[Stampede 9] Einstein@home - het maken van stampedeteams

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Alkaline
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-07-2024
Wil graag in FOK!Schaap, maar weet niet hoe.

Reg 499695

[ Voor 13% gewijzigd door _Alkaline op 14-04-2010 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
_Alkaline schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:54:

Reg 499695
Ben je al te laat voor. (naar mij weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:49

DukeBox

loves wheat smoothies

Nee hoor.. fokschaap kan altijd gejoined worden zover ik weet. Ik wacht even op bevestiging van de crew maar zo ja, dan wordt je met terug werkende kracht in fok! gestopt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:57

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
_Alkaline schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:54:

Reg 499695
Volgens mij moet dat nog wel lukken. ff overleg met Xaverius en dan mikt hij of ik je wel in het FOK!Schaap team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien wel zo leuk om TroaS in "[Stampede 9] Hitparade van week 2" ook te benaderen en in te delen bij FOKschaap mocht _Alkaline ook mogen ;) :>

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Topicstarter
Op dit moment ben ik niet in staat om nieuwe aanmeldingen in te delen, vanavond of morgen waarschijnlijk. Ik zie geen probleem met nieuwe aanmeldingen voor FOK of Pulse. DukeBox of Sandstar zouden eventueel al de qik-stats kunnen updaten met de nieuwe aanmelding(en).

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Wiethoofd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 00:24:
Misschien wel zo leuk om TroaS in "[Stampede 9] Hitparade van week 2" ook te benaderen en in te delen bij FOKschaap mocht _Alkaline ook mogen ;) :>
Beiden er bij gezet, maar TroaS (id: 499540?) is geen DPC lid, dus vandaar dat de punten er ook niet bij komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

Ik meld me hier ook even! Heb op de site DPC alvast als mijn team ingesteld, dus die punten zouden erbij moeten komen :)
Welk team zoekt nog een lid?

User-id is iig 499738 (PauseBreak, net als hier).

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:57

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Topicstarter
PauseBreak schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:32:
Ik meld me hier ook even! Heb op de site DPC alvast als mijn team ingesteld, dus die punten zouden erbij moeten komen :)
Welk team zoekt nog een lid?

User-id is iig 499738 (PauseBreak, net als hier).
Puls of Fokschaap. De rest is momenteel uitgesloten van nieuwe leden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45

JohFraEl

Slainte!

Join:

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_FP_lZKenEoM/S5u5xOD7BLI/AAAAAAAAAaM/NB_6Bxe_0ms/Puls%20R%20US.jpg

Stampedeteam-Usericon: Afbeeldingslocatie: http://tp51.johfrael.nl/images/stories/PulsRus%20icon.jpg Linkje
Afbeeldingslocatie: http://www.niagarafallsbridges.com/twitter-logo.png Twitter: http://twitter.com/pulsrus
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/Open_core.gifStampedeteamdraadje

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

Haha, doe mij dan maar Puls, want Fokschaap klinkt me wat te .... Faculteit Diergeneeskunde-achtig :p

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45

JohFraEl

Slainte!

Je staat erbij in het stampedeteamdraadje

Welkom! d:)b

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Toegevoegd bij de stats van de Dukebox

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 16:18

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

SandStar schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:38:
[...]
Puls of Fokschaap. De rest is momenteel uitgesloten van nieuwe leden
Volgens mij heb ik even gemist dat er bij E=MC2 (Einstein Mad Cow Crunchers) geen leden meer mogen komen... -O-

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Xaverius schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:46:
Ik zie geen probleem met nieuwe aanmeldingen voor FOK of Pulse.
Ik had het ook al wat eerder gemeld, nieuwe leden worden onderaan toegevoegd.

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

antonboonstra schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:41:
Volgens mij heb ik even gemist dat er bij E=MC2 (Einstein Mad Cow Crunchers) geen leden meer mogen komen... -O-
Xaverius schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:35:
Dan ga je op jacht naar nieuwe teamleden. Dit kan tot 31 maart, 23:59, daarna worden de teams bevroren en gaan we de stampede in. Op 7 april evalueren we de teams en mag de top-6 van de teams door. De crunchers wiens team vervalt (en die na 1 april zich aangemeld hebben) kunnen overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Zo hopen we de strijd interessant te houden.
Precies, als ik het zo lees geld het alleen voor 'Vault Hunters', 'Crew Red Einstein Weer' en 'D=PC²'. Echter, overstappen is natuurlijk niet hetzelfde als achteraf joinen.

Daarnaast hebben we nu een top 7 teams, maar ik gok dat FoK!Schaap daar de uitzondering op is.

Misschien dat iemand van de crew dit kan bevestigen ?

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 19-04-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Xaverius schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:51:
[...]

Bij deze mijn derde post hierover voor de duidelijkheid, dit is al eerder binnen de crew overlegd.
Verder is de quote die DukeBox post al achterhaald aangezien we al eerder hebben gemeld dat de top-3 niet van toepassing was vanwege het zo dicht op elkaar zitten van de teams. Het is zes stampedeteams en dan nog FOKschaap die door mogen gaan.

Wat wij vanuit de DPC-crew graag willen zien is dat alle teams dicht bij elkaar zitten, dit is ook de reden dat het dit jaar net ietsje anders is gegaan. Maar als mensen graag alleen hun eigen subteam willen zien groeien... O-)

Zelf zit ik ook in EMCC...

[ Voor 62% gewijzigd door Xaverius op 19-04-2010 09:39 ]

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 16:18

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Xaverius schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:51:
[...]

Dit is waarschijnlijk alleen binnen de crew overlegd, want ik kan het niet terug vinden dat je dit eerder hebt vermeld, alleen deze post waarin je aangeeft dat alleen bij de laatste 3 teams leden kunnen worden toegevoegd.

Voor de duidelijkheid (want blijkbaar is/was het niet duidelijk) is het misschien een idee dat zulk soort dingen aan de startpost worden toegevoegd, samen met het standpunt over megaflushen bijvoorbeeld?

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Een startpost wordt oud en ik ging er stiekem vanuit dat mensen de posts die later geplaatst zijn gelezen hebben. Ik zal zo wel even editten. :)

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

ah kak, een van mn koetjes is stuk, en ik heb de parts van de ander nodig om te kijken wat dr stuk is.. daar gaat mn puntenproductie.. hopelijk vanavond nog gemaakt, dan heb ik morgen weer 14 cores aan het werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie mijn echte naam uit de startpost kunnen halen? Ik heb em ook al van Einstein@Home gehaald, ik heb niet graag mijn echte naam en nickname gekoppeld :)

--Edit
Thanks! d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

iemand enig idee of het ok is als de boinc screensaver alle tekst in 1111111111111111111, 2222222222222222222, 3333333333333333333333, etc verandert? (hij telt iedere seconde 1 op, tot 10, en dan weer naar 1) of is dat een aanwijzing dat de pc zn rekenwerk niet goed doet?

want dr is (mogelijk) iets mis met die pc, hij gaf voorheen bluescreens iedere +/- 40 minuten, nu voeding vervangen, kijken of ie nu wel fatsoenlijke resultaten blijft geven.. (n quadcore pc niet inzetten is ook zonde, na 2 dagen foutloos memtesten nogsteeds niet, dus dan maar weer verder met de stampede..)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste