Toon posts:

Hoe ontvang ik notificaties bij reacties op mijn bericht?

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Yes, ik weet het, schandalige vraag. Durf hem ook niet te stellen eigenlijk, maar nu ik wat actiever ben vind ik het toch wel fijn om te weten hoe ik notificaties kan krijgen zodra iemand op mijn forumbijdrage reageert.

Vooropgesteld dat ik achterlijk ben dat ik er nog niet achter ben, ik ben wel al 10 keer 'My T-net' doorgelopen en heb daar nog niets gevonden of getweakt waardoor ik nu de notificaties ontvang.

Snelle zoektocht op 'hoe ontvang ik notificaties' leverde ook niets (relevants) op.

Sorry dus en pleaaaaase enligthen me.

Groet,
egs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Expliciete notificaties doen we hier op Tweakers.net niet aan. Onder meer om actief forumgedrag aan te moedigen en omdat het nogal een absurde hoeveelheid notificaties zou worden alles bij elkaar gezien de grote activiteit op het forum.

Als je wilt zien of er gereageerd is in topics waarin jij zelf gereageerd hebt kan je het beste een kijkje nemen in je Post History, die je vindt onder het myReact menu-item :)

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 22-02-2010 16:23 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:18

Salandur

Software Engineer

daarnaast, als het icoontje voor een topic een kleurtje heeft, zijn er nieuwe posts geplaatst sinds je laatste bezoek of het afgelopen uur.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:30

crisp

Devver

Pixelated

--> Lieve Adjes

Lees vooral ook even het laatste topic over dit onderwerp voordat iedereen hier weer in herhaling moet vallen: Automatische email notificatie ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Waar heb je op gezocht dan? :)

Tweede hit: Automatische email notificatie

Grr crisp

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 22-02-2010 16:27 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:02
Aangezien er pasgeleden nog een topic over was, gaat deze op slot :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.