Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:46
weeeeird ik heb nu weer het issue dat ik maar 3 apps zie in de Market onder My Apps.
Een poos geleden zag ik zelfs maar 1 app. Na een dag was het opgelost..

Sowieso vind ik het maar irri hoe Google heeft lopen knoeien met Market. Een mega grote groene vlek met een draaiwiel erin... sjesus wat een overbodige bling bling is dat! ook is de rest er niet duidelijker op geworden. Ik zocht een changelog, maar dan moet je wat rustiger scrollen zodat je de "More" knop ziet.

Ook als je iets wil updaten, klik op Update... dan veranderd de Update knop in een OK knop... dat had ik eerst ook niet door. Waarop zeg ik OK? Want er wordt niets gevraagd... de knop Update is al een keuze dus de knop OK snap ik niet.
Daarna moet je sowieso nog 2x bevestigen voordat hij daadwerkelijk gaat updaten, die 2 snap ik, maar die OK niet..

edit: bij nader inzien hoort deze post volgens mij in een aparte Market topic..

[ Voor 4% gewijzigd door Jazco2nd op 22-12-2010 22:21 ]

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb nu ook een mini pro, mooi toestelletje. Alleen het kapje achter kraakt toch wel vrij veel als je aan het typen bent, een manier om dit op te lossen?

Verder heb ik ADW.launcher erop gezet, nu zoek ik nog een goede calender/agenda/klok/weather app.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Christiano007 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:11:
Ik heb nu ook een mini pro, mooi toestelletje. Alleen het kapje achter kraakt toch wel vrij veel als je aan het typen bent, een manier om dit op te lossen?
Ik had hetzelfde probleem en heb een klein stukje papier tussen de batterij en de achterklep gestoken waardoor de speling weg is en het gekraak ophoudt.

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 11:15
thnx for the tip! werkt prima indd! vond het ook irritant en goedkoop klinken. Maar nu is het gekraak weg. :)

Verwijderd

Goedendag,

Ik ben van plan de Mini Pro te bestellen.
Als ik het goed begrijp is er een update voor android 2.1 beschikbaar.
Maar op meerdere sites heb ik gelezen dat het niet werkt ofzo, dat er gezegd wordt dat de update is voltooid, maar toch heb je android 1.6 nog steeds.
Ik wilde even vragen of het makkelijk is om te upgraden naar 2.1

En is deze mobiel een echte aanrader? Ik vond het juist wel handig, een kleinere mobiel, die toch veel functies heeft.

Verwijderd

Christiano007 schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:11:
Het gekraak heb ik opgelost door 2 plakrubbertjes achter het kapje te plakken. (te koop bij de bouwmarkt of Action, kaart met diverse formaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 20:54:
[...]

Het gekraak heb ik opgelost door 2 plakrubbertjes achter het kapje te plakken. (te koop bij de bouwmarkt of Action, kaart met diverse formaten)
Heb er een papiertje tussen gedaan, helpt al heel veel :)

Het toetsenbord gaat alleen aan bij mij als ik zelf een toets aan raak, niet als het donker is. Is dat normaal of is er een optie om dit aan te passen wat ik niet zie bij de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazza nl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 17:28:
Goedendag,

Ik ben van plan de Mini Pro te bestellen.
Als ik het goed begrijp is er een update voor android 2.1 beschikbaar.
Maar op meerdere sites heb ik gelezen dat het niet werkt ofzo, dat er gezegd wordt dat de update is voltooid, maar toch heb je android 1.6 nog steeds.
Ik wilde even vragen of het makkelijk is om te upgraden naar 2.1

En is deze mobiel een echte aanrader? Ik vond het juist wel handig, een kleinere mobiel, die toch veel functies heeft.
Ik ben er blij mee, het is een prima alleskunner, en ik vind het scherm persoonlijk duidelijk genoeg om mee te browsen.

Een nadeel: Er zijn best wat apps die deze resolutie niet ondersteunen. Ik kom op internet aanbevelingen voor apps tegen, die ik niet op de market kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een aluminium cover voor de x10 mini ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Bazza nl

Oké, ik ben ook geen groot scherm gewend, dus dat komt mooi uit.

Was de update naar 2.1 ingewikkeld? ( :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 16:21:
@ Bazza nl

Oké, ik ben ook geen groot scherm gewend, dus dat komt mooi uit.

Was de update naar 2.1 ingewikkeld? ( :') )
Update moet via de website van SE, moet je software downloaden en de instructies volgen. Ik had er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben na de update erg tevreden over het toestel. Het enige wat ik nog mis is voice dail.

Soms laat het toestel de algemene ringtone horen ipv die ik heb ingesteld bij een beller.
Heeft iemand daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 23:04:
Ben na de update erg tevreden over het toestel. Het enige wat ik nog mis is voice dail.

Soms laat het toestel de algemene ringtone horen ipv die ik heb ingesteld bij een beller.
Heeft iemand daar ook last van?
Bedoel je de update van 1.6 naar 2.1 of de recente update van 21 december?
Ik wacht nog even met deze up te daten omdat er (nog) geen root is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ugc2 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 03:18:
[...]

Bedoel je de update van 1.6 naar 2.1 of de recente update van 21 december?
Ik wacht nog even met deze up te daten omdat er (nog) geen root is.
De update naar 2.1. Gisteren gaf de telefoon aan dat er een nieuwe update beschikbaar was maar toen ik hem liet zoeken gaf die aan de nieuwste software er al op stond.

Nog even over de verkeerde ringtones. Even getest, 3x achterelkaar laten bellen (dezelfde persoon), 1e keer algemene ringtone, daarna 2x de goede. Vreemd hoor :(
Telefoonnummers ingevoerd met +31....telnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de mini pro niet ontzettend veel issues in tegen stelling tot andere smartphones ? Of zit ik hier compleet mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 09:04

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:35:
Heeft de mini pro niet ontzettend veel issues in tegen stelling tot andere smartphones ? Of zit ik hier compleet mis..
Ik heb geheel geen issues met de mini. Je moet iedere dag de accu opladen maar dat is met andere smartphones niet veel beter.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
eisbaer schreef op zondag 26 december 2010 @ 10:42:
[...]

Ik heb geheel geen issues met de mini. Je moet iedere dag de accu opladen maar dat is met andere smartphones niet veel beter.
De enige issues die ik heb met de mini pro zijn:
- de proximity sensor flipt wanneer je aan het bellen bent maar dit is te verhelpen door auto-rotation uit te schakelen en dan is de bug verdwenen.
- de language bar krijg ik niet verwijderd zonder de functionaliteit van de 'symbol' toets te verliezen

Alle andere dingen zijn op te lossen door wat te klooien met adb commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
ugc2 schreef op zondag 26 december 2010 @ 15:11:
[...]

De enige issues die ik heb met de mini pro zijn:
- de proximity sensor flipt wanneer je aan het bellen bent maar dit is te verhelpen door auto-rotation uit te schakelen en dan is de bug verdwenen.
- de language bar krijg ik niet verwijderd zonder de functionaliteit van de 'symbol' toets te verliezen

Alle andere dingen zijn op te lossen door wat te klooien met adb commands.
Ik heb geen last van de proximity sensor. En die language bar verdwijnt vanzelf of je drukt op het kruisje.

Ik ken eigenlijk helemaal geen specifieke X10 (mini (pro))) issues? Alleen de accu is een drama maar dat geldt voor meer smartphones.
Mijn oude K530i staat sinds donderdag non-stop aan en de accu is pas op de helft. Dat waren pas tijden.. tis datie geen qwerty heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Jazco2nd schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:54:
[...]
Ik heb geen last van de proximity sensor. En die language bar verdwijnt vanzelf of je drukt op het kruisje.
Neen, het probleem met die language bar is dat ze weer tevoorschijn komt telkens je een letter typt. SE maakt dan een UI speciaal voor het kleine scherm maar vergeet dan zoiets irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Tikje offtopic maar geen beter topic om te vragen:

De X10 mini of mini pro is nu alweer een tijdje uit en de freaks moeten toch alweer langzaam denken wat hun nieuwe toestel gaat worden. >:) . Wat is volgens jullie de opvolger van de X10 mini of mini pro? Ik ga er dan vanuit dat die gene op android willen blijven + toetsenbordje.

Ik moet zeggen dat de grote van de x10 mini mij toch wel wat dwars zit maar me tegelijkertijd ook weer weer bevalt...soort haat liefde verhouding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op maandag 27 december 2010 @ 08:21:

De X10 mini of mini pro is nu alweer een tijdje uit en de freaks moeten toch alweer langzaam denken wat hun nieuwe toestel gaat worden. >:) . Wat is volgens jullie de opvolger van de X10 mini of mini pro? Ik ga er dan vanuit dat die gene op android willen blijven + toetsenbordje.

Ik moet zeggen dat de grote van de x10 mini mij toch wel wat dwars zit maar me tegelijkertijd ook weer weer bevalt...soort haat liefde verhouding :)
Heb al gekeken naar de HTC Desire Z, maar de constructie van het toetsenbordmechanisme lijkt mij gammel. Het geluid schijnt ook brak te we wezen.

on-topic:
De X10 mini-pro bevalt me nog goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
xon schreef op maandag 27 december 2010 @ 08:21:

Ik denk dat ik definitief overstap naar htc. Ik wil gewoon een nieuwe versie van android de week nadat het uitkomt en dan is SE duidelijk de foute keuze gebleken. |:(
Ik denk dat ik eind volgend jaar de desire hd koop, tegen dan is de prijs al flink gezakt en is mijn mini pro ook alweer van leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
In februari gaat Sony Ericsson weer nieuwe Xperia toestellen aankondigen, en ik hoop dat daar een X10 Mini Pro opvolger bij zit. Verder is er namelijk nog altijd niets vergelijkbaars, en klein en toetsenbord zijn voor mij vereisten. Bovendien ben ik ook gewoon erg tevreden met mijn Mini Pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazza nl
Glitch schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:00:
In februari gaat Sony Ericsson weer nieuwe Xperia toestellen aankondigen, en ik hoop dat daar een X10 Mini Pro opvolger bij zit. Verder is er namelijk nog altijd niets vergelijkbaars, en klein en toetsenbord zijn voor mij vereisten. Bovendien ben ik ook gewoon erg tevreden met mijn Mini Pro :)
Same here.. Erg blij met mijn mini-me. Dit is overigens mijn eerste android, dus ik stap sowieso een wondere wereld in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 09:23
Ben ook nog wel tevreden met m'n Mini, heb alleen nu een Iphone4 voor het werk gekregen.
Dat scherm van de Iphone is toch wel een verademing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Art schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:03:
Ben ook nog wel tevreden met m'n Mini, heb alleen nu een Iphone4 voor het werk gekregen.
Dat scherm van de Iphone is toch wel een verademing :P
Dat lijkt me ook ja :P

Gelukkig ben ik maar een klein schermpje gewend. (Sony Ericsson K750i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Weet iemand een goedkope autolader die genoeg voltage/watt(weet ik het) heeft voor de Mini Pro? En een goede houder voor in de auto ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Ik heb net via een leuke tutorial op XDA de JiT geactiveerd en nu vliegt mijn mini pro echt.
Ik raad het iedereen aan! PM me maar voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net online de Mini Pro gekocht. Donderdag wordt hij geleverd, als het goed is. Hij zal in elk geval wel beter zijn dan mijn huidige faalhaas de Meukia N97. :+

/me kruipt snel in een hoekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

ugc2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:49:
Ik heb net via een leuke tutorial op XDA de JiT geactiveerd en nu vliegt mijn mini pro echt.
De wattuh? :P
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:24:
Net online de Mini Pro gekocht. Donderdag wordt hij geleverd, als het goed is. Hij zal in elk geval wel beter zijn dan mijn huidige faalhaas de Meukia N97. :+

/me kruipt snel in een hoekje ;)
In Vraag en aanbod staat een 2e handse voor een paar tientjes minder, misschien iets voor jou als je nog kan annuleren?

V&A aangeboden: Sony Ericsson Xperia X10 mini pro Zwart

[ Voor 54% gewijzigd door Christiano007 op 28-12-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dat betreft ben ik nog redelijk oldskool denk ik. Ik rant liever richting een winkel dan een persoon, dat werkt ook wat beter :) Plus dat een telefoon toch een goed is dat zijn waarde snel verliest. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 22:56 . Reden: woordje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
ugc2 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:49:
http://www.xperiax10.net/forum/post9172.html#p9172

Ben wel benieuwd naar de reactie op die laatste post. Ik ga echt niks doen wat de batterij NOG sneller laat leeglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje de X10 mini, maar ik zit met een probleempje, ofja probleempje

ik loop een beetje ertegenop dat ik voor sms geen apare inbox en outbox heb. Op zich is het wel handig dat je direct kan terugzien wat je hebt gesmst, maar ik heb er inmiddels zoveel smsjes in staan dat het ding retetraag wordt. Ik wil enkel de outbox wissen, dus de zelf verzonden smsjes, maar dit krijg ik alleen voor elkaar door elk smsje afzonderlijk te wissen.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Daarbij slaat hij soms, als ik uit het sms gedeelte ga, ineens een oud smsje op als zijnde "vorige concept hersteld" Ik heb nooit een concept opgeslagen en ik wil al helemaal niet dattie de oude smsjes terug gaat halen. Vaak is het ook zo dat ik het ene concept wis, weer uit het sms menu ga en hij een ander concept weer erin zet.

Is dit op een of andere manier uit te schakelen, want ik vind die behoorlijk lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Andere optie: Gebruik een andere sms app dan de standaard android ding. Ik weet niet of SE een andere app in gebruik heeft.

Handcent performt beter, deze opent nietvalle sms'jes van een thread. Chompsms is ook een populaire app.

[ Voor 3% gewijzigd door Motrax op 29-12-2010 01:35 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Christiano007 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:27:
Weet iemand een goedkope autolader die genoeg voltage/watt(weet ik het) heeft voor de Mini Pro? En een goede houder voor in de auto ?
Ik gebruik mijn meegeleverde usb kabel i.c.m. dit
https://www.dealextreme.com/search.dx/search.40470

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 11:47

Barrycade

Through the...

androidworld bericht ook hier over:

Nieuwe minipro: iets groter scherm (1 cm), multi touch, 1 Ghz processor en Adreno 205 grafische processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
En ondertussen ook op de frontpage: nieuws: Opnieuw Xperia-smartphone uitgelekt

Goed nieuws wat mij betreft, al lijkt het er wel op dat dat de context menu en terug knop van die stomme touch toetsen zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Jazco2nd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 23:41:
[...]

http://www.xperiax10.net/forum/post9172.html#p9172

Ben wel benieuwd naar de reactie op die laatste post. Ik ga echt niks doen wat de batterij NOG sneller laat leeglopen.
Ik heb niet het gevoel dat de Jit mijn batterij sneller leegt.
Normaal is dit gewoon een optimalisatie voor de grafische weergave die pas in android 2.2 beschikbaar is, ik zie niet in waarom dit dan een negatief effect zou hebben op de batterij duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik was bezig met het gebruik van SuperOneclick, maar de telefoon bleef maar rebooten, wat dingen uitgeprobeerd en het lukte maar niet. Toen kreeg ik een melding van SE dat er een update was, heb ik die update gedaan zonder na te denken over eventuele root problemen. :') Nu maar wachten op een nieuw root programma

• GKrieck
  • Laatst online: 22-12-2016
Aangezien ik sterk van plan ben om de X10 mini pro aan te schaffen, volg ik deze topic al geruime tijd. 'k Las al veel positieve dingen over dit toestel.
Ik stel me echter nog één belangrijke vraag... Is het scherm van dit toestel niet te klein?
Kan iemand toepassingen geven waarbij het scherm duidelijk te klein bleek om praktisch mee te werken?

• Glitch
  • Niet online
Het lijkt me handiger als je zelf vertelt wat je er mee wilt doen, en ook wat voor telefoon je nu hebt :) Het scheelt denk ik nogal of je een scherm van het formaat Iphone/Desire gewend bent of van een ongeveer even groot scherm af komt.

Voor mij staat de mobiliteit vrij hoog in het vaandel, en wat mij betreft boet de Mini Pro maar zeer weinig functionaliteit in tov van grotere telefoons. Alleen voor Angry Birds zou ik een wat groter scherm willen :+

@ugc2
Ik merk eigenlijk maar weinig van de jit met algemeen gebruik, waar merk jij het? Wel 7.5 megaflops!!!111oneoneone in Linpack, maar met gewoon gebruik zie ik niet enorme verschillen.

• Bazza nl
GKrieck schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:07:
Aangezien ik sterk van plan ben om de X10 mini pro aan te schaffen, volg ik deze topic al geruime tijd. 'k Las al veel positieve dingen over dit toestel.
Ik stel me echter nog één belangrijke vraag... Is het scherm van dit toestel niet te klein?
Kan iemand toepassingen geven waarbij het scherm duidelijk te klein bleek om praktisch mee te werken?
Zoals ik al eerder bij iemand heb aangegeven, vind ik het scherm groot genoeg om er bijvoorbeeld mee te browsen, of Youtube filmpjes te bekijken. Het is ook maar waar je tevreden mee bent.

Waar ik wel last van heb, is dat spellen zoals Angry birds last hebben van slowdown, maar ik weet niet of dit aan het scherm ligt of dat er teveel op de achtergrond draait.

Ook heb ik nog steeds het idee dat we veel apps niet kunnen vinden/ gebruiken met de x10 mini.

Verder een toptoestel! :)

• GKrieck
  • Laatst online: 22-12-2016
@Glitch:
Ik gebruik nu nog steeds mijn Sony Ericsson W550 welke net 5 jaar oud is geworden. Dit is ook geen grote gsm maar 5 jaar geleden werd er nog niet gesproken over touch screen gsm's :-)

@ bazza nl:
Ik denk niet dat ik veel games ga spelen op mijn volgende toestel (a la Angry Birds).
Heb je de indruk dat je belangrijke apps moet missen op de X10 mini pro (vanwege de resolutie)?

Alvast bedankt voor jullie reactie's.

• ugc2
GKrieck schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:24:
@Glitch:
Ik gebruik nu nog steeds mijn Sony Ericsson W550 welke net 5 jaar oud is geworden. Dit is ook geen grote gsm maar 5 jaar geleden werd er nog niet gesproken over touch screen gsm's :-)

@ bazza nl:
Ik denk niet dat ik veel games ga spelen op mijn volgende toestel (a la Angry Birds).
Heb je de indruk dat je belangrijke apps moet missen op de X10 mini pro (vanwege de resolutie)?

Alvast bedankt voor jullie reactie's.
Het is mogelijk om de market app te vervangen (root nodig) door een exemplaar met een hogere resolutie. Zo denkt de market dat je een hogere resolutie hebt en zijn alle apps wel beschikbaar in de market.
Het probleem ligt hem enkel in het feit dat de apps niet te vinden zijn in de market, de grote meerderheid van deze apps draaien vlotjes op onze resolutie, ook al zijn ze er niet voor ontworpen.
Rooten en de market vervangen is gedaan in 10 minuten dus daar zou ik me niet door laten afschrikken.

Verwijderd

Kan iemand me even snel en duidelijk uitleggen wat rooten inhoud :')
Ik zie het hier nogal vaak staan.

En ik begrijp dus dat als je van plan bent nogal veel spelletjes te gaan spelen, deze mobiel (mini pro) geen echte aanrader is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:09:
En ik begrijp dus dat als je van plan bent nogal veel spelletjes te gaan spelen, deze mobiel (mini pro) geen echte aanrader is?
Klopt

• Bazza nl
Ach, een potje chess oid is geen crime om te spelen hoor! ;) Ik denk alleen dat asphalt racer of een ander zwaar spel lastig wordt. Ook heb ik een snes-emulator geprobeerd, echter werkt dit ook verre van fijn, omdat de on-screen buttons zo ongeveer het halve scherm bedekken :/

• Jazco2nd
edit: JIT aanzetten op je Mini is echt een aanrader. Kwestie van 5 kliks. Ik hoefde bij de eerste stap alleen shell root te doen want hij was al geroot.. wel irri datie steeds loopt maar na 5min was het gelukt. Ik merk wel een kleine snelheidswinst.

558 in Quadrant.. begrijp niet hoe sommigen meer halen?
Heb vervolgens met adv task killer even alle apps die normaal op de ignore list staan (een hoop) gekilled, 67MB vrij geheugen had ik toen. Vervolgens weer Quadrant gedraaid: 545...
Bazza nl schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:51:
[...]

Ach, een potje chess oid is geen crime om te spelen hoor! ;) Ik denk alleen dat asphalt racer of een ander zwaar spel lastig wordt. Ook heb ik een snes-emulator geprobeerd, echter werkt dit ook verre van fijn, omdat de on-screen buttons zo ongeveer het halve scherm bedekken :/
Angry Birds kan je gewoon spelen, het meest populaire spel volgens mij. Er zijn wel enkele levels waar het hakkerig gaat, maar dan moet je gewoon aan het begin van het level even paar tellen wachten als je daar moeite mee hebt. Daarna gaat het soepel.

[ Voor 27% gewijzigd door Jazco2nd op 31-12-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn x10 mini gaf gister aan dat er weer een update is van 8mb,iemand hem al geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:57:
mijn x10 mini gaf gister aan dat er weer een update is van 8mb,iemand hem al geupdate?
Niets gemerkt. Android Market update misschien? Die's hier namelijk wel nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de 2.1 update 1
Staat er inmiddels op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was donderdag in een T-mobile zaak, om te kijken naar de mini pro.
Het is echt een klein ding, maar toen ik de touchscreen en het toetsenbordje uitprobeerde was het gewoon fijn om te gebruiken.

Ik sta echt op het punt om een mini pro aan te schaffen.
Ik denk dat ik redelijk veel apps ga downloaden, en ook wel wat spellen. (niet de hele grote)
Maar kan de mini pro doodle jump bijvoorbeeld soepel draaien?

En wat kan je meer als je je mobiel root ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:35:
Maar kan de mini pro doodle jump bijvoorbeeld soepel draaien?
Ik heb af en toe wat haperingen maar is over het algemeen vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:57:
jep, dat is een nieuwe 2.1 update die is uitgekomen rond kerst. Het nadeel is wel dat deze niet te rooten is en dat er dan terug al die SE bloatware rommel opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 14-09 12:43
En wat is het voordeel van de update? Is het de moeite waard?

[ Voor 80% gewijzigd door rudyman85 op 02-01-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kerst heb ik de X10 mini pro. Ik heb de nieuwste update 2.1 erop staan en erger me aan een aantal zaken, zoals de sms-box die alle ontvangen en verzonden berichten in 1 lijst plaatst, de muziekspeler waar je niet door je albums kan scrollen. Dit is volgens mij wel op te lossen door hiervoor een app's te downloaden.

Als ik aan een contactpersoon een ringtone wil toevoegen door een liedje te kiezen via de muziekbibliotheek is het niet mogelijk om de muziek eerst te beluisteren voor ik een keuze maak. Is hier een oplossing of app voor?
Dit geldt ook voor de wekker. Ook hier kan ik niet de muziek eerst beluisteren voor ik een keuze maak. Dat irriteert me mateloos.

Ik vind dat zulke standaardzaken gewoon goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Ik heb die handcent eens geprobeerd maar het werkt niet helemaal goed.
Voor verzonden smsjes krijg ik bij de standaard sms app een ontvangst notificatie te zien. Als een sms niet aangekomen is dan ontbreekt er een vinkje. Dat klopt ook in de praktijk.

Bij handcent staan er vrolijk overal vinkjes, ook als de sms niet aangekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik krijg tegenwoordig vaak de melding dat er te weinig geheugen is om een app te installeren. Is het mogelijk deze apps op de sd kaart te zetten en zo ja waar stel ik dat in. Of is het standaard niet mogelijk en is het geheugen gewoon te klein. Ik wil eigenlijk geen apps verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:35:
Als ik aan een contactpersoon een ringtone wil toevoegen door een liedje te kiezen via de muziekbibliotheek is het niet mogelijk om de muziek eerst te beluisteren voor ik een keuze maak. Is hier een oplossing of app voor?
Dit geldt ook voor de wekker. Ook hier kan ik niet de muziek eerst beluisteren voor ik een keuze maak. Dat irriteert me mateloos.

Ik vind dat zulke standaardzaken gewoon goed moeten zijn.
Ehrm... dat kan gewoon wel?
Als je naar de geluidsinstellingen gaat en dan naar de ringtone inkomende gesprekken, en je kiest voor Android System om het geluidje mee te kiezen, dan speelt hij hem direct af als je er 1 aanklikt in de lijst. Daarna moet je op OK drukken op 'm in te stellen of je klikt een andere ringtone aan die dan begint te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Rudyyy schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:22:
En wat is het voordeel van de update? Is het de moeite waard?
Een officiële changelog is er bij mijn weten niet vrijgegeven maar op een forum werd melding gemaakt van:
1-Feels faster overall
2-Multitouch is NOT implemented
3-Unlock animation is more fluid and more responsive
4-the keyboard is now white and grey, like HTC: i really impressing this one. Cute. (X10)
5-unlike the the previous 2.1, every time you close apps its goes back to the application list not Home screen.
6-Bluetooth is fixed.
7-Faster timescape

Persoonlijk ben ik niet van plan om up te graden naar deze versie omdat ze nog niet te rooten is. Als je dus voor de update kiest is je gsm terug unrooted en zal alle demo software weer geïnstalleerd worden en kan je dus ook geen apps als barnacle gebruiken. 8)7
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:31:
hallo,

ik krijg tegenwoordig vaak de melding dat er te weinig geheugen is om een app te installeren. Is het mogelijk deze apps op de sd kaart te zetten en zo ja waar stel ik dat in. Of is het standaard niet mogelijk en is het geheugen gewoon te klein. Ik wil eigenlijk geen apps verwijderen.
Beste,
het is pas mogelijk om in android 2.2 apps op de sdcard te installeren dus standaard kan dit (nog) niet op de X10 mini. Er is echter wel een manier om dit zelf te forceren met enkele regels code, meer info en een tutorial kan je hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=840356 vinden onder puntje 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Is het al iemand gelukt om de upgrade te installeren?
Ik heb hem gedownload, hij installeert, reboot, en vervolgens komt de melding software bijwerken mislukt.

Edit: Gelukt. Ik had hem OTA gedownload. Hij download dan wel en installeert ook nog totdat de melding "kan software niet bijwerken" verschijnt.
Na het via de update service op de pc gedaan te hebben ging het direct goed.

[ Voor 41% gewijzigd door eisbaer op 05-01-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Mijn Mini Pro is stuk. In elk geval de Messaging app waarmee je smsjes stuurt .Deze is altijd verticaal, al hou ik de telefoon horizontaal. Zelfs als ik het toetsenbord uitklap.
Telefoon aan/uit heeft niet geholpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me maar niet als ik afbeelding moet snijden als ik die later wil opslaan als achtergrond , elke keer komt er wat anders in te staan .Iemand een idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik merk met de update niets van een ander keyboard, moet dit ergens aangezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
de updatelijst die gepost is is volgensmij van de grote X10, dus dat kan kloppen dat je die niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:00:
[...]

Ehrm... dat kan gewoon wel?
Als je naar de geluidsinstellingen gaat en dan naar de ringtone inkomende gesprekken, en je kiest voor Android System om het geluidje mee te kiezen, dan speelt hij hem direct af als je er 1 aanklikt in de lijst. Daarna moet je op OK drukken op 'm in te stellen of je klikt een andere ringtone aan die dan begint te spelen.
Bij de standaard ringtones doet hij het inderdaad, maar onderin het scherm kan je ook kiezen voor muziekbibliotheek en dan kan ik kiezen uit de CD's die ik er op heb gezet. Kies ik dan een liedje om te spelen, dan voegt hij het direct toe aan de lijst van ringtones en ben ik uit het scherm van de CD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Christiano007 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 22:50:
Ik merk met de update niets van een ander keyboard, moet dit ergens aangezet worden?
ugc2 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:46:
4-the keyboard is now white and grey, like HTC: i really impressing this one. Cute. (X10)
Jazco2nd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:11:
Mijn Mini Pro is stuk. In elk geval de Messaging app waarmee je smsjes stuurt .Deze is altijd verticaal, al hou ik de telefoon horizontaal. Zelfs als ik het toetsenbord uitklap.
Is dit in andere toepassingen ook zo dat de orientation sensor niet werkt?
Je kan anders ook de app sensortest gebruiken om te kijken of deze sensor nog degelijk werkt, anders moet je met pccompanion herstellen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Na hier al heel wat reviews gelezen te hebben, heb ik me uiteindelijk toch geregistreerd.
Heb momenteel een HTC Touch Pro 2 en heb alweer zin in een nieuwe gsm.

Mijn oog is ook gevallen op de Xperia X10 mini pro. Dus van een WM naar Android.
Ik heb verstaan dat Android serieus gerelateerd is met google maar nu vroeg ik me toch af of
je de Kalender en de Contacts van de X10 zo kan syncen dat toch alles netjes in Outlook blijft.

Zo gebruik ik heel veel in afspraken het notitievlak, categoriën e.d. en bij de contactpersonen staan in mijn Outlook van de HTC de foto's gelinkt vanuit Facebook.
Dus concreet:
- Heb je dezelfde invulvelden op je X10 als in Outlook bij het aanmaken van nieuwe afspraken en contactpersonen?
- Kan je ook op de X10 de foto's van je Facebook-contacten overzetten naar je telefooncontacten?
- En als mail gebruik ik Hotmail met Outlook Connector... is dat ook integreerbaar in een Android-telefoon?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Jazco2nd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:11:
Het is niet gewoon de optie 'Stand' bij 'Geluid- en weergaveinstellingen'? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:56:
- Kan je ook op de X10 de foto's van je Facebook-contacten overzetten naar je telefooncontacten?
De gsm haalt volledig automatisch foto's uit je facebook account en koppelt die aan contactpersonen.

Over outlook weet ik geen knijt dus dat zal je aan iemand anders moeten vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
NNF schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:59:
[...]

Het is niet gewoon de optie 'Stand' bij 'Geluid- en weergaveinstellingen'? :P
het is echt alleen bij Messaging. Bij alle andere apps en het homescreen werkt het wel goed. ik typ dit nu ook horizontaal..

hoe kan je zoiets herstellen met pc companion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf de HTC Touch Pro 2 maar vond het toestel te groot en lomp bleef altijd in verkenner hangen voor een ringtone te willen instellen moet je die onder een bepaalde map zetten, een camera zonder flitser.. hoop negatieve dingen kan ik daar over op noemen.
voordeel een groterscherm dat vind ik t enigste wat ik dan vind
ik heb toen overwogen om een x10 mini pro te kopen en tot heden nog geen spijt van mijn aankoop.
android is gewoon vele male beter als windows.
nadeel van de x 10 mini pro is als je veel met je toestel speelt je batterij zo leeg is
geen inzoom functie voor camera. tenminste niet dat ik weet:P
flimpjes online bekijken zoals youtube moet je eerst de filmpjes downloaden volgens mij.
voor de rest heb ik niet echt negatieve dingen er over te zeggen.
elk toestel heeft plus en min punten is maar wat je zelf wilt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik vind het ook een prima toestel, alleen de accu... had er meer van verwacht. Als ik niets met het toestel doe, kan hij gemakkelijk 2 dagen mee. Maar ga ik ook maar een beetje spelen met het toestel dan vliegt de accu er doorheen. Misschien zijn er andere accu's verkrijgbaar waardoor je gemakkelijk een dag kunt volhouden met een uurtje of 2, 3G aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:55:
ik heb zelf de HTC Touch Pro 2 maar vond het toestel te groot en lomp bleef altijd in verkenner hangen voor een ringtone te willen instellen moet je die onder een bepaalde map zetten, een camera zonder flitser.. hoop negatieve dingen kan ik daar over op noemen.
voordeel een groterscherm dat vind ik t enigste wat ik dan vind
ik heb toen overwogen om een x10 mini pro te kopen en tot heden nog geen spijt van mijn aankoop.
android is gewoon vele male beter als windows.
nadeel van de x 10 mini pro is als je veel met je toestel speelt je batterij zo leeg is
geen inzoom functie voor camera. tenminste niet dat ik weet:P
flimpjes online bekijken zoals youtube moet je eerst de filmpjes downloaden volgens mij.
voor de rest heb ik niet echt negatieve dingen er over te zeggen.
elk toestel heeft plus en min punten is maar wat je zelf wilt;)
Heb je al overwogen dit als review in de pricewatch op te nemen?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Jazco2nd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 00:23:
[...]

het is echt alleen bij Messaging. Bij alle andere apps en het homescreen werkt het wel goed. ik typ dit nu ook horizontaal..

hoe kan je zoiets herstellen met pc companion?
Oee, valt me nu pas op maar dit probleem heb ik sinds JIT is aangezet en het komt voor bij de native Android apps: Mail (niet gmail), Calendar, Messaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeatRider schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:17:
[...]

Heb je al overwogen dit als review in de pricewatch op te nemen?
uhm ik weet niet wat je daar precies mee bedoelt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Jazco2nd schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:26:
[...]
Oee, valt me nu pas op maar dit probleem heb ik sinds JIT is aangezet en het komt voor bij de native Android apps: Mail (niet gmail), Calendar, Messaging.
Ow, klinkt knap vervelend. Ik heb ook de JIT aangezet en heb er geen enkel probleem mee.
Met een repareren via pc companion bedoel ik de gsm aan de pc hangen en op 'restore' drukken waardoor je opnieuw een fresh instal krijgt van alle software op de gsm. Het gevaar bestaat echter dat je dan die nieuwste update binnenhaalt die je niet kan rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kun je de standaard programma's eruit knikkeren? Ik heb enkele demos erop staan van spellen die bij het toestel zaten, maar ik gebruik deze niet. Net zoals wisepilot en dergelijke. Net zoals de messaging app, die wil ik eruit hebben en een betere ervoor terug plaatsen.

Hoe moet dit? ik kan het zo niet in de telefoon vinden, enkel cache wissen, maar dat heeft natuurlijk geen nut in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ga hier maar even tussen snuffelen: http://forum.xda-develope...php?title=Xperia_X10_Mini :)

Je moet er sowieso je telefoon voor rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb sinds gisteren de xperia x10 mini.

-Nu had ik alleen een vraagje: hoe kan ik er voor zorgen dat mijn mailtjes automatisch binnenkomen?
Nu moet ik zelf eerst steeds op de knop drukken, en dat is niet erg handig vind ik!

- En is het trouwens ook mogelijk om mailtjes van de telefoon en server tegelijk te verwijderen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:22:
Hallo,

ik heb sinds gisteren de xperia x10 mini.

-Nu had ik alleen een vraagje: hoe kan ik er voor zorgen dat mijn mailtjes automatisch binnenkomen?
Nu moet ik zelf eerst steeds op de knop drukken, en dat is niet erg handig vind ik!

- En is het trouwens ook mogelijk om mailtjes van de telefoon en server tegelijk te verwijderen?

Alvast bedankt!
Wat ik er voor gedaan heb zijn twee dingen.
1. Een gmail account aanmaken en mijn bestaande email adressen laten forwarden naar mijn gmail adres.
2. Op de x10 mini bij instellingen - account en synchronisatie instellingen, de achtergrond gegevens en auto sync aanvinken.

Edit: Je mail komt met een vertraging van 1 tot 10 seconden binnen na verzending en het spaart de accu omdat de x10 niet zelf hoeft te pollen.

[ Voor 8% gewijzigd door eisbaer op 05-01-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Of je klikt in de email applicatie op de contex menu knop (de linker knop van de drie knoppen onder je scherm) en klikt op accountinstellingen. Daar kan je instellen hoe vaak hij op email moet controleren, van elke 5 minuten tot 1 keer in het uur.

Voor het gelijktijdig verwijderen van mailtjes van zowel telefoon als server zal je email provider IMAP moeten ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
ugc2 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 00:05:
[...]

jep, dat is een nieuwe 2.1 update die is uitgekomen rond kerst. Het nadeel is wel dat deze niet te rooten is en dat er dan terug al die SE bloatware rommel opstaat.
Is dat dan een andere update dan de gewone 2.1? Een soort bugfix voor de problemen die door de 2.1 erbij gekomen zijn? Mijn vriendin heeft sinds de update van kortere accuduur, ze kan soms niet typen als hij aan het opladen is & bij het aannemen van een inkomend gesprek staat de gsm op speaker en kan ze de beller niet beantwoorden. Allemaal zéér vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 18:36
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:32:
[...]

http://www.durasec.com/ca...c36d4233e221cc7ed39edc300

ik heb mn laatste 5 gsm's al gebruikt met een screenprotector van die site...deze gaan langer mee dan je gsm zelf en is echt goede kwaliteit...
Dank nog voor advies. Goed ding! Duurt even voor hij er mooi opzit maar dan is het prima. Goede bescherming, strakke feel.

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
cocico schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:19:
[...]

Is dat dan een andere update dan de gewone 2.1? Een soort bugfix voor de problemen die door de 2.1 erbij gekomen zijn? Mijn vriendin heeft sinds de update van kortere accuduur, ze kan soms niet typen als hij aan het opladen is & bij het aannemen van een inkomend gesprek staat de gsm op speaker en kan ze de beller niet beantwoorden. Allemaal zéér vervelend!
ja, het is een andere update dan die van 1.6->2.1. De update die je nu krijgt is van build number 2.0.A.0.504 naar 2.0.2.A.0.24 (er staat nog steeds firmware version 2.1update 1 maar je hebt dan wel degelijk een update gekregen). http://forum.xda-develope...ia_X10_Mini_Official_ROMs

Het probleem dat het touchscreen niet goed functioneert tijdens het laden is een probleem dat soms kan voorkomen (meestal enkel wanneer je hem aan het net oplaadt en niet wanneer je de usb kabel aan de pc hangt).
Het probleem dat hij direct op speaker gaat is geen bekend issue dus misschien eens via pc companion herstellen of terug naar de winkel ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiTrO-EXILE- schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:45:
[...]

Dank nog voor advies. Goed ding! Duurt even voor hij er mooi opzit maar dan is het prima. Goede bescherming, strakke feel.
graag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glitch schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:30:
Of je klikt in de email applicatie op de contex menu knop (de linker knop van de drie knoppen onder je scherm) en klikt op accountinstellingen. Daar kan je instellen hoe vaak hij op email moet controleren, van elke 5 minuten tot 1 keer in het uur.

Voor het gelijktijdig verwijderen van mailtjes van zowel telefoon als server zal je email provider IMAP moeten ondersteunen.
Als ik dan op de contex menu knop druk krijg ik alleen (als ik in postvak in ben) diversen verwijderen.
Als ik alleen in het 'begin'menu van de mail ben en ik druk op die knop krijg ik helemaal niets, geen reactie...
Doe ik iets niet goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ik heb even gekeken, en het is het context menu als je nog niet in Postvak In zit, dat je dus het lijstje ziet met Postvak In, Postvak Uit etcetera :)

Ook zou het kunnen dat er nog een oude versie van het besturingssysteem op staat, er is intussen namelijk een update waarin dit soort opties zijn toegevoegd aan de email applicatie. Je kunt de versie controleren door in het Instellingen menu naar 'Over de telefoon' te gaan. Als bij het kopje 'Firmware' 1.6 staat heb je nog de oude versie, de nieuwe is nameijk 2.1.

Als je je telefoon aansluit op je computer kun je PC Companion installeren, en kun je het nieuwe besturingssysteem er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat klopt! De oude versie staat er nog op..
Goh wat dom van mij, ik wist namelijk wel dat dat verandert was met de nieuwe versie...
Maar omdat ik deze net nieuw heb ging ik er eigenlijk vanuit dat ook de nieuwe versie erop stond..

Bedankt voor je hulp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Is er ook een applicatie waarmee SMS'en weergegeven worden zoals bij Nokia? Dus apparte mapjes voor inkomende en verzonden berichten, en niet gewoon alle communicatie van 1 persoon in kadertje gepropt?

Ierdereen lijkt hier vol lof over Handcent, maar die heb ik nu, en die geeft alles OOK gewoon weer per contactpersoon, met de extra irritatie van 100 ingewikkelde opties, en een kinderachtige weergave met tekstballonnetjes. Helemaal niet waar ik op zit te wachten!

Ben erg tevreden over de snelheid en vlotheid van mijn nieuwe x10 mini en het toch wel kleine schermpje, maar als het op sms'en aankomt wou ik dat ik gewoon bij Nokia was gebleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Laatst online: 14-09 11:47

Barrycade

Through the...

Tunboy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 21:10:
Is er ook een applicatie waarmee SMS'en weergegeven worden zoals bij Nokia? Dus apparte mapjes voor inkomende en verzonden berichten, en niet gewoon alle communicatie van 1 persoon in kadertje gepropt?

Ierdereen lijkt hier vol lof over Handcent, maar die heb ik nu, en die geeft alles OOK gewoon weer per contactpersoon, met de extra irritatie van 100 ingewikkelde opties, en een kinderachtige weergave met tekstballonnetjes. Helemaal niet waar ik op zit te wachten!

Ben erg tevreden over de snelheid en vlotheid van mijn nieuwe x10 mini en het toch wel kleine schermpje, maar als het op sms'en aankomt wou ik dat ik gewoon bij Nokia was gebleven!
In Timescape kan je selecteren op alleen Berichten (SMS) en daar zie je alle binnengekomen SMS-tjes. Verzonden SMSjes zijn daar helaas niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Gisteren bij wijze van test de Android 2.3 launcher er eens opgezet. Ik moet zeggen dat dat toch verrassend goed werkt, ondanks het kleine scherm. Ik vraag me bijna af waarom SE zo per se een eigen launcher moest maken :P Met name die stupide beperking van één widget per scherm, hoe klein ook, slaat eigenlijk nergens op.

[ Voor 13% gewijzigd door NNF op 07-01-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
Ja of die enorme iconen verspreid over een beperkt aantal homescreens. De standaardlauncher van SE is behoorlijk waardeloos, zeker als je meer dan 20 apps geinstalleerd hebt. Vond het concept wel mooi van de hoek-knopjes zodat je sneller kunt werken met het kleine scherm, maar in de praktijk werken de standaard quicklaunch-knoppen van andere launchers net zo gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08 17:11
Ik heb net als velen hier geupdate naar de laatste versie, die dus unrootable is. Echter zag ik op XDA dat je wel naar die versie kan updaten en hem gelijk geroot kan hebben (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=895370). (Mocht je al geupdate hebben staan daar ook instructies om te downgraden.) Ik ben van plan dit volgende week te gaan proberen en was benieuwd of iemand hier dat al had geprobeerd?

Ik merk met de update dat mijn batterij een stuk minder lang meegaat. En aangezien ik hem voor de update geroot had met een stuk minder apps erop (vooral de demoapps enzo weggegooit) hoop ik dat als ik de nieuwste update weer geroot heb en een hoop zooi weg kan gooien ik weer een wat langere batterijduur krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ik wil het doen om te kijken of het mijn screen orientation probleem oplost maar ik vind dat die poster echt Waardeloos schrijft... heb meerdere posts van hem gelezen, ook waarin andere lezers om meer uitleg vragen en weer zo'n slechte reactie.
Volgens mij moet je stap 2 en 4 juist niet doen als je de 1e 2.1 update al hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 18:36
Coocoocachoo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:40:
Ik heb net als velen hier geupdate naar de laatste versie, die dus unrootable is. Echter zag ik op XDA dat je wel naar die versie kan updaten en hem gelijk geroot kan hebben (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=895370). (Mocht je al geupdate hebben staan daar ook instructies om te downgraden.) Ik ben van plan dit volgende week te gaan proberen en was benieuwd of iemand hier dat al had geprobeerd?

Ik merk met de update dat mijn batterij een stuk minder lang meegaat. En aangezien ik hem voor de update geroot had met een stuk minder apps erop (vooral de demoapps enzo weggegooit) hoop ik dat als ik de nieuwste update weer geroot heb en een hoop zooi weg kan gooien ik weer een wat langere batterijduur krijg.
Ja ik heb dat XDA topic even doorgelopen, werkt prima. Nu geroot met nieuwe firmware. Je moet alleen even opletten als je het JIT script gebruikt, dit pakt een oude Builld.prop en dan lijkt het alsof je weer op de oude firmware zit. Werkt als een dolle, en batterij duur is prima ongv 2 dagen met matig gebruik.

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Aan de berichtenweergave zal ik maar leren wennen.

Nog een kleine ergernis is wel dat als het scherm uitstaat je geen klok ofzo ziet. Mijn vorige mobieltjes toonden steeds het uur, en hoeveel oproepen/sms'en je gemist hebt. De backlight was dan wel uit maar je zag toch in een oogopslag alle nodige info.
Bestaat er voor de X10 mini ook zo iets, een app/widget/tweak of is het gewoon technisch niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
NiTrO-EXILE- schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:42:
[...]

Ja ik heb dat XDA topic even doorgelopen, werkt prima. Nu geroot met nieuwe firmware. Je moet alleen even opletten als je het JIT script gebruikt, dit pakt een oude Builld.prop en dan lijkt het alsof je weer op de oude firmware zit. Werkt als een dolle, en batterij duur is prima ongv 2 dagen met matig gebruik.
Het is mij wel gelukt deel 1 uit te voeren (de update.zip) maar de firmware wil maar niet, hij blijft zoeken naar Xperia maar vind niks...Werkt so far wel lekker... morgen maar een nieuwe poging doen en als het lukt weer JIT aanzetten want nu heb ik geen JIT meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tunboy schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:54:
Nog een kleine ergernis is wel dat als het scherm uitstaat je geen klok ofzo ziet. Mijn vorige mobieltjes toonden steeds het uur, en hoeveel oproepen/sms'en je gemist hebt.
Inderdaad, op mijn Nokia N95 had ik dit ook,heel erg handig...gebruikte weinig stroom maar wel nuttig.

BTW : ik ben blij dat ik hier alles regelmatig lees, ik heb de laatste update geannuleerd nadat ik hier zag
dat je dan al die rotzooi weer terug hebt. Van de week net met Z4 en Titanium alles eraf gehaald ;-)
Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste