Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Wattie eigenlijk bedoelt is "jij bent aan Z.E.T."
Oeps, gespamd

[ Voor 8% gewijzigd door MAB The Frisian op 13-03-2010 12:12 ]
Hmmm. Volgens mij heb ik al eerder voor crew redt xxxx weer gecrunched....DukeBox schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:03:
Of gewoon meteen bij 'Crew Redt Einstein Weer'.
idd dat moet je niet nog een keer willenJustDutch schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:13:
[...]
Hmmm. Volgens mij heb ik al eerder voor crew redt xxxx weer gecrunched....
D=PC²!!!
Vault Hunters!
nope
Ik had hem inderdaad bij mijn lijstje toegevoegd. Zal het voortaan even iets duidelijker weergevenXaverius schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:35:
[...]
Ik denk dat R0SSI eerder bedoelde dat hij hem in zijn eigen lijstje heeft genoteerd want op qik voegt hij geen leden toe, toch? Wellicht een tip voor de stampedeteamleden, het toevoegen doen zover ik weet DukeBox, SandStar en ik op dit moment voor de stats. Dit om onduidelijkheden te voorkomen.
Gamertag for Xbox: R0SSI
Kunnen we het eens hebben over die goede oude tijd met de Forza Mucca & Los Alcoholicos meetings.

Naam: | ID: |
Elteor Evo155 FreezeXJ Grandmasg Grubeater Kuuke NiCKYsTyLe | 197066 ...... ...... 495863 495594 470149 495409 |
![]() ![]() ![]() |
Tuurlijk kunnen wij ook nog wat leden gebruiken
Mag ik je tijdmachine lenenJustDutch schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:13:
[...]
Hmmm. Volgens mij heb ik al eerder voor crew redt xxxx weer gecrunched....
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Het was: T.A.C.R. in stampede #8Mag ik je tijdmachine lenenwe zijn nog niet eens van start gegaan
En dat zijn er 3 !jeronimo schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:26:
jeronimo / 495266 wil z'n bijdrage graag aan team Puls R Us leveren.
Stampede Team Puls R Us is aangemaakt en jeronimo toegevoegd. Van de andere 2 leden weer ik de ID's niet.. dus als iemand die nog even kan melden
WoeeehoeeeeeDukeBox schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:39:
[...]
En dat zijn er 3 !
Stampede Team Puls R Us is aangemaakt en jeronimo toegevoegd. Van de andere 2 leden weer ik de ID's niet.. dus als iemand die nog even kan melden
zallik doen!
icon:

Banner:

Mijn user id = 495890
mooooohhh
[ Voor 3% gewijzigd door JoY op 13-03-2010 17:28 ]
\TP51/
Sorry, ik tel twee uit het zelfde subteam en jeroenimo. Dus om aan de regels te voldoen moet er nog steeds een derde niet Team Pastis 51-er bijkomen.DukeBox schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:39:
[...]
En dat zijn er 3 !
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Goh Xav wat ben je weer strengXaverius schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:33:
[...]
Sorry, ik tel twee uit het zelfde subteam en jeronimo. Dus om aan de regels te voldoen moet er nog steeds een derde niet Team Pastis 51-er bijkomen.

Maar je hebt zoals wel vaker gelijk, volgens de regels hebben we nog een derde niet Pastiser nodig.
Ik zit dus nog op Arjan aka nly32630 te wachten....

Als nly32630 zich in dit draadje opgeeft dan doen we zaken.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33630844
Stop de verwelking!
Mijn user id = 495513
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Bij deze geef ik me op voor Puls R Us en heeft dit team dus bestaansrechtXaverius schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:45:
Je moet eens weten hoe goed ik met een zweep ben.![]()
Als nly32630 zich in dit draadje opgeeft dan doen we zaken.
Ik heb reeds enkele oudere koetjes kennis laten maken met Einstein@home en mijn user ID is 495864.
Gr. Arjan
Zover ik kan zien heeft hij nog geen output waardoor hij nog niet in de stats staat. Dan is er ook nog geen koppeling mogelijk met een steampedeteam.
Edit: Puls R US is bij de teams geplaatst en nly32630 is toegevoegd in de stats. Alleen de TP51 mannen hebben nog geen output op einstein.
[ Voor 18% gewijzigd door Xaverius op 13-03-2010 22:44 ]
Stop de verwelking!
Welkom in onze weicctl01 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:53:
Na even een blik op het team overzicht te hebben geworpen besloten om toch het (tot dus ver) kleinste team FOK! schaap te joinen... bijdeze meld ik me aan.. met 4 (hopelijk komen er nog 6 bij) cores....
SpekAal :JohFraEl schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:29:
[...]
Goh Xav wat ben je weer streng [afbeelding]
Maar je hebt zoals wel vaker gelijk, volgens de regels hebben we nog een derde niet Pastiser nodig.
Ik zit dus nog op Arjan aka nly32630 te wachten.... [afbeelding]
User ID 484226
Als het mag bij team Puls R Us
wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal
Stop de verwelking!
Als er een ID bekend is, staat deze binnen 30 min. in de stats.Xaverius schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:31:
Zover ik kan zien heeft hij nog geen output waardoor hij nog niet in de stats staat. Dan is er ook nog geen koppeling mogelijk met een steampedeteam.
Leuk.HenAadNel schreef op zondag 14 maart 2010 @ 00:04:
[...]
SpekAal :
User ID 484226
Als het mag bij team Puls R Us
Nu nog een paar krachtige crunchers erbij en ons team kan er flink tegenaan.
Van wanneer tot wanneer loopt de stampede nou eigenlijk?
Ik lees in de TS dat er tussen 1 en 7 april de stampede al loopt en dan op 7 april blijven er 6 teams over. Tot welke datum loopt de stampede?
[ Voor 26% gewijzigd door nly32630 op 14-03-2010 01:40 ]
Gr. Arjan
Moet dat dan?Xaverius schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:31:
[...]
Alleen de TP51 mannen hebben nog geen output op einstein.
nu al bedoel ik?
\TP51/
De stampede loopt van 1 tot 30 tot en met 31 aprilnly32630 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 01:30:
[...]
Leuk.
Nu nog een paar krachtige crunchers erbij en ons team kan er flink tegenaan.
Van wanneer tot wanneer loopt de stampede nou eigenlijk?
Ik lees in de TS dat er tussen 1 en 7 april de stampede al loopt en dan op 7 april blijven er 6 teams over. Tot welke datum loopt de stampede?

Einstein Mad Cow Crunchers (verkort E=MC²)
2crashandburn | 495284 |
DPC_Rush | 495208 |
Goozer | 494455 |
Grass460 | 495679 |
harydoo | 495380 |
itsalwaysme | 495513 |
jpiwf | 472849 |
kul | 495608 |
Phyth0n | 488070 |
Qazwaplol | 168768 |
Theadalus | 464369 |
Witlof | 495368 |
Stampededraadje: [Stampede]Einstein Mad Cow Crunchers
Doet u mij maar bij D=PC² als dat nog mag (heb maar een klein koetje)
user: [DPC]Division_Brabant~Devino
id: 495803
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Maar als ik dan terug kom, zit mijn koetje weer vol nieuwe energie, waardoor zij harder voor DB kan grazen
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Yo just registred: Johfrael User-ID: 495917Xaverius schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:31:
[...]
Alleen de TP51 mannen hebben nog geen output op einstein.
Dat moet automagisch gebeuren door een/de statsbouwer(s).hyptonize schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:56:
Moeten we trouwens ook de subteams aan onze usernames toevoegen of gebeurt dat al automatisch door de statsbakker?
Wat ik me afvroeg is de leiding van einstein@home eigenlijk op de hoogte dat er een stampede op hun project word gehouden. Misschien kunnen ze dan beter de grote vraag naar WU's aan.
[ Voor 44% gewijzigd door MetalfanBlackness op 14-03-2010 13:28 . Reden: antoowrd op vraag hyptonize ]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Whatever
Maar 2m.. das wel erg veel..
Welkom ! bij deze toegevoegddevino schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:14:
Doet u mij maar bij D=PC² als dat nog mag (heb maar een klein koetje)
[ Voor 19% gewijzigd door DukeBox op 14-03-2010 16:23 ]
Ik weet niet of ik dit moet aangeven, of dat het vanzelf goed moet komen, anyway m'n user id is 495806
PS.. ik heb de pc's alvast proef gedraait en de eerste paar WU's zijn de deur uit...
-------edit-------
ik zie mezelf graag toegevoegd aan FOK! schaap
[ Voor 11% gewijzigd door cctl01 op 14-03-2010 16:35 ]
Zijn die WU's al gecertificeerd? Je staat namelijk ook nog niet in de gewone statscctl01 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:34:
Hellup... ik sta nog niet in http://einstein.qik.nl/stampedemembers.php
Ik weet niet of ik dit moet aangeven, of dat het vanzelf goed moet komen, anyway m'n user id is 495806
PS.. ik heb de pc's alvast proef gedraait en de eerste paar WU's zijn de deur uit...
-------edit-------
ik zie mezelf graag toegevoegd aan FOK! schaap
Sterker nog cctl01 kwam ik gisteren al tegen
Bij deze welcctl01 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:34:
Hellup... ik sta nog niet in http://einstein.qik.nl/stampedemembers.php
[ Voor 40% gewijzigd door DukeBox op 14-03-2010 17:33 ]
Voor de andere type WU's "S5R5/6" geen idee.
Maar inderdaad, aangezien er van dag 1 al aardig wat zeer zware jongens mee doen met Einstein@home verwacht ik niet zo snel een te kort aan WU's.
Wil het serverpark van 1 van die gasten wel even lenen, 127 servers met 2x dual-core opteron 2,6Ghz
Ik heb er nu ook best wel wat op draaien. .Qazwaplol schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:37:
Wil het serverpark van 1 van die gasten wel even lenen, 127 servers met 2x dual-core opteron 2,6Ghz
[ Voor 9% gewijzigd door DukeBox op 14-03-2010 17:55 ]
DukeBox schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:31:
@R0SSI zodra er een userID bekend is staat deze binnen 30 min. ook in de einstein.qik.nl statsengine.
Sterker nog cctl01 kwam ik gisteren al tegen
[...]
Bij deze welOverigens kan je zelf ook je account aanpassen aangezien jij een van de weinigen bent die geregistreerd heeft.
flying_pizza
id:495505
NICK: SSSF
TEAM crew
ID: 496039
@ hieronder.. ik heb je bij zo maar een team ingedeeld zoals eerder in dit topic gemeld. Mocht dat niet de bedoeling zijn, laat het me even weten
[ Voor 80% gewijzigd door DukeBox op 15-03-2010 00:01 ]
Het 'moet' niet, maar het punt is dat ieder project anders werkt en ik aan een ID of Username niet kan zien of het dezelfde user is.Noordvogel schreef op maandag 15 maart 2010 @ 08:28:
DukeBox, waarom moet je je eigenlijk voor elke projectsite op qik.nl opnieuw registreren?
Bijv. boinc projecten, daar is de username niet uniek en de userid is bij ieder project verschillend. Als ik toegang zou hebben tot bijv. mail adressen (en dat heb ik natuurlijk niet) zou dat wel kunnen.. Ook de unique id van boinc projecten die over alle projecten gelijk is kan ik niet uitlezen zonder login gegevens.
Alleen bij projecten zoals sob en dpad is het nodig om zo de virtuele subteams te maken maar meestal doet een subteamleider het beheer (die heeft daar de rechten voor gekregen), de rest gaat vanzelf a.d.h.v. de subteam-tag. Dan heb je alleen nog als extra dat er meer stats export mogelijkheden zijn en kun je wat dingen aanpassen naar je persoonlijke (subteam) layout wensen.
[edit]
Hmm dit is niet zo goed, alles staat stil hier:
3/15/2010 9:52:22 AM Einstein@Home Message from server: Project is temporarily shut down for maintenance
[ Voor 6% gewijzigd door DukeBox op 15-03-2010 09:54 ]
Verwijderd
JOIN US

Einstein Mad Cow Crunchers (verkort E=MC²)
2crashandburn | 495284 |
DPC_Rush | 495208 |
Goozer | 494455 |
Grass460 | 495679 |
harydoo | 495380 |
itsalwaysme | 495513 |
jpiwf | 472849 |
kul | 495608 |
Phyth0n | 488070 |
Qazwaplol | 168768 |
Theadalus | 464369 |
Witlof | 495368 |
Stampededraadje: [Stampede]Einstein Mad Cow Crunchers
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
@Jester-NL: je bent altijd welkom in ons team. Misschien dat dan onze output meer in de richting als die van D=PC² komt.
En voor de nog zoekende koeien:

Zomaar Een Team
| ![]() | ||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door R0SSI op 15-03-2010 12:16 ]
Nee, ze gaan liever voor D=PC²R0SSI schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:03:
Zijn er nog meer mensen die ons team willen joinen?
klikt u maarR0SSI schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:03:
Even een opmerking: waarom heeft Puls R Us nog geen stampededraadje?
Van Harte Welkom Hoor !!Jester-NL schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:01:
* Jester-NL gooit zichzelf nog maar een keer (voorzichtig) in de aanbieding
We zijn (nog) een klein team, met grootse plannen

[ Voor 41% gewijzigd door JoY op 15-03-2010 12:21 ]
\TP51/
Gevonden, hij stond bij oudere topics ingedeeld
Waarom staat onze C.R.E.W. twitter bij EMCC?

Puls R us heeft ook twitter: [Stampede] Team PULS R US
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Ik denk dat er even iemand wakker geschud moet wordenGrubeater schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:34:
Xaverius in "[Stampede 9] Einstein@home - het maken v..."
Waarom staat onze C.R.E.W. twitter bij EMCC?
Puls R us heeft ook twitter: [Stampede] Team PULS R US

Verwijderd

Ik heb v6.10.18 maar weer geïnstalleerd.
Verwijderd
@iconized : doet 6.10.18 het wel goed?
Whatever
Verwijderd
Sowieso om dit als een bug te mogen duiden zo ik het moeten reproduceren op een normale manier.
Ik heb wat lopen spelen met VM's vorige week twee weken geleden en deze WU's zijn opgehaald door een VM maar crunchen nu in het primaire OS maar wel met de juiste computer ID in BOINC.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 16:26 ]
Normaal gezegd hoef je je niet te bemoeien met de werkvolgorde van de BOINC-manager. De manager heeft contact met de server en het kan best zijn dat die WU's gewoon prioriteit hebben gekregen ondanks dat de deadline iets later ligt. De BOINC-manager zal het vast beter weten dan de gebruiker aangezien de gebruiker geen lijntje met het project heeft. En wat nou als een WU die een latere deadline eerder klaar is... Je krijgt voor alle WU's gewoon je punten.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:40:
Een kleine mededeling over BOINC v6.10.36 (beta): Op gezette tijden lijkt de client het nodig te vinden om aan een nieuwe WU te beginnen zonder de vorige eerst af te maken. Dit op WinXP x86.
[afbeelding]
Ik heb v6.10.18 maar weer geïnstalleerd.
Stop de verwelking!
Klopt, in theorie. Maar er zijn nogal wat BOINC-versies gereleased die even later weer werden ingetrokken JUIST omdat er problemen waren met het scheduling mechanisme. Versie 6.10.36 is er zo eentje, heel even de "recommended version" geweest, maar toch major problems. Sinds er CPU en GPU scheduling door elkaar plaatsvindt, maken ze er een zooitje van daarXaverius schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:42:
[...]
Normaal gezegd hoef je je niet te bemoeien met de werkvolgorde van de BOINC-manager. De manager heeft contact met de server en het kan best zijn dat die WU's gewoon prioriteit hebben gekregen ondanks dat de deadline iets later ligt. De BOINC-manager zal het vast beter weten dan de gebruiker aangezien de gebruiker geen lijntje met het project heeft. En wat nou als een WU die een latere deadline eerder klaar is... Je krijgt voor alle WU's gewoon je punten.
Inmiddels is 6.10.18 weer de recommended version.
Nope. Punten zijn bij de meeste projecten een gemiddelde van de twee (of meer) users die dezelfde WU inleveren. Bij projecten zonder "verificatie-WU" is het meestal een fixed getal, ingesteld door het projekt.Jejking schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:48:
Krijg je overigens meer punten op het moment dat je hem eerder dan de deadline inlevert, hoe eerder hoe meer? Volgens mij niet toch
[ Voor 55% gewijzigd door DigiK-oz op 15-03-2010 16:54 ]
Whatever
Verwijderd
Overigens zie ik net dat het in v6.10.18 ook gebeurd.
Heb de netwerk verbinding uitgezet om te kijken of het nu een BOINC-server of -client glitch is.
Ik zie ook niet wat het uit moet maken dat een WU even op 50% blijft staan terwijl een andere hogere prioriteit heeft om af te krijgen. Ik ga die WU's echt niet babyzitten hoor...
Stop de verwelking!
ik heb dat ook gemerkt ook bij andere projecten en boinc versies.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:54:
Hmm tsja maar ik vind het niet zo leuk als BOINC besluit aan een nieuwe WU te beginnen terwijl de gepauzeerde WU al voor 50% klaar is
Overigens zie ik net dat het in v6.10.18 ook gebeurd.
Heb de netwerk verbinding uitgezet om te kijken of het nu een BOINC-server of -client glitch is.
ik heb zelf zoiets als het maar allemaal op tijd de deur uit is, maak het mij niet uit en ik heb er dus nooit problemen mee gehad
nope
Natuurlijk mag je zelf de instellingen kiezen die je wil maar ik laat liever dat over aan de projectleiding in plaats van dat ik het zelf beter weet. Het gaat je in ieder geval geen extra punten opleveren.
Maar goed, zoek even het boincclient-topic op als je hier verder over wil discusseren. Dit is een stampedeteamdraadje. Gaarne weer iedereen, ook ik, weer on topic.
[ Voor 20% gewijzigd door Xaverius op 15-03-2010 18:51 ]
Stop de verwelking!
Krijg hier trouwens ook weinig WUtjes binnen...
D=PC2 wil je graag verwelkomenMaNDaRK schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:12:
Aangezien malariacontrol.net geen WUtjes meer uitdeeld. Dacht ik; MaNDaRK waarom doe je niet mee met de Stampede 9. Dus hier ben ik... en ik zoek nog een team! Dus wie wil me hebben?!
Krijg hier trouwens ook weinig WUtjes binnen...

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Mijn UID @ Einstein is trouwens: 496160
Ik dacht juist dat dit van toepassing was als je meerdere projecten runde. Dat ie bijvoorbeeld elke 60 minuten switcht tussen bijv. WCG en E@H.ongekend41 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 18:33:
In de lokale voorkeuren van Boinc kan je aangeven dat 'ie om de zoveel minuten van programma moet wisselen. Standaard staat dat geloof ik op 60 minuten. Bij mij staat dat nu op 60000 minuten dus werkt boinc netjes 1 voor 1 de WU's af zonder te switchen
Verwijderd
Ik geloof niet dat de BOINC-server een client kan zeggen dat een bepaalde WU prioriteit heeft. Ik denk eerder dat het algoritme voor "scheduling of late WUs" in de BOINC-client "fucked-up" is.
Jammer dan maar dan zit ik op gesloten op een schip/offshore project voor de kust van Nederland. Kom wel 1 keer in de week in Vlissingen maar weet niet of ik daar eenvoudig op Internet kan.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Nee, hij switcht tussen programma's, niet tussen projecten.hyptonize schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:23:
[...]
Ik dacht juist dat dit van toepassing was als je meerdere projecten runde. Dat ie bijvoorbeeld elke 60 minuten switcht tussen bijv. WCG en E@H.
Maat OT: Wij kunnen nog wel wat nieuwe leden gebruiken

nope
Stop de verwelking!
Zou je in Stampedeteamoverzicht 2010 ook nog ff bij Puls'R'Us '

JohFraEl schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:52:
Keep up the good work Xav
Zou je in Stampedeteamoverzicht 2010 ook nog ff bij Puls'R'Us '[afbeelding] Geen stampedeteamdraadje' kunnen wijzigen in [afbeelding] Stampedeteamdraadje?Thanx!

Done!
Stop de verwelking!
Nope. Als je meerdere projecten draait, is het de minimale tijd tussen het schakelen naar een ander project. Schakelen tussen WU's binnen een project zou onder normale omstandigheden niet moeten voorkomen, tenzij er een WU klaar is natuurlijk.ongekend41 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:15:
[...]
Nee, hij switcht tussen programma's, niet tussen projecten.
Maat OT: [[Stampede] Vault Hunters teamdraadje"]Wij[/url] kunnen nog wel wat nieuwe leden gebruiken
En OT: Je linkje klopt niet, heb het in de quote hierboven al aangepast
Dat de boel fucked-up is, denken/weten zelfs de developers van BOINC, zie hun forumVerwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:52:
Ik vind dus toch ook wel raar. Als de BOINC-server pakketjes uitdeelt en de 1e rapportage hiervan beloofd iets moois in de data waarom kan de BOINC-server niet een paar dagen wachten dan?
Ik geloof niet dat de BOINC-server een client kan zeggen dat een bepaalde WU prioriteit heeft. Ik denk eerder dat het algoritme voor "scheduling of late WUs" in de BOINC-client "fucked-up" is.
En maar weer on-topic : Join de Vault hunters!
Whatever

FOK!Schaap
Schaapje: Arno bladerdeegroller cctl01 DJMO LightLuke MrDrako Omniej Valing Zeroku | Met ID: 495632 496299 495806 495757 494719 496100 495895 496301 495627 |
[ Voor 4% gewijzigd door LightLuke op 17-03-2010 16:05 ]
Het staat nu al, als PRU niet voor de Stampede-start veel meer leden krijgt, vast dat dit team straks opgaat in 1 van de 6 overgebleven teams.
Moet er tussendoor nog gehopt worden om enig evenwicht in de wedstrijd te krijgen straks of blijft het zo ?
Aangezien ik als eerste graas voor GP, daarna DPC en dan voor de onderlinge wedstrijd maakt het mij weinig uit maar voor de wedstrijd lijkt het me een beetje scheef toe.
PRU - 6
CREW - 7
FOK!SCHAAP - 7 (zullen nog wel wat schaapjes bijkomen)
EMCC - 12
VH - 12
ZET - 12
DPCC - 18
Op persoonlijke noot, ik heb altijd een kleiner team gekozen voor de stampede. Niet één waar veel van mijn subteamgenoten al in zaten, liever niet zelfs.
Stop de verwelking!
Misschien bij aanmelding het verschil niet te hoog laten oplopen.Xaverius schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:34:
Inderdaad wordt er weinig naar gekeken naar wat mensen aan output kunnen genereren. Ik vind het niet wenselijk dat wij vanuit de crew daar vooraf al sturing aangeven, behalve dat de regels worden nageleefd.
Op persoonlijke noot, ik heb altijd een kleiner team gekozen voor de stampede. Niet één waar veel van mijn subteamgenoten al in zaten, liever niet zelfs.Zodoende heb ik ook nog nooit bij de top-3 gezeten maar dat maakt mij niet uit. De outputverhoging vind ik al mooi genoeg om te zien.
Stel max. 4/5 leden meer of minder oid ? Je kunt niet een team joinen dat al 4/5 leden meer heeft dan het kleinste team ?
De individuele produktie is, uitzonderingen daargelaten, moeilijker te voorspellen.
My twocents
Dat zou ook een idee zijn ja. Maar het gaat er meer om dat het grootste team niet alleen maar groter wordt en verschil met de andere teams nog groter wordt. Zodat in het begin de kans al aardig groot is dat dat team gaat winnen...MAB The Frisian schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:42:
[...]
Misschien bij aanmelding het verschil niet te hoog laten oplopen.
Stel max. 4/5 leden meer of minder oid ? Je kunt niet een team joinen dat al 4/5 leden meer heeft dan het kleinste team ?
De individuele produktie is, uitzonderingen daargelaten, moeilijker te voorspellen.
My twocents
Het klopt inderdaad dat de productie moeilijk te voorspellen is, aangezien nog niet iedereen zijn
Ik roep bij deze al de overwinning uit!
Maar serieus: er komt nog een .plan posting op tweakers.net. Laten we die nu ff afwachten en als die stofwolken zijn verdwenen nog eens kijken hoe het er voor staat
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm