Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:15:
Dag allen,

Sinds een kleine 2 maand in het bezit van de Mini pro en ik ben daar heel tevreden mee. Alleen een klein minpunt: afspelen van (online) video lukt niet. Meer dan waarschijnlijk is er in deze gigantische topic al melding van gemaakt, maar dat lijkt me zoeken naar een naald in een hooiberg.

Maw:

- Weet iemand waarom YTubefilmpjes niet afgespeeld kunnen worden? (op mijn toestel staat geen YouTube-app, geen idee waarom niet...Weet iemand of er plannen zijn om dat euvel te verhelpen...?)

F
Reden is dat het een Belgisch toestel is; om één of andere redenen wordt onder druk van de providers de youtube applicatie niet geïnstalleerd door se :?

Ik heb even moeten zoeken op internet, maar uiteindelijk een eenvoudig werkende oplossing gevonden:

Dit heb ik van golb.be: http://www.golb.be/youtube-op-je-proximus-htc-magic/

Werkt natuurlijk ook voor andere providers dan proximus :)

Alternatief kan je een andere youtube.adk installeren. ik heb deze gebruikt: http://www.megaupload.com/?d=JG9J6MYB voor mijn se xperia mini pro, en die werkt perfect.

succes!
Johan

• Nozel
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-08 12:01

Nozel

Behold the beerbelly!

Als ik FM-radio luister op mijn X10 mini pro kan ik geen binnenkomende telefoontje opnemen met de knop op de (bijgeleverde) headset. Met de muziekplayer werkt het wel. Is dit bij anderen ook zo? Dus maw: ligt het aan de FM-radio app of is mijn telefoon of headset niet goed? Bedankt!

J

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
frankivo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:55:
[...]

mja.. dat had ik wel gelezen
eigenlijk had mijn vraag moeten zijn: 'kan zoiets ook als je niet geroot hebt?'

en wat voor gevolgen heeft rooten tov werking / garantie?
Als je even dit topic zou doorzoeken dan is deze vraag al meerdere malen beantwoord.

In 't kort:
Neen, dit is niet mogelijk zonder hem te rooten.
Met universal androot kan je je phone terug 'unrooten' als er een probleem zou zijn.

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
ugc2 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:40:
[...]

Als je even dit topic zou doorzoeken dan is deze vraag al meerdere malen beantwoord.

In 't kort:
Neen, dit is niet mogelijk zonder hem te rooten.
Met universal androot kan je je phone terug 'unrooten' als er een probleem zou zijn.
thanks
de term 'root' levert vooral resultaten op groot(e) op helaas
en alle pagina's bij langs was me iets te gortig

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

nou mensennnn....ik heb de speciale 1900mah GOLD batterij in mijn Mini Pro zitten...

Ik zit momenteel in de eerste " ontlading" en dit lijkt op dit moment nog even snel te gaan als de normale batterij. Toch is ie pas na een paar keer op en ontladen op full power dus ik wacht het nog even af.

Hij paste ieeetss lastiger dan de normale batterij maar met een beetje nauwkeurigheid ging het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:09
xon schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:39:
nou mensennnn....ik heb de speciale 1900mah GOLD batterij in mijn Mini Pro zitten...

Ik zit momenteel in de eerste " ontlading" en dit lijkt op dit moment nog even snel te gaan als de normale batterij. Toch is ie pas na een paar keer op en ontladen op full power dus ik wacht het nog even af.

Hij paste ieeetss lastiger dan de normale batterij maar met een beetje nauwkeurigheid ging het prima.
ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

hahaha op dit moment gaat ie alleen nog maar harder..maar laten we het een weekje aankijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
xon schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:39:

Mijn batterij van "1650mAh" die ik eerder hier postte gebruik ik nu een paar weken. Ik merk amper verschil, als er een verschil is, is het te minimaal om de moeite te zijn.
In het begin was het inderdaad zelfs minder, maar die dingen moeten echt inwerken.
Mijn batterij ging er trouwens ook iets lastiger in.

Het zou me niets verbazen als al die Chinese meuk van dezelfde fabriek komt, onder verschillende merken met verschillende etiketten en specs verkocht. As usual. Maar het is het proberen waard.

[ Voor 11% gewijzigd door dbstew op 02-10-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:37:
[...]

Reden is dat het een Belgisch toestel is; om één of andere redenen wordt onder druk van de providers de youtube applicatie niet geïnstalleerd door se :?

Ik heb even moeten zoeken op internet, maar uiteindelijk een eenvoudig werkende oplossing gevonden:

Dit heb ik van golb.be: http://www.golb.be/youtube-op-je-proximus-htc-magic/

Werkt natuurlijk ook voor andere providers dan proximus :)

Alternatief kan je een andere youtube.adk installeren. ik heb deze gebruikt: http://www.megaupload.com/?d=JG9J6MYB voor mijn se xperia mini pro, en die werkt perfect.

succes!
Johan
Heel hartelijk bedankt! De YouTubefilmpjes spelen nu af zoals het hoort.
In your face, proximus! :-)

En nu ik hier toch weer ben, alweer een vraagje. Ik heb hier vaak de app APNdroid zien staan om de batterijduur te verlengen. Maar kan je nog sms'en ontvangen en versturen wanneer je de datagegevens uitzet?

