Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:06
Thanks, maar dat was em niet :-(
Wel een beetje die stijl. Maar het begint kalm en zwelt een beetje aan qua volume...

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Is het niet gewoon 'Alarm' van 'Sony Ericsson'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Wie gebruikt er de camera van de X10 Mini (pro) veel? Wat is de algemene consensus over de kwaliteit t.o.v. andere android toestellen? En werkt de app vignette goed op het wat kleinere scherm van de Mini?
Ik vraag dit namelijk omdat ik nog steeds twijfel tussen de X10 en de X10 mini pro. Groot scherm versus handzaam model.. Aantal megapixels bepaalt de kwaliteit niet altijd maar ben benieuwd hoe de X10 mini zich verhoud t.o.v. andere toestellen wat betreft de camera dus..
Op internet vind je tig reviews maar niet specifiek gericht op de camera kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds Zondag is de Vodaphone update voor de mini pro er..
Gisterenavond lang bezig geweest een backup te maken, maar krijg het niet voor elkaar..
Het Sony backup programma ( nieuwste versie geinstalleerd) meld na een seconde of 20 dat backup niet mogelijk is, een ander programma wat in dit draadje genoemd werd geinstalleerd maar die kan de telefoon ( usb verbinding) weer niet vinden terwijl de Sony software er geen problemen mee heeft..
Kortom lekker brak die software, we gaan de nummers maar even overschrijven en dan na fabrieksreset de nieuwe 2.1 installeren.. Of heeft er iemand nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:49:
Gisterenavond lang bezig geweest een backup te maken, maar krijg het niet voor elkaar..
Het Sony backup programma ( nieuwste versie geinstalleerd) meld na een seconde of 20 dat backup niet mogelijk is, een ander programma wat in dit draadje genoemd werd geinstalleerd maar die kan de telefoon ( usb verbinding) weer niet vinden terwijl de Sony software er geen problemen mee heeft..
Kortom lekker brak die software, we gaan de nummers maar even overschrijven en dan na fabrieksreset de nieuwe 2.1 installeren.. Of heeft er iemand nog andere tips?
Je contacten synchroniseren met je GMail-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of met My Phone explorer.... Moet werken, misschien even bij instellingen aanvinken dat je een android hebt en de client via de market downloaden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heb je al eens eerder een backup gemaakt? In dat geval even de oude backups (gemaakt met de oude versie) verwijderen, dat heeft bij mij geholpen :)

Voor degenen die sinds 2.1 last hebben van de batterijduur, gebruiken jullie toevallig ook Extended Controls? Die app is recentelijk geupdate naar een nieuwe versie, maar is daarmee zo instabiel als wat geworden (veel force closes). Twee updates later was er nog weinig veranderd en ben ik overgestapt naar SwitchPro, een vergelijkbare app. En gek genoeg, de batterijduur is ook weer een stuk vooruitgegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:47:
[...]

Of met My Phone explorer.... Moet werken, misschien even bij instellingen aanvinken dat je een android hebt en de client via de market downloaden.
Helaas werkt de Market ook niet, heb dit programma al geprobeerd...
Op de een of andere manier is er iets verkeerd gegaan op de telefoon... Backup werkt niet, market werkt niet.. wifi werkt heel traag....
Wordt tijd voor nieuwe software.. :)
Zal maar de contacten synchroniseren via Gmail en vanavond de nieuwe software installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
wooot dankje, nu ook aan het installeren,
@ je programma probleem, ik zal eens kijken als de mijne straks klaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:40
chowmonkey schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:37:
Op internet vind je tig reviews maar niet specifiek gericht op de camera kwaliteit..
Hier een aantal foto's gemaakt met de camera van de mini pro in verschillende toestanden:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2pt8gao.jpg
Och, wat is Friesland toch mooi, niet? :+

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/eug5ue.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/ve6jbd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2njlvld.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door rudyman85 op 01-12-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Ik heb Zeam als launcher geinstalleerd. Lijkt behoorlijk op de Helix launcher die ik had met 1.6 maar dan wat geavanceerder: scrollable widgets enzo. Zeker wel een aanrader om ff te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Rudyyy schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:18:
[...]

Hier een aantal foto's gemaakt met de camera van de mini pro in verschillende toestanden:
Die zien er prima uit.. Zou je wellicht 1 foto volledig kunnen neerzetten zodat ik een beetje kan inzoomen erop? Dus een 5 MP plaatje?? Lowlight hoeft niet want die zijn sowieso nooit goed op een telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
XPowerStef schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:59:
[...]

wooot dankje, nu ook aan het installeren,
@ je programma probleem, ik zal eens kijken als de mijne straks klaar is
De sony backup software is gewoon crap, je kan proberen om je contacten terug te halen via google sync. Daarvoor moet je naar Contacten gaan, Menu knop, google sync, misschien dat ze daar nog staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
chowmonkey schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:51:
[...]
Die zien er prima uit.. Zou je wellicht 1 foto volledig kunnen neerzetten zodat ik een beetje kan inzoomen erop? Dus een 5 MP plaatje?? Lowlight hoeft niet want die zijn sowieso nooit goed op een telefoon..
Ja hoor! De eerste foto in 5mp : http://i53.tinypic.com/29gbhqv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Dat vind ik heel behoorlijk voor een camphone.. Thnx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Goed... Beetje een vaag probleem: Sinds vandaag wordt mijn Mini Pro behoorlijk warm, ook als ie van de lader af is.
Tevens loopt de batterij met een behoorlijke snelheid leeg...
Heeft iemand dit al meegemaakt?

Ook heb ik op dit moment de Nordic FW er op staan, maar was toch van plan om te gaan herinstallen met de "normale" NL firmware.
Is daar een "stappenplan" voor oid?

[ Voor 7% gewijzigd door Ben.Hahlen op 02-12-2010 14:09 ]

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Ben.Hahlen schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:08:
Ook heb ik op dit moment de Nordic FW er op staan, maar was toch van plan om te gaan herinstallen met de "normale" NL firmware.
Is daar een "stappenplan" voor oid?
terugflashen naar 1.6 NL
dan normale upgrade uitvoeren

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Goed... Op weg naar huis van m'n werk is ie helemaal uitgevallen.
Net de batterij er even uitgehaald en ligt nu aan de stroom, maar er gebeurt totaal niks... Niet eens een rood knipperend lampje oid...
Even aan de stroom laten hangen maar... "Gelukkig" is het koopavond vanavond...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ook 2.1 er op gezet..loopt lekker :Y

Alleen dat sliden om op te nemen zit me niethelemaal lekker en zie even niet hoe ik dat weer met hardwaretoetsen voor elkaar krijg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:31:
Zo, ook 2.1 er op gezet..loopt lekker :Y

Alleen dat sliden om op te nemen zit me niethelemaal lekker en zie even niet hoe ik dat weer met hardwaretoetsen voor elkaar krijg :/
Vind ik ook niks, gesprek beëindigen is nog erger. Ben het nou wel een beetje gewend. In het begin tikte ik steeds op het groene telefoonsymbool maar dan neemt die niet op ;) .
Volgens mij wil het niet meer met de hardware toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Kon je in 1.6 met een hardware toets opnemen?? :$

Heb vanaf het begin geschoven :F Maarja, hoef ik er ook niet aan te wennen dat het niet meer kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:09:
[...]

Vind ik ook niks, gesprek beëindigen is nog erger. Ben het nou wel een beetje gewend. In het begin tikte ik steeds op het groene telefoonsymbool maar dan neemt die niet op ;) .
Volgens mij wil het niet meer met de hardware toetsen.
Zal XDA binnenkort eens afstruinen, er zal vast wel een oplosing voor zijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwetje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:50
Ik heb net een xda guide gevolgd om APPS2SD op de 2.1 x10 mini pro te krijgen, ik werd steeds iebelig over de melding dat er te weinig telefoongeheugen over was. Nu worden apps keurig op de SD kaart bijgeschreven, ik heb een 8GB klasse 6 kaartje en ik merk eerlijk gezegd niet dat ie langzamer wordt o.i.d. Ik kan nu 450MB aan apps erbij plempen, lijkt me voorlopig genoeg... Ter info voor wellicht anderen die het willen doen:
KLIK naar XDA draadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueArchon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 08:48
Sinds ik de 2.1 update geïnstalleerd heb, gaat mijn wifi niet meer uit als het scherm van de telefoon uit gaat. Heeft iemand nog dit probleem? Ik vind het vrij vervelend omdat ik dan wifi constant moet laten aan staan, en de batterij dus snel leeg loopt, of ik zelf telkens de wifi moet aanzetten om mijn agenda e.d. te laten synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

BlueArchon schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:37:
Sinds ik de 2.1 update geïnstalleerd heb, gaat mijn wifi niet meer uit als het scherm van de telefoon uit gaat. Heeft iemand nog dit probleem? Ik vind het vrij vervelend omdat ik dan wifi constant moet laten aan staan, en de batterij dus snel leeg loopt, of ik zelf telkens de wifi moet aanzetten om mijn agenda e.d. te laten synchroniseren.
Volgens mij was dat juist een bug in 1.6 :?
In 1.6, telkens als m'n scherm uitging stond dat &*(^&* Wi-Fi weer uit!
Nu met 2.1 blijft Wi-Fi eindelijk gewoon aan! Totdat ik het zelf uitzet. Zoals het hoort, als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Dat kon je in 1.6 ook al zo instellen hoor, in 2.1 is de standaardinstelling blijkbaar omgekeerd :)

Instellingen -> Draadloos en Netwerken -> WiFi Instellingen en dan op de context menu knop drukken (de linker hardware knop) , dan geavanceerd -> WiFi slaapbeleid

Beetje verstopt, maar de optie is er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Glitch schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:48:
Dat kon je in 1.6 ook al zo instellen hoor, in 2.1 is de standaardinstelling blijkbaar omgekeerd :)

Instellingen -> Draadloos en Netwerken -> WiFi Instellingen en dan op de context menu knop drukken (de linker hardware knop) , dan geavanceerd -> WiFi slaapbeleid

Beetje verstopt, maar de optie is er wel :)
OK, dat was het dus 8)7
Wat heb ik me daar aan geirriteerd zeg in 1.6 ! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super telefoon maar batterijduur blijft een probleem voor mij. Veel geprobeerd maar ik moet hem soms wel 2x per dag opladen. Als ik het ding een keer nodig heb als er wat gebeurd is ie leeg. Niet echt handig dus! Denk dat ik toch voor een vervanger ga kijken aangezien mijn abo bijna afloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 03:58
wat je kan doen, zet bij netwerk de verbinding op WCDMA only (of GSM only, voldoende voor emails en whatsapp en mobiele sites voor file/weer/reisinfo. Maar dan moet je zelf omschakelen als je sneller internet nodig hebt). Sowieso wifi/gps/bt en sync uit.

Als je WCDMA/GSM kiest gaatie constant proberen te schakelen. Dat kost energie. Verder helpt het als je geen gare alarm klok hebt gedownload van de Market.

Bij mij gaatie nu rond de 15 uur mee. Daardoor kan ik als ik hem sochtends van de lader haal de dag mee doorkomen. Behalve als ik diezelfde nacht nog uitga ofzo.. dan ben ik de pineut als ik ff wil google mapsen na 2u snachts.
Maar als ik van tevoren weet dat ik de telefoon langer nodig zal hebben dan neem ik sochtends het usb kabeltje mee om op te laden op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwetje
Ik heb voor een paar euro een tweede accu en een paar usb kabels besteld op ebay voor mijn pro... Volgeladen tweede accu altijd in de tas en als ik achter een bureau zit dan prik ik hem meteen even aan een usb kabeltje...

Ik heb ook gemerkt dat ie met gemak twee dagen meegaat als de 3g verbinding niet open staat.
Ik merk geen verschil tussen wifi/bluetooth/gps aan of uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Bij mij lukt het meestal wel om het einde van de dag te halen als ik hem tussendoor niet oplaad. Dat is met 3g uit, geen wifi. Wel bt aan (carkit) en gmail push. Hooguit twee korte telefoontjes per dag. Daarbij gebruik ik whatsapp intensief met vriendin en vrienden, dat is dus de grootste stroomvreter omdat mijn scherm dan veel aan staat en data wordt verstookt. Mijn dagen zijn wel soms 20-24u en dat lukt soms wel, soms niet.

Sinds een week heb ik een Brodit actieve houder met proclip. Dat had ik veel eerder moeten doen. Niet alleen een mooie montage, de batterij laad ongeveer een procent per minuut en dat terwijl ik bt audio stream met tunewiki. Zit redelijk veel achter het stuur dus 3g staat sinds een week weer standaard aan, omdat de batterij dus veel aan de lader hangt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik bij instellingen...toepassingen ben zie ik staan.....actieve services...als ik daar op klik zie ik allerlei processen met een teller die oploopt....en een draaiend cirkeltje alsof hij echt iets aan het synchroniseren??? oid is.

Zijn neem ik aan programmas die op dat moment lopen....verglijkbaar met computer.
Weet iemand wat deze exact doen want staat bv timescapeservice......ik gebruik timescape helemaal niet dus wil deze service uitzetten...als ik dit echter doe staat hij na tijdje gewoon weer in dit overzicht.
Staan veel meer van dit soort vage services bv semcheckinservice,uwlopeservice.
Iemand enig idee wat idee hierachter is want wellicht zorgt dit ervoor dat accu zo snel leeg raakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Heeft iemand geprobeerd het nieuwe toetsenbord van Android 2.3 Gingerbread te installeren? Ben erg benieuwd of het past en werkt op het kleine scherm van de Mini (Pro). Wel root access nodig.

Ook de Android 2.3 stock launcher kan je installeren, gewoon via de market zonder root access. Maar ik vind Zeam nog altijd met afstand een veel betere launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand welk type usb kabel wordt gebruikt voor de Mini pro? Ik zou een tweede kabeltje willen kopen, zodat ik mijn telefoon ook op het werk kan opladen; de officiële SE kabels zijn een stuk duurder dan de 'witte producten' maar ik ben niet zeker of dit zondermeer werkt.
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:33:
weet iemand welk type usb kabel wordt gebruikt voor de Mini pro? Ik zou een tweede kabeltje willen kopen, zodat ik mijn telefoon ook op het werk kan opladen; de officiële SE kabels zijn een stuk duurder dan de 'witte producten' maar ik ben niet zeker of dit zondermeer werkt.
Iemand ervaring mee?
Micro-USB

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vinden jullie de positieve en negatieve dingen van de x 10 mini pro? iemand al ergens problemen mee gehad?
ben zelf aan t twijfelen over de desire z of de x10 mini pro
jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Het enige waar ik me nog aan stoor is de batterijduur, en toch wel het kleine scherm. Mijn volgende toestel wordt toch een grotere scherm dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:53:
wat vinden jullie de positieve en negatieve dingen van de x 10 mini pro? iemand al ergens problemen mee gehad?
ben zelf aan t twijfelen over de desire z of de x10 mini pro
jullie tips?
Ideaal telefoontje.
Schermpje is voor mij persoonlijk niet te klein. Red me er prima mee. Groot pluspunt is voor mij ook het fysieke toetsenbord. Een toestel met alleen maar een on-screen keyboard ga ik me kapot aan irriteren na enkele weken. Typt never nooit zo fijn en snel als een fysiek toetsenbord.

Batterij-duur zou een issue kunnen zijn, als je bijv. veel op de weg zit. Ik werk zelf op kantoor dus m'n foon kan aan de lader wanneer het me uitkomt. Ik heb er dus geen problemen mee.

Verder is het een fijn, goed te gebruiken en vooral niet sloom toestel.

[ Voor 13% gewijzigd door AzzKickah op 09-12-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Posts over het oplichten van de verzekering mag je achterwege laten.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 14-12-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:23
Ik vind het ook een ideaal telefoontje, navigeert, maakt goeie foto’s, wifi, enz enz…. vind ook het kleine scherm geen probleem.
Wat betreft de accuduur, ik kan er als het moet gewoon 2 dagen mee doen, heb 3g of Wifi gewoon aanstaan. Dus ik weet niet wat anderen allemaal uitspoken dat ze de dag niet halen met 1 lading….

Krijg volgende week de Iphone 4 op het werk, is kijken wat fijner is, android of Iphone platform :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
ik zou als ik moest kiezen tussen de x10 mini pro of de desire Z zeker voor de desire Z, heb zelf namelijk de mini pro en stoor me vaak aan de kleine resolutie waardoor je contstant het idee hebt dat je niet een 'echte' android hebt. Verder lijkt me Sense gewoon veel fijner, en de desire z krijgt (bijna zeker) een update naar 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhico
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-01 01:28
Ik geef het maar mee, mocht iemand hetzelfde probleem tegen komen: Kon al enkele dagen geen SMS meer ontvangen, wel verzenden en mijn gmail sync werkte ook niet meer. Vreem genoeg werkte Road Sync wel en kon ik zonder probl exchange mail versturen en ontvangen.

Oplossing:
Unable to receive new messages
The phone memory may be full. Remove messages from Messaging to free up space.
http://www.sonyericsson.c...riax10minipro?cc=au&lc=en

Mijn telefoon gaf inderdaad al enkele dagen het bericht dat memory low was. Had niet de link gelegd want low wil bij mijn weten zeggen dat er nog weinig geheugen over is, niet dat het vol is! Ik had al zo'n 30 smsjes verwijderd, maar kon nog steeds geen smsen ontvangen. Dus dacht dat het niet aan space kon liggen.Simkaart in andere telefoon en alle smsjes kwamen plots binnen. Lag dus aan de telefoon. Bovenstaande info gevonden en applicaties verwijderd totdat "memory low" bericht weg was en plots kwamen berichten binnen en gmail sync werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
XPowerStef schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:59:
ik zou als ik moest kiezen tussen de x10 mini pro of de desire Z zeker voor de desire Z, heb zelf namelijk de mini pro en stoor me vaak aan de kleine resolutie waardoor je contstant het idee hebt dat je niet een 'echte' android hebt. Verder lijkt me Sense gewoon veel fijner, en de desire z krijgt (bijna zeker) een update naar 2.3
En mijn ideale telefoon zou er net tussen zitten. Smaken verschillen...
De X10 mini is goed portable maar het scherm is inderdaad eigenlijk net iets te klein. De Desire Z is een mooie telefoon maar voor mij dan weer te groot, kan niet fatsoenlijk in mn broekzak (het kan wel, maar het zit niet fijn en dan moet ik hem steeds dwars schuiven). Mijn wens: de X8 (oid) met tobo en dan Android Froyo zodat ik makkelijk kan tetheren.

Overigens vind ik het tobo van de X10mini pro veel fijner tikken dan die van de Z. En ja, ook hier: smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Misschien zou een X8 Pro (dus met keyboard) wel ideaal zijn voor je.

Ik ben nu uiteindelijk na wekenlang apps uitproberen eindelijk helemaal blij met mn Mini Pro.

Vind de digitale klok van SonyEricsson de beste die er is.. alleen erg jammer dat je niet je wekkersettings kan openen (of gewoon een app kan openen, zodat je je eigen wekker kan instellen om te openen of je calender/agenda). Heb de maker van Shake'n' Stirred (de ideale wekker naar mijn idee) gevraagd of hij die klok wil porten :D

Ik ben erg benieuwd hoe jullie je foto's bekijken? De standaardapp hiervoor is "Album". Maar dat ding laat verdorie ALLE afbeeldingsbestanden zien die op mn telefoon staan. Dus albumart, een hoop foto's van Facebook die nieteens van mij zijn!? (ik gebruik de facebook app nieteens, wel Timescape).
Nog irritanter is dat het hierdoor minutenlang duurt voordat alle plaatjes geladen zijn en je kan scrollen.

Album zelf vind ik wel cool omdat je heel mooi en razendsnel door je plaatjes kan scrollen. Maar als je eerst minuten moet wachten en vervolgens minuten moet scrollen voordat je eindelijk een foto vind die je zelf hebt gemaakt... is het niet zo nuttig.
Helaas zijn er geen instelmogelijkheden, om bijv alleen foto's te tonen die je hebt gemaakt en/of die in een bepaalde map zitten...
Dan is deze app toch eigenlijk nutteloos?

Puur om toch een manier te hebben om snel en eenvoudig mijn foto's te bekijken heb ik JustPictures geinstalleerd. Maar dat scrolled niet zo mooi en snel als Album.

[ Voor 5% gewijzigd door Jazco2nd op 09-12-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of je de vier "hoekwidgets" (berichten telefoon, contacten, ...) ook op één of andere manier kan laden als je een andere launcher kiest?
Ik zou naar ADW willen overschakelen, maar die vier hoekjes als widget willen kunnen blijven gebruiken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jazco2nd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:46:
Misschien zou een X8 Pro (dus met keyboard) wel ideaal zijn voor je.

Ik ben nu uiteindelijk na wekenlang apps uitproberen eindelijk helemaal blij met mn Mini Pro.

Vind de digitale klok van SonyEricsson de beste die er is.. alleen erg jammer dat je niet je wekkersettings kan openen (of gewoon een app kan openen, zodat je je eigen wekker kan instellen om te openen of je calender/agenda). Heb de maker van Shake'n' Stirred (de ideale wekker naar mijn idee) gevraagd of hij die klok wil porten :D
Ik heb Minimum Icons geinstalleerd en met Better Cut een snelkoppeling met alarm-icoontje op m'n homescherm gemaakt die in 1x naar je alarms gaat.

Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
AzzKickah schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:34:
[...]

Ik heb Minimum Icons geinstalleerd en met Better Cut een snelkoppeling met alarm-icoontje op m'n homescherm gemaakt die in 1x naar je alarms gaat.

Of bedoel je dat niet?
ik bedoel dat ik geen icoontje wil op mn homescherm. Er staat al een klok, als ik op de klok tik gebeurd er niks. Was handig geweest als je daar een actie aan kon koppelen, bijvoorbeeld je Alarms openen.
Dit kan natuurlijk door een andere klok te installeren die wel deze mogelijkheid bied, maar ik vind juist de SonyEricsson klok mooier dan de alternatieven in de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:23:
weet er iemand of je de vier "hoekwidgets" (berichten telefoon, contacten, ...) ook op één of andere manier kan laden als je een andere launcher kiest?
Ik zou naar ADW willen overschakelen, maar die vier hoekjes als widget willen kunnen blijven gebruiken ;-)
Weet niet of dat kan, ADW Launcher heeft wel twee eigen standaard aanpasbare shortcuts die altijd in beeld zijn, aan weerszijden van de drawer knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb launcherpro...weet iemand hoe je die standaard(grijze)icoontjes onderaan kan verwijderen-aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
dbstew schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:56:
[...]

Weet niet of dat kan, ADW Launcher heeft wel twee eigen standaard aanpasbare shortcuts die altijd in beeld zijn, aan weerszijden van de drawer knop.
idd Zeam ook, alleen kan je zoveel shortcuts instellen als je wil (het heet een dock) en kan je erdoorheen scrollen en de locatie van de drawer verschuiven. De hoekjes zijn zeker leuk maar dat is ook de enige eigenschap van de stock launcher...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Al enige tijd merkte ik dat het scherm niet altijd direct reageerde als ik op de 'ophangtoets' drukte rechtsonder in het beeldscherm. Nu zag ik vandaag tijdens een potje 'Miners Mobile Demo' dat het puntje waar je mee graaft/opvult in die hoek niet dezelfde positie behoud ten opzichte van mijn vinger als ik veeg. Hoe dichterbij de hoek hoe verder hij naar buiten afwijkt. Vanaf ongeveer een centimeter vanaf de hoek verdwijnt het puntje al uit mijn scherm. Lastig uitleggen maar ik hoop dat men het begrijpt.

Afijn, ik heb gezocht naar een optie om te kalibreren, niet gevonden... Heeft de x10 mini pro dat wel?
2nd: zijn er meer mensen die iets dergelijks gemerkt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het jammer dat de vivaz geen android heeft anders vond ik die wel wat:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
MistaDevine schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:29:
[...]
Mijn wens: de X8 (oid) met tobo en dan Android Froyo zodat ik makkelijk kan tetheren.
Mijn wens is Froyo op de X10 Mini Pro zodat ik kan tetheren met de ipod touch 4. Dan heb ik best of both worlds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwetje
Als je wil tetheren op de x10, dan moet je hem rooten en kun je Barnacle wifi tether installeren, dat kan al sinds 1.6... Een voeding meenemen met je x10 is dan wel gewenst want je trekt hem dan echt zo leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste is dit hier offtopic, en ten tweede staan we dit soort dingen op GoT niet toe. Zie Het algemeen beleid.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 14-12-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 17:25

eisbaer

Zie signature

Zijn er recent nieuwe problemen bekend met de accuduur van de x10 mini?
Sinds een paar dagen is de accu ineens binnen 6 uur leeg waar ik er voorheen 2 dagen mee deed.
Hij staat enkel aan. Het android system heeft 65% van de accu verbruikt. Normaal is het scherm de grootverbruiker.
Build: 2.0.A.0.504
Firmwareversie: 2.1-update1

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Voor wie geinteresseerd is, bellen via voip/sip gaat tegenwoordig echt heel goed met de Mini/Pro. Via csipsimple kan je instellen dat je altijd bij het bellen van een vaste lijn, mits je 3G of Wifi verbinding hebt, de keuze krijgt om het gesprek via je voip/sip account laat lopen. Dit werkt best goed. Gewoon via de dialer die je gewend bent kies je je nr, maar ipv datie direct overgaat krijg je dan een popup en kies je mobile of je sipaccount en dan gaatie gelijk bellen.

Scheelt weer wat belminuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Douwetje schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:47:
Als je wil tetheren op de x10, dan moet je hem rooten en kun je Barnacle wifi tether installeren, dat kan al sinds 1.6... Een voeding meenemen met je x10 is dan wel gewenst want je trekt hem dan echt zo leeg...
Thnx, ik had deze zelf niet gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwetje
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:04:
heb launcherpro...weet iemand hoe je die standaard(grijze)icoontjes onderaan kan verwijderen-aanpassen
Icoontje even ingedrukt houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jazco2nd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:28:
Voor wie geinteresseerd is, bellen via voip/sip gaat tegenwoordig echt heel goed met de Mini/Pro. Via csipsimple kan je instellen dat je altijd bij het bellen van een vaste lijn, mits je 3G of Wifi verbinding hebt, de keuze krijgt om het gesprek via je voip/sip account laat lopen. Dit werkt best goed. Gewoon via de dialer die je gewend bent kies je je nr, maar ipv datie direct overgaat krijg je dan een popup en kies je mobile of je sipaccount en dan gaatie gelijk bellen.

Scheelt weer wat belminuten :)
Helemaal mee eens, ik heb er zelfs een weblogje over geschreven. En 'tegenwoordig' is met Android 2.1, met 1.6 was het een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
M66B schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:23:
[...]

Helemaal mee eens, ik heb er zelfs een weblogje over geschreven. En 'tegenwoordig' is met Android 2.1, met 1.6 was het een drama.
Wellicht handig om erbij te vermelden dat men de G 729 codec wel zelf aan moet zetten (eenmalig) en bovenaan de lijst moet zetten (ik heb volgens mij Speex op de 1e plek staan en G729 op de 2e).

En voor je weblog is deze prijsvergelijker voor voipbuster klonen wat handiger:
http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html

Zie je ook het aantal freedays per provider en je kan een selectie maken van de landen die je belt. Zo kan je vrij snel zien welke provider voor jouw situatie het meest geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bedankt voor de link; ik heb de bestaande vervangen.
Ook de suggestie om de G.729 codec aan en bovenaan te zetten, heb ik verwerkt.
Verder heb ik nog een alinea toegevoegd over het forceren van UDP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:06
eisbaer schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:41:
Zijn er recent nieuwe problemen bekend met de accuduur van de x10 mini?
Sinds een paar dagen is de accu ineens binnen 6 uur leeg waar ik er voorheen 2 dagen mee deed.
Hij staat enkel aan. Het android system heeft 65% van de accu verbruikt. Normaal is het scherm de grootverbruiker.
Build: 2.0.A.0.504
Firmwareversie: 2.1-update1
Kijk even of er niet iets stiekem steeds aan het syncen is. Het kan voorkomen dat er een calender sync vastloop ten dan blijft proberen. Dan gaat het hard!

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ik keek sinds een tijdje weer eens op XDA, en zag dat er aan verschillende themes en dergelijke wordt gewerkt :)

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=728

Zo heb ik zelf net bijvoorbeeld het standaard batterijicoon vervangen voor eentje die netjes de procenten weergeeft (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=840913)

Let wel goed op en volg de instructies nauwkeurig op, anders kan je met de restore functie van Pc Companion aan de slag. Als je dus niks weet van rooten en dergelijke, begin er niet aan zonder je eerst goed in te lezen.

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2yy30pj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Oewwww dat batterij-icoontje wil ik ook!
Thanx voor de tip, dat ga ik eens even bekieken.

Verwijderd

Sinds een aantal weken wat vage probleempjes met de mini pro. Als ik mensen bel en ze niet opnemen, zien ze vervolgens geen gemiste oproep. Niet iedereen ontvangt mijn smsjes en als mensen me bellen krijgen ze meteen mn voicemail eraan ook al staat de telefoon gewoon aan. Precies de problemen die ik met de X1 ook had beginnen nu op mijn x10. Hi gebeld, ze weten daar natuurlijk niets. Ik heb geen idee of het aan mn simkaart of aan het toestel ligt...

Vanmorgen ontkoppelde ik mn X10 van de oplader en de telefoon bleef maar aangeven dat hij aan de oplader zat. Vervolgens bleef mijn scherm heel langzaam uitvallen steeds als ik de telefoon activeerde met de knop bovenaan. Opnieuw opgestart en het probleem was weg.

Iemand enig idee waarom veel mensen geen smsjes meer van mij ontvangen? Mijn vriend heeft bijvoorbeeld Vodafone en krijgt vaak niet eens de helft van de smsjes die ik stuur op een dag binnen. Maar ook vriendinnen met een Hi netwerk ontvangen niet alles. Zou het aan hancent sms kunnen liggen?

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb af en toe dat ik iemand bel of gebeld wordt en als de verbinding dan tot stand komt dan hoort de andere kant mij niet :?
Als ik de telefoon opnieuw opstart is het probleem weg.

Dit is bloedirritant en je zult zien dat het een keer gebeurd als je je telefoon a la minute nodig hebt (noodgeval bijv.).

Iemand een idee hierover? Ik heb dit ook in 1.6 een keer gehad en nu al 2x in 2.1.
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:48:
Zou het aan hancent sms kunnen liggen?
Geen idee. Heb je al een week of 2 weken lang een andere SMS-app gebruikt dan om te testen of het daar ook mee gebeurd? Lijkt me dat je dat als eerste probeert.

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
AzzKickah schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:03:
Ik heb af en toe dat ik iemand bel of gebeld wordt en als de verbinding dan tot stand komt dan hoort de andere kant mij niet :?
Kan het niet zijn dat je per ongeluk met je oor op de mute knopt duwt?
Dit is een gekende bug in de x10 lijn maar die is te verhelpen door 'auto rotation' uit te zetten.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

ugc2 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:50:
[...]

Kan het niet zijn dat je per ongeluk met je oor op de mute knopt duwt?
Dit is een gekende bug in de x10 lijn maar die is te verhelpen door 'auto rotation' uit te zetten.
Nee dat is het absoluut niet. Had het deze week nog een keer. Toen heb ik opgelegd, gewacht tot diegene terugbelde, opgenomen door te schuiven met dat groene ding en dan eerst in de telefoon praten, maar die ander bleef maar vragen 'hallo? Hallo? ..... hallo?'

Verder, nadat ik 'm opnieuw opstart en gewoon bel zoals ik altijd doe, doet ie het in 1x weer.

Verwijderd

bestaat het ook da als je op het externe toetsenbord typt...de foon al woorden voor je zoekt...zoals een soort woordenboek gelijk bij de samsung wave 533?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
Even een algemeen vraagje. Wie gebruikt er een screen protector voor zijn X10 mini pro.

Zo ja welke merken? En waar te verkrijgen/bestellen ?

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ik zat zelf te denken aan een Zagg InvisibleShield. Kost wel wat. Heb nu een spiegelende screen protector die echt alleen het schermpje bedekt. Als het scherm uit is werkt het als spiegeltje. Wel cool maar ik vind zelf dat het niet al het licht doorlaat.

Daarnaast is het ook best dik en omdat het op het schermpje zit voel je een scherpe rand.

De Invisible shield is een professioneel ding.. .maar wel 25 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiTrO-EXILE- schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:55:
Even een algemeen vraagje. Wie gebruikt er een screen protector voor zijn X10 mini pro.

Zo ja welke merken? En waar te verkrijgen/bestellen ?
http://www.durasec.com/ca...c36d4233e221cc7ed39edc300

ik heb mn laatste 5 gsm's al gebruikt met een screenprotector van die site...deze gaan langer mee dan je gsm zelf en is echt goede kwaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Mijn screenprotector is de beschermfolie waarmee de pro uit de verpakking kwam.

Had hetzelfde met de X1 die ik ruim een jaar heb gebruikt en de E72 een half jaar. Die liggen hier stof te happen maar daar zit ook gewoon de originele beschermfolie nog steeds op.

Werkt voor mij prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:32:
[...]

ik heb mn laatste 5 gsm's al gebruikt met een screenprotector van die site...deze gaan langer mee dan je gsm zelf en is echt goede kwaliteit...
Ok ik ga het zien. Dank voor de info! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:32:
[...]

Maar gaat die alleen over het display deel of over de gehele voorkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op zondag 19 december 2010 @ 00:09:
[...]

Maar gaat die alleen over het display deel of over de gehele voorkant?
deze gaat over de hele voorkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn mini pro ook als afstandsbediening gebruiken.
Snap er echter geen pepernoot van.

Kan iemand me helpen?

http://www.postbus31.com/...tv-met-je-iphone-of-ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 13:57:
Ik wil mijn mini pro ook als afstandsbediening gebruiken.
Snap er echter geen pepernoot van.

Kan iemand me helpen?

http://www.postbus31.com/...tv-met-je-iphone-of-ipad/
Heb je de titel van die site wel gelezen? of je post dit in het verkeerde topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Ik vind dit toestel erg interessant, maar zit nog wel een beetje met het internetten en hoe dat eruit ziet.

Is er veel veranderd/verbeterd voor de browser met 2.1 android?
Kun je ook in landscape internetten zonder het toetsenbord uit te schuiven?

Is het überhaupt redelijk tot goed te lezen op zo'n klein scherm?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download Gmote uit de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Christiano007 schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:16:
Ik vind dit toestel erg interessant, maar zit nog wel een beetje met het internetten en hoe dat eruit ziet.

Is er veel veranderd/verbeterd voor de browser met 2.1 android?
Kun je ook in landscape internetten zonder het toetsenbord uit te schuiven?

Is het überhaupt redelijk tot goed te lezen op zo'n klein scherm?
Ik heb direct Opera Mini erop gezet. Was die al gewend en werkt ook perfect. landscape werken zonder keyboard kan met elk programma dat in landscape mode werkt (vrijwel alle apps dus).
Als je een 4" scherm gewend bent vind je dit scherm natuurlijk veel te klein dus het hangt er echt vanaf wat je gewend bent. Ik was 2" (portrait) gewend en vind het formaat van de mini prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Jazco2nd schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:30:
[...]

Ik heb direct Opera Mini erop gezet. Was die al gewend en werkt ook perfect. landscape werken zonder keyboard kan met elk programma dat in landscape mode werkt (vrijwel alle apps dus).
Als je een 4" scherm gewend bent vind je dit scherm natuurlijk veel te klein dus het hangt er echt vanaf wat je gewend bent. Ik was 2" (portrait) gewend en vind het formaat van de mini prima.
Ah ok, duidelijk.

Oohja en nu je het over apps hebt, ondersteunt de resolutie van de Pro eigenlijk de meeste apps ? Of is dat net te klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Christiano007 schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:48:
[...]

Ah ok, duidelijk.

Oohja en nu je het over apps hebt, ondersteunt de resolutie van de Pro eigenlijk de meeste apps ? Of is dat net te klein?
ik ken geen app die niet ondersteund wordt... heb je misschien een voorbeeld? Volgens mij werken alle apps gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Jazco2nd schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:54:
[...]

ik ken geen app die niet ondersteund wordt... heb je misschien een voorbeeld? Volgens mij werken alle apps gewoon..
Navigatie is voor mij wel handig als dat zou werken met deze resolutie, en een goede agenda app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op zondag 19 december 2010 @ 20:07:
[...]

Navigatie is voor mij wel handig als dat zou werken met deze resolutie, en een goede agenda app
Agenda is niet handig op zo'n klein scherm is mijn ervaring. Navigeren gaat prima omdat het vooral om de stemaanwijzingen + pijl gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 20:19:
[...]

Agenda is niet handig op zo'n klein scherm is mijn ervaring. Navigeren gaat prima omdat het vooral om de stemaanwijzingen + pijl gaat.
Ik ben een Nokia E71 gewend dus qua resolutie zou een Agenda/Kalender app niet veel verschillen lijkt mij :)

Maargoed, iig bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er toch echt:

jointSPACE remote applications SDK ported to the Android platform.
SDK 1.2.1 Beta1 and samples have been released.
- Remote: Control your TV using your favourite Phone as Remote Control.
- Androbeam: Project all Android applications to your TV and enjoy them on a big screen.

All can be found here

http://jointspace.sourceforge.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie er ook last van dat hij aangeeft dat er geen simkaart in zit? Dit is vaak als hij een tijdje standby heeft gestaan. Na opnieuw opstarten is het weer in orde.
Ook loopt hij weleens vast als ik ga bellen. Dan gaat hij niet over en kan vervolgens niks meer doen. Weer opnieuw opstarten en vervolgens kan ik weer belllen.
Sms verstuurd hij soms ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazza nl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Ik had ergens gelezen dat het touchscreen van de mini pro scratch-proof zou zijn, toch voor de zekerheid maar een screenprotector besteld, die ik over een paar dagen thuis krijg.
Ik heb de mini pro, nu een week in bezit, en zit al vol met (micro)-krassen. Als ik had geweten dat dit zo snel zou gaan, had ik m mooi nog even in de doos gelaten! :-(

Weet iemand nog een leuk middeltje om krassen van touch-screen te verwijderen(misschien een beetje off-topic)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:58:
Hebben jullie er ook last van dat hij aangeeft dat er geen simkaart in zit? Dit is vaak als hij een tijdje standby heeft gestaan. Na opnieuw opstarten is het weer in orde.
Ook loopt hij weleens vast als ik ga bellen. Dan gaat hij niet over en kan vervolgens niks meer doen. Weer opnieuw opstarten en vervolgens kan ik weer belllen.
Heb je al 2.1?

Niet de simkaart, maar met 1.6 had ik wel geregeld dat hij de geheugenkaart niet kon lezen. Na het opstarten was het dan weer over.
Na update van 2.1 dit niet meer gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Art schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:58:
[...]

Heb je al 2.1?

Niet de simkaart, maar met 1.6 had ik wel geregeld dat hij de geheugenkaart niet kon lezen. Na het opstarten was het dan weer over.
Na update van 2.1 dit niet meer gezien...
Ja heb 2.1 er opgezet. En het vreemde is dat dit mijn 2de toestel is. Dacht dat het aan de telefoon lag en kreeg een nieuwe. maar vervolgens bij deze dus ook het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 10:21

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:50:
[...]

Ja heb 2.1 er opgezet. En het vreemde is dat dit mijn 2de toestel is. Dacht dat het aan de telefoon lag en kreeg een nieuwe. maar vervolgens bij deze dus ook het geval...
Lijkt me dan meer een probleem met de SIM kaart. Even een nieuwe aanvragen bij je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

littlejoannes schreef op maandag 20 december 2010 @ 17:02:
[...]

Lijkt me dan meer een probleem met de SIM kaart. Even een nieuwe aanvragen bij je provider.
Dat heb ik ook al gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:58:
Ik had er de eerste twee maanden na aankoop voortdurend last van! (simkaart probleem, niet het bel/smsprobleem) Ik wou hem terugbrengen maar daarna hield het probleem ineens op. Echt heel raar. Ik heb hem vanaf de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazza nl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Jazco2nd schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:54:
[...]

Ik ben op zoek naar de app van the weather channel, of de weatherbug. Ik kan deze dus op geen enkele manier vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Bazza nl schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 08:40:
[...]

Ik ben op zoek naar de app van the weather channel, of de weatherbug. Ik kan deze dus op geen enkele manier vinden!
Vreemd, als ik de QR code van Androidzoom scan vind hij hem ook niet op de Market. Wellicht dus niet beschikbaar voor deze resolutie.

Persoonlijk vind ik dat niet erg... een app van 2,6MB puur voor het weerbericht vind ik wel veel... maar de screenshots zien er goed uit, erg veel info!

Via deze link heb ik Weatherbug Elite net geinstalleerd:
http://www.mobiles24.com/...7893-294-weatherbug_elite
is niet te vinden in de Market... en wat het verschil is met de normale versie weet ik ook niet.

Best een mooie app! Vooral dat je in de notification bar al de belangrijkste weerinfo ziet. Errug leuk.
Ik heb een Weather widgets geinstalleerd en samen met Rainy Days heb ik eiglijk wel genoeg info. In NL wil ik vooral weten of en hoe erg het gaat regenen...

[ Voor 31% gewijzigd door Jazco2nd op 21-12-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbstew schreef op maandag 20 december 2010 @ 18:45:
[...]

Ik had er de eerste twee maanden na aankoop voortdurend last van! (simkaart probleem, niet het bel/smsprobleem) Ik wou hem terugbrengen maar daarna hield het probleem ineens op. Echt heel raar. Ik heb hem vanaf de launch.
Dan ga ik maar even afwachten...

Maar het is behoorlijk om steeds je telefoon opnieuw te moeten opstarten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mash85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09-2024
Even een vraagje "over iets" waar ik niet goed aan uit kan/kon. 8)

Een paar dagen geleden zag ik smorgens dat er een notification was voor een "update". Dit was niet zomaar een update voor apps uit de Market maar ik vermoed voor Android zelf. Nu mijn X10 Mini Pro was die nacht niet verbonden met Wifi of 3G. Kan deze update op een moment binnengekomen zijn wanneer hij wel met internet was verbonden of hoe zit dat eigenlijk?

Ik heb de notification gewoon gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mash85 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:23:
Even een vraagje waar ik niet goed aan uit kan/kon.
Wattes? :?
Een paar dagen geleden zag ik smorgens dat er een notification was voor een "update". Dit was niet zomaar een update voor apps uit de Market maar ik vermoed voor Android zelf. Nu mijn X10 Mini Pro was die nacht niet verbonden met Wifi of 3G. Kan deze update op een moment binnengekomen zijn wanneer hij wel met internet was verbonden of hoe zit dat eigenlijk?

Ik heb de notification gewoon gewist.
Je moet altijd toestemming geven voor een update dus als je dat nog niet hebt gedaan krijg je vanzelf opnieuw de notificatie op een gegeven moment.
Pagina: 1 ... 20 ... 27 Laatste