Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:56:
Kleine tip voor wie Roadsync gebruikt: je kan zonder probleem de nieuwste versie 2.5 installeren van de market.

Roadsync is de gepreinstalleerde tool voor wie contacts, agenda's tasks en mails wenst te synchroniseren met een exchangeserver. In de nieuwste versie worden o.m. ook submappen van het postvak in ondersteund.

De ingebakken key werkt ook voor de nieuwste versie van Roadsync, zodat je kan upgraden zonder kosten.

Je moet de nieuwste versie van roadsync wel manueel downloaden in de market, want die verschijnt om één of andere reden niet tussen de andere updates.
Welke van de 2 moet je dan installeren? RoadSync Full Version (van 7 euro) of RoadSync Main App (Demo)?

Van die laatste zeggen zijn de comments in de markt nogal negatief, niet meer te uninstallen, etc.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
Angry birds is hier gratis te vinden, versie voor de X10 mini pro:
http://www.getjar.com/mob...ny-ericsson-x10-mini-pro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
dbstew schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:25:
krijg alleen maar een zwart scherm :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17

AzzKickah

06-CENSORED

dbstew schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:25:
Zelfde als de 'gewone' versie.
Zwart beeld met een muziekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeatRider schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:35:
[...]

Welke van de 2 moet je dan installeren? RoadSync Full Version (van 7 euro) of RoadSync Main App (Demo)?

Van die laatste zeggen zijn de comments in de markt nogal negatief, niet meer te uninstallen, etc.
Er is maar één versie; je moet de demo installeren, en normaal gezien moet je dan na twee weken de full version kopen (7 €) om een key te bekomen. de full version geeft je maw enkel een key.

Zoals ik in mijn eerdere post liet weten, wordt bij de update de ingebouwde key gebruikt, en heb je automatisch de 'full version' bij de Xperia.

Uninstall problemen: ik heb gelezen dat sommigen problemen hadden met het uninstallen, maar ik heb dat niet geprobeerd, omdat ik uitermate tevreden ben van roadsync (ook al omdat er geen alternatief is zoals op de htc's voor synchronisatie met exchange servers).

Voor het overige vind ik de laatste versie een heuse verbetering (submappen, betere inferface, ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een probleem met het downloaden van Apps uit de Android Market. Hij geeft steeds aan dat het downloaden is mislukt. Dit gebeurt zowel via 2G, 3G als WiFi. Na wat op Google gekeken te hebben heb ik de cache gewist van het download beheer maar dit zorgde niet voor een oplossing. Tevens heb ik al de batterij eruit gehaald en meerdere keren opnieuw opgestart zonder enig resultaat. Iemand die hier mischien een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:43:
Ik heb sinds kort een probleem met het downloaden van Apps uit de Android Market. Hij geeft steeds aan dat het downloaden is mislukt. Dit gebeurt zowel via 2G, 3G als WiFi. Na wat op Google gekeken te hebben heb ik de cache gewist van het download beheer maar dit zorgde niet voor een oplossing. Tevens heb ik al de batterij eruit gehaald en meerdere keren opnieuw opgestart zonder enig resultaat. Iemand die hier mischien een oplossing voor weet?
Had hetzelfde probleem gisteren. Opgelost door: instellingen - toepassingen - toepassingen beheren - market: update verwijderen en cache wissen. Dat loste voor mij toch alles op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bovenstaande gedaan en toen kon ik weer apps downloaden. Maar nu start hij de download wel maar geeft even later aan dat de download is mislukt... Zou het mischien aan mijn telefoon liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:11:
Heb bovenstaande gedaan en toen kon ik weer apps downloaden. Maar nu start hij de download wel maar geeft even later aan dat de download is mislukt... Zou het mischien aan mijn telefoon liggen?
Nee, ik heb exact! hetzelfde.Ook bovenstaande gedaan, kon 1 app downloaden, en daarna niks meer.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem bij Google? Anyway die ene app die ik kon downloaden ging ook nog eens super traag en dat terwijl ik via WiFi werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik het zo goed post, maar ik heb sinds kort de x10 mini pro. Dit toestel werd geleverd met een sd kaart met bestanden erop die bij de telefoon hoorde. Misschien niet zo spectaculair maar ik heb ze per ongeluk gewist en ik wil ze graag weer terug op mijn SD [terug halen ging niet meer, waren al overschreven]

Het gaat er vooral om hoe de structuur en alle mapjes erop stonden en de orginele inhoud.

Wie heeft dat voor mij? Evt. te versturen per wetransfer en per PM kun je het mailadres krijgen van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
Eindelijk! Dit is wat ik zocht. Myphoneexplorer werkt nu met Android toestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:43
Rudyyy schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:04:
Eindelijk! Dit is wat ik zocht. Myphoneexplorer werkt nu met Android toestellen :)
en wat kan je ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Kleine tip voor wie Roadsync gebruikt: je kan zonder probleem de nieuwste versie 2.5 installeren van de market.

Roadsync is de gepreinstalleerde tool voor wie contacts, agenda's tasks en mails wenst te synchroniseren met een exchangeserver. In de nieuwste versie worden o.m. ook submappen van het postvak in ondersteund.

De ingebakken key werkt ook voor de nieuwste versie van Roadsync, zodat je kan upgraden zonder kosten.

Je moet de nieuwste versie van roadsync wel manueel downloaden in de market, want die verschijnt om één of andere reden niet tussen de andere updates.
ik was echt in de veronderstelling dat het een demo was..maar gebruik hem nu al 2 maanden..werkt fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.fjsoft.at/en/downloads.php :9
Gebruik hem ook al een tijdje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge zeg.
Gebruik dit programma ook al jaren voor al mijn SE"s telefoon's.
Helaas lukte het niet meer met mijn X1.
Maar ja, ik had nog steeds de oude versie, nu de nieuwe versie en het werkt weer perfect.
Zo'n verschrikkelijk handige tool, je beheert je telefoon, houdt je contacten en afspraken bij, synchroniseert met outlook en ook Google.
Maakt back up enz.enz.
Goud waarde zo'n programmaatje.

Nu nog die Adroid update, hoop dat die aankomende week vrij komt.
Groeten
Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:24:
[...]
Nu nog die Adroid update, hoop dat die aankomende week vrij komt.
Groeten
Rob.
Voor wanneer staat die geplant? ze zeggen eind deze maand, maar geen exacte datum?

[ Voor 54% gewijzigd door rudyman85 op 22-10-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Rudyyy schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:27:
[...]
Voor wanneer staat die geplant? ze zeggen eind deze maand, maar geen exacte datum?
ik las dat het in de uk pas eind november is volgens hun t-mobile...
dus ik ga er vanuit dat ik het pas met kerst heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderWit
  • Niet online
Iemand die kan kijken of er ook een timer op de radio/mediaspeler zit? Ga vaak slapen met muziek / radio op maar dan zet ik hem op auto-off na zoveel minuten (heb nog steeds de w960i :)). Zoja dan lijkt me deze telefoon een mooie opvolger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee waar ik de app van VRT-Teletekst voor Android kan vinden (ZONDER NAAR DE MARKET TE HOEVEN!) ?
Via Google kom ik wel op allerlei links, maar als ik dan wil downloaden, krijg ik zowel via computer als via telefoon de melding dat het niet meer te vinden is. Dus als iemand het heeft, zou dat wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Heb nu echt een heel raar probleem.
Mijn x10 mini pro houd het nu echt nog maar minder dan 8 uur uit. (3 weken oud)
3g staat wel aan bluetooth e.d. dit is toch echt niet normaal lijkt mij?

Mijn vriendin heefthetzelfde toestel, zelfde instellingen etc en deze houd het toch echt veel langer uit.

Ik heb inmiddels ook de factory defaults teruggezet maar het probleem blijft bestaan.
ook voelt mijn x10 mini pro wat warmer aan dan die van mijn vriendin.
Zou het gewoon de batterij kunnen zijn die niet helemaal lekker is? begin nu toch echt radeloos te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

wielhelm schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:12:

Mijn vriendin heefthetzelfde toestel, zelfde instellingen etc en deze houd het toch echt veel langer uit.

Ik heb inmiddels ook de factory defaults teruggezet maar het probleem blijft bestaan.
ook voelt mijn x10 mini pro wat warmer aan dan die van mijn vriendin.
Zou het gewoon de batterij kunnen zijn die niet helemaal lekker is? begin nu toch echt radeloos te worden :(
Heeft je vriendin ook allemaal dezelfde apps en synchronisatie-instellingen als jou dan?
Bluetooth vreet ook veel batterij hoor als je dat constant aan hebt.

's Nachts de telefoon van 3G afhalen scheelt ook zo 15% batterij op een nachtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:27

eisbaer

Zie signature

wielhelm schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:12:
Als ik bluetooth aan zet dan is-ie ook zo leeg.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

oh sorry, typefoutje bluetooth staat ook uit, enkel 3g staat aan.
Hij moet dan simpelweg langer dan 8 uur meegaan lijk me toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mwoah kweenie.. Heb zelf BlueTooth ook altijd uit en 3G aan. Als ik 'm 's ochtend van de lader haal en ik kom 9,5 uur later thuis van m'n werk heb ik meestal nog zo'n 20-25% batterij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:05
Ik gebruik timeout3g, scheelt mij behoorlijk in de accu, 2 dagen is geen probleem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

B-Art schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:41:
Ik gebruik timeout3g, scheelt mij behoorlijk in de accu, 2 dagen is geen probleem :-)
Die zal ik ook eens proberen.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

heb nog even de accu verwisseld met die van mijn vriendin, helaas geen resultaat.
Ook lijkt mijn telefoon iets warmer aan te voelen....

Ik ga hem vandaag eerst maar eens retour leverancier sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44

Moet je dan de demo daarvan downloaden en installeren? (Main app?).

Anyhow: over batterijduur: ik ben op vakantie geweest en heb toen data e.d. uitgehad, dan gaat de batterij 120 uur (om en nabij) mee. Dat viel mij toch behoorlijk mee, eigenlijk :).

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

wielhelm schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:57:
heb nog even de accu verwisseld met die van mijn vriendin, helaas geen resultaat.
Ook lijkt mijn telefoon iets warmer aan te voelen....

Ik ga hem vandaag eerst maar eens retour leverancier sturen.
Gaat echt niks helpen, geef ik je op een briefje.
Of verwacht je echt dat je telefoon opeens 2 dagen langer meegaat als ie bij de 'reparateur' is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Laatst online: 15:54
maarja... dan komt er tijdens standbij geen push mail binnen.....

kun je m niet zo instellen dat hij bij standby 2g gebruikt en tijdens bedienen 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Was dit trouwens niet de maand waarin de 2.1 update zou komen?
Iemand daar nog iets van vernomen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
frankivo schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:20:
Was dit trouwens niet de maand waarin de 2.1 update zou komen?
Iemand daar nog iets van vernomen?
Eind deze maand en bij sommige providers mogelijk begin volgende maand.
Dus het kan nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
dbstew schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:58:
[...]

Eind deze maand en bij sommige providers mogelijk begin volgende maand.
Dus het kan nog ;)
Dat weet ik. Maar ik vind het zo vreemd dat er totaal niks naar buiten komt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
BlueSS50 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:08:
[...]

maarja... dan komt er tijdens standbij geen push mail binnen.....

kun je m niet zo instellen dat hij bij standby 2g gebruikt en tijdens bedienen 3g?
Eh nee, dat klopt, maar ik heb daar geen problemen mee, check m'n mail wel wanneer ik dat wil ;)

Nee, zo kun je dat niet instelklen, enige wat je kan instellen is na hoeveel minuten hij moet uitschakelen in stand by modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten jullie da kleine 'E' tje (dataverkeer zeker?) vanboven altijd aanstaan of zetten jullie dat ook uit?
dit heb je nodig voor track ID zeker?

nog een vraag: bij toepassingen beheren staat een geluidsrecorder...waar zit ie dan ergens? want kan em nergens vinde 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat nieuws }:| als er een smsje binnenkomt en je wil 'm openen....foetsie!!!

Kom m'n vrouw nog net tegenhouden om 'm niet tegen de muur te smijten :X

oplossing = hard-reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:44:
Weer wat nieuws }:| als er een smsje binnenkomt en je wil 'm openen....foetsie!!!

Kom m'n vrouw nog net tegenhouden om 'm niet tegen de muur te smijten :X

oplossing = hard-reset?
Batterij eruit en weer erin al wel geprobeerd dus?
Apart probleem. Gebruik je de standaard SMS-applicatie?

Misschien een optie om ff Handcent SMS te proberen? Staat gratiesch in de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Ik heb timeout3g twee dagen geprobeerd.

Normaal gesproken heb ik alleen gprs aan staan en als ik internet wil gebruiken dan zet ik handmatig 3g even aan. Daarmee doe ik twee dagen met de accu voordat ik moet opladen.
Nu heb ik timeout3g geinstalleerd en 3g ingeschakeld. Het resultaat is dat na 12 uur mijn accu leeg is.

Ik vind het geen goed resultaat dus ik ga hem er weer af gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Of verwacht je echt dat je telefoon opeens 2 dagen langer meegaat als ie bij de 'reparateur' is geweest?

Sorry hoor, als ik nou twee x10 mini pro's naast elkaar heb liggen.
Allebei gerestored naar factory default....... vervolgens allebei vol geladen.... aangezet.

bluetooth, gps uit.

Toestel 1, na anderhalve dag leeg
Toestel 2, na 6 uur leeg.

Dan is er toch echt iets mis met het toestel hoor!

Als het normaal is dat een toestel na 6 uur leeg, is.... dan is dit simelweg niet mijn toestel en verdwijnt ie in de prullenbak. 24 uur zou ik tevreden mee zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door wielhelm op 26-10-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:56
of je toestel moet nog ff wennen aan de batterij, verschilt per toestel, nja, je kan het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

wielhelm schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:50:

Sorry hoor, als ik nou twee x10 mini pro's naast elkaar heb liggen.
Allebei gerestored naar factory default....... vervolgens allebei vol geladen.... aangezet.

bluetooth, gps uit.

Toestel 1, na anderhalve dag leeg
Toestel 2, na 6 uur leeg.

Dan is er toch echt iets mis met het toestel hoor!

Als het normaal is dat een toestel na 6 uur leeg, is.... dan is dit simelweg niet mijn toestel en verdwijnt ie in de prullenbak. 24 uur zou ik tevreden mee zijn.
Oh het was eerst nog 8 uur.

Misschien heb je jouw batterij minder goed 'ingeladen' in de eerste paar keer dan die van je vriendin. Heb je jouw batterij misschien vaker al aan de lader gelegd terwijl ie nog niet écht bijna leeg was (maar nog 20% of meer). Misschien heb je toch de helderheid van jouw scherm hoger staan of wat dan ook.
Misschien zoekt die van jou wel vaker naar telefoonmasten, wat meer stroom kost. Je hebt ze vast niet de hele tijd op dezelfde 10 vierkante centimeter liggen de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update komt er aan, geen delay. (enkel wanneer ie dan hier verkrijgbaar is? Afhankelijk van de provider?)
http://www.xperiax10.net/...-x10-screenshots-hit-web/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:22:
[...]

Batterij eruit en weer erin al wel geprobeerd dus?
Apart probleem. Gebruik je de standaard SMS-applicatie?

Misschien een optie om ff Handcent SMS te proberen? Staat gratiesch in de Market.
Hard-reset gedaan... nu zijn we meteen van die irritante reclames af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:07:
Update komt er aan, geen delay. (enkel wanneer ie dan hier verkrijgbaar is? Afhankelijk van de provider?)
http://www.xperiax10.net/...-x10-screenshots-hit-web/
Dat zou echt hard tijd worden.. zijn steeds meer dingetjes waar ik me aan ga ergeren bij deze telefoon die hopelijk beter gaan met een softwareupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop ook dat de update zsm uit gaat komen.
Heel soms loopt mijn toestel ook vast, dwz. geen geluid meer of een programma blijft hangen.
Dat is dus het nadeel van Android 1.6 terwijl de meeste al draaien op 2.1 of 2.2
Leuk al die programma's erop zetten terwijl ie geroot is maar je merkt toch ook de nadelen ervan.

Over het batterij gebruik, data verkeer (3G) verbruikt enorm veel stroom.
Als je het dus niet nodig hebt, uitzetten, scheelt enorm.
En wat ook gezegd is, laat de batterij een keer goed leeg lopen en laat hem dan voorlopig opladen, nachtje ofzo.
Als je ledje al groen aangeeft is ie nog niet vol, duurt dan nog ongeveer een half uur totdat ie helemaal is opgeladen.
Rond de 95% gaat ie over in een andere status om op te laden (naam ben ik even kwijt) maar hij laadt nog wel degelijk op.
Na een aantal opladingen moet je echt het verschil merken, zeker als je 3G uit hebt staan.

Moet er overigens wel bij melden dat iedere telefoon die Android gebruikt, dus veel data verkeer gebruikt, over het algemeen maar één dag mee gaan.

Nu maar hopen op een snelle update, dat zal ook het batterij verbruik ten goede komen.
Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:35:
Hoop ook dat de update zsm uit gaat komen.
Heel soms loopt mijn toestel ook vast, dwz. geen geluid meer of een programma blijft hangen.
Dat is dus het nadeel van Android 1.6 terwijl de meeste al draaien op 2.1 of 2.2
Dat ligt waarschijnlijk aan een van de geinstalleerde apps, niet zo zeer aan 1.6. Ik heb het nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb de telefoon nu 7 weken en ik had gisteren voor de eerste keer dat ie volledig vastliep.
Reageerde nergens meer op. Na een minuut werd het beeld zwart en nog een minuut later ging ie uit zichzelf rebooten.

Dag uptime van bijna 3 weken ;w :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nog steeds geen 2.1 voor de X10:
wish we could be more specific - unfortunately all we can say is November for the 2.1 upgrade for the X10.
bron: http://twitter.com/sonyericssonca

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
dat is voor canada alleen d8 ik?
op xda zijn ze er ook mee bezig...

http://forum.xda-develope...ead.php?t=817786&page=298

er zijn zoveel tegenstrijdige berichten. de meeste SE vertegenwoordigers zeggen dat de update VOOR november uit moet komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
SonyEricssonNL Sony Ericsson NL
@
@Dennis585 de update is af, we zitten in 't goedkeuringsproces bij operators en Google. We hopen asap feedback te hebben en online te gaan.
1 hour ago Favorite Retweet Reply
niet deze week dus lijkt me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:35:
...

Als je ledje al groen aangeeft is ie nog niet vol, duurt dan nog ongeveer een half uur totdat ie helemaal is opgeladen.
Rond de 95% gaat ie over in een andere status om op te laden (naam ben ik even kwijt) maar hij laadt nog wel degelijk op.

...
druppelladen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Wat volgens mij ook scheelt is of je hem via 220V oplaad of via USB...
Tenminste als ik hem oplaad via 220V lijkt hij het langer te doen dan via USB, of zit dat tussen de oren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:56
leek bij mij dus ook, maar ik weet ook niet waarom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:37
B-Art schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:44:
Wat volgens mij ook scheelt is of je hem via 220V oplaad of via USB...
Tenminste als ik hem oplaad via 220V lijkt hij het langer te doen dan via USB, of zit dat tussen de oren :P
Dit viel mij laatst ook al op, maar dan vooral dat het veel langer duurt om de telefoon volledig op te laden.
Op 220V is hij met 3uur (al weet ik dit niet helemaal zeker, nog echt getimed) klaar.
En op USB kan hij de hele nacht eraan zitten (zo'n 6uur) en dan is hij nog niet volledig opgeladen.
En ik heb dit gemerkt op verschillende pc's met verschillende usbpoorten.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Remy!!!! schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:33:
[...]

Dit viel mij laatst ook al op, maar dan vooral dat het veel langer duurt om de telefoon volledig op te laden.
Op 220V is hij met 3uur (al weet ik dit niet helemaal zeker, nog echt getimed) klaar.
En op USB kan hij de hele nacht eraan zitten (zo'n 6uur) en dan is hij nog niet volledig opgeladen.
En ik heb dit gemerkt op verschillende pc's met verschillende usbpoorten.
Als ik de telefoon aansluit op een USB-poort die 'direct' op het moederbord van de computer zit (dus niet een USB-poort aan de voorkant of via een USB-hub) dan laadt ie praktisch net zo snel (ik merk geen verschil) op als in het stopcontact.

Of dit bij een laptop die niet met z'n adapter aan de stroom zit ook zo is, weet ik niet.
Als de laptop wel aan de adapter zit gaat het net zo snel (zo laad ik op m'n werk altijd op).

[ Voor 5% gewijzigd door AzzKickah op 28-10-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
In mijn geval is het aan de laptop ;) ben blij dat ik niet de enige ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Mini Pro is nu aan't updaten. Ben benieuwd wat er tevoorschijn komt.

Damn!! Nog 1.6 ...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:32:

Damn!! Nog 1.6 ...
Yep, ziet er niet naar uit dat het voor oktober wordt, zoals beloofd. :F

Op verschillende plaatsen is al gemeld dat het een uitstel is van meerdere weken.

Veel mensen klagen - niet geheel ten onrechte - maar anderzijds blijft dit ook met de huidige software een heel leuke telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Dat laatste vind ik dus ook. Ik kan er jah alles mee! ADW Launcher erop, eigen icons gemaakt, bam bam andere apps voor sms-en, phonebook, etc. Ideaal.

Daarbij, als je elke dag gaat lopen checken of de update er al is, duurt het natuurlijk ook lang.
De melk gaat nooit koken als je kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:32:

Damn!! Nog 1.6 ...
Wat heb je voor update gehad dan? Ik heb nog altijd build nummer 1.1.A.0.8, nog nooit een update gehad sinds ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glitch schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:29:
[...]

Wat heb je voor update gehad dan? Ik heb nog altijd build nummer 1.1.A.0.8, nog nooit een update gehad sinds ik hem heb.
Nu build nummer 1.2.A.1.174 Heb nog niet echt veranderingen gemerkt. Al mijn instellingen en gegevens zijn gewoon mooi blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn U20i 2ehands gekocht en ook nog nooit een update binnen gehad.

-SE update service op de pc zegt dat er geen nieuwe updates zijn
-PC companion 2.0 zegt dat er wel updates zijn maar bij het installeren krijg ik het volgende:
"Bepaalde onderdelen van de update van de telefoonsoftware konden niet worden geïnstalleerd of gestart."

Hopelijk kan ik wel Android 2.1 installeren zodra deze beschikbaar is!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:40:
[...]

Nu build nummer 1.2.A.1.174 Heb nog niet echt veranderingen gemerkt. Al mijn instellingen en gegevens zijn gewoon mooi blijven staan.
Heb die ook binnengehaald eerder deze week; ik dacht even dat de 2.1 update er was :P

Veranderingen die ik heb kunnen vaststellen:

- nieuwe applicatie geotags.
- een paar kleine wijziging in menuinstellingen.
- een paar onderhuidse wijzigingen in Timescape (?) - ik diende mijn logingegevens twitter+faceboek opnieuw in te geven.
- de batterij gaat nu vijf dagen mee.

(dat laatste is een grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:34:
[...]

Heb die ook binnengehaald eerder deze week; ik dacht even dat de 2.1 update er was :P

Veranderingen die ik heb kunnen vaststellen:

- nieuwe applicatie geotags.
- een paar kleine wijziging in menuinstellingen.
- een paar onderhuidse wijzigingen in Timescape (?) - ik diende mijn logingegevens twitter+faceboek opnieuw in te geven.
- de batterij gaat nu vijf dagen mee.

(dat laatste is een grapje)
Geen update hier. :'(
Misschien verschild het per provider, heb zelf vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glitch schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:29:
[...]

Die firmware heb ik ook op mijn toestel staan en geen update.
Zal dus wel van provider afhangen, heb zelf KPN.
We blijven maar geduldig wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Maar dat november statement is dan toch gewoon glashard LIEGEN!!!
Want dat werd nl ook gezegd over oktober.
Volgens mij kunnen ze beter gewoon hun mond houden en niet beloven want dit is toch wel een echte "Youp"
aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:57:
[...]

Volgens mij kunnen ze beter gewoon hun mond houden en niet beloven want dit is toch wel een echte "Youp"
aan het worden.
Je moet altijd een 'deadline' stellen.
Dat die niet altijd gehaald is geeft stress.
Ook bij de makers.
Denk dat er achter de schermen bij SE ook behoorlijke druk ontstaat om die update nu wel op tijd af te krijgen.
En bedenk goed, als die update beschikbaar komt, moet ie natuurlijk wel goed werken.
Je moet er toch niet aan denken dat menig telefoontje vast loopt of de ene bug na de andere verschijnt?
Het is niet anders dan wachten alhoewel ik ook ongeduldig ben maar wat kan je er verder aan doen?
Gewoon maar hopen dat november de keiharde deadline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Na de eerste berichten over een maand vertraging is er gewoon steeds gezegd dat ze eind oktober beginnen, en dat het dan sowieso een paar weken duurt voor iedereen hem heeft, afhankelijk van wat voor provider en zelfs wat voor kleur je toestel heeft. Berichten van de twitter van Sony Ericsson CANADA aanhalen lijkt me sowieso niet erg nuttig.

En inderdaad, laat ze hem maar goed testen. De Froyo update voor de Desire was er best snel, maar ik heb veel te veel berichten van bugs en dergelijke gezien.

Wat ik wel jammer vind, is dat alle berichtgeving is gericht op de (grote) X10. Nu is dat wel het paradepaardje, maar de mini's zijn ook goed verkocht dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:19

LDVC

Let's get it over with

MatMich schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 01:57:
[...]

aan het worden.
Vanaf het begin was al duidelijk dat Canada de update enkele weken later zou ontvangen dan de rest van de wereld. In Canada is het toestel enkel via Rogers geleverd, wat betekent dat al die toestellen gebrand zijn. En dus zijn Canadese X10 bezitters afhankelijk van de snelheid waarmee Rogers de update test en goedkeurd. Dat duurt meestal enkele weken.
Nederlandse X10 bezitters zullen waarschijnlijk ook nog een week of 2 moeten wachten, want ook hier is het merendeel van de toestellen gebrand. Bij KPN is deze branding meestal miniem en zij keuren firmwares meestal ook binnen een week goed.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
LDVC schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:28:
[...]

Vanaf het begin was al duidelijk dat Canada de update enkele weken later zou ontvangen dan de rest van de wereld. In Canada is het toestel enkel via Rogers geleverd, wat betekent dat al die toestellen gebrand zijn. En dus zijn Canadese X10 bezitters afhankelijk van de snelheid waarmee Rogers de update test en goedkeurd. Dat duurt meestal enkele weken.
Nederlandse X10 bezitters zullen waarschijnlijk ook nog een week of 2 moeten wachten, want ook hier is het merendeel van de toestellen gebrand. Bij KPN is deze branding meestal miniem en zij keuren firmwares meestal ook binnen een week goed.
een los toestel zou meteen moeten kunnen updaten dan?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:13
frankivo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:49:
[...]

een los toestel zou meteen moeten kunnen updaten dan?
Tja goeie vraag...is het niet zo dat je provider het wel moet aanbieden via zijn netwerk en dat dus hoogstwaarschijnlijk alleen tegelijk met zijn eigen firmware doet.

Of kan je hem ook bijvoorbeeld rechtstreeks van SE ergens downloaden. Ik heb zelf een unbranded SE mini pro (ofja eigenlijk mijn vriendin, maar het is toch mijn speelgoed 8) ) dus ik ben wel erg benieuwd hoe dit in zijn werk gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
via de SE site kan je de upgrade uitvoeren via het programma SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Sony Ericsson UK

Hi everyone, we know you are all waiting for your update. Things are moving fast here, we will have news very soon. Please bear with us.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:40
De update is aangekondigd voor zondagavond. Dan beginnen ze in scandinavië en gaan ze door november heen de rest van de wereld doen.
XPERIA Software Update
Today I can confirm that we will start the roll-out of the Android 2.1 based updates for Xperia X10, X10 mini and X10 mini pro now this coming Sunday. The roll out will start in the evening European time.

So far I have received confirmation that the generic kits for the Nordic countries will be the very first ones out on Sunday evening and then there will be more kits coming already during Monday and then the roll-out will continue throughout the month of November.

As said earlier these updates will give you some features introduced by Android 2.1 and the Xperia X10 will also get HD-video recording in 720p with continuous auto focus.
The changes in user experience after the update is a mix of things added or changed going from Android 1.6 to Android 2.1 and things changed or improved by us directly.

As a re-cap – The key changes for the different products are the following:

Xperia X10:
• HD video recording with continuous auto-focus for high quality videos
• Upgrade of the Android platform to Android 2.1
• New back up and restore application, with extended content back up
• 5 homescreens for apps, widgets, shortcuts and folders
• Social phonebook which automatically syncs contact pictures from Facebook and shows when your friends are online

Xperia X10 mini and X10 mini pro:
• Improved Bluetooth functionality with support for sending and receiving pictures, contacts and more
• New backup and restore application with extended content back up
• Automatic synchronization of your contact pictures between Facebook and your phone book
• Improved ways of handling pictures, audio, text and numbers in your messages
• Upgrade of the Android platform to Android platform 2.1

In most markets, your phone will automatically let you know with a notification when the update is ready for your specific software version and then you will be guided to how to perform the update using the PC Companion software. In that process, because of this being a big update, you will also be guided through some steps to be able to backup personal data before the update and then restore it when the update is finished. Find out more at www.sonyericsson.com/update

IMPORTANT: As I’ve pointed out previously here on the blog the software upgrade will be done in a phased roll-out which means that different “kits” gets the update at different times. This to secure quality in all networks and countries. So don’t get paranoid if your phone isn’t updated in the very first days – it will come!

What we mean by a “kit” is a different configuration, i.e. color of the phone, bundled accessories but most importantly in this case different software configurations. The difference in software between different kits is mainly related to included settings, applications, network configuration etc – all this to comply to different legal and network requirements. All of these different kits need separate approvals based on market and network, hence the phased roll-out.
I will try to keep track of which versions that get released continuously and will post updates when new markets or “kits” become available. Feel free to share your findings in the comments section here when you get the update for your phone!

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus wij krijgen hem halverwege November als het meezit? Zou goed nieuws zijn kan ik eindelijk WhatsApp en Launcher Pro gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:40
Ligt er een beetje aan of je een firmware hebt die door een operator is aangepast. Als je een generic firmware hebt zul je waarschijnlijk als alles goed gaat de update in de eerste dagen van november krijgen.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manier om dit te testen? Ik heb hem via een Hi abonnement maar hij is wel simlockvrij. Mocht hij niet meteen door Hi worden uitgegeven zou je hem dan kunnen debranden en vervolgens alsnog meteen de update kunnen binnenhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
ach ik hou rekening met eind november.
helaas is het niet anders.

dat ze hier nou zo geheimzinnig over moesten doen

wel lachen het xda topic hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat 2.1 er eindelijk aankomt, veel apps op de market zijn al hiervoor gemaakt...

Wel vreemd trouwens, ADW launcher weer binnengehaald maar na installatie is hij nergens meer te vinden :F

Nu maar een andere Home app erop gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week of twee ook een mini pro en was er super blij mee totdat de telefoon op eigen initiatief mijn contactpersonen ging synchroniseren met werkelijk elke site waar ik ooit op inlog en waar vrienden of contactpersonen aan gekoppeld zijn. Ik heb nu al dagen de telefoon zitten doorspitten op zoek naar een manier om dit te stoppen maar het lukt gewoon niet. Is iemand van jullie toevallig bekend met dit probleem en een manier om dit op te lossen? Heb de automatische synchronisatie wel uitgezet maar het is nogal een koppig toestel wat dit betreft. Nieuwe actie is dat hij zelf achternamen van hotmailcontactspersonen gaat combineren met voornamen uit mijn telefoonboek en telefoonnummers, foto's en emaildressen die niks met elkaar te maken hebben gaat wegzetten onder een contactpersoon :( Dit verpest echt mijn plezier in deze verder zo relaxte telefoon!

Over die software.. ik heb vorige week wel nieuwe software erop gezet, kreeg een melding dat er een update was. Maar welke versie van Android dat nu precies is weet ik eigenlijk niet. Waar kan je dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:38:
Ik heb sinds een week of twee ook een mini pro en was er super blij mee totdat de telefoon op eigen initiatief mijn contactpersonen ging synchroniseren met werkelijk elke site waar ik ooit op inlog en waar vrienden of contactpersonen aan gekoppeld zijn. Ik heb nu al dagen de telefoon zitten doorspitten op zoek naar een manier om dit te stoppen maar het lukt gewoon niet. Is iemand van jullie toevallig bekend met dit probleem en een manier om dit op te lossen? Heb de automatische synchronisatie wel uitgezet maar het is nogal een koppig toestel wat dit betreft. Nieuwe actie is dat hij zelf achternamen van hotmailcontactspersonen gaat combineren met voornamen uit mijn telefoonboek en telefoonnummers, foto's en emaildressen die niks met elkaar te maken hebben gaat wegzetten onder een contactpersoon :( Dit verpest echt mijn plezier in deze verder zo relaxte telefoon!

Over die software.. ik heb vorige week wel nieuwe software erop gezet, kreeg een melding dat er een update was. Maar welke versie van Android dat nu precies is weet ik eigenlijk niet. Waar kan je dat zien?
Ik had ook dat ik opeens allemaal contacten waar ik ooit in m'n leven eens een keer heen had gemaild in m'n contacten staan.
Je kunt in je contacten ook aangeven welke contacten die moet laten zien.
Druk in je contacten op de menu-knop, kies Group to Display (weer te geven groep, geen idee hoe het in het Nederlands genoemd wordt) en dan kies je My Contacts. Dan krijg je die gesynchroniseerde meuk niet te zien.

En je kunt gewoon in de instellingen onder Data Synchronisatie de synchronisatie voor Contacts uitzetten.

Klaar is ebersselaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:38:

Bij settings > data synchronization > auto-sync uitvinken en dan zou het normaal in orde moeten zijn. Verder synct hij al mijn google contacts perfect.

Je huidige software versie kan je vinden in settings > about phone >
Firmware version: de android versie (normaal nu 1.6 :) )
Build number: waarschijnlijk heb je hier al de update van 1.2.A.1.018 naar 1.2.A.1.174 waardoor je een extra widget hebt en wat andere rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je updaten via PC Companion of via de Update Service tool? Vorige keer moest ik via die laatste updaten (PC COmpanian gaf aan geen update beschikbaar, volgens telefoon wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Jammer dat er nergens een woord gerept wordt over de X8......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ridder schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:01:
Jammer dat er nergens een woord gerept wordt over de X8......
Jups, die lijkt me ook interessant. Ietsjes groter, maar wel grotere accu... dus deze houd het waarschijnlijk ook wat langer uit op een acculading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al geupdated naar 2.1 via de Noorse update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
^
Noorse update gedaan, lukt! Alleen moet je wel de keyboard layout veranderen (root nodig) anders heb je een noors toetsenbord ;) (voor de mini-pro dan)

[ Voor 8% gewijzigd door Xiled op 01-11-2010 16:36 ]

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Xiled schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:34:
^
Noorse update gedaan, lukt! Alleen moet je wel de keyboard layout veranderen (root nodig) anders heb je een noors toetsenbord ;) (voor de mini-pro dan)
Hoe heb jij dat nou precies gedaan dan, want als ik die prop-file aanpas en m'n foon reboot en aan de computer hang blijft ie stug aangeven dat er geen nieuwere software is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
^
Je moet de telefoon na het aanpassen weer helemaal opstarten (reboot). Dan de telefoon uitschakelen en 30 sec wachten en dan updaten met SEUS. Zo heb ik het gedaan!

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Xiled schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:47:
^
Je moet de telefoon na het aanpassen weer helemaal opstarten (reboot). Dan de telefoon uitschakelen en 30 sec wachten en dan updaten met SEUS. Zo heb ik het gedaan!
en kan je dan even zeggen hoe je de x10 mini pro juist voorziet van Noorse firmware.
Ik weet dat ik via rootexplorer ergens een bestand moet aanpassen maar ik weet niet juist in welke regels ik welke waarden moet veranderen.
Hiervoor zou ik je eeuwig dankbaar zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Xiled schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:47:
^
Dat heb ik al 3x geprobeerd...

Ben ik heel vervelend als ik jou vraag om een 'stappen-plannetje' neer te plempen hier met hoe jij het exact gedaan hebt? :+

[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 01-11-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas geeft mijn x10 mini pro nog steeds aan geen update beschikbaar en ook via PC Companion geeft hij aan dat er nog geen update is. Inderdaad stappen plannetje zou handig zijn voor 2.1 update te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Even PC Companion opnieuw installeren :) (bij het veranderen naar Noorse firmware)

[ Voor 34% gewijzigd door Glitch op 01-11-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ergens een guide te vinden om de X10 mini naar het Noors te krijgen? Tot op heden zie ik alleen voor de X10i (de grote), maar dat werkt hier niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=743800

Zelfde methode als voor de mini pro.

(Is het echt zo moeilijk om nog een paar daagjes op de NL release te wachten :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Glitch schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:25:

(Is het echt zo moeilijk om nog een paar daagjes op de NL release te wachten :?)
En de code is dus dezelfde als die in het gewone X10 topic? Want in dat Mini Pro topic staat geen Nordic Generic tussen..

[EDIT]
Nog een keer geprobeerd, maar ik moet iets fout doen want het lukt me gewoon niet. Blijft maar aangeven dat er geen nieuwe software is.

[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 01-11-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Glitch schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:25:

Paar dagen? NL-release staat voor 15 december volgens SE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens sony ericsson twitter verwachten ze hem eerder dan 15-12.
Verwachting is zelfs deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:04:
Helaas geeft mijn x10 mini pro nog steeds aan geen update beschikbaar en ook via PC Companion geeft hij aan dat er nog geen update is. Inderdaad stappen plannetje zou handig zijn voor 2.1 update te installeren.
En als je het via de update service probeert (zie website SE onder support) - is weer een andere update tool. Had bij een andere update ook gezeik dat PC Companion geen update aangaf, maar update service wel 8)7
Pagina: 1 ... 15 ... 27 Laatste