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dataverkeer heb ik in instellingen uitgezet. Ik kan nog sms'en en wordt ook nog gesmst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen > Gegevenssynchronisatie > Automatische synchronisatie
Dit heb ik uitgezet en bespaar opeens vet veel batterij ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Art schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:32:
Heb ik ook, dan heb je geen nld telefoon, en via de market is dehyve app niet te vinden...
http://hyves-android.softonic.nl/mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:44

AzzKickah

06-CENSORED

Hey ik weet nu zo ff niet zo gauw meer waar ik het tegenkwam, maar ik heb vanavond Swift Keyboard geinstalleerd. En dat is de eerste en tot nu toe enige app die succesvol een QWERTY-toetsenbord op mijn Mini Pro tovert :)

Werkt behoorlijk goed nog op zo'n klein schermpie!
En ach ja hij staat trouwens ook gewoon in de market. Swift Keyboard Free als ik me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:27

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 22:39:
Instellingen > Gegevenssynchronisatie > Automatische synchronisatie
Dit heb ik uitgezet en bespaar opeens vet veel batterij ;d
De pushmail va ngmail ontvang je dan niet automatisch meer.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
AzzKickah schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 01:57:
Hey ik weet nu zo ff niet zo gauw meer waar ik het tegenkwam, maar ik heb vanavond Swift Keyboard geinstalleerd. En dat is de eerste en tot nu toe enige app die succesvol een QWERTY-toetsenbord op mijn Mini Pro tovert :)

Werkt behoorlijk goed nog op zo'n klein schermpie!
En ach ja hij staat trouwens ook gewoon in de market. Swift Keyboard Free als ik me goed herinner.
Is al vaker genoemd. Ik heb hem ook. Wellicht het beste toetsenbord voor Android, maar kan (natuurlijk) niet op tegen ingebouwde toetsenbord van de pro. Viel mij op dat je heel veel autocomplete-achtige dingen uit moet zetten anders kan je niet meer normaal typen met het ingebouwde toetsenbord. Woordenboekfunctie is dan wel weer aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eisbaer schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 09:15:
[...]

De pushmail va ngmail ontvang je dan niet automatisch meer.
gmail gebruik ik niet ;d
Die had ik nodig, nu alleen nog whatsapp nodig, maar dat kan pas van 2.1

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de x10 mini pro nou ongeveer een maand. Bevalt goed, ondanks de korte batterijduur.
Ik heb alleen een irritant probleem.
Mijn klepje op de achterkant sluit in 1 hoek niet goed aan waardoor deze kraakt als de **** wanneer ik op een van de knoppen duw onderaan het toestel....
Is echt heel erg vervelend. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
klepje goed indrukken? Anders een nieuwe kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 03:56

Thomix

cAFFEÏNE!

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:52:
Heb de x10 mini pro nou ongeveer een maand. Bevalt goed, ondanks de korte batterijduur.
Ik heb alleen een irritant probleem.
Mijn klepje op de achterkant sluit in 1 hoek niet goed aan waardoor deze kraakt als de **** wanneer ik op een van de knoppen duw onderaan het toestel....
Heb ik ook, maar na een maand stoort het me niet echt meer. Voelde de eerste keer met net de doos open wel kut trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomix schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

Heb ik ook, maar na een maand stoort het me niet echt meer. Voelde de eerste keer met net de doos open wel kut trouwens :)
Waarom gaan jullie niet terug naar de winkel met dit soort problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:52:
[...]
Als je dit koopt is het gekraak helemaal weg, nadeel: Je hebt nu een lelijke telefoon. :P

Maar serieus: Ik heb hem zelf (mooi boeit me niet) en hij zit nu wel fijner in de hand.

[ Voor 9% gewijzigd door dbstew op 04-10-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

dbstew schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:02:
[...]

Als je dit koopt is het gekraak helemaal weg, nadeel: Je hebt nu een lelijke telefoon. :P

Maar serieus: Ik heb hem zelf (mooi boeit me niet) en hij zit nu wel fijner in de hand.
Dan kun je toch helemaal niet meer fatsoenlijk bij die 3 knopjes of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbstew schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:02:
[...]

Tja, zoiets zoek ik dus ook nog voor mijn X10 Mini. Het enige wat ik kan vinden zijn die lullige screen protector velletjes voor (veel te) veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:29:
[...]
Tja, zoiets zoek ik dus ook nog voor mijn X10 Mini. Het enige wat ik kan vinden zijn die lullige screen protector velletjes voor (veel te) veel geld.
Klik
(Wel aan te raden in combinatie met screen protector. Ik heb zelf 1 van Brando op aanraden in dit topic.)

Iets om je af te vragen (werd hier eerder gepost door een gebruiker): Als je je telefoon tegen krassen wilt beschermen zodat hij mooi blijft. Waarom dan een crystal case gebruiken waar hij ook niet mooi van wordt?

Dus ik zou hem niet tegen de krassen kopen, meer in de hoop dat je telefoon minder snel kapot gaat als je hem laat vallen of erop gaat zitten. :P
AzzKickah schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:06:
[...]
Dan kun je toch helemaal niet meer fatsoenlijk bij die 3 knopjes of zie ik dat verkeerd?
Totaal geen moeite mee. Misschien ietsje lastiger dan zonder, maar niet moeizaam. Ik zie het als een voordeel: wordt iets minder snel per ongeluk ingedrukt als hij in je zak zit.

[ Voor 6% gewijzigd door dbstew op 04-10-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Thomix schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

Waw, wat een weinig inventieve mensen zitten er hier toch.
Ik ben op het idee gekomen om enkele stukjes papier tussen de batterij en achterklep te steken op de plaats waar er wat speling zit = geen gekraak meer.

Het lukt soms niet van de eerste keer maar dan moet je maar eens proberen met wat meer papier of het stukje op een andere plaats te leggen.

= goede oplossing voor 0,00 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De agenda synchroniseert met google, enkel ik zie maar 1 agenda, terwijl ik in google calendar meer agenda's heb staan. Wordt de rest niet meegenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:37:
De agenda synchroniseert met google, enkel ik zie maar 1 agenda, terwijl ik in google calendar meer agenda's heb staan. Wordt de rest niet meegenomen?
toevallig hier gister mee bezig geweest
ik heb hetzelfde probleem.

in principe zouden alle agenda's moeten synchroniseren
echter kom ik op veel forums tegen dat dat dus niet gebeurd
tot nu toe nog geen oplossing gevonden :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is er alleen een update uitgekomen die ik niet kan installeren, staat ook nog niet in de market.
Misschien iemand downloadlink?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:10:
[...]

Nu is er alleen een update uitgekomen die ik niet kan installeren, staat ook nog niet in de market.
Misschien iemand downloadlink?
Dat probleem heb ik ook, eerst werkte de app helemaal niet, probeerde hem gisteren weer ff, en toen deed ie het 8)7

Maar de update installeren werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,

Ik heb hem net een paar dagen, schitterend toestel.
Maar behalve dat ik vaak niet bereikbaar ben heb ik vaak na internetten dat mijn simkaart geblokkeert is.
Gisteren heb ik hem 6 keer uit en aan moeten zetten.
Hebben jullie dat ook?
T mobile wil dat ik naar de winkel ga om te kijken of dat ook met een ander toestel gebeurd??

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het wel jammer da je de equalizer nie kan instellen bij de mp3's of heb ik iets gemist? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:37:
Bij mij werkt dat prima. In mijn Google agenda heb ik een aantal agenda's geselecteerd die netjes met verschillende kleuren in mijn overzicht zijn opgenomen.

Als ik de kalender op de telefoon bekijk, staan ze er exact (met dezelfde kleuren) er in. Als m'n vriendin een item aanmaakt in haar agenda, staat deze na enkele tellen ook op mijn telefoon. Works like a charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF :?

Ieder keer reclame erbij als ik een sms ontvang... }:|

Even in topic gezocht maar zie er even niks over, iemand idee hoe ik hier weer vanaf kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batterij is echt rampzalig...om de 2 dagen aan de lader...enige apps die erop staan is adw launcher,.app installer en 2 spelletjes nl: jewels en uno...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:22:
batterij is echt rampzalig...om de 2 dagen aan de lader...enige apps die erop staan is adw launcher,.app installer en 2 spelletjes nl: jewels en uno...
2 dagen is toch prima?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:56
@ the_bladerunner, Dat komt waarschijnlijk omdat de persoon die je smst via internet smst, dan heb je vaak goedkope (of gratis) aanbieders die je gratis smsjes geven, waar dan wel een zin reclame bij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wou net zeggen. Ik laad 2x per dag op.
Als ik naar bed ga, gaat ie aan de lader en aan het eind van de middag rond 6 uur. Anders red ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen ..

ik heb hier een Xperia mini.. ik heb met een USB kabel een paar bestanden op mijn SD kaart gegooid maar ik kan ik kan mijn geheugenkaart niet vinden op mijn tel? Wie o wie weet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:11

Barrycade

Through the...

Er zit standaard geen file explorer op, dit moet je even via een app proberen. Ik heb Linda Manager en kan daarmee op de SD kaart komen. (en het appje kan trouwens nog veel meer)

[ Voor 14% gewijzigd door Barrycade op 11-10-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:15:
hallo mensen ..

ik heb hier een Xperia mini.. ik heb met een USB kabel een paar bestanden op mijn SD kaart gegooid maar ik kan ik kan mijn geheugenkaart niet vinden op mijn tel? Wie o wie weet het?
Ik gebruik hier Astro voor. Staat wel in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar haal je zo'n applicatie eigenlijk vandaan? hoe installeer je zo iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:27:
waar haal je zo'n applicatie eigenlijk vandaan? hoe installeer je zo iets
Staat in de Market. Is een programma in je menu.
Via de Market download je apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:07:
[...]

Wou net zeggen. Ik laad 2x per dag op.
Als ik naar bed ga, gaat ie aan de lader en aan het eind van de middag rond 6 uur. Anders red ik het niet.
vind ge 2 dagen normaal? 2x per dag opladen??? wa doe je dan allemaal wel met je gsm?
die adw launcher,zou het kunne dat hij veel batterij vreet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:36:
[...]

vind ge 2 dagen normaal? 2x per dag opladen??? wa doe je dan allemaal wel met je gsm?
die adw launcher,zou het kunne dat hij veel batterij vreet?
Ik vind 2 dagen voor een mobiel wel normaal ja. Jij niet? Verwacht jij dat een telefoon op 3G met kleuren-touch-scherm waarmee je ook nog belt en sms't met een batterijtje zo groot als een flippo het langer zal doen dan?
Je pre-historische Nokia 5210 die zal het wel een week doen ja. Die batterij is ook direct 3x zo groot. En van een kleurenscherm is daar al helemaal geen sprake.

Wat ik allemaal doe met m'n GSM?
Internetten, mailen, Facebook, Google Talk, PingChat, Google Maps, bellen, sms-en, apps downloaden, spelletje als ik me verveel, moet ik nog doorgaan? :)

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 11-10-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:36:
[...]

vind ge 2 dagen normaal? 2x per dag opladen???
Welke van de twee bedoel je nou. 2 dagen met de batterij is vrij normaal. 2x per dag opladen is wel veel. Maar als je wifi of gps aan hebt begrijpelijk. Als je veel gebruik maakt van internet ook.
Ik vind persoonlijk ADW launcher niet veel batterij vreten, ik gebruikte eerst advancedlauncher en die leek nog iets korter mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbstew schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:04:
[...]

Welke van de twee bedoel je nou. 2 dagen met de batterij is vrij normaal. 2x per dag opladen is wel veel. Maar als je wifi of gps aan hebt begrijpelijk. Als je veel gebruik maakt van internet ook.
Ik vind persoonlijk ADW launcher niet veel batterij vreten, ik gebruikte eerst advancedlauncher en die leek nog iets korter mee te gaan.
vind 2 dagen toch echt kort (ondanks de kleine batterij)

toen ik de 2de keer herlaadde ging ie 3.5 dagen mee ma zal toen wel geluk gehad hebben dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyves app is trouwens vanaf nu in de market te vinden op de x10 mini pro

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XPowerStef schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 00:38:
@ the_bladerunner, Dat komt waarschijnlijk omdat de persoon die je smst via internet smst, dan heb je vaak goedkope (of gratis) aanbieders die je gratis smsjes geven, waar dan wel een zin reclame bij komt
Nope, ook als ik een smsje met mijn HD2 naar de X10 stuur gebeurt het :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:19:
[...]

Nope, ook als ik een smsje met mijn HD2 naar de X10 stuur gebeurt het :/
En je gebruikt de gewone standaard ingebakken SMS-client?
Apart hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe je 2G / 3G aan of af kan zetten (met een app)
Heb deze niet constant nodig en zuipt blijkbaar het meeste van de batterij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:32:
[...]

En je gebruikt de gewone standaard ingebakken SMS-client?
Apart hoor :?
Na de laatste update is er reclame...

Zal vandeweek eens mailen naar SE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens bellen valt automatisch het scherm in sluimer, hoe dan makkelijk en snel het telefoon gesprek beëindigen? (scherm uit sluimer halen duurt te lang)
Kan 1 van de drie toetsen hiervoor ingesteld worden?

@ filip.dextro Dat kan in instellingen/draadloze bedieningselementen/mobiele netwerken/netwerkmodus

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:50:
Kijk is in de market, zijn zat apps voor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:11

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:50:
Je hebt gewoon een widget voor dataverkeer, dus ik zie het probleem niet zo.

Op zich gebruikt G2/3 niet zo heel veel als je geen sync aan hebt staan.
Dat kan je weer makkelijk via de widget "energiebeheer" regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Zo doe ik het idd ook, kan nu bijna 2 dagen met 3G of Wifi constant aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

B-Art schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:42:
Zo doe ik het idd ook, kan nu bijna 2 dagen met 3G of Wifi constant aan.
Kijk dat red ik dan weer never nooit.
Als ik lig te pitten is m'n accu de volgende ochtend 20-25% leger dan toen ik naar bed ging.

Hoe k'nijns je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:19

LDVC

Let's get it over with

AzzKickah schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:54:
[...]

Kijk dat red ik dan weer never nooit.
Als ik lig te pitten is m'n accu de volgende ochtend 20-25% leger dan toen ik naar bed ging.

Hoe k'nijns je dat?
Dat is bijna geheel afhankelijk van de applicaties die je hebt geïnstalleerd. Één of meerdere van die applicaties op jouw telefoon zullen actief blijven, wat het hoge accu verbruik verklaard. Installeer een System Panel Lite. Daarmee kun je op ieder moment zien welke apps actief zijn en hoeveel van je CPU ze verbruiken. Kijk hier zo nu en dan eens naar om te zien welke app(s) de boosdoener is/zijn.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

LDVC schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:07:
[...]

Dat is bijna geheel afhankelijk van de applicaties die je hebt geïnstalleerd. Één of meerdere van die applicaties op jouw telefoon zullen actief blijven, wat het hoge accu verbruik verklaard. Installeer een System Panel Lite. Daarmee kun je op ieder moment zien welke apps actief zijn en hoeveel van je CPU ze verbruiken. Kijk hier zo nu en dan eens naar om te zien welke app(s) de boosdoener is/zijn.
Kijkkkk super tooltje! Thanx!

M'n CPU stond constant op 100%.
Het verticale balkje links naast een actieve app geeft de CPU-usage van die app weer neem ik aan?

Heb namelijk 3 apps geclosed en nu is de CPU gewoon terug naar +/- 15% maar die 3 apps hadden allemaal een leeg verticaal balkje ernaast staan..? (Ja ik laat ook de system processes zien, maar daarvan kill ik er geen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hmmz ik kan dat programmaatje niet terugvinden? :?
Na het installeren krijg je de melding dat het installeren klaar is met een knopje 'Open' erbij. Daarmee heb ik de app geopend. Maar hij staat niet in m'n menu (laat gewoon alles zien wat er is) en als Widget is ie er ook niet. Alleen een widget van die app om alles in 1x te killen.

Waar vind ik die app nou terug :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

AzzKickah schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:10:
Hmmz ik kan dat programmaatje niet terugvinden? :?
Na het installeren krijg je de melding dat het installeren klaar is met een knopje 'Open' erbij. Daarmee heb ik de app geopend. Maar hij staat niet in m'n menu (laat gewoon alles zien wat er is) en als Widget is ie er ook niet. Alleen een widget van die app om alles in 1x te killen.

Waar vind ik die app nou terug :?
hmm...dat zou toch eigenlijk onmogelijk moeten zijn. Probeer hem eens via de market te openen. (Market > Downloads > System Panel Lite > openen)

m.b.t. het gebruik van de app zelf: Als je op één van de actieve applicaties klikt, dan zie je iets van Average Consumption ofzo staan. Kijk hier s'ochtends eens als je telefoon s'nachts heeft aangestaan. Als je daar hoge percentages ziet staan, dan is een app flink actief geweest gedurende de nacht. Meer dan 5% is al veel voor een app die inactief zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Yep, via de Market Downloads kan ik hem inderdaad openen.
Hmm.. voor nu maar ff zo doen dan. Misschien komt er op korte termijn een update waarmee het opgelost is.

Anders probeer ik 'm van de week wel te uninstallen en opnieuw te downloaden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mense bedankt, ik heb Astro gebruikt.

Ik zit nu met het volgende. Ik heb SYgic geinstalleerd, maar de kwaliteit valt me heel erg tegen.

Heef er iemand die sygic op zijn SE X10 mini ( dus only touch).

Alles werkt hoe het werken moet, maar alles is zo troebel en wazig. Het maakt niet uit of ik het beeld kantel, kwalitiet blijft hetzelfde. Ik heb hem ook ge uninstalld en daarna weer geinstallleerd zonder resultaat.

display zelf is OK!. dus het heeft met Sygic te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

LDVC schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:48:
[...]

hmm...dat zou toch eigenlijk onmogelijk moeten zijn. Probeer hem eens via de market te openen. (Market > Downloads > System Panel Lite > openen)

m.b.t. het gebruik van de app zelf: Als je op één van de actieve applicaties klikt, dan zie je iets van Average Consumption ofzo staan. Kijk hier s'ochtends eens als je telefoon s'nachts heeft aangestaan. Als je daar hoge percentages ziet staan, dan is een app flink actief geweest gedurende de nacht. Meer dan 5% is al veel voor een app die inactief zou moeten zijn.
Nou na een 'reboot' stond ie wel in het menu.
Zie ik het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.tboekholt.com/Phone/systemapp.jpg

Over het algemeen hebben alle apps slechts een paar seconden CPU-tijd.
Die Hyves-app komt telkens terug, ook al kill ik 'm en gebruik ik totaal geen Hyves. Maar goed.
Maar wat me dan opvalt is die Tajm-widget. Dat is die klok in tekst (one minute past 7pm).
Die heeft 1m40s..? Lijkt me een beetje overbodig voor een klokske?

Zou dat de boosdoener kunnen zijn? (maar die is zo stylish :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:09:
mense bedankt, ik heb Astro gebruikt.

Ik zit nu met het volgende. Ik heb SYgic geinstalleerd, maar de kwaliteit valt me heel erg tegen.

Heef er iemand die sygic op zijn SE X10 mini ( dus only touch).

Alles werkt hoe het werken moet, maar alles is zo troebel en wazig. Het maakt niet uit of ik het beeld kantel, kwalitiet blijft hetzelfde. Ik heb hem ook ge uninstalld en daarna weer geinstallleerd zonder resultaat.

display zelf is OK!. dus het heeft met Sygic te maken.
Klopt ligt aan de resolutie van ons scherm,maar hij werkt verder perfect hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie favoriete musicplayer?Ik kan het niet worden met die standaard hoor,beltonen alles staat erin,en een eigen playlist maken lukt me niet.Graag een goed alternatief :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

AzzKickah schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:08:
[...]

Nou na een 'reboot' stond ie wel in het menu.
Zie ik het volgende:

[afbeelding]

Over het algemeen hebben alle apps slechts een paar seconden CPU-tijd.
Die Hyves-app komt telkens terug, ook al kill ik 'm en gebruik ik totaal geen Hyves. Maar goed.
Maar wat me dan opvalt is die Tajm-widget. Dat is die klok in tekst (one minute past 7pm).
Die heeft 1m40s..? Lijkt me een beetje overbodig voor een klokske?

Zou dat de boosdoener kunnen zijn? (maar die is zo stylish :( )
Zo moet je niet kijken, je moet echt op de app zelf klikken om naar percentages te kijken (average consumption). Zo zal een klok redelijk wat CPU tijd hebben om te zorgen dat deze gelijk loopt met de interne klok, echter zal het CPU verbruik nihil zijn. De hyves-app die je ziet is waarschijnlijk niet de daadwerkelijke app, maar de hyves timescape plugin. Het is normaal dat deze continu opstart, omdat Timescape deze telkens aanroept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:20:
Wat is jullie favoriete musicplayer?Ik kan het niet worden met die standaard hoor,beltonen alles staat erin,en een eigen playlist maken lukt me niet.Graag een goed alternatief :9
Ik gebruik die van Filipe abrantes, de Aka Cubed music player :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch voor de Zimly gegaan,simpel en makkelijk een eigen playlist maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ugc2
Even een kleine update over de 2.1 update:
op de XDA forums is er een testversie van de 2.1 firmware gelekt dus die is wel degelijk op komst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:40
ugc2 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:36:
Even een kleine update over de 2.1 update:
op de XDA forums is er een testversie van de 2.1 firmware gelekt dus die is wel degelijk op komst :)
dit is goed nieuws zeg.
kben eigenlijk heel tevreden over mn toestel maar mis het programma whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimocash schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 05:57:
[...]

dit is goed nieuws zeg.
kben eigenlijk heel tevreden over mn toestel maar mis het programma whatsapp.
jap dat is ook nog een must die op mijn lijstje staat.
Ik heb wel pingchat maar whatsapp is toch iets populairder :)

maarja het is eerst wachten op die 2.1 voordat wij hem erop kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Zou dit een goede opvolger zijn voor mijn X1? Heb de laatste tijd nogal wat problemen met mijn X1 en denk er toch wel sterk overna om voor de X10 mini pro te gaan. Daarnaast heeft deze telefoon toch niet zoveel problemen als de X1 of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 15:02
Waffle schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:26:
Zou dit een goede opvolger zijn voor mijn X1? Heb de laatste tijd nogal wat problemen met mijn X1 en denk er toch wel sterk overna om voor de X10 mini pro te gaan. Daarnaast heeft deze telefoon toch niet zoveel problemen als de X1 of wel?
Gisteren een X10 mini pro voor mijn vrouw gekocht maar ben zelf ook nog een X1 (Winmo 6.5) gebruiker.
Het grootste voordeel wat ik zie is de snelheid en stabiliteit van de X10. Contact navigatie en bellen gaat een stuk vlotter. Volgende punten tov de X1:

++
500% sneller
Capacitief scherm
Stabiel(er)
binnenkort android 2.1
Minder snel krassen
Extra apps via google market

--
Lagere batterij capaciteit
Kleiner Toetsenbord
Kleiner scherm
Sony menu is beperkt en onlogisch (mogelijk beter na update of custom rom)
Sony menu kan niet geskinned/gethemed worden

Belangrijkste voordeel is dat de allerbelangrijkste basisfunctionaliteit lekker vlot gaat: BELLEN!
Klinkt misschien raar maar de X1 maakt dit soms onmogelijk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

even statusupdate wat betreft mijn hyperspeciale blinkende " gouden batterij"

Na zo'n 2 weken gebruiken blijkt de batterij wel ieeetsje langer mee te gaan...waar de batterij voorheen aan het einde van de dag leeg was (bij veelvuldig gebruik) is ie nu op zo'n 15 soms 20%.

Wat ook geinig is is als je meldingen krijgt van ..nog 15% over..nog 10% over nog 5% over..dat ie voorheen vlak na de 15% uitviel en ik het nu echt tot het gaatje kan uitzitten en dus ook de 5% voorbij zie komen...daarna is het wel klaar

Als je toch voor een reserve batterij gaat..och..betaal dan die paar euro meer voor the gold one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:56
ik zie altijd de 2% voorbij komen eigenlijk, dan valt ie wel binnen een minuut uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:28
@ kalechinees: als het Sony menu je niet bevalt, dan installeer je toch gewoon een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

BarôZZa schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:09:
@ kalechinees: als het Sony menu je niet bevalt, dan installeer je toch gewoon een andere?
Hoe dan? Ik vind dat standaard blauwe ook maar lame overal.
Dat zit toch vast ingebakken in de Sony-Ericsson ROM of..?

[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 15-10-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Kreeg ik vanmiddag de melding in mijn scherm dat er een update beschikbaar was... Ik blij, wachten tot ik thuis was van het werk... Open ik die melding, krijg ik vervolgens een scherm te zien dat er gezocht wordt naar updates met als antwoord dat er geen update beschikbaar is...

* -MD- mompelt iets over een dooie mus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De X10 mini een goede bel functie?
-Een gesprek beëindigen met een scherm op sluimer? Duurt te lang voordat het scherm uit sluimer is.
-Hoe zorg je er voor dat een computer (vb voicemail) aan de andere kant van de lijn accepteert dat ik toch echt de, ik noem maar wat, 2 indruk.
Bel toon, te zacht als ie in mijn jas zit en ik aan het fietsen ben. (En ja bel toon harder gezet)

Nee de X10 mini bevalt mij prima, enkel de bel functie...Eind november met 2.1 doet ie hopelijk ook waarvoor een gsm toch uiteindelijk is, bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
gister de systempanel tool geinstalleerd
kwam erachter dat veel apps constant verbinding maakte.
dit uitgeschakeld, afscheid genomen van mn fancy widget (die slurpte echt veel cpu dus batterij).
vanochtend merkte ik dat de batterij nog steeds snel leeg was....kwam erachter dat ik de system panel zelf niet afsloot dus dat tooltje trok zelf de batterij leeg.

dat tooltje vanmiddag zelf gekilled via het tooltje zelf en sindsdien zakt hij 3% in 2 uur.
helemaal tevreden dus.
en ja dit was incl bleutooth aan.

en als ik een app wil openen of switchen tussen bepaalde vensters dan loopt hij soepel en snel.
dit heeft echt mijn grootste probleem verholpen.

nu nog versie 2.1 zodat ik whatsapp kan gaan gebruiken.

over de belfunctie....ik merkte wel dat hij steeds moeilijker deed als mijn telefoon overging. de telefoon ging over maar kon nog niets schuiven. dat is sinds de cpu het rustig heeft echt helemaal verdwenen.

als je trouwens een cijfer wilt drukken dan moet je het toetsenbord knopje aanklikken tijdens het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:17:
De X10 mini een goede bel functie?
-Een gesprek beëindigen met een scherm op sluimer? Duurt te lang voordat het scherm uit sluimer is.
-Hoe zorg je er voor dat een computer (vb voicemail) aan de andere kant van de lijn accepteert dat ik toch echt de, ik noem maar wat, 2 indruk.
Bel toon, te zacht als ie in mijn jas zit en ik aan het fietsen ben. (En ja bel toon harder gezet)
Je eerste twee punten heb ik totaal geen last van.
Het scherm staat bij mij aan als ik de telefoon voor me heb als 'm bij m'n oor vandaan haal. Mijn voicemail kan ik prima bedienen, bij mij kan ik linksonder drukken op een knop waarbij het numerike blok tevoorschijn komt.

Wat betreft de beltoon, dat is natuurlijk persoonlikjk. De beltoon is bij mij ruim voldoende als ik een duidelijke belsignaal heb. Ik heb een rustig deuntje dus die zou ik ook wel missen op de fiets, maar als je een hard signaal instelt dan hoor je die op de fiets echt wel als de telefoon in je broekzak zit. Echter heb ik altijd de oortjes in met muziek van de telefoon dus dat is bij mij geen issue ;).

Overigens ben ik heel erg blij met de speaker. Daar komt echt prima geluid uit voor een telefoon.

Typ ik nou zo langzaam? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
nu is mn status dat hij 1 dag en 4 uur van de lader is en nog 73% batterij over heeft.

ik heb gebeld, getalked, gesmst, mail gecheckt ieder half uur.
via bluetooth in de auto geconnect met mn auto.
echt helemaal tevreden ben ik ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, de batterij is een minpunt van dit toestel.
Maar ja, als je om je heen vraagt hoe lang iemand doet met een batterij van een smart tel. dan hoor je dat bij iedereen wel.
Tis ook eigenlijk geen telefoon meer maar meer een soort van mini laptob :)

Wat ik met jullie wil sharen is het volgende programmaatje.

http://www.appbrain.com/a....preinvent.batteryleftpro

Ik heb dat geïnstalleerd op de mijne mini pro en het tis een super programma.
Je krijgt meer inzicht in je batterij.
Ook handige tips bijvoorbeeld over het calibreren van je batterij.
Hoorde in verschillende topics dat je de batterij niet helemaal leeg moet laten lopen.
Nou, kan je vertellen dat je dat soms het beste wel kan doen.
Na een goede herlading geeft ie duidelijk 100% aan en bij tussenladingen haalt ie dat haast niet.
Dit programma geeft hier ook een duidelijk inzicht in.
Was er zo tevreden mee dat ik de pro versie gekocht heb met nog meer functies.
Echt een super appie.
Doe je voordeel hiermee, probeer eerst de gratis versie en je zal tevreden zijn.
Sindsdien doe ik best wat langer met mijn batterij, anderhalve dag en wifi en gps staan constant aan. (ook g3 als wifi uit is)

Groeten,
Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:46
Iemand enig idee: ik zit in Vietnam, Telfort sim. Kan geen netwerk krijgen. Hij vind wel 1 maar daarmee kan ik niet connecten. Anderen met Telfort lukt dit wel :(
In Thailand ging het goed, zowel met Telfort als met Thaise sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Op reis heb ik gemerkt dat zwakke Wifi verbindingen het net iets beter doen als je het toestel vertikaal in landscape in je linkerhand houdt (hardware knoppen rechts). Blijkbaar pikt de ingebouwde antenne dan de signalen net wat beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
iemand hier die angry birds werkent kreeg op de mini pro?

ik hoor wel geluid maar zie geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
dimocash schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:04:

zie 'm niet in de market?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
je moet hem via de site van getjar halen.
www.getjar.com

staat een artikel over op de homescreen van tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwetje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:25
QVGA displays worden niet ondersteund in de eerste uitgave van Angry Birds, vandaar dat hij niet beschikbaar is in de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Dat komt doordat Angry Birds er nog niet voor onze resolutie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
bedankt voor jullie antwoorden

wel jammer :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Via www.appbrain.com en fast web installer kun je hem wel installeren, maar het spel crasht dan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Glitch schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:43:
Via www.appbrain.com en fast web installer kun je hem wel installeren, maar het spel crasht dan helaas.
het installeren lukt ook wel
echter het spelen lukt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

AzzKickah schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:14:
[...]

Maar geen zorgen, hij komt wel naar naar de X10 mini:

http://twitter.com/Unmaked/status/27671505519
Vraag: komt er een QVGA versie. Antwoord: ja, met de update van Angry Birds over een week of 2.

Overigens, voor diegene die angry birds wel geïnstalleerd kregen: de 'grote' X10 heeft hetzelde probleem met zwart beeld en wel geluid. De makers zijn hier echter van op de hoogte, dus wellicht ook opgelost bij die update over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
@ldc

thx (Y)

ik baal er wel een beetje van dat er iedere keer iets leuks is en je moet wachten omdat je toestel er niet mee overweg kan.

maar zo is er altijd wel wat natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Los van het probleem met Angry Birds zou het wel beter moeten worden met de upgrade naar Android 2.1
Hoewel het probleem misschien later terugkomt als 2.2 beter verspreid is

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angry birds is hier te downloaden, even op je toestel zetten, via Astro Manager openen, en spelen maar.... Tenminste, dat hoop ik. Heb het zelf nog niet geprobeerd.

http://angry-birds-android.softonic.nl/mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:27:
Angry birds is hier te downloaden, even op je toestel zetten, via Astro Manager openen, en spelen maar.... Tenminste, dat hoop ik. Heb het zelf nog niet geprobeerd.

http://angry-birds-android.softonic.nl/mobiel

[ Voor 211% gewijzigd door AzzKickah op 19-10-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine tip voor wie Roadsync gebruikt: je kan zonder probleem de nieuwste versie 2.5 installeren van de market.

Roadsync is de gepreinstalleerde tool voor wie contacts, agenda's tasks en mails wenst te synchroniseren met een exchangeserver. In de nieuwste versie worden o.m. ook submappen van het postvak in ondersteund.

De ingebakken key werkt ook voor de nieuwste versie van Roadsync, zodat je kan upgraden zonder kosten.

Je moet de nieuwste versie van roadsync wel manueel downloaden in de market, want die verschijnt om één of andere reden niet tussen de andere updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was net es aant kijken naar mijn batterijverbruik en da bestaat uit telefoon inactief,mobiel standby en weergave...maar wat is het verschil tussen telefoon inactief en mobiel standby?

en nog een vraag:

als ik wifi opzet werkt wisepilot bij mij...als ik die afzet niemeer...is da normaal?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 19:08 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste