Ik ben sinds vandaag actief onder de naam (DPC)Biertjuh
En zoals jullie misschien nu al snappen......
IK MOET EEN TEAM HEBBEN!!!!!
Dus wil je mij in je team hebben.... doe even hier op tweakers een dmtje......
ooh ja,
WIE HET EERST MAILT WIE HET EERST KRIJGT......
biertjuh?.....
Jij bent aan Z.E.T.biertjuh? schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:00:
Gasten....
Ik ben sinds vandaag actief onder de naam (DPC)Biertjuh
En zoals jullie misschien nu al snappen......
IK MOET EEN TEAM HEBBEN!!!!!
Dus wil je mij in je team hebben.... doe even hier op tweakers een dmtje......
ooh ja,
WIE HET EERST MAILT WIE HET EERST KRIJGT......
biertjuh?.....

Neem maar een biertje mee
[ Voor 3% gewijzigd door MAB The Frisian op 02-04-2010 18:08 ]
Nog een halve dag en we staan 3de (als alles goed gaat) en dan mogen we geen mensen meer aannemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 02-04-2010 18:08 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
kan iemand van Z.E.T. mij per dm vertellen hoe ik dan dat team kan joinen??? of heb ik via deze post mij nu aangemeld bij zet en hoef ik verder niks te doen in programma's????
498392biertjuh? schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:57:
en wat is dan mijn user id???? mijn gebruikersnaam???? die is (DPC)Biertjuh
Even naar your account.biertjuh? schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:57:
en wat is dan mijn user id???? mijn gebruikersnaam???? die is (DPC)Biertjuh
http://einstein.phys.uwm.edu/home.php
[ Voor 6% gewijzigd door MAB The Frisian op 02-04-2010 19:11 ]
http://einstein.phys.uwm.edu/
En dan klikken op Your Account.
Dan krijg je een pagina waar je je info kunt zien.
En daar staat User ID. Post dat even hier.
Wij gaan dus gewoon eerste worden met alle nieuwe output die we er bij gaan krijgen.
Z.E.T. hem op !
tot die tijd blijven we ons best doen
en er zijn er een aantal die al daarvoor hebben aangemeld, maar ik laat het over aan xaverius
[ Voor 35% gewijzigd door Rubeo38 op 02-04-2010 20:19 ]
Zie Xaverius in "[Stampede 9]Dan ga je op jacht naar nieuwe teamleden. Dit kan tot 31 maart, 23:59, daarna worden de teams bevroren en gaan we de stampede in. Op 7 april evalueren we de teams en mag de top-6 van de teams door. De crunchers wiens team vervalt (en die na 1 april zich aangemeld hebben) kunnen overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Zo hopen we de strijd interessant te houden.
Sorry

[ Voor 10% gewijzigd door JohFraEl op 02-04-2010 20:22 ]
Alleen zijn we nu net op 3 terecht gekomen.
Dus .... maar we willen natuurlijk niet vals spelen.
We hebben Xaverius er al over geDMt dus we zullen zien.
De teams die op dit moment buitengesloten zijn zijn:Xaverius schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:24:
Voor deze stampede buigen we de regels een klein beetje. Normaal worden aanmeldingen na 1 april 00:00 uur pas op 7 april verwerkt. Bij de keuze voor een stampedeteam die dan gemaakt kan worden is de top-3 uitgesloten.
Omdat er dit jaar geen team op 7 april verwijderd wordt, er zijn 6 teams + FOKschaap, hebben we na kort overleg besloten dat aanmeldingen gewoon meteen verwerkt kunnen worden. De regel dat de top-3 van de stampedeteams buitengesloten zijn van nieuwe deelnemers blijft wel staan.
Wanneer er aangegeven wordt dat er geen voorkeur is voor een team dan wordt er voor het team gekozen die het minste aantal punten heeft.
- Vault Hunters
- D=PC2
- ZET
Sorry guys, zoals hierboven al eerder opgemerkt is staat ZET in de top-3 en is daardoor niet meer toegankelijk voor nieuwe leden. De reden hiervoor is om er voor te zorgen dat alle teams wat dichter bijelkaar staan en zo de strijd leuker wordt voor de gehele stampede.
Ik weet niet of jullie al een alternatief stampedeteam in de kijker hebben?
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Mag het dan weer wel?
De stats site is down op dit moment dus ik heb geen idee hoeveelste we staan.
http://einstein3.qik.nl/stampede.php
Yep ... we staan weer 4de.
Voeg ze maar toe !
Stiekem je clients op pauze zettenKain_niaK schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:08:
En als we weer 4de komen te staan? Mag het dan weer wel?
De backup http://einstein3.qik.nl/stampede.php is upDe stats site is down op dit moment dus ik heb geen idee hoeveelste we staan.
en nu staan jullie weer 3e...Kain_niaK schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:16:
Ah er is een backup
http://einstein3.qik.nl/stampede.php
Yep ... we staan weer 4de.
Voeg ze maar toe !
ff denken hoe we dit gaan oplossen want dat werkt natuurlijk niet zo
Ik zou zeggen dat het gaat om de positie in de laatste Stampede stats. Die van gisteren dus. Intraday fluctuaties zijn niet van belang. Oh en sparen mag niet, dus ff de output een dagje tegenhouden is geen optie. Dat kunnen we allemaal en dat is niet de bedoeling.SandStar schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:26:
[...]
en nu staan jullie weer 3e...
Je zou zelfs kunnen doen dat de teams die in de top 3 hebben gestaan geen nieuwe leden meer mogen ontvangen (in de 1e week). Als je dan op dag 2 van 3 naar 4 zakt dan is het pech (maar dan is het voor de nieuwe nummer 3 ook afgelopen). Misschien is dat een manier om gemanipuleer te voorkomen?
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Gewoon aan Einstein Mad Cow Crunchers toevoegenSandStar schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:26:
[...]
Of als een team aan het einde van de dag in de top 3 staat, dan mogen er de komende 2 dagen daarop geen nieuwe leden aan worden toegevoegd. Dus niet naar de output halverwege de dag kijken, maar naar de output van gisteren en eergisteren.
[ Voor 30% gewijzigd door antonboonstra op 03-04-2010 11:53 ]
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
afhankelijk van wat jullie uiteindelijk beslissen, lijkt het me wel eerlijk dat de mensen die zeggen hebben aangemeld voor dat we 3e stonden gisteren ( Biertjuh en killzone (zie ZET topic) sowieso aan ZET toe te voegen,
suc6 met beslissen in ieder geval
Dit is aan de DPC CREW om te beslissen wat ze er mee gaan doen of hoe ze het gaan doenantonboonstra schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:48:
[...]
Gewoon aan Einstein Mad Cow Crunchers toevoegenWe kunnen wel wat extra leden gebruiken.
Of als een team aan het einde van de dag in de top 3 staat, dan mogen er de komende 2 dagen daarop geen nieuwe leden aan worden toegevoegd. Dus niet naar de output halverwege de dag kijken, maar naar de output van gisteren en eergisteren.
ze zijn inmiddels in spoed overleg
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Vanuit de DPC-crew zijn we het unaniem eens dat we de top-4 uitsluiten voor nieuwe deelnemers. De reden hiervoor is dat het verschil tussen plaats 3 en 4 zo klein is dat het oneerlijk zou zijn om een team dat toevallig op dat moment op plek 4 staat voordeel te geven.
Ook staan de teams buiten de top-4 nog op wat *kuch* achterstand en hierdoor wordt de strijd hopelijk op meerdere posities gestreden.
We snappen dat we hierbij twee teams teleurstellen maar ook DPC-crewleden zitten in deze teams. Dus als de 3 nieuwe stampedecrunchers nog willen meedoen, zouden jullie dan een ander team willen kiezen?
De opties zijn:
- FOKschaap
- Pulse R Us
- Einstein Mad Cow Crunchers
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
die hadden zich al aangemeld voor dit begon te spelen
[ Voor 17% gewijzigd door Rubeo38 op 03-04-2010 12:27 ]
Stop de verwelking!
voor de rest dan maar suc6 met de komende 28 dagen!
Aan de teams die wel in aanmerking komen .... begin al maar te lobbyen voor garcia.
Die heeft een output van 8000 punten per dag.
Wat biertjuh en killzone gaan doen daar heb ik geen idee in.
Ps. Ik heb momenteel al 3 pc's aan het draaien, dus ik haal hopelijk de 4000 per dag, als die pending credits nou eens opschieten, sommige staan al 2/3 dagen open....
Correctie, die pending komen meestal vanzelf goed. Ik heb een Workunit op 20 maart en eentje op 22 maart succesvol verzonden, maar de punten daarvoor zijn nog steeds pending. En de deadline van 1 april is ook al voorbij...Qazwaplol schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:55:
... die pending komen vanzelf goed ...
@Painkill: Welkom bij de Einstein Mad Cow Crunchers
[ Voor 14% gewijzigd door antonboonstra op 03-04-2010 17:15 ]
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
In dit geval heeft waarschijnlijk de 2de user die de betreffende WU ook moest doen deze niet op tijd ingeleverd of een verwerkingsfout en is die aan een 3de user gegeven.
Ik snap het nu, er zijn 2 mensen die precies hetzelfde moeten doen, en het is wachten op de andere persoon dan. Ik heb maximaal een wachtrij van 1 dag, en maak het ook af in die tijd, dus dat zal wel zijn waarom er veel pending is. In ieder geval ben ik straks officieel bij EMCC en kan ik mooi 4000 punten per dag bijdragen!painkill schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:03:
Ok, gezien de omstandigheden, doe nummer 497645 maar bij Einstein mad cow crushers.
Ps. Ik heb momenteel al 3 pc's aan het draaien, dus ik haal hopelijk de 4000 per dag, als die pending credits nou eens opschieten, sommige staan al 2/3 dagen open....
Stop de verwelking!
Xaverius schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:07:
Maar jullie hebben wel meer CPU's tot jullie beschikking dan wij... Ik vind dat niet eerlijk. Weet je wat, jullie de users en wij de CPU's, deal?

Stop de verwelking!
Dat zijn inhaaljobs, bijvoorbeeld jobs die eerder zijn uitgestuurd maar die nooit zijn terugggestuurd. Na de deadline stuurt de server de task naar iemand anders. Dit kan je zien op de einstein site als je naar de workunit details kijkt trouwens, onder workunit details.hyptonize schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:56:
Wat ik trouwens raar vind is dat er nog steeds wat S5R6sse2 taken in mijn lijst staan, terwijl die toch al bijna een maand zijn afgelopen?
Volgens deze pagina zijn er nog ongeveer 9000 workunits die nog niet klaar zijn.
[ Voor 2% gewijzigd door _Sunnyboy_ op 04-04-2010 17:01 . Reden: typo ]
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
We zijn trouwens echt lekker bezig:

Verwijderd
498096
Verwijderd
Thnx! Misschien verstandig om dit weer in de startpost te vermelden?Wiethoofd schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:57:
http://einstein.qik.nl/stampede.php en de backup http://einstein3.qik.nl/stampede.php en het ledenoverzicht staat op: http://einstein.qik.nl/stampedemembers.php (maar geen van dit alles werkt atm)
Geen voorkeuren: 498674
edit: ooh ja, en ik ben een enorme n00b
[ Voor 23% gewijzigd door Polyphemus op 05-04-2010 22:18 . Reden: ff nickchange gedaan, voor de duidelijkheid ]
Je zult toch zelf een keuze moeten maken.
Uiteraard heb ik het liefst dat je ons team (Einstein Mad Cow Crunchers) komt versterken, maar om de strijd nog een beetje spannend te houden, kunnen de andere twee teams ook wel nieuwe leden gebruiken.Xaverius schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:23:
De opties zijn:
- FOKschaap
- Pulse R Us
- Einstein Mad Cow Crunchers
Ach, wie het eerst komt wie het eerst maaltantonboonstra schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:31:
@C4l1m3r0
Je zult toch zelf een keuze moeten maken.
[...]
Uiteraard heb ik het liefst dat je ons team (Einstein Mad Cow Crunchers) komt versterken, maar om de strijd nog een beetje spannend te houden, kunnen de andere twee teams ook wel nieuwe leden gebruiken.
Welkom! Nu alleen nog even afwachten wanneer Xaverius de nieuwe leden kan indelen.C4l1m3r0 schreef op maandag 05 april 2010 @ 22:19:
[...]
Ach, wie het eerst komt wie het eerst maaltGraag maak ik deel uit van Einstein Mad Cow Crunchers
Ben wel benieuwd naar reacties maar een snelle google actie van mijn kant heeft niet veel resultaat gegeven...
Die twee sites verschillen qua statistieken wel flink. Wat betreft mijn flush history voor 1 april komt tadah.mine.nu met 4442 punten en eah.lospetitos.net met 3054 puntenMarcyDarcy schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:45:
Beter iets dan niets, normale (zijnde niet de stampede) stats van DPC kun je vinden bij Marcelloz en TaDaH
Als jij "dabean" als userid hebt, hou het dan maar op 4442 punten.antonboonstra schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:31:
[...]
Die twee sites verschillen qua statistieken wel flink. Wat betreft mijn flush history voor 1 april komt tadah.mine.nu met 4442 punten en eah.lospetitos.net met 3054 punten
Whatever
Verwijderd
-Edit:
Zo te zien beginnen ze juist weer een beetje te werken
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 13:35 ]
[h1]Pending crunchers[/h1]
Doordat er een probleem is met de statistieken afkomstig van qik zijn er een aantal nieuwe aanmeldingen nog niet verwerkt in de qikstats. Nu is dat in zoverre geen probleem aangezien die statistieken niet geraadpleegd kunnen worden.
Hieronder worden de nieuwe aanmeldingen genoemd met een eventueel stampedeteam.
[table][tr][td width=150]Naam[/td][td]Stampedeteamkeuze[/td][/tr]
[tr][td]Acidfire[/td][td]FOKschaap[/td][/tr]
[tr][td]biertjuh?[/td][td][/td][/tr]
[tr][td]C4l1m3r0[/td][td]Einstein Mad Cow Crunchers[/td][/tr]
[tr][td]Mad-n9ntje (garf75)[/td][td]Einstein Mad Cow Crunchers[/td][/tr]
[tr][td]painkill[/td][td]Einstein Mad Cow Crunchers[/td][/tr]
[tr][td]SergioG829[/td][td]FOKschaap[/td][/tr][/table]
[ Voor 3% gewijzigd door Xaverius op 08-04-2010 22:00 ]
Stop de verwelking!
Ik heb zojuist in de qik-stats de nieuwe deelnemers toegevoegd aan de teams en ze staan er ook al in. Alleen biertjuh? heeft nog geen alternatief team voor ZET gegeven dus die staat nog open.
Stop de verwelking!
Biertjuh blijft van harte welkom bij ZET
Wat wil je drinken kerel?

Vraag me eigenlijk af of je ook echt samenwerkt met de mensen uit je Team... Dan zouden we toch op dit moment minder pending credits moeten hebben, omdat we met ze alle aan spelen zijn.
Iedereen, globaal gezien uiteraard, kan aan eenzelfde wuutje werken.Stollie schreef op zondag 11 april 2010 @ 03:34:
Pending credit loop ook lekker op: 2,295.89
Vraag me eigenlijk af of je ook echt samenwerkt met de mensen uit je Team... Dan zouden we toch op dit moment minder pending credits moeten hebben, omdat we met ze alle aan spelen zijn.
/gaat naar juiste topic toe.
[ Voor 29% gewijzigd door AlexanderB op 11-04-2010 21:27 ]
Had je een teamvoorkeur aan moeten geven ipv 'het zwakste team' of 'gooi me maar ergens bij' te zeggenAlexanderB schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:21:
ik zit in fokschaap (ik heb niets met fok, maar vooruit)
Stop de verwelking!
Reg 499695
[ Voor 13% gewijzigd door _Alkaline op 14-04-2010 20:56 ]
Ben je al te laat voor. (naar mij weten)._Alkaline schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:54:
Wil graag in FOK!Schaap, maar weet niet hoe.
Reg 499695
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Volgens mij moet dat nog wel lukken. ff overleg met Xaverius en dan mikt hij of ik je wel in het FOK!Schaap team_Alkaline schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:54:
Wil graag in FOK!Schaap, maar weet niet hoe.
Reg 499695
Stop de verwelking!
Beiden er bij gezet, maar TroaS (id: 499540?) is geen DPC lid, dus vandaar dat de punten er ook niet bij komen te staan.Wiethoofd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 00:24:
Misschien wel zo leuk om TroaS in "[Stampede 9] Hitparade van week 2" ook te benaderen en in te delen bij FOKschaap mocht _Alkaline ook mogen![]()
Welk team zoekt nog een lid?
User-id is iig 499738 (PauseBreak, net als hier).
Nee, merp!
Puls of Fokschaap. De rest is momenteel uitgesloten van nieuwe ledenPauseBreak schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:32:
Ik meld me hier ook even! Heb op de site DPC alvast als mijn team ingesteld, dus die punten zouden erbij moeten komen
Welk team zoekt nog een lid?
User-id is iig 499738 (PauseBreak, net als hier).
Nee, merp!
Gamertag for Xbox: R0SSI
Volgens mij heb ik even gemist dat er bij E=MC2 (Einstein Mad Cow Crunchers) geen leden meer mogen komen...SandStar schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:38:
[...]
Puls of Fokschaap. De rest is momenteel uitgesloten van nieuwe leden

Ik had het ook al wat eerder gemeld, nieuwe leden worden onderaan toegevoegd.Xaverius schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:46:
Ik zie geen probleem met nieuwe aanmeldingen voor FOK of Pulse.
Stop de verwelking!
antonboonstra schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:41:
Volgens mij heb ik even gemist dat er bij E=MC2 (Einstein Mad Cow Crunchers) geen leden meer mogen komen...
Precies, als ik het zo lees geld het alleen voor 'Vault Hunters', 'Crew Red Einstein Weer' en 'D=PC²'. Echter, overstappen is natuurlijk niet hetzelfde als achteraf joinen.Xaverius schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:35:
Dan ga je op jacht naar nieuwe teamleden. Dit kan tot 31 maart, 23:59, daarna worden de teams bevroren en gaan we de stampede in. Op 7 april evalueren we de teams en mag de top-6 van de teams door. De crunchers wiens team vervalt (en die na 1 april zich aangemeld hebben) kunnen overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Zo hopen we de strijd interessant te houden.
Daarnaast hebben we nu een top 7 teams, maar ik gok dat FoK!Schaap daar de uitzondering op is.
Misschien dat iemand van de crew dit kan bevestigen ?
[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 19-04-2010 09:22 ]
Bij deze mijn derde post hierover voor de duidelijkheid, dit is al eerder binnen de crew overlegd.Xaverius schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:51:
[...]
Ik had het ook al wat eerder gemeld, nieuwe leden worden onderaan toegevoegd.
Verder is de quote die DukeBox post al achterhaald aangezien we al eerder hebben gemeld dat de top-3 niet van toepassing was vanwege het zo dicht op elkaar zitten van de teams. Het is zes stampedeteams en dan nog FOKschaap die door mogen gaan.
Wat wij vanuit de DPC-crew graag willen zien is dat alle teams dicht bij elkaar zitten, dit is ook de reden dat het dit jaar net ietsje anders is gegaan. Maar als mensen graag alleen hun eigen subteam willen zien groeien...

Zelf zit ik ook in EMCC...
[ Voor 62% gewijzigd door Xaverius op 19-04-2010 09:39 ]
Stop de verwelking!
Dit is waarschijnlijk alleen binnen de crew overlegd, want ik kan het niet terug vinden dat je dit eerder hebt vermeld, alleen deze post waarin je aangeeft dat alleen bij de laatste 3 teams leden kunnen worden toegevoegd.Xaverius schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:51:
[...]
Ik had het ook al wat eerder gemeld, nieuwe leden worden onderaan toegevoegd.
Voor de duidelijkheid (want blijkbaar is/was het niet duidelijk) is het misschien een idee dat zulk soort dingen aan de startpost worden toegevoegd, samen met het standpunt over megaflushen bijvoorbeeld?
Stop de verwelking!
Verwijderd
--Edit
Thanks!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 12:30 ]
want dr is (mogelijk) iets mis met die pc, hij gaf voorheen bluescreens iedere +/- 40 minuten, nu voeding vervangen, kijken of ie nu wel fatsoenlijke resultaten blijft geven.. (n quadcore pc niet inzetten is ook zonde, na 2 dagen foutloos memtesten nogsteeds niet, dus dan maar weer verder met de stampede..)