Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Jazco2nd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:10:
Dat laatste is niet voldoende want dan blijft het ledje nog blinken snachts en in het donker valt dat mij erg op.
Die van mij ligt 's nachts dan ook altijd met het schermpje naar beneden :)
(bijv. op een viltje of papiertje tegen krassen oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

WCduck--> de enige manier om een normale batterijtijd te krijgen is bij de mobiel netwerk instellingen alleen voor gsm te kiezen.
Mijn tel wordt simpelweg te warm als ik hem op wcdma/gsm zet.

Om deze reden vind ik het dan ook een matig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Hmm.. Ik probeer te rooten met SuperOneClick 1.6.3 vanaf een Vista machine.

Stappen:
  • SOC gestart als Administrator.
  • Telefoon in USB Debugging.
  • Ik klik op 'Root'
Op het moment dat er voor de eerste keer 'Waiting for device...' komt te staan reboot mijn telefoon spontaan en reageert SOC niet meer.

Iemand enig idee of ik iets fout doe of waar het aan kan liggen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

wielhelm schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:36:
WCduck--> de enige manier om een normale batterijtijd te krijgen is bij de mobiel netwerk instellingen alleen voor gsm te kiezen.
Mijn tel wordt simpelweg te warm als ik hem op wcdma/gsm zet.

Om deze reden vind ik het dan ook een matig toestel.
Hoe warm is te warm?
Dat je hem niet meer met goed fatsoen kunt vasthouden? Dan is er iets mis met je toestel en moet je hem aanbieden voor garantie ipv janken dat het een slecht toestel is.
Kun je hem nog wel vasthouden? Wat is dan het probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik handcent sms voor het lezen en versturen van smsjes, aangezien deze een horizontaal toetsenbord ondersteunt. Wanneer ik een nieuw smsje krijg, zie ik echter een ander programma dat naar voren komt. Het is best irritant om deze eerst af te sluiten, dan Handcent op te starten en dan pas te kunnen reageren.
Heeft iemand misschien tips om deze problemen op te lossen? Alvast bedankt.
[/quote]

ik heb da ook...ik typ dan in de originele xperia sms applicatie...hoewel dat handcent zou moeten zijn...snap da van tijd ook nie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Je moet dan in de instellingen van je telefoon notificaties bij berichten uitschakelen.
Je zal dan alleen de notificatie van Handcent zien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankivo schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:15:
Je moet dan in de instellingen van je telefoon notificaties bij berichten uitschakelen.
Je zal dan alleen de notificatie van Handcent zien.
had ik al gedaan...maar als ik een sms krijg en ik schuif hem open (dan hoef je hem niet eerst vrij te geven) en wil beginnen te type zit ik automatisch te typen in de originele sms app,niet die van handcent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 08:59:
[...]

had ik al gedaan...maar als ik een sms krijg en ik schuif hem open (dan hoef je hem niet eerst vrij te geven) en wil beginnen te type zit ik automatisch te typen in de originele sms app,niet die van handcent...
Dit probleem had ik ook, tevens ook de reden dat ik handcent weer eraf had gegooid.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:02:
[...]

Dit probleem had ik ook, tevens ook de reden dat ik handcent weer eraf had gegooid.
welke gebruik je dan? de originele...?

edit: ik heb 2 andere programma's geinstalleerd voor te sms'sen en je blijft nog steeds in de originele typen...ik heb zelfs de originele verwijdert met titanium en zelfs dan nog blijf je in de originele typen...dus het ligt niet aan de handcent ofzo...maar aan de originele app
heeft iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NNF schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 23:56:
Meer mensen wel eens last van het probleem dat de internetverbinding af en toe dienst weigert? Ik heb dan wel een 3G of zelfs een H-icoontje, maar de pijltjes van dat icoontje doen niets (normaal knipperen die als er dataverkeer plaatsvindt) en de telefoon zegt dat er geen internetverbinding kan worden gemaakt. Het heeft volgens mij niets met ontvangst of bereik te maken, want als ik de telefoon uit zet en weer aan doet de internetverbinding het weer prima. Ik heb geprobeerd om hetzelfde te bereiken door 'm in flight mode te zetten, maar dat werkt niet. X10 Mini, softwareversie 2.0.2.A.0.24, niet geroot. Het is echt bloedirritant :P
Hier af en toe ook het geval :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Meer mensen wel eens last van het probleem dat de internetverbinding af en toe dienst weigert? Ik heb dan wel een 3G of zelfs een H-icoontje, maar de pijltjes van dat icoontje doen niets (normaal knipperen die als er dataverkeer plaatsvindt) en de telefoon zegt dat er geen internetverbinding kan worden gemaakt. Het heeft volgens mij niets met ontvangst of bereik te maken, want als ik de telefoon uit zet en weer aan doet de internetverbinding het weer prima. Ik heb geprobeerd om hetzelfde te bereiken door 'm in flight mode te zetten, maar dat werkt niet. X10 Mini, softwareversie 2.0.2.A.0.24, niet geroot. Het is echt bloedirritant :P
Hier idem, maar waar het door komt? Even opstarten en het is opgelost maar het is idd erg vervelend.
Ik vermoed overigens dat het te maken heeft met slecht/wegvallend bereik. Ik heb er namelijk vaak last van tijdens/na het werk en ik werk op een locatie waar t-mobile nagenoeg geen bereik heeft. Maar dat weet ik echt niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook af en toe: had ik zowel op m'n G1 als X10 Mini nu met T-Mobile 3G. Maar ik heb het ook op m'n BB met T-Mobile...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 09:04

eisbaer

Zie signature

Meer mensen wel eens last van het probleem dat de internetverbinding af en toe dienst weigert?
Nog niet meegemaakt (vodafone). Ik heb hem ingesteld staan op, "Bij voorkeur GSM/WCDMA".

