Toon posts:

Uhhh...hoe abonneer ik mij op een topic?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sorry, het is ongetwijfeld één van de domste vragen in dit forum ooit, maar hoe kan ik mij abonneren op topics of op mijn posts, zodat ik een e-mail krijg wanneer er op gereageerd wordt? Ik heb echt alles afgezocht en ben niet helemaal digibeet, dus in verdediging van mijn onnozelheid: ik vind de functionaliteit iig niet echt 'intuïtief' vindbaar.

Maar hij is er vast dus ik hoor graag waar, alvast bedankt en niets dan lof,

Groet,
Egs

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:52

wontcachme

You catch me? No you wont

Email versturen is er niet. Je kan je wel abboneren dmv een bookmark aanmaken als je bv een reply geeft (bovenin) of klikken op Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/bookmark.gif

Heb je laatst ook al niet zon gelijke vraag gesteld: Hoe ontvang ik notificaties bij reacties op mijn bericht?

[ Voor 59% gewijzigd door wontcachme op 07-03-2010 14:13 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Niet... zie Automatische email notificatie voor het recenste topic hierover.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Niet. Je kunt echter wel via RSS dit volgen, het topic in je bookmarks op GoT zetten of elke andere manier. Mailen doen we niet, we verwachten van onze users dat ze uit zichzelf terugkomen. Niet zomaar een vraag stellen en dan terugkomen om het antwoord op te pikken. :)

Signature

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 10:49
E-mail notificatie is niet mogelijk inderdaad. Zie bijvoorbeeld waar auto subscriben voor topic instellen? voor de redenen.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 14:53

Haan

dotnetter

Deze vraag komt met de regelmaat van de klok voorbij, toch iets beter zoeken dus ;)
Email bij nieuwe post in topic

Maar je zit nu in het frontpage gedeelte, dus daar vind je het inderdaad niet ;)

Staat dit ergens in een FAQ trouwens? Anders is het wellicht een goed idee om het te vermelden in de forum FAQ ofzo, want het gebeurt best vaak dat users er naar zoeken.

[ Voor 28% gewijzigd door Haan op 07-03-2010 14:14 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Sh#t, ja, ik twijfelde al. Heb al een paar keer op het punt gestaan dit te vragen, maar durfde meestal op het laatste moment niet :). Op dit moment doorzoek ik reacties op mijn posts door in de geavanceerde zoekfunctie op mijn eigen username te zoeken bij 'poster'. Daar kon - en kan - ik die post die jij terecht noemt, niet vinden. Als ik het me herinnerd had, had ik daar wel gezocht en het forum niet bevuild met een dubbele post.

Excuses en goed om het antwoord te weten,

egs
wontcachme schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:11:
Email versturen is er niet. Je kan je wel abboneren dmv een bookmark aanmaken als je bv een reply geeft (bovenin) of klikken op [afbeelding]

Heb je laatst ook al niet zon gelijke vraag gesteld: Hoe ontvang ik notificaties bij reacties op mijn bericht?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 00:05:
Sh#t, ja, ik twijfelde al. Heb al een paar keer op het punt gestaan dit te vragen, maar durfde meestal op het laatste moment niet :). Op dit moment doorzoek ik reacties op mijn posts door in de geavanceerde zoekfunctie op mijn eigen username te zoeken bij 'poster'.
Beter kan je gewoon kijken naar je post history ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1