Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Wat me opviel aan de nieuwe update: je kunt die Rollercoaster-app (geen idee wat het is) verwijderen :P Volgens mij kon dat eerder niet (tenzij je 'm root natuurlijk).

[ Voor 10% gewijzigd door NNF op 09-01-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKrieck
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-12-2016
'k Las net ergens dat er bij Android een bug zou zijn waardoor soms sms'jes bij de verkeerde persoon terecht komen. Iemand daar al ervaring/problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds een paar dagen kan ik geen smsjes meer ontvangen met mijn x 10 mini pro heb hi.
terwijl als ik de sim in een andere gsm stop krijg ik wel smsjes binnen.
heeft iemand dit probleem ook of een oplossing hier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:04:
sinds een paar dagen kan ik geen smsjes meer ontvangen met mijn x 10 mini pro heb hi.
terwijl als ik de sim in een andere gsm stop krijg ik wel smsjes binnen.
heeft iemand dit probleem ook of een oplossing hier voor?
probleem al opgelost heb eens ja naar 1300 gestuurt voor instellingen na enkele minuten kreeg ik pas een sms binnen voor de instellingen. toen een sms via een andere gsm laten sturen en die weer ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 08:14
Heeft iemand enig idee of de telefoon te gebruiken is als bluetooth keyboard voor de ps3?

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 18:36
Jazco2nd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 01:06:
[...]

Het is mij wel gelukt deel 1 uit te voeren (de update.zip) maar de firmware wil maar niet, hij blijft zoeken naar Xperia maar vind niks...Werkt so far wel lekker... morgen maar een nieuwe poging doen en als het lukt weer JIT aanzetten want nu heb ik geen JIT meer.
Telefoon in recovery booten. Dan van daar reboot doen, terwijl flasher aan het zoeken is. Dat werkte bij mij iig. Suc6. Met telefoon aan USB kabel natuurlijk. En usb drivers geinstalleerd.

[ Voor 6% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 10-01-2011 12:48 ]

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:46
NiTrO-EXILE- schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:47:
[...]

Telefoon in recovery booten. Dan van daar reboot doen, terwijl flasher aan het zoeken is. Dat werkte bij mij iig. Suc6. Met telefoon aan USB kabel natuurlijk. En usb drivers geinstalleerd.
Ik heb het vandaag op een pc gedaan waar pc companion nog nooit was geinstalleerd. Na een verse install lukte het nog niet, kreeg een scherm (tijdens usb verbinding met het groene lampje aan) voor het installeren van drivers die ik blijkbaar niet had. Uiteindelijk gevonden op een of ander forum. Na heel veel pogingen met de nongui flasher vond hij eindelijk mijn Xperia..

en toen.. tijdens het flashen kon hij 3 of 4 files niet vinden (oa system.sin en userdata.sin). Ik herinnerde me dat ik USB debugging overdag had uitgezet. Dus de telefoon weer opgestart (ging goed) USB debugging aangezet en opnieuw geflashed.

Dit keer ging het zo:

Start Flashing...
File loader.sin not found. Skip...
Flashing cache.sin...
Flashing amss.sin...

En na 45min stond dat nog steeds op mijn pc scherm. Dus de flasher afgesloten, USB kabel eruit. Zo vreemd! Heb het nog een 3e keer gedaan... en nu weet ik zeker dat die flash tool echt niet zo betrouwbaar is!

Want: dit keer vond hij mijn Xperia een beetje laat... toen er op het scherm "Start Flashing..." stond ging het groene lampje net uit...
Ik zat al in XRecovery toen hij nog enkele files ging flashen, precies dezelfde files als de eerste keer kon hij niet vinden en werden overgeslagen...

Volgens mij heb ik nu dus een Mini Pro met up-to-date software (update.zip heb ik wel via xrecovery kunnen installeren) maar half geupdate firmware 8)7

EDIT:
nadat ik het batterij icoontje met percentage had geinstalleerd bleef de telefoon hangen bij het 1e SE logo. Uit het topic blijkt dit vaker voor te komen. Via SEUS hersteld, weer rooted, vervolgens downgraded, weer alle stappen uitgevoerd, weer kon hij system en userdata niet vinden. Maar dit keer zei PC Companion later niet dat ik nog moest updaten :) Dus ook ff JIT geinstalleerd.. gaat prima.. alle apps hersteld.. pfff wat een klus! Heeft in totaal heel wat uren gekost!
Nu alleen het batterij icoontje nog. Een backup via xRecovery is hopelijk voldoende om ervoor te zorgen dat ik niet weer alles opnieuw moet doen als het weer misgaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Jazco2nd op 11-01-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

De 2.2 update voor de X10 serie zit er niet meer in lees ik overal. Helaas

[ Voor 4% gewijzigd door Christiano007 op 11-01-2011 17:19 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
Christiano007 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:16:
De 2.2 update voor de X10 serie zit er niet meer in lees ik overal. Helaas
als je 2.2 wilt zul je een custom rom moeten gebruiken.
op xda zijn ze er volop mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Er is een nieuwe (en eenvoudige) manier om de 2.0.2.A.0.24 te rooten!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=906742

Zo moet je dus geen custom rom installeren om een .24 update te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Nice! Heeft iemand het spel Air Control (Lite) geprobeerd met de nieuwste software en JIT? Bij mij klapt het spel uit tijdens het spelen na ongeveer 10 seconden. Met JIT uit had ik daar geen last van..Dit is dus wel met de custom rom (de oude methode om te rooten met de nieuwe software).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 09:04

eisbaer

Zie signature

ugc2 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 03:57:
Er is een nieuwe (en eenvoudige) manier om de 2.0.2.A.0.24 te rooten!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=906742

Zo moet je dus geen custom rom installeren om een .24 update te gebruiken.
Werkt prima. Al die dingen zoals edge kunnen verwijderen.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Leuk die nieuwe update, geen idee wat er nu precies verandert is, maar merk wel dat mn batterij als een bezetene leegloopt, je ziet bijna de percentages teruglopen, meer mensen hier last van na de laatste update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
R2 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:55:
Leuk die nieuwe update, geen idee wat er nu precies verandert is, maar merk wel dat mn batterij als een bezetene leegloopt, je ziet bijna de percentages teruglopen, meer mensen hier last van na de laatste update??
Ik ook, maar ik heb hem gisteren weer teruggeroot en al die demo's en een aantal andere apps verwijderd (facebook, hyves, playnow) en nu lijkt hij weer op het niveau van voor de update te zijn bij mij. Maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen nog geen 24 uur na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Coocoocachoo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:23:
[...]

Ik ook, maar ik heb hem gisteren weer teruggeroot en al die demo's en een aantal andere apps verwijderd (facebook, hyves, playnow) en nu lijkt hij weer op het niveau van voor de update te zijn bij mij. Maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen nog geen 24 uur na de update.
Ik wil hem ook downgraden, maar krijg het niet voor elkaar, heb de stappen gevolgd via XDA maar blijft hangen op searching for experia, kan jij uitleggen hoe ik kan downgraden? Mag ook via een PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
R2 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:48:
[...]

Ik wil hem ook downgraden, maar krijg het niet voor elkaar, heb de stappen gevolgd via XDA maar blijft hangen op searching for experia, kan jij uitleggen hoe ik kan downgraden? Mag ook via een PB.
Ik heb hem niet gedowngrade, maar geroot met SuperOneClick (zie het bericht van ugc2 hierboven). Daarna de applicaties die op http://forum.xda-develope...ini_Deleting_Applications staan verwijdert.
En de voorlopige uitslag lijkt dat de batterijduur weer als voor de upgrade is. (Nu na bijna 24 uur waarin ik ongeveer een half uurtje Angry Birds heb gespeeld, 3 wekkers heb gehad (i.e. 3x een halve minuut muziek afspelen) en aardig wat emailtjes heb gelezen en verzonden is mijn batterij nog op 71%.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Coocoocachoo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:24:
[...]

Ik heb hem niet gedowngrade, maar geroot met SuperOneClick (zie het bericht van ugc2 hierboven). Daarna de applicaties die op http://forum.xda-develope...ini_Deleting_Applications staan verwijdert.
En de voorlopige uitslag lijkt dat de batterijduur weer als voor de upgrade is. (Nu na bijna 24 uur waarin ik ongeveer een half uurtje Angry Birds heb gespeeld, 3 wekkers heb gehad (i.e. 3x een halve minuut muziek afspelen) en aardig wat emailtjes heb gelezen en verzonden is mijn batterij nog op 71%.)
Ok thanks, heb hem inmiddels geroot, met wa tvoor app heb jij die applicaties verwijderd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
R2 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:27:
[...]

Ok thanks, heb hem inmiddels geroot, met wa tvoor app heb jij die applicaties verwijderd??
Met Titanium Backup (gratis in de Market).

Hier wat leuks om over na te denken:
Ik heb een Google account aangemaakt, puur omdat het moet. Doe er verder niks mee. Mijn privemail is Yahoo.
Op het werk hebben we Google Apps. Dus mijn werk email is een google apps account.

Nu zijn er 3 mogelijkheden om mijn werk email binnen te krijgen op mijn telefoon:
- door de Email app te gebruiken en het Google App werkmail account als IMAP in te stellen.
Nadeel: geen push mails! Je kan wel instellen dat elk uur op mail wordt gecheckt. dan krijg je dus minstens 1x per uur een notificatie.
Nog een nadeel: ik zie alleen de standaardmappen Inbox/Sent en alleen emails tot een week oud ofzo. Alle andere mappen/labels van mn werkmail zie ik niet. Erg vervelend als ik op zoek ben naar een bepaald mailtje.

- de Gmail app gebruiken. Wel pushmail en toegang tot alle emails. Maar dan moet ik het Google apps account van mijn werk gaan gebruiken voor mijn telefoon en dat wil ik helemaal niet.

Heeft iemand een idee hoe ik toch pushmail kan krijgen, alle mails kan zien maar nog altijd werk en prive gescheiden kan houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 10:22
Ik heb "mijn" Mini Pro ook weer sinds zaterdag terug. Nou ja, ik heb een nieuwe Mini Pro gekregen. Probleem was dat mijn batterij heel heet werd en als een dolle leegliep. Was niet tegen op te laden.

Nu uiteraard alles opnieuw geïnstalleerd. Heb 'm overigens (nog) niet geroot. Kwam wel standaard met de laatste update.
Wat bij mij de "verbruiks-apps" zijn, zijn volgens mij:
  • Go Launcher
  • Mail (gmail, 3 accounts)
  • RoadSync (Exchange, van 07:30 tot 20:00)
  • TweetDeck
  • WhatsApp
  • Battery Indicator
Uiteraard nog andere apps geïnstalleerd, maar die checken (als het goed is) niet automatisch voor updates, dit zijn:
  • Timeriffic (zorgt ervoor dat mijn verbindingen vanaf 23:00 uit gaan, dus alleen nog maar telefoon, geen data)
  • Alarm Klock
  • Facebook (synct niet automatisch)
Op een typische dag gaat mijn bluetooth twee uur aan (1 uur heen, 1 uur terug), bel ik een aantal keer en wordt er uiteraard ook mail e.d. gepushed.
Ik haal nu om en nabij de 20 - 24 uur. Door het installeren en dingen uitproberen valt dat mee/tegen. Hoop nu wat meer regulier gebruik te kirjgen, om zo te zien hoe lang de batterij meegaat.

Zijn er mensen met vergelijkbaar gebruik? Hoe lang gaat bij jullie de batterij ongeveer mee?

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:25

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik heb een vraagje over de mini pro. Ik mag dus binnekort een toestel uitzoeken bij mn zakelijk abo en het moet geen iPhone achtig ding zijn (letterlijke woorden) Maar die mini pro vond hij er wel ok uitzien op foto's dus die mag ik nemen.

Maar mijn situatie is als volgt:
- Ik heb oproep/bereikbaarheidsdiensten dus ik moet zekerheid hebben qua beschikbaarheid telefoon
- Ik ga alleen bellen, smsen, angry birds spelen :P en contacten/agenda bij houden
- Internet zal alleen wifi zijn zo nu en dan dus geen continu dataverkeer

Het probleem hierbij is dus de batterijduur van de X10. Met veel bellen moet ik zeker een dag door komen. En mijn vraag is dus: Zijn hier gebruikers van de Mini pro die hem zonder dataverkeer gebruiken, en hoe lang gaat deze dan mee?

Anders wordt het denk ik toch de Nokia 6700 8)7

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Ben.Hahlen schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:02:
Ik heb "mijn" Mini Pro ook weer sinds zaterdag terug. Nou ja, ik heb een nieuwe Mini Pro gekregen. Probleem was dat mijn batterij heel heet werd en als een dolle leegliep. Was niet tegen op te laden.

Nu uiteraard alles opnieuw geïnstalleerd. Heb 'm overigens (nog) niet geroot. Kwam wel standaard met de laatste update.
  • Go Launcher
  • TweetDeck
  • WhatsApp
  • Battery Indicator
Uiteraard nog andere apps geïnstalleerd, maar die checken (als het goed is) niet automatisch voor updates, dit zijn:
  • Timeriffic (zorgt ervoor dat mijn verbindingen vanaf 23:00 uit gaan, dus alleen nog maar telefoon, geen data)
  • Alarm Klock
Op een typische dag gaat mijn bluetooth twee uur aan (1 uur heen, 1 uur terug), bel ik een aantal keer en wordt er uiteraard ook mail e.d. gepushed.
Ik haal nu om en nabij de 20 - 24 uur. Door het installeren en dingen uitproberen valt dat mee/tegen. Hoop nu wat meer regulier gebruik te kirjgen, om zo te zien hoe lang de batterij meegaat.

Zijn er mensen met vergelijkbaar gebruik? Hoe lang gaat bij jullie de batterij ongeveer mee?
Het is me nu volgens mij maar 1 keer gelukt dat ding 2 dagen aan te laten zonder dat ie uit viel maar meestal is hij na dat ik thuis kom tegen de 20% vanaf 'sochtends met een volle batterij.

Bedankt voor Timeriffic, ga ik zeker downloaden aangezien die erg goed klinkt. Ik gebruik WhatsApp maar deze werkt met push notificaties dus zou geen batterij moeten slurpen. Ook heb ik Google Talk constant aan staan maar ik weet niet of deze een constante internet verbinding gebruikt of ook push notificaties gebruikt voor het initialiseren van een gesprek. Tweetdeck en Roadsync gebruik ik beide ook en Tweetdeck kijkt om de 30 minuten ofzo. Roadsynch ook. Gmail heb ik kwa mail niet gekoppeld omdat ik nooit emailtjes verwijder :( dus hij gaat daadwerkelijk ALLE berichten downloaden en is dus zo traag als het maar kan.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ben.Hahlen schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:02:

• Go Launcher
  • TweetDeck
  • WhatsApp
  • Battery Indicator
  • Alarm Klock

Alarm Klock! Heb ik vanaf het begin gebruikt (was niet tevreden over de standaard app) maar dat is juist een accuvreter volgens mij! Sinds ik die eraf heb gehaald hoef ik niet meer 2x per dag op te laden... Maar dat was dan met 1.6.
Ben zelf over op Shake'n' Not Stirred. die vind ik beter dan Alarm Klock en heeft als voordeel dat je even schud om te snoozen :O

Timerriffic ken ik niet, ik heb een poosje Bedside gebruikt, die deed hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
artificial_sun schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:28:
Ik heb een vraagje over de mini pro. Ik mag dus binnekort een toestel uitzoeken bij mn zakelijk abo en het moet geen iPhone achtig ding zijn (letterlijke woorden) Maar die mini pro vond hij er wel ok uitzien op foto's dus die mag ik nemen.

Maar mijn situatie is als volgt:
- Ik heb oproep/bereikbaarheidsdiensten dus ik moet zekerheid hebben qua beschikbaarheid telefoon
- Ik ga alleen bellen, smsen, angry birds spelen :P en contacten/agenda bij houden
- Internet zal alleen wifi zijn zo nu en dan dus geen continu dataverkeer

Het probleem hierbij is dus de batterijduur van de X10. Met veel bellen moet ik zeker een dag door komen. En mijn vraag is dus: Zijn hier gebruikers van de Mini pro die hem zonder dataverkeer gebruiken, en hoe lang gaat deze dan mee?

Anders wordt het denk ik toch de Nokia 6700 8)7
Ik heb de Mini Pro meegehad naar Frankrijk en daar, uiteraard, ook de data verbinding uitgezet. Nu heb ik er toen niet veel mee gebeld, maar had wel een standby tijd van +/- 120 uur. Vond ik best netjes, voor een smartphone :).
Jazco2nd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:59:
[...]
Alarm Klock! Heb ik vanaf het begin gebruikt (was niet tevreden over de standaard app) maar dat is juist een accuvreter volgens mij! Sinds ik die eraf heb gehaald hoef ik niet meer 2x per dag op te laden... Maar dat was dan met 1.6.
Ben zelf over op Shake'n' Not Stirred. die vind ik beter dan Alarm Klock en heeft als voordeel dat je even schud om te snoozen :O

Timerriffic ken ik niet, ik heb een poosje Bedside gebruikt, die deed hetzelfde.
Ik zal eens kijken of Shake'n' Not Stirred het beter doet qua batterij verbruik.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het geval iemand ook te enthousiast aan het verwijderen slaat en dus Google Talk en
bijbehorende services verwijdert en dus als gevolg geen werkende Market meer heeft (werkt wel
maar hij downloadt en installeert niets) : zie de bijlagen in deze post :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=773272

Die installeren (alle 3) en rebooten en alles werkt weer....
Ik wilde mijn Mini Pro iets té schoon hebben denk ik :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of je de kleur van de achtergrond bij launcher pro ook kunt instellen (waar al je apps staan dus niet bij de gewone achtergrond)...standaard staat ie zwart...

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het slecht voor de batterij als je hem al oplaad terwijl die nog op 40 % ofzo is? Ik hoorde dat ergens, maar weet niet of dit klopt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:40:
welke dingen zijn nog goed om te sms 'en buite handcent?
en welke launcher is goed buiten adw launcher?
Zeam beats all other launchers :P
420KB, supersnel, grafisch gelikt, niet overdreven en genoeg opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:06:
Is het slecht voor de batterij als je hem al oplaad terwijl die nog op 40 % ofzo is? Ik hoorde dat ergens, maar weet niet of dit klopt :')
Er wordt aangeraden een lithium batterij niet helemaal leeg te laten lopen.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:11:
[...]

Zeam beats all other launchers :P
420KB, supersnel, grafisch gelikt, niet overdreven en genoeg opties.
Gebruik hem nu ook al een paar weken,erg tevreden over,lekker snel :9 ja aanradertje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Ford
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik lees iedere keer over pushmail etc. maar ik snap niet hoe ik dit aan of uit moet zetten. Op iedereen begint meteen over roadsync, maar wanneer ik dit gebruik moet ik zelf nog steeds 3G aan en uit zetten. Het idee is toch dat dit automatisch gebeurt?

M6Va: P-M 750, 1024MB, 80GB 5400rpm, X700 128MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
E-Ford schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:07:
Ik lees iedere keer over pushmail etc. maar ik snap niet hoe ik dit aan of uit moet zetten. Op iedereen begint meteen over roadsync, maar wanneer ik dit gebruik moet ik zelf nog steeds 3G aan en uit zetten. Het idee is toch dat dit automatisch gebeurt?
pushmail heeft niks met roadsync te maken. De Gmail app, de Yahoo mail app, Whatsapp, die hebben gewoon een service op de achtergrond draaien en nieuwe mails worden "gepusht" zodat je niet pas weet dat er nieuwe mails zijn nadat hij heeft gecheckt (er vind dus geen check elke x min plaats dat is niet meer nodig).

De default email app, waar je dus eigen een imap of pop emailadres kan instellen, heeft geen push ondersteuning. Dat is erg jammer want als je een imap account hebt ondersteund die meestal push.

Roadsync is voor zover ik weet alleen nuttig als jouw emailaccount gebruik maakt van Microsoft Exchange.

Ook een vraagje:
dacht hier gelezen te hebben (maar kan het niet vinden en ook niet meer op xda) hoe iemand 2 toggles in zijn notification bar had toegevoegd. Ik gebruik de OneClick widget om wifi, 2g-3g, bluetooth en beeldscherm helderheid in te stellen. De mooiste widget voor dat soort dingen vind ik (transparant dus past altijd bij je background, je kan het glimmende effect instellen en het formaat).
Maar eigenlijk zou het uberhandig zijn als je gewoon via de notificatiebalk wifi uit kan zetten en naar het 3g menu kan schakelen... als je al in je browser of andere app zit hoef je niet even die app te verlaten voor een homescreen.

[ Voor 24% gewijzigd door Jazco2nd op 16-01-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:33:
[...]

Gebruik hem nu ook al een paar weken,erg tevreden over,lekker snel :9 ja aanradertje _/-\o_
Ook even getest met zeam, 420kb?, bij mij 808kb, dus 2 keer zo groot.
Ziet er goed uit, inderdaad kleiner, maar merk niet dat hij echt sneller is, mis ook een paar handige zaken tov ADW, locken van desktop, edtiten van icoon teksten, en nog een paar kleine zaken.
Heel leuk zeam, maar blijf toch mar bij ADW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}:O

[ Voor 165% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 11:07 . Reden: Niet goed gelezen, delete maar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

E-Ford schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:07:
Een gmail account aanmaken. Als je daar een mail heen stuurt dan push-ie 'm meteen naar je telefoon.
Als je liever je eigen email gebruikt, bijv. ziggo dan ga je naar de ziggo pagina en stel je daar in dat mail geforward moet worden je gmail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er naar een één of andere update laatst 'multi touch' bij gekomen voor de mini en mini pro ?!
of heb ik het fout??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
nee die komt in een volgende update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Ford
  • Laatst online: 21-02-2022
eisbaer schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:24:
[...]

Een gmail account aanmaken. Als je daar een mail heen stuurt dan push-ie 'm meteen naar je telefoon.
Als je liever je eigen email gebruikt, bijv. ziggo dan ga je naar de ziggo pagina en stel je daar in dat mail geforward moet worden je gmail adres.
Ik gebruik al jaren alleen gmail, maar bij mij pushed hij niet. Moet ik dan permanent internet aan hebben staan?

M6Va: P-M 750, 1024MB, 80GB 5400rpm, X700 128MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

E-Ford schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:15:
[...]
Ik gebruik al jaren alleen gmail, maar bij mij pushed hij niet. Moet ik dan permanent internet aan hebben staan?
Denk het wel en automatisch synchroniseren op je phone geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een filmpje op youtube wilt bekijke...moet je dan eerst iets speciaals installeren?
want bij mij doet ie het niet...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
E-Ford schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:15:
[...]

Ja, je internetverbinding moet aanstaan om emails te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:46:
als je een filmpje op youtube wilt bekijke...moet je dan eerst iets speciaals installeren?
want bij mij doet ie het niet...
Belgische provider? dan is de kans groot dat youtube niet geïnstalleerd is.
zie mijn eerdere post om dit te verhelpen op Verwijderd in "Het Sony Ericsson Xperia X10 Mini & Mini..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKrieck
  • Laatst online: 22-12-2016
Ik heb pas een X10 mini pro en installeerde dadelijk de update. Ik zou graag mijn Telenet mail op mijn telefoon krijgen wat me ook gelukt is. 'k Zou de mails op de server willen laten staan maar wanneer ik een mail uit mijn telefoon wis, wordt hij ook op de mailserver gewist.
Iemand enig idee wat ik kan doen zodat alle mails op de mailserver blijven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:25:
[...]

Belgische provider? dan is de kans groot dat youtube niet geïnstalleerd is.
zie mijn eerdere post om dit te verhelpen op Verwijderd in "Het Sony Ericsson Xperia X10 Mini & Mini..."
yups Belgische provider... thx voor de info...werkt perfect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn...schijnbaar vandaag iets geraakt (ik weet het zelf niet) maar er zit dus
van binnen een barst in het display...heb nog zo'n 20% zicht op het scherm....

Uiteraard niet verzekerd dus verwachte kosten : zo'n €120,- :(

Had hem net afgelopen weekend helemaal op orde....grrrrr...
Maar even terug naar de N95 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
Heeft iemand de update al gedaan? 2.1 update 1

Ik heb het net erop gezet en enige verschil wat ik kan zien was dat ik roller coaster en gold rush app kon verwijderen... EINDELIJK :)

Zijn er andere nieuwe dingen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
remix999 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:21:
Heeft iemand de update al gedaan? 2.1 update 1

Ik heb het net erop gezet en enige verschil wat ik kan zien was dat ik roller coaster en gold rush app kon verwijderen... EINDELIJK :)

Zijn er andere nieuwe dingen???
Bedankt voor de tip.
Meteen telefoon aangesloten. Upgrade loopt nu :)

[update]
Upgrade geslaagd. Heb inderdaad die 2 apps weten te verwijderen.
o.a. Peggle en RoadSync willen er helaas niet af...

[ Voor 13% gewijzigd door frankivo op 18-01-2011 13:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:21:
Damn...schijnbaar vandaag iets geraakt (ik weet het zelf niet) maar er zit dus
van binnen een barst in het display...heb nog zo'n 20% zicht op het scherm....

Uiteraard niet verzekerd dus verwachte kosten : zo'n €120,- :(

Had hem net afgelopen weekend helemaal op orde....grrrrr...
Maar even terug naar de N95 ;w
Thuis gebeurd? Kun je dan niet iets met de inboedelverzekering wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zal eens proberen, moet toch wel iets voor te vinden zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankivo schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:26:
[...]

Bedankt voor de tip.
Meteen telefoon aangesloten. Upgrade loopt nu :)

[update]
Upgrade geslaagd. Heb inderdaad die 2 apps weten te verwijderen.
o.a. Peggle en RoadSync willen er helaas niet af...
als je hem root gaan ze er wel af :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

Blijven de instellingen behouden na de update of moet je weer alles opnieuw instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
alles bleef behouden bij mij, al zullen ze vast ergens waarschuwen voor mogelijk verlies van data :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 13:29:
[...]

Thuis gebeurd? Kun je dan niet iets met de inboedelverzekering wellicht?
De inboedel gaat het dekken, dus hij is nu weg voor reparatie :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij kort maar duidelijk vertellen wat je allemaal kan, als je je mobiel geroot hebt, ( wat houd het eigenlijk in? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:36:
Kan iemand mij kort maar duidelijk vertellen wat je allemaal kan, als je je mobiel geroot hebt, ( wat houd het eigenlijk in? )
het simpelste om het te vergelijken is met windows.
als 'normale' user kun je bepaalde systeem veranderingen niet doen die je als administrator wel kan.

bij je gsm is dit hetzelfde, standaard kun je bepaalde dingen niet wijzigen/aanpassen. wat je dus met root(administrator) toegang wel kan.

wat de meeste mensen doen met root is standaard beveiligde applicaties verwijderen om ruimte vrij te maken voor applicaties die je wel wilt hebben. maar je kan met root ook app2sd instellen voor je mini.
verder zijn er nog mogelijkheden genoeg maar die lees je hier ook wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:22:
[...]

De inboedel gaat het dekken, dus hij is nu weg voor reparatie :) _/-\o_
Dat meen je niet?! :D

OK, dat ga ik onthouden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Mijn batterij van mijn X10 mini (ingebouwd) is langzaam aan het sterven.
Ik ben bij de KPN geweest en die hebben onder garantie een nieuwe voor mij besteld.
Maar wat ik thuis kreeg was een totaal verkeerd type en ze hebben hem dus blijkbaar niet, althans het bedrijf wat aan ze levert ((Globo'com o.i.d.)
Het is een accu met een stekkertje er aan vast om op het printje aan te sluiten.
Nu kan ik dus helemaal nergens iets vinden over dit type batterij.
Niet bij SE zelf en ook nergens bij winkels die accu's voor gsm's leveren.
Ik kan hem door de KPN laten opsturen maar dan ben ik hem een maand ofzo kwijt.
Weet iemand hoe ik aan zo een batterij kan komen?
De gegevens die op de batterij staan zijn:

Sony Ericson
1228-9675.1 10W23
Li-Polymer Battery
950mAh 3.7V 3.6Wh

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:47:
[...]

maar je kan met root ook app2sd instellen voor je mini.
app2sd is niet beschikbaar voor de mini in de market.
Is er een andere manier om deze app toch te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik bij titaniumbackup ga kijken zie ik daar een geluidsrecorder bijstaan...waar zit deze dan ergens?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M66B schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:30:
[...]

app2sd is niet beschikbaar voor de mini in de market.
Is er een andere manier om deze app toch te gebruiken?
zoek eens op het xda forum op apps2ext (apps2sd kan niet lager dan android 2.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:19
Hier gaat de X10 mini pro sinds de update minder dan een dag mee op stand-by (scherm uit, niet aanraken. is m'n tweede toestel).

Ongelooflijk hoe sommige fabrikanten er zo'n bende van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:22:
Mijn batterij van mijn X10 mini (ingebouwd) is langzaam aan het sterven.
Ik ben bij de KPN geweest en die hebben onder garantie een nieuwe voor mij besteld.
Maar wat ik thuis kreeg was een totaal verkeerd type en ze hebben hem dus blijkbaar niet, althans het bedrijf wat aan ze levert ((Globo'com o.i.d.)
Het is een accu met een stekkertje er aan vast om op het printje aan te sluiten.
Nu kan ik dus helemaal nergens iets vinden over dit type batterij.
Niet bij SE zelf en ook nergens bij winkels die accu's voor gsm's leveren.
Ik kan hem door de KPN laten opsturen maar dan ben ik hem een maand ofzo kwijt.
Weet iemand hoe ik aan zo een batterij kan komen?
De gegevens die op de batterij staan zijn:

Sony Ericson
1228-9675.1 10W23
Li-Polymer Battery
950mAh 3.7V 3.6Wh
Thx
Hier heb ik mijn tweede ooit besteld.
Goedkoop en betrouwbaar.
Koop btw altijd een tweede batterij erbij om zo de levensduur te verlengen.

http://www.mobielbereikba.../sonyericsson/k800i/accus

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:06:
[...]

Hier heb ik mijn tweede ooit besteld.
Goedkoop en betrouwbaar.
Koop btw altijd een tweede batterij erbij om zo de levensduur te verlengen.

http://www.mobielbereikba.../sonyericsson/k800i/accus
Helaas, ook hier niet.
Overigens wel een goede site voor onderdelen.
Maar alleen dus weer niet die accu.
Het lijkt wel het best bewaarde geheim van SE. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de toegangspunt van T-mobile internet te verwijderen of zo aan te passen dat die niet gelijk het internet op gaat, heb de X10 pro mini met Android 2.1
Is voor een tante van me die geen internet bundel heeft maar wel mms wil versturen.
Bij Nokia kan je de toegangspunt verwijderen of dat die altijd vraagt welk toegangspunt gebruikt wordt, b.v. wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:59:
Is het mogelijk om de toegangspunt van T-mobile internet te verwijderen of zo aan te passen dat die niet gelijk het internet op gaat, heb de X10 pro mini met Android 2.1
Is voor een tante van me die geen internet bundel heeft maar wel mms wil versturen.
Bij Nokia kan je de toegangspunt verwijderen of dat die altijd vraagt welk toegangspunt gebruikt wordt, b.v. wifi.
heb op de x10mini pro van mn vriendin gewoon in de settings de dataverbinding/mms uitgevinkt. Dan kan je het toegangspunt gewoon laten staan maar gaat hij niet meer op internet (enkel via wifi) succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:47:
[...]

Helaas, ook hier niet.
Overigens wel een goede site voor onderdelen.
Maar alleen dus weer niet die accu.
Het lijkt wel het best bewaarde geheim van SE. :)
Ja, jij hebt dus een aparte met een stekkerjte, das dus niet standaard.
Misschien gekke vraag maar heb je al eens bij Handyman gekeken?
Succes met je zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:47:
[...]

het simpelste om het te vergelijken is met windows.
als 'normale' user kun je bepaalde systeem veranderingen niet doen die je als administrator wel kan.

bij je gsm is dit hetzelfde, standaard kun je bepaalde dingen niet wijzigen/aanpassen. wat je dus met root(administrator) toegang wel kan.

wat de meeste mensen doen met root is standaard beveiligde applicaties verwijderen om ruimte vrij te maken voor applicaties die je wel wilt hebben. maar je kan met root ook app2sd instellen voor je mini.
Oké, bedankt.

Mijn mini pro komt 9 februari.
Wordt hij dan ook met de nieuwste versie geleverd, of moet je dat er zelf opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:23:
[...]

Ja, jij hebt dus een aparte met een stekkerjte, das dus niet standaard.
Misschien gekke vraag maar heb je al eens bij Handyman gekeken?
Succes met je zoektocht.
Ga ik meteen proberen.
Laat het even weten nog
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:36:
[...]

Oké, bedankt.

Mijn mini pro komt 9 februari.
Wordt hij dan ook met de nieuwste versie geleverd, of moet je dat er zelf opzetten?
Als je op 9 februari de doos openmaakt en bij settings gaat kijken zal je er een antwoord op weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
MatMich schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:18:
[...]

Ga ik meteen proberen.
Laat het even weten nog
thx
Helaas ook niet gelukt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Op de link kan je alles vinden dat je nodig hebt denk ik.
http://forum.xda-develope...e/index.php/t-871871.html

[ Voor 26% gewijzigd door ugc2 op 21-01-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Volgens mij niet, de enige link naar een batterij heeft hem dus ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een heel raar probleem:

mijn tijdsinstellingen staan allemaal goed (tijd is goed ingesteld en tijdszone (+1) is ook juist en toch wanneer ik een bericht stuur naar iemand vb om 11u26 komt bij die persoon 12u26 te staan...iemand enig idee hoe da komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:27:
ik heb een heel raar probleem:

mijn tijdsinstellingen staan allemaal goed (tijd is goed ingesteld en tijdszone (+1) is ook juist en toch wanneer ik een bericht stuur naar iemand vb om 11u26 komt bij die persoon 12u26 te staan...iemand enig idee hoe da komt?
Heb je dat bij meerdere personen uitgeprobeerd?
Als de instellingen bij de ontvanger niet goed staan geeft dat ook problemen.
Misschien ook een instelling mbt zomer/winter-tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand anders stuurt naar die persoon geeft da geen problemen...maar als ik stuur wel...mijn tijd stond niet op automatich (heb het ook geprobeerd als hij wel op automatisch stond) dus daar ligt het ook nie aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoii,

als je een mms ontvangt van kun je daarmee alleen kiezen om de foto
-afbeelding weergeven
-doorsturen
-verwijderen

maar ik wil deze foto graag opslaan bij mijn afbeeldingen, is dit mogelijk???

Gr.Mirjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Laatst online: 14-09 09:23
Hoezo de X10 mini een slechte accu! Ik gebruik nu m'n iPhone van het werk, heb dus de mini doorgeschakelt. Deze ligt de hele dag thuis, alleen Wifi aan. Ruim 7 dagen ging hij mee tot ie weer aan de lader moest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Weet iemand hoe je stil en trillen tegelijk aan kunt zetten d.m.v de slider als je het toestel uit de slaapstand haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Christiano007 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:44:
Weet iemand hoe je stil en trillen tegelijk aan kunt zetten d.m.v de slider als je het toestel uit de slaapstand haalt?
huhh wat is bij jou de slaapstand?
bij mij is stil en trillen de eerste optie als ik met de volumeknopjes aan de zijkant werk:
stil -> stil+tril -> volume harder (+tril)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Jazco2nd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:25:
[...]

huhh wat is bij jou de slaapstand?
bij mij is stil en trillen de eerste optie als ik met de volumeknopjes aan de zijkant werk:
stil -> stil+tril -> volume harder (+tril)
Maar ik wil graag dat je via de slider, die je krijgt als je op de aan knop drukt, het toestel op stil+tril krijgt. Niet dat ik eerst moet sliden en dan op de volumeknop moet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Christiano007 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:33:
[...]

Maar ik wil graag dat je via de slider, die je krijgt als je op de aan knop drukt, het toestel op stil+tril krijgt. Niet dat ik eerst moet sliden en dan op de volumeknop moet drukken.
oh ja logisch. Volgens mij moet je gewoon eenmalig de trilstand handmatig inschakelen via de instellingen terwijl hij al op stil staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Jazco2nd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:44:
[...]

oh ja logisch. Volgens mij moet je gewoon eenmalig de trilstand handmatig inschakelen via de instellingen terwijl hij al op stil staat.
Dat heb ik al geprobeerd, dan staat hij idd op stil+tril. Maar als je dan het geluid er weer wilt opzetten via de slider, en daarna weer op stil (+tril) dan krijg je alleen stil en moet je weer handmatig de boel op trillen zetten bij de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Christiano007 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:06:
[...]

Dat heb ik al geprobeerd, dan staat hij idd op stil+tril. Maar als je dan het geluid er weer wilt opzetten via de slider, en daarna weer op stil (+tril) dan krijg je alleen stil en moet je weer handmatig de boel op trillen zetten bij de instellingen.
ok ja das niet handig.. stom eigenlijk. Ik vind dat hele slider-unlock ding kut. Want je moet (sinds 2.1) eerst op een knop drukken zodat het scherm aangaat, dan pas kan je sliden. Had liever een long press to unlock.. is weer zoiets wat bij een normale mobiel beter is geregeld.
Ik gebruik die slider dan ook nooit om op stil te zetten... misschien is er wel een methode op xda om die slider uit te schakelen of aan te passen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 23:06
is het al bekend wanneer deze phones multitouch patch krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Gigapower schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:50:
is het al bekend wanneer deze phones multitouch patch krijgen?
Niet. Das alleen voor de X10. En wat is in hemelsnaam het nut ervan? Bij een telefoon met een 4 inch scherm die je in de breedte vasthoud kan ik me nog enigszins een voordeel voorstellen, maar erg belangrijk is het niet. Bij de Mini al helemaal niet. Bij de native Album app kan ik al prima inzoomen/uitzoomen door lang op het scherm gedrukt te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook het probleem als het geheugen van de gsm bijna vol is dat jullie geen smsjes meer kunnen ontvangen? Ik kon laatst namelijk geen smsjes meer ontvangen toen ik de instellingen op vroeg deed die t weer voor even. De gsm gaf wel steeds aan dat er weinig opslag ruimte was toen ik een hoop verwijderd had kon ik de smsjes weer ontvangen. Terwijl ik nog enkele mbs over had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:20:
Hebben jullie ook het probleem als het geheugen van de gsm bijna vol is dat jullie geen smsjes meer kunnen ontvangen? Ik kon laatst namelijk geen smsjes meer ontvangen toen ik de instellingen op vroeg deed die t weer voor even. De gsm gaf wel steeds aan dat er weinig opslag ruimte was toen ik een hoop verwijderd had kon ik de smsjes weer ontvangen. Terwijl ik nog enkele mbs over had
Ja, dat is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
MatMich schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 02:11:
[...]

Volgens mij niet, de enige link naar een batterij heeft hem dus ook niet 8)7
Soort schopje

Ik kan toch bijna niet geloven dat helemaal niemand nog een defecte batterij heeft gehad.
Het lijkt onmogelijk om er een te vinden.
Weet echt niemand iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Defecte batterij heb ik niet gehad. Wel een defect aan mijn telefoon waardoor de batterij heel heet werd en heel snel leegliep.
Heb nu ook netjes via het repair center een nieuwe telefoon in mijn bezit. Heeft wel een week of 4/5 geduurd, maar ja, dan moet ik zulke dingen ook maar niet een week voor kerst gaan doen ;)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Ben.Hahlen schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:14:
Defecte batterij heb ik niet gehad. Wel een defect aan mijn telefoon waardoor de batterij heel heet werd en heel snel leegliep.
Heb nu ook netjes via het repair center een nieuwe telefoon in mijn bezit. Heeft wel een week of 4/5 geduurd, maar ja, dan moet ik zulke dingen ook maar niet een week voor kerst gaan doen ;)
Ik neem aan dat je met "repair center" bedoeld "opgestuurd door provider"
Ik vrees dat er voor mij ook niet veel anders op zal zitten.
Ik heb nog garantie dus KPN moet het maar oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
MatMich schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:06:
[...]

Soort schopje

Ik kan toch bijna niet geloven dat helemaal niemand nog een defecte batterij heeft gehad.
Het lijkt onmogelijk om er een te vinden.
Weet echt niemand iets?
maar jij zocht toch een batterij met een kabeltje eraan?
Niet de standaardaccu van de Mini (Pro) dus, die zal vast wel meer veel mensen (extra) besteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Jazco2nd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:35:
[...]

maar jij zocht toch een batterij met een kabeltje eraan?
Niet de standaardaccu van de Mini (Pro) dus, die zal vast wel meer veel mensen (extra) besteld worden.
Ja inderdaad, de mini niet de pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
MatMich schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:55:
[...]Ik neem aan dat je met "repair center" bedoeld "opgestuurd door provider"
Ik vrees dat er voor mij ook niet veel anders op zal zitten.
Ik heb nog garantie dus KPN moet het maar oplossen.
Nee, Sony Ericsson Repair Center, opgestuurd door de Phone House.
Overigens een Mini Pro, geen Mini.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Vandaag ging m'n X10 Mini Pro opeens zeuren dat ie moest updaten, toen ik hem aan de PC koppelde. Ik met m'n domme kop natuurlijk heel plichtig gedaan (vond het maar raar want ik had al 2.1), maar was even heel dom vergeten dat ik ooit een "Nordic" firmware er op heb gezet :+ . Gelukkig ging de update goed zonder dat ik maar iets hoefde te restoren, vreemd genoeg. Weet dus nog niet wat die update inhield.

Vervelende was alleen, dat de keymapping nog op z'n Zweeds stond ingesteld. Dan krijg je dus als je de punt indrukt de Ä of ö of ë (bork bork bork!). Erg vervelend en de keyprint.xml kun je alleen aanpassen met Root Access. Weer een half uur van je tijd verknalt 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:01:
[...]

Dat meen je niet?! :D

OK, dat ga ik onthouden! ;)
Ging dus over de schade en de inboedel die het ging dekken.
Update dus : hij is terug en al gerepareerd en tot grote verbazing van mij en
van de Phonehouse is hij geheel onder garantie gerepareerd !

Ze hadden hem wel geupdate maar het rootprobleem is gelijk weer verholpen via xda >:)

Edit : ik heb nu wel een ander probleem, weet niet of het aan de reparatie of aan de update ligt :
als ik mijn toestel in landscape gebruikt heb en daarna terug naar portrait ga, doet mijn touchscreen het
niet meer en moet ik de batterij er uit halen !

Want uitzetten (op de bovenste knop drukken) doet hij wel, maar ik kan daarna uiteraard
niet op uitschakelen drukken :(

Edit 2 : dat probleem lag aan dat ie volgens de SuperOneClick geroot was. Ge-unroot en ik
had er geen last meer van. Totdat ik hem net als alarm gebruikte en het alarm dus niet meer uitkreeg
en weer de batterij eruit moest halen. Maar weer verder zoeken dus !

Edit 3 : Hersteld met SEUS (tot 2 x) en het ligt inderdaad aan het rooten met SOC...
Hopen dat er snel een andere manier komt (met Z4Root ging alles goed maar werkt helaas
niet meer met update 2.1.1) => Weet iemand of en hoe je terug kunt naar update 2.1 ???

Edit 4 : Hij is inmiddels weeral terug naar TPH en weer opgestuurd naar Dynafix....
Als er nou nog iets mee is moet Hi mij maar een ander toestel geven (en dan maar een HTC of zo ????)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Ik kreeg vanmiddag ineens de melding dat er een software update beschikbaar was voor mijn X10 mini pro.
Ik hoopte dat het Android 2.2 zou zijn (wat me al sterk leek) maar niet dus...
Ik had 2.1 al geinstalleerd.

Blijkt Android 2.1 UPDATE 1 te zijn, maar nu kan ik nergens vinden wat dat nu inhoud! Install file was wel iets van ongeveer een 120 mb ....

Iemand hier meer info over? Kan op google niets wijzer worden...

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Volgens XDA (http://forum.xda-develope...ia_X10_Mini_Official_ROMs) is Timescape geupdate en de gui sneller gemaakt. Geen android update dus, maar wel optimalisatie/bugfixes. Ook al komen er geen android updates meer gaan ze daar wel nog mee door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een tip tussendoor: notifi van sisedimedia (zoek op notifi free in market).

Gratis versie is widget met acht buttons voor power management (gps, schermhelderheid, dataverkeer, bluetooth, wifi, ...).-, met de mogelijkheid om eigen profielen te maken; zo kan je drie profielen instellen (low, medium en high), waarbij je met één klik bvb. alle radio's uitzet, of alle radio's aanzet.
Het leuke aan die widget is dat het geen appart widgetscherm inneemt, wat inhoudt dat je het van eender welke widget van je toestel kunt gaan oproepen door een slidebeweging naar beneden (in mijn geval), en aldaar in de gratis versie 8 customable keys hebt. het neemt dus geen plaats in, wat handig is voor diegenenen die de standaard SE launcher gebruiken.

Sinds ik dat gebruik, en zeker de profielen, gaat mijn batterij terug langer mee;-)

En: geen reclame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Interessant!
Ik gebruik OneClick Widget op mijn rechterhomescreen (Zeam).
Vind het de mooiste toggles, ook omdat ze een glass effect hebben en transparant zijn (en je kan de grootte kiezen).

Een GPS toggle is nutteloos op de Mini en de Mini Pro. Dat heeft SonyEricsson (of Google?) echt heel goed voor elkaar. GPS zet je namelijk niet aan of uit, je zet slechts de optie om het te gebruiken aan of uit.
GPS optie is dus altijd aan bij mij. Doet niks, verbruikt niks. Pas als ik Google Maps open gaat het aan (en vanzelf weer uit).

Ik gebruik dus alleen Wifi, 2g/3g (brengt je naar het menu), BT en schermverlichting (balkje dat volloopt bij elke click).

Maar infiniti klinkt erg interessant, Bedside (om ervoor te zorgen dat je geen mails meer ontvangt savonds) werkt bij mij niet en de alternatieven blokkeren alle data of zetten het geluid uit. Dat laatste is niet voldoende want dan blijft het ledje nog blinken snachts en in het donker valt dat mij erg op.
Met infiniti ben ik benieuwd wat mogelijk is.

Wat ik ook in het begin een gemis vond tov mijn oude Sony Ericsson telefoon: profielen heb je niet echt... niet standaard in elk geval.. kga Infiniti proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Meer mensen wel eens last van het probleem dat de internetverbinding af en toe dienst weigert? Ik heb dan wel een 3G of zelfs een H-icoontje, maar de pijltjes van dat icoontje doen niets (normaal knipperen die als er dataverkeer plaatsvindt) en de telefoon zegt dat er geen internetverbinding kan worden gemaakt. Het heeft volgens mij niets met ontvangst of bereik te maken, want als ik de telefoon uit zet en weer aan doet de internetverbinding het weer prima. Ik heb geprobeerd om hetzelfde te bereiken door 'm in flight mode te zetten, maar dat werkt niet. X10 Mini, softwareversie 2.0.2.A.0.24, niet geroot. Het is echt bloedirritant :P

[ Voor 8% gewijzigd door NNF op 02-02-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb de X10 mini nu een week, en ik ben matig tevreden. Aan de ene kant werkt het touchscreen behoorlijk goed en loopt alles goed. Aan de andere kant is de batterijduur echt dramatisch. Ik redt het net een werkdag: in de ochtend opladen en als ik thuis kom direct weer opladen.
Ik heb wat concrete vragen:
1. Graag wil ik de email niet continu syncen, maar slechts 1x per uur. 's Nachts wil ik zelfs helemaal niet syncen. Deze instelling is bij de X10 mini nergens te vinden. Bij andere Android toestellen valt dit bij de email-box in te stellen.
2. Op een of andere manier staat gtalk altijd aan. Valt dit niet uit te zetten? Nu krijg ik al die berichtjes op mijn telefoon.
3. Ik gebruik handcent sms voor het lezen en versturen van smsjes, aangezien deze een horizontaal toetsenbord ondersteunt. Wanneer ik een nieuw smsje krijg, zie ik echter een ander programma dat naar voren komt. Het is best irritant om deze eerst af te sluiten, dan Handcent op te starten en dan pas te kunnen reageren.
Heeft iemand misschien tips om deze problemen op te lossen? Alvast bedankt.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Pagina: 1 ... 22 ... 27 Laatste