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, versie 2.1 update 1 en nu werkt bluetooth niet lekker meer in de auto...
Je hoort 'm overgaan via de speakers maar als je opneemt is alles stil :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een nieuw probleem (mn eigen fout)
ik heb de originele app van berichten eraf gegooid...nu kan ik blijkbaar geen sms'sen meer ontvangen...nu heb ik hem al op fabrieksinstellingen gezet...ma alles staat er terug op behalve berichten...hij staat ook op 2.1 update 1...dacht als je hem terug op fabrieksinstellingen zet dat je dan automatisch 1.6 terug erop stond..
iemand enig idee?

edit: het is gelukt

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:28:
Ik gebruik handcent sms voor het lezen en versturen van smsjes, aangezien deze een horizontaal toetsenbord ondersteunt. Wanneer ik een nieuw smsje krijg, zie ik echter een ander programma dat naar voren komt. Het is best irritant om deze eerst af te sluiten, dan Handcent op te starten en dan pas te kunnen reageren.
Heeft iemand misschien tips om deze problemen op te lossen? Alvast bedankt.
[/quote]

ik heb da ook...ik typ dan in de originele xperia sms applicatie...hoewel dat handcent zou moeten zijn...snap da van tijd ook nie...
Je bedoelt zon popup met een reageervakje en de inhoud van de sms? Dat is handcent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XPowerStef schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:32:
[...]

Je bedoelt zon popup met een reageervakje en de inhoud van de sms? Dat is handcent ;)
nee tis wel degelijk het reageervakje (die grote rechthoek waar het bericht instaat) van de originele app...
ma nu op één of andere manier krijg ik da niemeer _/-\o_ (heb nu chomp sms ipv handcent)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:46
eisbaer schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 09:51:
[...]
Nog niet meegemaakt (vodafone). Ik heb hem ingesteld staan op, "Bij voorkeur GSM/WCDMA".
Mijn accu gaat bijna 2x zolang mee als ik die optie niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb in de afgelopen 3 weken al 4 keer gehad dat 's nachts de telefoon volledig vastloopt, waardoor de wekker niet afgaat.
Ik denk zelf dat de wekker-app vastloopt (die wat er standaard in zit) op het moment dat ie af hoort te gaan.

Als ik dan wakker word van m'n andere wekker en ik pak m'n telefoon, reageert ie helemaal nergens op. Zwart beeld, verder noppes nada.
Batterij moet er dan uit, weer erin, en dan gaat ie pas weer aan.

Gruwelijk irritant! :(
Als ik 1x stroomuitval heb 's nachts en een vastgelopen telefoon dan word ik voor 12 uur niet wakker :( Zal de baas blij mee zijn dan :P

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 07-02-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

ik heb iets wat er op lijkt, afgelopen maand al een paar keer gehad: als ik de mini na een nacht laden van de lader haal doet het scherm het nog en kan ik geluid inschakelen maar als ik het toestel dan na een paar minuten pak doet het niets meer muv notificatie-led die knippert vanwege een nieuw bericht oid. Erg irritant en alleen op te lossen door batterij eruit te halen. Klinkt dit bekend voor medegebruikers?

edit: ander probleem is dat oproepen niet doorkomen, ik heb geen voicemail dus hoor het dus altijd achteraf dat ik niet te bereiken was.

[ Voor 14% gewijzigd door TrJ op 08-02-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Kan me niet voorstellen dat het echt de stock wekker app is... die heb ik ook lang zonder problemen gebruikt (nu geheel verwijderd en over op Shaken not Stirred).

Verwijderd

ik zend dit via mijn nieuwe x10 mini pro, en het is echt zooo fijn!
maar ik wil eventjes iets weten: bij ELK schrijf, typ vak komt er onderaan een balkje waarop staat welke taal je wilt... ik vind dit irritand, en als ik het weg klik komt die balk de volgende keer weer terug... hoe haal je die balk weg voor altijd??

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 07:04:
ik zend dit via mijn nieuwe x10 mini pro, en het is echt zooo fijn!
maar ik wil eventjes iets weten: bij ELK schrijf, typ vak komt er onderaan een balkje waarop staat welke taal je wilt... ik vind dit irritand, en als ik het weg klik komt die balk de volgende keer weer terug... hoe haal je die balk weg voor altijd??
Wat ik op XDA-Developers lees is de makkelijkste oplossing gewoon een andere softkeyboard installeren zoals Swype of Swiftkey.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Verwijderd

Oke, ik zal proberen.

En hoe kan het dat als ik iemand (via Whatsapp) een filmpje verstuur (zelf opgenomen met de mini pro) dat hij hem niet kan afspelen, er staat dan: Kan video niet afspelen

Hij heeft een HTC Wildfire, en filmpjes die hij naar mij stuurt kan ik wel bekijken.... hoe kan ik dit verhelpen dat hij mijn filmpjes niet kan zien?

alvast bedankt :) !

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Jeffroiscool schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:29:
[...]

Wat ik op XDA-Developers lees is de makkelijkste oplossing gewoon een andere softkeyboard installeren zoals Swype of Swiftkey.
Maar dan verlies je de mogelijkheid om speciale tekens in te voeren via de symbol knop en dan kan je ook geen nummers meer typen door eerst op dat blauwe vierkantje te tikken dus dit is niet echt een alternatief te noemen.

Verwijderd

Vandaag de XDA Froyo (CM6) op mijn mini pro gezet, werkt prima. Nog wel een aantal bugs maar merkbaar sneller! Een aanrader maar misschien even wachten op de release zonder bugs :)

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:33:
Vandaag de XDA Froyo (CM6) op mijn mini pro gezet, werkt prima. Nog wel een aantal bugs maar merkbaar sneller! Een aanrader maar misschien even wachten op de release zonder bugs :)
Om anderen het zoeken te besparen: XDA thread.

Verwijderd

M66B schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:11:
[...]

Om anderen het zoeken te besparen: XDA thread.
Dank je :)

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
DIe link is voor de Mini, voor de Mini Pro moet je hier zijn, en hier voor de alpha van Gingerbread :)

Verwijderd

Glitch schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:28:
DIe link is voor de Mini, voor de Mini Pro moet je hier zijn, en hier voor de alpha van Gingerbread :)
Klopt helemaal, had ik zo snel niet gezien 8)7 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe je bij ADW launcher meerdere achtergrond plaatjes kan doen , oftewel op elke achtergrond een ander plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Glitch schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:28:
Zonder het lullig te bedoelen: waarom zou ik m'n telefoon van zo'n custom rom voorzien als de helft niet werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Geen idee :)

Ik heb ze wel geinstalleerd om even te bekijken, maar zolang dingen als de camera het niet doen blijft bij mij ook gewoon 2.1 er op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

ugc2 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:08:
[...]

Maar dan verlies je de mogelijkheid om speciale tekens in te voeren via de symbol knop en dan kan je ook geen nummers meer typen door eerst op dat blauwe vierkantje te tikken dus dit is niet echt een alternatief te noemen.
Hmm, dat is ook waar. Ik moet maar weer eens op zoek naar een beter alternatief :/

Edit:

The Won't 's
Changing media volume
Headphone jack detection
LED Flash
Camera
Keyboard symbols

Dit zijn er niet zo heel veel, binnenkort toch maar proberen.

Maar die headphone jack detection moet werken :(
Keyboard Symbols zou kunnen door oude keyboard software van SE te porten.

Camera helaas afhankelijk van de drivers.

[ Voor 29% gewijzigd door Jeffroiscool op 11-02-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:17:
[...]

Zonder het lullig te bedoelen: waarom zou ik m'n telefoon van zo'n custom rom voorzien als de helft niet werkt :?
Ik merk dat de rom erg veel sneller is dan voorheen. Inderdaad enkele problemen maar die boeien mij niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke een aantal zaken waar ik nog mee zit:

1. Weet iemand iets, een app, of iets anders waarmee je langer met je batterij kan?

2. Hoe kan je verschillende plaatjes hebben op je achtergrond, dus als je naar links scrolled dat er een andere achtergrond is, etc .. (met ADW launcher)

3. Waarom kan iemand met een HTC Wildfire de filmpjes die ik stuur naar hem via whatsapp niet bekijken, maar ik wel zijn filmpjes? (Een galaxy s kan mijn filmpjes WEL zien)

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwetje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:39
1. Juicedefender, notificaties aan laten staan anders werkt ie af en toe niet goed
2. ?
3. ? als bug melden bij Whatsapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, ik heb juicedefender gedownload.
Het is toch normaal dat smartphones snel leeg raken, of is het met de mini/mini pro HEEL veel sneller dan bij andere smartphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Juicedefender vind ik te ver gaan, je hebt zoveel instellingen.. pfff ik wil gewoon een telefoon die doet watie moet doen zonder dat ik een half uur ga klooien met een app om beter energiebeheer te krijgen.

Heb hier de telefoon op WCDMA only staan. Behalve als ik wifi heb (thuis en werk) dan staatie op GSM only.
Daardoor gaat de accu nu gewoon de hele dag mee (sochtends half 8 tot 2 a 3 uren na middernacht).
Dmv de OneClick widgets (mooi) schakel ik wifi in/uit en switch ik tussen 2g/3g.

de WCDMA/GSM optie moet je gewoon niet gebruiken.

Heb wel Advanced task killer geinstalleerd, Mail apps, Whatsapp, Messaging, Shake'n' not stirred (wekker), calendar sync (webdav) op de ignore list gezet.
Elke 30 minuten worden apps die op de achtergrond lopen gekilled. Dit zijn OF apps die ik NOOIT heb gestart sinds ik de telefoon aan heb gezet (Musicplayer pro, XBMC, Weather, raar dat deze aan staan!) OF apps die niet netjes zijn afgesloten.

Dit is lekker simpel en werkt prima. Volgens mij zou Juicedefender dit kunnen automatiseren maar lijkt me teveel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zijn er eigenlijk 2 telefoonlijsten?
eerst staan er een paar contacten en dan is alles volgens letters gerangschikt... kun je hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKrieck
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-12-2016
Is er iemand die op de X10 mini pro een app heeft waarmee je profielen kan definieren (bijv. thuis, werk, onderweg, nacht...) waarbij je per profiel kan instellen welke telefoontjes nog mogen doorkomen?
In mijn vroegere SE W550 had ik de mogelijkheid om in te stellen dat enkel telefoontjes uit de familie groep van mijn contacten mocht doorkomen 's nachts.

Ook heb ik een probleempje met Sygic Mobile Maps 10 die de icoontjes van sommige POI's niet toont alhoewel de icoontjes wel aanwezig zijn met dezelfde naam als de upi file. Mocht iemand hiervoor een oplossing weten, zou ik hem/haar erg dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwetje
Jazco2nd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 01:18:
Juicedefender vind ik te ver gaan, je hebt zoveel instellingen.. pfff ik wil gewoon een telefoon die doet watie moet doen zonder dat ik een half uur ga klooien met een app om beter energiebeheer te krijgen.
Als je juicedefender laat staan zoals ie standaard binnenkomt, heb je hem al op de meest optimale manier werken. Dus, de gratis versie installeren (heeft overigens nauwelijks instellingen...), één keer openen en dan nooit meer naar kijken... Nu 1 1/2 dag op een accu ipv net geen dag met alle energieverbruikende dingen aan... makkelijker kan m.i. niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 09:41:
[...]

Zie mijn post:
Geen enkel probleem. Verwijderd met, zoals gezegd, Titanium Backup. Telefoon eerst Rooten met Superoneclick en dan Titanium Backup erop zetten. Als je dan naar het tabblad backup en restore gaat kan je een van de applicaties aantikken en verwijderen. Levert geen enkel probleem op bij mij.
Dit werkt inderdaad perfect! Ik zocht ook al een tijdje naar een oplossing om de standaard apps eraf te halen, zoals de ingebouwde mailclient (ik gebruik alleen die van Gmail) en bijvoorbeeld het spel Peggle.

Voor iedereen die dit ook wil: kijk op deze site, daar vind je de link waar je Superoneclick kunt downloaden. Volg de instructies op de website en in het Youtube filmpje op, start je toestel opnieuw op en download en installeer dan Titanium Backup via de App Market. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Het rooten wil hier niet lukken.
SuperOneClick blijft maar vastlopen als er 'Waiting for device' komt te staan...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

en er is een update..ota dit keer, eens kijken wat ie doet

edit: nou op het eerste gezicht weinig, zie wel een office suite

[ Voor 36% gewijzigd door TrJ op 16-02-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Ik heb Juicedefender net maar weer verwijderd. Mijn telefoon deed dagelijks minimaal 1 spontane reboot en inkomende gesprekken gingen heel vaak direct naar de voicemail omdat mijn telefoon niet ging rinkelen. Juicedefender is er nu af en ik heb geen reboots meer en het lijkt erop dat alle gesprekken nu gewoon door komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
frankivo schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 22:28:
Het rooten wil hier niet lukken.
SuperOneClick blijft maar vastlopen als er 'Waiting for device' komt te staan...
vastlopen? bedoel je niet dat hij blijft loopen?

• frankivo
Jazco2nd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:14:
[...]

vastlopen? bedoel je niet dat hij blijft loopen?
Nee... " Proggramma reageert niet"
:'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Dan kan je dat beter ff melden in het topic van SuperOneClick op xda developers of daar ff zoeken of het een bekend issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

frankivo schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:30:
[...]

Nee... " Proggramma reageert niet"
:'(
Heb je USB foutopsporing aanstaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
R2 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:59:
[...]

Heb je USB foutopsporing aanstaan??
Yep, met en zonder maakt geen verschil.
Zal idd eens bij XDA om support gaan vragen, ik ga er zelf niet uitkomen helaas.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrJ schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:47:
en er is een update..ota dit keer, eens kijken wat ie doet

edit: nou op het eerste gezicht weinig, zie wel een office suite
Zie hier ook niet veel, het was een een update van 31MB.

De firmwareversie is 2.1 update 1.

De office suite moet eerst worden ge-update maar dat heb ik nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Moet je dan opnieuw rooten en wordt alle shit die je had verwijderd weer opnieuw geinstalleerd? Dan hoef ik het echt niet hoor. Heeft me de laatste keer heel veel tijd gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Jazco2nd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 00:34:
Moet je dan opnieuw rooten en wordt alle shit die je had verwijderd weer opnieuw geinstalleerd? Dan hoef ik het echt niet hoor. Heeft me de laatste keer heel veel tijd gekost.
Kon Rollercoaster en dat Gold-kreng direct verwijderen (had die eerder onder geroote oude versie al verwijderd); echter Peggle en RoadSync die ik nog niet eraf had gekregen, blijven onverwijderbaar.

Dat Office-ding kun je PDF mee openen en vermoedelijk ook .doc/.xls. Gelijk Adobe Reader erafgemikt :)

Zal vast wel iemand zijn die een (werkende) root heeft; Z4 is al tijdje uit appstore verwijderd?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwetje
Jazco2nd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 00:34:
Yes, helaas wel. Ik heb het volgende recept aangehouden om bij een versie 2.1.1.A.0.6 uit te komen met APP2SD (startpunt: 2.0.2.A.0.24 met root en APP2SD). Was bij mekaar 1 uur werk:
1. full backup met (aangeschafte) Titanium Backup
2. Updaten van de telefoon met PC companion van SE
3. De werkwijze in dit draadje gevolgd: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=951274, om te rooten en om APP2SD weer te installeren
4. Titanium backup terug installeren vanuit de markt en backup volledig terugzetten (als je betaald hebt, kan dit in 1x klikken)
-klaar-

(Noot: ik heb ook JIT uitgeprobeerd maar merkte regelmatig dat het systeem vastliep en opnieuw startte, dus die heb ik weer verwijderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
ok thanks, ik ben de vorige keer zo lang aan het klooien geweest omdat rooten in eerste instantie alleen via een omweg kon.. weet nieteens meer of ik JIT heb aangezet, vast niet.

Maar office docs en pdfs hoef ik toch nooit te bekijken, als er geen andere merkbare verschillen zijn hou ik het lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Heb ook een custom rom (2.2) erop gezet en haal nu een quadrant score van 1123.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ugc2 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:47:
Kun je misschien een linkje geven naar een handleiding hiervoor?, en is het een stabiele rom of heb je nog ergens problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Er is nog van alles mis mee, willekeurige reboots, market die het niet doet etcetera. Ze zijn zeker ver, maar het zit nog vol met bugs.

Hier kan je de vooruitgang volgen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=961783

(Dit is voor de Pro, de 2.2 voor de Mini heb ik niet getest maar kan hier gevonden worden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=961707 )

[ Voor 24% gewijzigd door Glitch op 22-02-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Glitch schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:19:
Er is nog van alles mis mee, willekeurige reboots, market die het niet doet etcetera. Ze zijn zeker ver, maar het zit nog vol met bugs.

Hier kan je de vooruitgang volgen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=961783

(Dit is voor de Pro, de 2.2 voor de Mini heb ik niet getest maar kan hier gevonden worden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=961707 )
dat is wel een belachelijk hoge score, wordt hier de cpu niet gewoon opgeblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word compleet gek van die melding : Geen SIM-kaart in telefoon, Geen service.. en dan klik ik op t-mobile NL en dan doet hij het niet... als ik mijn mobiel dan opnieuw opstart doet hij het weer en heb ik weer service... word er echt gek van!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwetje
Wellicht heeft je SIM kaartje slecht contact? Maak je SIM kaart eens dikker door een stukje van een notitieplakbriefje af te knippen en op je SIM te plakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Jazco2nd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:04:
[...]

dat is wel een belachelijk hoge score, wordt hier de cpu niet gewoon opgeblazen?
De cpu draait nog steeds op max 600Mhz dus ik zie geen probleem.

Verwijderd

Ik ben van plan om de Mini / Mini Pro te gaan kopen.
Ik ben echter geen 'standaard' gebruiker, vandaar de volgende vragen:

Ik wil geen mobiel internet, is het mogelijk om dit compleet uit te schakelen? Ik las in dit topic dat je alleen GSM-mode kan gebruiken, zou dit dan een oplossing zijn? Ik neem geen dataplan, dus ik zou het vervelend vinden als na een maand blijkt dat ik een torenhoge rekening heb omdat de telefoon 'stiekem' toch gebruik maakt van het internet.

Ik ben van plan om android slide screen te gaan gebruiken. Heeft iemand ervaringen met deze home screen op deze telefoon? Is dat een beetje te doen met zo'n klein scherm? Ik geloof dat ik de telefoon hiervoor moet rooten, maar dat schijnt niet zo moeilijk te zijn.

Laatste vraag: wat is de batterijduur ongeveer, als je alleen GSM-functie gebruikt, dus zonder internet? Ik bel ongeveer 10 minuten per dag en stuur ongeveer 10 smsjes per dag.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 10:10 ]

• Jazco2nd
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:25:

Ik wil geen mobiel internet, is het mogelijk om dit compleet uit te schakelen? Ik las in dit topic dat je alleen GSM-mode kan gebruiken, zou dit dan een oplossing zijn? Ik neem geen dataplan, dus ik zou het vervelend vinden als na een maand blijkt dat ik een torenhoge rekening heb omdat de telefoon 'stiekem' toch gebruik maakt van het internet.

Ik ben van plan om android slide screen te gaan gebruiken. Heeft iemand ervaringen met deze home screen op deze telefoon? Is dat een beetje te doen met zo'n klein scherm? Ik geloof dat ik de telefoon hiervoor moet rooten, maar dat schijnt niet zo moeilijk te zijn.

Laatste vraag: wat is de batterijduur ongeveer, als je alleen GSM-functie gebruikt, dus zonder internet? Ik bel ongeveer 10 minuten per dag en stuur ongeveer 10 smsjes per dag.
GSM only betekend niet bellen only, dan zit je gewoon op GPRS.
Je zal wel internetverbinding moeten maken om je google account op te zetten anders kan je echt niks. Maar dat kan ook via Wifi.

Als je juist wel internet neemt, ben jij volgens mij veel goedkoper uit. Internet kost je afh van je provider 5 euro extra per maand. Dan kan je gaan whatsappen en sms je veel minder.

En dat homescreen die je wil, is nogal tegenstrijdig met jouw plan om geen internet te nemen. Als je alleen belt en smst is zo'n homescreen die al je communicatie netjes weergeeft nutteloos want je heb toch geen internet, dus geen email, agenda, apps etc.

Volgens mij heb je vrij weinig aan dit toestel (uberhaupt elk Android toestel) zonder internet. Lijkt me nogal zonde.

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:19
Je kan het dataverkeer uitschakelen, maar dan mis je inderdaad de meest geniale functies.

• jAnO!
  • Laatst online: 28-01 13:12

jAnO!

lalalavanillevla

Net weer ge-update...
Resultaat:
homescreen wil niet starten :-(

When some people work at a place for ten years they get ten years of experience, other people work at a place for ten years and get one year of experience ten times.

Verwijderd

Hallo ik heb even een vraag,

Ik open mijn market, dan moet ik een google account aan maken, dat heb ik gedaan en dan krijg ik de melding:het is mogelijk dat uw telefoon niet is ingesteld voor gegevensservices? waar kan ik dit vinden?
Ik heb het internet gewoon aan staan

Sandra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribibu
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 16:40
Ik heb een eenvoudige vraag waar ik op de sony ericsson site geen antwoord op kon vinden:

Iedere keer als ik de smartphone aanzet staat er in beeld dat er bij '"Support" 2 tips zijn binnenkomen en bij Zelfstudie 13,
Dit zijn steeds dezelfde tips (over dingen die je batterijverbruik beinvloeden etc.)

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik niet steeds diezelfde tips en zelfstudies binnenkrijg?

alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
De Cyanogen0.3 alpha rom is uitgebracht.
Bij mij werkt het nu prima. 8)
Voor het downloaden van de rom en changelog zie onderstaande link.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=961707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
taz3d_nl schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:20:
De Cyanogen0.3 alpha rom is uitgebracht.
Bij mij werkt het nu prima. 8)
Voor het downloaden van de rom en changelog zie onderstaande link.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=961707
Als je dit voor het eerst gebruikt moet je je "data partitie" formatteren tijdens het installeren. Betekend dit dat je je geheugenkaart leegveegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb NOG STEEDS het irritante probleem met: geen t-mobile service mogelijk & geen simkaart in mobiel ... ik heb al meerdere keren een stukje papier achter de simkaart gedaan in de hoop dat ie zo goed contact krijgt met de mobiel... maar steeds komt de irritante melding weer.. word er ECHT GEK van... kan iemand mij alsjeblieft helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Heb je al een nieuwe simkaart geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
gisteren met het carnavallen mijn telefoon kwijtgeraakt. Zat in mn jas die ik onder de carport van een vriend had gelegd, ben wel verzekerd tegen diefstal, zou dat in deze situatie gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
XPowerStef schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:56:
gisteren met het carnavallen mijn telefoon kwijtgeraakt. Zat in mn jas die ik onder de carport van een vriend had gelegd, ben wel verzekerd tegen diefstal, zou dat in deze situatie gaan?
ik zie het verschil niet tussen jouw situatie en diefstal. Hoe weet je nou dat je niet gerold bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:57:
Ik heb NOG STEEDS het irritante probleem met: geen t-mobile service mogelijk & geen simkaart in mobiel ... ik heb al meerdere keren een stukje papier achter de simkaart gedaan in de hoop dat ie zo goed contact krijgt met de mobiel... maar steeds komt de irritante melding weer.. word er ECHT GEK van... kan iemand mij alsjeblieft helpen??
Andere sim paar dagen proberen en als die ook het probleem heeft zou ik de telefoon terugsturen met garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:25:

Je kan 'mobile data' uitzetten. Ik heb ook maar 2MB per maand dus ik zet 3g soms aan via een widget maar gebruik meestal Wifi. Geen probleem dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:51:
[...]

Andere sim paar dagen proberen en als die ook het probleem heeft zou ik de telefoon terugsturen met garantie.
en wat als ik geen garantie heb? kunnen ze bij t-mobile niks doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

ugc2 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:47:
Hoe haal jij in godsnaam zo'n hoge score, ik kom echt niet hoger als 933 :-( (heb dezelfde rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Jeffroiscool schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:59:
[...]

