tje crunchen voor de wetenschap en ja ach ik woon in Nederland en ik sloot me aan bij DPC.
Ik voel me meer een Europeaan, dan een wereldburger en dan pas een Nederlander.
Goed hokjes zijn soms nodig om wat wedijver te genereren maar uiteindelijk crunchen we allen voor de wetenschap en DPC
Je kunt je bij het kleinste team in laten delen of natuurlijk gewoon de Vault Hunters joinen

Op http://einstein.qik.nl/stampede.php kun je zien hoe nu de krachtverdeling tussen de Stampedeteams er nu voorstaat. Al gaan het echte knallen pas gebeuren vanaf 1 april
Met zo'n naam kan je eigenlijk maar bij 1 team en dat is natuurlijk Einstein Mad Cow Crunchers

We hebben op irc.sorcery.net al jaren #dpcVerwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:09:
Het was een fabuleus idee om elk stampede-team een eigen draadje te geven hier op /5, zou creëer je wat leven hier.
Vandaag logde ik weer eens in op de chat van D=PC2 en iedereen in de chat was tenminste al voor een uur of meer inactief.
Zou het niet leuker zijn als er een gemeenschappelijk chat box is voor iedereen?
Persoonlijk hou ik niet zo van hokjes denken.
Ik laat mijn PC'tje crunchen voor de wetenschap en ja ach ik woon in Nederland en ik sloot me aan bij DPC.
Ik voel me meer een Europeaan, dan een wereldburger en dan pas een Nederlander.
Goed hokjes zijn soms nodig om wat wedijver te genereren maar uiteindelijk crunchen we allen voor de wetenschap en DPC
Verwijderd
Einstein Mad Cow Crunchers
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:45:
Goed argument WitlofZe kunnen trouwens best nog wat hulp gebruiken.
Einstein Mad Cow Crunchers

Wat is je user ID bij Einstein?
Het is overal een beetje karig met werkNoordvogel schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:08:
Hmm, Einstein-projectservers zijn down (in ieder geval degene die het aanmelden regelt). Had ik net heel hip een X server op mijn Win 7 desktop geregeld zodat ik eindelijk via Putty ook grafisch op m'n server zaken kan regelen (boincmgr), krijg je dit...
17-3-2010 22:32:14|lhcathome|Sending scheduler request: To fetch work. Requesting 810377 seconds of work, reporting 0 completed tasks
17-3-2010 22:32:19|lhcathome|Scheduler request completed: got 0 new tasks
17-3-2010 22:37:49|SETI@home|Sending scheduler request: To fetch work. Requesting 829584 seconds of work, reporting 0 completed tasks
17-3-2010 22:37:54|SETI@home|Scheduler request completed: got 0 new tasks
17-3-2010 22:37:54|SETI@home|Message from server: (Project has no jobs available)
17-3-2010 22:47:29|lhcathome|Sending scheduler request: To fetch work. Requesting 862701 seconds of work, reporting 0 completed tasks
17-3-2010 22:47:34|lhcathome|Scheduler request completed: got 0 new tasks
(...)
17-3-2010 23:24:45|Einstein@Home|Sending scheduler request: Requested by user. Requesting 963501 seconds of work, reporting 2 completed tasks
17-3-2010 23:25:07||Project communication failed: attempting access to reference site
17-3-2010 23:25:08||Internet access OK - project servers may be temporarily down.
17-3-2010 23:25:10|Einstein@Home|Scheduler request failed: Couldn't connect to server
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Maar daar is het akelig stil, waarschijnlijk om cpu cycles te sparen.SandStar schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:44:
[...]
We hebben op irc.sorcery.net al jaren #dpc
Verwijderd
Het is weer lente dus naar buiten met die koeien, in de wei ermee!
Maar er zijn dus nu al subteams aan het sparen en rekenen geslagen? Dat vind ik wel een pietsje jammer eigenlijk.
Aan het weer te zien is het nu lenteSandStar schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:26:
errr het is toch zaterdag pas lente?
Nog even voor de eerste 'korterokjesdag'
Wie is dat in je script met dat haast oranje haar, beetje krullerig en roze lippenstift, Wiethoofd? Geen echte redhead volgens mij, looks more like a paintjob?

Naam: | ID: |
Elteor Evo155 FreezeXJ Grandmasg Grubeater jemoeder Kuuke NiCKYsTyLe SSSF | 197066 ...... 495494 495863 495594 33386 470149 495409 496039 |
![]() ![]() ![]() |
Aanmelden kan/mag nog steeds
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Deel mij voorlopig maar bij Fok! in.Xaverius schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:10:
My bad, die code van die tabellen ook altijd...
[...]
Ik heb nog geen post van hem gezien dat hij meedoet, ook op FOK niet...
ik zit nog even te dubben om voor de verandering een keer met een ander team mee te doen
Je bent altijd bij D=PC^2 welkom hoor!Valing schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:44:
[...]
ik zit nog even te dubben om voor de verandering een keer met een ander team mee te doen
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Natuurlijk, onderstaande geld nog steeds
APClll schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:43:
[...]
Wat mij betreft ben je bij ons welkom. Het clubhuis is groot genoeg
[...]
Join Stampede Team:
Stampede Team PULS R US
Naam: ID: Joy 495890 jeronimo 495266 nly32630 495864 SpekAal 484226 JohFraEl 495917 flying_pizza 495505
Stampedeteam-Usericon:Linkje
Twitter: http://twitter.com/pulsrus
Stampedeteamdraadje

FOK!Schaap
Schaapje: Arno bladerdeegroller cctl01 DJMO LightLuke MrDrako Omniej Valing (Voorlopig) Zeroku | Met ID: 495632 496299 495806 495757 494719 496100 495895 496301 495627 |
Ja maar daar heeft wel zo'n agressief schaap in lopen schijten, dat kan je je koeien toch niet voorschotelen?...en we hebben genoeg gras
Het gras van Vault Hunters is stukken lekkerder

[ Voor 8% gewijzigd door ongekend41 op 20-03-2010 00:50 ]
nope

Het is zo stil
We zitten nog maar met iets meer dan 80 stampers

Lijkt me toch niet de juiste afspiegeling van 1 van 's werelds grootste DC-teams

WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Zomaar Een Team
| ![]() | ||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() |
[ Voor 133% gewijzigd door Cow_tipping op 20-03-2010 13:29 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Of eigenlijk, ik voel me oud
Ach... niets wat zo'n Zeef T-shirt niet kan verbloemenMarcyDarcy schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:20:
Wat mij betreft heb ik de Stampede al gewonnen door de laagste user id te hebben van alle deelnemende leden. Woei![]()
\TP51/
Einstein@Home member since: 22 Feb 2005
Nog maar 31 en dan al zo ervarenMarcyDarcy schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:20:
Wat mij betreft heb ik de Stampede al gewonnen door de laagste user id te hebben van alle deelnemende leden. Woei![]()
Nou BaDu deed inderdaad eerst wel mee, maar heeft zich later teruggetrokkenDukeBox schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:23:
check http://einstein.qik.nl/stampedemembers.php ff en geef aan wat er niet klopt
quote van Badu: DPC regel vrij, Nederland heeft er al te veel
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Je staat bij de stampede statssite al goed ingedeeld. Alleen Dukebox Xaverius moet je nog even toevoegen aan het lijstje van CREWVerwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 09:51:
Nou bij deze sluit ik me aan bij CREW
Naam: Metalbaswee
UserID: 496768
R0SSI schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:05:
Alleen Dukebox moet je nog even toevoegen aan het lijstje van CREW
Daar kan DukeBox niks aan doen aangezien dat mijn post is. En aangezien DukeBox hier op /5 geen mod of admin is mag hij mijn posts niet wijzigen.R0SSI schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:05:
[...]Je staat bij de stampede statssite al goed ingedeeld. Alleen Dukebox moet je nog even toevoegen aan het lijstje van CREW
En omdat ik vanochtend op dat tijdstip me klaarmaakte om 15 kilometer hard te lopen in het bos over drassige paden kom ik er nu "pas" aan toe.
[ Voor 40% gewijzigd door Xaverius op 21-03-2010 13:18 ]
Stop de verwelking!
Sorry, was even in de war
Stop de verwelking!
PS, krijgt iedereen nog steeds een hoop download errors ?
Vooral nieuw toegevoegde hosts lijken hier last van te hebben ....
[ Voor 53% gewijzigd door Bastiaan V op 22-03-2010 16:50 ]
Ja, als je een team zoekt waar je naar hartelust kunt ouwehoeren e.d en wat, volgens een betrouwbare bron, zowiezo in de top 1 eindigt kun je het beste ons team joinenBastiaan V schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:47:
ik zoek ook nog een team (ENOX), wie bied het meeste
PS, krijgt iedereen nog steeds een hoop download errors ?
Vooral nieuw toegevoegde hosts lijken hier last van te hebben ....

Jij bent aan Z.E.T.

wie het eerst komt ;-)MAB The Frisian schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:11:
[...]
Ja, als je een team zoekt waar je naar hartelust kunt ouwehoeren e.d en wat, volgens een betrouwbare bron, zowiezo in de top 1 eindigt kun je het beste ons team joinen![]()
Jij bent aan Z.E.T.![]()
Dukebox, kan je mij bij zet toevoegen ? (mijn id bij e@h is 496275)
sneller F5-en volgende keer
Done en done.Bastiaan V schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:23:
[...]
wie het eerst komt ;-)
Stop de verwelking!
Welkom bij Z.E.T.Bastiaan V schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:23:
[...]
wie het eerst komt ;-)
[...]
sneller F5-en volgende keer
Damn, bitburger....
Witlof waarom hebben wij dat niet?

[ Voor 67% gewijzigd door Qazwaplol op 22-03-2010 21:14 ]
Wij hebben niet alleen bitburger, wij hebben ook Grolsch, Heiniken, Bavaria, Jupiler, Paulaner, Dommelsch, Hertog Jan, Amstel en alles wat je nog meer kunt verzinnenQazwaplol schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:13:
[...]
Damn, bitburger....
Witlof waarom hebben wij dat niet?
Stop de verwelking!
Dan wil ik wel een WestvleeterenWitlof schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:38:
[...]
Wij hebben niet alleen bitburger, wij hebben ook Grolsch, Heiniken, Bavaria, Jupiler, Paulaner, Dommelsch, Hertog Jan, Amstel en alles wat je nog meer kunt verzinnen
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
kruisje hier, kruisje daarXaverius schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:35:
Je avatar is kaput Bastiaan V, ik zie een rood kruisje.
Username: Team Boonanza~Pavla
UserID: 495523
[ Voor 12% gewijzigd door Pavla op 23-03-2010 09:28 ]
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Team: Zomaar Een Team
ID: 481545
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
Welkom!!TPbasMIE schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:55:
Ik weet niet hoeveel ik kan inzetten, maar ik wil mij bij deze ook aanmelden. Wie stemt moet ook meedoen he
Team: Zomaar Een Team
ID: 481545

nog meer versterking voor Z.E.T.!
Ik zit al genoeg met jou in 1 teamWitlof schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:56:
Einstein Mad Cow Crunchers kan ook nog wel wat versterking gebruiken hoor
Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>
Kan me voorstellen dat je wel eens wat anders/lekkerders dan witlof wilt

maar elke dag witlof gaat ook vervelen hoor
Maar niet elke dagWitlof schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:21:
Tsss, wat is er nou mis met een heerlijke Witlof oven schotel met ham en spek

Nope, vandaag wordt het Subway

Wel een Italian BMT extra vlees, extra kaas op een 30cm broodje
Welkom! Xaverius, voeg je hem even toe?Pavla schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:24:
Ik zou Crew Redt Einstein Weer aka CREW wel willen versterken
Username: Team Boonanza~Pavla
UserID: 495523