I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
- Grandmasg
- Registratie: Mei 2006
- Laatst online: 17:38
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Dus tot 1 april lekker rustig hierFreezeXJ schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:43:
Tja, moet je eens kijken wat er in april allemaal gebeurt
Grapje zeker
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
met wat voor kracht komen jullie hier heen?
Voorgaande stampedes heeft mij vooral redelijk dode fora laten zien dus van mij hoeft het niet. ik red me heel goed op /5.
Kracht? vooral koffie-aangedreven kracht. Van mijn bijdrage moet je je niet veel voorstellen. Ik werk alleen met antieke koeien
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Helaas pakt Einstein geen underscores of andere gein, of heb ik dat niet geprobeerd, maar de naam zal zo ook wel duidelijk zijn
Doet mee met 1 ouwe quadcore.
[ Voor 9% gewijzigd door FreezeXJ op 14-03-2010 21:49 . Reden: neemsjeensj ]
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
FreezeXJ schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:48:
Even statsengines pesten.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Dus als er aanmeldingen zijn in dit topic, verwijs het liefst al die nieuwe members even naar het aanmeldtopic, dan mis ik niks.
* Xaverius out.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Nog maar 24000 verschil.
Welke statsengine is 't best ?
[ Voor 22% gewijzigd door DukeBox op 17-03-2010 14:57 ]
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Dat weet ik niet, die van mij zijn hooguit 30 min. oud voor DPC (en dus ook de stampede stats). De rest update ik iedere 6 uur. Grootste probleem is dat de dumps (de team.gz en user.gz files) maar 2 keer per dag ververst worden (en daar komt nog bij dus dat daar een hoop informatie uit ontbreekt).jemoeder schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:42:
Denk dat Statsnstones.com het meest recente weergeeft.
Aangezien ik mijn 'team' stats genereer door de users bij elkaar op te tellen kloppen die dus niet met de teamstats van de engines die deze appart inlezen. Als ik het bijv. vergelijk met SoB, dan heb je een statsdump met scores per user per team, die zijn dus wel consistent met anderen.
[ Voor 27% gewijzigd door DukeBox op 20-03-2010 16:45 ]
nope
/me Freeze_XJ stuurt Ongekend op z'n weg
[ Voor 2% gewijzigd door FreezeXJ op 20-03-2010 19:55 . Reden: Flauwe auto-edit... Doe es heeeeeel gauw niet, of goed! ]
Antwoord lijkt me duidelijkongekend41 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:46:
Nee, dit team zit al vol. Hier hebben ze wel nog plek.
Grandmasg in "[Stampede] Vault Hunters teamdraadje"
[ Voor 51% gewijzigd door Grandmasg op 20-03-2010 20:06 ]
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Je weet toch dat je dit team niet mag taunten. Daar kunnen ze niet tegen.ongekend41 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:46:
Nee, dit team zit al vol. Hier hebben ze wel nog plek.
Grandmasg in "[Stampede] Vault Hunters teamdraadje"
oorzaak/gevolg (plaatje zegt meer dan woorden)MAB The Frisian schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:14:
[...]
Je weet toch dat je dit team niet mag taunten. Daar kunnen ze niet tegen.
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
"Omdat sommigen het niet kunnen laten om ff flauw te doen" laat je dan toch achterwege.Grandmasg schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:20:
[...]
oorzaak/gevolg (plaatje zegt meer dan woorden)
[afbeelding]
Wat is er nu leuker dan in elkaars teamtopics zitten taunten.
Dat is de helft van de Stampedefun.
Witlof in "[Stampede]Einstein Mad Cow Crunchers"
Ik weet wel wat er niet leuk is ....... een wijsneus die overal en nergens zijn neus insteekt en HET beter denkt te weten......MAB The Frisian schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:30:
[...]
"Omdat sommigen het niet kunnen laten om ff flauw te doen" laat je dan toch achterwege.
Wat is er nu leuker dan in elkaars teamtopics zitten taunten.
Dat is de helft van de Stampedefun.
Witlof in "[Stampede]Einstein Mad Cow Crunchers"
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Tuurlijk jong, suck6 verderGrandmasg schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:49:
[...]
Ik weet wel wat er niet leuk is ....... een wijsneus die overal en nergens zijn neus insteekt en HET beter denkt te weten......
Tuurlijk geen probleem
Ik zwaai wel als ik je voorbij ga in de stats
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Als ze eenmaal bij een team zitten dan laat ik ze met rust. Xaverius heeft het al druk genoeg zo. (hoewel, 't is over het algemeen nog best rustig)
nope
Met taunten heb ik helemaal geen probleem. Maar heb er wel een probleem mee WIE bepaald wat goed taunten of slecht taunten is...ongekend41 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 22:25:
Tsja, we hebben nieuwe leden nodig. Zolang ze zich nog niet met succes bij een team hebben aangemeld mag ik toch wel een poging doen hier te werven?Andersom mag ook, maar ik kan me geen reden bedenken waarom je je níet bij Vault Hunters zou aanmelden
![]()
Als ze eenmaal bij een team zitten dan laat ik ze met rust. Xaverius heeft het al druk genoeg zo. (hoewel, 't is over het algemeen nog best rustig)
Kritiek leveren is ook prima, maar Kritiek kun je ook terug verwachten
Maar inderdaad is het hier rustig maar 'stil' is anders
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Welkom, je staat er hier al tussen, nu Xaverius nog in het officiële topic.Pavla schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:24:
Ik zou Crew Redt Einstein Weer aka CREW wel willen versterken
Username: Team Boonanza~Pavla
UserID: 495523
User=Uplinksweetlake
Userid=497158
Nu eens zien wat ik met m'n oude q6600 nog voor elkaar kan krijgen hier.
Evo155 AKA Uplinksweetlake
Ook even een vermelding in het hoofd draadjeEvo155 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:01:
Heb inmiddels m'n bionc client weer eens aangeslingerd en Einstein@home gejoined. Voor de volledigheid:
User=Uplinksweetlake
Userid=497158
Nu eens zien wat ik met m'n oude q6600 nog voor elkaar kan krijgen hier.
Je staat in ieder geval al tussen de Stampedemembers
[ Voor 13% gewijzigd door R0SSI op 23-03-2010 21:05 ]
Gamertag for Xbox: R0SSI
Bier genoeg, wees welkom.Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:35:
Kan CREW nog wat versterking gebruiken?
Voeg mij dan maar toe... (alleen als er genoeg bier is!)
Naam: Mbc
UserID: 496332
Verwijderd

PS: User in E@H is trouwens Mbc (kweenie of dat nog wat uitmaakt)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 20:57 ]
en, dat je boinc op zoveel pc's moet installeren als service
en, dat ik die teams erg onredig verdeeld vindt, sommige teams met 21 members en andere met 10, tja dan weet ik de uitslag al fniedan, beetje ingrijpen van MODS acht ik als gewenst
en dat je op : http://einstein.qik.nl/stampede.php de stand kunt zien
en dat je je stats op http://tadah.mine.nu/ kunt zien (niet erg actueel, even op betreffende dag in kalender klikken)
ik ben alleen nog niet bekend met de scores van einstein, ik deed in het verleden WCG en F@H dus ik heb geen flauw idee hoeveel PPD ik ga genereren
@jemoeder: aantal teammembers zegt weinig, jij samen met Elteor is samen al bijna 20% van wat DPC totaal doet
offtopic: hoe krijg ik trouwens dat plaatje onder mijn naam?
http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user
[ Voor 5% gewijzigd door Cpt00kirk op 30-03-2010 17:07 ]
Betere projecten voor megaflushes zijn OGR, DPAD en ik dacht ook dat er bij Folding@Home wel wat te spelen viel. (en natuurlijk een paar kleinere DC-vault projecten als de sieves)
http://tadah.mine.nu/inde...20Power%20Cows&prefix=eah
raar dat ik ze alleen nooit heb geflushd
is een van jullie trouwens nog iets van plan met een megaflush?
volgens krijg je ook minder punten naarmate je de opdrachten later inleverd
edit:
respect voor jemoeder: http://einstein.phys.uwm.edu/hosts_user.php?userid=33386
[ Voor 13% gewijzigd door venomenal op 31-03-2010 12:46 ]
Toppie, nu op naar de 1000
Megaflush, ja mag volgens mij niet maar moet je aan MODS vragen. Als allowed is misschien dat ik dat aan 't eind ga proberen, of waarom niet iedereen (van crew) een harde eindknalvenomenal schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:59:
is een van jullie trouwens nog iets van plan met een megaflush?
volgens krijg je ook minder punten naarmate je de opdrachten later inleverd
respect voor 480 credits, kan toch hét verschil maken
Cores doen 't altijd beter hè, jammer dat we niet over zoveel Xeon pc's beschikken, die gaan lkr hard
die PC's staan zeker niet aan 's nachts?jemoeder schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:41:
ja nee, daar zitten ook pc's bij die niet meer actief zijn, je moet bij LAST CONTACT kijken rechts, zijn er nu ongeveer 130, probeer morgen nog ff wat te installeren om ff wat omhoog te halen
Cores doen 't altijd beter hè, jammer dat we niet over zoveel Xeon pc's beschikken, die gaan lkr hard
ik schrok wel van de scores van de andere teams, ik had niet verwacht dat die zo hard gingen
[ Voor 0% gewijzigd door venomenal op 01-04-2010 08:56 . Reden: verkeerde smiley 8)7 ]
Ik laat nu wel een daling zien helaas van 2 t/m 5 april, daarom ben ik nu extra hard aan de bak om beetje te compenseren. daarna komt alles goed. Succes Crew
Ik ook hoor.. t/m 8 april zelfs dus doe maar rustig aanjemoeder schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:10:
Ik laat nu wel een daling zien helaas van 2 t/m 5 april..
kan je daar geen 8 mei van maken?DukeBox schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:34:
[...]
Ik ook hoor.. t/m 8 april zelfs dus doe maar rustig aan
Ben je bang het anders niet te kunnen winnen?
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Een verpletterende overwinning is ook niet leuk!devino schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:42:
[...]
Ben je bang het anders niet te kunnen winnen?
Een nipte overwinning is des te leuker
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Erg lastig die paasdagen he, alle bedrijven dicht, daar gaat je winst, i totally agree XDDukeBox schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:34:
[...]
Ik ook hoor.. t/m 8 april zelfs dus doe maar rustig aan
maar ik zit op je lip met mn total credit. En stampede..
Venomenal, goed bezig jongen keep up the good work, rest ook natuurlijk
Wel uitkijken voor ZET mensen
Ben niet dicht, heb juist een bere klus waar ik zelfs mijn testomgeving voor moet inzetten.jemoeder schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:26:
Erg lastig die paasdagen he, alle bedrijven dicht, daar gaat je winst, i totally agree XD
Tegenwoordig die 3d hype.. moet nu wat renderen daarvoor maar 2d -> 3d is dus niet 2x zoveel werk maar 16x aangezien er ook geen color en sync mismatches mogen zijn e.d.
Ja.. das erg leuk moet ik zeggen..maar ik zit op je lip met mn total credit. En stampede..
[ Voor 17% gewijzigd door DukeBox op 01-04-2010 21:15 ]
ja bedankt he! ik kan niet tippen aan jou natuurlijk, maar we doen allemaal ons best.jemoeder schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:26:
[...]
Erg lastig die paasdagen he, alle bedrijven dicht, daar gaat je winst, i totally agree XD
maar ik zit op je lip met mn total credit. En stampede..
Venomenal, goed bezig jongen keep up the good work, rest ook natuurlijk![]()
Wel uitkijken voor ZET mensen
Ik moet alleen wel zeggen dat ik nu echt op mijn max zit, dus meer valt er niet echt te halen jammer genoeg.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
toch jammer dat we geen users meer erbij mogen hebben, ik vind dat ze ook een beetje naar het aantal users per team moeten kijken
ik had t nog gezegd met die members, we hebben echt meer members nodig.. De teams zijn erg onredig verdeeld, die zie je nu echt uitlopen, straks nog meer.. werden gewoon genegeerd
Dat ziet er goed uit, was dat een flush of blijf je die output genereren?
jammer dat de stampede stats niet werken
Mn credits lopen nu weer op btw, moest even wat pc's installeren lol
Het zou leuk zijn als we ze binnenkort inhalen
Megaflushen tijdens een stampede is niet toegestaan.
Wil je toch megaflushen? Prima, maar dan doe je dit niet als lid van een stampede team.
We halen die gasten wel in, ik zeg het je
je weet wat ze zeggen he: belofte maakt schuldjemoeder schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:28:
Zekers, alleen in de weekends heb ik een dip, aangezien de pc's dan uitstaan. maar komende week dagelijkse output van 48000. en stijgende want ben van plan nog veel pc's te gaan installeren muhaha
We halen die gasten wel in, ik zeg het je
* venomenal heeft net zijn 2 quads weer even aan gezet
@Elteor: Kan jij niet eventjes een paar keer zo'n output genereren als op 5 april?
[ Voor 8% gewijzigd door venomenal op 15-04-2010 09:27 ]
het zou wel leuk zijn gezien het aantal leden in ons team vergeleken met de rest
Ik zal in 't weekend Vault Hunters even alle zee van ruimte en tijd geven om lekker uit te lopen. Hebben ze toch nog een kleine lichtje in de duisternis, anders zou de laatste bladzijde van het Vault droomverhaal niet kunnen worden omgeslagen. Afgeschreven zijn gunnen we natuurlijk niemand. 'T ziet er allemaal een beetje depressief uit daar. Zo zie je maar. Kiezen is verliezen.
De Vault Hunters mogen gewoon van geluk spreken dat ik niet altijd alles mee kan draaien of tijd heb om dingen te controleren
Ik ben benieuwd of jullie nog steeds zo hard stampen als jullie de electriciteit rekening uit je eigen zak moeten betalen. Want het gras groeit niet vanzelf
We kijken als DPC-crew natuurlijk ook naar opvallende "flushjes". Wanneer iemand een opvallende flush ziet dan zien we liever dat de DPC-crew hier van op de hoogte wordt gesteld in plaats van opmerkingen te plaatsen.
Zo weten we in dit geval dat wanneer Elteor het op zijn heupen krijgt hij zo ongeveer iedereen er uit kan flushen. Jammer genoeg zit hij in het verkeerde stampedeteam.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
dat is wel waardeloos inderdaad, besef je alleen wel dat dit waarschijnlijk het verschil tussen 1e en 2e plaats isjemoeder schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:56:
Ja hoor, door weer een database error vanochtend van boinc, tellen al mn pc's 265 uur af tot ze weer connectie maken en nieuwe WU's kunnen downloaden. Ik ga niet elke pc handmatig het project bijwerken, ben ik volgend jaar nog niet klaar. Gaat onze winst
11 dagen lijkt me trouwens wel overdreven lang, is dat echt zo?
Morgen is alles weer goed i hope
Stop de verwelking!
Toch leuk dat we ondanks dat het erg spannend was, toch met het in verhouding kleine aantal deelnemers t.o.v. andere teams toch een mooie score neer hebben weten te zetten.
Jemoeder en Elteor
Ik hoop dat ik volgend jaar weer met CREW mag flushen