Hoe haal jij in godsnaam zo'n hoge score, ik kom echt niet hoger als 933 :-( (heb dezelfde rom)
De Cyanogen0.3 alpha rom die ergens hierboven wordt genoemd draait gewoon op 2.1, is een stuk stabieler volgens mij maar in het screenshot zie ik ook de bizar hoge score van 1100... het is heel verleidelijk... alleen fm radio en video opnemen werkt volgens mij nog niet.

btw, de mijne draait nog gewoon op de 1-na-laatste 2.1 versie. Maar zonet zie ik dat mijn telefoon spontaan de opstart animatie laat zien. Hij is dus even uitgeweest en weer aangegaan. Gewoon terwijl er niks gebeurde, toestel ligt al uren op zijn rug.... raar.

[ Voor 21% gewijzigd door Jazco2nd op 08-03-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Jeffroiscool schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:59:
[...]

Ik draai deze rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=961783 en haal steeds meer dan 1100 in quadrant zonder zelf de instellingen aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heeft iemand al een oplossing gevonden om alleen internetverbinding te laten maken wanneer nodig? Handmatig aan en uitschakelen gaat op den duur toch irriteren. Aanlaten is geen optie: ik laad de telefoon nu in de ochtend en in de avond op.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
wcduck schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:17:
Heeft iemand al een oplossing gevonden om alleen internetverbinding te laten maken wanneer nodig? Handmatig aan en uitschakelen gaat op den duur toch irriteren. Aanlaten is geen optie: ik laad de telefoon nu in de ochtend en in de avond op.
De wifi sleep policy aanpassen naar 'when screen is turned off' zou al moeten helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Bedankt ugc2, maar ik ben bang dat dit vooral werkt wanneer je over WIFI internet. Ik maak altijd gebruik van de 3g/WCDMA verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwetje
wcduck schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:17:
Juicedefender, doet het prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazza nl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Douwetje schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:55:
[...]

Juicedefender, doet het prima bij mij.
Bij mij ook, geeft aan dat de batterijduur met 2.02x is verlengd! Juicedefender schakelt automatisch je dataverkeer uit als je telefoonscherm uitgaat. Een enkele x als ik de telefoon weer activeer, dan "vergeet" Juicedefender mijn dataverkeer weer in te schakelen, maar dat is slechts sporadisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik heb het nu Jucedefender een halve dag gebruikt, en ik kan niet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. De batterij houdt het nog steeds maar 12 uur vol, niet echt om over naar huis te schrijven. Ik kan ook niet zeggen dat ik veel van de telefoon gebruik maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 11:47

Barrycade

Through the...

wcduck schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:51:
Ik heb het nu Jucedefender een halve dag gebruikt, en ik kan niet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. De batterij houdt het nog steeds maar 12 uur vol, niet echt om over naar huis te schrijven. Ik kan ook niet zeggen dat ik veel van de telefoon gebruik maak.
Ik weet niet wat bij jou "veel" is.

Mijn X10 mini pro is momenteel 12 uur 42 minuten van het stroom af en heb nog 78% batterij over.

Beeldscherm (laagste stand) heeft vandaag niet zo lang aan gestaan (30 minuten maar, druk op werk gehad :( )
2 x gebeld vandaag en staat mijn data verkeer gewoon aan (niet op syncen btw), daarbij haalt timescape om de 2 uur updates binnen, fancy weather om de 2 uur en mijn email ook om de 2 uur.

Op mijn werk heb ik wel vol H qua data en volledig signaal. Dagen dat ik niet op mijn werk ben is het iets slechter qua accu, maar dan maak ik ook meer gebruik van mijn telefoon.

Dus hoe is het ontvangst normaal gesproken op de plekken waar je bent? Laag signaal trekt nogal veel stroom blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik zit na een uur of 8 standby met zeer weinig gesprekstijd op ongeveer 30%. Gisterenavond opgeladen, om 23:00 ontkoppeld en naar bed gegaan. Om 7:30 opgestaan, en de batterij staat op 52%.
Bij mij staat dataverkeer ook gewoon aan, en de sync ook. Hoe krijg je het voor elkaar om de email slechts eens per twee uur op te halen? Die instelling ontbreekt bij mijn weten namelijk op dit toestel. Nu met Juicedefender zou dit wel enigszins moeten compenseren uiteraard door slechts eens per half uur te verbinden. Ik gebruik geen extra tools en plugins (weather, timescape, tritter ed).
Het ontvangst op de plekken waar ik mij normaalgesproken verkeer is goed te noemen. Altijd meerdere streepjes zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe tegenwoordig met juicedefender 4 dagen met mn foon... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazza nl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:48:
ik doe tegenwoordig met juicedefender 4 dagen met mn foon... _/-\o_
Wow 4 dagen?! Da's toch wel erg veel! Ik zou nu ongeveer 1,5 dag moeten kunnen doen met mijn foon. En dan heb ik Juice defender nog op default staan, hebben jullie e.e.a. daadwerkelijk aangepast aan de instellingen? Misschien kan ik dan ook nog gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb ff iets stoms.

Ik heb ooit ingesteld dat m'n beeld moet aanblijven als ie aan de lader zit, maar dat wil ik nu weer uitschakelen.
Maar ik kan die setting nergens terugvinden 8)7

Wie weet waar die zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Bazza nl schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:20:
[...]

Wow 4 dagen?! Da's toch wel erg veel! Ik zou nu ongeveer 1,5 dag moeten kunnen doen met mijn foon. En dan heb ik Juice defender nog op default staan, hebben jullie e.e.a. daadwerkelijk aangepast aan de instellingen? Misschien kan ik dan ook nog gaan doen..
Ik zou hetzelfde willen weten, vanochtend ging ie zonder wat de toen van 24% naar 6% Q_Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk is da zo gekome:
ne tijd gelede had ik de originele berichten app verwijdert (omdat iemand zei dat de batterij dan veel langer meeging) waardoor ik geen berichten meer kon ontvange (toen deed ik max 2 dagen met mn foon)
toen heb ik 2.1 helemaal van voor af aan moete installeren en op één of andere manier gaat mn batterij nu veel langer mee (zelfs al voor ik juicedefender had geinstalleerd)
mijn instellingen van juicedefender staan gewoon op standaard...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:10:
eigenlijk is da zo gekome:
ne tijd gelede had ik de originele berichten app verwijdert (omdat iemand zei dat de batterij dan veel langer meeging) waardoor ik geen berichten meer kon ontvange (toen deed ik max 2 dagen met mn foon)
toen heb ik 2.1 helemaal van voor af aan moete installeren en op één of andere manier gaat mn batterij nu veel langer mee (zelfs al voor ik juicedefender had geinstalleerd)
mijn instellingen van juicedefender staan gewoon op standaard...
uhm ja, en hoeveel bel jij? Hoeveel surf je? Hoeveel whatsapp?
Heb je meestal GSM only of UMTS only?

Met GSM only en weinig schermgebruik haal ik wel makkelijk 2 dagen. Maar dat was dan alleen om te testen.
Als ik wifi heb (grootste deel van de tijd doordeweeks), zit ik op GSM only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:03:
[...]

uhm ja, en hoeveel bel jij? Hoeveel surf je? Hoeveel whatsapp?
Heb je meestal GSM only of UMTS only?

Met GSM only en weinig schermgebruik haal ik wel makkelijk 2 dagen. Maar dat was dan alleen om te testen.
Als ik wifi heb (grootste deel van de tijd doordeweeks), zit ik op GSM only.
belle nie al te vaak... 30 min per week...
stuur zo'n 200 sms'jes per week...
surfe...check meermaals per dag mn mails en beantwoord die dan ook...
ik heb gsm only ingesteld...ik zet mn wifi alleen op als ik da nodig heb...
ik heb iets van een 10 apps geinstalleerd (alleen degene die ik echt nodig heb)
mijn helderheid van mn scherm is zeer laag ingesteld...

kan me natuurlijk voorstelle da als je niks anders doet als belle en surfe heel de dag door da je natuurlijk geen 4 dagen haalt...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Zijn er meer mensen die last hebben met de default wekker. Ik heb nu al 2 maal gehad dat hij helemaal niet af ging, terwijl hij echt aan staat. En ook al 2 of 3 maal dat hij "Vastloopt" op het moment dat je snooze doet. Op het moment dat je snooze doet word er een deel van de klok wit gemaakt, maar daarna loopt de tijd daar niet meer door, en gaat de wekker dus ook niet af na de snooze periode. Ik kan de wekker nog wel gewoon afsluiten, dus het is niet alsof de applicatie helemaal is vastgelopen, alleen lijkt hij de tijd niet meer correct bij te houden.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Woy schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:05:
Zijn er meer mensen die last hebben met de default wekker. Ik heb nu al 2 maal gehad dat hij helemaal niet af ging, terwijl hij echt aan staat. En ook al 2 of 3 maal dat hij "Vastloopt" op het moment dat je snooze doet. Op het moment dat je snooze doet word er een deel van de klok wit gemaakt, maar daarna loopt de tijd daar niet meer door, en gaat de wekker dus ook niet af na de snooze periode. Ik kan de wekker nog wel gewoon afsluiten, dus het is niet alsof de applicatie helemaal is vastgelopen, alleen lijkt hij de tijd niet meer correct bij te houden.
Toen ik het gebruikte heb ik hier geen last van gehad. Maar ik heb de stock wekker geheel verwijderd. Ben verliefd op Shake'n' Not Stirred. Eigenlijk meer een haat-liefde relatie :+
Oerstabiel, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een goede lader voor de mini pro? Mijne is namelijk al stuk :S
http://www.best4yourphone...ini-mini-pro-x2-x5-x8-enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let er wel op dat de lader genoeg stroom levert. Ik heb een hele goedkope autolader met een intrekbaar snoer en die geeft te weinig stroom. Het opladen met dat ding duurt uren. Ook USB-oplaaduitgangen van goedkope autoverdeelstekkers geven soms te weinig stroom.
Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste